Se deschide sezonul la transferuri

Apariţia OUG privind amnistia pentru migraţia politică este o expresie elocventă a crizei în care se află societatea românească. Şi anume o criză a lipsei de sens. Cerul României este un cer fără Steaua Nordului, care să dea reper unei busole.

 

Cel mai rău lucru nu este lipsa legilor. Dacă nu sunt legi, măcar ştii o treabă, te descurci după cum te taie capul. Şi dacă nu ai inspiraţie, te uiţi la un film cu John Wayne, afli cum se petreceau lucrurile în Vestul sălbatic şi le faci aidoma. Cel mai rău lucru este ambiguitatea şi neorânduiala legilor. Cele mai proaste legi nu sunt acelea care au prevederi greşite, măcar ştii ce greşeli au şi cauţi să te fereşti. Cele mai proaste legi sunt cele care se schimbă întruna.

 

Cei care au dat respectiva ordonanţă de urgenţă au argumentat asta prin faptul că şi Guvernul PNL-PDL a dat una asemănătoare în 2006. Justificarea guvernanţilor e, deci, că putem să ne întoarcem cu mândrie în trecut, cu alte cuvinte nu trebuie să învăţăm nimic din ce ni s-a întâmplat, trebuie să dăm întruna cu capul în perete, cu straşnicul argument că şi până atunci ni s-a umplut fruntea de cucuie. Aşadar, dacă s-a făcut o greşeală în trecut, nu avem niciun motiv să n-o repetăm. Cu cât mai multe prostii în trecut, cu atât viitorul e mai luminos. Şi ne mai mirăm că ne învârtim în cerc, că tranziţia nu se mai încheie odată.

 

O altă interesantă justificare este că primarii nu trebuie ţinuţi captivi de  decizii politice în plan central cu care ei nu sunt de acord. Adică, de pildă, dacă au candidat pentru USL, de ce să se rupă USL fără ca ei cu toţii să fie de acord? Ceva adevăr este în chestia asta, şi anume că în PNL mulţi primari nu au înţeles de ce PNL a denunţat USL. Ca să nu mai spunem că majoritatea lor nici n-a privit cu ochi buni retragerea de la guvernare.

 

Rămâne, totuşi, o întrebare.  Mâine, dacă Ponta pierde alegerile prezidenţiale şi se face o nouă majoritate de guvernare ce facem? Dăm iarăşi o OUG pentru ca primarii din partidele actualei majorităţi care vor să se bucure iarăşi de fructele guvernării să poată opta pentru partidele viitorului arc guvernamental?

 

Zău dacă nu suntem ridicoli. Iar justificările, pe fundalul apropiatei campanii electorale, sunt lipsite de credibilitate. Târguiala cu primarii se face pe faţă.  Vrei bani pentru drumuri, pentru şcoli ori pentru alte alea? Te aşteptăm cu drag la masa noastră, plină cu bucate precum ospăţul lui Roş Împărat din Povestea lui Harap Alb. PSD e totuşi îngăduitor. Acceptă şi plata în leasing: adică un cantonament la PLR înaintea trecerii de facto la PSD.

 

Ca să avem o minimă decenţă, lipsită de ipocrizie şi de penibil, ar trebui să procedăm altminteri. Ori acceptăm că Guvernul dă banii cui muşchii lui vrea şi că primarii se duc după bani ca pilitura de fier după magnet (lucru, până la un punct, de înţeles) şi atunci se renunţă la orice legare a primarilor de moşie,  astfel încât ei să poată opta când doresc pentru alt partid, fără să-şi piardă mandatul. Ori îi ţinem legaţi de partide, dar atunci nu se mai face nicio derogare. Chestia asta cu deschiderea sezonului de transferuri, cu migraţiile către ţările calde când dă toamna şi vin campaniile electorale, nu face decât să ne facă iarăşi de râs în faţa oricui e dispus să râdă de noi.

