Este pentru prima oară în istoria României moderne când un conducător al statului participă la manifestații de stradă antiguvernamentale

Și s-a îmbrăcat în roșu ca să fie vizibil pentru camerele de filmat. E cu schepsis. Cand spun prima oară, la el nu e prima oară, a mai făcut-o și împotriva lui Ponta. Pentru România e prima oară să aibă un astfel de președinte.

 

P.S.Am primit intre timp o varianta de fotografie cu „rock this country” pe pancartă, adică „să zguduim țara”. Tot e mai bine decât să-i dăm foc. Ciudat, totuși, că acest îndemn vine din partea unei distinse doamne care o ducea destul de bine in România așa cum era ea. Varianta inițială, mi-a explicat Oana Bîzgan, era falsă.

 

212 Responses to “Este pentru prima oară în istoria României moderne când un conducător al statului participă la manifestații de stradă antiguvernamentale”

  1. Filip G spune:

    Sunt alaturi de presedintele Romaniei.
    PSD daca tot vrea sa dea Amnistia si Gratierea sa faca proiect de lege si sa voteze in parlament unde au majoritate.
    Lumea nu uita cum peste 1000 de primari au trecut in curtea PSD prin OUG.Chiar daca a fost NECONSTITUTIONALA a produs efecte care nu au fost remediate.

    • cris spune:

      Filip, de ce nu te-a afectat in acelasi mod pruna ca da OUG care schimba nu stiu cite zeci de articole din codul penal peste noapte fara nicio discutie in parlament? Ce dorea sa schimbe stii? stii de exemplu ca dupa dumneaei procurorul are voie sa revoce o hotarire judecatoreasca cind priveste lipsirea de libertate? Crezi ca exista asa ceva in vreo tara civilizata, ca procurorul sa dicteze sau sa revoce o hotarire judecatoreasca?

      • Filip G spune:

        Guvernul Ciolos a fost girat si de PSD,nu a depus nicio motiune de cenzura.
        Nu pot accepta ca penalii sa-mi hotarasca soarta prin legi cu dedicatie.
        De asemeni nu cred ca ar fi normal sa ajunga premier ori ministru un condamnat penal.In multe alte cazuri CAZIERUL impiedica astfel de acxcidente sa fie posibile.

        • Va trebui sa accepti, n-ai ce face. Majoritatea a votat altfel.

          • Ieseanul spune:

            Majoritatea n-a votat nici pentru ca in functii de stat sa acceada condamnati sau urmariti penal si nici ca unii condamnati sa poata fi gratiati si eliberati mai repede din inchisoare. Chiar daca le-ati promis cate si mai cate, electorii nu v-au dat un cec in alb sa faceti ce vreti in calitate de guvernanti.

          • De unde stii. Tu cum ai votat?

        • livia spune:

          OG se refera DOAR la gratiere, nu la amnistie. Ai citit cuprinsul ei?
          OG este dedicata mamelor insarcinate, bolnavilor in faza terminala, celor cu copii pana in 5 ani, care se afla in detentie. Obama a gratiat sau a schimbat incadrarea juridica oentru unii condamnati pe viata. Ne uitam la altii doar cand ne convine?
          Termenul “penal” nu exista in limba romana; exista sentinta/actiune etc. penala, dar nu penal.
          PSD a depus cel putin DOUA motiuni de cenzura: una impotriva lui Pruna, si alta impotriva lui Irimescu, fara nici un rezultat.
          Ai fost la vot? I-ai votat pe PNL si sorosistul USR? Ghinion; mai bine de jumatate din votanti, au zis:PSD. Ce vrei acum? Sa se dea la o parte votatii/alesii sa vina nevotatii (20%), nealesii?

      • cris spune:

        repet intrebarea: dar este OK ca un procuror sa revoce o hotarire judecatoreasca? este acceptabil ca un procuror sa-ti hotarasca soarta si nu judecatorul?

        • Filip G spune:

          Multe legi facute in parlament au lasate portite de a fi interpretabile.
          Totul e OK pana se aplica omului politic.Atunci brusc sunt NECONSTITUTIONALE.
          Ce a facut parlamentul sa remedieze aceste lucruri,nimic.
          Nu voi plange niciodata de mila omul politic,el are parghii in comparatie cu cel amarat fara aparare.

          • Cum poți spune așa ceva??? Adrian Năstase nu a făcut inchisoare??? Miron Mitrea nu a făcut inchisoare??? Voiculescu nu a făcut inchisoare??? Severin nu face inchisoare??? Fenechiu nu face inchisoare??? Cum poți să spui că omului politic nu i se aplică Codul penal??? Cată ură poți să ai in tine? Nu albinele te-au învățat.

      • De aia nu are ursul coadă…

    • Asta nu scuza comportamentul lui Iohannis. El nu e un mitingist oarecare.

  2. Barosanul spune:

    Domnule Vosganian,

    PSD-ALDE ce va plangeti ca niste babe?
    Aveti 2 solutii:

    1. Il suspendati pe Iohannis si incercati sa preluati presidentia. II testai pe cei din strada cat de tari si muti sunt, in aceasta ordine. Cu riscul ca cei din poza ‘dau foc tarii’ si creati un razboi civil.

    2. Acceptati ca ati luat leapsa si va retrageti Ordonantele de Urgenta si il asteptati la ‘Cotitura’.

    • Filip G spune:

      PSD a castigat puterea dar nu prea stie ce face cu ea.
      La fel ca in cazul USL,PSD una zice si alta face.
      Presedintele nu se lasa manipulat si amenintat cu suspendarea.
      Daca joaca inteligent va avea sustinerea cetatenilor,a celor care nu cred in PSD si ALDE.
      Opozitia vine din partea cetatenilor ,nu din partea partidelor aflate in opozitie.

    • Cele doua variante mi se par corect. Mai e si a treia, legea gratierii sa fie votata și Iohannis sa-si vada de atributiile constitutionale.

      • Barosanul spune:

        Poate cam intempestiv dat tocmai asta a facut Iohannis a fost in Strada sa ‘Reprezinte Statul’ sa asigure ca PSD_ALDE respecta ‘Constitutia’ in ceea ce priveste introducerea Ordonatelor de Urgenta ” In cazuri EXTRAORDINARE’ si ” o mediere intre societate si stat’
        Simplu! :)

        ARTICOLUL 80
        (1) Preşedintele României reprezintă statul român şi este garantul independenţei naţionale, al unităţii şi al integrităţii teritoriale a ţării.
        (2) Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. În acest scop, Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate.

  3. Barosanul spune:

    @ Tudor
    Voi fi in Bucuresti Marti, Miercuri si Joi asa ca daca vrei sa ne vedem la o cafea sau o bere. Pot fi in piata Amzei intre 13-17 in oricare dintre zile. E un ‘Irish Pub’. Ne putem vedea caolo.
    Numai sa-mi spui cand.

      • Barosanul spune:

        Sunteti foarte bine venit sa veniti la o cafea/ bere cu noi.

        Nu muscam! :)

        • Intai să-ți revii și după aceea. Nu fac terapie de grup.

          • Barosanul spune:

            Eu, sincer cred ca politic v-am pierdut de la ‘Sustinerea cu Abnegatie’ a Dumneavoastra a Fuziunii PNL-PDL. Deci nici-o sansa sa va revad revenit prin nci-o terapie!

            Asa ca ramane numai Deosebiat apreciere pt Scriitorul si Omul Varujan Vosganian.

            Pt Politicianul VV >>>>
            ce sa-i zici pana si marele Nicolae Iorga ba a fost Marxist ba Pro-fascist dar Anti-Legionar adica Liber-Schimbist poate ca renumiti ALDE= Partidul Liber Schimbist :)

          • Eu am fost singurul din 2000 de delegati care nu am votat programul politic al PNL-PDL. Cu cine vorbesti? Repet, singurul. Prin vot deschis.

  4. cris spune:

    Cind doamna pruna voia sa schimbe suta de articole din codul penal prin OUG, si mai ales sa treaca de ce spunea CCR impunind articole ca cel prin care procurorul are voie sa revoce hotariri judecatoresti nu a iesit in strada, nu dadea foc tarii? NU

    In rest evident nu cunoaste diferentza dintre democratie si anarhie daca in loc sa se exprime prin vot – e in parlament?- prin partidul dinsei, sau prin ong, petitie, etc, vrea sa dea foc unei tari.

    Pe domnul presedinte l-as intreba de ce nu a iesit in strada cind nu era presedinte, la miscarile din decembrie 2011 impotriva aberatiilor lui basescu si boc…. a atunci nu avea masina si spp probabil. Si nici nu se indigna ca se inchid spitale, ca se taie salarii ca se reduc pensii. La probelemele de imixtiune SRI in justitie sub nasul dumnealui in CSAT nu se indigneaza, nu. Ca madam Kovesi in functia dumneaei e o plagiatoare nu? ca domnul Coldea isi face avere din ce salariu nu se stie nu se indigneaza. OUG-ul lui pruna era ok? Era OK atunci sa modifici codul penal cu ghiotura orin OUG nu?, atunci nu a iesit in strada, nu am auzit nici macar o discutie, un dram de critica….nici macar la nivel institutional darmite sa iasa in strada “din indignare”.

    In fine, nu trebuie raspuns cu aceeasi moneda ci institutional si la nivel de lege. De exemplu, este cazul sa fie perfect transparent cine anume sponsorizeaza aceste ong-uri ciupercaresti de pilda. Cine plateste acesti initiatori de miscari de strada. Daca e ceva legitim, fie, daca nu, exact asa cum isi doresc si dumnealor pentru altii: la puscarie.

  5. Barosanul spune:

    Domnule Vosganian,

    Referitor la aceste 2 Ordonante de chiar daca Dumneavoastra PSD_ALDE Incercati sa Manipulati. Marea majoritate a celor care protesteaza, prin toate felurile de forme, NU o fac pentru ca nu ar fi de accord cu eliberarea unor oameni din Inchisorile Mizere Romanesti. Acestia Protesteaza in masa la MINUS 10 Grade :

    1. Impotriva URGENTEI! Aveti majoritate, de ce nu treceti aceste proiecte prin Parlament, conform Art 73 din Constitutie?

