Oare aceasta să fie salvarea României?


Întâmplarea face ca locul meu în Camera Deputaților să fie în rândul alăturat membrilor grupului Uniunea Salvați România. De un an și jumătate sunt nevoit să suport toate huiduielile, fluierăturile și tropăiturile lor. Când nu mai suport, mă mut câteva șiruri mai încolo. Uneori, însă, comportamentul lor nu este doar insuportabil, dar și intolerabil. Iată doar două exemple recente. În Comisia de Buget o domnișoară pe nume Chichirău nu s-a sfiit să ne catalogheze pe toți drept imbecili iar una dintre deciziile Biroului Permanent o culme a imbecilității. Astăzi, de pe podiumul Camerei Deputaților, un anume Ghinea (fost ministru pentru relații europene !!!) ne-a adresat tuturor un gest prin care se sugerează, de obicei, sexul oral. Nu mai trebuie să tolerăm așa ceva. Gesturile obscene nu au nicio legătură cu libertatea cuvântului. Și nici insultele. Dacă fiecare ne luăm libertatea de a face orice, se alege praful de libertatea pe care am visat-o cu toții.

captura_de_ecran_din_2018_06_18_la_23_34_44_58978100

149 Responses to “Oare aceasta să fie salvarea României?”

  1. Tudor spune:

    In orice caz, tinerii aia n au praduit Romania,precum domniile voastre.

    Cat despre domnisoara Chichirau ….am vazut ointr o comisie , l a facut muci pe Teodorovici, rea vorba despre fondul ala fantoma prin care vreti sa praduiti ce a mai ramas statului roman.

    Ar trebui in primul rand sa va revolte prostia celor chemati sa faca legile, stimate domn!

    Voi va bateti joc efectiv de ideea de parlamentarism, de pilda decizia de astazi de a obliga votarea unor legi de maxima importanta fara ca macar parlamentarii sa fi apucat sa le citeasca.
    Sa mai amintesc despre caricaturile de comisii parlamentare?

    Inca un exercitiu de imagine pe care l incearca dl VV … dar daca vamai imaginati ca mai tine dincolo de vreo 2-3 persoane de pe acest blog…!

    • Shadow spune:

      @tudorica
      si eu am vazut-o nu numai in comisiile cu pricina unde “facutul muci” este la nivelul de stadard care iti e tie necesar ca sa judeci ceva. In afara de a fi o sarmana “tzoapa” argumentele sale erau doar nesimtirea si atacul la persoana, atat.
      Daca e cineva care-si bate joc de parlamentarism aia sunt membrii usr care nu pot concepe notiunea in frunte cu prostovani precum ghinea sau chicirau. Si binenteles cei ca tine care nu va doriti existenta unui parlament sau daca exista acesta ar trebui sa se supuna ordinelor unui “tatuca” in capsorul vostru acesta fiind presedintele cand va convine, cand nu altcineva pe care-l agreati doar voi.

      Restul e bla bla.

  2. cris spune:

    VV, in fond o permiteti si aici, chiar si fatza de dumneavoastra – sugestia de a se face pantofi din pielea dumneavoastra de pilda e ceva clar nazist. De ce trebuie sa suporte altii, chit ca nu sunt parlamentari, sa li se spuna analfabeti, stirbi, milogi, bozgori, ciuma, prosti, etc, etc. Si culmea tot dumnelaor se dau loviti cind in final li se raspunde la fel de murdar – desigur asta nu e solutie, asta doresc, v-am spus ca e metoda, asa se procedeaza, chiar se angajeaza asemenea scandalagii. Din partea mea exact cum s-a facut la LIBE puteti face oricind – li s-au luat foitele tefelistilor si au fost invitati sa se aseze, altfel erau dati afara sa se racoreasca – asa trebuie procedat, sau te pomeni ca tocmai cei de la LIBE nu respecta dreptul la opinie? :) Stabiliti reguli, cine nu le respecta, e matur, si-a asumat o raspundere pentru ce face…

  3. Mihail spune:

    Parlamentul este, dd cele mai multe ori, peste tot in lumea veche civilizata, o institutie ddecenta, sobra si foarte serioasa.
    Ceva cu care nici nu te joci, nici nu glumesti.
    Daca dumneavoastra, daca restul parlamentarilor, permit asa ceva, atunci vina este a voastra.
    Madam Chichirau ar trebui , ar fi trebuit izolata demult. Cat despre cel care-si expune falangele eract, cih…nici macar nu stie ca nu se mai injura astfel, de multi-multi ani. Pana si la acest capitol, romanii sunt in urma cu vreo douazeci de ani. Nu degetul ala se arata acum…ci altele doua.
    Asta, pentru ca cel injurat sa inteleaga ce-i “spui”.
    Eu l-as fi aruncat pe scari afara.
    Tara are parlamentarii pe care-i merita.

  4. Adam Mareș spune:

    @VV
    Ați fi fost mult mai credibil în combaterea vulgarității, dacă aveați aceeași reacție și când tovarășii din PSD proferau injurii la adresa unor parlamentare din opoziție.

  5. Dorin spune:

    @Cris: nu stiu daca s-a mai discutat aici sau daca o ancheta a rise project face parte din media “agreata” sau “dezagreata” -sau dezagreabila. Orium, sincer, a ajuns sa nu ma mai intereseze prea mult. Chestia este ca am dat peste asta:

    https://www.riseproject.ro/articol/institutul-de-boli-inventate/

    Nu e vorba despre medici, ci despre statisticieni si cei care au in mana sistemul informatic. Care ne arata cum se poate deturna sistemul in favoarea cui trage de manete “cum trebuie”.

    Nimic nou sub soare. Cand eram studenti, unii colegi devenisera experti in a bloca telefoanele cu fise ca sa poata vorbi acasa pe gratis. Sau vorbeau de pe telefonul de la poarta caminului, care avea discul de formare al numerelor dezactivat, dar il inlocuiau cu un creion mecanic introdus pe axul furcii, cu ajutorul caruia se “batea” numarul dorit. Gainarii mai mici sau mai mari. In ziua de azi, prin deturnarea sistemelor casei nationale de sanatate se pot deturna milioane. Nu e chestie nici de doctori, nici de politicieni, ci de sistem. Desigur, SRI-ui, DNA-ul, ANAF-ul, DIICOT-ul si alte organisme din astea facute sa vaneze raufacatorii din societatea romaneasca dorm in bocanci, daca nu cumva sunt ocupati sa asculte si sa vaneze adversari politici.

    @Mihail: nu am vazut niciodata Teatrul National din Iasi pe dinauntru, insa cladirea respectiva ne-a fost prezentata drept unul dintre cele doua cazuri din Romania in care constructorii au facut cladirea invers, adica cu spatele in fata, fiindca in momentul in care au inceput constructia au tinut plansa pe dos. Celalalt exemplu, mai recent, fiind autogara din Alba Iulia. De aceea, daca iti aduci aminte, intrarea principala la teatru se facea de pe o straduta mica si linistita iar anexele erau la strada principala. Problema s-a rezolvat mai tarziu prin sistematizare, adica practic s-a demolat mare parte din zona centrala si casele frumoase si vechi au fost inlocuite cu blocuri. In privinta teatrului Maria Filotti din Braila, nu ai de unde sa stii cum erau de fapt lucrurile. In secolul al XIX-lea, cele doua orase port la Dunare, Braila si Galati erau niste targuri cosmopolite, locuite de negustori bogati si cu o intensa viata culturala. Desigur, cred ca nu mai putin intensa decat capitala Moldovei, Iasul. Oricum, zidurile teatrului Maria Filotti au vazut multe. Iti dau doar doua nume: Sarah Bernhardt si Saliapin.

    • emi spune:

      Sala Teatrului National din Iasi este mai mare si mai bogat impodobita, mie personal mi s-a parut prea incarcata cand am vazut-o prima data, obisnuita fiind cu cocheta sala a Teatrului Maria Filotti.

    • cris spune:

      Dorin,

      sincer, investigatia asta rise project cam e o varza.

      Cercel nu e un idiot sau un baron, mi-a fost profesor, isi stie meseria foarte bine. Ca promoveaza in Romania medicatie noua, care in mod real salveaza vieti si pentru care altfel ar trebui sa astepti decenii conform MS, nu stiu daca e vina. Gardasil despre care se vorbeste este in mod real primul vacin care previne un cancer, Tratamentul hepatitei C iar e foarte nou si da vindeca in 99% din cazuri o boala care duce de multe ori la cancer hepatic. Banii de la firmele farmaceutice in institutii si fundatii – da, e legal inclusiv aici, asa se fac studiile – de la cine vrei sa primeasca bani pentru studii, de la statul roman? E reglementat, am mai vorbit despre asta, nu-ti taie nimeni capul, doar trebuie sa ai aceasta sponsorizare in niste limite si mai ales sa o declari public, in plus sa nu intri in niste incompatibilitati cum era Voiculescu ministru care face politica medicamentului si director la fundatie care primea sponsorizari de la firme farmaceutice. N-am timp si evident nici informatie suficienta ca sa spun ceva despre relatia lui Cercel cu firmele de medicamente, in investigatia asta se amesteca vraiste adevar cu jumatati si cu aiureli.

      Asta cu diagnosticele, nici asta nu e unicat, de asta avem parte si noi. E ridicol dar asta e, si in buna parte de vina sunt si asigurarile nu doar statisticienii. Iti dau idiotenii legate de asigurari: vreau sa fac un ECHO la o pacienta cu percardita – e standardul de aur cum i se spune, investigatia standard. Pericardita inseamna de multe ori acumulare de lichid in jurul inimii care poate in final sa o blocheze complet – se numeste tamponada cardiaca, se moare cu asa ceva. Sigur, avea lichid in pericard, am luat cardiologul de un brat, a facut peridardiocenteza, a drenat lichidul adica, femeia se vindeca. M-am trezit ca asigurarea n-a acoperit ECHOul, pacienta a trebuit sa plateasca din buzunar, a platit percardiocenteza insa – go figure. Jumatate de an m-am chinuit cu ei, pentru ca in final sa pot vedea ce diagnostice acopera ei la ECHO – n-aveam nicio sansa, pentru ei o entitate anatomica, pericardul, si bolile aferente nu existau, pur si simplu nu existau, standard de aur ca investigatia? care standard, pentru ei pericardul nu exista in ce priveste ECHOul. Trebuia sa fi inventat ceva ce omul nu avea ca sa pot face investigatia.

      Alta situatie:De multe ori trebuie sa aproximam, pentru ca diagnosticele respective nu exista in DRG – nici macar in sistemul nou unele, cel al lui Obama, si discutia merge in felul urmator: pai am vazut ca am cutare boala, stai linistit ca e ceva ce suna aiuritor si pentru mine, e o aproximatie la ce ai putea sa ai, dar sistemul nu-mi da posibilitatea sa pun exact ce am in minte si ce ai, scuze, e drop list nu pot sa aleg decit din prostiile lor, pentru ei, ce ai tu de fapt nu conteaza.

      Deunazi m-am certat cu alta asigurare pentru un brain CT, la pacienta la care iar am facut nimic altceva decit standardul de investigatie, diagnosticul, cel mai general, memory loss… asigurarea zice: nu, are Azheimer’s. Nu domnule nu are, cum mama naibii vrei sa ce, sa mint, sa spun ca omul are ce nu are? Pierderile de memorie sunt un termen general cu foarte multe tipuri si cauze, eu asta vreau sa fac atunci cind fac un CT, sa vad daca are o tumora, un hematom subdural, un AVC, sa-mi restring diagnosticul diferential – a fost imposibil sa-i conving, nu au importanta manualele medicale, nimic.

      Bref, e complicat al naibii, un aspect infim e medicul, altul e sistemul DRG, altul IT-ul, un alt aspect este lupta permanenta cu idioti de la asigurari pe care omul le plateste din buzunarul lui si care se eschiveaza in toate felurile sa dea acesti bani inapoi, omului, nu mie, cind omul e bolnav, de spitale si clinici ce sa mai zic – vorbesc de cele private, la cele de stat cum e medicare e si mai si.