351 Responses to “Se deschide sezonul la transferuri”

  1. Adam Mares spune:

    @tudor
    Vad ca mai sunt si momente in care gandim la fel. :-)

  2. tudor spune:

    Adam

    Pentru acele momente poti sa te feliciti :) :)

  3. cris spune:

    @ tudor

    parca Cicero a spus ca nu a existat vreodata o guvernare la virful careia sa nu gasesti si hoti, mincinosi si raufacatori. Nu a existat si nu va exista vreodata o guvernare perfect onorabila, responsabila, dedicata, etc, un rai al democratiei. Da, de asta e importanta proportia pe care o asiguri intre cei numiti de Cicero si cei cu adevarat spirit democratic, si aceasta nu se poate face decit prin mecanisme care sa limteze abuzul, unul care sa functioneze permanent, sa fie ingrijit si vegheat permanent. De acord cu tine adica – sa ma felicit? :)

  4. Adam Mares spune:

    @tudor
    Ma felicit rar, si pt lucruri cu adevarat importante pt viata mea. :-)

  5. Tiberiu spune:

    “prietena” incearca sa ma calce pe “coada”,
    Masura pentru masura
    :-)

  6. tudor spune:

    Adam

    Ok, te felicit eu :)

  7. Radu Alexandru Vasilescu spune:

    @tudor

    Eu inteleg perfect conceptul de reprezentativitate si conducere prin elite [pt ca in fapt despre asta e vorba] si pot spune ca sunt chiar de acord cu el intr-o anumita masura.

    Doar ca in Romania elitele politice nu au, per total, legitimitatea (si aici nu ma refer doar la cea data prin vot ci si la alte aspecte) sa ia anumite decizii strict dupa cum considera. Cazul RMGC este absolut reprezentativ. Crin Antonescu a subliniat excelent, chiar daca indirect, problema legitimitatii decizionale in cazul acela, cand a vorbit despre suspiciunile serioase de coruptie punctuala ce planeaza asupra factorilor decidenti si asupra clasei politice in general.

    Ce spun eu e ca exista anumite decizii pe care politicienii de la noi pur si simplu nu au caderea sa le ia de capul lor.

    Clasa noastra politica este compromisa pana-n maduva oaselor, iarasi vorbesc per ansamblu. De aceea consider ca in materie de decizii majore ce implica suspiciuni de coruptie generalizata trebuie mai des uzitat referendumul.

    Si apoi exista decizii care angajeaza profund natiunea – gen imprumutul de la FMI din timpul guvernarii Basescu-Boc. Pai acolo a fost un exemplu excelent de conducere “prin elite”. Vreo 2 insi care in capul lor se considera elita natiunii – Isarescu si Basescu – au decis fara vreo consultare ca trebuie procedat intr-un anume fel. Ala exemplu de conducere… Pe paine…

    Eu tot ce spun e ca trebuie gasit un echilibru si ca ai nostrii politicieni trebuie sa inceteze sa considere natiunea [nu poporul domnule Vosganian - sunt 2 chestii diferite] ca fiind in general idioata si incapabila sa decida responsabil. Sigur ca nu trebuie facut abuz de recurgerea la democratia directa dar metoda trebuie mai des uzitata. Eu zic sa va pregatiti pt ca problema gazelor de sist sta sa explodeze si aia chiar nu poate fi solutionata de clasa politica – pt ca daca minunatii nostrii conducatori dau drumul exploatarilor de capul lor o sa fie o explozie violenta.

  8. lordul john spune:

    @ tiberiu

    “Profesore” esti greu de cap ca plumbii de fund! Ti-am spus ca iti voi ignora infantilismele cand vei inceta sa pui etichete! Pana atunci ma distrez cu atrofia ta ‘telectuala. Noi te putem ignora, dar pe locatarii care te-au redus la zero ii inteleg: e prea mult sa dai nas in nas zilnic cu un mos batut cu basca uda in cap.
    Zici ca eu am fost activat de serviciile basiste, dar pe tine cine te-a activat? Duhul lui Nikolski din lampa?