    2. De ce Amnestiati (prin Gratiere) infractorii care au ‘Condamnari cu Suspendare’. Ce au acestia cu Inchisorile Mizere Romanesti.

    3. Prin Gratierea ‘Pedepselor cu Suspendare’ se da liber la infractiunilor viitoare si se absolva de ‘Vina’ cei Dovediti Vinovati, chiar daca nu are nimic de a face cu cei aflati acum in Penitenciare.

    4. De ce le injumatatiti pedeapsa ‘TUTUROR’ care au varsta de peste 60 de ani? Inclusiv unui ‘pedofil’ sau ‘criminal’etc. care au peste 60 de ani sau copii sub 5 ani?

    5. De ce ‘SCUTITI’ de plata pagubelor ‘Tuturor’ celor peste 60 de ani, gen Voiculescu care ar fi scutit de plata a peste 60 Milioane de euro, in detrimental cetateanului?

    De ce nu va axati pe
    a. Cazuri individuale si detentii mici.
    b. Recuperarea pagubelor contra zile de detentie?
    c. Reintegrare in societate
    d. Munca in folosul Comunitatii
    e. Masuri drastice impotriva recidivistilor
    f. Compensarea partilor vatamate

    • cris spune:

      “parlamentul la puscarie” tine tot de asa ceva? votul e sfint numai cind vrem noi? cind nu vrem noi parlamentul la puscarie? Asta tie ti se pare democratic?

      Cum poti sa spui asa ceva cu gratiat pedolfili si criminali – ai citit proiectul? sunt la exceptii, nu se gratiaza pedofill, nci criminalii ! Citeste-o am dat link-ul.

      • cris spune:

        Criminalii? Pedofilii ? Poftim, din text, cei care NU pot fi gratiati conform acestui proiect

        2) infracţiunile de omor prevăzute în art. 174-177 Cod penal anterior și în art. 188-191 Cod penal în vigoare;

        3) vătămare corporală gravă prevăzută de art. 182 Cod penal anterior și în art. 194 Cod penal în vigoare;

        4) lovirile sau vătămările cauzatoare de moarte prevăzute de art. 183 Cod penal anterior și în art. 195 cod penal în vigoare;

        5) lipsirea de libertate în mod ilegal prevăzute de art. 189 Cod penal anterior și în art. 205 cod penal în vigoare;

        6) violarea de domiciliu prevăzută în art. 192, alin 2 Cod penal anterior și în art. 224 alin.2 cod penal în vigoare

        7) șantajul prevăzut în art. 194 Cod penal anterior și în art. 207 cod penal în vigoare

        8) violul prevăzut de art. 197 Cod penal anterior și în art. 2018 cod penal în vigoare ;

        9) actul sexual cu un minor prevăzut de art. 198 Cod penal anterior alin 2-4 și în art. 220 alin 2-4 cod penal în vigoare ;

        10) agresiunea sexuală prevăzută în art. 219 Cod penal în vigoare

        11) corupţia sexuală prevăzută de art. 202 Cod penal anterior și în art. 221 cod penal în vigoare ;

        12) incestul prevăzut de art. 203 Cod penal anterior și în art. 377 cod penal în vigoare;

        13) furtul prevăzut de art. 209 Cod penal anterior și în art. 229 cod penal în vigoare;

        14) tâlhăria prevăzută de art. 211 Cod penal anterior și în art. 233 – 234 cod penal în vigoare;
        …..
        36) proxenetismul prevăzut de art. 329 Cod penal anterior și în art. 213 cod penal în vigoare;

        37) constituirea unui grup infracțional organizat prevăzut de art. 367 cod penal în vigoare;

        38) racolarea minorilor în scopuri sexuale prevăzută de art 222 cod penal;

        39) sclavia prevăzută de art. 209 cod penal;

        40) traficul de persoane prevăzută de art. 210 cod penal;

        41) traficul de minori prevăzută de art. 211 cod penal;

        42) folosirea serviciilor unei persoane exploatate prevăzută de art. 216 cod penal ;

        43) folosirea prostituției infantile prevăzută de art. 216 alin 1 cod penal;

        44) pornografia infantilă prevăzută de art. 374 cod penal;

        • Barosanul spune:

          Citeste mai atent!

          Da nu beneficiaza de gratiere totala

          (4) Nu beneficiază de prevederile art.1 cei care au săvârşit următoarele infracţiuni:

          Dar nu spun nimic de Art 2

          Art. 2 Se graţiază în parte :
          a) cu 1/2 pedepsele cu închisoare aplicate persoanelor care au împlinit vârsta de 60 ani, femeilor însărcinate (gravide) sau persoanelor care au întreţinere minori cu vârsta de până la 5 ani;

          in Plus ce are de aface cu :
          ”precum și pedepsele cu amendă aplicate de instanţa de judecată”

          adica aia de ce sa nu plateasca financiar???

        • cris spune:

          Aici ai dreptate, asa e, recitesc se refera doar la art 1 nu si la 2. Dar la 2 ai femei gravide, cu copii pina la cinci ani si oameni cu boli incurabile, asta inseamna mai putin de 6 luni supravietuire deci nici nu ar beneficia neaparat de aceasta gratiere vii. Discutabil la cei cu virsta peste 60 de ani – nu vad de ce nu se poate face civilizat si democratic asemenea discutie si ce se doreste este scoaterea completa din discutie total a acestui proiect. pe de alta parte as vrea sa vad alte lucruri ca si tine, si cum am mai spus: reasezarea pedepselor – e idiot si criminal sa bagi la puscarie o femeie care fura mincare sa nu-I moara copilul de foame, sau un prodecan pentru un ibric, dar un violator sa aiba eventual suspendare ori un delator sa scape si nepedepsit si cu toti banii desi a fost partas. Munca pentru comunitate e si ea o varianta – de ce nu se face un proiect cu transformarea unor asemenea pedepse, gen trei ani ca ai furat mincare pentru copil, in cele cu munca pentru comunitate. de pilda?

          E totusi proiect, se poate ridica acest lucru in discutie, sa nu se aplice nici 1/2 din pedeapsa daca respectivii apartin la aceste categorii din exceptii, dar sa refuzi sa discuti un proiect si sa iesi in strada cu “parlamentul la puscarie” tot nu e justificat.

          Nu justifica nimic totusi REFUZUL de a discuta gratierea unor oameni cu vini mai mici, asta tine de dezumanizare si in cazul unora de manipulare.

      • Barosanul spune:

        Din pacate
        parlamentul este plin de puscariasi/puscariabili
        Stii ca 47 de actuali sau fosti parlamentari ar beneficia de o astfel de Gratiere

        Iar alte 500 de Politicieni (Parlamentari, Primari, Sefi de consilii judetene, ministri etc) inclusiv Iohannis ar beneficia de Ordonanta schimbarii Codurilor?

        • cris spune:

          Iohannis nu are nicio condamnare, gratierea se aplica doar celor care au fost condamnati pina la 18 ianuarie 2017.

          • Barosanul spune:

            Iohannis este avantajat de catre cealalta OUG, cea a Codurilor penale.
            De fapt acolo sunt avantajati cei peste 500 de politicieni

            ”Fapta funcţionarului public care, în exercitarea serviciului, nu îndeplineşte un act sau îndeplineşte un act contrar legii şi prin aceasta cauzează o pagubă materială mai mare de 200.000 lei

            Acţiunea penală se pune în mişcare la plângerea prealabilă a persoanei vătămate.”

            Adica nu e o paguba peste 200.000 nu mai e face Dosar (Ex Dragnea are un prejudiciu de 100.000 si Piedone care e in legatura cu Dosarul Colectiv 30.000)

            Apoi toate primariile si institutiile prejudiciate de catre Seful lor trebuie ca insusi acesta sa-si faca plangeri penale.

            Sunt fff multe

          • Piedone are 30 000 de lei paguba? Dar a socotit cineva cat a reusit Piedone pentru sectorul 4? Pai daca un demnitar este cercetat pentru 30 000 de lei, eu cred ca nu exista demnitar care sa nu greseasca macar odata de 30 000 de lei. Am ajuns de rasul lumii.

        • 500 de oameni politici??? De unde ai scos tâmpenia asta?

      • E discuție cu pereții.

        • cris spune:

          Nu e discutie cu peretii, daca pot discuta cu cineva si ne putem confrunta fara ranchiuni, as spune Sorin si Barosanul. Nu ma deranjeaza sa spun daca gresesc ceva si am atentie la ce spun ei, nu-I deranjeaza cind gresesc si asculta la rindul lor. Spre deosebire de unul sau altul la care surditatea e evidenta sau vorbesc cu intentia clara nu de a lamuri ceva ci de a impune cu orice pret sau manipula.

    • Dacă cineva sparge două geamuri și îl ierți, cum poți să nu-l ierți pe cel care a spart un singur geam? Asa si cu suspendarea, daca a facut mai putin, nu-l ierti ca să nu-l superi pe Barosanul?

      • Barosanul spune:

        E o aberatie si o MANIPULARE POLITICIANISTA si stiti ff bine.

        Ati evocat Drepturile Omului si Conditiile Mizere din PUSCARII ce au aia care stau acasa prin Condamnari cu Suspendare care dintre ei sunt si Parlamentari?

    • Aia cu 60 mil euro e o aiureală. Nu vrei să vinzi tu terenul ăla cu 60 de milioane de euro?

      • elenick spune:

        D-le Vosganian, mai direct Ș
        vi se pare normal sa se gratieze cu 1/2 din pedeapsa persoanele de peste 60 ani, INDIFERENT ca este criminal, violator, Evazionist fiscal sau Corput pe multe milioane de Euro? Da, sau NU?

        Este normal sa nu existe nicio constrangere pentru platata prejudiciilor? Da sau Nu?