      La voi e si mai rau: Voi acolo aveti un system care ne paste si pe noi, o plata per capita cind e vorba de internari, la noi se numeste bundled care, tot de origine obamacare aici, o aberatie socialista, si nu vreau sa intru in amanunte ca incep sa urlu, e ceva ce schimonoseste complet actul medical si o sa faca din unele spitale falimentari, din altele institutii care alearga dupa bani si ii doare undeva de pacienti…. ca in Romania….

      Nu, nu e simplu, din pacate ca medic trebuie sa fiu si un astute businessman si sa si muncesc pina imi dau duhul, altfel sau pacientii mei sunt decavati sau eu n-am cum sa platesc salariile asistentelor si mi se inchide clinica. Adica uite, asa ceva e si aici nu doar in Romania. Ce vrei sa-ti spun, ca daca eu fac billing, adica valoarea muncii mele pe o luna e de 100.000 dolari, si crede-ma ca asta inseamna munca grea, cam 40+ pacienti pe zi, asigurarile ne platesc inapoi 30.000 de dolari din care eu trebuie sa acopar nu stiu cite salarii si intretinerea clinicii? Iar pacientului i se spune pe foitza de la asigurare “atit a costat”, si s-ar intelege ca asta au platit si omul casca ochii… dar de fapt nu spun si cit au platit, o fractiune. Si discutiile au ajuns asa: Pai am platit la APRN vizita 60 de dolari. Nu draga, noi, clinica, am primit 20 de dolari de la asigurare, si asta plateste si APRN, si asistenta care te-a pus in camera si ti-a luat semnele vitale, si fata de la biroul din fatza care ti-a facut programarea aici si programarea ca sa faci cutare investigatie, si multe altele…pe mintea, munca si timpul fetei aleia de are grija de tine de fapt s-au platit vreo 5 dolari… Explica asa ceva romanului….Mda, ador obamacare, medicina gratis pentru toti, scuze, my ass. Si mai si dau pe aici sa urle nea edi caraghiosul cum mor eu dupa socialism, trotsky in disguise :) :) :) .

      • edi spune:

        …ba daaaa, iatã cã :) cam supãrã…
        QED

        PS …mai bine caraghios, decât insidios…

        • Shadow spune:

          @edi
          cand esti in fata unei explicatii cum numai cris stie sa faca mistocaria nu tine. Dansa a fost prea politicoasa vorbind de “caraghioslac”(conotatie voit fanariota pt tine) tu ramai baiatul “ca cam” si atat.

  6. emi spune:

    Exact la fel de greu de suportat erau si M5*, asa au crescut in sondare, ba au provocat si batai in Parlament…
    Nu inteleg cui ii serveste aceasta badaraneala generalizata, poate celor care ne tot declara neguvernabili, si se ofera dumnealor sa ne guverneze… :)

  7. Dorin spune:

    @Emi: cred ca asta este noul trend in politica, sa castige voturi facand circ si scandal. Probabil ca merge bine impreuna cu sustinerea financiara oculta.

  8. Tudor spune:

    Iar s au trezit antinazistii, antisecuristii, anticomunistii si pudibonzii autoasumati paznici ideologici ai blogului!
    Careia, desigur, i a trecut cheful de a aduce argumente savante despre cat de benefice sunt prevederile codurilor penale!

    Care paznici ideologici merge precum o rata pesedista, macane precum o rata pesedista, scrie precum o rata pesedista, dar daca ii zice cumva ca i …pesedista – pericol mare!

    Adevarul este ca mi se rupe n paispe daca sunt scos de pe blog, raman acelasi, care nu pupa in cur politicienii indiferent ce ar face…
    Oricum,ii fac un mare favor lui VV : in schimbul faptului ca ma accepta aici nu l bestelesc pe fb :)- si de cate ori nu m a mancat la degete!!!

    Cat despre modificarile astea la cpp , daca vor trece asa, sunt curios ce va spune peste un timp VV cand un parinte ii va spune ca cel care i a omorat sau violat copilul nu mai poate fi pedepsit penal fiindca asa a votat domnia sa…
    probabil va face pe inocentul, cum a facut si cand a iesit scandalul cu retrocedarile ilegale: ” astea s au facut pe legile votate de noi…?”

    Altfel, nu mi fac iluzii ca ciumei rosii i se va trage de la chestiunile din justitie, ci de la bani: se cam termina….!

    • emi spune:

      Poti vorbi cu cei cu care rezonezi, straniu e ca opinia lor nu te intereseaza, de parca ai fi platit sa injuri, nu sa dialoghezi…

      • Tudor spune:

        Pe cine am injurat, cucoana?
        Cumva esti dancila travestita, de i tii partea?
        Ti se pare cumva ca domnii astia care au castigat alegerile guverneaza?

        Tu nu vezi pe mana cui a intrat Romania?
        Dancila, Iordache etcetc…. toti pusi acolo ca s slugile lui dragnea; daca accepti prostia asta adusa la rang de politica de stat esti ri tradator, ori spalat pe creier.
        Chiar ma intreb daca tu iti permiti sa ai si idei personale…?

        • Shadow spune:

          @tudorica
          mai bine decat ciolos, pruna, ghinea si restul de extremisti de la usr.
          daca astea sunt ideile tale “personale” esti doar caraghios. Nu ai idei personale ci idei care iti sunt “suflate” de “maestrii papusari” ai Romaniei. Secu in principal dar nu numai.

  9. cris spune:

    @ Emi

    Nu, te rog frumos, dinsul insulta gratis, din virtute, onoare si patriotism. Nici macar elenick sau maricica nu-i pot tine isonul… e de ignorat, nu exista de fapt nicio discutie, nu-si doreste asa ceva ci doar prilejul sa mai urle la careva: bozgore, milogilor, ciuma rosie, etc, etc.

    Hmmm cred ca asta se numeste “idiot util”, cert e ca progresistii au adoptat metoda si o folosesc din plin ca doar sunt urmasii socialistilor, ceva mai pragmatic, ca sa nu spun brutal, mai la firul ierbii, stirnesc tot soiul de emotii explozive, tropaie aparent justificat ca asta ar fi libertate de opinie, isi pun poalele in cap, stirnesc reactii violente la altii pe care ii insulta, exacerbeaza frustrarile oamenilor, etc, etc. Noul idiot util, omul nou, e ala mai violent se vede, nu doar sustinator al vreunei idei aiurite.

    De discutat am discutat aberatiile de pretentii ale lui Kovesi & co referitor la schimbarile din codul penal, cind a aparut fituica aceea de “popularizare”, unde mai pui ca unele din schimbari sunt propuse de pnl care acum nici usturoi n-a mincat. Dar ce-i impiedica pe cei de acum din parlament, usr, pnl, sa urmeze caile legale? – considera ca ceva din schimbari e aiurit, trimit la CCR, presedintele la fel, poate sa trimita si la CV daca vrea…care-i problema, de ce nu le convin in final caile reglementate democratic, institutionale, si trebuie sa urle si sa insulte?

    • emi spune:

      Pai nu asa se facea “educatia” si in Armata RSR?!?
      Omul e profesionist!

      • cris spune:

        sincer…nu ma intereseaza nimic legat de dinsul

        • edi spune:

          …ceduamneiartãmã, ai pãtit ceva…? …reproduci aproape instantaneu ce gãsesti pe aici, …ce e cu tine, ai rãcit… ?

          …cã mai ceva vreme în urmã lãsai sã treacã mãcar câteva zile dela postarea “originalã”, deh, sã nu batã la ochi…

          Oooof, vãd cã sunt din ce în ce mai multe dileme…, cu neoconservatorismul de-acolo-de-acasã te cam astepti mereu la surprize, aici, la domnul W, de voie, de nevoie, a trebuit “sã iei în bratze”, la pachet cu alde ‘mnealor, si mitocanii urbanului mic si prãfuit al VechiuluiRegat…, na, ce sã mai faci acum…, faci ce stii mai bine, cu-burta-pe-carte-cãutãm-modele-si-matrici-si-teze-si-antiteze-ale-drumului-critic-spre-utopie…

          …cã asa e kinky la tocilarii care “papã” tot, din scoatzã-n scoartzã, sã nu se facã de râs si sã explice “cu multã elocintz”, de fiecare datã cãnd o cere ocasiunea, unde suntem, de unde venim si, mai ales, încotro ne ducem… :)

          …cã, cu toate nobilele idealuri de dreptate si justitie [da,da,da, exact aceea cu fiat-justitiaet-pereat-mundus, ...altfel, cum ?] si alte crize …de moment [...], as paria cã, fiind aici, n-ai fi marshat nicicum la o asociere gen Piata-V-9iunie.

          Deh, “realismul” [disimulat al] pãturii-intelectualitãtii [îndeosebi cea autodeclaratã], adeptã sincerã a principiului /mai bine actionar, decât activist/.

          Cam asa…

          In rest, bineînteles, “excelent”, nota 10[zece], poftim carnetul…!

  10. Mihail spune:

    @emi,

    Fiecare cu parerea lui, totusi arhitectii Teatrului sung vienezi.
    Ma rog.
    Uite de aceea unii o ard prin Italia, la midle, iar altii prin Londra la hight class.

    • emi spune:

      Eu am venit sa recuperez din aurul furat de romani, tu de ce ai ales MB, ca sa poti experimenta cum e sa fii “golan”?!?

  11. emi spune:

    @Dorin
    Asadar de aceea este acel parc straniu in fata la Teatrul Vasile Alecsandri, au privit planurile sucite si au plasat intrarea principala in spate… :) :) :)
    Am ras de ma doare gatul, bine ca nu l-au construit direct pe Bahlui, ca e la doi pasi.

    • emi spune:

      N-am priceput nimic, invarte idei scoase din context si trage concluzii aiuritoare si
      rauvoitoare. Injuraturile care ar fi, ca doar autorul il acuza pe @ VV in fel si chip?!?
      Daca te referi la vorbele despre vanatoare, si mie mi se pare ciudat ca sunt vanate doar trofee nevinovate/caprioare, bune de atarnat pe pereti a fudulie/fac ce am chef si nu imi pasa de voi, in loc sa fie vanati adevaratii vinovati/lupii care chiar praduiesc…

      • Adam Mareș spune:

        Înjurăturile le-am văzut pe rețelele de socializare și pe site-uri.
        Articolul ăsta l-am postat așa, că nici eu n-am prea înțeles ce vrea să spună autorul. Am dedus doar că VV ar fi un caz exotic, abisal. :D

  12. Adam Mareș spune:

    @VV
    Bravo, ați reușit să-l bateți și pe Dragnea la înjurături azi. :-(

    • Tudor spune:

      Pai tocmai ce a explcat VV astazi la A3 ca Dragnea este un fel de ingeras, victima a manipularilor unor rauvoitori; a uitat sa zica de soros, deh- batranetea :)

      Am prieteni in Teleorman si stiu foarte bine ce spun: acela este un judet capturat; niciuna dintre institutiile statului nu functioneaza decat in slujba lui dragnea, nimeni n are voie sa l critice, tuturor le e frica; altfel , e baiat bun … cu complicii lui, desigur!

  13. Adam Mareș spune:

    Nu credeți, totuși, că sunt niște probleme cu codurile astea? Mă refer la modificările făcute.

  14. Adam Mareș spune:

    Altă aberație, azi. E absolut revoltător ce se întâmplă!

    Au trecut acum la legi cu dedicație, cum e cea aprobată astăzi în Comisia juridică a Camerei Deputaților, prin care se modifică legea privind sancționarea faptelor de corupție, în sensul dezincriminării obținerii de foloase din operațiuni comerciale incompatibile cu funcția, dacă beneficiarul este o terță persoană.

    Cu alte cuvinte, dacă un președinte de Consiliu județean, un primar sau un parlamentar se înfruptă ilegal din banii românilor, nu va mai păți nimic dacă banii ajung la mama, fratele, cumnatul etc. Această modificare, trecută deja de Senat, a fost propusă chiar de un condamnat pentru asemenea fapte, deputatul PSD Cătălin Rădulescu.

    În decembrie 2016, el a fost condamnat la un an și jumătate de închisoare cu suspendare pentru dare de mită și efectuarea de operațiuni financiare, ca acte de comerț, incompatibile cu funcția.