  9. Tiberiu spune:

    Daca asta este optiunea ta tinere papitzoi e in regula si vom continua schimburile de amabilitati.
    “Etichete” am pus basistilor din prima zi si asta voi face si in continuare.Deosebirea este ca ani de zile ai stat la “scufund” , nu ai reactionat la “etichete” si ti-ai debitat linistit stupizeniile cu ifose culturale de adevarata “Chiritza moderna” fara sa ma bagi in seama.Mie tampeniile tale simandicoase nu imi produc nici cea mai mica emotie asa ca nici eu nu te-am bagat in seama.Cotitura in relatiile noastre , minunate prin ignorarea reciproca pana nu demult ,s-a produs dupa ce am “intrat” in prietenul tau securist troglodit si nazistoid din iasi ca si tine.Daca ai inceput sa ma injuri la rugamintea lui sau din proprie initiativa este un detaliu pe care poate il vei lamuri(oricum nu cred o iota din ce spui).
    Exista insa si o parte buna in acest pseudodialog al nostru : ti-ai devoalat total adevarata fata hidoasa, adevaratele optiuni basiste,sustinerea pentru doctrine totalitare , nazistoide ,precum si faptul ca esti un prostanac ignorant si primitiv fara studiile de baza ,dar specializat in insiruirea de “cuvinte goale ce din coada au sa sune”.Daca se gasesc amatori sa deguste platitudinile tale sclifosite de “Coana Chiritza” e treaba lor ,dar din punctul meu de vedere esti catalogat definitiv ; un basist infect si ignorant.
    Mene,tekel,fares !

    PS
    Pentru cine are “o Leaca” de logica intelege “combinatia” ta cu Mihail (Pacala e si el in “ciorba”), dar cine nu intelege ,sau nu vrea sa inteleaga este de asemenea OK.
    Ignoranta este dulce si a lor va fi “imparatia cerurilor”
    :-)

  10. Lordul John spune:

    @tiberiu

    Tu chiar nu-ti dai seama cât ești de redus, chiar cu cele facultăți ale tale?
    Pe vremuri boala ta nu avea manifestări asa de dese si erai, oarecum suportabil.
    Acum ești din ce in ce mai bolșevic si reacționezi după deviza pe care ti-a transmis-o to’arsu Stalin: cine nu e cu noi e împotriva noastră!

    Mai trage-ti sufletul si analizează-ti reacțiile ca ai sa devii caz in manuale, dar nu in cele de administrație, ca acolo ai dat cu frișca-n fasole!

  11. emi spune:

    De ce ar fi iesit domnul Ghita sa spuna ca il sponsorizeaza pe CPT?! A mai iesit domnul Ghita sa afirme in gura mare ca sponsorizeaza pe cineva?? Il sponsorizeaza un pesedist pe un penelist cu o suma uriasa, in conditiile in care PSD e in datorii pana-n gat? Hai sa fim seriosi. A fost o fumigena ca sanu ne intrebam care este adevaratul sponsor. De ce trebuie ascuns cu atata grija adevaratul sponsor? Un singur raspuns poate fi adevarat: domnul Tariceanu nu-si poate permite sa spuna cine e. De ce? Pentru ca e un om care vrea divizarea Romaniei si stie orice fraier asta.
    Un lucru e sigur, in PRL se investeste la greu si nu de catre PSD. Atunci cine investeste in PRL si de ce? Mie nu imi vin in minte decat Soros si Autonomia maghiara.

  12. Lordul John spune:

    @tiberiu

    In ceea ce privește citatele din Biblie rămâne cum am stabilit: nu e suficient să citești, trebuie să și înțelegi ce citești! Din păcate, și la capitolul spirit, ai rămas mononuclear.

  13. Lordul John spune:

    @tiberiu

    Faptul ca nu ești pătruns de nici o emoție, e evident, era de așteptat si e din cauza cortexului inert.

