Dumnezeu să te așeze la Dreapta Lui, Majestate. Și să ne ierți că nu te-am meritat…
This entry was posted
on marți, decembrie 5th, 2017 at 7:03 pm and is filed under Economie.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
Both comments and pings are currently closed.
126 Responses to “Dumnezeu să te așeze la Dreapta Lui, Majestate. Și să ne ierți că nu te-am meritat…”
Armene, nu cumva esti coleg cu Melescanu, ala trimis de Iliescu in 1992 ca sa interzica vizita Regelui in tara ? Nu cumva pana in 1996 nu a putut veni fara viza ? Cat de cabotini sunteti ma urmasi ai bolsevicilor ?
Oricum esti rea intentionata, răutăcioasă si agresiva. Sunt sigur, ca in aceasta dimineata, papucii tai erau goi, nu contineau.absolut nimic.
Nu-i asa ?
Mos Neculaie nu frecventeaza astfel de personaje.
Că deobicei frumos măsurate cuvinte .
Gigi , măcar azi sa învățăm ceva de la Rege !
Cu tot dezacordul pentru temporara alianță cu PSD , poate inițiați un proiect de lege prin care legislaturile Parlamentelor sa se deschidă cu celebrul fragment ” Romania nu am moștenit – o de la părinții noștri ci am împrumutat – o de la copiii noștri ” .
Cred că e cel mai frumos mesaj politic românesc și nu numai ; cel puțin egal cu cel JFK !
Ar fi minunat, extraordinar…daca măcar astazi, pe aceasta postare(tema) nu at m-ai pomeni nimic despre orice altceva decât despre Rege.
Restul, ceilalti(PSD, strada-piata, Presedintele) nu exista.
Multumesc frumos.
Da, ar fi minunat, numai ca parlamentarii puterii isi vad mai departe de treaba, adica de salvarea lui Dragnea si a celorlalti politicieni cu probleme penale. Profitand de canalizarea atentiei spre moartea regelui si de faptul ca miscarea #rezist a hotarat sa suspende protestele pana dupa funeralii.
Și PSD a hotărât să suspende manifestațiile Pe de altă parte, după incidentele din Piaa Victoriei era de bun simț ca o vreme să nu se mai facă proteste.
Am ezitat sa postez asta la subiectul zilei, dar ce se intampla in Parlament IN TIMP CE toata hoarda PSD-ista se da ”indurerata” de moartea regelui, e de neimaginat!
VV, cat sunteti coleg cu aceasta lighioana, Serban Nicolae, si nu veti lua nicio pozitie in privinta comportamentului sau, ramaneti cu o mare pata pe imagine, si dvs si toti ”intelectualii” din Parlament!
Nu știu ce a fost acolo. Dar doamna a avut la comisia de buget niște ieșiri care ne-au lăsat cu gura căscată. I-am și șuierat la ureche: Cosette, potolește-te!
Cris
Mă întreb cum o fi să zici că te identifici cu ideile și viziunea Regelui și să aplauzi acțiunile PSD-ALDE?! Care n-au nimiv, dar nimic în comun cu morala și democrația liberală.
Cind, unde si cum am aplaudat psd? Unde ai citit scris de mine vreo apologie a lui dragnea, nicolae sau altii asemenea? Te rog, cu citate: unde ai vazut ca laud psd…. Astept
Pentru a face posibila vizita din 1992 a regelui in Romania au fost eforturi extraordinare. De cele dinauntrul Romaniei stiu mai putin, stiu mai degraba despre diferitele piedici puse. Cum crede cineva ca a venit atunci regele? la invitatia poporului roman, din mizericordia lui Iliescu? Si in afara au fost o serie de oameni care au batut la usile marilor cancelarii cerind sprijin si pentru a pune presiune la nivelul guvernului romanesc. Am avut onoarea sa fiu aproape de citiva asemenea oameni. Dar as vrea sa punctez un singur moment. Plecarea regelui din Romania. Prietenul nostru a venit direct la noi : “a plecat, cu sute de mii de oameni pe strada, cu atita efort pentru a-l sprijini, a plecat” era nedumerit si trist. De ce a plecat? I se intuneca si mai tare ochii ” pentru ca si-a dat cuvintul ca va pleca, a fost conditia cu care s-a acceptat venirea sa”. Ii spun : nu erai monarhist, nu sustii o asemenea personalitate din cauza unui titlu, l-ai sustinut pentru ca ai descoperit ca este rege din interior nu aruncat cumva in gloria acestui titlu – imi marturisesc vina, ii citisem pe indelete fragmente din Convorbiri cu regele Mihai I, regele pentru el, ca si pentru mine, inainte de orice era un reper de omenie, de bun simt, de nesfirsita discretie si iubire, de noblete interioara, asa a decis ca niciun efort nu e prea mare. Poti astepta ca un oportunist oarecare sa-si calce cuvintul, sa-si arunce la gunoi constiinta, de la acest rege, nu; accepta decizia lui cu inca mai mare respect, de acum inainte e decizia romanilor daca il doresc linga ei, sau nu, daca se ridica la nivelul prezentei sale sau nu….
De ce o spun, am vazut ulterior idei bizare, ca regele ar fi batut palma cu pesedistii, si altele asemenea, la inceputul anilor 2000 si ulterior, cam asta e multumirea pentru tot efortul majestatii sale privind integrarea Romaniei. Am citit asa ceva si acum – domnul Pantazi, in hotnews, regele care a “batut palma” cu pesedistii…. nu a “batut palma” cu nimeni, nici pesedisti, nici antipesedisti. In ’92 regele putea fi din nou regele Romaniei, avea inclusiv tot sprijinul posibil, de la atitudinea unui popor la vederea sa, pina la suportul din exterior. A ales sa-si respecte cuvintul.
Spunea cineva, vazind diversi invitati la palatul Elisabeta in 2012 : “Regele e cumva obligat să îi accepte pe cei pe care românii și-i aleg sau pe care îi acceptă ca reprezentanți. Dar cât de mare poate fi distanța între comportamentul oamenilor politici agreați public de Rege și valorile întruchipate tot de el?” Si aici in ultimele cuvinte e ceva important, distantza intre ce intruchipeaza un rege ca Mihai si comportamentul oamenilor politici: A te afla in prezenta unui rege nu inseamna ca ti s-a pus o stampila de aprobare sau valoare, ca te-ai fi innobilat asa cum simplu iti pui o brosa in piept, ci ca tu, om de toate zilele, trebuie sa faci efortul de a intelege si a te ridica pe tine la nivelul regelui dinaintea ta. Cu atit mai putin inseamna ca regele s-ar cobori la nivelul oportunismului tau. Cum spunea Sabato, daca la aceeasi masa cu tine sta cel care a urcat Himalaya, si il judeci ca pe un om obisnuit dupa felul in care tine in mina furculitza, uiti ca ce sta intre tine si el nu e furculitza, ci Himalaya… iar pentru tine ca om normal indemnul nu e sa tii furculitza in alt fel, nici sa te consideri un erou prin asociere, ci sa faci tu insuti efortul sa urci o Himalaya…
In fine, ginduri, in parlament vad ca diversi considera ca pot sa faca in continuare circ, chiar si acum…. Mihail, sunt de acord cu tine: restul nu exista.
Multumesc pentru apreciere, domnule doctor, as dori sa va avem mai des si mai pe larg aici. Se uita ce inseamna dialogul, se poarta doar strigaturile. Iar noi, ca medici, deseori in nevoie de a ne consulta unii cu altii si a privi o problema din perspective diferite fara a ne certa, fara orgolii personale, pentru a construi un diagnostic ori un tratament, in binele pacientului si uitind de subiectivismul nostru, putem ajuta pentru a aminti macar firescul discutiei.
Se poarta si pumnii…
Incredibil mi se pare ca un medic este etichetat “ciuma rosie” inclusiv pentru ca este impotriva violentei, a pumnilor. Cine imparte pumni nu stie cat de greu este sa repari tesutul vatamat…
Pentru ca fiecare vorbeste despre sine, eu voi vorbi despre mine. Nu acuz pe nimeni, doar insir nist fapte:
Aveam aproape 7 ani cand am chiulit prima data de la scoala, eram in clasa intai. Motivul, partial ma durea inghinal un picior, pe de alta parte voiam sa vad desenele animate care se dadeau la tvr1 sambata dimineata. Nu m-a crezut nimeni ca m-a blocat piciorul (astazi stiu si de ce, constipatia da dureri inghinale in piciorul drept, ), dar ai mei nu stiau decat una si buna, ca am indraznit sa chiulesc!
Disperati ca nu ma pot controla pentru ca cresteam cu cheia de gat, mi-au aplicat o “corectie” foarte vizibila in zilele care au urmat, palmele tatalui meu se vedeau pe fata, pe gat, pe unde ajunsesera.
Aveam aproape 17 ani cand am fost operata de exostoza femur. Multi ani nu am facut legatura, dar acum stiu: cantitatea de vanatai a fost prea mare, in 10 ani in loc sa se elimine s-a format depozit pe femur.
Parinti, nu va mai bateti copiii, pentru ca le veti plange de mila mai tarziu!
Barbati, nu mai loviti cu palma/pumnul, pentru ca oamenii sunt din carne si sange, sunt mai fragili decat se poate observa cu ochiul liber!