    Adică exact pe baza articolului 12 din legea 78/2000 a cărui modificare a propus-o și a reușit să o treacă prin Senat și prin comisia juridică a Camerei Deputaților.

    Dacă vreți să știți cine sunt cei care fac legi în Parlament, special pentru ei, citiți un fragment din decizia de condamnare pronunțată de instanță :

    ,, În baza art.12 lit.a din Legea nr.78/2000 cu aplic. art.5 Cod penal, condamnă pe inculpatul Rădulescu Cătălin Marian (cu date de stare civilă), la pedeapsa de 1 an şi 6 luni închisoare, pentru săvârşirea infracţiunii de efectuare de operaţiuni financiare, ca acte de comerţ, incompatibile cu funcţia. În baza art.255 Cod penal(1969) rap. la art.6 din Legea nr.78/2000, cu aplic. art.5 Cod penal condamnă pe acelaşi inculpat la pedeapsa de 1 an închisoare, pentru săvârşirea infracţiunii de dare de mită. În baza art.33 lit.a şi art.34 lit.b Cod penal(1969) contopeşte pedepsele aplicate inculpatului Rădulescu Cătălin Marian, urmând ca acesta să execute pedeapsa cea mai grea de 1an şi 6 luni închisoare. În baza art.71 alin.2 Cod penal (1969) interzice inculpatului Rădulescu Cătălin Marian exerciţiul drepturilor prev. de art.64 lit.a teza a II-a, lit.b Cod penal (1969) pe durata executării pedepsei principale. În baza art.861 alin.1 şi 2 Cod penal(1969) dispune suspendarea sub supraveghere a executării pedepsei aplicate inculpatului Rădulescu Cătălin Marian pe durata unui termen de încercare de 4 ani, stabilit în condiţiile art.862 Cod penal(1969). În baza art.863 Cod penal(1969) dispune ca pe durata termenului de încercare inculpatul Rădulescu Cătălin Marian să se supună următoarelor măsuri de supraveghere: a) să se prezinte la datele fixate la Serviciul de Probaţiune de pe lângă Tribunalul Argeş conform programului stabilit de acesta; b)să anunţe, în prealabil, orice schimbare de domiciliu, reşedinţă sau locuinţă şi orice deplasare care depăşeşte 8 zile, precum şi întoarcerea; c)să comunice şi să justifice schimbarea locului de muncă; d)să comunice informaţii de natură a putea fi controlate mijloacele lui de existenţă. Atrage atenţia inculpatului asupra dispoziţiilor art.864 Cod penal (1969) privind revocarea suspendării executării pedepsei sub supraveghere. În baza art.71 alin.5 Cod penal (1969) dispune suspendarea executării pedepsei accesorii pe durata termenului de încercare. (…)Pronunţată în şedinţă publică azi, 30 martie 2016.,,

  15. Mihail spune:

    @emi,

    Corect se spune UK.
    Am ales Regatul pentru ca aici am avut, initial, contract.
    Oricum in Italia nu as fi mers, prea sunt italienii galagiosi, needucati si lenesi.
    Nici dupa spaghete nu ma prea omor.
    …cat despre Elena Udrea, mie, ca femeie nu-mi place, nu-i genul meu. Am alte gusturi si, pe deasipra, sunt si selectiv.
    Insa, o admir pentru curajul si demnitatea ei.
    Armeanul s-a c…t pe el in Parlalament. Se tara si in genunchi daca-i spuneau aia.
    Uite ce fel de parlamentari avem, nu au nici curaj, nici demnitate.
    Asa popor, asa reprezentanti.
    Nu vin in Romanica decat in vizita.

    • emi spune:

      Mie nu mi se par italienii asa cum ii etichetezi tu, poate ca eu nu atrag in vecinatatea mea acel tip de oameni, pentru ca in general atragi in jurul tau oameni asemeni tie… :)
      De aceea ma minunez ca stau de vorba cu tine, si ma tot intreb, la ce anume rezonam, ce lectie ar trebui sa invat de la tine?!? :)
      Poate ca tocmai usurinta cu care etichetez si eu oamenii care nu imi plac, asta ar fi oglinda vis-a-vis de tine, exact ce ma enerveaza cel mai tare, oglinda!!!
      Aici ma simt colaborator si nu angajat, prietena si nu subaltern, si asta face macaroanele suportabile. Apropo, pastele aici sunt de fapt o necesitate inteligenta, in caldura si umiditatea verii painea se acreste in cateva ore.

      • Shadow spune:

        @emi, mihail

        nu italianul nu este cel zugravit de mihail. Am lucrat 4 ani si jumatate in Italia(si sud si nord) si stiu cum sunt (nici spaghetele nu-mi plac) dar asta este modul in care englezul si numai el se raporteaza la ei insisi. E un stereotip. Si e plina Europa de stereotipuri in care fiecare natie binenteles e superioara alteia. Europa poarta in ea germenii razboiului. Si “unirea fortata” europeana nu face decat sa exacerbeze aceste laturi. In plus englezii au acum mari dubii despre lumea post brexit. Isi dau curaj comparandu-se cu ceilalti doar doar mai reusesc sa se auto-convinga ca au facut pasul “drept”.

        @emi
        colaborator este un termen foarte ipocrit, eu il prefer pe cel de angajat si chiar cel de subaltern. colaborator lasa se se inteleaga ca participi la decizii cand in realitate nu e adevarat. Sau e “rar adevarat”.

    • emi spune:

      Apropo, unde este acum etalonul tau de demnitate?!?
      Se ascunde cumva plina de demnitate?!?
      Atentie cand judeci pe altii, pentru ca viata te va pune in pielea lor, mai devreme sau mai tarziu, CA SA II POTI INTELEGE!!!
      “Cu masura cu care judeci, vei fi judecat.”
      Poate de aceea si @VV cunoaste astazi toata aceasta avalansa de antipatie, a pus prea mult suflet in criticarea adversarilor politici.

  16. Adam Mareș spune:

    Azi, următorul dialog a avut loc cu adevărat în Comisia juridică a Camerei Deputaților.

    Era vorba despre Legea 78/2000 privind prevenirea, descoperirea și sancționarea faptelor de corupție:

    Marton Arpad, UDMR: “Avem nevoie de legea 78? Haideți să o abrogăm și am rezolvat problema.”

    Eugen Nicolicea, PSD: “Eu sunt de acord cu dvs. cu abrogarea ei”.

    Corect. Doar am stabilit că în România nu exista corupție. Cum să avem nevoie de ea.

  17. Adam Mareș spune:

    Cică ăsta e Parlament
    “PSD arată chiar acum cât de mult urăște democrația. În total dispreț față de reguli și de opoziție, forțează votul pe Codul de Procedură Penală. Netransparent, fără dezbateri, au prelungit plenul Camerei Deputaților până a reușit Iordache să transmită raportul oficial către deputați”.
    * “Avem de citit 315 pagini de amendamente în mai puțin de o oră, timpul rămas până la votul final. Astăzi, Liviu Dragnea calcă în picioare orice regulă și principiu al democrației”.

    • Tudor spune:

      Nu observi ca vorbesti singur, prietene?
      Crezi cale pasa vreunuia de aici de existenta unei Romanii in care egalitatea in fata legii si dreptatea sa fie sfinte?

      Tovarasii de aici au diapazonul la A3, nu te ai prins?

      De pilda, cand Ponta incalca constitutia cu HG55 si lua 540 de primari de la opozitie cu japca, afectand grav intregul echilibru politic stii ce spunea o “nepesedista” de pe aici?
      Ca e foarte bine, fiindca astfel primarii nu vor mai fi slugile lui Blaga!!!

      Adica sunt gata sa admita orice ticalosie, daca li se pare utila scopurilor patronilor lor politici, pentru ca apoi, cu acelasi tupeu incredibil, sa vrea sa ne dea lectii despre democratie si “stat de drept”.

      Iti amintesti ce spunea Ponta cand refuza sa aplie legea si sa organizeze alegeri locale partiale?
      Ca n o aplica fiindca nu vrea el!
      Ai vazut vreo tresarire de stat de drept pe aici???

      Mai grav este ca unii nici macar nu realizeaza ca in fapt sunt niste slugi politice!

  18. Adam Mareș spune:

    Conform modificarilor: Daca un criminal reuseste sa se ascunda un an, iar procurorul de caz nu ii poate recolta adn pentru a-l incrimina, acesta din urma trebuie sa inceteze urmarirea penala.

  19. cris spune:

    VV, eu, ca oarecum strain, poate nu inteleg niste lucruri. De exemplu scandalul acesta in ziare si in strada pe codul penal. Inteleg ca dinsii au reprezentanti in parlament – USR, PNL, cei din justitie stiu sa se apere si singuri. Nu pricep: marii reprezentanti de dreapta, competentii de felul Ghinea sau Chichirau, sunt asa de impotenti, inapti, necunoscatori incit nu stiu sa dea o replica la nivel institutional, sunt o adunatura de babe isterice care doar stiu sa urle? Si nu exista decit daca amplifica scandalul in strada? (Se pare ca da, acusica CCR a respins contestarile lor la statutul magistratilor, dar sunt si puncte la care au acceptat asemenea contestari pe alte legi)

    Dar e foarte simplu, pot sa sesizeze CCR, la fiecare punct din noul CPP pe care il considera neintemeiat, anormal, de aparat penali, etc, etc: nu au specialisti sa faca asa ceva, sau se tem ca s-ar vedea ca nu au habar despre ce vorbesc si ca fac doar propaganda? Care-I problema lor de considera ca nu le merge decit cu poalele in cap, injuraturi in parlament si in strada? pai daca sunt tehnocrati si destepti nevoiemare fatza de “stirbi”, sa-si puna argumentatia pe hirtie acolo unde conteaza, adica la CCR.

    Vad ca ICCJ sesizeaza CCR, si la modul profesionist, o placere sa le citesti argumentele, nimic de felul elucubratiilor tefelisto rezistace, Bravo lor, asa trebuie sa fie, asta inseamna democratie. https://media.stiripesurse.ro/other/201806/media-152942706448867700.pdf
    *****

    Inca ceva, Apador CH, care este filiala romaneasca a Comisiei Helsinki si raporteaza la Washington/ opiniile lor sunt parte a raportului de tara al dept de stat, a inceput sa scrie despre protocoale…. Stiu eu, poate chiar se schimba ceva cu venirea lui Mitchell. Cert este ca abia au suflat asa ceva, acum 06/19, si este deja preluat de Associated Press pe 06/19, cam timid, mai printre dinti, dar e preluat. Vom vedea…. Aceasta e opinia lor:

    • cris spune:

      si inca un articol pe care nu l-am vazut mentionat in presa romaneasca – acolo nu exista decit presa progresista, WAPO si NYT. Din New Statesman

      https://www.newstatesman.com/world/europe/2018/03/battle-clean-romanian-politics-has-long-way-run

      “Taken together, these scandals go a long way to substantiating the most serious allegations that have been levelled at the DNA by its critics, including those targeted as a result of its investigations: that the agency pursues politically-motivated prosecutions, that it fabricates evidence, that witness testimony is extracted through intimidation and blackmail, and that it acts without regard to constitutional limits, democratic scrutiny, the separation of powers or the rule of law.

      Most troubling of all for a country that experienced the brutality of the Securitate, the communist era secret police, are revelations detailing the close and secretive relationship between the DNA and the SRI, and the role they jointly play in manipulating the criminal justice system through covert and extra-constitutional means. It was already known that the DNA relies on the SRI for wire tapping and other technical support, and that the SRI, in exchange, gets to direct certain DNA prosecutions. It now appears that the SRI exerts influence over the courts when DNA cases are brought to trial.”

      La fel, fti convins ca aceasta ajunge la senatori republicani si la Comisia Helsinki, ca raport nu ca articol.

      Cam asa e, pentru cine nu pricepe de ce aceste protocoale secrete nu sunt deloc normale si nu se face asa ceva intr-o tara democrata – sunt in afara controlului reciproc al puterilor in stat, scapate de controlul constitutional si scrutinul democratic. S-a vazut ce a insemnat acest control constitutional: in 2016 CCR a considerat ca inregistrarile facute de SRI pentru DNA sunt neconstitutionale, s-a impus separarea acestor doua institutii…. ori daca ai un protocol secret ce nu poate fi supus controlului de constitutionalitate….hmmm, cit de democratic e asa ceva?

