Discurs la moțiunea de cenzură, calificat de presă drept „faza zilei” :) și la care aplauzele au durat mai mult decât discursul însuși :)

266 Responses to “Discurs la moțiunea de cenzură, calificat de presă drept „faza zilei” :) și la care aplauzele au durat mai mult decât discursul însuși :)”

  1. tudor spune:

    Ati uitat de “tarisoara”…, parol!

    Cat priveste “reforma” cu iz pesedist a justitiei …., daca va va reusi integral se va lasa “decat” cu ce spune foarte clar comunicatul acela pe care sigur nu l ati inteles in gravitatea sa: excluderea Romaniei din cooperarea judiciara internationala, iar urmarile sunt, in principal, doua: Romania nu va mai primi informatii privind crima organizata , cu riscuri serioase de a se aplica cea mai dura masura, anume nerecunoasterea hotararilor judecatoresti din Romania de catre alte state.

    Cat priveste bunele dv intentii privind justitia este relevant momentul cand, acum ceva vreme, avertizandu va ca aplicarea legislatiei “reformatoare” va genera lipsa acuta de judecatori ati replicat ceva in genul “si care e problema!?”

    Sigur ca sunt probleme in justitia romaneasca, chiar daca mult mai mici decat ale clasei politice, in imensa sa majoritate cleptocrata.
    Numai ca “reforma” voastra in loc sa dreaga ceva mai mult strica.

    In plus, ce om zdravan la cap poate sa creada ca niste infractori fac legi bune???

    • tudor spune:

      Inca ceva ce sigur nu s a remarcat: in timp ce comisia de la Venetia studiaza acum legile justitiei, comunicatul de astazi se refera la codurile penale; ca s au pronuntat deja asupra unor chestii care inca n au epuizat parcursul parlamentar dezvaluie dimensiunea catastrofei juridice pe care o comiteti.

  2. Marga Maggie Gigi spune:

    Dar vai, Varujan, ti-au murit laudatorii sau are liber doftorasul de la Iasi, ala de se crede ungur pe-acilisa ? :D
    Apropro , cum se spune-n armeana, lauda-ma gura ?

    • tudor spune:

      Adica dupa ce ca e bozgor mai e si ungur?
      Te pomenesti ca o fi Menghele ala de zicea ca nu trateaza hastagisti sau ca i mierleste, nici nu mi mai amintesc, oricum e un mizerabil!

      Dar e in ALDE, adica aia care se lupta pentru drepturile omului!

      Ce mi ar placea sa le dea europenii aia de la ALDE un sut in posterior ..!

  3. emi spune:

    Nici nu trebuie sa va mai felicit, se vede dupa invidia latratorilor la luna/suferinzilor de prostata, ca ati fost magistral.

    • tudor spune:

      emi,
      continua tu aplauzele interminabile care au durat mai mult decat discursul , fiindca niste rai le au sters din inregistrare – fa mi hatarul asta, te rog!
      hai ca ti da VV bonus, e baiat bun, din aia aproape 10 000 de euro /luna cu care l rasplateste patria ti o arunca si tie vreo ciosvarta!

      hai sa ti spun un secret: nu mi as dori cu niciun chip sa fiu in locul lui vv, mi ar fi rusine sa dau ochi cu prietenii; plus d asta, crezi ca merge linistit pe strada, daca l depisteaza vreun sobolan?

  4. elenick spune:

    VV,
    Ca sa fiu in ton cu articolul, iata stirea cu ”prigoana” procurorilor americani asupra a vreo 162 de medici, in total peste 600 de persoane implicate, ce fraudau sistemul de sanatate american prin prescrierea si distribuirea de calmante opioide. Este cazul sa va solidarizati si cu ei, ca si cu cei 77 medici romani oncologi deranjati/cercetati, si mai ales sa denuntati abuzurile internationale ale procurorilor, iar cum zicea o cunoscuta eminenta a blogului ”sa faca procurorii medicina, sa ingrijeasca ei bolnavii!”

    https://www.stiripesurse.ro/frauda-de-propor-ii-601-persoane-intre-care-medici-puse-sub-acuzare-in-cea-mai-mare-frauda-din-istoria-sectorului-medical-american-daune-uria-e_1274061.html

    Nu credeti ca isteria asta antijustitie, botezata ”reforma”, a mers cam departe? Va imaginati ca toate semnalele internationle de la foruri specializate sunt fara sens, ”prostii” de trecut cu vederea? Pericolul de a fi ”pedepsiti” in UE ca Polonia , Ungaria vi se pare o bagatela?

    Sau pericolul de a intra sub vizorul procurorilor individual e infinit mai mare si mai mai apropape de realitate, incat orice risc la care supuneti tara, la extern, este acceptabil?! :(

    Ps . Discurs patetic, cu morala ”cautata”, trasa de par.

    • tudor spune:

      Nu i se pare, ca n are verde de la psd; cand va avea o sa ne faca semncu ochiul :)
      N ati observat ca este cel mai viteaz dintre traci – pardon! justitiaristi!?

      Economia a facut o varza, a trecut la justitie :)

      Stii de spunea VV despre ultimul sau mandat ministerial?
      Ca pe timpul lui nu s a inchis nimic!
      “decat” toata industria petrochimica si un feac de fro cinci combinate siderurgice, ale prietenilor lor, rusii!

    • cris spune:

      Elenick, iar faci demonstratie de inteligentza? Si vad ca tot nu te doare…..

      Nu sunt 160 de medici intr-un grup infractional organizat ci cazuri disparate de pe un continent intreg si o perioada mai lunga de timp, asta e o statistica, nu un dosar sau doua. Ca nicaieri nu e padure fara uscaturi.

      Ai idee citi medici exista in SUA? Cu totul ? zi: 400 cit oncologi in Romania? 50.000. 100.000?….Nu draga, sunt peste 1 MILION de medici in SUA …din care 160 din diferite parti ale unei tari cit un continent au fost urmariti ca au calcat strimb – vorbim de o statistica de cazuri nu de un singur dosar – asta inseamna un 0,016%. Stii citi oameni sunt angajati in sanatate din care pomenesti 600? Sunt peste 16 MILIOANE – adica 600 inseamna 0.0037% :) :) :)

      Stii citi oncologi sunt in Romania? In jur de 400….din care au fost acuzati aiurea 77 – dosarul s-a inchis-, si asta inseamna cam 20% din oncologi; la care mai adauga peste 40 altii invinuiti la gramada pentru ca au prescris un antiemetic- la cit creste procentul, cam un sfert din total? De diferentza in strictetea legilor, apararii drepturilor individuale si judecatii sa nu mai vorbim.

      Cum suna 0.016% ca statistica pe o tara cu un million de doctori fata de 20% intr-un singur dosar, si acela idiot, la o tara cu 400 de oncologi? Exact asa cum am spus: sa va ingrijeasca procurorii, pentru ca isteria nu este antijustitie la voi ci e o isterie a dosarelor, a procurorilor si trasului in tzeapa in piata publica care nu are nimic, dar nimic de a face cu statul de drept.

      • elenick spune:

        @cris,
        Din pacate iar faci demonstratie de ”batut campii” si vii cu statistici. NU asta te intrebam, pt ca nu discutam numarul celor incriminati si nici proportia in sistemul medical american ci FAPTELE lor si gravitatea asupra pacientilor/cetatenilor in general.
        Alta intrebare ar fi daca ai curajul/tupeul sa sari in apararea celor incriminati si sa ”injuri” procurorii de acolo, din America pt ce au facut… vreo ”interpelare” pe bloguri in acest sens, cumva? N-as prea crede! ce e ”bun” pt Romania nu e valabil pt America, principiile trebuie sa fie mai elastice… :)

        • elenick spune:

          Altfel spus, ca sa nu-ti mai desenez, iti imaginezi ca procurorii americani erau mai blanzi cu doctorii ”infractori” daca erau in proportie de 20% sau 30% dintre specialisti?
          Eu cred ca asta era o circumstanta agravanta, ii inculpau si pt grup infractional organizat… De aia justitia peste tot in lume se face cu/de specialisti, nu de urechisti!

          • cris spune:

            Chiar nu pricepi ca e o aberatie sa acuzi oameni la galeata, si fara cea mai mica dovada, ca e mentalitate de acuzat pe loturi, sovietica, si ca nu are nimic de a face cu niciun urmarit de grup infractional organizat?

            Doamna draga, dosarul acelor oameni e inchis, fiindca nu au incalcat nicio lege si nu exista nicio dovada ca ar fi facut-o. Asa crezi ca e in State? Ca I se trezeste procurorului un vis peste noapte si fara niciun fel de dovada, fara nicun fel de respect fatza de lege si drepturile altor oameni, ca asa suspicioneaza el, ia cu arcanul 77 de oameni? Dumneata intelegi ca aici pe suspiciune rezonabila un politist nu are voie nici macar sa te opreasca, darmite sa ti se faca dosar penal????

          • Shadow spune:

            @elenick
            cris are dreptate.
            Nu poti avea 20% de inculpati in randul doctorilor. In clipa aia esti in stat politienesc. Nu e vorba de blandete ci de “bun simt” (stiu ca asta nu inseamna nimic pt tine).
            Nesimtirea are si ea limite iar tu abizezi zilnic de ele. Te compatimesc sincer dar nu vad bine Romania daca sunt prea multi ca tine.

          • cris spune:

            @ Shadow

            e mai rau decit atit: nu poti avea 20% din oncologi urmariti penal, pe persoana, fara sa ai cea mai mica dovada, doar fiindca asa i se trezeste vreunui paranoic sau unuia care vrea sa-i faca pe plac unei kovesi cu loturile ei. Nu exista asa ceva, si numai ca sa popresti pe cineva temporar iti trebuie probable cause, adica o certitudine de 50%, bazat pe dovezi, ca omul a facut ceva. Trecerea la urmarirea pe persoana se face in fata judecatorului sau unui Grand Jury, nu ca asa crede un procuror. Orice dovada e verificata si rasverificata sa fie obtinuta legal, daca nu se arunca dosar si procuror la gunoi.

          • Tema e că în codul penal al lui Predoiu medicii sunt funcționari publici, deci pot fi acuzați de mită.

          • cris spune:

            @ Shadow

            cum poti sa compari rigurozitatea, respectul fatza de realitate/dovada, drepturi, lege, scrupulozitatea cu care se construieste un dosar si parcurge niste etape, in State, cu acuzatiile paranoice, cu atitudinea sleampata fata de dovezi si drepturi, cu ignorantza aroganta cu care se distrug vieti in Romania, in cel mai pur stil sovietic, si sa pretinzi ca procurorii lui Kovesi sunt aparatorii statului de drept?

          • cris spune:

            @ Shadow

            La asta chiar imi sare mustarul :) apropos de cit e de procurarimea lui Lazar si Kovesi de “americana”.

            https://www.stiripesurse.ro/augustin-lazar-comenteaza-achitarile-unor-politicieni-celebri-dovada-ca-exista-un-stat-de-drept-si-o-justitie-impartiala_1274180.html

            In secunda doi in State un procuror general care spune asemenea timpenii era zburat din functie. De presedinte, direct, ca aici asa e, procurorul general e membru al cabinetului si seful cabinetului – uite domnule, cel mai politici dintre politici -, e presedintele si are dreptul prin lege sa dea afara procurorul general pe loc.