Si lasati medicilor dreptul de a condamna violenta!
Prima mea discuție cu Regele a fost la reședința lui de la Versoix, în aprilie 1990. M=a ajutat să ajung la el Mircea Ciobanu, care a făcut și o carte cu Regele. Atunci Regele mi-a spus: „Românii nu sunt încă pregătiți pentru monarhie și eu nu vreau să creez tulburări mai mari peste cele pe care le au”. Regele își iubea poporul.
Vorbim despre aceeasi carte, a lui Mircea Ciobanu, Convorbiri cu regele Mihai I. Poate acum, mai mult ca oricind, multi ar trebui sa o citeasca, ca sa-si regaseasca niste repere personale nu doar istorice ori politice.
Da, am citit, asa cum am citit si alte articole recente ale dinsei – culmea, unii si pe Pippidi au inceput sa o cadoriseasca generos cu epitetul de pesedista, vad in comentariile la articolele dinsei, aceeasi “plinsoare” cu “vai draga te-ai schimbat”, banuiesc ca e scuza generala, one shoe size fits all, a unora pentru ratacirile personale, ca sa capete o aureola oarecare eroica, asa cum spuneam. E interesant ca oameni cu perspective dferite – dinsa e un progresist clasic, din fericire, nu radical, si daca nu sunt de acord cu asemenea vedere nu pot sa nu o iau in seama si sa nu-i respect argumentele-, punem o aceeasi avertizare impotriva artificialului pe care il sesizam
Aurel Pavelescu , “taranistul” a cerut sri pe fb, in baza acelui articol sa “destructureze” miscarea #rezist
Apropos de “reevaluari” mai ceva decat basescu pe care le practicati: Craciun ala cu care incepe articolul era manipulat in 2012 cand era sufletul protestelor impotriva basescu/boc?
Poti sa citesti si de o mie de ori articolul ala, este o insiruire de afirmatii ale unui tip care probabil a fosr exclus din niste cercuri de ongisti.
Problema voastra este ca nu puteti concepe faptul ca exista si oameni care protesteaza impotriva voastra fiindca asa vor ei!
Altfel, absolut din intamplare, reluati fix aceeasi retorica a comunistilor si securistilor in 90 fata de protestele din Piata Universitatii.
Probabil in urmatorul post Hitter ala o sa va povesteasca si despre tiparnitele de dolari si droguri…
Domnule, tonul si hahaiala dumneavoastra de tip basescu, acum, si la aceasta postare este complet nepotrivita. Nu am ce sa va raspund, nu am reevaluat pe nimeni, am in continuare idei diferite de ale doamnei Pippidi; mai degraba ar trebui sa va intrebati dumneavoastra cind oameni cu idei absolut diferite sesizeaza aceeasi problema in ceea ce faceti. In rest, puteti desigur sa profitati de tacere, fiindca nu am sa raspund la intentiile dumneavoastra de scandal, nici la insulte, nici la minciuni , la aceasta postare, in niciun fel. Zi buna sa aveti…
“oameni cu idei absolut diferite” fiind cine, mihail, sorin, emi si tu??
Care s ideile alea “diferite”?
Hai sa ti dau un exemplu veritabil de institutii care au pareri “diferite” de ale voastre:
Administratia SUA si Departamentul de stat, Consiliul Europei, Comisia Europeana, Parlamentul european … pana si Schulz seful socialistilor europeni da de pamant cu infractorul vostru ..
Cine sprijina PSDALDE astazi pe plan international?
In afara de Rusia, desigur!?
Vrei sa ti dau exemple din Romania?
De la ICCJ , la Camera americana de comert, exista o lista foarte luuuunga!
V.V., ne-am cunoscut bine in timpurile fericite și nefericite ale ruperii UFD ; astăzi, prin apartenența conjuncturală la arcul Puterii puteți sluji cauza istoriei țării cu sinceritatea și eficiența despre nu mă îndoiesc .
În actuala conjunctura cred că aveți / avem succes sa propuneți Parlamentului ziua de 10 Mai Sărbătoare Națională cu numele de Ziua Suveranității ; 10 Mai 1881- Regatul Român , subiect de drept internațional recunoscut .Nu contravine nici statutului republican , niciZilei Naționale 1 Decembrie .
Statutul de Sărbătoare Națională nelucrătoare e azi la îndemână majorității guvernamentale .
Succes !
pentru ca sunt medic, si deci colega a dinsului, care obisnuit se semneaza Alzaramedic si mi se adreseaza cu un cuvint pe care multi nu-l mai prea cunosc, “colegial”.
Poate nu stiti pe ce s-au vandut/cumparat PSD-istilor cozile de topor Tudorel Toader si Dana Garbovan, altfel in aparenta ”profesionisti” cu reputatie in sistem… ?
Se pare ca lui Tudorel Toader i-a promis cuplul Dragnea/Tari sustinerea candidaturii la Presedintie, in 2019, iar Danei Garbovan – postul de ministru al justitiei. Pentru asta ”se bat” impricinatii, nu pentru justitie libera, bla, bla…
Acum intelegeti de ce dau cu reputatia de pamant, in mod disperat, acesti ipochimenii, in pofida criticilor colegilor din tara si presiunilor internationale, inclusiv MCV!?!? Intersul poarta fesul…
Se fsace că nu înțelege. Nu vorbim de erori de judecată, ci de fapte cu premeditare, cum ar fi ignorarea dovezilor, masluirea dovezilor, inventarea de fapte.
Domne…, incepand cu Ion Iliescu , trecand pe la Codrin Stefanescu, fostul tzutzar al lui Vadim- cel care l porcaia in mod inimaginabil pe MS Regele … nu exista pesedist care sa nu si exprime “inalta apreciere”…
Desigur, pentru acesti schilozi politici – tovarasii de idealuri ai lui VV – este inutil sa ai asteptari: la fel au facut si cu Dl Coposu: au asmutit asupra Domniei Sale toate balele unei propagande indelung exersate … mi e sila chiar si sa comentez!
Desigur, imediat ce Dl Coposu a decedat nu l au mai scos din “Seniorul”..
La fel si pesedistii de pe aici: s au culcat bolsevici si s au trezit monarhisti!
Savaliuc, colegul vostru de agentura, declara la A3 (Latrina) duce rationamentul tip @cris mai departe: in 90 Regele a fost haituit si scos din tara de “institutiile de forta” …!
Ca panarama sa fie desavarsita, pe site ul senatului legea care se dezbate acum in Camera figureaza deja votata si depusa ….!
E tot din filmul ala in care vv si tariceanu vorbesc, cu maxima fatarnicie, despre “cresterea prestigiului parlamentului”.
Desigur, se gasi @cris ca, in nota Propagandei, sa condamne “maimutarelile” din parlament, asta dupa ce am dat numeroase exemple ale unor iesiri absolut abjecte ale unor parlamentari din “arcul puterii” ; chiar astazi, serbban nicolae i a spus unei deputate “am o poza cu dv cand faceti sex anal”!!!
Stium voi sunteti victimele violentei, ale minerilor etcetc…
Iar amendamentele din comisia lui Iordache nici nu sunt citite în plen. Se spun niște numere fără niciun conținut și oile din PSD-ALDE doar votează. Votează numere. În plus s-au și adăugat amendamente care n-au fost discutate nici măcar în simulacrul ăla de comisie specială.
Vrei să-mi dai un singur caz în care noi am atentat la independența vreunui procuror? Vrei să-ți dau exemple de sens contrar, cum ceilalți au dat ordine procurorilor?
Hai ca ati facut curios!
Astept exemplul!
Dar nu Basescu, fiindca Basescu e n aceeasi tabara cu voi, cu elena udrea si numerosi alti inculpati si infractori …
hai sa va dau exemple, daca vreti:
ati auzit de stenogramele psd, cele in care la varful psd se decidea pe cine sa aresteze si caror dosare sa le dea drumul???
asta e naravul care n are lecuire!
dar de procurorul panait ati auzit? ati vazut filmul?
Sa va amintesc: marea “victima” a justitiei, adrian nastase, declara, relativ la o arestare a unui june pesedist, ca nu crede in arestari facute vineri seara; pentru ca imediat procurorul cauzei sa fie anchetat intr un dosar inventat, instrumentat de procurori special trimisi de la Bucuresti – acelasi personaj e n spatele vostru si altii asemenea …
mai vreti exemple, tot cu “aliatii”?
Nu cumva acceasi atitudine o aveau si cand au fost arestati altii pesedisti dovediti ulterior infractori?Vrei exemple?
Aia nu e presiune pusa pe procurori si judecatori?
Crei să-mi spui și mie pe cine a arestat PSD din opoziție? Am văzut și eu filmul, a fost bun mai puțin finalul care era cam tezist și arăta că, de fapt, regizorul a inceput cu concluzia. Totuși, de atunci au trecut 15 ani. De 15 ani ai mai auzit vreun caz de presiune asupra procurorilor din partea PSD?
Unul dintre reprezentantii de frunte ai pesedistilor de aici, cel spalat public de vv o acuza pe Cosette Chichirau ca n are scoala!
Individul era ceva frezor si este ruda cu Iliescu – neaga asta – caruia i a fost consilier , ulterior cu o facultate de drept facuta pe furis, avocat esuat, o acuza ca n are scoala!