      VV, chiar am o intrebare, in ce priveste protocoalele publicate pina acum: ce-ar fi sa cereti opinia CCR privind constitutionalitatea lor? Dar opinia CV? – ca parlament puteti sesiza CV privind existentza acestor protocoale secrete, iar opinia lor are o valoare in primul rind educativa pentru romanul caruia i se pare ca asa se face intr-o lume, celui care considera ca drepturile omului sunt un lux, ca un control reciproc al puterilor in stat ar insemna controlul serviciilor de informatii asupra a orice, si ca asemenea aberatie ar fi banala.

    • Dragă Cris, In România situația este destul de gravă. Cei care amenință, înjură, huiduie și îmbrâncesc sunt de partea drepturilor omului și a democrației. Orice tentativă de a domoli huliganismele este considerată drept abuz. Modificările legislative în aplicarea deciziilor CCR sau a evitării pe viitor a unor situații inadmisibile din trecut sunt cnsiderate atacuri la adresa justiției etc.etc. Suntem cu susul în jos.

  20. Tudor spune:

    ‘e aproape fascist, imi asum ceea ce spun” …. purtatorul de cuvant al psd despre transferul contributiilor in 2016.
    Asa si ratele de pe aici: cum le spui ceva adevarul despre Ciuma rosie cum “fascism fascism”…

    desigur, si a dat cu parerea si VV, ca “specialist”!

    https://www.youtube.com/watch?v=al5p9qSGRys

  21. Tudor spune:

    Vad ca s au trezit multi tovarasi sa vorbeasca despre maxima integritate a profesorului Nicolae Ppa, fost presedinte ICCJ cand cu Protocolul.

    In primul rand “protocolul” ala este un document tehnic, care stabileste reguli privind transferul de date in sistem electronic, ceva absolut banal, asemenea hartii se intocmesc peste tot in lume.

    In al doilea rand, doi din trei semnatari sunt de sorginte pesedista: george maior si nicolae popa; astfel popa a fost numit presedinte iccj fara sa indeplineasca conditiile legale de vechime; aseara, la A3, fostul adjunct PNA miclescu a spus explivit ca popa a ajuns la iccj pe “filiera ion iliescu”…

    Clar, antiprotocolistilor?

    PS: si fiindca tot este asa integru Nicolae Popa asta, stie cineva cate doctorate in drept a pastorit pentru ofiteri din SRI si SPP?
    Intreb fiindca eu stiu niste beneficiari …

  22. Tudor spune:

    Mihail
    apropos, uite ce spun niste rai pe fb despre amicul nostru… :)

    “Intr-un an, la 24 ianuarie, a venit in Piata Unirii din Iasi cu banderola la mana cu “Moldova vrea autostrada”, iar la nici doi ani, a fost cel care nu a votat un amendament la Bugetul national, pentru a fi alocati bani pentru studiul de fezabilitate la Autostrada Iasi- Tg Mures.”

  23. elenick spune:

    VV,

    Pentru a intelege pozitia noastra – a unora – pe blog, cititi si articolul acesta, ati ajuns ”studiu de caz”!!!

    http://www.ziare.com/liviu-dragnea/psd/vor-tara-noastra-dar-noi-am-fi-putut-fi-ca-ei-dintre-ai-lor-1518146

    • Adam Mareș spune:

      Nu pot înțelege, nici VV, nici alți politicieni, fiindcă trăim în lumi paralele.

      • emi spune:

        Tocmai asta nu intelegeti voi, ca noi va intelegem perfect, dar alegem sa nu acceptam sa vibram in sentimente care nu ne plac, avem dreptul sa ne alegem vibratia, asa cum aveti si voi acest drept, se numeste liberul arbitru sau dreptul de a trai cum iti place, daca nu ii deranjezi pe altii.
        Deci, cu ce te deranjez eu pe tine, daca aleg iertarea in locul urii, linistea in locul fricii, detasarea in locul implicarii?!? Pe barca mea, cum a definit-o poetic @cris, politica nu va mai avea acces decat sub forma de politici, partidele sunt prea mari, nu au loc, voi invita doar oameni politici cu care rezonez.
        Si nimeni nu ma poate obliga sa urasc, daca eu nu am chef.

        • emi spune:

          Dupa cum observi, si domnul Vosganian a decis sa nu va mai primeasca darul sub forma de insulte, si nu va mai raspunde, daca darul otravit nu e primit, el se intoarce la cel care l-a lansat, adica toata ura din cuvintele tale te va lovi pe tine, precum bumerangul.
          “Ce-si face omul cu mana lui…”

          • Adam Mareș spune:

            Eu nu urăsc pe nimeni. Însă nu pot decât să mă amuz despre felul în care te auto-iluzionezi că ești un om bun, prin toleranța și iertarea pe care o ai față de niște hoți, din cauza cărora mulți oameni suferă și mor (pentru că sărăcia și lipsa de dezvoltare a țării fac victime).

          • emi spune:

            Fiecare obtine ceeace merita.

      • In lumea ta în care se huiduie, se tropăie, se ammenință (uite doar un exemplu dintre multele:Dan Mihai M despre mine:„ Executat pe stadion langa ceilalti parlamentari PSD-ALDE-UDMR plus toti din guvern si administratie. 1000 de executii plus confiscarea averilor ilicite si o luam de la zero cu o democratie sanatoasa!”) se îmbrîncește, se fac gesturi obscene e mai bine, presupun…

    • Cred că asta e o glumă tristă. Intai nu știu când si ce anume am votat ca să-l salvez pe Liviu Dragnea. Asta e o minciună sfruntată și nu mă mir că tu o colportezi. In al doilea rând, chestia cu invocarea irului e de prost gust. Când am mirosit sticla de mir (ceea ce fac foarte des,pentru că îmi place mirosul) eram complet singur în sală, în ultima bancă. Faptul că o televiziune m-a filmat de la balcon fără ca eu să știu nu argumentează faptul că am vrut să fac vreun spectacol în fața colegilor care, cum spuneam, nu erau în sală. Deci invocarea chestiei cu mirul e rușinoasă. Dar că în fața atâtor abuzuri, încălcări ale drepturilor omului nu aveți nicio compasiune, asta cum e? Cartea șoaptelor e un imn adus victimelor tuturor nedreptăților. Ai vrea să fiu de partea celor care huiduie, înjură, amenință și îmbrâncesc?

  24. Adam Mareș spune:

    ) Înregistrările de pe camerele de supraveghere, precum şi cele
    realizate în locuri publice pot constitui mijloace de probă.”

    Dacă se filmează o infracțiune în spațiu privat, nu e probă?

    • Tudor spune:

      si te miri?

      crezi ca va comenta subirctul vreo rata pesedista de pe aici?

      • emi spune:

        Exact, nu va comenta nimeni pentru ca aici nu sunt “pesedisti”.
        Nu poti deosebi un centrist de un extremist.

        • cris spune:

          Emi, tehnica este ca orice ai spune ba chiar si daca taci esti pesedist, daca nu esti de acord cu timpeniile esti pesedist. zau nu te obosi sa raspunzi la asa ceva. Si cu ce sa fii de accord sau sa negi, balamucul din capetele unora?: uita-te la succesiune

          1. protocoalele, aici e vorba de cele semnate de kovesi (DNA, parchet, ICCJ), cu serviciile sunt ceva normal, banal, asa se face oriunde in lume zice.

          2. protocoalele semnate de dragnea cu serviciile. adica de ministerul nu stiu care cu acestea e rau, foarte rau, oribil, anormal nu s-a mai vazut asa ceva.

          pai daca sunt normale de ce e al lui dragnea rau, sau daca sunt anormale de ce sunt ale lui kovesi bune? Si vine cireasa pe tort:

          3. protocoalele nu exista, sunt o inventie ca psd-ul sa acopere ce nu face economic

          Adica dupa ce zici ca sunt bune la kovesi, rele la dragnea, ele de fapt sunt o inventie, nici nu exista..,

          :) :) :) ce sa raspunzi, indiferent cine sau ce esti ? Sunt aberatii, submediocre nu doar aberatii, prostii pentru prosti :) :) :)

          • elenick spune:

            Nu, ci ca esti pafarist cu ifose de om de stiinta! :)

          • cris spune:

            multumesc elenick, in acest caz e un compliment, sa fii absolut in afara unor aberatii: da, asa e, nu pot apartine de balamucul tau si al altora si nu accept nebuni tzantzosi care se pretind doctori, dottore. Ca asta inseamna ifose la tine, tine de structura balamucului, 2+2 =4 e desigur un ifos, poate face 5, 3, 7 dupa cum vrea balamucul :)

    • Nu știu ce a semnat Dragnea, dar asta nu diminuează cu nimic gravitatea protocoalelor care restrâng drepturi cetățenești. Și nu pot înțelege cum oameni normali, care zic că nu sunt nici salariați ai SRI, nici slugi, nici fanatizați, pot face apologia acestor înțelegeri secrete. Dacă ar fi fost tehnice nu ar fi fost secrete. Dar ele restrângeau în secret drepturile cetățenești, ceea e fff grav. Din 26 000 de mandate de siguranță națională, judecătorii au respins doar două!!! Venea pe e-mail și se aprobau pe e-mail!!! Ești mândră, Adam, nu-i așa, de lumea in care ai trăit.

      • cris spune:

        Pai nu exista, portocala nu exista, inregistrarile cu ghiotura nu exista, protocoale secrete nu exista, locul trei la condamnari la CEDO pe proces inechitabil nu exista…. Gaslighting, sa convingi pe cineva ca ce vede nu exista, i se pare… cel mai mare truc al diavolului este sa te convinga ca nu exista…. sau ca e democrat.

        Cam asa cum spuneti, au pretentia de la dumneavoastra care scrieti despre un genocid, sau de la mine medic, sa ce, sa iesim in piatza si sa spunem ca oricine, vinovat sau nu, sa mearga la puscarie, sa inchidem ochii cind se face o nedreptate unuia sau altuia, ba de la mine care am mai si trait vreo 20 de ani cu microfoane in casa si cu securistul intrindu-ne in casa cind dorea, ca e bine ca noua securitate sa faca asa ceva, ca asta ar fi democratie si stat de drept.

        Unul din motivele pentru care am iesit pe vreo strada in 1989 a fost acesta, intruziunea securitatii in tot ce inseamna viatza a ta, si vad acum indivizi care se aolesc ca sunt urmasi ai celor de la ’89 care au murit, ei care slavesc securisti, si vor de la mine, care am ingrijit Dumnezeu stie citi raniti si muribunzi atunci, sa ii aplaud ca vor iar securisti in casa oricui!!!! E o rusine, e un dezastru, Iliescu a fost un antidemocrat convins in ’90, astia sunt inca mult mai rai si mai perversi in numele unei asa zise democratii, acum la aproape 30 de ani dupa. Au ajuns sa fie de o mie de ori mai rai decit “pesedistii”. Intr-o alchimie aberanta, cei care cica reprezinta occidentalismul si democratia sunt securisti si prototalitarism, anti rule of law, atit de pina in maduva oaselor, incit pesedistii cu toata istoria lor par mielusei. Imagine emblematica: CTP, ordinarul care scuipa otrava la adresa celor de la Universitate din ’90 e acum ce sa zic marele democrat, guru al statului de drept. Asa ceva e bun, pentru ei e bun, e dezirabil, isi smulg hainele de pe ei de cit de bun e, baga porcaria asta pe gitul oricui ca altfel daca nu inghite e prost, stirb si ciuma rosie, sunt gata sa puna oameni la zid si sa-i impuste daca nu accepta asemenea enormitate. Ei nu spune !!!! Din partea mea: pesedeul nu exista pentru mine, scuze, nu pot uita, dar ei urlatori care iti spun in fatza ca e bine sa asculti oameni cu ghiotura, ca e bine sa bagi securitatea in casa oricui si ca e normal, ba chiar banal si ubicuitar democratic, ca e bine sa bagi si nevinovati la puscarie sau sa dai foc unei tari NICIODATA , indiferent ce blana democrata sau de rule of law isi pun.