            Faptul ca exista un numar in continua crestere de achitari, din cele pe INEXISTENTA FAPTEI, inseamna ca exista justitie impartiala, zice imbecilul – nu domnule, inseamna in primul rind ca voi procurorii care faceti asemenea dosare va bateti joc en gros de oameni, de vietile lor, de lege, de efortul unei societati de a va plati sa va faceti munca si sa-i urmariti cu adevarat si cu rezultate pe cei care fura, ca faceti dosare dupa ureche. Si inseamna ca dumnealui ca procuror general, ca manager care pastoreste asemenea oroare, e cel putin incompetent – rauss!

            Inexistenta faptei….pai prima parte a unei urmariri penale e pe FAPTA, abia ulterior identifici potentialii faptuitori si, pe masura ce cresti greutatea dovezilor ii aduci la urmarire pe persoana ca suspecti: e extrem de grav sa iei asemenea sentintza ca procuror, inseamna ca tu procurorul ai investigat cai verzi pe pereti nu fapte, ca asa ti s-a nazarit, si ca apoi ti-ai batut joc de niste oameni pe omuletii gri din creierii tai plini de paie conspirationist securiste, ca ai facut vinatoare de vrajitoare si de pitici prin padurile halucinante din capul tau… si ai mai si facut-o pe bani platiti din impozite si in detrimentul urmarii unor adevarati hoti. Astia ce fac, urmaresc oameni si le inventeaza fapte, nu? Asta e, asta inseamna “fapta nu exista”, exact asta reiese din asemenea balamuc. Si vrea doamna Elenick sa ridic in slavi asemenea paranghelie, pe post de munca a procurorilor comparabila cu cea din Statele Unite…. ei nu spune…

            @ VV

            Aveti veodata de gind sa intrebati: si cit a costat un dosar din acesta cu peste 30 de oameni achitati pentru inexistentza faptei, cit costa incompetentza procurorilor si cea manageriala a unui procuror sef???? Cit dau oamenii din buzunar ca impozite ca sa aiba circ de proasta calitate, cirque du freak, pe seama altor concetateni ai lor si sa se mire in continuare ca hotul adevarat e neprins?

          • Și mie mi se pare declarația lui Lazăr o sfidare. Am pus astfel de întrebări, ele se opresc inexplicabil, la un moment dat.

        • cris spune:

          De ce ar trebui sa injur procurorii din State cind isi fac munca judicios, corect, asa cum se face? Bati cimpii, ai obsesia cu “cine nu e de acord cu prostia si abuzurile unor procurori din Romania apara penali”.

          Nu draga, eu sunt un om pentru justitie, cea facuta corect si competent. Cu atit mai mult nu sunt pentru aberatiile pe care voi le numiti “statdedrept” si care nu au nimic de a face cu acesta si nu am sa va inghit bazaconiile propagandiste drept lupta anticoruptie si justitie.

          Sa repet, ca intelegi mai lent, prezidential de lent: De ce ? Pentru ca stiu cum trebuie sa arate acestea intr-un stat de drept, nu din auzite ci pe viu.

      • Din cei 400 o parte sunt rezidenți. Practic, cei 77 reprezintă cam un sfert din oncologii specialiști.

  5. tudor spune:

    Nu era “tigru”, ci ras.
    Asadar, nu “tigrul Europei”, ci rasul Europei si nu era Romania , ci Veorica!

    (cugetare proprie)

  6. Mihail spune:

    M-am intors in UK, dupa o saptamana de colindat prin Romanica.
    Nu inteleg multe lucruri de acolo. Efectiv m-am regasit pe Luton
    Cat timp pierd romanii in tara cu tot felul de chestii.
    Cat timp pierde, domnul Vosganian, cu discursuri ieftine si de un umor indoielnic. Asa discurs, asa spectatori care aplauda.
    Este jenant. Inteleg ca, totusi, are o varsta, ca a obosit.
    Imbatraneste urat.
    Enjoy.

  7. elenick spune:

    VV,

    Daca asta e planul, poate gasiti o formula sa va feriti de ridicol: evitati discursurie publice, chibitatul la A3, etc. A, si poate reprimati un pic pupincurismul de pe bog, ”dauneaza grav sanatatii”! :)

    https://www.g4media.ro/surse-calin-popescu-tariceanu-ia-in-calcul-iesirea-alde-de-la-guvernare-in-toamna.html

  8. emil mihai spune:

    Bun discurs; din nefericire tot mai putini care sa-l inteleaga!

    • cris spune:

      de acord cu ambele :)

    • tudor spune:

      se spune “magistralul discurs…” si “aplauze si urale prelungite….” ,
      altfel , se screme sa fie spiritual si n are nicio legatura cu motiunea; ma asteptam sa ne prezinte minunatul program de guvernare, cu noile sale obiective majore; de pilda, eu de abia astept sa l vad pe VV navigand pe canalul Dunare Bucuresti, cu Veorica de a dreapta!

      mai nasol este ca guvernul asta este mult mai prost decat orice guvern comunist, iar Veo infinit mai proasta si mai tzatza chiar decat elena ceausescu … aia macar stia sa citeasca!

    • Dacă nu înțeleg, măcar se amuză :)

  9. elenick spune:

    @ all,

    In fine o veste buna de la guvern! Strategii s-au hotarat sa rezolve problema de baza a membrilor guvernului si s-au hotarat sa o ia temeinic. Punctul 1 : alfabetizarea!

    https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22538108-guvernul-cump-1-200-dic-ionare-gramatici-baz-ale-limbii-romne-acestea-trebuie-livrate-palatul-victoria.htm

    Back to basics! :) :) :)

  10. tudor spune:

    Cf declaratiei lui VV vor ramane in coalitie cu psd in limitele programului de guvernare, restul se negociaza.
    Recent au fost numiti 4 noi consuli, deocamdata s a aflat ai cui sunt “decat” trei dintre ei: una e fetita Melcului, colegul drag al lui Dragnea , ala de a luat , la misto, actiunile TelDrum, alalalt e baiatul fostei sotii a lui Melescanu iar al treilea este baiatul cacanarului fost milog acum bugetar de lux Daniel Barbu.
    Spun milog fiindca atunci cand a fost parasutat de Crin Antonescu candidat PNL la parlamentare sector 4 a declarat “sa stiti ca eu n am niciun ban” … nu muncise cu ei, nu cunostea pe niciunul din ei … fraierii au adus bani de acasa sa l ajute pe domn profesor, iar cand s a vazut parlamentar si ministru iar n a mai cunoscut pe vreunul si si a angajat neamurile si gagicile …. baiat de caracter.

    Ce n am inteles este daca meritocratia asta e n baza programului de guvernare sau s a negociat in coalitie… in interesul tarisoarei … ?

  11. cris spune:

    “S-a mai petrecut o încercare de insurecție – a cîta, din ultimele douăsprezece luni? – și iar nu s-a reușit să fie dată jos coaliția de guvernare. Mi-e și jenă să mai repet ce spun de un an despre stupiditatea acestei agresivități prost plasate, care nu avansează pe nimeni și nimic. Poporul s-a prins și el, și stă la meci sau la mall mai degrabă decît să vină la Parlament să dea guvernul jos. Afacerea nici nu e rea pentru popor, că între timp și cu minimă activitate îi crește punctul de pensie și diverse salarii. Agitația și prostia sunt așa de mari că nu avem timp să vorbim despre ce chiar a făcut PSD, de exemplu ridicarea enormă a salariilor pentru medici. E de necrezut aproape, și o mare ocazie de a relansa sănătatea, care de altfel nu stă așa prost cum spun alarmiștii, numai că nu ai cu cine vorbi, nu poți întrerupe pe nimeni din războiul civil ca să discuți ceva serios.

    Istoria s-a încheiat cu o majoritate mai mare pentru guvernanți decît se credea. Felicitări, postaci și antreprenori Facebook, ați muncit bine.”

    http://www.romaniacurata.ro/alternativa-la-psd-nu-a-castigat-pentru-ca-nu-exista/

  12. tudor spune:

    Cineva de la Romania curat murdara trece periodic pe la niste institutii pesediste si ridica cate ceva… acum n am inteles daca in plicurile alea primeste si textul sau “decat” hartiile gata imprimate …

  13. Barosanul spune:

    @ All

    Vosganian asta n-a ajuns alceva decat o Latrina PCR.

    Vai doamne ce se mai dadea de fund in sus cand PDL ”lega cu lanturi de scaune parlamentarii’.

    Spunea vezi doamne ca ”mandatul parlamentarului este imperativ, ca nimeni nu poate da dispozitii unui parlamentar”.

    Ori acum tocmai el facea propaganda parlamentarilor acum cateva zile de a se abtine Alde-psd de la vot.

    PS. Nu ma astept ca o sa inteleaga mesajul. Vosganian e prea Comunist si XENOFOB sa inteleaga ceea ce e democratia.

    O sa-i dea cu ”Dati voi guvernul jos daca puteti, e de datoria VOASTRA sa adunati voturi”.

    ”trebuia sa iesiti la vot nu sa veniti acum in piata”

    Vosganian NU are capacitatea Intelectual-Politica de a intelege ca marea majoritate a celor care nu au fost la vot NU AU AVUT CU CINE VOTA?

    Ca nu exista nici-o diferenta intre
    ALDE_PSD =PCR si
    PNL_PDL=MAFIA PCR,
    USR = MAFIA Corporatista.

    Atunci ce faci? Iesi in strada si conduce strada, asa haotic cum poate.

    PS2. Vosganian e prea RETARDAT -Politic, sa inteleaga ca pe mine ma doare-n Basca de cine conduce Romania.

    Vreau numai sa o conduca bine.

    Dar el ii eticheteaza acum pe toti, ii face #Rzistaci,# Sorosisti, uita ca am votat cu ALDE si I-am mai adus si vre-o 50 de voturi sa fiu modest dar poate in realitate chiar si cateva mii.

    PS3. Imi scria MARLANUL candva pe aici ca ”Noi nu am iesit in strada”.

    Pai mai FRAIERE ai uitat ca am fost la tine in birou pe 14 Ianuarie 2014 si am iesit eu apoi in strada cand eram revoltati de destituirea lui ”Raeed Arafat”, stand acolo cu multi altii zile intregi.

    Altfel mai cadea BOC???

    Dar atunci era OK. Normal ca n-ai iesit tu!
    TU ai stat in birou, te-ai prefacut ”oripilat” de situatie si ai cules roadele mai tarziu.

    Atunci nu mai eram ”Cumparati” !!

    Te faci ca nu intelegi sau poate ca chiar esti prea PROST-Politic sa intelegi ca in Romania numai masele de oameni iesite in strada pot fectua schimbarile.

    Vezi: Piata universitatii-Petre Roman; Piata Universitatii- Emil Boc- Besecu; Colectiv-Victor Ponta; OUG 13- Grindeanu.

    Sau poate ca stii toate astea si de aceea ii etichetezi pe cei care ies in strada drept #Nazisti.

    Cum am mai spus POLITIC-e un retardant fara viziune.
    Ar face mai bine sa ramana cu ceea ce se pricepe f bine. Sa scrie!

    Probabil ca este mult prea corrupt sa poata sa renunte :)

    • tudor spune:

      Cam ai dreptate, atunci cand minti si ii zici roman sau nuvela se numeste talent literar pe masura ce o gogonezi :)

  14. emi spune:

    Cu o mana il injurai si cu alta il votai?!?
    Ai personalitate multipla?!?

  15. Adam Mareș spune:

    @Cris
    Chiar și în răspunsul pe care mi l-ai dat (de la postarea precedentă), ai făcut exact ceea ce-ți reproșam: m-ai băgat din nou în oala #rezist, deși eu nu mă bălăcesc în ea. :D

    • cris spune:

      daca e singurul lucru pe care l-ai inteles si la care raspunzi am sa-ti spun si eu: you betcha

  16. Adam Mareș spune:

    Între timp au fost condamnați Niță, Voicu și Ștefan. Tot “abuzați”, nu?