N are “decat”:
2007 – Doctorat în finanțe, University of Massachusetts at Amherst
Titlul lucrării: “The Impact of R&D on the Fundamentals and Market Values of Firms”
2002 – MBA, University of Massachusetts at Amherst
2000 – Licență, Facultatea de Ştiinţe Economice, Universitatea “Al.I.Cuza” Iaşi
Excelent articolul, a surprins esenta:
“Șobolanii care au furat istorie în anii ’90 și urmașii acelor șobolani, care-și chițăie azi falsa jalela ușa Casei Regale …”
Nu l am jignit niciodata pe MS Regele si nici macar nu i am spus altfel ,…
asa va recomand sa adresati asta ciracilor dv peremisti codrin stefanescu si olguta vasilescu, marian neacsu ….
Cam toata conducerea aliatilor vostri, adica!
ba da, domnule Tudor, fata de altii de aici care au un anume respect si decentza , te porti exact ca Zavoranca, in depline mahala ai prost gust.
Indiferent ca te adresezi cu MS Regele, atitudinea dumitale este una complet lipsita de respect, ii folosesti numele doar pentru a mai arunca niste laturi la adresa altora.
Va rog, mutati aceste comentarii ale domnului Tudor sub alt titlu de articol, sau stergeti-le, orice alegeti – si-au facut efectul, nu cred ca le va simti cineva lipsa. Nu e niciun fel de limitare a opiniei, domnul Tudor si-a spus-o deja, doar nu merita sa ramina sub titlul de mai sus,
Stimata doamna democrata (original, desigur!),
n as fi postat nimic astazi daca, din respect pentru memoria MS Regele, v ati fi abtinut sa faceti comentarii politice nelalocullor intr o astfel de imprejurare.
Altfel, am inteles aluzia: va deranjeaza adevarul si atunci procedati in maniera bolsevica: excluderea celor cu alte pareri, intrucat acestia aduuc prejudicii “cauzei”.
Care i problema cu articolul din Catavencii, te vezi in oglinda?
se agita degeaba manipulatii ong-urilor sorosiste in fata Parlamentului, legea asa cum e nu valoreaza nici cu un penny mai mult decit cea de dinainte. Zice asa, citez:
“statul se îndrepta cu o acţiune în despăgubiri împotriva judecătorului sau procurorului care, cu rea-credinţă sau gravă neglijenţă, a săvârşit eroarea judiciară cauzatoare de prejudicii.”
No shit! Really?
Si iata cum ies victoriosi aratindu-si iPhosele catre cer toti cei 4 trepanati din care au mai ramas 3, Chichirau si cu Matei, se inviteste-n groapa Plicusor Ban!
Macar atata decenta sa fi avut ca astazi parlamentul sa emita e Declaratie solemna in onoarea Regelui.
Ce sa te astepti de la un parlament condus de un infractor si un inculpat!
Daca v a dat ordin Dragnea, normal ca se executa, nu se discuta!
Apropos: erati obligati sa depuneti in parlament proiectul de buget de acum doua luni, c asa zice legea, codul fiscal dat prin ordonanta este intre senat si camera, si mai sunt cateva zile pana la sfarsitul anului; inca nu se stie cum va opera tva ul, dar voi aveti treaba sa “reformati” justitia.
Cine face aceasta “reforma”?
Cea mai proasta majoritate parlamentara din istorie.
Ar trebui sa va fie rusine, dar stiu ca sunteti imun la mofturi d astea..
wow, wow, wow! Hai sa ne facem ca ne luptam cu sistemul! Si cind nu vede nimeni… dam jumatate de miliard de euro buget la servicii, din care 400 de milioane doar la SRI, cu 35% mai mult decit anul anterior! In acelasi timp se taie 33% de la transporturi!
Incredibil!
Gata, deja nu mai pot efectiv, sper sa cheltuiasca SRI toti banii aia sa plateasca manifestanti!
Si apropo de Dragnea: oamenii astia care manifesteaza impotriva lui sunt prosti cu spume. Oameni buni, dati-va doua palme sa va reveniti: Dragnea e cel care va plateste indirect sa stati in strada! Cum sa manifestati impotriva lui? Daca pleaca el exista riscul sa vina unu caruia nu-i tremura picioarele!
Stai să vedem în Parlament care e motivul pentru care s-au majorat bugetele. E posibil ca o parte să fie din pensionarea anticipată, alta din anumite obligații legate de lupta antitero. Stai să vedem.
Mihail, sorin, cris, emi, vv
Asta va reprezinta, dragi copii:
Șerban Nicolae (PSD), către Cosette Chichirău (USR), în Parlamentul României: “Dumneavoastră sunteți atât de proastă. Sunteți atât de proastă, încât e incredibil ce spuneți. Penală este mama care v-a făcut așa nesimțită! Dumneata nu ai nicio meserie, nu îți este rușine să primești banii ăștia nemunciți? Nu vă hliziți fasolea așa la mine. Demonstraţi că am fost eu şofer. Aveţi o poză? CV-ul e în poze? Eu am o poză în care dumnevoastră faceţi sex anal, acum ce să facem?”
… restul e vrajeala!
Hai sa ti spun un “secret”:
D aia nu mai ploua ca ma scoate VV de pe site
Cred ca ceea ce te deranjeaza insa este adevarul faptului ca prietenii tai politici sunt considerati paria in toata Europa precum si n State, iar la asta n ai avut cum sa mai bati …campiile altor siteuri,
doamna!
VV, sper ca nu asta ati inteles, v-am rugat doar sa mutati comentariile la alt articol si sa le stergeti de sub un titlu ca cel de acum, Dinsul e , se vede, capabil, ca se duca scandalagiu, si cu parul eventual si la o inmormintare, ca zavoranca.
A fi impotriva violentei nu te face pesedist, dupa cum a fi violent nu inseamna ca esti userist, dar ca sa devii ofiter ai nevoie de o doza zdravana de agresivitate, pentru ca altfel nu poti “lupta impotriva dusmanului”. Unii au mare nevoie de dusmani, altfel nu se pot autodefini, isi pierd valoarea.
“Violenta este arma celor slabi.” (Mahatma Gandhi)
“Agresivitatea este întotdeauna o consecinţă a frustrării.” (John Dollard)
“Omul violent e făcut K. O. de cei care îl bat pe umăr.” (N. Petrescu-Redi)
Sau mai profund:
“Agresivitate: frică scăpată din lanţ.” (George Geafir)
“Un om care nu se teme nu este agresiv, un om care nu simte frica de nici un fel este într-adevăr un om liber, paşnic.” (Krishnamurti)
“Violenţa nu spune despre tine cât de tare eşti, ci îţi face cunoscută fiecare emoţie de frică şi neputinţă. STOP violenţei!” (Pera Novacovici)
Se repeta povestea din anii trecuti: serviciile de informatii vor avea bugete marite si in 2018. Guvernul PSD condus de premierul Mihai Tudose a aprobat proiectul de buget pentru anul 2018, ocazie cu care am aflat ca bugetul SRI va fi in 2018 cu 13% mai mare decat in 2017, iar cel al SIE va creste cu 16%. Frumos, ce sa zicem. Nu sunt bani de infrastructura, spitale si pentru rezolvarea altor probleme reale cu care se confrunta Romania, dar se gasesc resurse pentru serviciile secrete. Culmea, in tot acest timp PSD ne transmite ca se lupta cu “Statul Paralel” si ca are de gand sa puna punct abuzurilor comise de sistemul de forta care a condus Romania cu teroarea catuselor. Dar se lupta cu “Statul paralel” marind bugetul SRI, in conditiile in care acest serviciu, in parteneriat cu DNA, a comis numai nenorociri in ultimii ani. De ras… Nu ne asteptam ca cineva sa aiba tupeul de a reduce bugetul SRI, asa cum ar fi fost normal, dar cresterea lui este chiar o sfidare. Totusi, daca este sa ne gandim mai bine, decizia nu trebuie sa ne mire atat timp cat Guvernul e condus de un premier a carui teza de doctorat contine un laudatio din partea generalului SRI Florian Coldea si o postfata semnata de fostul director SRI George Maior. Patria a priori!
Faptul ca “nu stiti” ce s-a intamplat la scena cu Serban Nicolae din Parlament nu va absolva, dimpotriva! Exista inregistrare, trebuie doar sa “vedeti” si “sa auziti”…. ceea ce probabil ati si facut, dar, din considerente colegiale, de “politician” versat il absolviti pe Nicolae – in plus v-a si enervat Cosette la Comisie, vorba lui basescu “poate a injurat copilul, poate a facut ceva…” Maaare rusine!
@all,
Nu stiu daca observati pe inregistrarea de mai sus, langa S. Nicolaie e un coleg iar in spatele lui Olguta Vasilescu, iar un rand mai in spate, Rovana Plumb. Ce credeti ca fac aceste distinse doamne cand “ilustrul” parlamentar se exprima ca interlopii din Ferentari? Radeau pe infundate, abia isi mascau “veselia”, ducandu-si mana la gura!?!?… trist popor!
Dragă Elena, ambii au avut un comportament anormal. E drept, Șerban Nicolae a fost mai violent in limbaj, iar Cosette a fost cea care l-a provocat. Fii corectă: comportamentul lui Chichirău ți se pare un model pentru români?
