<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
	
	>
<channel>
	<title>Comentarii la: Incredibil!!! În 2014, cu TVA de 24% se colectează mai puţin decât în 2008 cu TVA de 19%!!!!!</title>
	<atom:link href="http://vosganian.ro/?feed=rss2&#038;p=5412" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://vosganian.ro/?p=5412</link>
	<description>Blog oficial Varujan Vosganian</description>
	<lastBuildDate>Fri, 23 Jul 2021 06:46:26 +0000</lastBuildDate>
		<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
		<sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
	<generator>https://wordpress.org/?v=3.9.40</generator>
	<item>
		<title>De către: Shadow</title>
		<link>http://vosganian.ro/?p=5412&#038;cpage=6#comment-265368</link>
		<dc:creator><![CDATA[Shadow]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 26 Aug 2014 08:09:01 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://vosganian.ro/?p=5412#comment-265368</guid>
		<description><![CDATA[@Radu Alexandru Vasilescu

Eu nu sunt de acord cu dvs :-). Da companiile mari, medii, chiar si cele mici isi analizeaza investitiile. Companiile mari si medii nu stau cu &quot;fundul pe bani&quot; ci investesc in alta parte. A sta cu &quot;fundul pe bani&quot; este cea mai proasta decizie de business care poate fi luata.

Pt a stimula consumul reducerea TVA este esentiala. Cresterea de TVA este utilizata pt a &quot;frana consumul&quot;.

Reducerea de CAS poate face ca o parte a economiei gri si negre sa iasa la &quot;suprafata&quot; deci sa fie impozitata. Trebuie insa urmata de o intarire a efectivelor si obiectivelor anaf si un control strict al platii impozitelor cu &quot;condamnari&quot; grele pt cei care nu si le platesc, etc.
Punctual reducerea singura nu schimba nimic fara setul de masuri suplimentare privind impozitarea, etc.

Pt sporirea directa a cererii mai ales externe pt ca interne nu poate fi vorba in imediat e nevoie de o orientare pe reducerea impozitelor pe profitul reinvestit, pe angajatorii de tineri, pe axele principale de dezvoltare strategica a tarii. Nu este o treaba care se face in 2 timpi si 3 miscari. E o treaba de durata si care poate sa produca un an doi depasiri de deficit.
Sincer NU AI CU CINE sa faci ceva de genul asta.]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@Radu Alexandru Vasilescu</p>
<p>Eu nu sunt de acord cu dvs :-). Da companiile mari, medii, chiar si cele mici isi analizeaza investitiile. Companiile mari si medii nu stau cu &#8220;fundul pe bani&#8221; ci investesc in alta parte. A sta cu &#8220;fundul pe bani&#8221; este cea mai proasta decizie de business care poate fi luata.</p>
<p>Pt a stimula consumul reducerea TVA este esentiala. Cresterea de TVA este utilizata pt a &#8220;frana consumul&#8221;.</p>
<p>Reducerea de CAS poate face ca o parte a economiei gri si negre sa iasa la &#8220;suprafata&#8221; deci sa fie impozitata. Trebuie insa urmata de o intarire a efectivelor si obiectivelor anaf si un control strict al platii impozitelor cu &#8220;condamnari&#8221; grele pt cei care nu si le platesc, etc.<br />
Punctual reducerea singura nu schimba nimic fara setul de masuri suplimentare privind impozitarea, etc.</p>
<p>Pt sporirea directa a cererii mai ales externe pt ca interne nu poate fi vorba in imediat e nevoie de o orientare pe reducerea impozitelor pe profitul reinvestit, pe angajatorii de tineri, pe axele principale de dezvoltare strategica a tarii. Nu este o treaba care se face in 2 timpi si 3 miscari. E o treaba de durata si care poate sa produca un an doi depasiri de deficit.<br />
Sincer NU AI CU CINE sa faci ceva de genul asta.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>De către: Shadow</title>
		<link>http://vosganian.ro/?p=5412&#038;cpage=6#comment-265367</link>
		<dc:creator><![CDATA[Shadow]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 26 Aug 2014 07:56:36 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://vosganian.ro/?p=5412#comment-265367</guid>
		<description><![CDATA[@Radu Alexandru Vasilescu

Politica la francezi e diferita fata de altii. Mana forte a primului ministru nu se accepta sa treaca peste &quot;viziunea prezidentiala&quot;. Cand critici din interiorul guvernului politicile prezidentiale stii bine ca &quot;zbori&quot;. Atat Montebourg, Hamon si Fillippeti au stiut ca vor provoca o criza guvernamentala si asta cu o saptamana inainte de inceperea anului scolar(Hamon era ministrul educatiei).