        • cris spune:

          Iar te bagi ca papagalu-n lapte intr-o discutie? Macar spune ceva priginal, mai adu un articol Hotnews, zau, nu repeta ce tocmai spune altul. Fii macar musca-n lapte, dar nu papagal…

        • Nu e normal ca un criminal in serie sa fie gratiat. Dar asta se face prin consultari inainte de elaborarea proiectului, nu prin miscari de strada. S-a dat termen o luna pentru dezbateri. Ce vremuri trăim???

    • livia spune:

      Vad ca se judeca oamenii si nu faptele. Nu te deranjeaza ca borfasul Johanus a furat cu acte false niste case, fapt dovedit de justitia pe care o contesta, nu spus pe la colturi. Tu ce ai furat cu acte false?
      Dar te oripileaza Dragnea ca a furat 20.000 voturi, care nu au adus nici un prejudiciu nimanui ( furt discutabil de altfel). Pentru asta Drganea trebuie trimis la galere, sa infunde puscaria pe viata, chiar sa moara. Daca guvernul PSD te deranjeaza, de ce profiti de masurile lui?? Daca esti bugetar, da banii din salariul minim inapoi; daca ai parinti pensionari, sa-si plateasca medicamentele si sa dea inapoi banii primiti in plu s la pensie; daca ai copii studenti sa dea inapoi banii de la bura si sa-si plateasca trenul. Sau, urasc tradarea , dar ii iubesc pe tradatori? Foloseste-te de masurile guvernului Julien. Cum care? Incercarea de a vinde Cec Bank, familiei Rotschildt,; incercarea de a instraina Portul Constanta si Taromul, cumpararea fara licitatie a unor corvete din Olanda pe muuulti bani ( cat o fi fost parandaratul?).
      Cat despre Voicuklescu care iti sta in gat:
      prejudiciul este in curs de recuperare ( un prejudiciu calculat din burta). Statul a sechestrat sediile Antenelor, terenul ICA. Ce a facut cu ele? Terenul zace parloaga, sediile sunt goale; se plateste pentruy paza lor. De ce maretul stat nu le-a valorificat ca sa recupereze prejudiciul?
      Cati bani furati s-au recuperat in urma sonorelor procese administrate de DNA? Eu stiu insa oameni care au rams cu banii si nu putini. Mai vrei, tu si altii ca tine?
      Daca ai fi citi OG, ai fi vazut mentiunea EXPRESA ca prejudiciul se recupereaza in termen de 1 an. Satisfacut?

  6. Barosanul spune:

    Domnule Vosganian,

    Impotriva Manifestantilor exista si varianta propusa de ALDE

    ”a avut loc prima manifestație nazistă, din ultimii şaptezeci de ani, în România. Au iesit nişte cretini care vor tortură în locul privării de libertate şi lagăre de exterminare în locul închisorii. Mai vor şi încălcarea Constituției, care garantează dreptul la demnitate şi la tratament uman. Animalelor, mi-e scârbă de voi.

    De toți ăia care ați fost pe stradă.. Atât de scârbă încât aş ieşi împotriva voastră, tot acolo, în stradă. Doar că vreau să fiu sigur că pot să respect Constituția, care vă garantează dreptul la viață…

    Cătălin Beciu ”Un vicepreşedinte fondator al ALDE”

    Asa ca Scoateti Militia si Securitatea in strada si impuscatii

    Iliescu-Petre Roman va sunt EXPERTI, va pot consilia fara riscul de a fi cineva dovedit vinovat :)

  7. Mihail spune:

    Ma uit si ma minunez.
    Doar Cris si cu armeanul sunt lucizi.
    Ceilalti, mari iubitori de sasalau, înghit orice.
    Chiar si un miting neautorizat ? Nu-i bate nimeni pe protestări ca la mitingul pentru Unire ?
    La Filip G. nu am asteptari, însă de la cineva care pretinde ca are cetatenia Regatului Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, care are, cică, doua case pe insula…am avut pretentii.
    Cum dracu’ sa traiesti aici si sa gandesti atât de rudimentar ?
    Cum sa vii de “sub” o regina, din cea mai veche democratie si sa fii adeptul incalcarii Constitutiei ?
    Ar mai fi întrebarea, generala, de ce nu poate fi bun un PM care nu este ortodox ?
    Sunt ingrozit de cat de incuiati la cap sunt romanii, cat de preistorica este gândirea lor.
    Niste mineri.

    • cris spune:

      Mihail, pe timpul la care tu nici nu existai pe acest blog si petitii in Romania zero, Barosanul si cu mine impreuna trimiteam scrisori la comisia de etica a FMI-ului impotriva tembelului aceluia cu pantofi rupti care juca sirba cu pedeleaua pe spinarea romanului de toate zilele. Adica e descuiat la minte si inca mult mai mult decit iti inchipui de multa vreme. E dreptul lui sa-si formeze o opinie, sa o spuna, dreptul nostru de a discuta. Nu compara pe barosan cu cei de pe aici care cauta doar sa manipuleze si nici nu mai lua calea unuia de aici care isi termina fiecare raspuns la adresa altuia care nu e de accord cu el cu un “boule”. E o rugaminte.

  8. Mihail spune:

    PSD+ALDE au castigat alegerile.
    Zece mii de oameni, sunt nimic, nu pot, nu au dreptul ca sa-mi fure mie votul.
    Nu ei mi-au plătit trenul pana la L’pool, nu ei au tremurat de frig, nu ei s-au plimbat, bucurandu-se, pe malul lui Mersey.
    Legea este lege pentru toti.
    Inteleg, foarte bine, ca iohanis este paralel cu ea.

  9. Barosanul spune:

    @ Cris

    Corect!

    Asa am spus si eu. Dece nu se Discuta si Analizeaza cu SERIOZITATEA Gratierea si Codurile Penale (Aplicabilitate si Efecte).

    Au Majoritate in Parlament sa o faca pe cai CINSITITE si cu DREPTATE

    De unde URGENTA care ceara o Ordonante de Urgenta
    ”Ordonanța de urgență este un act normativ emis de Guvern în situații extraordinare a căror reglementare nu poate fi amânată”

    • cris spune:

      Problema nu este asta, nu asta disput, asemenea cerere e legitima. Cum stii si stiu, dialogul e esential. Problema in Romania, asa cum spuneam este ca de pilda la oug-uri tehnocrate – vorbeam de cea a lui Pruna-, aceiasi erau perfect de accord sa se dea un OUG ( era OK, perfect – am luat o multime de scatoalce ca am spus ca nu e deloc ok). Dubla masura: ce facem noi, guvernul meu, partidul meu ( ale lui Iohannis) e ok si nu se discuta, ce fac altii e din start criminal (dupa cum vezi explicatia este ca “nu aparau penali” – nu aparau penali, dar sa transformi un stat intr-unul politienesc, sa asezi un procuror deasupra judecatorui de pilda pentru ei e legitim?) Tu vii aici si vezi o parte a povestii cea de acum, imaginea instant…. nu am niciun motiv, mai ales stiind cum esti, sa cred ca ai vorbi asa din alt motiv decit unul sincer. Dar pentru unii de aici, selectivitatea, bias-ul nu tine de nestiintza, ci de intentie si manipulare – nu au scos o vorbulita de critica fata de oug-ul lui pruna, atunci era ok, ca drepturile omului sunt un lux a fost ok,

      Din partea mea spun mereu acelasi lucru – vezi repetat treaba cu ordonantza cu primarii, din partea mea este nedemocratic de la bun inceput idea ca legi un primar de partid, el reprezinta administrative o comunitate nu un partid, n-ai sa ma scoti din asta nici daca ma impusti. Traiesc intr-o tara in care pina si judecatorii si serifii se aleg si servesc comunitatea nu un partid. Nu exista justificare pentru nimeni, pentru niciunul, nici ca au facut asemenea lege nici ca o inlocuiesc aiurea cu ceva sa le foloseasca pe moment. AMBELE sunt gresite. In schimb vezi pe unul sau altul de aici care spun ca e gresit doar ce a facut ponta, psd-ul, iohannis e culmea democratiei, pedeleul de rit nou perfect si usr-ul niste geniali in ale democratiei. serios?

      Nu indrepti o greseala facind o alta, niciodata, in lege cu atit mai putin – o spune Brandeis, daca justitia incepe sa considere ca scopul scuza mijloacele se pune la acelasi nivel cu criminalii – in sentintza in care a spus-o procuratura incerca sa introduca probe ascultari neautorizate. NU accept sub nicio forma ca a condamna evazionisti, de pilda, justifica incalcari ale drepturilor omului sau prevederi neconstitutionale intr-un cod penal, sau asocierea SRI-ului cu procuratura, nici stimularea delatiunii prin scparea delatorilor si cu bani si fara pedeapsa, nici altele asemenea. Existenta coruptiei nu justifica vreun alt fel de abuz. Nu accept nici acum, OUG sau neOUG, ca pot fi afectati oameni care poate ar merita gratiere (caci asa cum am spus, vezi condamnari pentru mincare furata sa nu-ti moara copilul de foame, iar la CEDO suntem in mod real pe locurl 3 din 47 de tari la condamnari mai ales pe cele pe proces inechitabil, adica pe justitie strimba). NICIODATA. Da, sunt de accord ca trebuie sa existe mai multe schimbari, dar sa iesi in strada haulind la un proiect de OUg, cind ai stat frumos nu tacut ci pupind-o undeva pe pruna, scuze, nu ma poate trage pe sfoara: aceasta e manipulare, nu dorintza reala de democratie si dreptate.

    • Oare pentru asta au ieșit oamenii in strada? Ca e OUG și nu proiect de lege?

  10. Barosanul spune:

    Domnule Vosganian,

    astazi a fost Minus 10 Grade si au fost peste 20.000 de manifestanti in Bucuresti si dupa altii peste 70.000 de manifestanti in toata Roamania.

    Liderii PSD Cer sa scoateti si Dumneavoastra 1 MILION in Strada!