    • elenick spune:

      Tot. Dar nu asta iti vor ”reprosa” ci achitarile celorlalti. In capetele lor de studiosi google nu incap si condamnari si achitari, derularea procesului pe proceduri, martori, probe materiale, interogatoriu, expertize, contestatii, etc, etc fiind o chestie simpla, previzibila si conforma logicii la purtator a fiecarui ”mintos”

      E o vorba : Daca toate mustele ar face miere, ar fi si la c… catelei! :)

    • cris spune:

      La anii 1760, in Anglia, un anume William Blackstone a scris Comentarii asupra legilor Angliei – sunt tratatul fundamental asupra Common law in Anglia si a avut o influentza majora asupra justitiei americane. De acolo, din acest tratat, vine asa numita Blackstone ratio, proportia Blackstone, care spune asa: este mai bine ca zece vinovati sa scape decit un singur nevinovat sa sufere.

      Adica nu, nu este o ceva de folclor ci un principiu important, fundamental, al statului de drept.

      Cu putin timp mai tirziu, in 1770, a fost masacrul din Boston: soldatii britanici au tras in multimea civila, care nu era asa de inocenta, ii agresa verbal, cu bite si pietre. Desigur, fiind vorba de timpul luptei pentru independenta a coloniilor, evenimentul a fost intens discutat si s-a cerut “dreptate” adica uciderea acelor nenorociti de soldati britanici, criminali si dusmani.

      Avocatul american al soldatilor britanici a obtinut achitarea a sase din cei opt iar pentru doi sentintza de involuntary manslaughter cu pedeapsa redusa. Ce curaj, nu-i asa, din partea unui avocat american, sa doreasca dreptate si respectarea drepturilor unor oameni, britanicilor, nu condamnarea lor, si asta in atmosfera luptei pentru independentza – in Romania i s-ar fi spun ” ‘reaialdreaqului, aperi penali si criminali, iti tradezi tara, strici viitorul copiilor nostri”, nu-i asa?

      Americanul acela a spus urmatoarele si e poate cea mai importanta interpretare a proportiei Blackstone:

      “It is more important that innocence should be protected, than it is, that guilt be punished; for guilt and crimes are so frequent in this world, that all of them cannot be punished…. when innocence itself, is brought to the bar and condemned, especially to die, the subject will exclaim, ‘it is immaterial to me whether I behave well or ill, for virtue itself is no security.’ And if such a sentiment as this were to take hold in the mind of the subject that would be the end of all security whatsoever” Este cu mult mai important ca inocentza sa fie protejata decit ca vinovatul sa fie pedepsit…cind inocentza este adusa la tribunal si condamnata, atunci devine irrelevant pentru mine nevinovatul daca ma comport onorabil sau nu, fiindca virtutea in sine se vede ca nu mai reprezinta niciun fel de protectie. Si daca un asemenea sentiment prinde radacini in mintea oamenilor, aceasta devine sfirsitul oricarei sigurantze (personale sau a societatii). Inseamna, de fapt, legitimarea si legalizarea abuzului si absentza libertatii (security inseamna libertatea fata de orice masura exterioara cu potential vatamator; security, sigurantza persoanei este un atribut al libertatii si in zilele noastre in declaratia drepturilor omului si orice document legat de acesta)

      Asadar, in conceptia romaneasca, asa cum se vede si la unii de aici, nu doar patrioti si drepti ci si empatici, acest avocat American a aparat nste nenorociti de criminali si si-a tradat tara….nu? Fiindca l-a interesat dreptatea, dreptul acelor oameni, indifferent ca erau dusmani de moarte, mai presus de orice, constient de ce ar insemna incalcarea acestor principii.

      Acest avocat care i-a aparat pe soldatii britanici in masacrul de la Boston este…. JOHN ADAMS, Founding Father, vicepresedintele lui Washington si al doilea presedinte ales al Statelor Unite, si atitudinea lui in procesul masacrului de la Boston, legendara deja, a fost unul din cele mai puternice motive, pentru populatie, sa-l aleaga presedinte. ( in fine, greu de inteles, dumneavoastra preferati presedinti care nu mesteca nimic altceva decit “penalii”).

      Cam asta e diferentza in judecata de valoare intre romani si americani, in ce priveste dreptatea/justitia, intre unii interesati doar de tzepe si “sa vina DNA sa va ia, si ce daca stau in puscarie sau sunt tiriti prin tribunal si nevinovati, bine ca intra altii la puscarie” de o parte, si un popor care a reusit sa-si creasca un stat de drept veritabil, de alta parte… pentru cine are macar un dram de minte sa inteleaga. Mai mult, orice minte proautoritariana, de la Bismarck la Stalin si Pol Pot au sustinut exact contrariul: sa moara mii de oameni nevinovati, sunt victime colaterale, fara importantza, decit sa scape un vinovat.

      • cris spune:

        Ne-am inteles, elenick? Hai sa reformulez, tin seama de lentoarea prezidentiala in intelegere: de asta unii considera ca e mult mai important sa te revolte pina in maduva oaselor fiecare condamnare a unui nevinovat, decit sa aplauzi isteric condamnarile unor vinovati. Nu e ceva aparut peste noapte ca asa a zis psd, nu e folclor, nu e o utopie, e un principiu fundamental al statului de drept de la 1760 incoace, si realitatea oricarui stat de drept. Sa aplauzi condamnari si sa ignori sau sa minimalizezi afectarea in orice mod a unor nevinovati in procedurile judiciare, e tipic mentalitatii totalitare, inclusiv comuniste; o vad la lazar, o vad la tine, la altii de aici, la media voastra, la manifestatiile voastre si nu mi-o veti putea vinde niciodata ca gindire democrata. Consecintele sunt exact cele pe care le numeste John Adams, de acum 248 de ani, legitimarea abuzului si disparitia libertatii. Happy Independence Day!

        • edi spune:

          criz, dar vei vedea ceva mai târziu cum toate printzipurile astea, pentru care acum coalitizii se dau de ceasul mortzii, vor fi cãlcate-n picioare, …cãci, nu uita niciodatã de unde ai plecat si ce ai lãsat în urmã… !

          …si, b), ….sigur n-ai plecat din snobism în America ?

          Rãspuns :

          1. Ba da…
          2. Ba nu…
          3. NS/NR

        • elenick spune:

          Ca eseu/compunere scolara de Ziua Americii si eu ii dau 10! :)
          Ca adecvare la realitatea zilelor noastre… ca de obicei, depaaarte in timp si spatiu!

          Si sistemul juridic din Romania se sprijina pe principii inaltatoare – aceleasi (aproape) ca in America. Diferenta vine din aplicarea lor si in epoca pe care o traim. Daca America a trecut prin perioade in care coruptia si faradelegile erau ”regula” in societate -ex. anii 20-30, Prohibitia, Al Capone, Incoruptibilii, Eliot Ness, etc, – iar justitia a lucrat ca o ”industrie”, restabilind legea in cadrul societatii, in Romania abia acum trecem prin epoca lui Al Capone, cu disolutia institutiilor statului in fata infractorilor.
          Ca si in America atunci, infractorii au patruns pana la functiile de decizie in stat si incearca sa ”capteze” puterea pentru viitor pe toate caile posibile – paralizand institutiile in favoarea intereselor lor, schimband legile pentru a scapa de puscarie, distrugand economia, sist bancar pentru a-si dobandi si pastra banii dobanditi prin furt. Nicio noutate, metodele sunt aceleasi, up-datate conform tehnologiei mai avansate, insa.

          Raspunsul statului este inca slab si neconvingator – doar prin sistemul justitiei (si numai cu anumite parti din acesta), aparatul administrativ, societatea in ansamblu, nefacand eforturi prea mari de autocuratire.

          Cum spuneam, mare distanta/defazare in timp si spatiu fata de evenimente….

          • tudor spune:

            Adevarat ai grait!

          • Ați ajuns să vă lăudați unul pe altul… :) Nu vă mai laudă nimeni… Nici măcar ambasadorii străini nu mai zisc de anticorupție :)

          • Nu e adevărat. România de acum nu mai seamănă cu cea de acum douăzeci de ani. Trebuie să fii răuvoitor să nu observi asta. În România nu există oligarhii, nu există mafii, în sensul american sau italian al termenului. În România pți seara să te plimbiliniștit pe străzi.

          • Adam Mareș spune:

            Păi noi suntem rafinați, avem mafia gulerelor albe, conectată la banul public. :P

          • sorin gyorgyfalvi spune:

            @ VV

            ziceti asa: “nici macar ambasadorii straini nu mai zic de anticoruptie…”

            Pai, va contrazic aici, tocmai ce au facut front comun pro kovesi, poate v-a scapat asta:

            https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/sua-si-alte-11-tari-apel-pentru-evitarea-schimbarilor-ce-ar-slabi-statul-de-drept-954529

          • sorin gyorgyfalvi spune:

            @ VV

            PS – a nu se intelege ca sunt in vreun fel de acord cu ce debiteaza elenick, ei ii lipseste elementul de gindire din debitari (ca elugubratii e prea mult pentru intelegerea ei), ea doar cauta tipare in anumite texte ale altora si le aplica pe-aici dupa convenienta…

            Americanii pentru eradicarea coruptiei anilor 30 n-au facut nici 1% din abuzurile staliniste pe care le vedem azi la noi. Ba chiar procurorii, sau fbi erau de multe ori pusi in fata faptului de a sti exact cine sunt criminalii, de a sti exact ce crime au facut si totusi sa nu le poata face nimic din lipsa de dovezi! A ne aminti chiar cazul Al-Capone, care din toate crimele pe care le-a facut a fost condamnat pentru… evaziune fiscala! :D

            Apoi ce ca elenik nu isi doresc condamnarea coruptilor, ci protejarea lor! Spre deosebire de ei eu chiar imi doresc cu adevarat condamnarea coruptilor, dar nu prin incalcarea drepturilor omului, nu prin incalcarea drepturilor celorlalti cetateni, nu prin falsificare de dosare, nu prin tortura, ci prin efectuarea muncii de adunare de dovezi asa cum scrie la cartea care inca n-a fost scrisa in Romania…

          • cris spune:

            Elenick, este evident ca nu poti gindi altfel decit sovietoid, orice altceva ti se pare poveste. Pomenesti prohibitia, marea coruptie din State de la un anume timp si esti de o “logica” … beton: ce au facut americanii in timpul prohibitiei e pentru tine similar cu vinatoarea de vrajitoare si abuzurile DNA? Si asta ar justifca abuzurile DNA, ca e similara in simtire si actiune cu Ness?

            Realizezi pentru o singura clipa ca ce a facut Ness a fost sa se zbata sa gaseasca probe, nu s-a dus la o judecata pe fapte inexistente, pe delatiuni sau,pe contrafaceri sau cu degetul in gura?

            Realizezi ca ceva ce am pus aici de nenumarate ori, cuvintele lui Brandeis, despre faptul ca justitia nu se poate folosi de probe obtinute ilegal fiindca aceasta ar fi sfirsitul justitiei devenita asa ea insasi un infractor, vine de la acel timp? ca voi sunteti mindri de ascultari obtinute in final abuziv si le cautionati aberant, cind Brandeis s-a opus la asa ceva acum aproape 100 de ani? – Olmstead, omul din procesul in care Brandeis s-a opus ascultarilor ilegale, era un bootlegger, un traficant de alcool si probele aduse de procuror erau ascultari obtinute illegal.

