De câteva ore s-a încheiat un furtunos derby hispanic, între F.C. Barcelona și Real Madrid, derby privit la televizor de zeci și zeci de milioane de telespectatori. Ce credeți că au citit aceștia întruna pe tricourile jucătorilor? Pe pieptul catalanilor era scris Qatar Airways. Iar pe al madrilenilor Fly to Emirates. Fără alte comentarii…
[…] De câteva ore s-a încheiat un furtunos derby hispanic, între F.C. Barcelona și Real Madrid, derby privit la televizor de zeci și zeci de milioane de telespectatori. Ce credeți că au citit aceștia întruna pe tricourile jucătorilor? Pe pieptul catalanilor era scris Qatar Airways. Iar pe al madrilenilor Fly to Emirates. Fără alte comentarii…… citeste mai mult […]
[…] De câteva ore s-a încheiat un furtunos derby hispanic, între F.C. Barcelona și Real Madrid, derby privit la televizor de zeci și zeci de milioane de telespectatori. Ce credeți că au citit aceștia întruna pe tricourile jucătorilor? Pe pieptul catalanilor era scris Qatar Airways. Iar pe al madrilenilor Fly to Emirates. Fără alte comentarii…… citeste mai mult […]
@ VV
asta e dintre aia cu spamuri, probabil l-ati banat in trecut si a revenit sub o alta forma. Se pare ca faptul ca intrase in asteptare “comentariul” lui n-a folosit la nimic, in sensul ca s-a aprobat postarea desi e doar un robot care a replicat ce ati scris mai sus!
S-a strecurat printre refugiati:)
@ VV
Mda. Usor usor ies la iveala putreziciunile din asazisele “norme europene”…
Sa luam de exemplu spatiul Schengen: pe deoparte Franta blocheaza intrarea Romaniei in Schengen, pe de alta parte cuprinsi de populismul care i-a molipsit pe toti introduc refugiati pe banda rulanta in interiorul spatiului Schengen. Ca deh, si etnicii arabi sunt cetateni cu drept de vot si nu-si doreste nimeni sa-i piarda, si atunci fac concurs care mai de care sa fie mai generosi cu refugiatii!
Pai si atunci nu putem noi oare sa ne intrebam la ce dracu or mai fi folosind atitea norme, atitea reguli, atitea dotari, atitea discutii pentru indeplinirea conditiilor de intrare in spatiul Schengen?
In viata ipocrizia si prostia nu ramin niciodata nepedepsite! Doar ca uneori la final pagubele ii afecteaza grav pe toti, nu doar pe cei care au impins lucrurile intr-o anumita directie.
Din cate stiu diplomatii nostri au ridicat aceasta problema la Bruxelles. Dar poate ca au facut-o cu jumatate de gura, ca de obicei.
Era de așteptat ca printre refugiații care au orbecăit prin Balcani, și nu numai, să fie disimulați aventurierii ISIS. Oare era atât de greu de prevăzut de cei plătiți să ne protejeze că povestea calului troian va fi reconstituită de către teroriști? Am văzut la televizor un reportaj în care era filmată tehnica prin care erau trimiși refugiații din Turcia înspre Grecia de către așa zișii traficanți. Se pare că erau mai mult decât traficanți. Cât despre arabii care se extind oficial în economia europeană, sunt bineveniți.
Armenii din Germania povesteau ca, potrivit relatarilor unora dintre refugiatii de origine armeana, ar fi putut fi ISIS chiar si printre calauzele lor.
@ Kronstadt
Interesant ca te duce gindul la mecanisme atit de vechi. Asta discutam cu unul dintre prietenii mei, american, acum citeva saptamini. Era suparat ca Statele nu accepta refugiati de-a valma. I am spus ca e totusi un truc de-a dreptul mitologic, ca in Odiseea, cind prinsi in pestera lui Polifem, marinarii au iesit impreuna cu oile, legati sub burta lor. Calul troian e alt mechanism, al darului care ascunde pericolul. Oile lui Polifem mi se par mai apropiate ca mecansm in cazul acesta, strecuratul lupilor printre oameni cu adevarat suferinzi, minati ca oile si evaluati ca niste oi care daca mor sau sunt chinuiti ori alungati, tot aia pentru dumnealor.
Felul in care se folosesc de refugiati, oameni chinuiti in fond, iti si da inca o data masura modului in care acestia gindesc si actioneaza chiar fatza de proprii compatrioti – sunt carne de tun pentru ei, obiecte ( Daca iti amintesti conferintzele lui Zimbardo, vezi la ei exact mecanismele raului despre care vorbeste Zimbardo, si care se intilnesc si la vestici in al doilea razboi mondial in cazul holocaustului dar si in orori de mai mici dimensiuni dar recente cum a fost Abu Ghraib: dezindividualizarea lor- ei sunt definiti de uniforma/credintza fanatica si puternici ca haita, dezumanizarea celor din jurul lor de care se folosesc sau pe care ii ucid – acestia sunt obiecte. Ramine totusi ca vesticii sa nu se poarte aidoma lor si sa nu condamne in grup ci sa faca distinctia intre oi si lupi) Si in mintea lor exista “noi” si “voi” in alb si negru, cu un noi indreptatit la orice, avind o dreptate absoluta, si un voi care e fara valoare, obiect, bun de aruncat la gunoi sau exterminat (de ce crezi ca ma ingrijoreaza atit sa vad un mod de a gindi similar desi atenuat, periat dar minutios intretinut, inclusiv in Romania la nivel politic si manipulare a opiniei publice? e samintza de gindire oribila repetata si repetabila in istorie in diferite conditii, cu intensitate si efecte mai mult sau mai putin evident crude, dar aceeasi. Ferste-ne Doamne de fanatici de orice fel, ce altceva mai pot spune?)
La ora actuală este în general acceptată constatarea că oamenii au rămas influențați încă în dezvoltarea lor de spiritul gregar de trib. Asta explică și tendința obsesivă a majorității bărbaților de a se duce la meciuri de orice fel, unde se simt ca făcând parte dintr-una din echipe, ajungând nu foarte greu la conflicte de diferite intensități cu reprezentanții adversarilor (bărbatul cu cât se simte mai bărbat, cu atâta este mai dispus la conflicte). Probabil că așa s-ar explica și tendința unor pierdevară europeni de a se duce să lupte sub pretextul oferit de cei din ISIS. Majoritatea acestor luptători sunt de fapt niște fanfaroni care simt nevoia să-și etaleze calitățile de războinici în fața lumii, având toți o mare doză de orgoliu masculin.
Dacă luăm istoria omenirii asemenea isprăvi s-au mai repetat de nenumărate ori, diferită fiind tehnica folosită. Ceea ce am remarcat la maimuțoii ăștia de acum este modul holywoodian de a se face cunoscuți pe internet, prin tot felul de parade cu trupe, mașini, arme și steaguri, sau cu execuții copiate din filmele de categoria B. Cât timp le merge și au succese se vor grozăvi nevoie mare, dar în momentul în care mașinăria represivă se va pune cu adevărat în funcțiune, probabil că vor dispărea ca șobolanii la lumină.
N-aș vrea să-l scap din vedere cu ocazia asta pe cumătrul Putin, care a făcut pe viteazul și el la rândul lui anexând Crimeea, iar când a văzut că a devenit persona nongrata pentru lumea civilizată, nu i-a mai rămas decât să se bage în seamă cu situația din Siria. Oribil este faptul că populația rusă suferă atât consecințele războiului din estul Ucrainei, cât și cele ale intervenției din Siria. Alt aventurier cu testosteronul ridicat (să nu zic altfel).
Contractele de publicitate sunt probabil pentru o etapa intreaga si au fost semnate la inceputul acestei etape. Costumele de joc erau. probabil comandate tot o data cu semnarea contractului de publicitate.
Cine platea penalizarile in cazul in care clauzele contractului de publicitate erau incalcate?!?!
Semilunei..
Ma ingrijoreaza tacerea marilor conducatori ai Stemilunii.
@ Adam Mares,
(din urma)
Asta este, nu pot eu sa-i cer ca sa fie blonda, sau alta culoare.
Este roscata si gata.
Sa-mi traiasca.
@ emi,
nu ai cum sa fii tu, este imposibil.Tu in Italia, roscata in Moldova.
Moldova este mult mai aproape.
Se stie ca moldovencele sunt frumoase.
ești sigur că n-ai fugit cu nevasta lui vv? e roșcată și moldoveancă.
uneori e și blondă.
de aici și variațiile tale descriptive.
Nevasta-mea nu e moldoveanca si nici nu prea e roscata.
@ VV
Va dau o idee extrem de simpla de initiativa legislativa care ar putea schimba din temelii tot ce inseamna functionarea statului roman, mediului privat si in general a tot ceea ce misca in Romania.
Articol unic:
Toate prevederile legislative adoptate de Parlamentul Romaniei care modifica prevederi existente deja, sau care se adauga unor prevederi similare existente deja, se vor face prin actualizarea textului de lege vizat. Publicarea textelor actualizate in Monitorul Oficial nu este obligatorie, putindu-se publica doar modificarile si adaugirile.
Bun, acum sa explic ce schimba aceasta modificare:
Exista zeci de mii de modificari si adaugiri legislative de cite un rind, doua, care pur si simplu dau o senzatie de ceata pentru oricine vrea sa consulte legislatia. Periodic legile se republica, dar nu se publica nici pe departe suficient de des pe cum ar fi nevoie, si e si de inteles ca nu se poate asta. In schimb, prin efectuarea modificarilor si adaugirilor direct la sursa si prin publicarea in MO doar a celor citorva rinduri modificate, cu un efort practic minim obtine toata lumea (inclusiv parlamentarii care voteaza legile) o imagine mult mai clara asupra textelor de lege existente deja. Varianta online a legislatiei va putea da in timp real informatiile pe care le cauta cineva (rolul Monitorului Oficial fiind redus la cel de a furniza texte oficiale certificate). Un alt mare avantaj va fi faptul ca si parlamentarilor le va fi mult mai usor sa constate daca atunci cind voteaza ceva nu cumva contravine altor prevederi existente deja (ele fiind de-acum toate in acelasi document).
Daca reusiti sa obtineti treaba asta, voi reveni cu pasul urmator: indexarea pe baze stiintifice a textelor de lege!
PS – sunt pe deplin constient ca implementarea celor citeva rinduri de mai sus este necesara si elaborarea unor norme, dar cred ca ar fi destul de usor de realizat daca ar exista vointa.
NB – toate fortele pamintului se vor opune acestei idei, interesul muuultora este ca legislatia sa ramina in ceata
@ Sorin
http://www.cotidianul.ro/ce-vor-ciolos-si-iohannis-si-ce-vrea-tara-271835/
Vad ca si Nistorescu crede ca dragnea a batut palma la guvernul meu.