    Maine se preconizeaza a fi ZERO grade, scoateti si Dumneavoastra PSD-ALDE peste 70.000 de Romani in strada sa strige

    Gratiere, Vrem Gratiere!
    Amnistie, Vrem Amnistie!
    Jos DNA! Jos Kovesi plagiata!
    Jos Iohannis! Sa fie judecat pt cele 6 case obtinute Ilegal!

    si atunci vedem ca aveti sprijin popular sa adoptati aceste masuri :)
    V-o sugereaza chiar Dragnea!

    Dar sa nu ii scoateti Marti-Miercuri sau Joi sa nu-mi stricati cafeaua :)

    • cris spune:

      Barosane, acei oameni au iesit la vot, citeva milioane, de ce ar trebui sa iasa in strada ca sa strige la niste mii de altii. De ce acei altii nu au iesit dumnealor in asemenea masura incit sa faca o majoritate parlamentara?
      de ce niste milioane din Romania sunt numiti ciuma rosie? fiindca au alte optiuni ? Vrei sa existe doar partidul “meu” si parlamentul ‘meu” fara nicio alternantza la putere doar fiindca au unii idioscincrazii? A fost un vot abia acum o luna in decembrie, nu-i asa, cel mai correct din istoria Romaniei, parca asa se mindrea ciolos… Dar nu, nu vad nicio problema ca pot sa faca si cei de la psd si altii, o manifestatie la fel de mare. Asa si? S-a rezolvat ce?

    • De ce să scoatem? Noi am scos milioane la vot. E destul.

  11. tudor spune:

    Barosanul

    Super!
    As prefera marti, stabilim aici ora.

  12. tudor spune:

    VV

    Ca sa sintetizez evolutia politicii romanesti si a dv, reproduc ce scria pe o pancarda:
    ” Golan in 1990/ nazist in 2017.”
    Linia rosie care face legatura se numeste FSN ALDE.
    Punct!

    • elenick spune:

      Tudor,
      Deci nu ti-a ajuns lovitura de stat pe care ai dat-o in seara asta!!! Mai pui si de un complot, vad! :)

    • Eu am facut si puscarie pentru ca tu sa ceri acum ca procurorii sa faca legea in Romania.

      • tudor spune:

        Am participat la zeci sau sute de marsuri , unepri facand si 300 km ca voi, “opozitia democratica” sa ajungeti la putere.
        Fara noi ati fi stat vesnic in opozitie.
        Si cand ati ajuns la putere, in loc sa deparazitati tara – v ati combinat, v ati cumetrit, v ati nasit, v ati vopsit, v ati imunizat pana si la bunul simt.
        Ati ajuns anexa jalnica a partidului care l are presedinte de onaore pe ion iliescu.

        Exemplul cu aldistul ala care ne consideranazisti demonstreaza ca in privinta conceptiei despre democratie ati ajuns mult sub nivelul fsn ului din 1990.
        Daca un fsn ist ar fi declarat asa ceva , dsr ul lui iliescu din 96 l ar fi exclus imediat in timp ce dv taceti intr o complicitate impardonabila!

        Si, vai, cat de sensibil sunteti cand e vorba de persoana dumneavoastra!

        Inteleg ca “politicul” are prioritate absoluta asupra omului de cultura.
        Mi e mila de dumneavostra, pentru ca veti iesi pe usa rusinii din istoria democratiei romanesti.

  13. tudor spune:

    Foarte bine ca Iohannis a fost printre manifestanti, intrucat presedintele este raspunzator de buna functionare a institutiilor statului.
    Ciuma rosie tocmai asta face, atenteaza la functionarea justitiei!
    Ha!

  14. Adam Mares spune:

    A fost clar de la început că ordonanțele astea au fost cu dedicație. Bineînțeles că se puteau face niște lucruri rezonabile cu dezbatere publică și în Parlament. Dar văd că unii continuă să ne creadă proști. :P

    • cris spune:

      pruna cu oug-ul pe codul penal drept ce te-a luat?

      • Adam Mares spune:

        @Cris, încetează cu manipulările astea, o greșeală a unora de ieri nu scuză greșeala celor de azi. E o argumentație falsă. Plus că eu nu sunt de acord nici cu prostiile lui Prună.

      • cris spune:

        Si de ce as avea eu nevoie sa manipulez pe cineva desteptule? Crezi ca ce? Imi foloseste mie la mii de kilometri departare la ce? Nu, greseala unora nu scuza pe a altora, asta am si scris putin mai devreme, barosanului, probabil n-ai vazut, ci tocmai, problema e cit de selectivi sunt unii in a considera ca unul e muma si altul ciuma pentru situatii absolut similare. Nu erai de accord cu prostiile lui pruna… nu-mi amintesc sa fi spus ceva atunci. De altii de aici imi amintesc, da au pupat-o pe pruna pe toate partile pentru ca a facut exact ce contesta acum la altii, la ciuma rosii…. pentru ei ce justificare exista?

        • Adam Mares spune:

          @CRIS, eu nu sunt fanatic, nu mi-au plăcut tehnocrații, nu-mi plac useriștii (de PNL nu mai zic, că e praf), aș vrea doar o justiție și legi corecte, nu cu dedicație. Sunt convinsă că se pot face lucruri bune, dacă există bună credință, nu doar urmărirea propriului interes.

    • Pacala spune:

      Dar la Iohannis nu vezi nimic gresit? In loc sa incurajeze procesul democratic de legiferare cere anularea si participa la miting ca el e presedintia?

      • Adam Mares spune:

        Ba e greșit și ce a făcut Iohannis. Încearcă și el să capitalizeze niște imagine. Dar faptul că nu-mi place acest Iohannis nu mă face să accept mizeriile PSD-ALDE.

    • Pai nu e dezbatere publica? Nu a dat nimeni vreo OUG, se dezbate. Inclusiv in strada.

  15. Barosanul spune:

    Domnule Vosganian,

    Iar PSD-ALDE iar Manipulati???

    Dragnea a afirmat ca manifestatiile de astazi au fost ”Mineriade”
    OOOOOO
    Pai mineriadele au fost ORCHESTRATE si CONDUSE de catre Iliescu-PSD pai ce-si face autocritiaca!!!

    Dragnea a afrimat ca ‘Iohannis a fost in fruntea unei lovituri de stat’

    pai e Turcia, sau 22 Decembrie cu Iliescu-FSN-PSD in frunte, pai ce face isi face autocritica!!!

    V-am spus aplicati ceea ce vrea Cătălin Beciu, Vicepresedintele ALDE Impuscatii!!!!

    Prostul Cand Dragnea Tacea Filozof Parea :)

    • Filip G spune:

      Am avut dreptate cu gena. :D
      Filip G spune:
      ianuarie 21, 2017 la 12:12 pm
      http://psnews.ro/lider-alde-animalele-au-mai-multa-protectie-si-drepturi-decat-oamenii-158653/
      Cand esti penibil trebuie sa fii penibil pana la capat.
      Gena asa a lui Iliescu se perpetuiaza si face noi pui.Va mai aduceti aminte de fraza ”Bai, animalule”
      Acum cateva zile un vicepresedinte ALDE folosea expresia:
      „Animalelor, mi-e scârbă de voi!”
      Si sa mai spuna cineva ca PSD si ALDE nu sunt compatibile in spirit si gandire. :D

    • cris spune:

      Barosane, pe de alta parte nu te deranjeaza cind niste milioane de alti oameni sunt injurati de cei care manifesteaza acum ca “ciuma rosie”, ca ii vor la puscarie, un parlament si probabil pe votantii lor de asemenea? Si de cite ori au fost amenintari chiar cu moartea in spatiul on line nu doar cei care ar vota PSD-ul ba chiar si cei care doar nu au votat nici psd nici pnl….Asta e democratic pentru tine? e scuzabil, e lipsit de importantza? ce a spus omul ala de la ALDE e nimic fatza de asemenea ura….

      • Barosanul spune:

        @ Cris

        Nu am zis ca nu ma deranjaza.
        Dar trebuie prioritizat! Politicienii tocmai asta vor distragera atentiei, divagarea opiniei etc.

        Momentan focusul este pe ce cele Doua ordonante
        apoi pe Dosarule Mineriadei si Revolutiei

        Ulterior pe Protejarea Romanilor in cazul unor Cutremure si Inundatii Iminente

        Din pacate mai tarziu pe Educatie si Calificari Vocationale care sa permita Accesarea rapida a absolventior la locuri de munca. Care contribuie la pastrara in Romania a tinerilor/ evitarea hemoragiei de plecari in strainatate. Daca este facuta si aplicata corect conduce la creera de locuri de munca

        plus cateva altele

        Dar vezi tu acum nu e timpul. Asta-i Romania
        PSD-ALDE au alte prioritati sa-si scape penalii nu sa GUVERNEZE Romania spre Bunastarea Romanilor!

        • Pacala spune:

          Cris, Barosanu
          Trebuie votate si asemenea legi de parlament, nu date ca ordonante. Iar Iohannis trebuia sa incurajeze acest demers democratic nu sa faca pe protestarul si pe Basescu 2 care spune guvernului ce sa faca.

          • cris spune:

            pai asta si tot spun, se elimina din start orice fel de discutie, asta este cu totul anormal, pentru oricine priveste din afara la ce se intimpla acum. E o manifestare exagerata – de ce aceasta exagerare, mai ales comparind cu darea altor oug-uri de altii.

        • cris spune:

          e valabil si pentru de-alde Iohannis. Inainte de asta s-a discutat Coldea, aprobarea de catre CSAT a strinsei conlucrari SRI- DNA, altele asemenea, Nu a iesit nimeni in strada, acum puffffff, acoperim mizeria asta cu vai dragnea penalul. Circ.

          • Pacala spune:

            Iar acum alta minune. Helvig conduce partea operativa din SRI. Asa ca va fi si mai interesant. Si e si ilegal dar ce mai conteaza

        • Adica Iohannis, USR și PNL de o parte și politicienii de cealalta. De parca IOhannis si USR n-or fi tot politicieni.

    • A fost o figura de stil.

  16. tudor spune:

    ” Dragnea – nu uita
    asteptam si cartea ta!”

    “Daca i gratiati – cine mai scrie carti?”