VV,
Aveti ocazia ca intelectual sa va delimitati de mizeria Serban Nicolae si nu o faceti. Asta e problema. Ca nu va convine ce zice Cosette, ca “ii suierati pe la ureche” diverse chestii…. e alegerea dvs, mai bine zis “stampila” dvs ca om si demnitar…
Da, dragã Varujane, dar cum ar trebui procedat cu oamenii acestia care sunt “stressati”, bun, înteleg, dar cine ar trebui sã-si asume o culpã pentru asta ?
Trebuie sã fie cumva menajati tot de cei din jurul lor, adicã cei din afara grupului/clanului/tribului, daa, ti s-ar pãrea corect ?
…cã asa cum te stiu educat, sunt convins cã si tu ai avea unele “observatii” la adresa unora dintre ei [ãia mai "contondenti", verbal, mãcar], dar parcã mi-e cã te gãndesti de vreo douã ori înainte de a vorbi…, iar, asta-ti pare o chestiune “viabilã”, adicã sã-ti autocenzurezi pornirile ca sã nu resetezi comportamentul stiut ca /by default/ al unui astfel de “stressat” ?
Devine si asta o formã de “tiranie localã”, poate consideratã de cei cu bun simtz ca “minorã”, dar care, însumatã [cã, nuuu?, sunt destui insi din tipologia asta, "bãieti" bãdãrani si "fete" scorpii, cum bine le-a ilustrat domnuliliescu ] poate ajunge usor la proportia aia care-ti dã frisoane mereu cãnd ajunge la dimensiunea “astralã” a unei alte mineriade.
Doamnelor, domnilor si [nu în ultimul rând] domnisoarelor [cum frumos spune Rãzvan Exarhu dimineata la radio ], hai sã cãdem de acord cã toti de aici avem idiosincraziile noastre, si cã ar trebui, …cu timpul, sã ni le acceptãm, cumva, reciproc, si sã sperãm, si unii si altii, cã asta e, ca oameni [deci, dela sine, si pacienti] suntem expusi influentei “factorilor de mediu”, si, cã dacã ne sãcãie acum vreo obsedantã “virozã”, eh, nu-i nimic, cu rãbdare si tratament, o vom depãsi undeva “la un orizont de timp” [ expresie plasticã, nuu?, similarã cu cea gen Gazdele-au-dat-dovadã-de-o-ultimã-"tresãrire-de-orgoliu" ]
…sau mãcar cât sã putem trece decent acest doliu Regal…
Toti batranii au ceva ciudat pe chip! Spaima – poate fi si fanatizata – de moarte si ca NU MAI AU TIMP sa schimbe lucrurile rele/gresite din jurul lor! Desi ar sti cum…
Va spun asta de la cineva sincer, fara nimic de pierdut… tineti minte, sa nu va aud peste cativa ani….
Violența nu e scuzabilă, numai că reprezentanții Puterii nu înțeleg că e o reacție extremă, naturală, în sensul că e un răspuns la niște abuzuri. Reprezentanții Puterii nu respectă regulile democratice, apoi se dau victime. Da, pe unii oameni încep să-i lase nervii, cine cunoaște psihologie înțelege fenomenul. Dar politicienii s-au obișnuit cu “poporul vegetal”, violat din toate părțile și care nu zice nici pâs, nu ripostează, respectă “democrația”. Adică bătaia de joc a Puterii la adresa democrației liberale.
Corect! D-na Chichirau isi facea treaba ca opozitie in Parlament, in circumstantele in care puterea ii taia microfonul, nu se citeau amendamentele, practic se reducea “dezbaterea” la ridicolul votului la ridicarea degetului sefului PSD! VV a trecut prin faze de astea cand PDSR ul le baga opozantilor pumnul in gura, dar acum a uitat, se pare! dar istoria neinvatata se razbuna si am banuiala ca VV va simti efectele, cu parere de rau o spun…
Iata cum se trec prin Parlament legi importante crucial pt un domeniu sensibil cum este justitia. spuneam mai sus de cozile de topor care se viseaza Ministri ai justitiei iar VV facea “misto’ de asta…:
Si iata la ce nivel profesional sunt amendamentele propuse de Steluta Gustica cataniciu (reprezentanta rroma a Alde, da bine la multiculturalism!) – paralelisme legislative, adica subiecte expuse/reglementate deja de alte prevederi/articole, interzise de lege! care lege, pt gustica, asta ar fi o intrebare…
Deși nu agreez poziția ALDE , Gustica își merită mandatul dacă ne reamintim developarea inconsistenței ministeriabilei Gushet : toți “bărbății ” din comisie au votat – o până când “Gustica” i – a demonstrat valoarea !
Despre aluzia rasistă nici nu mai comentez .
Păi eu simțit din plin efectele modificărilor din 2010, și nu numai eu. Când cineva ia 25 de ani de pușcărie pentru complicitate la delapidare de un an jumate, o fi bine. Când dovezile se măsluiesc dar măsluitorul nu pățește nimic o fi bine. Dacă așa zici că trebuie să-ți faci treaba ca opoziție nu mai am nimic de spus. Să-și aducă și megafoane.
https://youtu.be/sPlhKP0nZII
http://stirileprotv.ro/special/imagini-de-colectie-cu-mihai-al-romaniei-de-la-copilul-care-schia-alaturi-de-carol-al-ii-lea-pana-la-regele-trimis-in-exil.html
Nimic, nimic nu mai am puterea ca sa spun. Vestea, m-a bulversat puternit, m-a rascolit.
Armene, nu cumva esti coleg cu Melescanu, ala trimis de Iliescu in 1992 ca sa interzica vizita Regelui in tara ? Nu cumva pana in 1996 nu a putut veni fara viza ? Cat de cabotini sunteti ma urmasi ai bolsevicilor ?
Românco, în 1992 regele a venit în țară. Așa că dacă Meleșcanu a făcut ceva, a făcut de bine.
Mitocania salveaza Romania
Si mincinosi si mahalagii…
Oricum esti rea intentionata, răutăcioasă si agresiva. Sunt sigur, ca in aceasta dimineata, papucii tai erau goi, nu contineau.absolut nimic.
Nu-i asa ?
Mos Neculaie nu frecventeaza astfel de personaje.
Avea o nuielusa. Mos Nicolaie aduce si nuieluse celor obraznici.
https://www.youtube.com/watch?v=TLbi4ecZ8Wo
Că deobicei frumos măsurate cuvinte .
Gigi , măcar azi sa învățăm ceva de la Rege !
Cu tot dezacordul pentru temporara alianță cu PSD , poate inițiați un proiect de lege prin care legislaturile Parlamentelor sa se deschidă cu celebrul fragment ” Romania nu am moștenit – o de la părinții noștri ci am împrumutat – o de la copiii noștri ” .
Cred că e cel mai frumos mesaj politic românesc și nu numai ; cel puțin egal cu cel JFK !
Corect!
Ar fi minunat, extraordinar…daca măcar astazi, pe aceasta postare(tema) nu at m-ai pomeni nimic despre orice altceva decât despre Rege.
Restul, ceilalti(PSD, strada-piata, Presedintele) nu exista.
Multumesc frumos.
Da, ar fi minunat, numai ca parlamentarii puterii isi vad mai departe de treaba, adica de salvarea lui Dragnea si a celorlalti politicieni cu probleme penale. Profitand de canalizarea atentiei spre moartea regelui si de faptul ca miscarea #rezist a hotarat sa suspende protestele pana dupa funeralii.
iar parlamentarii opusi se comporta, scuze, ca niste maimutzoi, nu ca parlamentari.
Și PSD a hotărât să suspende manifestațiile Pe de altă parte, după incidentele din Piaa Victoriei era de bun simț ca o vreme să nu se mai facă proteste.
Dar Șerban Nicolae ca ce se comportă?
O fi opoziția din maimuțoi, dar parlamentarii PSD-ALDE sunt, majoritatea, niște deșeuri umane.
Deșeurile se pot recicla, maimuțoii, maimuțoi rămân
Am ezitat sa postez asta la subiectul zilei, dar ce se intampla in Parlament IN TIMP CE toata hoarda PSD-ista se da ”indurerata” de moartea regelui, e de neimaginat!
VV, cat sunteti coleg cu aceasta lighioana, Serban Nicolae, si nu veti lua nicio pozitie in privinta comportamentului sau, ramaneti cu o mare pata pe imagine, si dvs si toti ”intelectualii” din Parlament!
https://www.stiripesurse.ro/dialog-halucinant-in-parlament-erban-nicolae-am-o-poza-cu-dumneavoastra-cand-face-i-sex-anal-chichirau-sunte-i-un-penal_1236095.html
Nu știu ce a fost acolo. Dar doamna a avut la comisia de buget niște ieșiri care ne-au lăsat cu gura căscată. I-am și șuierat la ureche: Cosette, potolește-te!
http://adevarul.ro/news/politica/golanie-legea-privind-statutul-magistratilor-apare-site-ul-senatului-adoptata-camera-deputatilor-nu-fost-inca-votata-1_5a281b255ab6550cb8eba516/index.html
Cris
Mă întreb cum o fi să zici că te identifici cu ideile și viziunea Regelui și să aplauzi acțiunile PSD-ALDE?! Care n-au nimiv, dar nimic în comun cu morala și democrația liberală.