            Departe in timp si spatiu – din fericire common law inseamna a tine seama de jurisprudentza, de deciziile date anterior. Ce a spus Brandeis la 1928 inseamna acum legi si opinia sa ca judecator a fost citata in mii de procese de atunci incoace . Da, da, e ceva ce spune un judecator in timpul prohibitiei, in timpul lui AlCapone – prohibitia a fost 1920 – 1933. Justitia nu este o moda in care ceva de acum 50 sau o suta de ani sa fie considerat perimat ori inexistent- Miranda rights care se folosesc acum in fiecare zi de mii de ori vin din judecata Miranda vs Arizona, judecat in 1966.

            Pentru un asemenea sistem istoria nu e maleabila si nu e ignorata, ci e incorporata permanent in actualitate, in viata de toate zilele.

            In ce priveste “compunerea” cu John Adams, ce spui e inca mai idiot: vorbesti de un Founding Father, adica de unul pe principiile caruia s-a scris Constitutia Statelor Unite/ Bill of Rights, atit e de “perimat”. In fine, Constitutia a scris-o James Madison – unul perimat pentru amicul dumitale de conversatie, cultul domn Tudor, foarte iritat si el cind am vorbit despre scrisorile federaliste ale lui Madison si in ce mod s-a conceput la americani independentza justitiei, ca “cine e si Madison asta?”. Iata, spiritele similare se intilnesc, la nivel de incultura se vede, dumneata cu domnul Tudor….

            Adica regret, dar daca ai o minte de scoala generala si in loc de cultura ce ti se serveste cu linguritza de hotnews, sigur percepi asa ceva ca nimic altceva decit o compunere,: problema iar nu e a mea, ci ingustimea ta la cunostintze de care de altfel esti foarte mindra.

          • sorin gyorgyfalvi spune:

            @ Cris

            poate daca ar fi vazut miniserialul asta din 7 episoade ar fi zis altceva! :D

            https://www.imdb.com/title/tt0472027/?ref_=ttep_ep_tt

            PS – glumesc desigur, ar fi debitat aceleasi prostii chiar daca l-ar fi vazut pina la final! :D (de regula cei cu IQ sub 100 nu rezista mai mult de 10 minute) :D :D :D

          • sorin gyorgyfalvi spune:

            @ Cris

            ca sa nu mai zic de asta: :D :D :D

            https://www.imdb.com/title/tt0050083/?ref_=nv_sr_1

            Pe cei de la DNA i-as condamna sa fie legati de niste scaune precum scaunul electric, si sa vizioneze filmul asta! :D :D :D

          • cris spune:

            @ Sorin

            ei uite ca nu am apucat sa ma uit la serial, la John Adams, stii bine ca le am mai degraba cu cititul. In State a citi despre Founding Fathers este ceva ce face o majoritate, cu reverentza, fara sa fie lecturi impuse… Este ceva zilnic sa vezi pe cineva cu vreo carte pe acest subiect in mina – atit sunt de “perimati” si de “compuneri” pentru ei.

            Stiu de serial, o sa ma uit. Nu-ti imagina ca Elenick s-ar uita sau intelege in vreun fel altceva decit ca ar fi ceva gen istorie romantzata si demult uitata.

          • sorin gyorgyfalvi spune:

            @ Cris

            E un serial cu totul exceptional, l-am vazut pe tot in aceiasi zi :D vreo 9 ore si ceva :)

    • Cu alte cuvinte, să nu demascăm abuzurile pentru că unii sunt condamnați? Ce logică o mai fi și asta?

  17. tudor spune:

    Dragnea , Tariceanu di Veorica s au suparat ca prostii pe sat si n au mers la receptia organizata de ambasada SUA cu ocazia zilei independentei ..

    Chiar nu ma surprinde, in contextul in care tradiceanu l a invitat in parlamentul Romaniei pe presedintele Dumei Ruse, in ciuda interdictiei UE, iar presedintele ccr, procurorul comunist valer dorneanu a mers la un eveniment in Rusia, in ciuda recomandarii ministerului de externe ; dupacum se stie, pentru oficialii oricarei tari “recomandarile” ministerelor de externe sunt oblogatorii.
    Dar ce i pasa procurorului comunist, s a dus sa suga tzutza de unde a supt si mentorul sau, kgbistul iliescu.

    Este evident ca “UE si NATO finanteaza statul paralel ” face parte din planul de a indeparta Romania de aliatii euroatlantici si a o da pe mana rusilor!

    Tradatori!

    • elenick spune:

      Pai sa vedem si ce iese din ancheta DIICOT asupra coanei Veorica, nus de ce ,
      dar dupa vociferarile conului Dragnea, tare mi-e teama ca acuzatiile de inalta tradare si divulgare de sedcrete de stat au un sambure de adevar. Cam cat o bomba!

      • tudor spune:

        Ancheta ar trebui sa l vizeze si pe Dragnea, in ce calitate a iesit sa anunte public ca “decizia privind mutarea ambasadei la Ierusalim s a luat!”?De ce a iesit in public cu date dintr un dosar cu regim secret, mai ales ca oficial nu avusese acces la acele date?

        Ca e jmecher?

      • Ancheta declanșată de Orban e o aiueară și o știi foarte bine.

        • sorin gyorgyfalvi spune:

          @ VV

          eh, exact cu genul asta de detasare au intrat pe rind in puscarie sau arest o gramada de nevinovati :D

          si anchetele privind referendumul sau a secretarelor angajate la partid erau aiureli… pina la faza in care s-au solutionat prin condamnari! :D :D :D

    • Cred că ei aveau o problemă cu ambasadorul, nu cu Statele Unite.

  18. Adam Mareș spune:

    “Călin Popescu-Tăriceanu și Liviu Dragnea au depus miercuri o propunere legislativă pentru desecretizarea unei hotărârii a CSAT din 2005, din perioada în care Băsescu era președinte, privind combaterea corupției, fraudei și spălării banilor. Motivarea e dată, desigur de ”stoparea abuzurilor” care s-ar fi făcut și prin hotărârea respectivă și pentru care se pot cere în instanță, așa cum spune propunerea legislativă, acțiuni în revizuire și daune civile. Partea amuzantă a inițitivei constă în faptul că Tăriceanu era la acea vreme premier, adică membru al CSAT, adică hotărârea a fost emisă cu acceptul său. Abuzatorul abuzat cu propria hotărâre.” :P :P :P

    • tudor spune:

      Tariceanu era vicepresedinte CSAT, nu mai spun de ministri, iar hotararile CSAT se iau prin consens !

      E greu cu demagogia pe scari :)

      Au primit informari cu tema “protocoalelor” tine la prostime, mai ales ca este preluata puternic de toate “organele de transmisie” … “protocol” tine de conspiratie, prin asociere cu protocoalele Sionului …. nu s prosti, au scoala propagandei bolsevice!

    • elenick spune:

      daaa, si eu m-am amuzat de asta! Iar hotararile CSAT se iau prin consens, asadar, daca el se opunea, nu se putea adopta nimic! Oare nu era si VV ministru al economiei? ca sa ne prapadim de ras pe aicea… :) :) :)

      PS. Asta cu desecretizarea a venit cam in acelasi timp cu mustruluiala de la Timermans, asa ca sa mai schimbam vorba… :)

  19. tudor spune:

    Vad ca nu spune niciunul dintre “aparatorii drepturilor omului” intruchipata de VV daca drepturile omului , cum e cu dreptul cetateanului platitor de taxe si impozite de a accede in functii publice exclusiv in baza meritelor proprii ….
    Aud?

    Nesimtitilor!

    • Dacă ai să continui cu tonul ăsta, te scot de pe blog și o să trebuiască să-ți cauți o altă acoperire. Nu am o problemă cu opiniile tale, sunt ale tale și le poți exprima Dar nu e normal să-i faci nesimțiți pe cei care nu sunt de acord cu tine.

      • emi spune:

        Vrea sa plecati dumneavostra ca sa va ia el locul in politica mare…

        • tudor spune:

          ce sa caut eu in politica mare, madam?
          consider ca n am suficienta rectitudine morala pentru a face politica; dar nici nu s suficient de prost incat sa halesc toate minciunile si manipularile lor si nici suficiet de iresponsabil sa i las sa si bata joc de tara mea ….

          l am criticat pe basescu, l am criticat pe boc, pe ponta, pe kovesi, de crin antonescu nu mai zic…. nu s membru in niciun fan club, stimabilo, si nici groupie – persoanele de fata se exclud! :))))))))

        • Mulți ar vrea să mă vadă plecat… Îi deranjez…

      • tudor spune:

        N am nicio acoperire si stiti foarte bine asta, asa ca nu mai mintiti colegii :)

        Le spun “nesimtiti” in speranta ca se pot discuta si chestiuni reale, nu doar subiecte false oferite de sectia de propaganda a psd…

  20. epolitikon spune:

    @VV
    Strict de curiozitate, dvs. erati ieri (joi) pe terasa la hotelul Faleza, cu o palarie de vara pe cap?

  21. tudor spune:

    Barosanul, elenick, Adam

    Hai ca i ati struicat fengshuiul pesedist lui VV, sigur va pune o postare noua, chiar daca n are niciun autodiscurs magistral la indemana.. :)

  22. tudor spune:

    Dintre efectele PSD CIUMA ROSIE:
    rata promovabilitatii cea mai mica pe tara , cu pana la 30%sun cele de varf, este detinuta de Giurgiu si Teleorman, cu 56.5 si 56.8 % !!!

    • Cred că csituația cea mai dezastruoasă la bacalaureat a fost în timpul guvernului inteligenților de tehnocrați…

      • tudor spune:

        :)
        si ca sa nu mai fie asa “dezastroasa” subiectele au devenit banale, nimic pe fond nu s a imbunatatit, stiti foarte bine asta, dar veniti cu replici de politruc … oricum, atunci si acum harta contraperformantelor scolare se suprapune cu CIUMA ROSIE….

        • Dacă e ciumă, e de diferite culori. Aia portocalie, a voastră, cum era?

          • edi spune:

            Varujane, …da’potoleste-te, omule, chiar /addicted/ în halul ãsta esti ? …cã te stiam mai degajat, …si cãnd îti spun cã e dela bolovanul ãla de sanatoriu la care mergeti zilnic, nu vrei sã crezi…

          • tudor spune:

            Poftim??????
            Eu m am baut cu basescu si boc din strada mai mult decat dv din parlament!
            Mai concret eu stateam ore in sir in strada la -25C, iar dv haladuiati prin strainatauri pe banii mei, trimis de statul paralel al ciumei portocalii – ICR.

          • cris spune:

            VV ciuma portocalie a fost “reevaluata” de domnul care se batea in strada cu ea: boc e bun ca a desfiintzat spitale si a taiat salarii. Kovesi e buna acum, se da in vint dupa DNAul dumneaei, si nu l-a deranjat ca a numit-o si Iohannis, atunci nu a zis nimic, asa cum nu spoune nimicutza nici acum cind acelasi Iohannis isi bate joc de o Consitutie ca sa o propteasca, numai ca a numit-o Ponta…. E doublethink, in mintea unor asemenea oameni contrariile coexista si se adapteaza la moment. Discutia e asadar inutila, nu au niciun fel de reticentza ca la momentul 2 sa spuna exact contrariul a ce spun la momentul 1.

            la ideea aceasta ca ar numi pe altii nesimtiti ca asa le-ar face un bine…hai, lasati, si sa arunci cu insistentza un sovin “bozgore” e probabil tot cu buna intentie, nu? probabil asa au facut si nazistii, ii pictau pe evrei cu steaua galbena, ii duceau la gazare si ii ponegreau in fel si chip….din buna intentie fata de acestia, ca sa discute “chestiuni reale”. E penibil.