  14. emi spune:

    Tortionarul a sustinut ppermanent ca UDMR trebuie sa fie vesnic la guvernare.
    Nici nu vreau sa gandesc mai departe…

  15. Lordul John spune:

    @all (cu excepția decervelatului care oricum nu înțelege nimic din ceea ce citește)

    “Povestea spune că, într-o bună zi, în sătucul acela năpădit de colb, în care foarte rar se abătea suflet de străin, a poposit un bătrân cu chip luminat. Satul nu se afla în drumul negustorilor, nici nu avea veche mânăstire la care să vină credincioşii pentru închinare, aşa că rar se arăta chip de străin pe acolo. Oamenii erau harnici, cumsecade şi cu frică de Dumnezeu, dar neştiutori şi asemenea nepăsători la cele care se întâmplau în largul lumii, aşa că l-au privit cu atenţie pe bătrânul cărunt, cu chip împăienjenit de semnele anilor, dar cu blândă lumină aşezată în ochi.”

    http://moshemordechai.ro/banutul-de-aur/

  16. Valeriu Mangu spune:

    Articolul “Numele poate sa fie un avantaj sau un handicap pentru un candidat la functia de Presedinte al Romaniei?”, pe:

    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

  17. Tiberiu spune:

    Blogul care are ca motto “We know shit” se potriveste manusa cervelatului basist al carui creier este bogat asortat de “shit basist”
    Din povestea care incearca sa ne-o livreze poate retine finalul si ne lasa.
    Lasa-ne ,pleaca linistit, nu te retinem ,bye,bye papitzoias ;-)

  18. emi spune:

    Motiune de cenzura pe Dan Sova pentru ca imparte banii pe favoritisme electorale.

  19. Dragilor,

    Daca acest comentariu al meu l-a suparat pe domnul Viorel Baitan, sa stiti ca nu-mi retrag nici macar o virgula.Nu este posibil ca un intreg popor roman sa nu zica nici macar AU la inchiderea, vanzarea si taierea propriilor intreprinderi !!!!!!

    Cum de ati acceptat asa ceva ???
    Si inca un lucru:

    DA, sunt evreu de sange si DA am sarit in ajutorul poporului roman cu riscul de a fi linsat de ai mei…..

    Din pacate fratele meu a fost ucis pentru acest lucru……
    NU, nu sunt de religie ebraica sunt crestin-ortodox ca orice roman, ca sa va scutesc intrebarea domnule Viorel Baitan.

    Repet:

    NU este posibil ca un evreu, chiar si evreu roman sa sacrifice totul pentru poporul sau, adica poporul roman, dupa care sa primeasca mesaje de tipul celui primit de la domnul Viorel Baitan.

    Atunci cand domnul Viorel Baitan va face si domnia sa ce am facut eu, am sa-i accept critica,

    Pana atunci, un “imi pare rau”, ar fi de ajuns…….

    Marian Nicolae
    august 21, 2014 la 7:10 pm
    http://nastase.wordpress.com/2014/08/19/dupa-25-de-ani/

    Bine ati revenit printre noi, domnule profesor.
    Ma bucur ca ati ramas acelasi om deasemenea..

    Ceea ce ma roade este faptul ca un Roman care a impiedicat ruperea Transilvaniei de Romania, a fost obligat sa stea inchis pentru acest lucru, de parca ar fi comis o infractiune.

    Alt lucru care ma doare este faptul ca justitia Romaniei a decis ca acel Roman care a impiedicat ruperea de Transilvania TREBUIE inchis……

    Nu este de mirare ca Romanului respectiv s-ar putea sa-i fie lehamite de toata aceasta poveste.

    Totul intamplandu-se in fata unei mese amorfe de cetateni romani…….

    Ma bucur nespus ca ati iesit din acel loc pe care l-ati inobilat efectiv cu prezenta dumneavoastra…cu toate ca nu era necesara aceasta inobilare….

  20. Tiberiu spune:

    Povestea mosului este la fel de stupida ca cel care o propune.Pai, “o leaca” de logica : cum putea spera mosul din poveste ca va fi lasat in pace din moment ce platea mancarea primita.El astfel se comporta ca un client oarecare si satenii faceau un serviciu contracost.Fraieri sa fi fost satenii sa nu -i “derenjeze”.
    Basistii raman la fel de stupizi si cand recomanda povesti.
    Prostia(si basismul) din fire nu are lecuire
    :-)

  21. tudor spune:

    RAV

    Corect, lucrurile sunt undeva la mijloc.