In realitate guvernul tipului de republica franceza (a cincea) e folosit pe post de paratraznet pt ca presedintele sa nu primeasca el majoritatea &quot;bobarnacelor&quot;. In cazul lui Hollande e prea tarziu. Este foarte, foarte jos in sondaje iar cele doua guverne de pana acum nu au putut sa schimbe nimic. Curba somajului este &quot;cosmarul&quot; presedintilor francezi. Cresterea economica este altul, consumul altul.

Poti spune ca &quot;tripleta&quot; de mai sus si-a calculat foarte bine &quot;timing-ul&quot; pt a avea o mai buna &quot;imagine&quot;.

Hollande a castigat alegerile pe faptul ca va renegocia politicile economice cu Germania lui Merkel. Nu a facut-o si azi plateste.

Ministrul economiei Montebourg este cunoscut ca un cal breaz pt tampeniile facute pe timpul in care a condus ministerul pt redresare productiva. Palaria de ministru al economiei era o palarie prea mare pt el. E un tip &quot;radical de stanga&quot; care nu suporta nimic &quot;liberal&quot; in economie.

In realitate este de o incompetenta execrabila plina de aroganta. Incompetenta ascunsa si in primul si in al doilea guvern al lui Hollande de incompetentele celorlalti membri ai guvernului.

Partidul socialist nu are nici o &quot;rezerva de cadre&quot;. Au fost promovati doar yes-menii lui Hollande. E o caracteristica a lui Hollande. Vorbeste bine dar nu e competent in nici un domeniu, nu stie sa se antureze, etc. Seamana cu vre-un politician roman? Eu zic ca da.

Hollande nu poate planifica nimic, el reactioneaza doar la &quot;stimuli&quot; externi, economici, sociali, etc. Nu poarta o viziune ci e un &quot;sac de box&quot; cu &quot;reactiune&quot;.