  23. tudor spune:

    “absolut din intamplare” prima masura legislativa pe care au luat o bolsevicii in 1946 pentru a si asigura controlul justitiei a fost desfiintarea independentei procurorilor, fiindca pentru sefi aveau ei solutii!

    Ce coincidenta!

    Tot coincidenta este si aceea ca baronul pesedist Duicu aranjase , cf inregistrarilor, mutarea de la Craiova sefa de sectie la DNA a procuroarei Ponea si tot coincidenta estesi aceea ca zdrganea a avut nenumarate intalnri clandestine cu alina bica … nu l a intrebat inca nmeni de sanatate, dar prins cu usa la un post de televiziune infractorul a declarat ca se intalnea cu ea sa ii ceara consultatii – nu stia dl lgiutor sf ca acordarea de consulatii juridice in afara celei desfasurate de avocati sau consilieri iprofesionisti este infractiune…

    Si uite asa, din coincidenta in coincidenta facem si reforma justitiei – cu si pentru infractori.

    • Procurorii sunt cât se poate de independenți acum.

      • elenick spune:

        Din pacate, pt cei cu musca pe caciula… Si pt ca ceicumuscapecaciula sunt la putere, hai sa le taiem si procurorilor independenta, ca si-au luat-o in cap! :)

        • Aveți misiune să repetați până la obsesii prostiile astea cu tăierea independenței procurorilor. Vă face instructaj politic? :)

          • tudor spune:

            obsesia cu procurorii o are infracorul ala care doreste sa reformeze justitia si care se intalnea conspirativ cu aia care v a facut dosarul, alina bica si care tot el pus o si pe kovesi la dna si cand a vazut ca si a luat teapase da victima…
            cand eu scriam aici ca kovesi are ce cauta la dna voi toti erati love Ponta sau va era frica sa ziceti ceva, asa ca lasati o moarta!

            eu nu m am intalnit niciodata cu vreun procuror, poate doar in trafic.

  24. Adam Mareș spune:

    Lectură pt Emi. Dacă citește articolele de pe blogul ăsta, poate își mai deparazitează creierul și descoperă și ea – cu oroare! :P – că, de fapt, se află în tabăra “rezistacilor”. :D
    https://humanpotentialhoax.wordpress.com/2017/01/23/traim-in-new-age/

    • emi spune:

      De fapt eu rezonez cel mai bine cu Nikola Tesla: “Daca doresti sa cunosti secretele universului, gandeste in termeni de energie, frecventa si vibratie.”
      New Age are parti bune si parti mai putin bune, e bine ca indeamna la cunoastere/dezvoltare si introspectie/autostima, e mai putin bine ca sustine dezordinea sociala.
      Un om cu adevarat liber este de fapt cel care se simte excelent in pielea lui chiar daca e pe un iaht la dispozitia vantului, presedinte de companie cu o sumedenie de responsabilitati, sau detinut politic intr-o dictatura, pentru ca nimeni nu iti poate inchide gandurile. O asemenea persoana stie sa respecte libertatea celorlalti, pentru ca de fapt asa iti castigi propria libertate. O multime de oameni importanti au sabotat pe Nikola Tesla, dar nimeni nu a putut sa ii inchida gandurile si ideile.
      Rezistacii au in comun cu new age doar dezordinea sociala.
      New age indeamna la dezvoltarea aptitudinilor personale si la libertate spirituala, rezistacii nu vin in piete sa citeasca/dezvolte, vin sa urle si sa indemne la ingradirea libertatii altora.
      Eu personal nu mai sunt “tanara”, frumusetea mi-am ascuns-o intotdeauna, iar libertatea nu imi vine din Piata, de la Kovesi, o am in ADN. Societatea romaneasca este in dezvoltare, nu prea e ajutata, mai curand sabotata in cresterea ei, dar incepe sa semene a democratie si echilibru. Romania este tinuta in UE precum un arbore intr-un vas mic, atunci cand vrei sa obtii un bonsai, nu ii lasi radacinile sa creasca pentru ca il vrei pipernicit, si de aceea nu pot fi de acord cu preferata UE, Kovesi.
      Ba e si preferata americanilor, ne pun vas dublu, triplu, pentru a fi siguri ca nu ne scapa nicio radacinuta in afara…

      • Adam Mareș spune:

        Du-te la rădăcinile ideologice, nu e vorba doar de dezordinea socială (care e numai efectul unor idei comune, regăsibile în new age și neomarxism).

        • emi spune:

          Degeaba incerci sa ma limitezi la o miscare cu care rezonez partial, manipularea ta ieftina nu ma va convinge sa intru in cusca dorintelor tale.

      • Miraculos personaj Tesla…

        • elenick spune:

          Daaa, tine loc si de Dumnezeu, iar motorul lui, de religie! New new,
          newest age! :)

          • emi spune:

            “Motorul” este doar unul din cele peste 700 de brevete.
            Dumnezeu este energie si poate lua ce forma isi doreste, dupa cum isi schimba vibratia sau frecventa. Nikola Tesla este doar cel care a inteles si ne-a explicat si noua, in urma cu o suta de ani, dar putea sa si taca, pentru ca vorbea cam singur.

    • emi spune:

      Dupa cum criticai dogmatismul bisericesc in urma cu cativa ani, si tu puteai fi banuit ca esti intr-o miscare new age, de fapt problema ta e ca nu ai niciun Dumnezeu, la fel ca multi altii dintre cei care vor sa vada oamenii care nu le plac, inchisi pentru orice, numai inchisi sa fie.
      De aceea rezistacii nu se pot simti liberi, dorinta de a priva pe altul de libertate ii inchide in cusca dorintelor irealizabile.

  25. tudor spune:

    VarujanVosganian spune:
    iunie 30, 2018 la 9:38 am
    Procurorii sunt cât se poate de independenți acum.

    Acum, da, insa “reforma Ciordache Vosganian” tocmai asta face, le desfiinteaza independenta!
    Vreti textele de lege ?

    • Da, vreau textele de lege care desființează independența procurorilor. Să nu-mi aduci texte cum că procurorul superior poate să intervină, pentru că asta e și acum. Zi-mi un text care arată că ceva din afară desființează independența procurorilor.

      • tudor spune:

        pai nu din afara, ci de catre procurorul ierarhic superior.
        la fel a facut si “reforma” comunistilor; e suficient sa controlezi sefii parchetelor pentru ca printr o schimbare aparent minora sa controlezi tot parchetul.

  26. tudor spune:

    QED:
    “De la Ceaușescu încoace, România dă cea mai mare lecție de demnitate SUA!”

    “Practic, de acum 30 de ani, din 25 februarie 1988, când Ceaușescu renunța la Clauza națiunii celei mai favorizate reproșând Statelor Unite că doresc să intervină în politica internă a României, este pentru prima dată când țara noastră se manifestă la nivel de conducere cu atâta demnitate”.

    Sputnik!

    • Nu aș socoti asta un gest istoric. Și nici nu e pentru prima dată. Nici la Ambasada britanică nu au fost.

      • tudor spune:

        lasati, s a dus toarasu Doreanu la rusi…! si Tary l a invitat pe presedintele Dumei, ca rusii e baieti buni, nu bagabonti ca americanii cu statul paralel…

      • cris spune:

        @ VV

        Doublethink, iar: pe de alta parte sa fii alaturi de presedintele SUA cind e vorba de ambasada la Ierusalim iata ca e “inalta tradare”. Nu-i asa?

        Banuiesc ca presedintele SUA e pentru dinsul absolut neimportant pe linga un ambasador. Bine ca se schimba ambasadorul ca sa fie in concordantza cu actuala administratie.

  27. emi spune:

    “N-ai înțeles nici până acum că dacă te concentrezi pe ce nu vrei să se mai întâmple fix aia atragi? N-ai priceput că, cu cât te plângi de ceea ce-ți face sau drege cineva, nu faci decât să-i dai mai multă forță adversarului? Vine Marte retrograd să te tragă de urechi și să-ți aducă aminte că orice lucru împotriva căruia te lupți primește atenția, energia și puterea ta!
    Pe Marte retrograd, este obligatoriu să vorbim despre ceea ce vrem să se întâmple, nu despre ceea ce nu vrem să mai fie! Orice fel de luptă sau de campanie anti- este pierdută din start. Marte retrograd ne propune să transcendem starea de dualitate a conflictului.
    Tranzitul marțian ne cere să încheiem cu orice preț starea de opoziție și de tensiune. A spune NU conflictului și oricărui adversar înseamnă a spune DA propriilor scopuri și interese. Înseamnă a-ți urma drumul tău, a merge pe direcția ta, a rămâne fidel valorilor personale indiferent de ceea ce fac, spun sau cred alții!”

    https://valeriupanoiu.blogspot.com/2018/06/marte-retrograd-27-iunie-27-august-vara.html?spref=fb

  28. tudor spune:

    VV
    Ministrul justitiei capata un rol primordial in numirea si demiterea procurorilor sefi, in ciuda prev constittutionale clare: csm propune si presedintele numeste.
    In slugarnicia sa psdista CCR si a adus o contributie importanta la dezvoltarea limbii romane; astfel, a infiintat “propunerea ” obligatorie, conform careia presedintele e obligat sa accepte tot ce decide ministrul justitiei.

    Este ca si cum eu as spune “Varujan, iti propun sa mi dai 100 000 euro cu imprumut, vad eu cand ii dau inapoi”, Varujan ma trimite la plimbare, eu ma duc la judecator si ala zice “varujane, esti obligat sa i dai lu Tudor banii, ti a propus si tu l ai refuzat, neconstitutionalule ce esti!!!”

  29. emi spune:

    Si eu care credeam ca vrei sa fii doar parlamentar, tu de fapt te visezi presedinte… :) :) :)

  30. tudor spune:

    Stiti cum se intampla, practic, in teren, de voteaza si mortii?
    Sa va explic: sunt sectii prin tara in care primarii psd controleaza tot, majoritatea membrilor comisiilor fiind functionari ai primariei sau psdisti, iar reprezentantii partidelor din opozitie in sectiile de votare pe care nu i poate speria ii cumpara.
    Care om de la tara nu inchide ochii o umatate de ora pentru 50 sau o suta de milioane?

    Dupa terminarea votarii sectia se inchide si comisia incepe numararea voturilor.
    Pentru rubricile in care titularii nu s au prezentat la vot semneaza ei si pun in teancurile de voturi valabile buletinele stampilate de ei cu psd sau alde (asta a fost modalitatea prin care psd ul “a dat voturi alde sa intre in parlament”.

    Uneori pe listele acelea mai apar si decedati, care nu au fost stersi, iar in febrilitatea activitatii, semnand ei la rand, cine mai sta sa verifice daca toti aia pentru care semneaza in fals mai traiesc!?

  31. Mihail spune:

    @tudoreleeee muicaaa,

    s-a pus armeanu’ pi tine.
    Vai de osicioarele tale.