  22. tudor spune:

    Ma enerveaza politicienii care incearca sa ma prosteasca in fata.
    Ponta si Dragnea spun ca oug cu primarii si consilierii n are legatura cu alegerile, ci urmareste “deblocarea unor blocaje”.
    Sa intelegem ca de cite ori vor aparea blocaje la nivelul unor consilii locale guvernele viitoare vor da ordonante de urgenta de deblocare. Astept ca, pentru rezolvarea operativa a oricaror posibile blocaje sa se infiinteze un minister al ordonantelor de urgenta.

    Am sperat ca dl tariceanu isi propune sa faca un altfel de politica, ca va provoca o infuzie de tineri valorosi in politica, ca va atrage in spatiul public personalitati stiintifice si culturale de prima mina, ca va incerca sa provoace si sa stimuleze societatea civila in sensul unei implicari masive si responsabile ….
    Din nefericire, dl tariceanu prefera sa se inconjoare de totfelul de fripturisti, refulati si inchipuiti, gen chitoiu, gerea sau stroe.
    In plus, critica principala pe care dl tariceanu i o aducea lui antonescu era ca a pus pnl ul la dispozitia psd ului (de acord).

    M a enervat aseara dl tariceanu apeland la incercarea de prostire in fata patentata inca din 90 de actualii pesedisti: cica in 2008, cind guvernul pnl s a opus, in mod responsabil, maririi salariilor in invatamint cu 50% cei care erau populisti si iresponsabili sau au fost pedelistii.
    Aloooooo, domnu tariceanu! uitaserati de pesedisti, bre!
    Ce a care plingea cel mai amarnic de mila “dascalilor” in 2008 era coana abramburica, bre!
    Acea “mare doamna a politicii romanesti” (parca asa i zicea cineva, aici pe blog) care, odata ajunsa ministru al invatamintului in 2009 n a facut nimic din ceea ce promisese, acuzind pentru aceasta (culmea!!!) guvernul tariceanu.

  23. PS. Un lucru interesant de remarcat este faptul ca sarind in ajutorul poporului roman s-ar putea sa cazi de “frendly fire”…. din partea unora din acelasi popor roman care nu inteleg pe de-a-ntregul ca tu le ceri cu insistenta sa se trezesca …

    Daca nu, oricum cei de acelasi sange cu tine sigur vor rezolva aceasta problema pe principiul “never forget…never forgive”…..

    Cine a zis ca viata nu-i interesanta…????

  24. lordul john spune:

    @tiberiu

    Iar te-ai facut de ras! Esti exhibitionist?

  25. lordul john spune:

    @tiberiu

    Motto-ul lui Moshe ne spune ca omul te cunoaste bine! Pentru intergritatea ta corporala te sfatuiesc sa te exprimi in propozitii simple S+P, eventual in interjectii! Sunt singurele care nu-ti dauneaza si nici nu te epuizeaza excesiv!

  26. Adam Mares spune:

    @RAV
    Dpv al teoriei politice, democratia inseamna ce am zis eu, tudor, cris. Este adevarat ca o clasa politica profund corupta ca a noastra isi urmareste interesele proprii. De aceea, implicarea societatii civile trebuie sa fie cat mai puternica. Dar, uite, ai zis de afacerea RMGC. Daca s-ar face un referendum, nu sunt convins ca minunatul nostru popor nu s-ar pronunta pentru exploatare. Tocmai pt ca majoritatea poporului nu este informata, ci manipulata. Doar o parte relativ mica stie ca afacerea asta e o mare mizerie, inca de la inceputurile sale, si ca e mai potrivita cercetarea DNA decat exploatarea.

  27. Lordul John spune:

    @adam mares

    majoritatea este neinformata nu doar pe chestiunea Rosia Monanta. Pe asta a mizat PSD-ul întotdeauna, iar celelalte partide in loc sa se ocupe de obținerea unui vor informat prefera calea sigura si ușoară a manipulării unor mase neinformate (cu excepțiile de rigoare).

  28. Adam Mares spune:

    @lordul john
    Este interesanta povestea omului care isi plateste linistea cu bani. Dar ce te-a facut sa o postezi?