vals a fost un &quot;reactionar&quot; in primul guvern al prietenului prezidential ayrault. De accea a primit de la Hollande si postul de prim ministru pt a-si rupe gatul. Dupa cum vezi &quot;planificarea&quot; la hollande nu depaseste cadrul propriului partid.
Este tot un incompetent &quot;radical&quot; care incearca sa-si mascheze incompetenta proprie prin &quot;autoritarism&quot;.]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@Radu Alexandru Vasilescu</p>
<p>Politica la francezi e diferita fata de altii. Mana forte a primului ministru nu se accepta sa treaca peste &#8220;viziunea prezidentiala&#8221;. Cand critici din interiorul guvernului politicile prezidentiale stii bine ca &#8220;zbori&#8221;. Atat Montebourg, Hamon si Fillippeti au stiut ca vor provoca o criza guvernamentala si asta cu o saptamana inainte de inceperea anului scolar(Hamon era ministrul educatiei).</p>
<p>In realitate guvernul tipului de republica franceza (a cincea) e folosit pe post de paratraznet pt ca presedintele sa nu primeasca el majoritatea &#8220;bobarnacelor&#8221;. In cazul lui Hollande e prea tarziu. Este foarte, foarte jos in sondaje iar cele doua guverne de pana acum nu au putut sa schimbe nimic. Curba somajului este &#8220;cosmarul&#8221; presedintilor francezi. Cresterea economica este altul, consumul altul.</p>
<p>Poti spune ca &#8220;tripleta&#8221; de mai sus si-a calculat foarte bine &#8220;timing-ul&#8221; pt a avea o mai buna &#8220;imagine&#8221;.</p>
<p>Hollande a castigat alegerile pe faptul ca va renegocia politicile economice cu Germania lui Merkel. Nu a facut-o si azi plateste.</p>
<p>Ministrul economiei Montebourg este cunoscut ca un cal breaz pt tampeniile facute pe timpul in care a condus ministerul pt redresare productiva. Palaria de ministru al economiei era o palarie prea mare pt el. E un tip &#8220;radical de stanga&#8221; care nu suporta nimic &#8220;liberal&#8221; in economie.</p>
<p>In realitate este de o incompetenta execrabila plina de aroganta. Incompetenta ascunsa si in primul si in al doilea guvern al lui Hollande de incompetentele celorlalti membri ai guvernului.</p>
<p>Partidul socialist nu are nici o &#8220;rezerva de cadre&#8221;. Au fost promovati doar yes-menii lui Hollande. E o caracteristica a lui Hollande. Vorbeste bine dar nu e competent in nici un domeniu, nu stie sa se antureze, etc. Seamana cu vre-un politician roman? Eu zic ca da.</p>
<p>Hollande nu poate planifica nimic, el reactioneaza doar la &#8220;stimuli&#8221; externi, economici, sociali, etc. Nu poarta o viziune ci e un &#8220;sac de box&#8221; cu &#8220;reactiune&#8221;.</p>
<p>vals a fost un &#8220;reactionar&#8221; in primul guvern al prietenului prezidential ayrault. De accea a primit de la Hollande si postul de prim ministru pt a-si rupe gatul. Dupa cum vezi &#8220;planificarea&#8221; la hollande nu depaseste cadrul propriului partid.<br />
Este tot un incompetent &#8220;radical&#8221; care incearca sa-si mascheze incompetenta proprie prin &#8220;autoritarism&#8221;.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>De către: VarujanVosganian</title>
		<link>http://vosganian.ro/?p=5412&#038;cpage=6#comment-265352</link>
		<dc:creator><![CDATA[VarujanVosganian]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 26 Aug 2014 07:29:34 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://vosganian.ro/?p=5412#comment-265352</guid>
		<description><![CDATA[@ Tiberiu

Nunumai Base a sustinut votul uninominal ci si presa, si opinia publica. Era piatra filosofala votul uninominal, urma sa rezolve tot.]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@ Tiberiu</p>
<p>Nunumai Base a sustinut votul uninominal ci si presa, si opinia publica. Era piatra filosofala votul uninominal, urma sa rezolve tot.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>De către: VarujanVosganian</title>
		<link>http://vosganian.ro/?p=5412&#038;cpage=6#comment-265351</link>
		<dc:creator><![CDATA[VarujanVosganian]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 26 Aug 2014 07:28:21 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://vosganian.ro/?p=5412#comment-265351</guid>
		<description><![CDATA[@ emi