  32. cris spune:

    @ Sorin

    fiindca tocmai vorbeam despre seriozitatea procuraturii americane. Marta si Bella Karoly in fata unui Grand Jury, aceasta inseamna in fatza curtii preliminare, nu la judecata propriu-zisa, si, fiindca aceasta la ei delimiteaza faza in rem de cea pe persoana, nu sunt nici macar suspecti, urmariti pe persoana. Procurorul decide sa nu pledeze ca acestia ar fi vinovati, nu exista nicio dovada ca sa ceara indictement. Spune “We do not believe there is any corroborative evidence with regard to Martha or Bela Karolyi that they did anything wrong,” – se intimpla in Texas, unul din cele mai dure si neiertatoare state in materie de justitie. Respectivii care au molestat copiii nu erau angajati ai familiei Karoly, ci angajati ai USAG, asociatiei de gimnastica Americana, USAG care a luat in leasing parte din ferma familiei Karoly si… au angajat niste oameni cu antecedente fara sa spuna asa ceva familiei Karoly. In Romania Karoly ar fi fost acuzati, ca Tariceanu, ca au mintit, au facut, au cunoscut, ca nu au raportat ce nu-si amintesc, tiriti la procuratura cu catuse, trecuti ani prin tribunal, in State procurorul spune: nu am probe sa ii acuz de ceva. Cam asta e diferentza…

    https://www.cnn.com/2018/06/29/us/larry-nassar-indicted-in-texas/index.html

    • sorin gyorgyfalvi spune:

      @ Cris

      pai am vazut eu intr-un documentar: in SUA doar 3% din dosarele pe care procurorii au inceput sa le instrumenteze ajung in vreo instanta! Motivul? o mare parte mor in camera preliminara, o alta parte se ajunge la o mediere prin care vinovatii isi accepta vina si platesc prejudiciul, iar o alta parte foarte mare nu ajung niciodata in instanta din lipsa de probe (ele nu primesc girul procurorului sef a carui reputatie e pusa la bataie, nu se uita aia in dosare, dar ii intreaba pe subordonati daca sunt convinsi ca au probe, iar aia nu-si permit sa minta!)

      • cris spune:

        Nu ajung nici macar la urmarire pe persoana daca nu exista dovezi. Nu se cheltuie banii cetatenilor pe fantezii de portocale, zdrentze si veveritze.

        Iti adaug niste cifre, cite sentintze sunt ulterior dovedite gresite. In materie penala, pe toate infractiunile de orice fel, doar 0,027% – cifra data de judecatorul Scalia de la Curtea Suprema, de care am mai vorbit.

        [La cele cu pedeapsa cu moartea procentul e considerat a fi undeva intre 1 - 4 %. De ce?- e totusi un numar mic de asemenea condamnari si se intind pe perioade foarte lungi de timp: o cauza din anii 80 cind nu exista proba ADN, cu omul inca in puscarie, poate fi reevaluata la nivelul tehnicii de acum si proba ADN poate sa-l disculpe. In perioada 1973 - 2004 au fost putin peste 7400 de condamnari la moarte, asta la un numar de milioane de condamnari in aceeasi perioada de timp - populatia incarcerata e in jur de 2 milioane daca iei un crosscut anual, vreo 6 milioane cu totul incluzind altfel de pedepse-, din acestia numai 12% fusesera executati in 2004, restul inca in inchisoare din 73 incoace. ]

        Nu avem cum sa facem o statistica pe condamnari CEDO versus numar de condamnari in Romania – prea multe variabile, dar am “suspiciunea rezonabila” ca proprortia de sentintze gresite e mult mai mare.

  33. tudor spune:

    Pozitia oficiala a Statelor Unite este exprimata in Romania de ambasadorul acestei tari, indiferent daca numele sau convine sau nu sectiei de propaganda a psd.

    Prin urmare este cel putin ciudat modul in care persoane care mananca o pane alba in Statele Unite ataca permanent pozitia oficiala a acestui stat si cautioneaza politicieni romani care afirma explicit ca “UE si NATO finanteaza statul paralel” …

    Cam nasol!

    • tudor spune:

      Draghiceanu l a confundat pe Timmermans cu celebrul Ochibeliti Guracascata (badea si gadea) , iar Comisia Europeana cu Latrina3, oficina unde debiteaza d alea cu statul paralel si protocoale, iar asistenta cade pe spate … :)

  34. sorin gyorgyfalvi spune:

    @ all

    am o veste proasta pentru rezistacii fascisti: se pare ca iohan o va demite totusi pe kovesi! :D :D :D :D :D :D

    Deh, e mai aproape camasa decit haina! Riscul real de suspendare cred ca l-a facut sa se apuce sa respecte totusi decizia CCR! :D

    • sorin gyorgyfalvi spune:

      @ all

      ma astept totusi ca saptamina viitoare statul subteran sa genereze un scandal chiar mai mare ca asta, ca sa-i faca pe rezistaci sa inghita mai usor galusca asta!

    • sorin gyorgyfalvi spune:

      @ all

      da, e dupa cum zicea un notoriu sef de politie pus de guvernarea boc: Case Closed! Va urez tuturor rezistacilor si securistilor un weekend “placut”, de 10 ori mai “placut” decit cel pe care mi-l ura elenick mie acu ceva vreme!

      :D :D :D :D :D :D :D

      PS – de acu zimbetele vor fi cite 6 … :D :D :D :D :D :D :D cite unul pentru fiecare casa! :D :D :D :D :D :D :D

      • edi spune:

        Fascisti sunt considerati, de exemplu în Rusia, toti cei care au alte opinii sau altã-conceptie-despre-lume-si-viatã decât cea “oficialã”, a Puterii… [...iar la categoria asta cam intrã, dupã ei, mare parte din Europa]

        Pe aceeiasi logicã, ar trebui ca cei care dau cu fascismul în populatie sã fie definiti ca bolsevici notorii…

        …bine, uiken plãcut si tie !
        …si, nu uita, rãmâi încã la3 pe zi, dar numai dupã masele principale… !

        • sorin gyorgyfalvi spune:

          hmmm, vad ca ai destul de multa experienta despre viata din Rusia din moment ce stii cum se procedeaza pe-acolo :D :D :D :D :D :D

          totusi, nu reusesc sa rid la glumele tale, poate mai bine le servesti celor din Korea de Nord! :D :D :D :D :D :D

          • cris spune:

            @ Sorin

            si cum pentru nazisti oricine nu era de acord cu ei era “ciuma rosie” sau evreu, urmeaza ca toti cei care striga altora de alta opinie ca sunt “ciuma rosie” sunt nazisti. :) :) :)

            Propun sa facem o diviziune a rolurilor, tu esti “ciuma rosie” si eu sunt “evreu”: eu sprijin pozitia oficiala a SUA de a muta ambasada la Ierusalim, cum am mai spus, si mi se pare ca timpenia lui orban babuinul cu inalta tradare a unui guvern care sprijina decizia presedintelui meu e antiamericana. :)

            Vorbim, iti spun ce cred dupa ce am vazut serialul – da,da, jur ca il vad :)

          • edi spune:

            …dar, cel mai bine, v-ati putea lua…, sincer, v-ar fi mult mai usor sã gestionati problemele, …pe principiul unde-s-doi-putere-creste…

            :) [think out of the box !]

          • edi spune:

            gyorgyfalvi, important e cã rãzi la glumele tale [dupã cum se poate observa si din figura de mai sus], …si, nu uita, multã odihnã, evitã radiatia solarã pe cât posibil… !

          • cris spune:

            domnule edi,

            cred ca mai bine ai fi dumneata atent la cei cu care te insotesti. De pe facebookul marelui rezistac Cristian Dide: “Nu inteleg de ce sa aiba cineva drepturi in plus pentru ca a dat societatii un copil cu handicap care este o epava a societati…Eu I-as pune la taxa pe cei cu copii cu handicap sau sa fie eutanasiati si ei si parintii lor sa nu mai faca altii”… “Mai handicapatilor stati in bancile voastre si nu ne mai jigniti aiurea. Persoanele cu handicap fac copii cu handicap…si de aceea trebuie sa ii stirpim fiindca degeneraza specia umana” E vorba de postarea acestuia care urla la o femeie cu copil cu autism care a parcat, legal, avea autorizatia, pe un loc pentru cei cu handicap si comentariile fanilor lui in acest sens.

            Ne-am inteles? In 1939 s-a inceput planul T4 in Germania, de eutanasiere a copiilor si adultilor germani cu handicap, pentru ca alterau puritatea rasei. Uciderea lor precede holocaustul. pe ei s-au experimentat pentru prima data camerele de gazare si eliminarea cadavrelor prin crematorii. Au fost ucisi peste 200.000 de copii cu dferite invaliditati fiindca erau “epave” ale societatii, care “mincau impozitele platite de vajnicul german muncitor” si “degenerau specia umana” Comentariile de deasupra, de la fani # rezist sunt in acest sens. Da, e nazist. Este ingrozitor sa vezi asa ceva in Romania anilor 2018, exprimat cu titlul ca e democratic, antipsd, etc, etc. Nu domnule, nu-mi spune mie ca asa ceva e laudabil si ca nu ar avea legatura cu o gindire de tip nazist.

            Nu te obosi sa raspunzi… crezi ca un rezistac de tipul tudor, democrat si umanist nevoie mare, daca se adreseaza altuia cu “bozgore” si unul ca dumneata, armean, tace, ti se va adresa tie altfel decit cu scirba xenofoba daca nu-i cinti in struna? Inteleg ca ti se va fi parind nostim ca ii auzi cu “ciuma rosie”, de alte injurii nu mai vorbesc… s-a mai intimplat prin istorie ca unora sa li se para justificat si chiar nostim asa ceva…. Hai, pa.

  35. tudor spune:

    @bozgore,
    hai sa ti explic care e treaba cu kovesi!

    n a fost pusa intamplator procuror general; era un procuror oarecare si n o recomanda nimic, exceptand faptul ca tatal ei fusese procuror comunist, adica personaj cu relatii puternice in fosta nomenclatura comunista si in securitate ; procurorii comunisti nu erau “fii devotati ai poporului”, ci executanti ai politicii partidului …
    se spune ca tatal ei, astazi decedat, ar fi fost prieten cu blaga, care i ar fi recomandat o lui basescu ..
    prima mea impresie a fost ca nu stie carte corespunzator pozitiei pe care ocupa – spre deosebire de Augustin Lazar, de pilda, cel mai bun procuror general al Romaniei, despre care un profesor la drept care cunoaste foarte bine sistemul judiciar romanesc , cu bunele si relele sale, mi a spus recent ca nu spera vreodata ca Romania sa aiba un procuror general atat de bine pregatit …

    Basescu si a propus sa rezolve anumite probleme politice prin intermediul justitiei …

    Acum discutam despre interesul public, iar daca basescu ar fi dorit sa rezolve problemele grave ale societatii romanesti prin intermediul justitiei ar fi fost foarte bine – justitia din 2004 era, in buna masura, la mana psdului; presedintele ICCJ , nicolae popa , de pilda, era omul lui Iliescu, ICCJ era intesata cu judecatori obligati psd, sefii din parchete la fel; inclusiv presedintii de la majoritatea tribunalelor din tara, cele din Moldova si Oltenia in special, erau tovarasi de incredere …
    Tot prin grija psdului CSMul nou infiintat era intesat de oamenii psdului, la fel si AMRul, asociatia profesionala a magistratilor.
    Sa nu crezi ca fosti activisti de partid comunist cu experienta in chestiuni “organizatorice” precum Hrebenciuc, serban mihailescu sau moldoveanul ala al caui nume mi scapa acum, ceva cu “p” …, erau asa de importanti in psd fiindca stiau sa organizeze … sedinte de partid!
    Nicidecum!
    Ei erau importanti pentru ca stiau sa aplice tehnici bolsevice , precum dea de a face din sindicate si asociatiile profesionale precum AMRul “curele de transmisie” ale” intereselor superioare ale partidului”.

    Crezi ca intamplator, de pilda, Viorica Costiniu, presedinta AMR, avea sotul, judecator si el, secretar de stat la justiei in guvernul psd?