Mda, ma uit in fiecare zi la cum creste numarul de morti – aproape s-a triplat, sunt 60 – si prea putini isi amintesc de ei (chiar ma intreb ce gindesc cei care spuneau ca sunt tinuti cu forta in Romania si de asta mor…. banuiesc ca nimic, cu nesimtire, ca deobicei dupa ce arunca laturi: au urlat, s-au gaintzat, si-au pus palma-n fund si isi gasesc alte subiecte pe care sa se dea mari aparatori ai bietului popor impotriva nenorocitilor de Arafat, guvern, etc… Domnul Tudor probabil ne-a parasit la timp, altfel l-as fi intrebat cit de justificat a fost ce a spus cu nu stiu ce conspiratie a guvernului sa nu trimita acesti copii in strainatate… )
Cred ca intram intr-un nou ciclu de oportunism si populism cinic; ca simetrie ma inspaiminta, Iliescu si ai lui s-au ridicat peste niste morti apoi repede uitati si bagati sub pres, acum altii se ridica peste mormintele unor bieti copii la fel de repede bagati sub pres si calcati in picioare in surle si fanfare de instalare de nou regim.
Bine a întrebat domnul Andrei Pleșu dacă nu e cazul să mai schimbăm puțin și ziariștii actuali cu unii mai curați și mai puțin unși cu pomezi și alifii. Nenea Nistorescu, ca dealtfel și musiu Cristoiu, ca să mai dau un exemplu, fac parte din categoria rapsozilor care sunt în stare să compună doine și balade politice la comandă și să croșeteze articole despre orice.
Oricine își poate face o părere despre una-alta, dar să nu uităm că această părere este subiectivă, bazată pe cantitatea și calitatea informațiilor primite, chestiune care în cazul unor gazetari se presupune că sunt de mâna întâi și îndestulătoare, dar mai ales de capacitatea de a le prelucra, unde e loc de discuții. Ar fi de dorit ca în societatea românească să existe câteva persoane de referință care să fie ascultate cu atenție și care să fie recunoscute ca obiective și informate, numai că nu e cazul în spațiul gazetăresc românesc, unde activează de ani și ani aceiași vocaliști care s-au răstit atunci când aveau ceva de câștigat și au tăcut atunci când au simțit că pot avea pierderi. Asta în timp ce oameni ca Neagu Djuvara, personalitate cu adevărat enciclopedică, capabilă de niște analize de-a dreptul chirurgicale, să fie lăsate în tăcere, fără a ne putea folosi de capacitățile lor.
De acord cu Plesu cu o singura conditie: sa plece si niste scriitori pupincuristi in frunte cu el, Cartarescu, Liiceanu, si sa ia cu ei si “intelectualii” de la GDS! As pune pe lista la care se gindea el o groaza de nume.
Si cind zic sa plece… nu ma refer sa plece din tara, ci sa plece din postura de “formatori de opinie”, manipulatori, slugi.
Hmmm, pe domnul cristoiu l-am pierdut apropos de variatiunile sale pe tema basescu, nu m-a interesat vreodata si nu ma intereseaza. Dar pe Cornel Nistorescu il cunosc, intimplator i-am cunoscut si parte din familie acum multi ani. Te asigur ca e un tip frust in gindire si comentarii, foarte departe de stilul de sluga pupindosista pe care o tot vezi in presa. ca greseste sau nu in ce spune e ceea ce gindeste si nu ceva comandat. Neagu Djuvara, hmmm, iar am indoielile mele. nu comentez mai mult. Il prefer pe Dinu Giurescu, probabil iar subiectiv, e parte dintr-un cerc de prieteni pe care i-am apreciat intotdeauna pentru verticalitate, fara vreo urma de indoiala, in 20 de ani de cind ii stiu, ca ceea ce spun este exact ceea ce gindesc si ca nu-si schimba nici creierii si nici coloana vertebrala cum isi schimba altii ciorapii.
văd că-ți plac securiștii deghizați
ai vreo dovada la ce spui, ca Dinu Giurescu ar fi securist? Sau Nistorescu?
Ce te face sa crezi ca ar avea nevoie de vreo dovada?
Evident ca nimic, ma distram. Stii ca una din tehnicile cinice ale securistilor era sa raspindeasca zvonul despre oameni pe care nu-I puteau distruge altfel ca imagine ca sunt securisti, doar zvonul,fara nicio dovada. Am vazut-o si legat de oameni pe care ii cunosc de aproape si de mult timp, unul din motivele pentru care cred si stiu prin ce cosmar a trecut VV legat de tuca si turcu – am vazut-o pe viu, nu la televizor, nu pe un ecran plin de litere (muste – asta e convingerea catzelusei mele, ii place sa se zgiiasca la ecran cind scriu si incearca sa prinda literele). Ei, daca adam vrea sa am asemenea opinie despre el, cine il poate opri?
Ei, lasa-l, arunca si el acolo o vorba in joaca; noi suntem HB-uri, stim mai bine sa nu-l luam in serios
http://www.romanialibera.ro/politica/institutii/cum-a-ajuns-giurescu-sursa-%E2%80%9Edarius%E2%80%9C-321710
scrie în documente
cât despre nistorescu, ai văzut cum îi știe el pe toți securiștii, punându-le eticheta la gazetă. oare de unde știe el care e securist? să nu-mi zici că pe surse, că mor de râs.
și, culmea absurdului, nimeni nu reacționează când musiu pune etichete unora, de parcă ziaristul ăsta e intangibil. este, că are grade.
într-o țară normală nu s-ar uita nimeni în gura unui personaj ca ăsta și a colaboratorilor lui de aceeași speță.
Crezi ce doresti Adam, oricine lucra in strainatate , si numai la o conferintza sa se duca semna un acord, altfel nici nu puteau pleca, si Ghise a vorbit despre asta, Te asigur ca toti inginerii nostri de pilda care au llucrat la baraje in Iran, Egipt sau alte asemenea tari au trebuit sa semneze asemenea declaratii. Nu sunt securisti, cred ca tu nu stii ce inseamna securisti, lasa copilariile.
Io-te-te, cum le stii tu pe toate, esti de-a dreptul dulce
pe timpul lui ceasca purtai pampers sau erai deja soim al patriei?
Da nu stiu cum se face ca mai toate chestiile pe care le raspindeste Adam pe-aici sunt sopirle de genu asta de mai sus. Si daca te uiti cui folosesc ele… vine automat si intrebarea: le face din propria initiativa… sau din inititiva altora?
Dar, nu prea conteaza, eu sunt in alt sector astazi:
https://www.youtube.com/watch?v=jxF-FeOCxlg
atunci sa punem ceva alaturi pentru furiosi
http://www.dumpaday.com/funny-pictures/funny-pictures-of-the-day-34-pics/attachment/funny-quotes-anger-management/
tzucurasul meu care vineaza muste e Golden retriever ca cei din poza; ma ajuta la gradina – sapa gropitze si isi pune jucariile acolo – sa vedem ce o creste la primavara
copaci cu jucarele probabil, face gramajoare cu sosete, papuci, pisici si alte jucarele in mijlocul casei, zburataceste motanul ca doar e ciine de vinatoare, si cam asa. Acum ma gindesc cum fac eu pomul de craciun si mai ales cum o sa reusesc sa-l tin in picioare, ca deja da iama in globuri – le-am scos din debara ( aici se face pomul imediat dupa Thanksgiving, care e joi). N-am ris de mult timp, dimpotriva am avut niste luni nenorocite, si ea e medicamentul potrivit
e tare poza
Si imi plac si golden retriever-ii. Numai ca e musai sa se inteleaga bine cu pisicile
pentru ca asa cum altii isi antreneaza ciinii, eu imi antrenam pisicile! Acum n-am ca stau la bloc si e mai greu.
De regula cind aveam si ciine si pisica, ciinele era cel care se dadea din drumul pisicii!
https://conchigliadivenere.files.wordpress.com/2011/12/the-jealous-cat.jpg
se inteleg bine, au adoptat-o
In ce priveste presa situatia e mai dramatica decat in ce priveste clasa politica. Adica, mai pe fata. Da-mi o stire si o sa-ti spun ce televiziune a dat-o.
@Kronstadt
ce cere dl Plesu este o aberatie. Piata pretei este “aproape” libera(daca excludem finantarile politicie), rezista cei care sunt cei mai cititi. Ori de la nivelul domniei sale ma asteptam la mai putina “exasperare” si la mai multa imagine constructiva. Poate ca cer eu prea mult dupa ce acelasi domn Plesu a gasit sa explice in una din lungile sale “tirade” ca de exemplu “neica nimeni” de pe net sau din zona “public” nu au cum sa “judece” maretele “realizari” ale “intelectualitatii” pro basesciene. Intelectualitate care tot pe principiul “primitiv” de haita se “exprima” cand au de “distrus” un intelectual care nu face parte din “haita tribala” din care acestia fac parte.
Este dl Plesu ziarist sa judece “ziaristii” sau nu este sau aplicam un “dublu standard” atat de iubit de acesti “pamanteni intelectuali”? Stiu este doar un exemplu “retoric” dansul nu raspunde la astfel de intrebari “dezonorante”.
Am un profund respect fata de dl Djuvara asta nu inseamna ca automat sunt de acord cu “toate” ideile” sale expuse in spatiul public. Din cate stiu insa dl Djuvara nu este “ziarist”. Daca ma uit la “pleiada” de asa zisi “ziaristi de bine” de la gds aproape aceeasi de pe “contributors” nu pot sa nu realizez ca lista dtale de “vocalizori” este extrem de limitata.
Cat timp si unii si ceilalti vor avea suficient de multi cititori care le “explica” existenta asta este.
Trebuie sa facem totusi o diferenta intre ziaristii de investigatii si ceilalti, marea masa de asa zisi “analisti”. Cei de investigatii sunt mult mai strans legati de “informatia bruta” in timp ce “vocalizele” le fac in principal asa zisii analisti care in general trag niste concluzii si au o “cunoastere a fenomenelor” aberante, trunchiate si deseori clar “platite” spre o directie pur POLITICA. Am o gramada de exemple de astfel de “analisti”.
@ Cris
ia uite ce scriam eu chiar cu citeva ore inainte de tragedia de la Colectiv:
http://vosganian.ro/?p=6242&cpage=1#comment-296574
Gindeste-te putin la context, nu era inca vorba despre nicio manifestatie anti Ponta!