  17. Mihail spune:

    @cris,

    okay, am inteles rugămintea, dar mai ales argumentele tale.
    Ma voi plia, vou da curs rugamintii.

    Sunt in insula de aproape sase luni. Am cascat bine ochii din prima zi. Inteleg acum cum merg lucrurile aici, cum functioneaza societatea. Moldoveanca mea, era extaziata dupa câteva zile. In Moldova este foarte complicat.

    Totusi, tu “altfel de Presedinte” sa iesi in strada, sa uiti ca datoria ta este sa mediezi, sa instigi la anarhie(sa dea Guvernul jos)…toate astea daca nu se numesc Înalta Tradare, ce nume poarta ?
    Revenind, Barosanul poate fi asa cum il stiu tu, totusi un om cu sânge insular, nu poate gandi, este imposibil, ca sa gândească antidemocratic.
    Gata, iti promit ca nu voi mai spune niciodată ceva despre el.

    De la 3mii de kilometri vad ce se-ntampla in țara, cum sunt oamenii si ma doare. Vad si stiu ce se-ntampla si-n Moldova si inteleg.
    Vai de noi !

    • cris spune:

      Multumesc Mihail.

      Si da, ai dreptate, de la distantza se vede cu totul altfel. Da, doare.

      Ma uitam ieri la manifestatiile din Washington, vineri nu aveam cum, muncesc, ca multe alte milioane de oameni. Ei s-au exprimat la vot. Ziceau prin Romania ca vai a fost urmairt de milioane de americani ? Ha, ha, ha, nu draga, a fost in zi de munca, nu se opreste lumea sa se uite la asa ceva, vad eventual in reluare cind ajung acasa, dumneavoastra urmariti live din cauza diferentei de ora. Si in aceste conditii vezi niste zeci de mii in strada in zi de lucru. Nu iti poti lua zi libera sa te duci la manifestatii, nu exista, iti iei concediu fara plata atunci cu ce iti mai platesti chiria, masina? Si ce crezi ca zice seful tau ca lipsesti de la munca? de omul care e pe barba lui, contractorul, intreprinzatorul, ala care munceste din greu pentru fiecare cent ce sa mai spun, crezi ca isi lasa munca balta sa se duca la demonstratii? Ce crezi ca se intreaba americanul care munceste, ce crezi ca spune despre protestele astea? Crezi ca nu-I e evident imediat ca sunt platite si organizate? Washington-ul e si oras turistic, sa stai acolo la un hotel te rupe, de alte orase gen NY ce sa mai zic. Sunt curioasa sa vad ce iese la suprafatza, fiindca aici se raspunde la asa ceva cu mult calm: cine esti, de unde vii, cum ai venit, unde muncesti, cum ti-ai luat liber, ce ONG, ce finantare….

  18. Barosanul spune:

    Domnule Vosganian,

    PSD-ALDE chiar sunteti penibili

    Geo-politic cu Moldova-Dodon, cu Putin, cu Turcia, cu Scutul de la Deveselul, cu Ungurii, cu Brexit-ul, cu Franta-Austria-Italia-Olanda etc la iesire din UE cu atata INSTABILITATE sa aduceti DEZBINAREA asta in Romania, chiar ca

    NU AVETI HABAR DE POLITICA

    Numai cel mai simplu exemplu de Diplomatie tampa:
    Dragnea, cum ne cum a ajuns la Trump si acum vine in Romania si-l acuza pe Iohannis de ‘Lovitura de Stat’??

    Doamne cat TEMBELISM au astia de la conducere??

  19. Mihail spune:

    O prezentare a situatiei pertinenta, o analiza rece si obiectiva:
    http://www.sroscas.ro/site/2017/01/22/de-ce-romania-e-stat-mafiot/#more-101888

  20. Mihail spune:

    @cris,

    in UK se munceste. Romanii si polonezii trag tare pana când nu mai pot.
    Englezii, încetul cu încetul, pana termina jobul. Apoi fluiera. Pe bune. Astia fluiera tot timpul.
    Nu-mi pot permite sa lipsesc o ora. Se strica “mecanismul”. In Plastic Omnium, fiecare lucrător trebuie sa anunte cu doua ore inainte, daca lipsește. La doua absente nemotivate, zboară.
    Concediile se iau atunci când fabrica este inchisa(Paste, Crăciun etc). Vii in plus, ramaii peste program, esti plătit cu 50% mai mult.
    Nimeni, nu se gandeste la demonstratii. Banii încasări din salar au prioritate. Toti au chirii, masini, nevoi.
    Inca ceva foarte important, regulile sunt reguli, se respecta.
    …ar fi fost minunat ca Presedintele sa fie asa cum a promis, un “altfel de Presedinte”. Păcat, isi face si lui rau, dar si țarii, noua.
    Este, in opinia mea, un primar al unui oras de provincie, care nu stie si nu se poate descurca ca sef al statului.
    Noi spunem, ca pălăria este prea mare pentru el !
    Inca patru ani pierduti.

    PS: am uitat sa spun de telefoanele mobile. Sunt interzise. Nu ai voie sa vorbesti. Imi este frica sa deschid internetul de pe calculatorul de la birou. Folosesc internetul de pe telefon. In pauza, atunci este okay.

  21. emi spune:

    Un Stat dezbinat este usor de divizat.
    In UE majoritatea statelor sunt dezbinate, inclusive Marea Britanie!
    Este POLITICA EUROPEANA DEZBINAREA STATELOR, pentru a fi mai usor de divizat: “DIVIDE ET IMPERA”
    La asta se suprapune dorinta Turciei si Rusiei de intrare/monopolizare UE.
    In tot balamucul asta noi alegem “penali” si apoi ii vrem la puscarie… :) :) :)
    E ca si cum am urla in gura mare ca vrem sa desfiintam Romania

  22. Pacala spune:

    În privința celor două ordonanțe, a politicii penale, dar și a celorlalte măsuri din programul de guvernare aprobat de Parlamentul României, nu trebuie să existe nici bâlbâială, nici ezitare și nici temeri privind o așa-zisă opoziție a străzii. Guvernul și majoritate PSD-ALDE trebuie să fie conștiente de realitatea că, după o înfrângere rușinoasă electorală, președintele Klaus Iohannis, care dovedește partizanat politic, și PNL încearcă să strângă rândurile și să își consolideze o alianță împotriva firii și împotriva valorilor democratice cu SRI și DNA. Are pur și simplu loc, pe terenul legislației penale, o bătălie politică care se joacă în afara regulilor statului de drept

    • O sa am un comentariu pe tema asta.

    • cris spune:

      Astept cu nerabdare, VV. Pacala a pus punctul pe I cu ultima fraza: e o batalie politica jucata in afara regulilor statului de drept pe terenul legislatiei penalle. Daca cineva ar considera ca acest proiect de OUG e neavenit, nu le da dreptul – intr-un stat de drept – in nicun fel, sa incerce sa-l respinga, nici macar sa-l discute si sa-l modifice, tot in afara discutiei institutiilor statului de drept, indifferent cit striga ca pe acesta, pe statul de drept l-ar reprezenta. Stat de drept inseamna inainte de orice a respecta drepturile individuale, ale oricui, drepturile omului, inclusiv ale celor aflati acum in puscarie in conditii care incalca drepturile omului. Ce stat de drept au iesit sa apere, ce drepturi ale omului au iesit sa apere ieri, cei care vorbesc de statul de drept- cel la viata, cel la proces echitabil, cel la a nu fi torturat? Dumnealor confunda statul de drept cu procurarimea. Nu vorbim de un joc doar in afara regulilor statului de drept ci in afara principiilor esentiale ale statului de drept.

  23. Radu Alex Vasilescu spune:

    Poza este falsa. Originalul era ceva de genul “we rock this country”.

    Johannis este absolut in afara cadrului constitutional, potrivit atributiilor sale de mediator. In plus, atat Johannis cat si PNL-ul si USR-ul, prin participarea asumata si politizare au facut praf o miscare de protest civica ce ar fi existat oricum, desi poate la un nivel mai restrans.

    In fine, si mai grav mi se pare limbajul de Balaceanca al lui Dragnea si al propagandei PSD (vezi A3 etc). Daca in alte dati propaganda sistemului (Digi, Adevarul, hotnews etc) friza fascismul in anumite afirmatii, acum avem de-a face cu o trupa de soc formata din clovni isterici, de manuta cu Nicolai de la ALDE, clovni care tipa “mineriada”, “lovitura de stat” etc in raport cu o miscare de protest pasnica.

    Eu le recomand cu deosebita caldura niste Rudotel si o vizita extinsa la Balaceanca, la fel cum recomand si excluderea urgenta a lui Nicolai din ALDE pt un atat aproape neo-fascist la adresa dreptului constitutional la protest pasnic.

    Altfel, gratierea este o problema care poate fi rezolvata rapid cu 10 milioane de euro pe mobilier si ceva lucrari de renovare pt 2-3 cazarmi dezafectate ale Armatei, cazarmi in care ar intra cam de 2 ori mai multi infractori condamnati decat isi propune proiectul sa ‘libereze.

    Insa nici unii si nici altii nu dati 3 parale chioare pe aglomerarea din penitenciare sau pe nevoia legitima a poporului de a vedea infractorii la puscarie si nu in libertate (ca nu mai e loc domle’ in inchisori). Ei zau. N-are nimic. Sa facem altele.

    In fapt e vb despre dorinta lui Dragnea de a se scapa pe sine (dar si pe altii) si de a taia bratul inarmat si sub acoperire din justitie, brat cu care Johannis (si nu numai) pot pune presiune pe guvernarea PSD. Iar pt Johannis nu e vb de justitie ci de pastrarea acestei unelte de presiune si control.

    Pe scurt: un circ trist cu multi clovni din Balcani.

    PS: astept sa vad cum liberalul Vosganian ii ia apararea tovarasei Nicolai careia ii turuie gura cu mineriada si lovitura de stat, cam la fel cum le turuia alora din PDL cu “mahalaua inepta” prin 2012.