    • cris spune:

      Nu te supara, sunt reluari ale fituicii de popularizare de acum citeva luni, si unele prevederi, inclusiv ca sunt legate de decizii CEDO, le-am mai discutat. Dar acum ai deja niste modificari votate: cine va impiedica sa inaintati la CCR aceste considerente, dar exact aceste considerente, prin USR, PNL, presedinte, si sa vedeti daca asa e cum ziceti voi au ba? Aveti vreo reticentza fata de CCR? Nicio problema, puneti presedintele sa trimita exact aceste comentarii ale voastre si la CV, ca vad ca asculta la ONG-uri, sa vedem daca si lor li se par anormale.

      Ce mare lucru, altfel trimiteti scrisori semnate de ONGuri pe unde se nimereste. Argumentati, trimiteti acolo unde si puteti obtine opinia indrituita professional, cea care conteaza, CCR, CV. E mai greu, va trebuie ceva rigurozitate, dar hai, daca eu un singur om, si deloc specialist in drept, am putut face asa ceva in 2012, sa argumentez ce gindesc si sa o adresez unor europarlamentari, voi aveti numerosi specialisti in drept, unul glorios si aici pe blog, nu? Sau nu aveti atita curaj, credeti deja ca ce spuneti nu e tocmai intemeiat si se preteaza doar la bla-bla-ul propagandist? Hai, curaj….

      • Adam Mareș spune:

        Nu ;tiu de ce vorbești cu “voi”. Eu sunt un cetățean neafiliat nicăieri.

        • Tudor spune:

          Te ai prins?
          Expertiza este monopolul marilor specialisti in drept pesedisti: ciordache of balti, serban nicolae strungarul facut om de ilici si nicolicea – ala cu dreptul facut prin ordonanta de urgenta la sectia dr tr severi a facultatii spiru haret …. ,
          a, si sa nu uit un alt mare expert, VV

          Ieri un deputat infractor declara la tv ca daca un procuror nu reuseste sa prinda infractorii intr un an inseamna ca e incapabil … nu stiu cum a facut VV dar a ajuns la aceeasi concluzie: nu un am jumate, nu sase luni, nu un an si o zi! fix un an!

          Tot vv zicea acum ceva timp ca …”care i problema daca se pensioneaza un sfert dintre judecatori!?”
          O sa se faca justitie in sedintele de partid, ca pe timpul lui nastase, inainte sa inceapa “abuzurile”…

      • cris spune:

        Maricica, era pronumele de majestate, ca doar il folosesti frecvent :)

        • cris spune:

          Sunteti intr-o situatie extrem de periculoasa in care se incita permanent la violentza si anarhie. Acestea nu inseamna democratie, inca mai putin decit un partid aflat la putere care ar vrea sa-si traga spuza pe toarta sa. Democratie inseamna checks and balances intre institutiile statului, folositi-le, mentineti-va in cadrul constitutional: pe mine ma bucura sa vad ca exista un raspuns de la CSM pe aceste legi – ma tot stradui sa deschid pdf-ul lor si nu reusesc deocamdata, poate mai tirziu-, de la ICCJ, e cadrul institutional … Indiferent cine are dreptate la un punct sau altul, important e sa mentii jocul in regulile sale. Cumva ca la fotbal, daca oamenii din tribune nu se mentin acolo, si au tot dreptul sa judece cum se desfasoara un joc si daca nu au profesiunea de arbitru, ci navalesc tribunele peste jucatori, in teren, se bat intre ele, bat jucatorii, bat arbitrii, dau foc…. atunci jocul s-a terminat, e stop democratie in numele unei democratii prost intelese. Asa cum s-a mai vazut, de altfel.

  25. Tudor spune:

    Astazi/ieri m au intrebat niste prieteni daca am drum spre Unirea , sa iau o doamna cu fetita….
    “vin c asta mica de la soitalul Gomoiu… nu mi au primit o, doctora mi a spus in fata ca fara doua milioane jumate n o interneaza”
    “dar ce are, doamna, fetita si de ce nu o duceti la Marie Courie ? – afllasem a sta in Berceni…
    ” doctora asta mi a recomandat o medicul de familie.. e ceva mai complicat, i a iesit si pe corp ceva….”
    “mi au iesit rele analizele si banii sunt putini; mami trebuie sa plateasca si intretinerea si cablul, doua analize nu sunt gratuite, sa luam si mancare si trebuie sa mi ia si papucei, ca a venit vara” – spunea fetita cu ochii cat universul intreg.

    “cat are doamna, fetita?”
    “face sase ani…”

    In aceeasi ordine de idei ne a explicat latrinistul radu tudor care i ordinea “prioritatilor” : sa termine intai cu abuzurile si apoi se vor apuca si de celelalte!
    Aha!
    Cum spunea toasu zdragnea in campanie: vom centra sistemul de sanatate pe nevoile pacientilor …. vom face spital republican cu 2500 de paturi, hotel pentru insotitori, parc si piscine, unde vom face si campus universitar si vom muta facultatea de medicina …. si zece mii de salvari, cate una in fiecare comuna … si… mai vreti?

    Acum intelegeti de ce au nevoie toarasii de protocoale pe care chiar ei le au semnat si alte subiecte inventate?
    Pentru ca au nevoie de scandal, singura modalitate de a distrage atentia de la minciunile sfruntate cu care au castigat alegerile si de la prostia care a devenit politica oficiala…

  26. elenick spune:

    VV,

    Desi Catavencii au virat puternic catre PSD in ultimii ani – paradoxal, pt mine- pe dvs. nu va iarta deloc! Poate va pune sefu o vorba buna… :)

    https://www.catavencii.ro/cod-galben-de-smiorcaieli-la-varujan/

  27. elenick spune:

    Pt pafaristii ”ambetati” de prostiile rostite ritos de Dragnea Tariceanu si restul pleiadei de infractori… lumea nu e proasta, intelege in profunzime lucrurile!

    https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/profesor-la-oxford-mimam-democratia-dar-totul-se-schimba-pe-banda-rulanta-950487

  28. Adam Mareș spune:

    PSD și ALDE nu mai suportă manifestațiile de stradă și vor să ia măsuri dure. Toți folosesc la unison termeni precum nazism sau fascism. Nu este nazism când zece oameni protestează la Parlament. Nazismul a început când Reichstagul, Parlamentul German, a votat o lege prin care i-a dat toată puterea unei singure persoane – Adolf Hitler.

    • cris spune:

      Serios? stii cum s-a dat legea respectiva? In 27 februarie 1933 s-a dat foc la Reichstag, s-a pretins ca au facut-o comunistii. S-a declarat stare de urgentza, s-au suspendat drepturile civile, multi oponenti ai lui Hitler au fost arestati. S-a votat in mai putin de o luna de la incendierea parlamentului, la 23 martie 1933 in cladirea Kroll Opera – Reichstag-ul era ars, S-a votat dupa ce o buna parte din deputati fusesera arestati, adica opozitia fata de Hitler fusese decimata, iar ceilalti care nu apartineau de NSDAP – acesta fiind minoritar in parlament in urma alegerilor indifferent cit s-au straduit-, dar mai erau prin parlament, erau inconjurati de SA si SS. Semnarea acelui act a fost precedat de aranjamente ca o minoritate parlamentara sa o semneze, impotriva unei majoritati alese democratic si pe care au decimat-o/au bagat-o la puscarie, pentru “binele” statului si natiunii, ca “lupta impotriva ciumei rosii”, iar parte din aceasta inscenare a fost pretentia ca majoritarii din parlament si-au incendiat parlamentul. Ne-am inteles? In esentza este preluarea puterii, impotriva unor alegeri democrate, de catre o minoritate, sub pretextul ca “ciuma rosie” da foc la tara.

      Daca ai prins ce tot spun despre Ermaechtigung Gesetz, macar fa efortul si citeste mai departe….

  29. Tudor spune:

    Cand un intelectual de talia lui vV (ce e al lui e al lui….) ajunge sa cautioneze prostia ca intaia virtute in stat …. cat de mare poate fe degradarea vietii publice romanesti?

    Ii spuneam acum ceva vreme dlui VV ca este expirat ca politician, el, dl Tariceanu si multi altii asemenea; nu ma aredea, sigur nu ma crede nici acum, dar cele afirmate in paragraful anterior tocmai asta demonstreaza: ei sunt macinati de prea multe compromisuri, de nenumaratele reciprocitati, permanentele tradari si pupatpiataindependentei, de imunitati natiotiedamiomie,
    …. stiti de ce era Hrebenciuc asa “abil politician”? fiindca era rezonabil si agreat de toti; nu era foarte calic, deviza lui era 70% puterea si 30% opozitia – un fel de “nu te supara, frate!”

    Va amintiti, cand a preluat usl puterea si VV a devenit ministru cineva de pe blog i a cerut dlui VV sa cerceteze tot ce au facut basistii … iar dumnealui ne a spus ca nu i treaba lui de ministru, ci a altor organe; ca dupa aia tot de la VV sa aflam ca daca “alte organe” isi baga nasul prin serparaia aia e nasol, ca adica ii timoreaza, “nu mai are nimeni curaj sa semneze” ….
    … cel mai misto a fst cand VV a fost intrebat zilele trecute la postul sau favorit (A3- stiti care dl Vosganian, nu? aia care va faceau securist si spion; dupa aia , cand v ati devenit util unii altora vi s a explicat politicos ca a fost o greseala si – sanki – dv i ati crezut) ceva n sensul ca de ce Romania a ajuns sa fie condusa de niste catastrofe – desigur, altfel formulat.
    Si dl VV ne a oferit explicatia: fiindca a fost decimata clada politica – adica de vina sunt tocmai “organele”alea – ei fiind niste inocenti, desigur; si victime!

    Crios este ca n am vazut nicio victima d asta sa emigreze, doar daca l cauta “organu” la interese…

    Hai ca e bine!
    Jos fascismul, traiasca clasa muncitoare!

  30. elenick spune:

    @all,

    INCA se face justitie in Romania! Dragnea nu a reusit sa santajeze pe nimeni, sa-si negocieze libertatea cu nimeni!

    Mai avem o speranta de trait aici, cu totii!

  31. elenick spune:

    VV,
    Ca o concluzie la articol, ASTA e salvarea Romaniei, o justitie corecta si impartiala, legi coerente si drastice cu infractorii!

    Cat timp va situati pe o pozitie constant si vehement opusa , inseamna ca faceti parte dintre EI… imi pare rau sa va spun.

  32. elenick spune:

    Anybody here? Cei cu statul paralel, cris, sorin, frate, pe unde… ??? :) :) :)

    • Adam Mareș spune:

      Îți dai seama că-s morți de supărare acum că l-a condamnat “statul paralel” pe Dragnea.

      • elenick spune:

        Care stat paralel, ca e acelasi complet care l-a achitat pe Tariceanu!!! :)

        • cris spune:

          atunci accepta si faptul ca tariceanu e achitat si ca l-ai porcait si considerat minicinos/vinovat degeaba, ce zici sa inveti ceva si din asta?

          nu draga, unii oameni mai si muncesc, Romania nu le ocupa tot timpul, ne-om discuta mai tirziu, fii multumita ca imi dau 1 minut din pauza de prinz pentru satisfactia ta. pa

    • sorin gyorgyfalvi spune:

      @ elenick

      … saraca minte saraca!

      http://vosganian.ro/?p=8538&cpage=1#comment-333998

      sorin gyorgyfalvi spune:

      iunie 13, 2018 la 6:24 pm

      Si da, foarte probabil ca Dragnea va fi condamnat, exista toate premisele sa se intimple asta: dosar fara nicio proba, fapte care nu exista, prelungiri nenumarate in asteptarea momentului optim… samd E tiparul clasic al comportamentului statului paralel!