    Ce facea CSMul controlat de magistrati propsd?
    Tocmai de a selecta sefii parchetelor si ai instantelor.
    Obsesia psdului, urmasul pcr, a fost dintotdeauna de a controla justitia si serviciile secrete; sa ne amintim ca Ponta a fost singurul prim ministru care a trecut DGIPI din subordinea ministrului de interne, in sprijinul caruia a fost infiintat, in directa sa subordonare.
    Simptomatic este formarea guvernului pdlpsd in 2009, cand fiecare partid isi alegea un minister, pe rand; psd ul n a cerut , ca prima optiune, economia, finantele, apararea sau munca, ca tot sunt ei social democrati, ci internele, pentru ca imediat sa izbucneasca scandalul, cand Vanghelie a vrut sa puna sef la DGIPI pe generalul Voicu, un ins absolut dubios; Oprea, care l stia inca din scoala militara cate parale face si in ce combinatii e bagat, inclusiv cu niste cu niste clanuri tiganesti se pare, si a dat demisia …

    Nasol!
    Cum dracu sa guvernezi avand justitia impotriva, controlata de adversarul politic!?

    A mizat pe monica macovei, un personaj din sistemul de justitie fost procuror comunist si ea, dar despre care avea garantii ca este antipsdista.
    Prin asumarea raspunderii guvernului Tariceanu s a “reformat” justitia, astfel incat procurorii sa fie propusi de ministrul justitiei, iar nu de csm ul pesedist.
    Neconstitutional, dar CCRul de atunci s a facut pres … insa nu precum astade acum, care nu e pres, ci sluga!

    Prima greseala pe care a facut o monica macovei a fost sa desfiinteze sipa :)
    (ca sa vezi cat de ticaloasa si eficienta este propaganda psdista – functioneaza din plin si pe blogul asta: vinovata este monica macovei care a desfiintat SIPA, nu fosta ministra psd a justiei, informatoarea securitatii Rodica Stanescu care pusese la conducerea institutiei un fost colonel de securitate care inainte tocmai cu asta se ocupase – spionarea judecatorilor si procurorilor – l a si avansat general pe Ureche, ci Monica Macovei, care n a folosit, ci a desfiintat SIPA! Monica Macovei este acuzata ca ar fi intrat o data sau de doua ori in arhiva SIPA, iar nu fostii ministri PSD care primeau zilnic informari de la ei….! Asa functiona pravalia aia: zilnic transmitea la MJ o sinteza cu situatia generala din penitenciare, informatiile posibil compromitatoare despre magistrati – aici se dadeau informatiile explicit, cu nume si fapta, iar la sfarsit era rubrica “evenimente savarsite de cadre” – unde se prezentau posibile infractiuni savarsite de cadre din ANP ori de magistrati.
    Deasemenea, la cerere , ministrul solicita date despre absolut orice agistrat dorea, fara a trebui sa justifice temeiul cererii – era suficient sa i se bata ochiul doamnei ministru…!

    Ce ar fi trebuit sa faca Macovei?
    Sa mentina SIPA si sa excluda din sistemul judiciar pe toti magistratii cu bube in cap , inclusiv sa i monitorizeze pe cei care aveau conexiuni puternice cu psd ul ….

    —- sfarsitul primei parti —

  36. tudor spune:

    bozgore,
    spre stiinta ta, idiotul ala n a fost pus sef la IPJ Neamt de “guvernarea boc”, ci de “guvernarea Tariceanu” … :)
    De domnul David, boule!

    Iti explic si cu s a intamplat, ca e interesant!

    Politia in general nu trimite personal in misiuni externe pe teatre de operatii, precum Armata.
    A trimis insa personal, prima data in Bosnia, apoi si n Kosovo…
    Spre deosebire de militari care sau in cazarmi , ies doar in misiuni de patrulare si lupta si interactioneaza foarte putin cu civilii, cei din MAI din fosta Iugoslavie au interactinat permanent cu civilii din zona; frontiere incerte, familii despartite, oameni care si carau tot avutul cu ei, disperati care ar fi dat oricat pentru a fi ajutati; in plus, unele produse erau de 3,4, 5 ori mai ieftine decat in Romania, iar convoaiele care aduceau provizii din Romania nu se intorceau goale decat pe hartie; deseori se intorceau mai pline pe “gol” decat fusesera pe “plin” in acte …
    Unii dintre baietii aia s au “descurcat” chiar foarte bine.
    Sa nu uitam, prin 2004, 2005 un apartament era cateva mii de dolari.

    Foarte multi dintre politistii intorsi cu cash serios si au luat case, altii i au cheltuit aiurea, iar cei mai prevazatori ai investit parte din bani “in cariera” – adica au dat spagi si au ajuns sefi de inspectorate sau prin alte functii .

    Asa ca daca doresti detalii despre cum a ajuns idiotul ala inspector sef intreaba l pe prietenul lui VV, domnul David :)

  37. Adam Mareș spune:

    @edi
    Dacă-ți zic vreodată “armenaș”, să știi că o fac cu simpatie, nu cu scârbă.
    :-)

    • elenick spune:

      Si eu la fel! :) Toate consideratiile de mai sus sunt tampenii – inadecvarea, saraca…, nimeni de aici nu are gandire extremista, xenofoba, rasista, etc ci numai derapaje de limbaj, uneori le mai aluneca mana pe tastatura… :)

      In plus eu ma prapadesc de ras la glumele lui! :)

      • tudor spune:

        Ii spun “bozgore” lui sorin gyorgyfalvi tocmai fiindca este evident ca nu este ungur, acceptiunea generala a cuvantului.
        Evident ca stie asta si cris, dar cauta orice prilej sa demonstreze ca cei care nu s rate pesediste sunt extremisti… mi e imposibil sa inteleg de ce presteaza aici aceeasi teme gen Romania Mare preluate de masina de turnat zoaie in capul adversarilor psd…

        • cris spune:

          erai mare specialist in DEX

          “1. Sensul cuvântului se presupune (probabil greșit) că ar fi în maghiară „om fără țară”, „apatrid”. În maghiară se presupune că ar veni din slavă sau din română. Se folosește cu nuanță peiorativă, depreciativă”
          https://dexonline.ro/definitie/bozgor

          • elenick spune:

            Cris, desi vorbim romaneste tu nu intelegi nimic! probabil din cauza accentului elglezesc nu pricepi ca apelativul e mai degraba de simpatie, din ce vorbeste @sorin pe aici mie mi s-a parut ca mai des ”injura” la unguri (cel putin la ”marimile udmr-ului), singurul lui ”extremism” e cand ii freaca ridichea lui VV cu turcii :) Tie, cand face cineva o gluma sau ironie, trebuie sa-ti trimita email inainte! :)

          • cris spune:

            Nu este niciun fel de gluma, doamna, este un apelativ sovin si cum domnul Tudor il completeaza de multe ori cu un “boule” ma foarte indoiesc ca e insotit de simpatie. Nu vorbesc romaneste cu niciun fel de accent, engleza cu o mixtura de accent german/roman, eu insami am singe de roman, de neamt si de grec, dar te asigur ca nu gindesc cu vreun accent. Hahaitul dupa ce dai un cap in gura cuiva o fi de sorginte basista, dar eu nu gust glume basiste.

            Daca are macar o urma de onoare, asa cum pretinde, domnul tudor ar trebui sa-si ceara scuze, si sa inceteze cu acest apelativ.

          • elenick spune:

            Cris, inafara ca esti mai tot timpul pe langa carare, apopo de ce se intampla in realitate, dar esti tot timpul cu citatele dupa tine, observ ca e ceva care iti iese ”meserie”, felicitari! Reusesti sa invrajbesti oamenii, sa le atragi atentia despre ce ”a zis ala despre tine! ”, sa le ceri sa reactioneze, daca ei trec cu vederea… adica sa pastrezi atmosfera beligeranta la cote inalte.

            Tot tu ai venit cu PROSTEALA cu ”nazismul” rezistacilor, ai adus toate textele posibile plus panseurile tale kilometrice … l-ai imbrobodit si pe VV care de obicei e mai tolerant din fire… In fine, mai ai un pic si spargi blogul, mai straduieste-te putin! :(

            PS. Esti buna la ”omorat” petreceri, si-au dat seama cei din jur ce comoara esti??? :)

          • cris spune:

            imi pare rau, doamna, intimplator am trait si in Germania, m-a interesat istoria nazismului, mai ales m-a interesat cum l-au perceput germanii obisnuiti – pentru ca eu insami am trait intr-o societate totalitara -, am vorbit de multe ori despre aceasta. Normal ca imi suna imediat cunoscut termenul de ciuma rosie, a fost foarte folosit. Sa-ti mai dau o data marsul diavolului al SS-ului ca acum un an si jumatate, ca sa auzi iar in clar DIE ROTE PEST?

            https://www.youtube.com/watch?v=qXcK5L9dVYA&

            ce sa fac, imi cer scuze ca ma intereseaza atit de multe lucuri si mai si indraznesc sa citesc…

        • cris spune:

          sau poate preferi descrierea cu mai multe amanunte a felului in care e intentionat acest cuvint si cum e perceput – vorba ceea a ajuns si pe urban dictionary, il stiu si americanii

          https://www.urbandictionary.com/define.php?term=bozgor

  38. tudor spune:

    Cris
    Doamna, cred ca deja ai depasit orice limita a decaderii umane!
    Cristian Dide nu a spus niciodata asa ceva, esti o mincinoasa ordinara.
    Il cunosc pe Cristian Mihai Dide, este un cetaten care protesteaza acum impotrica PSDsi a CIUMEI ROSII, un cetatean ce cunoaste foarte bine legislaia romaneasca si internationala.
    Sigur ca deranjeaza propaganda psdista , de aceea v ati si repezit pe el, la fel cum ati facut in anii 90 cu personalitatile publice ce incomodau regimul neocomunist.

    Mai nasol este ca daca nu vei demonstra adevarul celor scrise despre Dide sau nu ti vei cere public scuze o sa ai probleme chiar serioase.

    Hai sa vedem: faci proba celor scrise despre Dide?
    Iti atrag atemtiia ca daca nu vei dovedi ceea ce ai scris vei suporta rigorile legii, atat in Romania cat si in Statele Unite!

    Pentru cei interesati, acesta este contul fb al lui Dide

    https://www.facebook.com/cristianmihai.dide

    • cris spune:

      https://www.activenews.ro/stiri-social/Nazistul-cu-parcarea-151560

      Nu am spus ca se refera la ceva spus de respectivul ci de fanii lui referitor la postarea lui.

      Deocamdata dumneata nu ai facut in niciun fel proba faptului ca ai fost la Universitate, ci dimpotriva pe cea a faptului ca ai mintit : Doina Cornea nu a fost niciodata in Piata Universitatii, fiindca locuia in Cluj, asa ai spus, dumneata care ai pretins de nu stiu cite ori ca ai fost l Piata universitatii. Si nu ai nici macar urma de bun simt sa-ti cer scuze fata de Emi pe care o cadorisesti cu o insulta, de noi cei care am fost acolo nu vorbesc.

      Burzuluiala nu ma impresioneaza iar ca minti cu tupeu dupa cum se vede mai sus, nici atit. Da in judecata activenews daca doresti si pe cea care a facut captura comentariilor respective.

      • tudor spune:

        Aha!
        Adica nu Dide a spus, ci altii!
        Si de unde stii ca aia sunt fanii lui, i ai intrebat?
        Persoanele care posteaza pe pagina cuiva nu s neaparat fani, de pilda pesedistii care ma injura la mine pe pagina nu mi sunt fani.

        Insa faptul ca dumneata generalizezi postarile unor descreierati pentru a incerca sa denigrezi alti oameni si o actiune civica absolut democratica admirata pe multe meridiane, inclusiv prin declaratii publice ale unor inalte oficialitati internationale te descalifica uman.