Cind, unde si cum am aplaudat psd? Unde ai citit scris de mine vreo apologie a lui dragnea, nicolae sau altii asemenea? Te rog, cu citate: unde ai vazut ca laud psd…. Astept
@ VV
Pentru a face posibila vizita din 1992 a regelui in Romania au fost eforturi extraordinare. De cele dinauntrul Romaniei stiu mai putin, stiu mai degraba despre diferitele piedici puse. Cum crede cineva ca a venit atunci regele? la invitatia poporului roman, din mizericordia lui Iliescu? Si in afara au fost o serie de oameni care au batut la usile marilor cancelarii cerind sprijin si pentru a pune presiune la nivelul guvernului romanesc. Am avut onoarea sa fiu aproape de citiva asemenea oameni. Dar as vrea sa punctez un singur moment. Plecarea regelui din Romania. Prietenul nostru a venit direct la noi : “a plecat, cu sute de mii de oameni pe strada, cu atita efort pentru a-l sprijini, a plecat” era nedumerit si trist. De ce a plecat? I se intuneca si mai tare ochii ” pentru ca si-a dat cuvintul ca va pleca, a fost conditia cu care s-a acceptat venirea sa”. Ii spun : nu erai monarhist, nu sustii o asemenea personalitate din cauza unui titlu, l-ai sustinut pentru ca ai descoperit ca este rege din interior nu aruncat cumva in gloria acestui titlu – imi marturisesc vina, ii citisem pe indelete fragmente din Convorbiri cu regele Mihai I, regele pentru el, ca si pentru mine, inainte de orice era un reper de omenie, de bun simt, de nesfirsita discretie si iubire, de noblete interioara, asa a decis ca niciun efort nu e prea mare. Poti astepta ca un oportunist oarecare sa-si calce cuvintul, sa-si arunce la gunoi constiinta, de la acest rege, nu; accepta decizia lui cu inca mai mare respect, de acum inainte e decizia romanilor daca il doresc linga ei, sau nu, daca se ridica la nivelul prezentei sale sau nu….
De ce o spun, am vazut ulterior idei bizare, ca regele ar fi batut palma cu pesedistii, si altele asemenea, la inceputul anilor 2000 si ulterior, cam asta e multumirea pentru tot efortul majestatii sale privind integrarea Romaniei. Am citit asa ceva si acum – domnul Pantazi, in hotnews, regele care a “batut palma” cu pesedistii…. nu a “batut palma” cu nimeni, nici pesedisti, nici antipesedisti. In ’92 regele putea fi din nou regele Romaniei, avea inclusiv tot sprijinul posibil, de la atitudinea unui popor la vederea sa, pina la suportul din exterior. A ales sa-si respecte cuvintul.
Spunea cineva, vazind diversi invitati la palatul Elisabeta in 2012 : “Regele e cumva obligat să îi accepte pe cei pe care românii și-i aleg sau pe care îi acceptă ca reprezentanți. Dar cât de mare poate fi distanța între comportamentul oamenilor politici agreați public de Rege și valorile întruchipate tot de el?” Si aici in ultimele cuvinte e ceva important, distantza intre ce intruchipeaza un rege ca Mihai si comportamentul oamenilor politici: A te afla in prezenta unui rege nu inseamna ca ti s-a pus o stampila de aprobare sau valoare, ca te-ai fi innobilat asa cum simplu iti pui o brosa in piept, ci ca tu, om de toate zilele, trebuie sa faci efortul de a intelege si a te ridica pe tine la nivelul regelui dinaintea ta. Cu atit mai putin inseamna ca regele s-ar cobori la nivelul oportunismului tau. Cum spunea Sabato, daca la aceeasi masa cu tine sta cel care a urcat Himalaya, si il judeci ca pe un om obisnuit dupa felul in care tine in mina furculitza, uiti ca ce sta intre tine si el nu e furculitza, ci Himalaya… iar pentru tine ca om normal indemnul nu e sa tii furculitza in alt fel, nici sa te consideri un erou prin asociere, ci sa faci tu insuti efortul sa urci o Himalaya…
In fine, ginduri, in parlament vad ca diversi considera ca pot sa faca in continuare circ, chiar si acum…. Mihail, sunt de acord cu tine: restul nu exista.
Cris , vă urmăresc de mult timp cu stimă ,inclusiv colegială !
Felicitări !
Multumesc pentru apreciere, domnule doctor, as dori sa va avem mai des si mai pe larg aici. Se uita ce inseamna dialogul, se poarta doar strigaturile. Iar noi, ca medici, deseori in nevoie de a ne consulta unii cu altii si a privi o problema din perspective diferite fara a ne certa, fara orgolii personale, pentru a construi un diagnostic ori un tratament, in binele pacientului si uitind de subiectivismul nostru, putem ajuta pentru a aminti macar firescul discutiei.
Se poarta si pumnii…
Incredibil mi se pare ca un medic este etichetat “ciuma rosie” inclusiv pentru ca este impotriva violentei, a pumnilor. Cine imparte pumni nu stie cat de greu este sa repari tesutul vatamat…
Pentru ca fiecare vorbeste despre sine, eu voi vorbi despre mine. Nu acuz pe nimeni, doar insir nist fapte:
Aveam aproape 7 ani cand am chiulit prima data de la scoala, eram in clasa intai. Motivul, partial ma durea inghinal un picior, pe de alta parte voiam sa vad desenele animate care se dadeau la tvr1 sambata dimineata. Nu m-a crezut nimeni ca m-a blocat piciorul (astazi stiu si de ce, constipatia da dureri inghinale in piciorul drept, ), dar ai mei nu stiau decat una si buna, ca am indraznit sa chiulesc!
Disperati ca nu ma pot controla pentru ca cresteam cu cheia de gat, mi-au aplicat o “corectie” foarte vizibila in zilele care au urmat, palmele tatalui meu se vedeau pe fata, pe gat, pe unde ajunsesera.
Aveam aproape 17 ani cand am fost operata de exostoza femur. Multi ani nu am facut legatura, dar acum stiu: cantitatea de vanatai a fost prea mare, in 10 ani in loc sa se elimine s-a format depozit pe femur.
Parinti, nu va mai bateti copiii, pentru ca le veti plange de mila mai tarziu!
Barbati, nu mai loviti cu palma/pumnul, pentru ca oamenii sunt din carne si sange, sunt mai fragili decat se poate observa cu ochiul liber!
Si lasati medicilor dreptul de a condamna violenta!
Și mi,e când am ieșit deunăzi cu mașina din Parlament o bătrânică mi-a dat cu pumnii în geam
Prima mea discuție cu Regele a fost la reședința lui de la Versoix, în aprilie 1990. M=a ajutat să ajung la el Mircea Ciobanu, care a făcut și o carte cu Regele. Atunci Regele mi-a spus: „Românii nu sunt încă pregătiți pentru monarhie și eu nu vreau să creez tulburări mai mari peste cele pe care le au”. Regele își iubea poporul.
Vorbim despre aceeasi carte, a lui Mircea Ciobanu, Convorbiri cu regele Mihai I. Poate acum, mai mult ca oricind, multi ar trebui sa o citeasca, ca sa-si regaseasca niste repere personale nu doar istorice ori politice.
Da, așa e, de cartea asta pomeneam. Sunt multe lucruri pe care românii ar trebui să le știe…
https://www.cotidianul.ro/alina-mungiu-pippidi-fruntea-manifestatiilor-sunt-ziaristi-mercenari/
Da, am citit, asa cum am citit si alte articole recente ale dinsei – culmea, unii si pe Pippidi au inceput sa o cadoriseasca generos cu epitetul de pesedista, vad in comentariile la articolele dinsei, aceeasi “plinsoare” cu “vai draga te-ai schimbat”, banuiesc ca e scuza generala, one shoe size fits all, a unora pentru ratacirile personale, ca sa capete o aureola oarecare eroica, asa cum spuneam. E interesant ca oameni cu perspective dferite – dinsa e un progresist clasic, din fericire, nu radical, si daca nu sunt de acord cu asemenea vedere nu pot sa nu o iau in seama si sa nu-i respect argumentele-, punem o aceeasi avertizare impotriva artificialului pe care il sesizam
Am citit si articolul lui Paul Hitter, de citeva ori https://uleisiapa.wordpress.com/2017/12/04/organizatia-nationala-de-guerila-rezist/ – ce sa spun? deja vu? acum citeva zile va dadeam inregistrarile cu mecanismele unor asemenea organizatii in State, iata…ne globalizam.
Aurel Pavelescu , “taranistul” a cerut sri pe fb, in baza acelui articol sa “destructureze” miscarea #rezist
Apropos de “reevaluari” mai ceva decat basescu pe care le practicati: Craciun ala cu care incepe articolul era manipulat in 2012 cand era sufletul protestelor impotriva basescu/boc?
Poti sa citesti si de o mie de ori articolul ala, este o insiruire de afirmatii ale unui tip care probabil a fosr exclus din niste cercuri de ongisti.
Problema voastra este ca nu puteti concepe faptul ca exista si oameni care protesteaza impotriva voastra fiindca asa vor ei!
Altfel, absolut din intamplare, reluati fix aceeasi retorica a comunistilor si securistilor in 90 fata de protestele din Piata Universitatii.
Probabil in urmatorul post Hitter ala o sa va povesteasca si despre tiparnitele de dolari si droguri…
Hai ca o reevaluasi si pe pippida, se putea!?