Am mai scris si inainte de asta alte lucruri care duceau in aceiasi directie, cind ziceam de faptul ca Dragnea a organizat o mascarada de “alegeri” pentru functia de presedinte psd, in care multe lucruri erau legate cu ata alba (eliminarea contracandidatilor). Am facut si atunci legatura cu faptul ca Dragnea nici bine nu ajunsese presedinte interimar si isi daduse arama pe fata cind le transmitea liderilor PDL mesaje de pace si prietenie…, si cred ca si Oprea ajunsese sa fie invidios pe Dragnea ca dedea mai bine cu periuta la Iohan…
Referitor la legea votului prin corespondenta, deocamdata nu o sa mai zic nimic, deoarece pare-se ca pe ultima suta de metri Ponta a dat o ordonanta care modifica legea in sensul ca nu va fi aplicata decit la alegerile parlamentare, si decit pentru diaspora care va avea posibilitatea sa-si voteze cei citiva parlamentari de diaspora. La asta n-as avea absolut nimic impotriva. Se zice (asa am vazut intr-un reportaj la antena 3 acum vreo saptamina) ca s-a eliminat posibilitatea de vot prin corespondenta pentru presedentie (Ceea ce e foarte bine), si ca la parlamentare nu va putea fi utilizata pentru circumscriptiile din tara). Sa fie intr-un ceas bun.
E doar o mica aminare…asta cu votul prin corespondentza.
Tare imi e ca vom avea in final o Mare Adunare Nationala cu doua aripi stinga si dreapta – de aruncat praf in ochii “democratilor” opuse -, dar filfiind amindoua in aceeasi directie Tu ai istorisit anecdota aceea cu Stalin si gisca cea slaba – cred ca vom vedea si o variatiune in care gistele de stinga si de dreapta vor filfii cuminti la ordin pentru niste grauntze nenorocite, (pai ce atita ingrasat si zburataceala
)
Oricum, chesita asta cu votul prin corespondenta o sa se dezumfle, cand o sa se vada cat de putini doritori sunt.
@ VV
Depinde! Depinde 100% de modul in care va ramine forma finala. De aceea am zis ca nu ma mai pronunt deocamdata, pina vedem raportul de forte.
Daca votul prin corespondenta se va putea folosi doar pentru parlamentare, si doar pentru cei din diaspora care vor sa-si voteze parlamentarul de diaspora, atunci legea n-ar afecta prea mult rezultatele niciunei alegeri (din partea mea pot sa iasa 4 milioane de expati sa voteze cei 3-4 parlamentari de diaspora caci n-am nimic impotriva).
Defapt, chiar acum in timp ce scriam textul asta mi-am dat seama ca e o pacaleala! N-au cum sa fie limitati cei din diaspora sa voteze doar pentru parlamentarii de diaspora… caci nu mai e uninominal!
Iar ma cutremur
Gata,am impachetat albinutele pentru iarna.
Guvernul Ciolos are sustinere din partea celor de la tara.
Dupa ce Daniel Constantin a dus o politica agricola dezastruoasa pentru tarani.Trebuie regandita politica agricola nationala,acum suntem tara consumatoare nu producatoare.
Partidele politice vor merge pe sarma pana la alegerile din 2016,cine nu intelege asta dispare.Se pare ca ALDE e cap de pluton ………..
http://www.stiripesurse.ro/guvernul-ciolo-nu-poate-fi-dat-jos-i-nici-nu-are-nevoie-de-parlament_974158.html
@ Filip
ca de obicei esti oprimist, ceea ce e un lucru bun in general.
Doar ca daca citesti cu atentie scrie asa: “Dacă nu face schimbări și doar administrează, nu are nevoie de modificarea legilor și deci de majoritate politică în Parlament.”
Acolo e un dacă , care e toata cheia problemei!
Guvernul Ciolos tocmai pentru asta a ajuns la putere, pe deoparte ca sa schimbe ceea ce altii n-au avut curajul s-o faca cu mina lor (pedelistii), si pe de altaparte sa schimbe ceea ce a cerut “strada”!
Sunt lucruri care se bat cap in cap aici, cei care au asteptari de genul asta din partea lui Ciolos nu sunt cei pe care Iohan i-a primit la Cotroceni! Aici va aparea prima categorie de nemultumiti. Dupa aceea, Ciolos va incerca sa schimbe ceea ce i-au impus cei care l-au pus la putere, si aici va aparea a doua categorie de nemultumiti. Inca nu mi-e clar cine va fi cel mai rapid si-l va zbura pe Ciolos: strada in urma unui blocaj in administratie, Parlamentul in urma unor pretentii de modificari legislative controversate…. sau… chiar oamenii care l-au pus premier in urma incapacitatii lui Ciolos de a schimba ceva.
De regula eu zic ca ma pricep la oameni.Ciolos nu-i un pampalau ori om de paie sa fie manevrat cum doresc unii.
E valabil ce am zis si domnului VV,in urma mandatului sa poti enumera 3 lucruri pozitive,vizibile.Pentru asta e suficient un an……..
Nervozitatea din PNL ma incanta,doar asa cu un dus rece pot gandi lucid.
Redresarea clasei politice ori falimentul ei depind de Ciolos.
Asta e bine, nimeni din clasa politica actuala nu poate zice” ciocu mic….”
Cine nu intelege asta dispare ca partid ori ramane nesemnificativ in preferintele electoratului…….
Filipache mama, cand plangeai tu prima data ca te obliga sa te asociezi, cine era oare comisar european la agricultura?!?
Nu prea inteleg de ce faci reclama UDMR, care oricum va disparea ca un vis urat, dar sa ai asteptari de la Ciolos, pe care l-ai injurat implicit de (n+k) ori cand injurai obligativitatea asocierii… te contrazici singur!
Domnul Dacian Julien Ciolos este numit de la Bruxelles si va implementa cerintele UE in Romania. Poate ca va sustine si dezvoltarea agriculturii, dar asta se va intampla doar daca Bruxelles-ul are interes ca Romania sa devina iar granarul Europei, ceea ce nu prea cred.
Speranta mea este sa reusim sa absorbim fondurile UE pe agricultura, dar nici asta nu e in interesul UE…
Asta cu ASOCIEREA a fost marca USL,ministru Daniel Constantin.
Asta nu o uit si nici votul meu nu-l vede ALDE.
Deja au modificat Legea Apiculturii dar nu au modificat toate tampeniile…….
Legea APICULTURII a fost initiata de Ministerul Agriculturii condus de Daniel Constantin si votata de Parlamentul Romaniei.
Ciolos nu are nimic de a face cu aceasta lege.
Cum poti spune asemenea lucruri cu atata seninatate?
La firul ierbii lucrurile se vad altfel decat cele la varfurile PARANDARATULUI.
Daca sunt mii de fermieri multumiti sunt milioane de tarani vitregiti.
Din cauza asta clasa politica nu intelege ce i se intampla……
@Filip
guvernul ciolos are sustinerea din partea caror agricultori? Din Europa sau din tara? In Europa este clar ca nu are nici un fel de sustinere iar “regandirea politicii agricole” europene pe care a exersat-o are consecinte dezastroase, inclusiv pt agricultorii romani.
PS. 1. “cei de la tara” esti tu?
2. alde poate va dispare sau poate nu, oricum eu nu mai dau vreodata votul meu pnl-ului actual nici de frica asa cum oricum nu dau votul psd-ului deci cat timp mai raman cativa “razleti” ca mine alde poate inca sa intre in parlament. Stiu supararea va fi mare pt dta dar asta e democratia, invata sa tolerezi si opiniile altora.
3. Te rog eu mult fi mai atent de linkuri pui. Smecherasii din “aripa” basescu via lazaroiu nu mai sunt credibili nici cu acatiste la biserica. Tovarasu’ bleen autorul articolului tau este o astfel de persoana.
@Adam Mares,
Nu, precis nu !
Odata ca este foarte frumoasa, apoi locuieste singurica, iar in biblioteca nu are nici o carte de al Domniei sale.
Mai sunt cateva indicii care ne duc catre ideea ca ipoteza ta pare improbabila.
Stii ce, ia spune-mi, Vosganian este pupacios, ca moldoveanca mea(roscata ti-am spus) este tare pupacioasa.
…Acum inteleg eu, de ce armeanul mare iubitor de femei si-a luat o moldoveanca.
…important, nu am fugit cu ea….ci am fugit la ea. Acum, scriu de pe calculatorul ei. Sic !
…nashpa, voi trebuie s afug saptamanal. Moldovencele cer sacrificii.
de unde să știu eu dacă armeanul e pupăcios?
http://www.evz.ro/atentie-oficial-guvernamental-doi-din-100-de-migranti-sirieni-sunt-teroristi-ai-statului-islamic-avertisment-pentru-premierul-marii-branii.html
Deja ma doare capul:
http://capitalismpepaine.com/2014/06/30/califatul-islamic-mondial-declarat-acum-doua-ore/
@emi, te-ai angajat la editura asta de primești comenzi?
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/International/DIGIPEDIA+FRATIA+MUSULMANA+JIHADUL+IN+AMERICA+DIGI24
Producatorii si vanzatorii de arme isi vand armele, ORICUI.
Cine sustine industria armamentului si a terorii si in ce scop?!?
@ Sorin
deh, fiecare cu roscatele lui
http://pinsit.com/10-pics-of-golden-retrievers-that-will-make-you-laugh-every-time/
Sfat de urmat: keep calm and be fluffy!
mai ales intr-o zi de luni….
Aia cu numarul 10 imi place cel mai mult
da, e tare
@Cris
http://www.patxicastillo.com/wp-content/uploads/2015/10/estrategia-vida-estres-2.jpg
@ Sorin
“Dacă săptămâna trecută vă dădeam veşti bune, azi vă anunţ cu regret că mâine îmi voi înainta demisia atât eu cât şi doamna Elena Rusu din funcţiile avute la CNSAS, deoarece prin neglijenţa noastră va apărea dosarul lui Traian Băsescu în presă. Dr. Florian Bichir”, este mesajul integral pe care mai multe redacţii l-au primit luni seara.
Adica ce vrea sa spuna:imi cer scuze ca nu l-am dosit suficient de bine????? NU inteleg….
Daca vorbeste un medic este dosar medical si este secret, la fel ca o spovedanie.
Sau ar trebui sa fie…
@ Cris
de cind si-o fi luat Bichir doctoratul? In ce?
Nici nu stiam ca a ajuns la CNSAS, cum naiba poate ajunge un cretin ca el Doctor, si mai ales cum poate ajunge la CNSAS ? In ce tara traim? Cum poate sa ajunga un betiv narcoman la CNSAS?
Daca tocmai pe el l-a gasit basescu sa-i doseasca dosarul… apai inseamna ca a ajuns rau basescu, si asta nu poate decit sa ma bucure!
mai ramine sa-l vedem Doctor si pe ala “cap de porc”…
@ Adam Mares,
de unde stiu eu ca stii tu….bla-bla-bla…?