    • Kronstadt an der Graft spune:

      Așadar asta e toată tărășenia? Dragnea vrea să se scape pe el? :)

      • elenick spune:

        Kron,
        Sa se scape pe el si pe restul corifeilor ai neamului : Voiculescu, Adamescu, Basescu Junior, Pinalti, Cocos, etc, plus pe cei care au procese pe rol si legea dezincrimineaza multe dintre faptele lor : E. Udrea, A. Bica, L. Dragnea, etc. ASTA e toata tarasenia, despre asta vorbim de vreo 4 posturi incoace, dar vezi bine, multi “nu inteleg” textele, citesc mult dar pricep putin….Aiurea, fac propaganda gratuita (sau nu)!

        VV, se poate sa imi raspundeti si mie la intrebarile de mai sus, pls? Le tot formulez de cateva posturi de cand vorbim despre Gratiere si Amnistie, dar degeaba . Asadar cum considerati ca :

        1. legea acorda gratiere (cu 1/2 din pedeapsa) pentru TOATE faptele , inclusiv cu violenta, crime, violuri, etc dar si pt fapte de coruptie si evaziune cu sume astronomice ?

        2. Ca legea NU urmareste recuperarea prejudiciilor, fiind laxa (de platit 1 an DUPA eliberare) si neconstrictiva (fara nicio consecinta pt cai care nu platesc !)

    • elenick spune:

      Radu,

      Trist, foarte trist! Ai cumva posibilitatea sa dai de poza originala a O Bizga? eu nu am reusit sa o gasesc, poate cei mai ‘iuti” de clape…Mi se pare ca era cu ocazia mitingului dupa Colectiv…

      Faptul ca propaganda PSD-ista a prelucrat imaginea si VV a postat-o ca o dovada ca “s-au demascat!” arata cat de mare e clivajul cu viata si oamenii reali ! :(

      VV, poate va cereti scuze si scoateti mizeria asta cu poza de pe blog… In mod normal, cu putin discernamant ati fi realizat ca un om cu educatie NU poate afisa la un miting asa ceva, nici macar unul din galeria lui Dinamo n-ar putea fi banuit….

      • elenick spune:

        Pana si “scrisul” e vizibil un font de calculator – aici pare Viner Hand ITC..

        Ce se intampla cu dvs?

      • Am pus si a doua varianta, precum observi. Care nici ea nu e prea reconfortanta. Sa zguduim Romania. De catre cineva care s-a simtit foarte bine, cu trei consilii de administratie și mii de euro pe luna. Sa mori de ras.

        • elenick spune:

          Ati pus letric “a doua varianta”, nu poza! De fapt OMITETI SINGURA POZA, CEA ORIGINALA, ceea ce aveti postat pe blog este un FAKE ordinar propagandistic al PSD (si al ALDE?). Vi-l asumati ???

          ps In plus, calomniati si discreditati o persoana, o femeia… daaaa, stiu, a fost in muulte CA-uri… Este suficient? Este justificata astfel pozitiei dvs?

    • Am pus pe blog si aceasta varianta. Nici ea nu e prea reconfortanta. Cu tara nu poti face zguduieli.

      • elenick spune:

        Nu exista 2 variante de poze, VV. Exista o poza reala, ce poate fi criticata, comentata, etc si un FAKE facut pe calculator cu care incercati sa manipulati opinia noastra inspre un anumit mesaj. E frumos, asta, pt un om ca dvs? :)

  24. Filip G spune:

    VarujanVosganian spune:
    ianuarie 23, 2017 la 11:53 am
    Barosane, nu poti gratia o pedeapsa cu executare, fără s-o gratiei si pe cea cu suspendare, care e pentru o fapta mai ușoară.

    Da ,dar poti face un lucru:
    Oamenii politici nu beneficiaza de Gratiere.
    Si totul e OK.
    De fapt cu cat insistati sa demonstrati ca si cei cu pedepse cu suspendare trebuie sa beneficieze,cu atat mai mult intelegem ca de fapt asta s-a urmarit de la inceput.

    • Cum sa treci asa ceva intr-o lege??? In Romania peste doua milioane de oameni, probabil, au carnet de partid. Doar daca am innebunit cu totul sa scriem ca exista legi de care cei cu carnet de partid nu beneficiaza.

      • Filip G spune:

        Atunci folositi grupul restrans ”Demnitarii” nu vor beneficia de Gratiere. :D
        Cu cat doriti sa demonstrati ca Gratierea nu e cu dedicatie ,cu atat rezulta ca asta a fost intentia.
        Bafta multa la explicat!

        • Nu se poate asa ceva, Filip. Constitutional nu se poate.

          • Filip G spune:

            Atunci un amendament de genul:
            Cei Gratiati au un termen de proba,daca vor avea alta condamnare nu vor mai putea primi pedeapsa cu suspendare. :D
            Nu e buna nici asta ,aici se incadreaza Dragnea si multi altii……
            Complicat!

  25. elenick spune:

    VV,

    Spuneti ca s-a dat termen de discutie si dezbateri publice 1 luna pt cele 2 Ordonate (“dati din casa”, nu s-a admis public asa ceva, iar “se supara Liviu”! :)

    Atunci CE ROST MAI ARE ORDONANTA DE URGENTA? Nefiind atat de urgent, nu pot fi promovate ca proiecte de legi , in Parlament? unde sa fie dezbatute, amendate, etc, conf legii si bunului simt ?

    P.S. Eu stiu de ce e musai sa fie OUG si nu lege in Parlament, dar as vrea raspunsul dvs!

  26. Adam Mares spune:

    Mă dezamăgește VV postând niște poze contrafăcute. :-( A ajuns ca ultimul propagandist. :-( Alte argumente pentru discuție nu mai are?!

    • Adam Mares spune:

      Își face un deserviciu sieși și un serviciu celor de la USR, care vor câștiga simpatie.
      Dacă îl consiliază cineva să se comporte așa, îl consiliază foarte prost.

    • E o poza nostima. Acum exista varianta cu rock the country. Adica de la trei consilii de administratie sa aibă șase?

      • cris spune:

        e o metafora, si foate dragalasa as spune…. prin comparatie ce porcarii se vehiculeaza on line de asa zisa dreapta cea pudibonda la adresa altora e ceva de hazna, de pereti de toaleta publica, suficient sa se uite cineva pe comisarul.ro in zilele sale de exuberantza.

  27. Adam Mares spune:

    Apropo, @cris și VV, se pare că primul protocol SRI – Ministerul public datează din 1998. Ce ziceți de asta?

    • cris spune:

      Si daca ar fi asa, indiferent cine a pornit asa ceva, scuza pe urmatorii, pe basescu, pe iohannis ca sefi ai CSAT marii democrati si europeni nu-I asa, sa perpetueze asemenea mizerie comunistoida? Le-a placut, le-a fost de folos… atunci europenizarea si anticomunismul lor, inclusiv ale lui iohannis sunt ipocrizie, sunt toti indivizi care doresc puterea cu orice pret si exact pe modelul de contopire securitate cu justitie comunist ! Sau nu stii ca erai cam tinara – vezi ca te dai de gol la furie si scrii la feminin-, numai in regimul comunist se ajunge ca securitatea sa aiba asemenea putere si imixtiune in justitie.

      • Adam Mares spune:

        Am greșit, mi-a luat-o anima înainte. :-) Dar nu eram furios.
        Nu, nu scuză, dar să nu mai fim părtinitori. Toți vor să se folosească de putere, când ajung la ea, asta e problema.

      • cris spune:

        Nu sunt partinitoare Adam. Am o virsta, eu am trait si comunism cu microfoane in casa, gheatza pe calorifer si mucegai pe pereti in cintece de “multumim din inima partidului”, am fost pe strada si in decembrie 89, am fost si la Universitate. Din pacate este ca la relativitatea despre care ii spun lui elenick – ce numiti voi europenism, stat de drept, dreapta e ceva mizerabil prin comparatie cu o democratie reala, vestica, este inferior chiar si stingismului unui Iliescu la timpul lui si o varianta putin spalata de stat autoritar, e securism multilateral acaparator. Traiti in iluzia ca ce se intimpla acum ar fi normal, European, de societate libera….nu e, e o oroare, o mlastina in care unii exact la fel de securisti ca si altii au doar un pic mai mult talent sa se impopotoneze cu pene de dreapta si ca sa se ascunda arata cu degetul la altii strigind hotii – ii detest pe acestia asa zis de dreapta acum nonpolitici (sic) inca mai mult decit pe cei ai lui Iliescu, fiindca au pervertit si pervertesc orice reper real de democratie.

        La timpul la care voi inca mai citati pe profetul Brucan vaicarind Romania ca nu va ajunge nici in generatii la democratie, eu spun ca Brucan, profetul dumneavoastra este unul din cei care au facut propaganda comunista in Scinteia si ca nevasta-sa procuror este unul din acei procurori de dupa anii 44 care au omorit si au bagat oameni cu ghiotura la puscarie. Nu profetea, rinjea stiind ca ai lui tot acolo ramin, doar se transforma precum cameleonul. si fiind amorali nu ii deranjeaza sa se dea pe rind dizidenti, apoi liberali sau taranisti, apoi pedisti sau iata penelisti de rit nou, si ultima gaselnita tehnocrati. O tara in care inca citati un tortionar nenorocit ca profet al democratiei nu si-a gasit inca reperele reale democratice si se invirte ca girueta dupa orice propaganda de doi bani.

    • Nu vad nicio problema ca SRI sa ofere informatii procuraturii. Dar nu si tinte.

  28. elenick spune:

    ei, draga, asta nu are nicio importanta! sa ii spui tu eroinei cum vine cu pruna si cu dubla masura care ii justifica alegatiile confuze, asta e important, nu te-ai prins?! REALITATEA frusta, vizibila din avion nu conteaza…

    • cris spune:

      vezi-ti de treaba si cearta-te cu altii. daca ti se pare ca eu m-as da eroina e doar din cauza diferentei dintre noi, eu sunt un om normal, fac lucruri normale, dumneata esti cu mult mai jos decit normalitatea cuiva, atit, deci ti se pare, din cauza pozitiei tale, nu a mea: chestie de relativitate.