      Si daca se va intimpla asta, Dragnea nu va avea in mine un sustinator, ghinion! Am avertizat demult ca pactizarea cu sistemul, incercarile de cadere la pace, coabitarea, si alte compromisuri nu ramin nepedepsite! N-avea decit sa uzeze de puterea acordata de cetatenii care i-au votat si sa indrepte rapid toate aberatiile statului mafiot portocaliu…

      In schimb, in loc sa taie in carne vie cum a facut piticul de boc cind a desfiintat pur si simplu cancelaria guvernului, sau macovei care a dat schimbat procurorii in 24 de ore, sau predoiu care a dat codurile prin ordonante de urgenta, sau chiar ciolos care a desfiintat prin oug directii din ministerul de interne pentru a infiinta altele in care si-a pus oamenii lui, samd ei au incercat sa isi fidelizeze vechi marionete portocalii prin mariri de salarii…

      Acum a venit scadenta faptelor: ori se va dovedi ca strategia lor a fost buna si lucrurile se vor indrepta de la sine :D … ori se va dovedi ca am avut dreptate (din nou) si ca vor avea de suferit!
      ……..

      • sorin gyorgyfalvi spune:

        @ VV

        ati vrut mereu sa dati satisfactie rezistacilor fascisti in detrimentul oamenilor care v-au trimis in parlament sa-i reprezentati. Ce sa zic, FELICITARI, ATI REUSIT! :)

        • sorin gyorgyfalvi spune:

          @ VV

          https://www.youtube.com/watch?v=WkOEQV03TMQ

          mda :D

          Se pare ca iohan v-a ascultat pina la urma, l-a dat naibii de popor si de imagine, si in pofida ridicolului s-a apucat sa conduca, si nu sa urmeze!

          V-ati crezut mari jucatori de sah cu statul paralel, parca-i re-aud pe cei care ziceau ca “SRI-ul a devenit mai democratic de cind e Heilvih…”, au desecretizat 2 hirtii care nici macar nu sunt scoase din vigoare si deja ati cazut in extaz! :D :D :D

          V-am tot spus, daca vreti sa jucati fotbal tineti ochii pe minge! E asa:
          1) legi justitie promulgate = NU
          2) lege referendum promulgata = NU
          3) protocoale desecretizate (toate cele care nici nu stim macar cite sunt) = NU
          4) eliminare abuzuri in justitie, dosare fabricate, kovesi = NU
          5) asigurarea ordinii si linistii publice prin oprirea manifestatiilor fasciste ilegale = NU
          6) portocalii trai la raspundere pentru furaciuni = NU

          samd…

          si daca ne uitam la tabela de scor xx la zero pentru statul mafiot!

          • elenick spune:

            Mai, Sorin, ceva, ceva incercari au fost. dar cu ”materiale” precum Nicolicea si Marton Arpad ce sa iasa? :)

            https://www.g4media.ro/psd-si-udmr-au-discutat-despre-abrogarea-legii-care-a-stat-la-baza-condamnarii-lui-liviu-dragnea-in-dosarul-angajarilor-fictive.html

          • Ai dreptate. Deși în ultimele luni s-au făcut pași importanți.

          • sorin gyorgyfalvi spune:

            @ VV

            :( :( :(

            din pacate intr-un joc de sah daca va place sahul “pasii importanti” NU CONTEAZA! Conteaza doar cel care la final da mat! Remizele iarasi nu conteaza!

            Puteti face 1000 de “pasi importanti”, daca la final vine un guvern securist “ciolos” si arunca toti pasii aia la gunoi in timp ce baga prin OUG de 10 ori cit n-ati avut dumneavoastra curaj avind in spate 60% din voturile romanilor!

            E ca si cum v-au lasat sa va jucati pina azi, si de-acum iohan a zis: gata, de aici preluam noi ca ati ajuns prea departe, ati facut prea multi “pasi importanti”! :D

            Daca va uitati retrospectiv la ce a declarat iohan in urma veti putea avea stupoarea sa constatati ca omul a zis toate lucrurile astea cu subiect si predicat! Si dati-mi voie, daca vine coalitia de “guvernare” si zice ca va face X, iar apoi vine sistemul si zice ca NU SE VA FACE X, ii cred pe ei!

            Iar toate astea se intimpla pentru ca nicio secunda alianta de guvernare nu si-a propus sa se lupte cu sistemul! Si-a propus doar sa-i supuna, sa-si puna oamenii lor, si sa lase lucrurile sa functioneze exact la fel… doar ca pentru ei!

        • sorin gyorgyfalvi spune:

          se poate zice ca e o contributie notabila din partea dvs. pentru Proiectul de Tara al Presedintelui Klaus Iohannis!

          http://www.presidency.ro/ro/angajamente/proiectul-de-tara-al-presedintelui-klaus-iohannis

          :D :D :D :D :D

        • Nu-mi spune mie chestiile astea.

  33. epolitikon spune:

    @VV
    Cum e treaba d-le Vosganian cu salvarea? Toti hotii deodata prin modificarea legilor justitiei, nu pe rand, a?
    Adica, banditi, singura noastra sansa e sa fim uniti, ca altfel ajungem la puscarie, nu?

    • Trebuie să fii cam idiot, amice, să poți crede că eu am spus așa ceva. Deși bănuiesc că nu te interesează, uite, totuși, textul meu care, dacă nu ești idiot sau ticălos, înțelegi că nu se referă la salvarea clasei politice: „Nu vreți să curățăm această țară, să fim curați și noi, să fie curată și justiția, să fie curată și presa, să fie curat și mediul de afaceri? Fiecare ban câștigat să fie rezultatul trudei asumării efortului și respectării legii. Să nu ne suspectăm unii pe alții că ne vânăm, să vânăm lupi și mistreți, nu cerbi, pentru că lupii nu poți să-i agăți pe pereți ca pe trofeu, ci numai cerbii. De aceea, dragii mei, noi susținem aceste modificări și noi susținem o reformă a justiției așa cum susținem o reformă a clasei politice și o reformă a presei, și o reformă a activității sindicale și patronale și o reformă a viziunii în privința omului de cultură. Nu ne putem salva decât toți odată, nu ne putem salva pe rând. Dacă spunem că justiția este infailibilă și că noi toți ceilalți greșim, nu o să ajungem nicăieri”.

      • sorin gyorgyfalvi spune:

        Ei si-au cultivat in rindurile lor psd = hotii… Si daca ne uitam cine unt ei… sunt exact hotii! Portocalii care au jefuit tara asta cit s-a jefuit in 200 de ani, in loc sa zaca prin puscarii ei au timp sa strige! Oare cine-o fi de vina pentru situatia asta? :D

        Pe banii furati de hotii portocalii azi sunt finantate proteste! :D Aia caare mai ieri votau pdl-ul pentru o geaca si-o galeata azi au ajuns sa-si ia geaca si sa iasa la protest pentru mai mult!

        NU pot sa nu-mi aduc aminte sintagma dvs.: la putere e loc pentru toata lumea! :D :D :D Aici a dus acel compromis! Nu mi-am propus sa va supar prea mult, dar dvs peronal ati facut greseli politice grave si multe de-a lungul vremii!

  34. sorin gyorgyfalvi spune:

    @ Cris

    uite ce suparat e saracu Tapalaga, e fleasca de suparare! :D :D :D

    http://www.reportervirtual.ro/se-sfasiie-psd-istii-pe-putere-dupa-dragnea-tapalaga-mihai-tudose-adrian-tutuianu-gabriela-firea-etc-au-cale-deschisa-pentru-a-incepe-batalia-pentru-sefia-partidului/

    “Jurnalistul Dan Tăpălagă a venit cu o reacție rapidă după condamnarea la 3 ani și șase luni de închisoare a șefului PSD, Liviu Dragnea.
    „Un prim efect notabil este restabilirea încrederii în justiție, după o serie de achitări răsunătoare și un val de atacuri menite să o slăbească. Ce alte consecințe va avea condamnarea celui mai puternic om din România?
    Crește exponențial presiunea opiniei publice asupra lui Liviu Dragnea, pentru a demisiona atât din funcția de președinte al Camerei Deputaților, cât și din cea de lider PSD. Dragnea este de azi dublu infractor, dificil să mai reziste prea mult în funcții.
    Se declanșează luptele interne pentru putere. Liderii PSD cu veleități – Mihai Tudose, Adrian Țuțuianu, Gabriela Firea etc. – au cale deschisă”

    • sorin gyorgyfalvi spune:

      … cred ca astia din statul paralel n-au inteles mesajul lui wess mitchell :D :D :D

      ia uite ce crispati erau saracii cind s-au intilnit :D

      https://www.youtube.com/watch?v=THjDTNKBEnQ

    • cris spune:

      Sorin, imi cer scuze, chiar sunt la sfirsitul unei zile grele si o sa spun ce am de spus scurt: Ce se intimpla in Romania e o maimutareala crunta. Pe spinarea omului obisnuit si cu niste consecinte grave, ca este vorba de om sau de o intreaga societate. Intre impotentza si baroneala pesedista, ineptia si securareala dreptacotehnocrata, sansa nu de a evolua ci chiar de a exista a romanilor e minima. Iarta-mi cinismul – chiar nu mai am rabdare, mi-au consumat-o niste zeci altii azi -, le doresc strigatorilor de azi sa aiba ce isi doresc, un barna, ciolos, ghinea, chichirau, pruna la putere, si o madam angie vaicarindu-se si dindu-se pe jos cind nu se da cu mertzanul, si tot ce inseamna aceasta. Si voi astepta sa urle intr-un an doi trei, n-avem autostrazi, n-avem scoli, justitia, serviciile … ca sa le pot spune zimbind un calduros: f.. off, aveti ce v-ati dorit, circ ati vrut cu circ sa traiti. Nu sunt cinica, nu am spus asa ceva, delete, delete, delete….ma uit la vreun film cu bomboana alaturi, micul meu Panzer de ciocolata :)

      Ah, sa nu uit se discuta legile justitiei in plenara CV zilele urmatoare – o sa vad daca gasesc ceva pe site, daca nu, oricum concluzia lor va fi publicata curind. Sa nu cumva sa fie surpriza ca CV le socotesc in regula…. ca iar o sa-i pice moralul lui papalaga.

      gata cu baliverneala, hai sa vezi ceva frumos

      https://www.youtube.com/watch?v=K6kdzi70ZN8

      Si in schimb sa ma uit la o zbieratoare cu hashtag care se tavaleste prin parlament, dar ce, am innebunat? :)Pfui, m-am saturat de tziganeli…

      • sorin gyorgyfalvi spune:

        @ Cris

        legile justitiei au fost trimise spre pomulgare de cind eram mic copil, mi-a crescut barba si am albit intre timp :D

        Problema e alta, nu aia ca nu reusec ei sa le puna in vigoare, ci faptul ca le-a convenit mersul asta de melc ca sa poata ei negocia “pas cu pas” cu sistemul.

        Nu securistii sunt cei care au promis sa fie baieti buni, ci dimpotriva, ei au tot dat cu flit pe fata, nemernicul ala de coldea a indraznit sa si ameninte cu moartea din parlament!

        Dar ei, astia care chipurile sunt la putere au zis: nooooooo, de cind cu Heilvih s-au facut baieti buni! Mai avem un pic si gata, am reformat sistemul! :D :D :D

        Numai ca imi amintesc ca traim in “statul reformat” de basescu si imbunatatit de ioooooooo han! :D :D :D

        Toti propovaduiau victoria finala, numai ca eu cind ma uitam la tabara adversa vedeam altceva: aia n-aveau niciun stres! :D :D :D De mii de ori am auzit: nucleara, bomba, mega lovitura, iata documentul care arunca in aer…, dar hei: alora nu li se clintea niciun fir de par! Dimpotriva, unu care indraznise sa strige jos iohannis si-a luat pe loc o amenda de 2000 de lei!

        Si ieri, dupa cum as fi putut sa jur, fostii basisto-securisti deveniti peste noapte pro psd-alde si-au si dat inca odata arama pe fata servind securitatea inca odata prin propagarea prostiei prin care Dragnea ar trebui sa faca un pas in spate!

        Asta ar fi cea mai mare greseala dintre toate! Iarasi va aparea unu care va zice ca EL e cel care se va lupta cu sistemul, in timp ce Dragnea se va alatura galeriei linga ponta, grindeanu, tanase, banicioiu, si chiar si proasta aia de Ecaterina Andronescu pe care o sucesc toti dupa cum reusesc sa o momeasca cu functii… Genul asta de oameni e cel mai periculos, cei care dau senzatia 99% din timp ca te reprezinta, dar in 1% din timp, adica exact cind se iau deciziile importante ei defapt sunt cu sistemul! Sunt multi cei din categoria asta, si eu cred ca ei sunt defapt motivul pentru care nu se ineaca precum tiganul la mal…

        • cris spune:

          Pai sufrageriile trebuie revopsite frecvent, permanent as zice…sa nu se scorojeasca, soriciul e ceva anual, e traditie… Pe timpul lui Iliescu era democratia de cumetreala, acum ai justitia, serviciile si statul de drept de cumetreala… cu cireasa #, umplutura coldea/helvig/dumbrava/maior si poza kovesi pe tort, desigur: sa traiasca, la multi 100 ani Romania.