Domnule, tonul si hahaiala dumneavoastra de tip basescu, acum, si la aceasta postare este complet nepotrivita. Nu am ce sa va raspund, nu am reevaluat pe nimeni, am in continuare idei diferite de ale doamnei Pippidi; mai degraba ar trebui sa va intrebati dumneavoastra cind oameni cu idei absolut diferite sesizeaza aceeasi problema in ceea ce faceti. In rest, puteti desigur sa profitati de tacere, fiindca nu am sa raspund la intentiile dumneavoastra de scandal, nici la insulte, nici la minciuni , la aceasta postare, in niciun fel. Zi buna sa aveti…
“oameni cu idei absolut diferite” fiind cine, mihail, sorin, emi si tu??
Care s ideile alea “diferite”?
Hai sa ti dau un exemplu veritabil de institutii care au pareri “diferite” de ale voastre:
Administratia SUA si Departamentul de stat, Consiliul Europei, Comisia Europeana, Parlamentul european … pana si Schulz seful socialistilor europeni da de pamant cu infractorul vostru ..
Cine sprijina PSDALDE astazi pe plan international?
In afara de Rusia, desigur!?
Vrei sa ti dau exemple din Romania?
De la ICCJ , la Camera americana de comert, exista o lista foarte luuuunga!
Cred că protestele se vor opri sau vor degenera.
V.V., ne-am cunoscut bine in timpurile fericite și nefericite ale ruperii UFD ; astăzi, prin apartenența conjuncturală la arcul Puterii puteți sluji cauza istoriei țării cu sinceritatea și eficiența despre nu mă îndoiesc .
În actuala conjunctura cred că aveți / avem succes sa propuneți Parlamentului ziua de 10 Mai Sărbătoare Națională cu numele de Ziua Suveranității ; 10 Mai 1881- Regatul Român , subiect de drept internațional recunoscut .Nu contravine nici statutului republican , niciZilei Naționale 1 Decembrie .
Statutul de Sărbătoare Națională nelucrătoare e azi la îndemână majorității guvernamentale .
Succes !
Putem să ne gândim. Din păcate în ultima vreme s-au declarat cam multe zile nelucrătoare care nu au semnificația acesteia.
Intr -adrevar dar asta nu exclude frumoasă zi de 10 Mai !
Mai ales că e primăvara…
Cris , vă urmăresc de mult timp cu stimă ,inclusiv colegială !
Felicitări !
Câți români mai știu ” Sfântă zi de 10 Mai ” pe versuri de V Alecsandri ?
De unde știe Cris că Alzara e doctor?
pentru ca sunt medic, si deci colega a dinsului, care obisnuit se semneaza Alzaramedic si mi se adreseaza cu un cuvint pe care multi nu-l mai prea cunosc, “colegial”.
Mai sunt și oameni în țara asta care înțeleg dreptul:
https://reperis.ro/tudorel-toader-legi-justitie-lovitura/
Iti pierzi timpul!
Poate nu stiti pe ce s-au vandut/cumparat PSD-istilor cozile de topor Tudorel Toader si Dana Garbovan, altfel in aparenta ”profesionisti” cu reputatie in sistem… ?
Se pare ca lui Tudorel Toader i-a promis cuplul Dragnea/Tari sustinerea candidaturii la Presedintie, in 2019, iar Danei Garbovan – postul de ministru al justitiei. Pentru asta ”se bat” impricinatii, nu pentru justitie libera, bla, bla…
Acum intelegeti de ce dau cu reputatia de pamant, in mod disperat, acesti ipochimenii, in pofida criticilor colegilor din tara si presiunilor internationale, inclusiv MCV!?!? Intersul poarta fesul…
Dacă cineva e cu Iohannis e bun, dacă e cu noi e coadă de topor. Măi, să fie…
E foarte adevarat, de cand ati devenit pesedist mascat ati preluat in totalitate tacticile lor …
Se fsace că nu înțelege. Nu vorbim de erori de judecată, ci de fapte cu premeditare, cum ar fi ignorarea dovezilor, masluirea dovezilor, inventarea de fapte.
Domne…, incepand cu Ion Iliescu , trecand pe la Codrin Stefanescu, fostul tzutzar al lui Vadim- cel care l porcaia in mod inimaginabil pe MS Regele … nu exista pesedist care sa nu si exprime “inalta apreciere”…
Desigur, pentru acesti schilozi politici – tovarasii de idealuri ai lui VV – este inutil sa ai asteptari: la fel au facut si cu Dl Coposu: au asmutit asupra Domniei Sale toate balele unei propagande indelung exersate … mi e sila chiar si sa comentez!
Desigur, imediat ce Dl Coposu a decedat nu l au mai scos din “Seniorul”..
La fel si pesedistii de pe aici: s au culcat bolsevici si s au trezit monarhisti!
Savaliuc, colegul vostru de agentura, declara la A3 (Latrina) duce rationamentul tip @cris mai departe: in 90 Regele a fost haituit si scos din tara de “institutiile de forta” …!
Antisecuristilor care sunteti
Ca panarama sa fie desavarsita, pe site ul senatului legea care se dezbate acum in Camera figureaza deja votata si depusa ….!
E tot din filmul ala in care vv si tariceanu vorbesc, cu maxima fatarnicie, despre “cresterea prestigiului parlamentului”.
Desigur, se gasi @cris ca, in nota Propagandei, sa condamne “maimutarelile” din parlament, asta dupa ce am dat numeroase exemple ale unor iesiri absolut abjecte ale unor parlamentari din “arcul puterii” ; chiar astazi, serbban nicolae i a spus unei deputate “am o poza cu dv cand faceti sex anal”!!!
Stium voi sunteti victimele violentei, ale minerilor etcetc…
https://www.senat.ro/legis/lista.aspx?nr_cls=b622&an_cls=2017
Iar amendamentele din comisia lui Iordache nici nu sunt citite în plen. Se spun niște numere fără niciun conținut și oile din PSD-ALDE doar votează. Votează numere. În plus s-au și adăugat amendamente care n-au fost discutate nici măcar în simulacrul ăla de comisie specială.
N ai inteles: asta se numeste “parlament puternic” – cris dar si cintribuie la “cresterea prestigiului paramentului” – VV.
Te joci cu printzipurile, care va sa zica!???
Nu mai țin cont nici de Constituție, nici de nimic.
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-22157649-proiect-lege-lui-iordache-adoptat-deputatii-juristi-serie-interdictii-ale-ani-aplicate-parlamentarilor-pana-2013-inceteaza-predoiu-spalare-masa-unor-deputati-senatori-incalca-flagrant-mcv.htm
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-22157878-puneti-degetul-articolul-care-pune-pericol-independenta-magistratilor.htm
Vrei să-mi dai un singur caz în care noi am atentat la independența vreunui procuror? Vrei să-ți dau exemple de sens contrar, cum ceilalți au dat ordine procurorilor?
Hai ca ati facut curios!
Astept exemplul!
Dar nu Basescu, fiindca Basescu e n aceeasi tabara cu voi, cu elena udrea si numerosi alti inculpati si infractori …
VV
hai sa va dau exemple, daca vreti:
ati auzit de stenogramele psd, cele in care la varful psd se decidea pe cine sa aresteze si caror dosare sa le dea drumul???
asta e naravul care n are lecuire!
dar de procurorul panait ati auzit? ati vazut filmul?
Sa va amintesc: marea “victima” a justitiei, adrian nastase, declara, relativ la o arestare a unui june pesedist, ca nu crede in arestari facute vineri seara; pentru ca imediat procurorul cauzei sa fie anchetat intr un dosar inventat, instrumentat de procurori special trimisi de la Bucuresti – acelasi personaj e n spatele vostru si altii asemenea …
mai vreti exemple, tot cu “aliatii”?
Nu cumva acceasi atitudine o aveau si cand au fost arestati altii pesedisti dovediti ulterior infractori?Vrei exemple?
Aia nu e presiune pusa pe procurori si judecatori?
Iar astea s doar ceea ce se vede!
Crei să-mi spui și mie pe cine a arestat PSD din opoziție? Am văzut și eu filmul, a fost bun mai puțin finalul care era cam tezist și arăta că, de fapt, regizorul a inceput cu concluzia. Totuși, de atunci au trecut 15 ani. De 15 ani ai mai auzit vreun caz de presiune asupra procurorilor din partea PSD?
http://www.comisarul.ro/articol/video-priviti-o-pe-fiola-cum-rade-cand-animalul-de_922425.html
Unul dintre reprezentantii de frunte ai pesedistilor de aici, cel spalat public de vv o acuza pe Cosette Chichirau ca n are scoala!
Individul era ceva frezor si este ruda cu Iliescu – neaga asta – caruia i a fost consilier , ulterior cu o facultate de drept facuta pe furis, avocat esuat, o acuza ca n are scoala!
N are “decat”:
2007 – Doctorat în finanțe, University of Massachusetts at Amherst
Titlul lucrării: “The Impact of R&D on the Fundamentals and Market Values of Firms”
2002 – MBA, University of Massachusetts at Amherst
2000 – Licență, Facultatea de Ştiinţe Economice, Universitatea “Al.I.Cuza” Iaşi
Nu va e rusine, moralistilor?