Buna intrebare.
Dar ceva pluteste in aer(la tine)…exista oarece chimnie, exista….interes.
Pupaciooooosuleeeee !
http://www.stiripesurse.ro/revolu-ia-lui-ponta-ce-mi-cari-se-pregatesc-in-psd_974150.html
Trei, doamne, şi toţi trei!
Adica ”USL,traieste!”
Cam care ar fi pragul electoral a unei ALIANTE?
Apoi doctrina,Tariceanu de STANGA si Ponta de DREAPTA,intre cei doi ,Constantin asigura doctrina de CENTRU?
Penibilul nu are limite,deci e posibil orice din partea clasei politice actuale.
Iata rezultatul muncii manuale a clasei politice,un haos din care nici ei nu inteleg nimic.Dar cetatenii…….?
Mult mai credibil e Mircea Cosea decat gargara ieftina facuta de Tariceanu.
Sa fii al doilea OM in stat si sa accepti tacit derapaje neconstitutionala,iar acum sa tipi ca e in pericol DEMOCRATIA ,din punctul meu de vedere e penibil.
Cum e cu faimoasa Ordonanta 55 a primarilor si consilierilor traseisti?
Asta e in conformitate cu vointa cetatenilor?
http://www.dcnews.ro/singuratatea-departamentului-na-ional-anticorup-ie_490592.html
@ Filip
cum dracu sa fie credibil un unpr-ist cind vorbim de chestiunea subminarii? Hai ca-i chiar culmea, daca a sumbinat cineva ceva in tara asta… atunci unpr-istii trebuie sa fie cap de lista! Ca doar nu degeaba e Uniunea Nationala a Tradatorilor din Romania! Ei au subminat eforturile multora de a schimba macar cu un gram sansele luiptei anticoruptie, Oprea chiar se visa sef SRI ca sa ajunga sa poata distruge din fasa informatiile!
Hai sa fim seriosi Filip, are Tariceanu pacatele lui dar nu poate fi banuit de rea-credinta. Poate fi acuzat cel mult de lipsa de viziune politica pentru plecarea lui din PNL, dar in niciun caz de ceea ce zici tu. Persoanele cu care-l compari tu pur si simplu nu pot fi puse pe aceeasi balanta! Si mai ales ca zilele astea e cam singurul care are curajul sa spuna lucrurilor pe nume!
Sa inteleg ca nu-ti place nici UNPR?
Atat UNPR cat si ALDE dispar din cauza propriilor greseli.
Acum UNPR cat si Alde se gudura pe langa PSD.Nu cred ca PSD mai accepta sa fie locomotiva pentru partide ratate.
Poate votezi alaturi de mine UDMR,partidul fara traseisti (inca).
@ Filip
esti glumet!
Eu oricum nu mai votez in viata asta, pentru ca eu cind zic ceva… asa si fac! Nu vorbesc doar de dragul de a avea de la ce sa ma razgindesc!
Dar, chiar daca as fi vrut sa votez, UDMR n-ar fi fost o optiune in niciun caz! E un partid care trebuie sa dispara! E un partid pe criterii etnice interzis de Constitutie! E un partid balama care a facut mult rau tarii, de exemplu daca n-ar fi fost ei primii tradatori … n-ar fi existat niciun guvern boc!
Si cum crezi ca ar putea sa-mi placa vreodata in viata asta UNPR, cind e un partid format numai din tradatori?!? Spre deosebire de multi romani, eu am memoria buna, si eu nu iert niciodata, si nici nu acord a doua sansa nimanui! Cine vrea iertare sa mearga la biserica, eu nu sunt popa! Daca a gresit… sa suporte consecintele!
@ Filip
din toate partidele existente azi ALDE e raul cel mai mic. Dupa cum am mai zis, chiar daca as fi votat… n-as fi putut sa votez pe principiul votului negativ, deci tot n-as fi avut vreo optiune de vot!
In schimb, din cite vad eu ALDE va fi o optiune acceptabila pentru o categorie destul de mare de oameni, vreo 2 milioane de oameni (in mare parte cei care fusesera votanti PNL inainte de 2012 si care au votat pentru demiterea lui basescu la referendum). Daca din astia 2 milioane va reusi ALDE sa atraga macar jumate… ar insemna un 10% in viitorul parlament, ceea ce le-ar asigura un cuvint de spus in politica! Si spre norocul lor… adversarii se distrug singuri!
Eu nu ivestesc incredere in proiecte fara viitor.
Care sunt cei 2 milioane de votanti PNL care se indreapta spre ALDE?
Sa fim rezonabili PNL nu stie cati din cetateni mai cred in valorile liberale.
Ori ALDE nu reprezinta actual pe nimeni,nu a fost votat ca formatiune politica.Deci e o adunatura de traseisti,care parasesc formatiunea acum cand nu mai sunt la guvernare.
Alde nu face pragul electoral.
@ Filip
pai n-am zis ca toti cei 2 milioane vor merge la alde. Depinde de ei citi vor reusi sa converteasca…
@filip
derapajele constitutionale sunt acceptate de catre “primul om in stat” nu de catre al doilea(asa era si pe vremea lui basescu), vezi parchetul si secu cu ale sale “campuri tactice” pe care macar magistratii nu o lasa sa moara. tovarasul johannes accepta nu numai ilegalitatea constitutionala a functionarii dna prin si cu sri si servicii dar se si amesteca in jocul parlamentar pt a face un guvern nereprezentativ. Si or sa mai urmeze si alte abateri la presedentie ca doar el e “cel mai cel” si nu are decat “drepturi”.
@Filip
doctrina de stanga nationalista are pnl-ul lui johannes nu alde al lui tariceanu, iar te-ai incurcat in doctrine, momentan guvernarea lui ponta a fost mai de dreapta decat guvernarile boc 1,2, tz si mru. haos exista intradevar nu numai la nivel de politiacn ci mai ales la nivel de elector iar tu dai cel mai bun exemplu ca sa raman politicos
@sorin,
care sunt sansele ca la locale ALDE sa reuseasca sa aiba primari.
Asta avand in vedere ca primarul e ales dintr-un singur tur de alegeri.
Asta explica gudurarea UNPR si a ALDE pe langa PSD.
ALDE zicea ca ei merg singuri in alegeri la locale.
Adica dupa un esec la locale vor spulbera la parlamentare………..
”@ Filip
pai n-am zis ca toti cei 2 milioane vor merge la alde. Depinde de ei citi vor reusi sa converteasca…”
Apropos,e usor de convertit cand oferi demnitati si posturi.
Cum ALDE e in opozitie si nu poate oferii nimic………e greu.
Nu poate garanta TRASEISTILOR ca vor avea locuri eligibile la parlamentare.
Dar nici celor care din interes au beneficiat de facilitatile Ordonantei 55,considerata de CCR neconstitutionala.Acestia se afla intr-un VID legislativ.
@ Filip
nu stiu de ce tu te tot gindesti la cifrele pe care le aveau psd si pdl, de peste 30%… Gindeste-te la nivelul alde, 6-7%
Au si ei niscaiva primari, chiar daca n-au cit ai zis tu acum citeva zile (mii de primari
)
Primarii aia au si ei aceleasi sanse sa fie alesi din primul tur ca si ceilalti
Deci, nu-i dracul chiar atit de negru pentru alde precum il vezi tu.
Daca psd si pdl nu o zbirceau in halul asta… atunci ti-as fi dat dreptate, alde avea o problema la alegeri, dar mai repet odata: sansa alde vine nesperat tocmai din ajutorul dat de oponentii lor! Daca ei vor reusi sa capitalizeze electoral nemultumitii celor 2 mari partide… e mai mult decit suficient pentru a obtine un scor nesperat de bun in alegeri.
Totusi se misca ceva in tara asta,minciuna are pocioare scurte.
Iata ce se intampla in gradina pastorita de ministru Constantin (ALDE):
http://www.agroinfo.ro/vegetal/exclusiv-ministrul-achim-irimescu-am-fost-dezinformat-softul-apia-nu-functioneaza-sunt-prelucrate-doar-4-000-de-cereri
Cum se poate minti in halul asta?
@ Filip
Constantin ala e o oaie neagra pentru alde, e un mic nemernic care a muscat mina omului care l-a hranit! O va mai face si pe viitor.
Sa nu ma intelegi gresit, eu stiu exact din ce se compune alde: daca l-ai scos pe Tariceanu de acolo… toti restul nu valoreaza nici cit o ceapa degerata! Tariceanu este persoana care cu un scor cu mult peste valoarea partidului trage partidul in sus.
Deci, daca ei vor obtine un scor bun in alegeri… meritul va fi exclusiv al lui Tariceanu.
Filip, tu ai votat PNL inainte de unirea cu pdl, doar fiindca aveau numeroase procente si sanse clare de a ajunge la putere? Daca e asa, atunci in 2008 ai votat mai degranba pdl fiindca erau pe cai sau in 2009 pe basescu?
nu o intelege ca insinuare de basism. Te intreb serios, erai liberal inclusiv pe timpul la care pnl nu aduna niste procente fabuloase, ai acceptat asta, ai sperat la un procent mai mare, si nu te-am perceput vreodata ca pe un oportunist care doar isi doreste sa sustina un partid potential victorios. De ce crezi brusc ca un partid liberal chiar si asa fara sa obtina niste procente mari ar fi inutil? PNL a fost inutil?
@cris,
eu am crescut in zone unde nu a ajuns colectivul.Proprietatea privata silibertatea individului de a decide a fost doctrina dupa care m-am ghidat in viata.De regula ma implic in proiecte in care cred.Sa ma intelegi mai bine eu nu am acceptat statutul de ASISTAT,am muncit dupa accident in mina,muncesc si acum la pensie.
Consider ca daca Crin ar face un ”partid prezidential” nu as ezita sa pun umarul si sa ajut.Nu pot sa ma implic electoral si sa ajut pe cei care au devalizat tara sa ajunga din nou la butoane.Partidul lui Tariceanu e o adunatura de oportunisti traseisti.Ce sa iasa bun din asta?
lasindu-i la o partepe cei din psd, cei din pdl nu au “devalizat tara”? berceanu,videanu, boagiu, oltean, toader, blaga, anastase, nu ei au sustinut mari devalizatori ca basescu ori udrea? Cum atunci ii sustii pe ei?