  29. Lordul John spune:

    @adam mares

    :)

  30. Radu Alexandru Vasilescu spune:

    @Adam – daca discutam de democratie trebuie luate in considerare toate modelele si iti reamintesc faptul ca prima forma de democratie a fost una directa… Asta ca idee. In prezent in mai multe tari europene dar si in anumite comunitati din SUA se aplica principiul asta mai ales la nivel local. Exceptie face Elvetia unde sistemul este frecvent utilizat si in cadrul national. Eu nu spun ca trebuie implementat si la noi un astfel de sistem la scara nationala dar cred ca putem rezolva o buna parte din galcevile politice la nivel local daca se implementeaza in cazul localitatilor si mai cred ca la nivel national cand se constata ca exista o polarizare puternica si ca anumite decizii majore sunt suspectate de alte motivatii decat cele normale e bine sa se uziteze referendumul. Cazul RMGC – nu stiu ce ar fi votat romanii dar cu siguranta nimeni nu s-ar fi prezentat in fata lor cu o optiune vizibil defavorabila Romaniei. Poate s-ar fi adoptat – poate nu. Insa macar decizia ar fi avut legitimitate. La fel si gazele de sist… Asa din ce vad ai nostrii politicieni sunt hotarati sa adopte ambele chestiuni la momentul favorabil. Probabil din 2016 dupa alegeri. Abia astept…

  31. dragospas spune:

    Ieri in Consiliul Judetean Gorj am luat atitudine fata de ordonanta privind transferul de la un partid la altul al alesilor locali. Cred ca am fost printre primii din tara care protestam … si tocmai in colegiul lui Ponta. Imagini : http://www.youtube.com/watch?v=6zB0wr7gNcU

  32. Tiberiu spune:

    Iata o postare ca un “autogol” care certifica ceeace trebuie sa fie limpede tuturor : papitzoiul habar n-are ce vorbeste si ce face, intocmai precum “Coana Chiritza” care se dadea desteapta fiind in realitate o biata ignoranta primitiva cu ifose.
    ===================================
    Lordul John spune:
    august 30, 2014 la 8:28 am
    @all (cu excepția decervelatului care oricum nu înțelege nimic din ceea ce citește)

    “Povestea spune că, într-o bună zi, în sătucul acela năpădit de colb..”

    http://moshemordechai.ro/banutul-de-aur/
    ====================================
    Nici nu putea papitzoiul sa imi livreze un subiect mai suculent care sa dovedeasca propria lui ignoranta lui.
    1) papitzoiul recomanda tuturor(inafara de mine)cu caldura un blog al carui titular afiseaza un halucinant motto autodescalificant : “We know shit”(!?).Numai asta stie si paitzoiul si de aceea recomanda blogul cu atata caldura.
    2)Povestea pe care o recomandata sperlectura este la fel de “cucu” ca si motto-ul si demonstreaza ca paitzoiul este “dus cu mintea” la fel ca personajul din poveste.
    3)Asa cum rezulta din povestea tembela batranul NU isi platea linistea( asa cum pretindea) ci dimpotriva. Iata pasajul relevant:
    =================================
    “Văzând cât de bună plată dădea străinul pentru cele ale gurii, mulţi dintre nevoiaşii satului au venit cu merinde pe care i le-au aşezat alături, primind în schimb câte un bănuţ de aramă”
    =================================
    Deci platind oamenii care ii aduceau mancare gratuit batranul ii incuraja sa vina in continuare,nicidecum nu ii indeparta pentru a-si catiga tihna.Cu alte cuvinte batranul din poveste era “intr-o ureche”. Procedand absurd si platind el i-a transformat pe oamenii din Filantropi in Furnizori de Servicii Contracost incurajandu-i sa vina la pentru o operatie comerciala vanzare-cumparare .
    Finalul in care batranul isi da in petec platind si ultima moneda( de aur !) inainte de a pleca, este dovada finala a nebuniei lui.
    4)Papitzoiul a anuntat inainte vreme ca are probleme la “bilutza” atunci cand incerca sa defineasca psihotic o problema de geometrie plana elementara ,fara nicio legatura cu vreun subiect si fara aiba notiuni elementare.
    Aceste element m-a facut sa inteleg ca saracul e “dus cu pluta” si pesemne ca nu are nici studiile liceale,daramite bac-ul.
    Acum este limpede ca omul este total “out” si nu are o minima intelegere a ceeace citeste, dovada aceste recomandari de “cultura kitsch” care amintesc de link-urile din categoria New-Age ale tovarasei de breasla.