O noua steluta in constelatia de parasute guvernamentale ale ALDE/PSD! Rusine, rusine sa va fie!
http://economie.hotnews.ro/stiri-energie-22162617-ministerul-energiei-vrea-schimbe-marius-mitrus-din-functia-administrator-rompetrol-rafinare-fosta-casiera-angajata-cancelaria-fostului-premier-tariceanu.htm
Aici e vorba de comportament, nu de studii.
ii “recomanda” serban nicolae sa caute un copil care a absolvit clasa a doua sa i scrie o plangere, fiindca ea ar fi analfabeta….
Cretina de chichirau nu se dezminte, bine i-a zis Serban Nicolae, e incredibil ce cretini au trimis usr-istii in parlamentul tarii…
QED!
Nu se scuză limbajul lui Serban, dar Chichirău nu e la prima abatere.
Rezista…
VV,
Uite o propunere cu sens pt dvs. politicienii, mai ”batrani” sau mai noi in bransa. Intrebarea este : va tin curelele?
http://www.catavencii.ro/editorial/rege-si-sobolani/
PS Nesuferit de adevarata fotografia…
Excelent articolul, a surprins esenta:
“Șobolanii care au furat istorie în anii ’90 și urmașii acelor șobolani, care-și chițăie azi falsa jalela ușa Casei Regale …”
Mai buni cei ca tine care îl jignesc pe rege, nu-i așa?
Nu l am jignit niciodata pe MS Regele si nici macar nu i am spus altfel ,…
asa va recomand sa adresati asta ciracilor dv peremisti codrin stefanescu si olguta vasilescu, marian neacsu ….
Cam toata conducerea aliatilor vostri, adica!
ba da, domnule Tudor, fata de altii de aici care au un anume respect si decentza , te porti exact ca Zavoranca, in depline mahala ai prost gust.
Indiferent ca te adresezi cu MS Regele, atitudinea dumitale este una complet lipsita de respect, ii folosesti numele doar pentru a mai arunca niste laturi la adresa altora.
Păi spune-le lor, eu nu sunt la PSD. Și nici nu fac servicii de delivering.:)
@ VV
Va rog, mutati aceste comentarii ale domnului Tudor sub alt titlu de articol, sau stergeti-le, orice alegeti – si-au facut efectul, nu cred ca le va simti cineva lipsa. Nu e niciun fel de limitare a opiniei, domnul Tudor si-a spus-o deja, doar nu merita sa ramina sub titlul de mai sus,
Multumesc.
Stimata doamna democrata (original, desigur!),
n as fi postat nimic astazi daca, din respect pentru memoria MS Regele, v ati fi abtinut sa faceti comentarii politice nelalocullor intr o astfel de imprejurare.
Altfel, am inteles aluzia: va deranjeaza adevarul si atunci procedati in maniera bolsevica: excluderea celor cu alte pareri, intrucat acestia aduuc prejudicii “cauzei”.
Care i problema cu articolul din Catavencii, te vezi in oglinda?
Articolul din Catavencii are o eroare de fond. Pare că cei nesimțitori la moartea Regelui sunt mai patrioți decât cei care îl plâng.
Tudor zice că a ajuns la capătul răbdărilor. Poate că măcar de dcata asta vorbește serios.
@ VV
se agita degeaba manipulatii ong-urilor sorosiste in fata Parlamentului, legea asa cum e nu valoreaza nici cu un penny mai mult decit cea de dinainte. Zice asa, citez:
“statul se îndrepta cu o acţiune în despăgubiri împotriva judecătorului sau procurorului care, cu rea-credinţă sau gravă neglijenţă, a săvârşit eroarea judiciară cauzatoare de prejudicii.”
No shit! Really?
Si iata cum ies victoriosi aratindu-si iPhosele catre cer toti cei 4 trepanati din care au mai ramas 3, Chichirau si cu Matei, se inviteste-n groapa Plicusor Ban!
http://isdv.dc-host.ro/Dropbox/Image1206-2312(TV16).jpg
http://isdv.dc-host.ro/Dropbox/2.jpg
modificat link intrerupt de blog
Macar atata decenta sa fi avut ca astazi parlamentul sa emita e Declaratie solemna in onoarea Regelui.
Ce sa te astepti de la un parlament condus de un infractor si un inculpat!
Daca v a dat ordin Dragnea, normal ca se executa, nu se discuta!
Apropos: erati obligati sa depuneti in parlament proiectul de buget de acum doua luni, c asa zice legea, codul fiscal dat prin ordonanta este intre senat si camera, si mai sunt cateva zile pana la sfarsitul anului; inca nu se stie cum va opera tva ul, dar voi aveti treaba sa “reformati” justitia.
Cine face aceasta “reforma”?
Cea mai proasta majoritate parlamentara din istorie.
Ar trebui sa va fie rusine, dar stiu ca sunteti imun la mofturi d astea..
PS:
Stiu, sunt “tembel”
@ VV
wow, wow, wow! Hai sa ne facem ca ne luptam cu sistemul! Si cind nu vede nimeni… dam jumatate de miliard de euro buget la servicii, din care 400 de milioane doar la SRI, cu 35% mai mult decit anul anterior! In acelasi timp se taie 33% de la transporturi!
Incredibil!
Gata, deja nu mai pot efectiv, sper sa cheltuiasca SRI toti banii aia sa plateasca manifestanti!
Si apropo de Dragnea: oamenii astia care manifesteaza impotriva lui sunt prosti cu spume. Oameni buni, dati-va doua palme sa va reveniti: Dragnea e cel care va plateste indirect sa stati in strada! Cum sa manifestati impotriva lui? Daca pleaca el exista riscul sa vina unu caruia nu-i tremura picioarele!
Stai să vedem în Parlament care e motivul pentru care s-au majorat bugetele. E posibil ca o parte să fie din pensionarea anticipată, alta din anumite obligații legate de lupta antitero. Stai să vedem.
Mihail, sorin, cris, emi, vv
Asta va reprezinta, dragi copii:
Șerban Nicolae (PSD), către Cosette Chichirău (USR), în Parlamentul României: “Dumneavoastră sunteți atât de proastă. Sunteți atât de proastă, încât e incredibil ce spuneți. Penală este mama care v-a făcut așa nesimțită! Dumneata nu ai nicio meserie, nu îți este rușine să primești banii ăștia nemunciți? Nu vă hliziți fasolea așa la mine. Demonstraţi că am fost eu şofer. Aveţi o poză? CV-ul e în poze? Eu am o poză în care dumnevoastră faceţi sex anal, acum ce să facem?”
… restul e vrajeala!
Ca sa vezi, imi zice unu’ din boschetii unei piete, ce/cine ma reprezinta pe mine…
Ai dreptate, restul e vrăjeală. Dar și partea asta tot vrăjeală e. Ceea ce nu e vrăjeală e ceea ce influențează cu adevărat viața românilor.
cris
Hai sa ti spun un “secret”:
D aia nu mai ploua ca ma scoate VV de pe site
Cred ca ceea ce te deranjeaza insa este adevarul faptului ca prietenii tai politici sunt considerati paria in toata Europa precum si n State, iar la asta n ai avut cum sa mai bati …campiile altor siteuri,
doamna!
Nu te scot de pe site, te las să te faci de râs
VV, sper ca nu asta ati inteles, v-am rugat doar sa mutati comentariile la alt articol si sa le stergeti de sub un titlu ca cel de acum, Dinsul e , se vede, capabil, ca se duca scandalagiu, si cu parul eventual si la o inmormintare, ca zavoranca.
A fi impotriva violentei nu te face pesedist, dupa cum a fi violent nu inseamna ca esti userist, dar ca sa devii ofiter ai nevoie de o doza zdravana de agresivitate, pentru ca altfel nu poti “lupta impotriva dusmanului”. Unii au mare nevoie de dusmani, altfel nu se pot autodefini, isi pierd valoarea.
“Violenta este arma celor slabi.” (Mahatma Gandhi)
“Agresivitatea este întotdeauna o consecinţă a frustrării.” (John Dollard)
“Omul violent e făcut K. O. de cei care îl bat pe umăr.” (N. Petrescu-Redi)
“Cactus: castravete agresiv.” autor anonim
Sau mai profund:
“Agresivitate: frică scăpată din lanţ.” (George Geafir)
“Un om care nu se teme nu este agresiv, un om care nu simte frica de nici un fel este într-adevăr un om liber, paşnic.” (Krishnamurti)
“Violenţa nu spune despre tine cât de tare eşti, ci îţi face cunoscută fiecare emoţie de frică şi neputinţă. STOP violenţei!” (Pera Novacovici)
„Lumea de mâine nu poate exista fără morală, fără credință și fără memorie.” — Regele României Mihai-I
Se repeta povestea din anii trecuti: serviciile de informatii vor avea bugete marite si in 2018. Guvernul PSD condus de premierul Mihai Tudose a aprobat proiectul de buget pentru anul 2018, ocazie cu care am aflat ca bugetul SRI va fi in 2018 cu 13% mai mare decat in 2017, iar cel al SIE va creste cu 16%. Frumos, ce sa zicem. Nu sunt bani de infrastructura, spitale si pentru rezolvarea altor probleme reale cu care se confrunta Romania, dar se gasesc resurse pentru serviciile secrete. Culmea, in tot acest timp PSD ne transmite ca se lupta cu “Statul Paralel” si ca are de gand sa puna punct abuzurilor comise de sistemul de forta care a condus Romania cu teroarea catuselor. Dar se lupta cu “Statul paralel” marind bugetul SRI, in conditiile in care acest serviciu, in parteneriat cu DNA, a comis numai nenorociri in ultimii ani. De ras… Nu ne asteptam ca cineva sa aiba tupeul de a reduce bugetul SRI, asa cum ar fi fost normal, dar cresterea lui este chiar o sfidare. Totusi, daca este sa ne gandim mai bine, decizia nu trebuie sa ne mire atat timp cat Guvernul e condus de un premier a carui teza de doctorat contine un laudatio din partea generalului SRI Florian Coldea si o postfata semnata de fostul director SRI George Maior. Patria a priori!