      • sorin gyorgyfalvi spune:

        @ Cris

        si iti mai zic un lucru decisiv:

        (din gama elugubratiilor securiste conform carora nimeni nu-l poate obliga pe presedinte sa faca ceva…)

        http://www.constitutiaromaniei.ro/art-77-promulgarea-legii/

        … in comentariul urmator dau un alt link, ca sa nu intre in asteptare…

        • sorin gyorgyfalvi spune:

          http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect?idp=16611

          Data - Acţiunea
          31.10.2017 - prezentare în Biroul Permanent al Camerei Deputatilor
          31.10.2017 - s-a aprobat procedura de urgență solicitată de inițiatori
          31.10.2017 - Adresa iniţiatorului
          31.10.2017 - înregistrat la Camera Deputaţilor pentru dezbatere
          31.10.2017 - solicitare aviz de la Consiliul Legislativ
          31.10.2017 - termen: 09-11-2017
          31.10.2017 - solicitare punct de vedere de la Guvern
          31.10.2017 - termen: 09-11-2017
          31.10.2017 - solicitare aviz de la Consiliul Superior al Magistraturii
          31.10.2017 - termen: 09-11-2017
          31.10.2017 - trimis pentru raport la:
          31.10.2017 - Comisia specială comună a Camerei Deputaţilor şi Senatului pentru sistematizarea, unificarea şi asigurarea stabilităţii legislative în domeniul justiţiei
          08.11.2017 - primire aviz de la Consiliul Legislativ – cu nr.944/08.11.2017 (favorabil)
          08.11.2017 - Avizul Consiliului Legislativ
          09.11.2017 - primire punct de vedere de la Guvern – cu nr.11007/09.11.2017
          09.11.2017 - Parlamentul va decide asupra oportunității adoptării acestei inițiative legislative
          09.11.2017 - Punctul de vedere al Guvernului
          13.11.2017 - trimis pentru raport la:
          13.11.2017 - Comisia specială comună a Camerei Deputaţilor şi Senatului pentru sistematizarea, unificarea şi asigurarea stabilităţii legislative în domeniul justiţiei
          13.11.2017 - termen depunere amendamente: 20.11.2017
          13.11.2017 - termen depunere raport: 27.11.2017
          15.11.2017 - primire aviz de la Consiliul Superior al Magistraturii – cu nr.1148/09.11.2017 (negativ)
          15.11.2017 - Avizul Consiliului Superior al Magistraturii
          04.12.2017 - primire raport favorabil (303 amend. admise, 436 amend. respinse) de la:
          04.12.2017 - Comisia specială comună a Camerei Deputaţilor şi Senatului pentru sistematizarea, unificarea şi asigurarea stabilităţii legislative în domeniul justiţiei
          04.12.2017 - face parte din categoria legilor organice
          05.12.2017 - înscris pe ordinea de zi a plenului Camerei Deputatilor
          06.12.2017 - dezbatere în plenul Camerei Deputatilor(rămasă pentru votul final)
          06.12.2017 - consultati stenograma sedintei
          11.12.2017 - adoptata de Camera Deputatilor
          11.12.2017 - rezultat vot pentru=179, contra=90, abtineri=0, nu au votat=3
          11.12.2017 - consultati stenograma sedintei
          11.12.2017 - înaintat la Senat
          19.12.2017 - adoptata de Senat
          21.12.2017 - depunere la Secretarul general pentru exercitarea dreptului de sesizare asupra constitutionalitatii legii
          23.12.2017 - trimitere la Presedintele României pentru promulgare
          27.12.2017 - sesizare de neconstituţionalitate
          27.12.2017 - (formulată de un număr de 56 de deputați aparținând Grupului parlamentar al Partidului Național Liberal)
          27.12.2017 - SESIZARE DE NECONSTITUȚIONALITATE
          27.12.2017 - sesizare de neconstituţionalitate
          27.12.2017 - (formulată de Înalta Curte de Casație și Justiție)
          27.12.2017 - SESIZARE DE NECONSTITUȚIONALITATE
          25.01.2018 - sesizare de neconstituţionalitate
          25.01.2018 - (formulată de un număr de 52 deputați aparținând Grupurilor parlamentare ale Uniunii Salvați România, Partidul Mișcarea Populară și Partidul Național Liberal, Grupului Parlamentar al Minorităților Naționale și un deputat neafiliat)
          25.01.2018 - SESIZARE DE NECONSTITUȚIONALITATE
          01.03.2018 - Curtea Constitutionala decide: (D.C.C. nr.45/2018)
          01.03.2018 - DECIZIA nr.45 din 30 ianuarie 2018
          07.03.2018 - prezentare în Biroul Permanent al Camerei Deputatilor
          07.03.2018 - trimis pentru raport la:
          07.03.2018 - Comisia specială comună a Camerei Deputaţilor şi Senatului pentru sistematizarea, unificarea şi asigurarea stabilităţii legislative în domeniul justiţiei
          07.03.2018 - termen depunere raport: 27.03.2018
          20.03.2018 - primire raport privind decizia Curţii Constituţionale, (43 amend. admise, 30 amend. respinse) de la:
          20.03.2018 - Comisia specială comună a Camerei Deputaţilor şi Senatului pentru sistematizarea, unificarea şi asigurarea stabilităţii legislative în domeniul justiţiei
          20.03.2018 - dezbatere în plenul Camerei Deputatilor
          20.03.2018 - consultati stenograma sedintei
          20.03.2018 - înscris pe ordinea de zi a plenului Camerei Deputatilor
          20.03.2018 - adoptata de Camera Deputatilor
          20.03.2018 - rezultat vot pentru=190, contra=98, abtineri=2
          20.03.2018 - consultati stenograma sedintei
          20.03.2018 - Forma adoptată de Cameră
          20.03.2018 - înaintat la Senat
          26.03.2018 - adoptata de Senat
          26.03.2018 - adoptare cu respectarea prevederilor art.76 alin.(1) din Constitutia României
          28.03.2018 - depunere la Secretarul general pentru exercitarea dreptului de sesizare asupra constitutionalitatii legii
          30.03.2018 - trimitere la Presedintele României pentru promulgare
          30.03.2018 - sesizare de neconstituţionalitate
          30.03.2018 - Hotărârea nr.1 din 29 martie 2018 a Secțiilor Unite ale Înaltei Curți de Casație și Justiție, sesizare referitoare la neconstituționalitatea Legii pentru modificarea și completarea Legii nr.303/2004 privind Staturul judecătorilor și procurorilor
          30.03.2018 - sesizare de neconstituţionalitate
          30.03.2018 - (formulată de un număr de 89 deputați aparținând Grupului parlamentar al Partidului Național Liberal și Grupului parlamentar al Uniunii Salvați România)
          30.03.2018 - SESIZARE DE NECONSTITUȚIONALITATE
          19.04.2018 - Curtea Constitutionala decide: (D.C.C. nr.252/2018)
          19.04.2018 - DECIZIA Nr.252 din 19 aprilie 2018
          14.05.2018 - prezentare în Biroul Permanent al Camerei Deputatilor
          14.05.2018 - trimis pentru raport la:
          14.05.2018 - Comisia specială comună a Camerei Deputaţilor şi Senatului pentru sistematizarea, unificarea şi asigurarea stabilităţii legislative în domeniul justiţiei
          14.05.2018 - termen depunere raport: 15.05.2018
          15.05.2018 - primire raport favorabil (9 amend. admise, 3 amend. respinse) de la:
          15.05.2018 - Comisia specială comună a Camerei Deputaţilor şi Senatului pentru sistematizarea, unificarea şi asigurarea stabilităţii legislative în domeniul justiţiei
          15.05.2018 - face parte din categoria legilor organice
          15.05.2018 - înscris pe ordinea de zi a plenului Camerei Deputatilor
          16.05.2018 - dezbatere în plenul Camerei Deputatilor
          16.05.2018 - consultati stenograma sedintei
          16.05.2018 - adoptata de Camera Deputatilor
          16.05.2018 - rezultat vot pentru=181, contra=74, abtineri=5, nu au votat=2
          16.05.2018 - consultati stenograma sedintei
          16.05.2018 - Forma adoptată de Cameră
          16.05.2018 - înaintat la Senat
          22.05.2018 - adoptata de Senat
          23.05.2018 - depunere la Secretarul general pentru exercitarea dreptului de sesizare asupra constitutionalitatii legii
          25.05.2018 - trimitere la Presedintele României pentru promulgare
          29.05.2018 - sesizare de neconstituţionalitate
          29.05.2018 - (formulată de Înalta Curte de Casație și Justiție)
          29.05.2018 - SESIZARE DE NECONSTITUȚIONALITATE
          29.05.2018 - sesizare de neconstituţionalitate
          29.05.2018 - (formulată de un număr de 97 deputați aparținând Grupului parlamentar al Partidului Național Liberal și Grupului parlamentar al Uniunii Salvați România)
          29.05.2018 - SESIZARE DE NECONSTITUȚIONALITATE

          • cris spune:

            un an si jumatate… e repede, e peste noapte, noaptea ca hotii, nu s-a discutat nimic, se grabesc toti, era sa zic ca melcul, ca iohannis, citesc pina inteleg… :) :) :)

          • sorin gyorgyfalvi spune:

            deci aia si-au batut joc de cei “de la putere”, iar astia ne-au tot aburit cu povesti de genu “s-au facut pasi importanti!” :D :D :D

            mie mi-e limpede ca lumina zilei ca astia au lucrat pe sitemul: dorele, fa-te ca muncesti! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

          • sorin gyorgyfalvi spune:

            eu ti-am mai zis, nu astia care urla sunt de vina, ci aia care-i baga in seama! Sau si aia care se fac ca-i baga in seama ca sa ne vire noua scuze!

            Cind “lupti” sa convingi un securist… ca e securist defapt inseamna ca tu defapt nu crezi ca e securist! Inseamna ca defapt rostogolesti automat o propaganda, dar n-ai inteles nimic din nimic! Ma refer la ei evident.

          • sorin gyorgyfalvi spune:

            @ Cris

            si mai zic ceva si gata:

            cind intradevar vrei sa faci un pas important la care ai nevoie de sustinerea maxima posibila atunci e bine sa actionezi exact in momentele de maxima teniune, cum a fost de exemplu momentul deciziei CCR! Am dat doar un exemplu, pentru ce urmeaza sa zic: cind cineva are la indemina tot felul de astfel de ocazii pe care el insusi le calmeaza in loc sa le utilizeze mie mi-e foarte clar de intentiile acelui om!

            Cind cineva vine cu tot felul de basme, de genul: ce-o sa zica CV, ce-o sa zica, UE, ce-o sa zica rezistacii, ce-o sa zica securistii si fascistii… atunci inseamna ca defapt aia sunt tovarasii lor!

          • sorin gyorgyfalvi spune:

            Securisto-fascistii si-au luat somn: au muncit nopti si zile pe tot terenul, si-au atins tinta, gata, somn de voie!

            E rindul securistilor infiltrati sa-si faca treaba, in special pe tv… Toti cei care de regula apar doar in momente de genul asta si-au facut aparitia si isi dau ei cu “parerea de cetatean” ca Dragnea face mai rau partidului daca nu demisioneaza :D :D :D

        • sorin gyorgyfalvi spune:

          @ Cris

          uite, am extras de pe site-ul camerei DOAR parcursul legii 303 de pina acum! Si mai sus e ce prevede Constitutia!