  29. elenick spune:

    @all – care au contact cu realitatea

    O demonstratie juridica impecabila, cu atat mai valoroasa ca e scrisa de un jurnalist – deci lesne de inteles :

    http://adevarul.ro/news/politica/banditism-stat-reglementat-ordonante-urgenta-1_588491075ab6550cb8af44fc/index.html

    • Abuzul in serviciu a fost, așa cum s-a aplicat, o facatura cu care puteai infunda pe oricine voiai.

      • elenick spune:

        OK, daca vorbim doar de abuz in serviciu…. (sunt multe alte elemente) Trebuiau chemati CEI MAI BUNI JURISTI din tara care sa faca un text “beton”, de necontestat, al noii reglementari a abuzului in serviciu si NU indivizi care fac OBIECTUL INFRACTIUNII de abuz in serviciu!

        Si totusi raspunsurile la intrebarile alea 2 de mai sus? …

  30. Dorin spune:

    Dragilor, citesc pe aici niste texte si ma minunez… vad ca exaltarea este ordinul de zi pe unitate in ziua de azi!

    Ia vedeti aici ce spune doamna asta: http://www.cotidianul.ro/dna-este-sortita-esecului-294991/

    Oare si ea o fi fesenista cu acte in regula, care i-a aplaudat pe mineri in 1990 si cu studii facute la Moscova?

    • cris spune:

      Cam asa ceva, Dorin, si, culmea ipocriziei, cum spun mai sus, este ca cei care scandeaza “statul de drept” sunt complet impotriva discutarii macar a fundamentului statului de drept, apararea drepturilor omului. Nu-I intereseaza acestea: dreptul la proces echitabil, dreptul de a nu fi torturat, dreptul la viata. Pentru dinsii statul de drept se limiteaza la … sa va ia DNA.

    • elenick spune:

      Dorin,

      Eu ma nebunesc dupa persoane care intai pun o concluzie “tare”, gen “DNA este sortita esecului” apoi se straduiesc din rasputeri sa produca judecati si citate din “clasici” ca sa dovedeasca faptul ca au avut dreptate…

      daca tu intelegi ceva- in sens de coerenta juridica si semantica – din pasajul urmator ,te rog sa imi comunici si mie ce… Poate e de vina traducerea.

      “Reconstituiţi DNA, în poziţiile de comandă trebuie puse persoane numite de partidele politice, dar fiecare dintre ele trebuie să fie aprobată de majoritatea partidelor. DNA va investiga corupţia şi va pune ceea ce a găsit pe masa sistemului judiciar, apoi ar trebui să urmărească evoluţia probelor aflate în procesul de justiţie. DNA trebuie structurată astfel încât să nu poată fi influenţată de politicieni, de numiri etc. În Statele Unite, odată cu scurgerea vremii, am descoperit că este neapărat necesară o structură în interiorul căreia oamenii pot face o carieră pentru tot restul vieţii, unde sunt „izolaţi“, feriţi de presiuni politice; am priceput că numai în cadrul unei asemenea structuri corupţia poate fi abordată într-un mod sistematic şi corect *. “

      • cris spune:

        Da domnisoara draga, in State, oamenii din asemenea structuri sunt alesi democratic. Daca nu pot fi alesi direct, cum e cazul judecatorilor obisnuiti pina la federal,, dar si a procurorilor, serifilor, pina si a medicului legist, atunci omul se propune pe functie de presedinte si se aproba in parlament sau nu, si tot parlamentul ii destituie daca e cazul, am mai vorbit despre acesasta procedura si baza sa, scrisorile federaliste si manualul lui Jefferson de zeci de ori, asa se asigura reprezenttivitatea lor, indirect prin jocul democratic intre puterea executive, aici presedintele si cea legislative, parlamentul. Tot ceea ce se petrece in limitele acestui process de la numire la destituire de catre parlament este perfect independent de politicieni. Sa o mai spun o data, concret la un caz: In cazul Curtii Supreme, dupa decesul lui Scalia a ramas un loc liber, parlamentul s-a opus furibund la numirea unui judecator de catre Obama, oamenii au votat ulterior un republican si pentru a avea un judecator de curte suprema dat de republicani, pentru a se pastra echilibrul Curtii supreme. Intre aceasta numire si sfirsitul mandatului acestui nou judecator, asta e, republicani, democrati, oameni se supun deciziilor inclusive ale acestui nou ales. Asa cum spuneam reperele dumitale democratice sunt atit de jos incit nu ai cum sa pricepi asa ceva, nu e vina celei care scrie acest articol, nu spune nimic anormal, ci minusul dumitale de cultura democratica. Chestie de relativitate.

        • cris spune:

          erata, si nu pentru dumneata, ci pentru mine si pentru dorin: cazul.. al procurorilor, serifului, al medicului legist. Graba si ginditul in paralel in limbi cu feminin/masculin aiuritor de diferite.

        • cris spune:

          Apropos, VV, sunt complet impotriva ideii domnului tariceanu ca cei din justitie ar trebui sa se numeasca intre ei fara amestecul politicii. Pentru ca nu vorbim de poltica si politicienii ci de reprezentativitate si de checks and balances, absolut necesare unei democratii reale. Am mai spus-o si o mai spun. Trebuie sa gasiti mecanismele legislative sa asigurati mentinerea acestor principii.

          Prefer si am sa sustin totdeauna principiile democratice asa cum sunt definite in democratia Americana in aceasta privintza a reprezentativitatii si a procesului de checks and balances. O putere a statului care este complet izolata si cu persoane numite strict din interiorul sau nu e democratica ci stat in stat. Nu incercati sa inlocuiti aberatia actuala in care un presedinte are in miini cheile justitiei fara niciun fel de control parlamentar cu ceva la fel de putin democratic, o greseala nu rectifca o greseala precedenta, Opinia mea.

        • elenick spune:

          Vad ca faci confuzii majore intre dreptul roman si cel anglo saxon facand extrapolari – ca de obicei – aberante ca ce e bun intr-un sistem, merge automat si in celalalt! Poate te aud “juristii” de top ai lui Dragnea – aia care au propus cele 2 OUG de si-au pus mainile in cap toate asociatiile magistratilor – si te iau “consultant” , te pricepi de minune sa “argumentezi” orice prostie cu citate din “clasici” !

          P.S democratia are alt corp&invelis si se gaseste in alt punct cardinal decat cel dupa care te ghidezi zilnic… faptul ca traiesti in SUA nu te face automat vreo “democrata” decat in iluzii bolnavicioase…uuups!

          • cris spune:

            este viorba nu de drept ci de principii democratice, domnisoara, reprezentativitatea este un principiu democratic nu unul judiciar, Democratia daca n-ai aflat inca nu se reduce la justitie asa cum nu se reduce nici statul de drept la DNA.

            In mod cert daca o cetatenie nu ma face democrata fii convinsa ca 16 ani de trait intr-o tara democrata are un efect… dumneata daca traiesti intr-o Romanie variind intre secursimul de stinga si de dreapta poate nu esti securista, dar cu un minus de cultura democratica cert. Si se vede, din moment ce nu cunosti nici macar diferenta intre democratie si justitie. Prefer clasicii mei prin comparatie cu “clasicii” dumitale: hotnews, comisarul, adevarul, tolontan

          • cris spune:

            si nici dreptul Anglo-Saxon , dreptul roman, cel germanic sau scandinav nu sunt de confundat cu democratia, nici altele asemenea btw, se refera la cu totul altceva decit procedurile demcratice… mai citeste, dar nu din clasicii dumitale hotnews si tolontan. fara rusine, si eu citesc permanent si ma stradui sa inteleg mai multe.

  31. tudor spune:

    Adam
    1. eu am scris de acum cateva zile ca VV a ajuns “curea de transmisie” a prropagandei psd, s a dus cu belfereala de la pnl cand critica tot ce dorea si nu l deranja nimeni!
    2. o alta hotarare a csat pentru conclucarea sri – parchet s a dat in 2005, cand vicepres la csat era aparatorul statului de drept,

    Problema insa este ca asemenea cooperare este necesara, dar ar trebui prevazuta in lege.
    Instrumentarea unor infractiuni nu se poate face fara cooperarea unui serviciu secret.

    In loc sa intareasca drepturile procedurale ale acuzatilor tendinta actualei majoritati este de a lasa fara continut actul de justitie.

    Iti dau un exemplu: “fuga ” lui Ghita” este foarte clar ca politia n are posibilitatea de a si indeplini misiunile primite; cum ar putea cineva sa nu scape un individ din filaj cand, de pilda, nu are posibilitatea sa i monitorizeze aluia concvorbirile telefonice in timp real? in timp ce merge cu masina tipul se poate coordona cu alte doua trei masini care, absolut intamplator, creeaza un mic carambol si … s a uschit ala!

    Interesul domnilor astia este o justitie de fatada, pentru prosti: ca timpul lui Nastase, cand lupta impotriva corputiei insemna arestarea catorva “nasi” de la cfr si a aproximativ 3 tablagii care luar spaga ca sa ti dea amenda de circulatie in loc de a ti suspenda permisul.

  32. tudor spune:

    VarujanVosganian spune:
    ianuarie 23, 2017 la 11:52 am
    Pai daca un demnitar este cercetat pentru 30 000 de lei, eu cred ca nu exista demnitar care sa nu greseasca macar odata de 30 000 de lei. Am ajuns de rasul lumii.

    Va mai si dati cu parerea despre drept cand de fapt habar n aveti!

    “Gresit” se numeste “neglijenta in serviciu”.
    “Abuz in serviciu” este alta mancare de peste!
    Ati auzit de “latura subiectiva a infractiunii”?
    Normal ca nu!
    Din acest punct de vedere infractiunea de “abuz in serviciu” nu poate exista decat ca fapta savarsita cu intentie.
    Adica nu din “greseala”!
    Prin urmare, de ce sa nu raspunda daca greseste intentionat?