Partid presidential? Doamne fereste de asa ceva, cite partide prezidentiale cunosti in istorie care sa apartina de lumea democratica, ca eu iti pot enumera citeva partide prezidentiale care apartin de dictaturi, NSDAP-ul lui Hitler, partidul lui Mao, partidul lui Stalin, al lui Ceausescu…
Da, numai că dl Tăriceanu a început să aibă ușoare manifestări retro. Nu înțeleg încăpățânarea de a nu accepta guvernul Cioloș. I-a plăcut oare atât de mult guvernarea Ponta, încât să nu accepte o formulă de avarie? Nu văd ce l-ar încurca perioada asta până la laegeri? N-are decât să dea din coate și să facă în sfârșit un marketing politic cum scrie la carte. E totuși unul dintre puținii politicieni care provine din sistemul privat, unul care a demonstrat că știe ce e aia economie de piață.
Ciolos e in PPE iar Tariceanu trup si suflet ALDE.
@ KG
Nu sunt manifestari retro ci democratice, spune clar ca modul in care s-a constituit acest guvern e antidemocratic si sunt de acord, bine ca o puncteaza. (As fi preferat sa-l vad la fel de dirz si in alte situatii – vorba lui Filip cea cu primarii – nu in sensul de a insista sa ramina primarii legati de partidul x, nici de tzopaila intre partide, ci de abrogare a prevederii respective si de promovare a unei legi care face primarii responsabili fatza de alegatori si nu pusculitza de voturi pentru partide.)
Isi va muta discursul spre alte subiecte probabil si astept sa vad cum va evolua. E bine ca exista ALDE – au deja si hotarirea judecatoreasca si apatin deja si de ALDE European, e un pas inainte important pentru ei.
E important sa existe si sa creasca din multe motive, o data aceasta impartire a scenei in doua pentru Romania si asa polarizata intre troglodism (“comunistii”) si tichii de margaritar guvernatoriale (aceasta maimutzareala de neoliberalism numita pdl) e de rau augur si trebuie sa existe alte optiuni. E o democratie mult prea tinara si fragila ca sa isi permita lipsa diversitatii politice si reducerea la doua partide mari. (reducerea la doua partide unul puternic si unul de distrus, la acest moment face cu mult mai puternic acel autoritarism competitiv de care vorbeste Levitsky si mersul spre autoritarism pur, nu democratia). Ideea ca ar aparea partiduletze ca ciupercile, adica apparent opusul, e iar praf in ochi, doar o fatada temporara, iluzorie, pentru aceleasi doua mari prtide care sa inghita orice – acelea sunt partidulete teabag (teabag derogatoriu, teabag in slang e echivalentul pungutzei… ca in pungutza cu doi bani), asa cum si ONG-urile romanesti in buna masura sunt doar sateliti pentru anume partide.
In plus e nevoie si de o ideologie echilibrat moderna cum e cea liberala, adica o alta optiune decit stingismul ( fals sau nu) al psd si neoliberalismul popular (si acela schiop) al pdl. Si e singurul partid in afara celor doua care poate expune si sustine o doctrina – altcineva cine, udmr nu e partid, unpr nu are nicio doctrina ci e chiar balama, as zice balama cu Velcro, se lipeste cind de unul cind de altul, PsRo? vanghelie intelept de partid ce sa zic….
Cind va ajunge si societatea romaneasca la a intelege spectrul politic organizat ca doctrine pe coordonate nu stat/privat ci libertate personala/libertate economica, asa cum se gindeste occidental, si cind orice partid va putea fi barat eficient de la a abuza de niste institutii si functii, cind nu vei mai vedea institutii de fortza sau informatii facind ce fac acum, atunci da, poate doua partide mari vor fi oportune, Deocamdata vorbim doar de acapararea institutiilor unui stat fie de un partid fie de altul spre interes propriu, adica de ciolaniade. Cu un corolar: cind una dintre fiare si-a adjudecat ciolanul si a sfisiat pe altul, fii sigur ca nu o face pentru tine omul de rind ci te priveste si pe tine ca pe depozit de oscioare.
In fine, e o perspectiva…
@ Cris
o mica observatie: pdl neoliberalism popular? Partea cu liberalismul imi pare ca lipseste cu desavirsire acolo! Ce anume ai putea clasifica la ei ca fiind de gindire liberala? Ca eu n-am vazut nimic!
pai ce vrei sa spun, incerc sa-i incadrez undeva, ii incadrez la cine poate oase roade, cine nu sa crape , pardon, “sa iasa din sistem”….adica neoliberalism salbatic si maimutzareala slugarnica si toanta a PPE, ca nu au nimic de a face cu ce gindea un Hayek, de individualismul eroic neoliberal al unei Ayn Rand ce sa mai vorbesti….
@ cris
se incadreaza la populismul demagogic
si asta unde e fatza de liberalism? aaaaa, e trans-liberalism, liberalism transcendent si imposibil de categorizat…. sau o fi liberalism original? Eu ma gindeam acolo mai intre neoliberali si libertarieni, dar cred ca nici ei nu prea stiu ce sunt si mai ales cred ca nu le pasa.
Bun, vad ca domnul Antonescu e de acord cu noi, zice si dinsul ca PNL nu stie pe unde e: “PNL e pe nicaieri, nici la putere, nici în opozitie, nici in strada, nu are identitate, nu are conducere”
Nu-i de mirare ca nici tu nici eu nu suntem de acord unde sa-l punem daca tocmai artiizanul initial al noului PNL nu stie pe unde se afla homunculus-ul din…nu stiu cum sa-i spun, din eprubeta sau din cazanul vrajitoarelor PPE (?)
@ Cris
Deci cum ar fi Antonescu i-a facut brinci la o baba pe scari si acum cind baba si-a frint gitul rostogolindu-se de-a dura ii zice: vezi ce patesti daca te grabesti?
Nu?
Nu stiu, Sorin, nu stiu ce a avut in minte Antonescu, dar stiu ca in exact aceleasi zile din februarie 2012 au fost, aparent separat, la Berlin: Basescu, cei din PDL si Antonescu, Asa incit am mai degraba impresia ca s-au mincat banane la Berlin si baba a alunecat pe coji de banane artistic aranjate pe scari, crezind ca e covor rosu probabil.
@cris
se incadreaza la non liberalism, se incadreaza la stanga populista spre extrema ca tot a lasat vadim locul gol. Au cu cine sa se bata pe acest loc, cu partidul lui udrea basescu.
Pe care din pdl ai vazut tu ca poate face afaceri fara a avea client “statul”?
@ Shadow
inseamna ca domnul Antonescu e de acord cu toti trei, cu Sorin, cu tine si cu mine
si naiba stie pe unde e PNL
@cris
eu nu stiu sincer ce cauta sau ce a cautat dl antonescu intr-un curent, miscare “liberala”. Nu de alta dar nu de “teoreticieni” e nevoie sau daca avem nevoie de ei avem nevoie pe partea liberala de oameni care cunosc segmentul privat, care au facut cariera in segmentul privat si care sa stie despre ce vorbesc.
@Kronstadt
Eu o chestiune de principiu nu o “solutie de avarie” atata timp cat in parlament exista o majoritate.
Scuzați, alegeri nu laegeri. Am gerșit
Ai gersit?
https://youtu.be/JV8_FqMuTCg
minunată voce
Spunea maestrul VV ca a participat ia Timisoara acolo unde a intalnit ”apicultori fericiti”.Nu contest ca exista si apicultori care au acces la fonduri UE si PNA (Programul National Apicol).
Dar sunt zeci de mii de apicultori care nu primesc nimic.
Cand e vorba de taxe si impozite suntem toti in aceiasi oala.
Si acum semnalez o nemultumire a apicultorilor din zona IASI,locul unde a fost ales SENATOR.
http://agrointel.ro/43540/apicultorii-cer-o-subventie-anuala-de-100-de-lei-pentru-fiecare-familie-de-albine/
Da, ai atins un punct sensibil aici: asta e motivul pentru care politicienii sunt intr-atit de rupti de realitate, participa la tot felul de intilniri cu fericiti ai sistemului dupa care capata impresia ca in tara curge lapte si miere.
Dar ei nu se gindesc niciodata ca oamenii care se bazeaza doar pe munca lor n-au timp sa participe la receptii, ei atunci cind se confrunta cu probleme stiu ca degeaba se pling la politicieni, ei inghit in sec si merg mai departe. N-o sa vezi niciodata oamenii care se confrunta cu probleme mergind la receptii si intilniri organizate! Cine vrea sa-i gaseasca pe ei trebuie sa se deplaseze la fata locului!
Scrie si-n Biblie, chiar daca nu sunt religios… ce-i drept e drept: cind vrei sa vezi viata poporului nu in casa bogatului trebuie s-o cauti, ci in casa saracului!
@Filip
e aberanta o subventie pe “familie de albine”, subventia ar trebui sa mearga pe “rezultate”, cata miere produci tu ca apicultor cu ce cheltuieli. Cu cat estimezi sa cresti productia si in ce conditii. Care ar fi posibilitatile de “diversificare” a produselor apicole. Nu “subventie” a la nea nicu, parca spuneai ca nu ai cunoscut nici colectivismul si iti e draga libertatea. Vino cu idei, vino cu plan de afaceri si obtine subventii. Nu are de ce sa te intereseze “ceilalti” apicultori ca doar sunt concurentii tai. Vezi ca si tu te pierzi intre asa zise “doctrine”?
Uite un exemplu de “doleanta” aberanta pe care tu o sustii, as spune chiar ca o “propui”:
“Fiecare stupar nu are decât să-și cumpere ceea ce are nevoie cu banii din subvenție: medicamente, stimulente, material biologic, stupi și echipamente fără a mai fi conditionați de întocmirea de dosare și aducerea de facturi. Statul trebuie să inventarieze imediat numărul de familii de albine aflat în registrele agricole ale tuturor primăriilor din Romania, să le înmulțească cu cuantumul subvenției pe o familie (100 lei) iar suma obținută să o prevadă în bugetul pentru anul 2016. ”
1. fara intocmire de dosare si aducerea de facturi deci isi pot cumpara “patofi”, pantaloni, roboti menegeri, etc. Stiu este foarte greu sa faci un dosar si apoi sa prezinti si facturi reale.
2. Statul sa inventarieze “imediat” numarul de familii de albine. Si cine plateste pt inventarierea asta? Constribuabilul nu? Si o sa aveti un inventar mai bun decat statul are “inventarul cetatenilor”.
3. Si cum bugetul pe 2016 va contine suma “otova” pt toti apicultorii bugetul pe 2017 va avea si el eventual o suma mai mare nu?