Da, e adevarat, Johannis da impresia de seriozitate.]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@ emi</p>
<p>Da, e adevarat, Johannis da impresia de seriozitate.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>De către: Tiberiu</title>
		<link>http://vosganian.ro/?p=5412&#038;cpage=6#comment-265304</link>
		<dc:creator><![CDATA[Tiberiu]]></dc:creator>
		<pubDate>Mon, 25 Aug 2014 20:07:29 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://vosganian.ro/?p=5412#comment-265304</guid>
		<description><![CDATA[@VV
 TB  a sustinut votul uninomional tocmai ca alesii sa nu mai fie oameni de partid, sa poata fi momiti si santajati cu usurinta fara a mai avea in spate o structura de partid pe care sa se sprijine.]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@VV<br />
 TB  a sustinut votul uninomional tocmai ca alesii sa nu mai fie oameni de partid, sa poata fi momiti si santajati cu usurinta fara a mai avea in spate o structura de partid pe care sa se sprijine.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>De către: Adam Mares</title>
		<link>http://vosganian.ro/?p=5412&#038;cpage=6#comment-265301</link>
		<dc:creator><![CDATA[Adam Mares]]></dc:creator>
		<pubDate>Mon, 25 Aug 2014 19:53:10 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://vosganian.ro/?p=5412#comment-265301</guid>
		<description><![CDATA[@lordul john
Nu am zis ca trebuie sa cazi pe spate. Desi mie imi place mult acest regizor si sunt dispus sa cad si pe spate. :P Dar Purcarete, in general, nu are scenografii minimaliste. El creeaza lumi fabuloase pe scena, adesea fastuoase, bogate in detalii suprarealiste, absurd-grotesti, scabroase, dar si cu multe simboluri.]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@lordul john<br />
Nu am zis ca trebuie sa cazi pe spate. Desi mie imi place mult acest regizor si sunt dispus sa cad si pe spate. <img src="http://vosganian.ro/wp-includes/images/smilies/icon_razz.gif" alt=":P" class="wp-smiley" />  Dar Purcarete, in general, nu are scenografii minimaliste. El creeaza lumi fabuloase pe scena, adesea fastuoase, bogate in detalii suprarealiste, absurd-grotesti, scabroase, dar si cu multe simboluri.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>De către: emi</title>
		<link>http://vosganian.ro/?p=5412&#038;cpage=6#comment-265298</link>
		<dc:creator><![CDATA[emi]]></dc:creator>
		<pubDate>Mon, 25 Aug 2014 19:47:05 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://vosganian.ro/?p=5412#comment-265298</guid>
		<description><![CDATA[Mie mi-a placut interviul de la &quot;Butonul de panica&quot;.
Domnul Klaus Iohannis a fost perfect serios si echilibrat si a lamurit impecabil toate acuzatiile. Poate ca nu vrajeste precum Crin Antonescu (apropo, daca i-as scrie numele intreg domnului Antonescu as face scurta la mana), dar Klaus Iohannis inspira incredere. 
Victor Ponta este o masca, Klaus Iohannis este un om real.]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Mie mi-a placut interviul de la &#8220;Butonul de panica&#8221;.<br />
Domnul Klaus Iohannis a fost perfect serios si echilibrat si a lamurit impecabil toate acuzatiile. Poate ca nu vrajeste precum Crin Antonescu (apropo, daca i-as scrie numele intreg domnului Antonescu as face scurta la mana), dar Klaus Iohannis inspira incredere.<br />
Victor Ponta este o masca, Klaus Iohannis este un om real.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>De către: lordul john</title>
		<link>http://vosganian.ro/?p=5412&#038;cpage=5#comment-265297</link>
		<dc:creator><![CDATA[lordul john]]></dc:creator>
		<pubDate>Mon, 25 Aug 2014 19:46:38 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://vosganian.ro/?p=5412#comment-265297</guid>
		<description><![CDATA[@adam mares

Nu ma confunda cu tibilica! :)  Adica tu crezi ca dacă îmi spui Purcarete, cad pe spate lovindu-ma la creierul îngrozitor de mic?]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@adam mares</p>
<p>Nu ma confunda cu tibilica! <img src="http://vosganian.ro/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif" alt=":)" class="wp-smiley" />   Adica tu crezi ca dacă îmi spui Purcarete, cad pe spate lovindu-ma la creierul îngrozitor de mic?</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>De către: lordul john</title>
		<link>http://vosganian.ro/?p=5412&#038;cpage=5#comment-265296</link>
		<dc:creator><![CDATA[lordul john]]></dc:creator>
		<pubDate>Mon, 25 Aug 2014 19:43:20 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://vosganian.ro/?p=5412#comment-265296</guid>
		<description><![CDATA[@cris

Prea multe idei nu au fost, doar raspunsuri la petardele lui Ponta. Pare un altfel de politician. Vorba lui Crin: mai vedem!]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@cris</p>
<p>Prea multe idei nu au fost, doar raspunsuri la petardele lui Ponta. Pare un altfel de politician. Vorba lui Crin: mai vedem!</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>De către: VarujanVosganian</title>
		<link>http://vosganian.ro/?p=5412&#038;cpage=5#comment-265289</link>
		<dc:creator><![CDATA[VarujanVosganian]]></dc:creator>
		<pubDate>Mon, 25 Aug 2014 19:31:52 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://vosganian.ro/?p=5412#comment-265289</guid>
		<description><![CDATA[@ Emil Mihai

Da, chiar, ca au fost la Slobozia. KJ cu MRU. Chiar asa, nu ti-a placut deloc?]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@ Emil Mihai</p>
<p>Da, chiar, ca au fost la Slobozia. KJ cu MRU. Chiar asa, nu ti-a placut deloc?</p>
]]></content:encoded>
	</item>
</channel>
</rss>