    Prin aceeasi ordonanta se abroga insa si art. 298, “neglijenta in serviciu”.
    dar si aici este o dandana, pentru ca daca dezincriminezi fapta inseamna ca nu mai poti recupera prejudiciul, pentru ca se prezuma ca prejudiciul nu poate exista decat in fapta ilicita.

    Trai, nineaca!
    Sa tot muncesti la stat!

    • elenick spune:

      Tudor,
      Amandoua OUg sunt pline de asemenea “omisiuni”,asa zise mici erori, chestiuni care trebuie discutate, etc, etc. De fapt sunt o multitudine de bombe care dezincrimineaza exact infractiunile care ii apasa pe politicieni, pentru ca nu le mai permit sa fure “cu legea in mana”, ca pe vremuri.

      Ca sunt fraieri care musca prosteala cu “drepturile omului” si fac teorii abracadabrante sau filozofice ca sa acopere o hotie la drumul mare, e una, dar VV nu este asa… in fine, vom vedea, se aleg apele , oricum….

      Si da, sunt de acord ca obiectivul este “justitia de fatada” sub care sa se ascunda toate faradelegile. si sunt bine organizati sa-l obtina… vai de noi!

    • Esti pe alta lume Abuzul in serviciu asa cum era el deficit nu presupunea interesul personal.

  33. elenick spune:

    VV,

    Na, ca ati ajuns subiect de pamflet pe stiripesurse! :)

    http://www.stiripesurse.ro/romania-noastra-i-romania-lor_1175389.html

  34. elenick spune:

    Referendum pt gratiere si amnistie ! SUPEER!

  35. Barosanul spune:

    Domnule Vosganian,

    In Engleza este o zicala ‘’Be careful what you wish for, you may not like it’’,
    ‘’Ai gija ce-ti doresti, s-ar putea sa nu-ti placa!’’

    PSD_ALDE

    ’’Bamboo si Colectiv, niste tragedii. Le catalogati ca si atentate la stabilitatea țării.’’ A3 + Norica Nicolai

    ’’ ca protestatarii sunt naziști’’ Catalin Beciu Vice Presedinte Alde
    ’’ca protestul e începutul unei lovituri de stat.’’ Dragnea –PSD

    ’’ca protestul e o mineriada.’’ Dragnea, Ponta –PSD, Norica Nicolai +A3
    ’’ca cei care protesteaza sunt adeptii torturii și ai lagărelor de exterminare’’

    ’’ca (Rock the country) a carei traducere poate avea chiar conotatii muzicale, o interpretati (Dam foc tarii daca este nevoie)’’ Blog Varujan Vosganian

    V-am mai spus

    Geo-politic cu Moldova-Dodon, cu Putin, cu Turcia, cu Scutul de la Deveselul, cu Ungurii, cu Brexit-ul, cu Franta-Austria-Italia-Olanda etc la iesire din UE cu atata INSTABILITATE , voi PSD_ALDE sa aduceti si sa accerbati DEZBINAREA asta in Romania?

    E foarte suspect???

    Daca asa vreti sa-i guvernati pe ROMANII care nu agreaza cu politica Dumneavoastra de a introduce 2 OUG-uri pe sest si cu ‚’’dedicatii’’ pt clientlele politice ALE TUTUROR partidelor, Dumnezeu sa Ajute Romania si Romanii!!

  36. Barosanul spune:

    Domnule Vosganian,

    Acum de ce nu Analizati faptul ca:

    Bugetul aloca
    Mai putin decat anul trecut pentru EDUCATIE!???
    Mai putin decat anul trecut pentru Administrarea Penitenciarelor!!??
    Mai mult decat anul trecut pentru SRI, in urma pactului Coldea afara= buget mai mare pt SRI!!??

    • tudor spune:

      Maine la 14.00 e ok?

    • elenick spune:

      Barosane,
      este simplu :
      1. La Educatie s-au prostit profesorii de N ori, deci se poate! in plus scolile, inspectoratele, etc sunt pesedizate masiv, nu prea misca in front”poporul pesedist”!
      2. Ordonantele de gratiere si amnitie erau in “programul de guvernare” dar au fost tinute sub tacere pentru a-i prosti pe alegatori. apoi, imediat dupa alegeri… surprise! borfasii afara! Administratia Penitenciarelor este o institutie nereformata, care a fost impotriva modernizarii conditiilor de detentie TOCMAI pt a forta gratierea colectiva.
      3. “Pacea” cu SRI s-a facut in circumstantele in care, dupa plecarea lui Coldea PSD isi va pune omul lor in loc (Maior si-a lasat suficienti pioni in Sri, atacul cu Black Cube la LCK si circul cu sebi Ghita sunt coordonate atent de ei!). Nu le va iesi!

    • Mai mult chiar pentru DNA.

  37. tudor spune:

    Hai c a aparut bugetu’!
    Eu va spun de acum ca vor fi incasari mai mici cu cel putin 20 mrd lei..
    Apropos: aflai ca VV , ca specialsit (la buget finante, adica) investigheaza gaura lui Ciolos.
    Sa vedem cum s o descurca insa cu gauroiul lui Dragnea!
    Ca cu ala din 2008 …

    • elenick spune:

      Si pe mine m-ar interesa parerea lui VV in legatura cu bugetul. Nu cred insa ca are dezlegare sa vorbeasca – sincersau mai voalat- despre asta. Asa ca va evita subiectul, probabil…

    • In 2008 nu a fost gaura. Ca dovada ca datoria publica a fost de doar 13,4 DIN PIB, CEA MAI MICA DIN UE.

  38. Filip G spune:

    Exista si in tabara PSD-ista oameni mai rationali decat @VV,care vad altfel lucrurile nu in nota ”Dam foc tarii……”
    Dar daca e ordin pe unitate VV se conformeaza.
    http://www.rfi.ro/politica-92589-mihai-chirica-lovitura-stat-psd-gratiere?ns_mchannel=acquisition&ns_source=facebook&ns_campaign=reseaux_sociaux&ns_linkname=editorial&aef_campaign_ref=rfi_ro&aef_campaign_date=2017-01-23

  39. Pacala spune:

    Rezumat pt 22.01.2017:in Capitala, a avut loc un miting anti-guvernamental neautorizat. La care, dupa unii, au participat 10.000 de persoane, iar dupa altii, 30.000. Demonstratia a fost initiata de un partid politic. Si de aceea, nu intamplator, in fruntea ei s-a aflat Nicusor Dan, presedintele USR. I s-a alaturat si Raluca Turcan, presedintele PNL. Si, apoi, insusi presedintele Romaniei Klaus Iohannis. Liviu Dragnea, liderul PSD, proaspat revenit de la Washington, a declarat ca presedintele Iohannis a initiat o lovitura de stat care se afla in derulare. in cursul serii de duminica, ministrul de Interne a afirmat ca, la acest miting, au participat si ofiteri ai unei directii speciale din minister, respectiv din servicul de informatii al acestuia. A ordonat o ancheta care este in curs.
    Acum KJW vrea referendum.
    Cine priveste si intelege sa imi explice care parte se gandeste la alegatori, stat de drept si altele.

    • elenick spune:

      Pacala,
      Ar trebui sa te gandesti tu singur – fara sa mai permiti sa te faca cineva de cap!- cine iti da dreptul sa te exprimi (pe o chestiune de mare importanta sociala ) si cine iti interzice, sub diverse motive (ca le-ai dat votul, etc).

      A propos, le-ai dat tu votul pt gratiere si amnistie? A spus cineva de asta in campania electorala, ca sa iti formezi opinia de votare?

      • tudor spune:

        Incerci sa l lamuresti pe pacala, atata minte ai?
        Scuza ma, dar el este aici “in exercitiul functiunii”, ca si Mihail sai Livia.

        • Barosanul spune:

          Sincer, cred ca exagerezi. Doar ca au opinii diferite si sunt si ei patimasi cu cei pe care-i sustin si invrajbiti impotriva celorlati.

          Asta e meritul deosebit al politicianilor condusi de vechii sau noi securisti din toate partidele, ‘Divide et impera’ (divide si condu). Cum crezi ca ar arata o Romanie in care politicienii ar avrea frica la propriu si la figurat de alegatori?

  40. cris spune:

    Nici domnul presedinte nu citeste, nici macar Constitutia, inteleg, in fine nu o spun eu ci unul care se presupune ca e constitutionalist. Acelasi lucru il spune si Zagrean.

    “ARTICOLUL 74

    (1) Iniţiativa legislativă aparţine, după caz, Guvernului, deputaţilor, senatorilor sau unui număr de cel puţin 100.000 de cetăţeni cu drept de vot. Cetăţenii care îşi manifestă dreptul la iniţiativă legislativă trebuie să provină din cel puţin un sfert din judeţele ţării, iar în fiecare din aceste judeţe, respectiv în municipiul Bucureşti, trebuie să fie înregistrate cel puţin 5.000 de semnături în sprijinul acestei iniţiative.

    (2) Nu pot face obiectul iniţiativei legislative a cetăţenilor problemele fiscale, cele cu caracter internaţional, amnistia şi graţierea”

    http://www.stiripesurse.ro/doctor-in-drept-presedintele-nu-poate-convoca-referendum-pe-amnistie-si-gratiere_1175456.html

  41. Adam Mares spune:

    Ha-ha-ha, Dragnea vrea să scoată imunitățile! :P :P :P

  42. Adam Mares spune:

    decizia 567/2006 a CCR:
    “Ca atare, [Curtea] consideră că:
    a) numai Preşedintele României poate decide dacă cere sau nu poporului să-şi exprime voinţa prin referendum, care sunt problemele de interes naţional şi care anume problemă concretă va fi supusă referendumului;
    b) nici o autoritate publică nu poate decide lista problemelor de interes naţional, în sensul art. 90 din Constituţie, aceasta fiind o atribuţie exclusivă a Preşedintelui României.
    Aşadar, dispoziţiile art. 12 alin. (1) din Legea nr. 3/2000 sunt neconstituţionale”.