Inca odata, cine vrea sa ia fonduri europene sa faca bine sa isi gandeasca afacerea, sa faca dosar in care sa explice de unde pleaca si unde vrea sa ajunga, care sunt costurile sale actuale si cum prevede sa creasca sau sa scada aceste costuri, cum estimeaza ca isi va creste productivitatea si vanzarea de produse apicole, ce diversificare isi imagineaza, ce segmente de piata vizeaza, etc. Si asta aduce cu sine si organizarea in gestiunea facturilor. Nu cred o secunda ca numarul de borcane de miere sau produse derivate vandute “legal” este asa de mare incat gestiunea facturilor sa fie atat de dificila.
Altfel am inteles ca “Reforma Cioloș a fost încheiată încă din vara anului trecut”. Reforma care da subventii nu pe dosar si pe plan de afaceri ci pe “suprafata”. Vad cat de “performanta” este aceasta “reforma” si cat de “liberala” este.
E mai bine acum cand totul e virtual?
Asica numarul de familii de albine a ramas constant,dupa ce au fost decontate mii de fam de albine si regine?
Sigur unora le convine sa beneficieze doar gasca lor,cand e vorba de nr total atunci se aduna toate fam din registrele agricole.
Cand am venit cu propunerea NU CER NIMIC sa NU-MI ceara nimic.Raspunsul a fost ca nu e posibil.
Nu e posibil datorita unora care asteapta PARANDARATUL………
@Filip
cand tu spui ca nu ceri nimic (imi plec clopul, palaria sau mai stiu eu ce) dar ca nu vrei sa ti se “ceara” nimic implici aici si darile catre fisc si vanzarea legala a produselor tale?
Un adevarat liberal nu se gandeste la “nu vreau sa contribui”, el gandeste ca “inainte de a cauta ajutor ajuta-te tu insuti”. Ceea ce ai dreptul sa ceri este de exemplu training si ajutor pt intocmirea de dosare pt fonduri europene, ai tot dreptul sa ceri ajutor si training pt intocmirea unui plan de afaceri ca nu ne-am nascut toti cu astfel de cunostinte (mai ales cei care s-au format in comunism).
E aberant insa sa sustii sa ti se dea si in plus sa fi “incontrolabil”.
Nici o economie liberala sanatoasa nu poate functiona astfel.
Tu te referi la PARANDARATURI pt ca asta este obiceiul romanesc actual si ceri sustinand aberatiile apicultorilor ieseni, sa se “legifereze” PARANDARATUL chiar minimal la “toti”. Esti asa sigur ca asta vrei sa implementezi in propria ta tara? Asta vrei sa lasi urmasilor tai?
Cand spun ca nu “mi se ceara”ma refer sa nu fiu obligat prin lege sa ma ASOCIEZ,sa fiu numarat ca efectiv de albine dar sa nu beneficier de aceleasi drepturi ca smecherii.
Cele doua tipuri de cetatenii:
Unii doar cu drepturii,altii doar cu indatoriri.
Pune o taxa reyonabila si lasa-ma sa produc si sa vand.
Oricum nu o sa pierd vremea in piata,clientii ma cauta.
Sigur ca multi sunt invatati sa depinda de un” tatuc”ori la fiecare colt de strada gasesti cate un “tatuc al strazii”
@filip
ar trebui sa io zici si lui ciolos pt ca o parte a presiunii pe asocieri vine de la comisia europeana. Iesim prost in “scripte” si procente. Avem prea multi “agricultori” si prea multe asa zise “exploatari” de suprafata mica (minuscula) fata de “media europeana”. Ori asta s-ar fi rezolvat daca orientarea politicilor agricole si a finantarilor adiacente nu era spre “generalizare” ci spre “concurenta”.
Care concurenta cand nu mai tarziu de 10 ani si pe industrie exista inca s-a introdus “politica cotelor” chiar de catre ineptii europeni?
In mod normal nevoie de asociere ar fi aparut in momentul in care nu mai poti rezista pe piata. Daca exploatarea este prea mica si sunt intregi teorii pe modele de exploatare, costurile sunt prea mari si marjele prea mici pt a rezista.
E foarte mult de discutat pe tema agriculturii si nu numai asa cum este ea stabilita de bruxelles. E foarte mult de discutat pe modul in care supermarketurile isi fac marjele colosale pe spinarea celor care muncesc efectiv si pe modul in care un produs poate intra pe rafturile unui supermarket. E foarte mult de discutat pe politicile de concurenta care fie vorba intre noi numai concurenta nu se poate numi in plina globalizare si mondializare, etc, etc, etc.
Faptul ca azi tu poci sa nu te duci la piata si iti poti vinde productia la clienti care te cauta este numai o etapa tranzitorie. Ar trebui sa cresti altfel risti sa mori. Nu neaparat prin asociere cu toate ca o sa te prinzi cand vei vrea sa cresti ca nu ai cine stie ce “savante modele” in afara celor deja cunoscute iar asocierea (nu obligatorie si nu dictata de la “centru”) ci dictata de nevoile fiecaruia poate fi mai mult decat benefica.
Minunat!
Au fost procesate 4000 de cereri din 700 000 de cereri.
Daca in cateva luni au fost procesate 4000 ,cate vor fi procesate pana la 1 Decembrie?
http://agrointel.ro/43559/ciolos-cere-mobilizare-plata-avansului-subventie/
Studiaţi efectul de piramida şi nu vă va părea rău
Piramida purifică prin ordonare şi concentrează câmpul electromagnetic/gravitaţional al Pământului… adică poate produce energie liberă.
“Tuturor le este frică de timp, dar timpului îi este frică de piramidă.”
http://www.agerpres.ro/flux-documentare/2015/11/25/stiinta-efectul-de-piramida-10-04-17
http://www.ghidelectric.ro/stire-1528-Productia-de-energie-electrica-gratuita-prin-efectul-de-piramida.html
@all,
nu stiu daca urmariti situatia curenta de la ancheta privind cazul “Colectiv”. Un jurnalist – de exceptie, e drept – a devoalat faptul ca ISU Buc-IF era la curent cu evenimentele din acest club (contra spaga, probabil), dupa ce negasera cu tarie ca ar fi stiut de existenta acestui club. Cum minciuna are pricioare scurte, iata ca ancheta DNA se deschide si catre alte entitati – ISU in cazul nostru, ce se considerau intangibile pana acum.
In fapt, haosul si brambureala din Administratia publica – centrala si locala, deopotriva- practic dau pe afara! Nu cred ca mai exista o singura institutie care sa functioneze pe baza de proceduri clare, logice, eficiente, etc, cu scopul de a servi contribuabilul, ci dimpotriva sunt niste “creatii” menite sa ingreuneze si sa birocratizeze orice solicitare, cu scopul de a se obtine “spaga”. In rest sunt locuri de stat si luat salarii pt rude, amante, prieteni ale “barosanilor”. Asta este efectul cel mai grav si perves al “modernizarii statului” produsa de “Marele conducator” al lui Liiceanu, mai tineti minte osanalele?
http://www.tolo.ro/
Daca imi permiti o observatie, ia ce spune Tolontan cu un gram de sare, a si spus ca o ambulantza costa numai vreo 20.000 euro ca asa i-a zis lui un pompier, adica Arafat si-ar fi bagat in buzunar banii pina la vreo 100.000 euro. O ambulantza de tip SMURD cu tot ce are ca aparatura costa in jur de $182.000. Poftim de comparatie cheltuielile din Florida ale unui singur county cu 64 de ambulantze, iti detaliaza cit costa o ambulantza dar si aparatele si dispozabilele de pe o ambulantza (dincolo de benzina sau salariile personalului pe care le poti considera strict americane, preturile pe aparatura sau tip de masina cam sunt aceleasi la acest tip de masini oriunde)
http://www.tampabay.com/specials/2011/interactives/ambulance-costs/
cris,
evident ca iau cu mare rezerva tot ce se scrie in presa romaneasca. Dar cand afirmatiile se verifica si apar documente/fapte certe, n-ai cum sa nu gandesti ca adevarul e undeva, pe acolo. probabil ca si tolo uneori s-a inselat/a fost inselat cu rea intentie. Dar in privinta anchetei le cazul “colectiv” a urmarit un fir si s-a tinut de el cu strasnicie, pana cand a fost confirmata ipoteza lui. de aici si masurile/ destituirile conducerii ISU Buc de azi. Sper sa urmeze si altele precum si o reorganizare/regandire profunda a acestui serviciu.
Pe Arafat ( pe care eu il apreciez) l-au prins cu “branza in traista”, asta e, oamenii demisi azi din conducere sunt si oamenii lui (unul ii fusese consilier la SMURD), el a venit pt a “reorganiza” ISU, in general… Se pare ca nu prea i-a iesit, dupa 2 ani institutia are o structura dominata de “colonei” naraviti la rele – firme proprii, sponsorizari ilegale- procedurile sunt vraiste, etc, etc. Sa vedem daca va face schimbari de fond de aici incolo, sau daca va mai fi lasat sa faca ceva….
Alte comentarii nu mai fac, cred ca Arafat ar trebui sa plece, cu totul din Romania – ar fi angajat oriunde pe pozitie de conducere si foarte bine platit. A facut din nimic un sistem de raspuns de urgentza si transport comparabil cu cel din State, si acum e practic asasinat, probabil, de ce nu, bagat la zdup de DNA. E dorintza lui basescu si ce-si doreste basescu se intimpla pina la urma – ideea ca Arafat trebuie bagat la zdup se vehiculeaza de niste luni. Ca sa-ti fie clar, privatizarea pe care o doreste basescu e ajunsul la ciolan al unor neispraviti, caci in medicina se invirt multi bani, dar in medicina neispraveala inseamna crima. Vreti sa pierdeti poate singurul system national din Romania cel SMURD care e la nivel vestic – nici o problema, sustineti acest lucru pina la capat si vorbim mai intr-un an, doi. Poate ma insel eu, si se pricep domnul Baciu, sau Busoi, nu Arafat, sa fie dumnealor la SMURD….
Ai dreptate, Arafat ar fi primit in orice tara normala cu bratele deschise. Numai ca trebuie sa incepem sa punem altfel problema: de ce sa plece el? Sa plece nemernicii care dau zilnic la temelia noastra!
De acum incolo asta va fi termenul pe care-l voi folosi pentru oricine isi aduce “contributia” direct sau indirect la distrugerea lucrurilor bune existente: nemernici!
cred ca nu ne intelegem pt ca vorbim de 2 lucruri diferite : eu de ISU , tu de potentialul sist privat/concurent al SMURD-ului. Trebuiesc 2 discutii asdar, distincte.
Inca o data, il apreciez mult pe Arafat, dar la ISU mai e mult de lucru. Foarte mult!