          Deci: spune-mi tu, daca asta nu e compromis cu sistemul atunci CE E? incalcari ale contitutiei pe cm patrat la greu! Legea trebuia sa fie in viguare de vreo 6 luni! Si apoi daca vroiau sa faca sesizari le tot puteau face, si parlamentul le-ar fi pu in lucru atunci cind aveau timp… cum se facea de exemplu pe vremea lui boc, sau pe vremea cind avertizam ca in vremea guvernului “USL” condus de ponta defapt se votau in parlament pe banda rulanta ordonantele date DE BOC! Te uiti la fascistii rezistaci sau securisti si-ti dai seama de ce politicienii ne cam ieu pe noi de prosti… dar nu suntem chiar toti prosti!

          PS – uite, tocmai a anuntat “siguranta nationala” (oprea) ca revine in politica, si-a deschis larg usile partidului pentru toti cei care vor sa fuga din psd! Spasit, omu a zis ca a redescoperit credinta :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

          • cris spune:

            Punem pariu ca dupa tot scandalul, cu Oprea care a omorit un om, Kovesi cu “o mama plinge si asteapta”, taraganat probabil ca sa se ajunga exact aici, la momentul la care idiotul devine util, pardon, pocait, vor fi inclusiv pe acest blog multi “revoltati” de Oprea, sa spuna ce baiat bun e, ia uite ce spune, ce democrat, ce statdreptist, ca si despre Ponta….

            Vezi tu, cu totul, oamenii nu invatza ca ideea de a te face frate cu dracul pina treci puntea, expresia folclorica a unui adevar in fond in societatea romaneasca, e o oroare. Nu doar moral o oroare, ci prin consecintze: dracul nu ti se mai coboara niciodata din spinare si dupa ce treci puntea, te sugruma cu mult tact, fara sa te omoare de tot, atita timp cit ii esti util.

          • sorin gyorgyfalvi spune:

            Corect. Nu pun pariu! :D :D :D

            Dar tot repet: problema nu e a lor! Ci a celor care isi pierd timpul cu ei! Politicieni sau spectatori… Oamenii de teapa aia ar trebui sa primeasca din partea tuturor oamenilor de buna credinta un raspuns pe masura, prin ignorare totala si indepartare de la fata locului, exact cum se procedeaza in cazurile cind mergi pe o carare in padure si deodata la mijlocul cararii dai de un cacat! Il ocolesti daca poti, sari peste el, sau faci cale intoarsa! Nici intr-un caz nu incarci sa convingi un cacat sa se dea din drum!

        • sorin gyorgyfalvi spune:

          Uite, inca o incalcare a Constitutiei, ziua si incalcarea! Presedintele a retrimis la CCR legea Magistratilor, dupa ce CCR a respins de mai multe ori toate aberatiile alea din sesizare, si dupa ce Parlamentul a trimis a doua oara la promulgare legea. Conform Constitutiei legea trebuia promulgata!

          Art. 77 – Promulgarea legii

          (1) Legea se trimite, spre promulgare, Preşedintelui României. Promulgarea legii se face în termen de cel mult 20 de zile de la primire.
          (2) Înainte de promulgare, Preşedintele poate cere Parlamentului, o singură dată, reexaminarea legii.
          (3) Dacă Preşedintele a cerut reexaminarea legii ori dacă s-a cerut verificarea constituţionalităţii ei, promulgarea legii se face în cel mult 10 zile de la primirea legii adoptate după reexaminare sau de la primirea deciziei Curţii Constituţionale, prin care i s-a confirmat constituţionalitatea.

          Iohan trebuie demis demult!

          http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect?idp=16612

        • sorin gyorgyfalvi spune:

          uite si Legea nr.304/2004 privind organizarea judiciară

          http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect?idp=16610&cam=2

          E exact ca-n bancu ala:
          - Am batut doi camioni mondiali, unu de sah, altul de ping-pong!
          - Cum asa?
          - Pai simplu, pe ala de sah l-am batut la ping-pong, iar pe ala de ping-pong l-am batut la sah!

          Asa si astia: credeau ca joaca sah cu iohannis, dar iohan juca ping-pong cu ei! :D In timp ce tabla de sah era in sala de ping-pong unde ei erau facuti sah-mat! :D

        • sorin gyorgyfalvi spune:

          M-as fi asteptat in conditii normale sa vad puhoi de oameni in fata tribunalului atunci cind avea ponta procese…

          De ce m-as fi asteptat? Pai, omul si-a batut joc de voturile a 7,4 milioane de oameni, el facind intelegeri pe sub masa cu sistemul …

          M-am uitat, nu era nimeni, nici macar “jurnalistii” de la oficinele securitatii.

          Deci din milioane de oameni nu s-a gasit nimeni sa-l urasa asa de mult precum “urasc” rezistacii pe Dragnea? Raspun DA! Nimeni!

          Oare de ce? O fi din cauza ca acei 7,4 milioane de cetateni gindesc mult mai democraticsi sprijina mai real independenta justitiei decit aceste hiene? Poate ca in mare parte da!

          Dar totusi, nimeni, nimeni? Nimeni!

          Si atunci nu poti oare sa te intrebi de unde vine “motivatia” acestor hiene? Luna de luna, prezenti pe tot terenul, o seama de oameni!

          Apoi, printre multele evenimente care se pot incadra la terorism, atacuri cu coctail molotov, spargeri de bani de catre hackeri rusi, si cireasa de pe tort saptamina asta atac cu bomba artizanala asupra unui jandarm, poati oare sa nu te intrebi unde au disparut cei 30 de mii de securisti?

          Pai cum sa se mai poata ei concentra pe fisa postului cind scena politica e intr-atit de solicitanta?

        • sorin gyorgyfalvi spune:

          Norocul ecuristilor este ca Dragnea nu e ca mmine! Ca daca eram eu, si peste 100 de ani s-ar fi vorbit in istori despre ce as fi facut azi: s-ar fi numit ceva de genu, epurarea securistilor din 2018!

        • sorin gyorgyfalvi spune:

          Politicienii imbuibati de bunastarea sistemului nici macar nu realizeaza ca astia la care se ploconesc ei in exterior sunt in razboi deschis cu noi…

          Numai un exemplu dau: ai nostri cind se duc in franta dau imagini cu turnul Effel, daca merg la Londra dau imagini cu podul Londrei sau Big Bang… aia cind vin la noi dau imagini cu tiganii de la groapa Glina!

        • sorin gyorgyfalvi spune:

          In 30 martie iohan a facut 2 nefacute grave in aaceeasi zi… Normal trebuia suspendat. Dar… nu intimplator, cu vreo 2 saptamini inainte se anunta pe toate canalele ca iohan nu va mai candida pentru un nou mandat, ca are aranjat un loc la UE (deloc intimplator izbitor de asemanator cu cazul in care basescu era dat plecat sef Nato) si… babalaii de la guvernare au zis ca n-are rost!

          Au fost n momente cind alesii neamului puteau transa cam aproape toate situatiile care tineau de promisiunea dreptate pina la capat!

          Apoi, tot aceiasi propagandisti ai sistemului, pe care deja ii miros de la o posta, vin exact in momentele cheie si prin metode specifice securitatii dezumfla orice vointa! Umflatul Chireac, Radu Tudor, Pieleanu, Cristoiu, Andronic, samd, samd, samd, se adreseaza prin manipularile lor oamenilor care sustin defapt alianta de guvernare, stiind ca intre acestia exista multi “pacifisti”, romani pina la urma, aia care de regula zic… lasa bre, ca merge si asa!

          Problema nu e ca aia manipuleaza, asta au invatat, pentru asta sunt platiti, asta stiu sa faca! Problema e ca acei care au cistigat voturile oamenilor nici macar nu sunt constienti cu ce tip de razboi se confrunta!

        • sorin gyorgyfalvi spune:

          Ma si apuca mila, sincer, pentru unii jurnalisti, saau invitati prin emisiuni, ei saracii cu creierele prespalate pe la ambasade, pun intrebari prin parlament: “dom’le deputat, dar or sa apuce sa fie votate modificarile la codul de procedura penala? Mai e un pic si mergeti in vacanta parlamentara…..”

          Pai si daca se voteaza ce? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

          Sa mai aiba werner una pe ce mictiona? :D :D :D :D :D :D

        • sorin gyorgyfalvi spune:

          Hai, mai ziceti si voi ceva! La cit am scris singur pe-aici deja am avut impresia ca iar a scris VV un articol nou ca sa ingroape subiectul! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

        • sorin gyorgyfalvi spune:

          Sunt unii, care intotdeauna sunt cu potentii vremii. Unu e cristoiu, viermele cristoiu, altul ctp, javra, andronic lipitoarea, samd.

          Ei bine, unii il pupau deja in cur ep cristoiu ca a revenit cu mintea la normal :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

          Da viermele tot vierme: (cum oamenii nu se schimba, nici vermii nu se schimba!) dupa ce si-a ratat misiunea de a credita ideea ca dragnea trebuie sa demisioneze vine acum si scuipa pe tv psd-ul, si “propovaduieste” caderea psd-ului din cauza asta :D :D :D :D :D :D :D :D :D

          Repet, mie mi-e mila de astia, dar mai mila mi-e de cei care se uita in gura acestora! Viermii pina la urma din asta traiesc! Au scuza lor, dar ei stiu ca sunt viermi!

        • sorin gyorgyfalvi spune:

          @ VV

          pe facebook se mobilizau rezistacii fascisti, unii ziceau ca trebuie sa vina in parlament cu furci si topoare!

          Eu, care nu v-am votat si in mod sigur nu va voi vota niciodata, sunt dispus sa vin sa va apar impotriva acestora!

  35. Adam Mareș spune:

    “Completul care l-a condamnat pe Dragnea este cel care l-a achitat pe Tăriceanu. Șefimea PSD urlă că asta este decizie politică. Logic, rezultă că Tăriceanu este șeful Statului Paralel.” :D

  36. Adam Mareș spune:

    “Foarte tare! Discuție despre jurnalistul german. Cristoiu: ăia v-au dat lecții în manipulare. Gadea: Lăsati, noua nu ne dă nimeni lecții la asta.”
    :P :P :P

  37. emi spune:

    Si cu pedelacii cum ramane?!? Blaga, Udrea si toti ai lor sunt nevinovati?!?
    Justitie doar pentru cei care nu plac UE?!? Si daca sunt pedepsiti patriotii, cei care mai protejeaza pe ici, pe colo, avutul national, de unde atata bucurie?!?
    Eu as fi fost fericita daca Videanu dadea inapoi macar un sfert din ce a praduit, nu era nevoie sa faca “cu executare”, dar macar sa fie obligat sa restituie…

    • emi spune:

      Asadar prin aceasta condamnare UE transmite ca cine se opune jafului rechinilor europeni va avea dosar si condamnare.
      De ce ar trebui eu sa ma bucur, de ce e bine sa fie defrisata Romania, dar sa fie pedepsiti drastic gainarii romani care se opun marilor hoti?!?
      Mi se pare noaptea mintii, dar bucurati-va utililor!

      • emi spune:

        Si vorbind despre Liviu Dragnea, ce mare condamnare a primit?!?
        Doar a fost scos din jocul politic!!! ARE CEVA DE RESTITUIT?!? :)
        Bucurati-va, ii veti plati cazarea si masa pentru trei ani!

      • elenick spune:

        emi, cu regret iti spun, e varza in capul tau! Esti dusa cu pluta, rau de tot, vorbesti in clisee comunistoide, esti paralela complet cu realitatea din Romania (probabil si din italia), frizezi prostia de cate ori poti… Pacat de tine, vad ca nu faci niciun efort! :(

        • emi spune:

          Ai exact ceeace meriti.

        • Shadow spune:

          @elenick
          am impresia ca emi a inteles mult mai bine decat tine mecanismele ue. Au inceput sa inteleaga “pe fata” si altii. Si nu numai estici dar si italieni, spanioli, etc. ue (tehnocratii absolut incompetenti) vor sa o salveze pe merkel ca aceasta sa salveze ue(ceea ce e acum nu e ceea ce fondatorii au gandit). Dar ca si tine pariaza pe un cal mort, de fapt pe o martoaga moarta. Sfarsitul ue este accelerat de problema emigrantilor si de imbecilitatea asa zisilor “lideri ue”.
          fie ei macron, merkel dar si toata liota de pafarsiti din comisia europeana si din parlamentul european. Sfarsitul e aproape.