    KITSCH s.n. Termen folosit pentru a desemna arta de prost gust, pseudoarta; reproducere sau copiere pe scară industrială a unor opere artistice, multiplicate și valorificate comercial; obiect (carte, tablou etc.) de proastă calitate. [Pron. chici. / < germ. Kitsch].

  33. Lordul John spune:

    @tiberiu

    :)

  34. emi spune:

    Daniel Octavian Bejan (Mordechai) a publicat in 2010 “Povestile unui mizantrop”.

  35. Lordul John spune:

    @tiberiu

    Doamne Fereste-ne!

  36. Tiberiu spune:

    spre ghinionul acestui gagautza ageamiu ( si al altora) eu stiu sa fac o analiza de text.Am colaborat 3 ani la un ziar de renume al diasporei publicand aproape nenumarate articole pe teme diverse : interviuri, cronici de teatru, recenzii literare etc. Acel ziar mi-a oferit chiar sa ma angajeze ca redactor dar salariul oferit dar si departarea redactiei de casa( cca 70 km de la locuinta la redactie) a facut neconvenabila propunerea.
    Poate ca odata ,dupa caderea regimului blestemat,voi publica pe blog( fireste cu permisiunea lui @VV) unele din articolele mai interesante.
    Cel mai interesant in opinia mea a fost interviul amplu realizat cu o fosta mare glorie a sportului romanesc decedata in strainatate cu care am avut privilegiul sa ma intalnesc si care a fost publicat pe doua pagini intregi de ziar.

  37. Tiberiu spune:

    E bine ca te rogi lui Dumnezeu sa te pazeasca, prea esti carastrofa.
    :-)

  38. Lordul John spune:

    @tiberiu

    :) :) :)

    Încetează ca nu ma pot opri din ras!

  39. Lordul John spune:

    @tiberiu

    Dar interviul e mai mult cu ce spunea ea, ca ma indoiesc ca ai putea scrie tu doua pagini de ziar!

  40. Lordul John spune:

    @tiberiu

    Gata, m-am lămurit cu tine. Tu nu ești tembel, ești pur si simplu sărit de pe fix!
    Sa fii sănătos, coane! Dumnezeu sa aibă mila de sufletul tău!

  41. Tiberiu spune:

    Papitzoias,daca nu ai replica la acuzele de tembelism ce poti face altceva decat sa razi ca prostul ?
    :-) :-) :-) :-)

  42. emi spune:

    A lui e cea mai cea, si cel mai cel… orice.

  43. Tiberiu spune:

    1)Dimpotriva, textul interviului l-am elaborat sub forma unei povestiri,nicidecum ca intrebari si raspunsuri precum un gagautza isi imagina
    2)Una din recenziile mele literare a romanului unui scriitor al diasporei romanesti a fost re-publicata in Ro in ziarul “Timpul” ,tot pe o pagina intreaga de ziar ( ce sa vezi ! :-) ) , pe cand traia regretatul Raul Sorban.
    3)Acum cativa ani la turneul unei trupe renumite de teatru care participa la festivalul de teatru am trimis in Ro la un ziar local din Sibiu un material amplu care prezenta trupa si legaturile ei cu diaspora romana( sotia directorului careia i s-au tradus cateva carti in Ro era fiica unei personalitati marcante a diasporei )

  44. Adam Mares spune:

    @tiberiu
    Te mai lauzi mult cu maretele realizari? :P Daca vrei, facem o “Scanteia”, special pentru tine. :-)

  45. Tiberiu spune:

    Pai cand un “Neica Nimeni” se obrazniceste fara masura, ma injura si ma face in toate felurile eu sa zic mersi,si sa nu-ii dau peste nas ?
    Sa fim seriosi.
    Masura pentru masura pspitzoiasului si oricui isi sufla nasul in ciorba mea!
    :-)