@ elenick
nimic nu se face peste noapte, ISU e o institutie relativ tinara, gindita sa preia modul de organizare al SMURD care isi dovedise eficienta, iar Arafat era omul cel mai potrivit pentru o astfel de sarcina. S-a si dovedit defapt ca intr-un timp extrem de scurt ISU a capatat o forma. Dar de aici pina la a avea o organizare pe care o au state occidentale care au bagat zeci de miliarde si multi ani de lucru in sistemele lor… e cale lunga.
Eu zic sa apreciem ca exista in tara asta ceva care mai functioneaza in loc sa sapam si la radacina ei!
@elenick
eu anii trecuti am auzit de la cel care detinea “functia suprema in stat” ca nu arafat avea meritul reorganizarii si nici “oamenii” din functii de conducere ci la “cap” era un “general” de la pompieri si ca toata treaba asta era organizata ca si pompierii in mod “militar”.
Altfel eu apreciez si pe Arafat si pe Tolontan care e unul din putinii jurnalisti de investigatii cat de cat la obiect. O mai da si el in bara dar e normal.
Acum “coloneii” ca pe asta ma si bazez sunt “numiti de arafat”? Eu nu as crede asta.
shadow,
uite, asta am citit eu : desi 2 dintre sefii de la ISU Buc/If sunt pilele lui Oprea si doar 1 al lui, Arafat este totusi coordonatorul ISU pe tara, avea responsabilitatea numirii/mentinerii acestor oameni. Ce ma “mira” un pic : cam daduse la pace cu Oprea, prea se intelegeau bine… “spune-mi cu cine esti prieten….” !
http://www.gandul.info/stiri/cine-sunt-guta-giani-si-orlando-cei-trei-sefi-isu-demisi-dupa-criza-colectiv-14899010
@elenik
m-am uitat pe link-ul tau multumesc si vad ca lt colonelul schiopu a venit din subordinea lui Arafat si s-a ocupat din 2014 pana la venirea sa la ISU de “intervenţia şi gestionarea situaţiilor de urgenţă”. Adica “post catastrofa”.
Pe de alta parte vad ca cel care se ocupa de avizare si care avea si mari probleme de conflict de interese cu firma nevestei de avizare incendiu era Aldoiu.
Nu am gasit inca nimic despre ce se ocupa schiopu la ISU dar vad ca a ocupat postul prin concurs dat pe data de 22 aprilie 2015, ca e pompier si a “pornit de jos” parcurgand fiecare etapa. Imi este greu sa cred ca un pompier sadea ar fi pus “boticul” la spaga mai ales ca el cunostea foarte bine situatia. Cum nu gasesc care erau atributiile sale si nu am nici ancheta parchetului nu ma pot pronunta.
Nimic din cariera acestuia nu indica pana acum vreo smecherie. De vazut ce hotareste parchetul, daca era la curent si avea atributii in avizarea si inspectarea zonelor de concert, etc.
Shadow,
Guta asta, fiind seful lui Giani Aldoiu – adevaratul responsabil pt partea cu sponsorizarile (pompierii aia doi arestati erau in subordinea lui!) este responsabil si el, are a doua semnatura pe actele celor 2 adjuncti.
La fel, pt managementul ISU Buc trebuie sa raspunda si seful ISU pe tara – un col. Nicolae Cornea, parca, si nici Arafat care este coordonatorul intregii structuri nu poate sa se eschiveze total.
Bineinteles sunt grade diferite de “invinovatire”, unele sunt de penal, altele nu, una e neglijenta in serviciu alta managementul defectuos,etc. Am banuiala ca DNA-ul militar nu va face vreo musamalizare, cazul e prea grav si sensibil pt public.
Sa avem rabdare, zic si eu…
Daca mai tii minte atacurile lui basescu asupra lui Arafat aveau un scop precis: introducerea la ciolan a unor privati care sa vina cu mina-n cur si sa puna mina pe afaceri in domeniul interventiilor de urgenta. Toate masinatiunile si atacurile care se fac asupra SMURD si asupra lui Raed Arafat duc in aceasta directie, iar cei care cinta in struna astora (precum Tontolan) sunt minjiti!
De parca n-ar fi suficient faptul ca sistemul de sanatate e sufocat efectiv de cele 2 mari concerne farmaceutice care constituie monopolul medicamentelor si echipamentelor medicale in romania!
Uite, aici ar trebui sa se vada munca SRI! Sa investigheze jocurile care se fac pentru subminarea economiei nationale, si sa furnizeze dovezi concrete parchetelor ca sa-i vedem arestati si condamnati pe toti cei care se fac complici la asa ceva!
Nu stiu daca Tolontan e minjit, nu ma pronuntz la asa ceva, dar ca se doreste eliminarea lui Arafat ca asa sa ajunga diversi sa faca bani pe sistemul de urgentza, asta e vizibil de foarte multi ani. Deja prin 2010 se vehicula prin presa marota ca medicina nu produce bani, medicii sunt asistati sociali si alta nu, si la timpul respectiv explicam cum se invirt sume uriase intr-un system medical, si benefic – e sursa de lucru si locuri de munca pentru o multime de mici mari industrii, nu doar pentru sistemul de sanatate in sine – , dar se si pot sustrage o multime de bani sau canalize spre buzunarele cuiva, bani de la stat, din taxele si buzunarele oamenilor. Si cam asta e tehnica, s-a folosit si in marea industrie: aaaa, e un morman de fier vechi, sa privatizam, adica sa dam la fier vechi, sa distrugem, si eventual sa folosim terenuri la imobiliare. Medicina romaneasca e falimentata special, si numita “morman de fiare vechi”, deja pentru mine e dincolo de orice indoiala. Dar se vede ca un pic lustruita tehnica asta infecta prinde din nou si din nou…..
Cam asa ceva.
@ elenick
eu vorbesc de un lucru, de inlaturarea lui Arafat, pentru ca asta se doreste in final si s-a incercat in multe feluri deja. Pina acum vorba ceea s-a spus ca Arafat a ascuns cadavre, ca tine cu tot dinadinsul pacientii in Romania si e o conspiratie – si asta a costat vieti, repet, mutatul unor oameni instabili, si alte asemenea timpenii….una in plus e bine venita banuiesc. Pe niste probleme reale se coafeaza un intreg scandal cu multe informatii trunchiate, trase la mitraliera si neverificate, si cu o tinta zic eu clara, asta-i tot.
E un soi de zarvageala, de chivutzareala, de tabloid daca vrei, iar increderea mea in ce face domnul tolontan o data ce vad ca propaga informatii deloc fundamentate cum e cea cu ambulantele, si nu e prima, a mai scos asemenea timpenii, e nula.
sorin,
Stiu foarte bine, au fost privati gen BGS cu care batuse palma atat de sigur ca aia isi si cumparasera ambulante, angajasera personal, aveau tot smenul pregatit la detaliu!
Dar aici e ALTCEVA, ISU nu merge bine, e o structura militarizata la care TOTUL e “secret” de serviciu, se calca in picioare inspectori si personal de “umplutura” in dauna celor executivi, multe actiuni la limita conflictului de interese sau chiar ilegale(sponsorizari, firme “ascunse” ale bosilor, concursuri trucate, etc) . Asadar e de lucru, muuult, foarte mult pt a obtine o institutie eficienta.
asta spune tolontan, ca asa a aflat el de la un pompier care lucreaza pe o ambulantza “”În mod normal, o astfel de mașină costă 30.000 de euro plus încă 20.000 echipamentele de descarcerare și un 10.000 de euro marja de profit de 20% pentru firmă. Ajungem la un total de 60.000 de euro, adică la jumătate față de cît s-a plătit!”, a estimat sursa, care este chiar un pompier care a lucrat pe astfel de mașini. ”
http://www.tolo.ro/2015/11/18/arafat-despotul-luminat-si-o-autospeciala-care-costa-123-000-de-euro/
Uita-te la articolul de mai sus ca iti detaliaza, doar ambulantza, masina in sine, e $120.000, nu? (astea sunt date nu doar publice ci corecte pina la cent, asa cum am mai spus cind se fac cheltuilei de catre un county aceasta e public, se fac din taxele oamenilor, se da socoteala, nu se minte pe asa ceva.)
Ieftin ca braga mama soacra…ca asa spune tolontan…
Tontolan asta vorba ta, poate nu e minjit, poate doar atit il duce capul!
Dar un lucru e cert: unu ca asta poate face mult rau!
pai chiar trebuie sa fii prost. Ai vazut cum arata o masina SMURD. cum pot sa crezi ca asa ceva costa numai 20-30.000 euro? Un SUV mare gen Cadillac Esacalade sau un truck, un Chevy Silverado sunt la 60.000 dolari pe putin. Masinile lui EBA sau mai stiu eu cui caruia ii plac madinile mai mari sunt de la 50-60.000 de euro in sus, cum poti sa inghiti asemenea timpenie ca o ambulantza tip SMURD care mai are si modificarile necesare e 20-30000?????
Daca te uiti la fata lui cred ca poti ajunge la concluzia aia!
Omul poate debita si mai grave de atit!
„Pentru a lichida popoarele, se începe prin a le altera, prin a le şterge memoria. Le distrugi cărţile, cultura, istoria şi altcineva le scrie alte cărţi, le dă o altă cultură, le inventează o nouă istorie. Între timp poporul începe să uite ceea ce este şi ceea ce a fost, iar cei din jur îl vor uita şi mai repede; limba nu va mai fi decât un simplu element de folclor care, mai devreme sau mai târziu, va muri de moarte naturală.” (Milan Hubl, istoric ceh)
Un film cel putin interesant:
https://www.youtube.com/watch?v=uPerbp0OHoA
@ all
nesimtire TVR: sa se mareasca taxa radio-tv! Chiar tupeu defapt…
Eu am zis demult si mai zic odata: desfiintarea TVR! Desfiintarea cloacei de ratati pupincuristi care sug banul public!
sorin,
Stiu ca te “oboste” un articol alui Dan Tapalaga, dar “raspopit” fiind ca basist, are niste analize pertinente.
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-20620872-monstruoasa-coalitie.htm
PS. pt mine un basist isi recapata calitatea de “om” in momentul in care, cu fata trasa si ochii in lacrimi, incepe timid fraza : am fost un dobitoc…
Sorry, nu te supara pe mine, dar eu nu sunt la fel de reconciliant ca tine. Eu nu acord a doua sansa in nicio circumstanta, nu cred in indreptarea oamenilor.
Mai ales cu oamenilor care au lucrat pe baza de parandarat… chiar daca-si face mea culpa… o face doar din cautare de nou sponsor. Nu cred in indreptarea lor. Plus ca am vazut la de-astia in viata mea… de n-am cuvinte sa-ti explrim. Nu demult era unu Schengen Turcescu (Rahat), care-si rupea camasa de pe el… ca a gresit, bla bla bla. Lacrimi de crocodil, nu cred ca l-a crezut nimeni. Sau viermele de Cristoiu.