Stai să vedem in Parlament motivele.
http://evz.ro/parcul-national-domogled-cel-mai-mare-din-romtnia-si-cel-mai-dis.html
https://www.bzi.ro/exclusiv-clanul-beizadelelor-fiii-unor-smecheri-din-iasi-ridica-un-bloc-in-cea-mai-neasteptata-zona-din-copou-632696
VV,
Faptul ca “nu stiti” ce s-a intamplat la scena cu Serban Nicolae din Parlament nu va absolva, dimpotriva! Exista inregistrare, trebuie doar sa “vedeti” si “sa auziti”…. ceea ce probabil ati si facut, dar, din considerente colegiale, de “politician” versat il absolviti pe Nicolae – in plus v-a si enervat Cosette la Comisie, vorba lui basescu “poate a injurat copilul, poate a facut ceva…” Maaare rusine!
@all,
Nu stiu daca observati pe inregistrarea de mai sus, langa S. Nicolaie e un coleg iar in spatele lui Olguta Vasilescu, iar un rand mai in spate, Rovana Plumb. Ce credeti ca fac aceste distinse doamne cand “ilustrul” parlamentar se exprima ca interlopii din Ferentari? Radeau pe infundate, abia isi mascau “veselia”, ducandu-si mana la gura!?!?… trist popor!
Dragă Elena, ambii au avut un comportament anormal. E drept, Șerban Nicolae a fost mai violent in limbaj, iar Cosette a fost cea care l-a provocat. Fii corectă: comportamentul lui Chichirău ți se pare un model pentru români?
VV,
Aveti ocazia ca intelectual sa va delimitati de mizeria Serban Nicolae si nu o faceti. Asta e problema. Ca nu va convine ce zice Cosette, ca “ii suierati pe la ureche” diverse chestii…. e alegerea dvs, mai bine zis “stampila” dvs ca om si demnitar…
Ba am făcut-o, n-ai citit bine. Nu poți spune astfel de lucruri. Acum aștept delimitarea de Cosette.
Da, dragã Varujane, dar cum ar trebui procedat cu oamenii acestia care sunt “stressati”, bun, înteleg, dar cine ar trebui sã-si asume o culpã pentru asta ?
Trebuie sã fie cumva menajati tot de cei din jurul lor, adicã cei din afara grupului/clanului/tribului, daa, ti s-ar pãrea corect ?
…cã asa cum te stiu educat, sunt convins cã si tu ai avea unele “observatii” la adresa unora dintre ei [ãia mai "contondenti", verbal, mãcar], dar parcã mi-e cã te gãndesti de vreo douã ori înainte de a vorbi…, iar, asta-ti pare o chestiune “viabilã”, adicã sã-ti autocenzurezi pornirile ca sã nu resetezi comportamentul stiut ca /by default/ al unui astfel de “stressat” ?
Devine si asta o formã de “tiranie localã”, poate consideratã de cei cu bun simtz ca “minorã”, dar care, însumatã [cã, nuuu?, sunt destui insi din tipologia asta, "bãieti" bãdãrani si "fete" scorpii, cum bine le-a ilustrat domnuliliescu ] poate ajunge usor la proportia aia care-ti dã frisoane mereu cãnd ajunge la dimensiunea “astralã” a unei alte mineriade.
Doamnelor, domnilor si [nu în ultimul rând] domnisoarelor [cum frumos spune Rãzvan Exarhu dimineata la radio ], hai sã cãdem de acord cã toti de aici avem idiosincraziile noastre, si cã ar trebui, …cu timpul, sã ni le acceptãm, cumva, reciproc, si sã sperãm, si unii si altii, cã asta e, ca oameni [deci, dela sine, si pacienti] suntem expusi influentei “factorilor de mediu”, si, cã dacã ne sãcãie acum vreo obsedantã “virozã”, eh, nu-i nimic, cu rãbdare si tratament, o vom depãsi undeva “la un orizont de timp” [ expresie plasticã, nuu?, similarã cu cea gen Gazdele-au-dat-dovadã-de-o-ultimã-"tresãrire-de-orgoliu" ]
…sau mãcar cât sã putem trece decent acest doliu Regal…
De poate ?
[scuze, era : SE POATE ?]
[scuze 2, la fraza a doua A SE CITI :
“Trebuie sã fie cumva menajati de totZI de cei din jurul lor,…?”
[scuze 3 - ultima - A SE CITI :
“Trebuie sã fie cumva menajati DE TOTZI CEI din jurul lor,…?”]
[...si, uite, tot asa..., LOST IN TRANSLATION ]
Cu oamenii care sunt „stressați” facem așa, îi învățăm gramatică să scrie corect „stresați”. Doliul e doliu, ai dreptate.
@edi,
Cineva esti luat la misto! cu tot cu armenism!
Gramatica română nu are etnie. Trebuie s-o respecte până și turcii.
A fost o provocare, o licență poetică, …sigur o pot adopta și scriitorii, nu numai poeții.
Multumesc, o să o folosesc, chiar cu trei de s
Cred că și bătrâna care a lovit în geamul mașinii lui VV era soroșistă!
Era doar fanatizată. Avea ceva ciudat pe chip. Bănuiesc că nici măcar nu știa cine e în mașină.
Toti batranii au ceva ciudat pe chip! Spaima – poate fi si fanatizata – de moarte si ca NU MAI AU TIMP sa schimbe lucrurile rele/gresite din jurul lor! Desi ar sti cum…
Va spun asta de la cineva sincer, fara nimic de pierdut… tineti minte, sa nu va aud peste cativa ani….
Cum zicea cineva, nu mă tem că trece tinerețea, mă tem că trece bătrânețea
Violența nu e scuzabilă, numai că reprezentanții Puterii nu înțeleg că e o reacție extremă, naturală, în sensul că e un răspuns la niște abuzuri. Reprezentanții Puterii nu respectă regulile democratice, apoi se dau victime. Da, pe unii oameni încep să-i lase nervii, cine cunoaște psihologie înțelege fenomenul. Dar politicienii s-au obișnuit cu “poporul vegetal”, violat din toate părțile și care nu zice nici pâs, nu ripostează, respectă “democrația”. Adică bătaia de joc a Puterii la adresa democrației liberale.
Corect! D-na Chichirau isi facea treaba ca opozitie in Parlament, in circumstantele in care puterea ii taia microfonul, nu se citeau amendamentele, practic se reducea “dezbaterea” la ridicolul votului la ridicarea degetului sefului PSD! VV a trecut prin faze de astea cand PDSR ul le baga opozantilor pumnul in gura, dar acum a uitat, se pare! dar istoria neinvatata se razbuna si am banuiala ca VV va simti efectele, cu parere de rau o spun…
Iata cum se trec prin Parlament legi importante crucial pt un domeniu sensibil cum este justitia. spuneam mai sus de cozile de topor care se viseaza Ministri ai justitiei iar VV facea “misto’ de asta…:
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/predoiu-semnal-de-alarma-la-miezul-noptii-unjr-a-propus-amendamente-care-scot-din-joc-dna-841287
Si iata la ce nivel profesional sunt amendamentele propuse de Steluta Gustica cataniciu (reprezentanta rroma a Alde, da bine la multiculturalism!) – paralelisme legislative, adica subiecte expuse/reglementate deja de alte prevederi/articole, interzise de lege! care lege, pt gustica, asta ar fi o intrebare…
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/amendament-la-legile-justitiei-danilet-magistratul-roman-nu-e-atat-de-idiot-841301
Deși nu agreez poziția ALDE , Gustica își merită mandatul dacă ne reamintim developarea inconsistenței ministeriabilei Gushet : toți “bărbății ” din comisie au votat – o până când “Gustica” i – a demonstrat valoarea !
Despre aluzia rasistă nici nu mai comentez .
Păi eu simțit din plin efectele modificărilor din 2010, și nu numai eu. Când cineva ia 25 de ani de pușcărie pentru complicitate la delapidare de un an jumate, o fi bine. Când dovezile se măsluiesc dar măsluitorul nu pățește nimic o fi bine. Dacă așa zici că trebuie să-ți faci treaba ca opoziție nu mai am nimic de spus. Să-și aducă și megafoane.
Nu înțeleg unde sunt abuzurile. Că sa înființat o comisie specială? Că se votează după șase seara?
“Că sa înființat o comisie” eh, asta a fost numai și numai din greșeala sa, s-a mai întâmplat și altor “specialiști” în materie…
http://www.gsp.ro/gsp-special/tragedie/regele-si-farmacista-de-pe-calea-victoriei-adrian-cioroianu-dezvaluie-o-intamplare-reala-si-emotionanta-cu-regele-mihai-au-cazut-bombe-va-rog-ajutati-ma-527483.html