Nu cred, pur si simplu nu cred in asa ceva.
@elenick
.
ai poze sau filmulet cu tapalaga cum spui mai sus? Daca da fa-mi un pustiu de bine si da niste linkuri. In rest in cazul acestor “jurnalopiteci” cum ii numesc eu sunt mai neincrezator decat Toma
nu am, le astept si eu !
Pe basisti ii dispretuiesc la fel de mult ca si voi si consider ca e absolut necesar ca, dupa “raspopire”/”intoarcerea armelor” ca in prezent – cei mai multi de partea lui Johannis, sa aiba un moment (un minut de respiratie, cum zicea ilustrul Liiceanu in Apel catre lichele) de cainta, de recunoastere a greselii in public! Dar sincer si neconditionat. Pe urma… oameni suntem…
cum zici tu
stiu si eu ….
oameni suntem deci putem sa “cultivam greseala” la infinit :-). Inca nu am o “bula papala la indemana” ca sa pot sa “iert” astfel de indivizi, poate mai incolo daca se “calugaresc”
PS. Da nu pare “omul” sa o faca.
http://www.edituracorint.ro/turcia-si-fantoma-armeana-pe-urmele-genocidului.html
Ai de gind s-o cumperi?
Nu, dar mă gândeam că poate îl interesează pe VV. Eu nu mi-am cumpărat nici Solenoidul.
N-am ajuns la târg.
Vezi ca se pot cumpara carti si direct de pe net!
http://www.librarie.net/p/235574/clasificare-poetilor-dupa-importanta-barbii-Upton-Uxbridge-Underwood-Alina-Gabriela
Asta trebuie s-o cumpere neapărat VV!

Sunt curios și eu despre ce-o fi vorba.
flirt barbologic
Imi place asta.
@all,
Sefii ISU Bucuresti Ilfov adusi cu mandat la DNA! Acu sa-i vedem…!
mai jos aveti link-ul catre o analiza plina de miez, marca Alina Mungiu Pippidi. Poate o asculta cineva, mai de sus!
http://www.romaniacurata.ro/de-ce-trebuie-ciolos-sa-isi-caute-slujba/
P.S. pe la mijlocul articolului e si o mentiune catre “privatii” care pandesc la asigurarile de sanatate/sistemul de urgenta : sa-si puna pofta-n cui, sunt sub vizor, societatea civila e cu ochii pe ei!
@ elenick
din nou tin sa te completez cu ceva:
Cind vrei sa realizezi ceva despre care stii ca va fi instant contracarat de forte la care nu te poti opune, atunci ce poti face? Nimic mai simplu: sa creezi o falsa opozitie! Lumea isi va lasa garda jos, si va dormi linistita stiind ca acea “opozitie” nu va lasa sa se ajunga la ce vrei tu! Iar tu poti sa lucrezi linistit cu sloganul: “dormi linistit, FNI lucreaza pentru tine!”
La asta adaug si scepticismul meu referitor la fostii basisti care n-aveau cum sa devina fiinte imaculate si pline de bune intentii peste noapte… si gata-i tabloul!
Nici nu inteleg de ce insisti in mod repetat sa readuci in centrul atentiei aceleasi persoane, cum e Lipidi asta! Mult mai mare importanta as da pe niste idei scrise din gindirea ta… decit as da pe ceea ce scrie Lipidi, Andronic, Cristoiu, Chireac, Tapalaga, Rahat Turcescu, si multi altii asemenea la un loc! (pentru ca stiu ca nu te plateste nimeni sa zici nimic!)
iti mai spun odata ca amp nu e basista. a pus umarul la instalarea lui Basescu, impreuna cu un grup de intelectuali, sub convingerea ca “noi l-am pus , noi il dam jos, daca nu-si respecta promisiunile” si bineinteles a luat “teapa” de la mitocanul national, care intai a dezbinat grupul si apoi i-a eliminat unul cate unul – iar pe amp printre primii!
De atunci amp l-a criticat constant si fara teama de represalii, fiind una dintre putinele voci critice in corul de laudatori format din cei mai influenti intelectualil romani, daca va aduceti aminte…
Poti sa-mi spui si de 1000 de ori, ca tot nu se schimba nimic.
Basismul pentru mine nu inseamna o persoana care-l sustine pe basescu (mai ales ca acum nici nu mai are la ce sa fie sustinut), ci inseamna un mod de gindire si-un mod de comportament!
Ca sa explic un pic, e exact stilul asta prin care o persoana niciodata nu construieste ceva, ci intotdeauna distruge, ataca ceea ce vor sa construiasca altii, in asa fel incit atentia lumii sa nu se focuseze pe lucrurile bune care pot fi facute… ci sa se focuseze pe ei… sa-i tina mereu in centrul atentiei.
Pentru mine genul asta de oameni au o valoare egala cu zero. E pierdere de vreme pina si faptul ca discutam despre ei.
@ elenick
gindeste-te la un lucru simplu: cum iti explici ca la consultarile organizate de Iohan au ajuns sa reprezinte societatea civila o turma intreaga de basisti, in conditiile in care oamenii din strada mai mult ca sigur ca n-au visat nici in cosmarele lor cele mai negre ca vor fi reprezentati de ei?
N-ai vazut ce frumos s-a stins revolta populara? Pe principiul hai sa ne facem ca vrem sa solutionam problemele celor din strada!
sorin,
noblesse oblige!
inca nu ti-ai pus cenusa in cap pentru “prognozele” eronate despre instalarea priministrului PNL Predoiu!
Cat despre consultarile de la Cotroceni, nimeni NU ar fi putut gasi asa rapid niste criterii “imbatabile” de selectie si “esantionare” a celor din piata. Aici au avut un rol important consilierii lui Johannis si nu, nu-l injura degeaba pe Mihalache, se pare ca cea care a pus toate figurile sinistre de basiti pe lista a fost madam Sandra Pralong(fosta candidata PDL la sect 3) – se pare ca e una dintre cei mai influenti consilieri. Tot ea e cea care a sustinut-o pe lista guvernamentala pe Cristina Guseth; faptul ca s-a facut de cacao nu mai conteaza, orice compromis pare acceptaabil pentru obtinerea scopului! Tot la ea se refera si amp cand vorbeste despre “constrangerile” de la formarea guvernului. Sigur chemarea “strazii” la negocieri pare o masura ciudata si populista, dar s-a concretizat intr-un nou minister, sa vedem ce vor face mai departe… ai rabdare!
aha, adica s-a modificat zicala, era “daca vrei sa ingropi un proiect fa o comisie”,
au evoluat la ceva mai scump (caci un minister nou costa si aduce si mai multa birocratie si salarii de platit tot de cetateanul de rind) acum e “daca vrei sa ingropi un proiect, fa un minister”
Doar am zis cum se rezolva mai simplu: da drumul la site-uri de petitii, presidential, al camerei deputatilor, senatului, guvernului daca vrei, si ai doar citeva echipe de comunicare si deja platite ca sigur exista acestia deja, doar le aranjezi fisa postului.
@ elenick
eu am rabdare. Nu ma grabesc nicaieri.
Bine, imi asum ca am prezis gresit cu Predoiu, n-am crezut ca se tem chiar asa de mult de pierderea de procente (credeam ca foamea invinge teama). Ciolos dupa orice rationament va avea zile putine, si atunci probabil ca vine si Predoiu.
N-am eu pretentia ca le pot prevedea pe toate, dar cred ca am o viziune destul de clara asupra vietii din tara asta. Si mai ales pentru un om care afirma multe cum sunt eu… matematic vorbind e chiar obligatoriu sa mai si gresesc.
Uite, ca toti esti cu matematica, ai zis ca “strada” n-avea cum sa fie pe faza si nu se puteau chema la cotroceni reprezentanti reprezentativi pentru ceea ce vroia societatea. Dar nu ti se pare ca totusi cei care s-au prezentat la cotroceni au fost cam PREA pe faza?
Doamna Pipidi se insala, faptul ca ai o alta oferta in buzunar nu impresioneaza pe nimeni in societatea romaneasca, din contra, te ajuta toti din rasputeri sa folosesti oportunitatea si sa te cari. Nu este nevoie de specilisti in Romania ci doar de capete plecate. Doar frica de Bruxelles il va ajuta pe noul nostru premier sa mai modernizeze oarece, pe plaiurile noastre se accepta noul doar de frica “ciomagului” (care pe moment se numeste justitie).
Vorbe…
shadow,
despre asta vorbeam mai devreme :
http://adevarul.ro/news/eveniment/anchetA-familiile-generali-colonei-isu-campionii-afacerilor-avize-specialitate-1_5655d86f7d919ed50e93b04f/index.html
cine poarta raspunderea pt aceasta stare de fapt a sistemului ?
Din ce ai pus tu link si eu am gasit azi fara sa vad mesajul tau se pare ca asta a fost de la inceput tipul de organizare al sistemului. Ma indoiesc ca arafat il cunostea si ca il agrea sau accepta. Dar vad ca pana si pe vremea “generalului udor” care la ora actuala este aproape “sanctificat” de catre pompieri nu erau pb.
Ce sa spun dupa parerea mea una din slabiciunile sistemului este organizarea militara care raspunde insa altor cerinte. E si caracterul secret care nu permite un control real, apoi nu exista “institutie de control”.
@ all
hai sa nu discutam despre basescu, udrea, videanu, etc saracii, ca sunt muritori de foame dupa ce au fost la putere, si ii mai prigoneste si lumea pe nedrept!
hai sa nu discutam nici despre turcescu, lipidi, plesu, cartarescu, liiceanu, andronic, cristoiu, pora, sau tapalaga, or fi gresit ei saracii in trecut, dar acum s-au spovedit, si sunt alti oameni.
hai sa nu discutam nici despre pedelisti saracii, or fi gresit ei in trecut, dar acum si-au pus cenusa-n cap si s-au inobilat, prin vene acum le curge singe albastru.
Hai sa discutam despre coruptul de Arafat, ca sistemul creat de el nici macar nu e ca in America!
http://adevarul.ro/news/eveniment/aglomerari-seisme-lene-1_5655f4227d919ed50e949ecd/index.html
Coșmar nu alta. Horia Tecău a donat banii pentru nuș-ce aparat medical unui spital din Constanța, în timp ce tot felul de lipitori politice nu se opresc în a suge una-alta din economia românească. Nu pot uita cum Băsescu a apărut la tv și ne-a spus cu voioșie că taie în dreapta și în stânga pe motive de criză, iar în vremea asta madam Udrea golea visteria țării cu mofturile ei. Și mai vor să mă duc la alegeri?