        Oricum, maine seara ii voi prezenta situatia lui Dide , sa decida el ce va face in continuare.

        Cat priveste prezenta mea la Universiada… n am scos certificat ! Si nici nu consider a fi vreun merit special, am fost si eu printre sutele de mii de oameni care s au perindat pe acolo.
        Am mai povestit, veneam cu trenul de la Calarasi, cand puteam.
        Am povestit aici si cum, pe 14 iunie cand m am prezentat la munca ma asteptau toti intepeniti pe scaune , fiindca un jegos pe care l ajutasem inclusiv sa si zugraveasca apartamentul si caruia ii spusesem ca merg la Universitate, deja ma demascase.

        Daca tu crezi ca am inventat inclusiv povestirea aia ca sa demonstrez ca am fost in 90 la Universitate dar eu n am fost inseamna ca unul dintre noi are ceva grav la cap, doamna!

        Ceea ce am spus despre Doamna Cornea si Universitate a fost relativ la afirmatia lui @emi ca nu exista imagini cu domnia sa de atunci; nu stau sa verific exact ce am scris, dar incercat sa oer o explicatie, in sensul ca Doamna Cornea, locuind la Cluj, nu participa foarte des la Universitate … n am fost permanent in PU, a trecut si foarte mult timp …. dar asta n are nicio legatura cu faptul ca am fost eu acolo sau nu, putea sa apara cand nu eram eu, dar putea sa si vorbeasca si s o vad la televizor – as fi spus ca a fost acolo , prin urmare, conform logicii tale, si eu …

        Dar daca asta este preocuparea ta … deja ai o problema , doamna!

        Cat priveste atitudinea ta de a calomnia permanent o miscare civica ce si propune sa apere statul de drept impotriva acapararii lui de catre o clica condusa de un infractor, iti promit ca o sa ma ocup poersonal sa aduc asta la cunostintele autoritatilor americane, considerand ca sprijini forte politice ostile statelor unite…

        • cris spune:

          tudor spune:

          iunie 28, 2018 la 5:14 pm

          emi,
          esti atat de proasta incat sigur tu esti angajata la stat de prietenul nostru Varujan!
          Doamna Cornea locuia in Cluj, nu venea in Piata Universitatii … de unde filme cu ea in Piata?
          Te bagi ca proasta, unde habar ai!

          *****

          In rest, domnule: be my guest…daca atita poti, atita poti…

      • emi spune:

        Incearca sa ne provoace sa fim asemeni lor, ignorandu-le “glumele” de fapt le intoarcem darul/energia ironiei, care acumulate ii va lovi cand le va fi lumea mai draga. Si e a lor, isi fac rau singuri!!!
        Cand le arati cum sunt, fac tot posibilul sa devii asemeni lor, ca apoi sa te arate ei cu degetul, este practica ridicata la nivel de arta in basism, cred ca TB a vrut sa faca cunoscute oglinzile eseniene, nu pentru ca ar fi stiut ce sunt, era tactica Secu’ folosita pentru omogenizarea societatii si distrugerii autorespectului…
        Asadar de ce ne-am obosi sa ne suparam pe ceeace vad ei in oglinda?!?
        Este problema lor, nu a noastra, chiar daca incearca sa ne-o paseze…

        • cris spune:

          Cred ca linistea nedumereste…

        • cris spune:

          oricum, daca dinsul nu are buna cuviintza sa iti ceara scuze pentru injurii, iti multumesc eu pentru interesul si deschiderea pe care ai avut-o pentru a intelege golanii de la universitate si ca violentza este extrem de departe de ceea ce am gindit noi atunci.

          • emi spune:

            De fapt primul care mi-a atras atentia, si m-a facut sa inteleg ca Piata Universitatii nu a fost cea de la telejurnale a fost Florian Pitis, vocea lui calda si cinstita contrazicea toata nebunia construita cu grija in jurul rezistentei anticomuniste. Singura problema majora pe care o aveau “golanii”, era numarul mult prea mic pentru a se putea impune in fata FSN…
            Cat despre jignirile pe care le arunca unii spre imaginea lor din oglinda, ce pot sa spun decat ca se porcaiesc de fapt pe ei insisi.

          • Din păcate, noi , în Piața Universității am fost un fel de agenți electorali pentru FSN, căci lumea chiar credea că facem dezordine.

  39. sorin gyorgyfalvi spune:

    @ Cris

    continui aici ca sa sar peste mizeriile fascistilor astora… Caporalul tudor s-a chinuit sa scrie tot felul de bazaconii, dar prostul nu pricepe ca de la cuvintul “bozgor” am sarit direct la final… :D :D :D :D :D :D

    cineva care foloseste cuvintul “bozggor” denota un fascism total, e echivalent cum ar fi “jidan”, hortistii ar fi zis “olah”, samd “Bozgor” inseamna om fara tara! Adica, e ca si cum ai spune cuiva ca n-are dreptul de a trai in aceasta tara! Ce sa spun, e sovinismul, iredentismul, fascismul in stare pura!

    Acuma, de la unu cu minte de caporal n-ai ce sa te astepti sa inteleaga asta, dar… in cazul de fata sunt convins ca o face in cunostinta de cauza!

    In fine, ma bucur ca te uiti la mini-seria aia, sigur o sa-ti placa!

    • cris spune:

      Tocmai ma uitam la primul episod….cind am citit cele de deasupra.

      Sa vezi asa ceva de la dinsul e una, deranjant e ca cei de aici, unii sunt de acord, li se pare umoristic, iar altii tac. Ei, daca altii tac, imi pare rau, eu nu prea le am cu aceptatul a asa ceva, vorba ceea am trait-o pe pielea mea sa mi se spuna Zigeuner si Auslaender rauss si am avut un bun prieten batut mar de nemti, calcat in picioare, fiindca era roman, adica tzigan pentru ei.

      • sorin gyorgyfalvi spune:

        @ Cris

        pai nici tu n-ar trebui sa discuti cu javra asta fascista. Fasciscmul e incriminat de legea aia la care-i da el cu rigoarea, pedeapsa e cu puscarie!

        • tudor spune:

          Habar n ai ce a fost fascismul , domnule bozgor constantinescu!
          De altfel, cei mai multi care l folosesc n au pus in viata lor mana pe o carte de istorie – carte, nu manual.

          Daca tot ati deschis subiectul, antifascistilor care sunteti, organizarea de adunari publice de catre un partid aflat la guvernare, amenintarile publice adresate autoritatii judecatoresti, catalogarea nu doar a adversarilor politici, ci a tuturor oponentilor drept “sobolani” … astea toate demonstreaza in mod indubitabil tendinte totalitare.

        • cris spune:

          nu folosesc asemenea cuvinte, trebuie ca cineva sa impinga lucrurile foarte departe sa-mi scape asa ceva.

          Pur si simplu mi se pare de cosmar ca se folosesc adresari sovine, ca se fac niste comentarii ca acelea despre copii cu invaliditati, ca se scandeaza un slogan nazist ca cel cu ciuma rosie – am aratat acum un an si jumatate ca e slogan nazist, Die Rote Pest, dar raspunsul domnului a fost ca e foarte bine, potrivit, eventual iti s gasesc postarea dnsului. La asa ceva nu se tace, sa taci inseamna sa accepti. Cum spune Frederick Douglas: “Find out just what any people will quietly submit to and you have the exact measure of the injustice and wrong which will be imposed on them” Afla cit anume accepta oamenii tacind si vei afla ce grad de nedreptate le poate fi impus.

          Nu accept rasismul, sovinismul sau brutalitatea inclusiv verbala fata de altul – ceva foarte American de altfel, ca tot vrea domnul sa ma reclame :) – de parca blogul acesta n-ar fi plin de cita admiratie am pentru istoria, constitutia, democratia sau justitia Americana. :) :) :)

          • Adam Mareș spune:

            NU EȘTI DELOC CREDIBILĂ, FIINDCĂ NU AI ACEEAȘI MĂSURĂ.
            Ambele tabere lansează etichete și insulte, dar tu nu le vezi și nu le critici decât pe cele anti PSD-ALDE.

          • Adam Mareș spune:

            Tu însăți folosești etichete generalizatoare. :-)

          • cris spune:

            probabil ti-a scapat, nu cred ca citesti ce scriu, caci da, am intrebat ce-i aceea “sobolani” ca limbaj. Dar nici eu nu te-am auzit pe tine revoltindu-te ca unor oameni, ca tine, ca mine, li se spune stirbi, analfabeti, idoti, trepanati. Toti generalizam fara sa vrem, tine de heuristica cognitiva, important e sa te straduiesti sa nu generalizezi.

          • cris spune:

            iar a te adresa cuiva de aici cu nesimtitilor, bozgore, boule, penalilor, pesedistilor, ciuma rosie…. nu e o generalizare ci o insulta directa :)

          • sorin gyorgyfalvi spune:

            @ Cris

            nu te mai lua dupa ei, or fi ei prosti, dar nu-si chiar atit de prosti sa nu stie diferenta dintre fascism si jignire…

    • elenick spune:

      Sorine, cu asa prieteni nu e de mirare ca iti pierzi simtul umorului! :( atat cat ai avut vreodata… Relax, ca-ti urca tensiunea, ti-am mai zis ca esti ”simpaticul” blogului! :)

      • sorin gyorgyfalvi spune:

        kovesi a fost demisa de catre Tudorel Toader, iar iohan va semna decretul zilele urmatoare. Ma tem ca tu ai nevoie de relax! :D :D :D :D :D :D sunteti trecuti pe liber!

        • elenick spune:

          @sorine, nu de aici vine viata, adevarul, muzica naturii, etc – chestii cu adevarat importante. Cum ziceam, relax, man, ai o viata de trait, priveste oamenii reali de pe langa tine, priveste cerul! …

        • sorin gyorgyfalvi spune:

          gata? nici bine n-au demis-o si-ti stergi tatuajul cu kovesi? :D :D :D :D :D :D

          • elenick spune:

            Pai cum altfel? Singurul amanunt mai delicat ar fi ca dupa ce o darati voi jos, sa o ia UE si sa o puna in fruntea Parchetului european care urmeaza sa se constituiasca, adica Sefa peste parchetele de aici si din restul Europei, si imputernicita sa coordoneze lupta anticoruptie la nivel intereuropean!

            Ce o sa ne mai radem pe aici!!! :) :) :)

          • sorin gyorgyfalvi spune:

            mai ales noi! :D :D :D :D :D :D

          • emi spune:

            Va fi o mare deziluzie, UE nu e Romania…

          • cris spune:

            @ emi

            daca nu stii, principiul lui Peter: un om este impins ierarhic direct proportional cu incompetentza sa. :)

  40. Adam Mareș spune:

    @Tudor
    Și zici că Sorin e Răzvănuș sub acoperire? :D

  41. tudor spune:

    Dincolo de diversiuni, vorbim si noi despre guvernare, fiindca pentru asta au cerut votul tovarasii…!?
    https://www.facebook.com/baricada.tv/videos/258156298277616/UzpfSTE0MzcxNjI2NjM4ODI4NzpWSzoyNTgxNTYyOTgyNzc2MTY/

  42. Adam Mareș spune:

    :-)

  43. cris spune:

    @ Sorin

    Stai ca m-am dus in urma pe blog, septembrie 2017

    cris spune: – rspuns catre VV

    septembrie 7, 2017 la 3:29 pm

    Referitor la ce spuneati despre “ciuma rosie” ca termen, corect, e nazist, a fost folosit si promovat de SS, die rote Pest – autor Rigwende, de origine elvetian, protejat personal al lui Himmler, Die rote Pest, facut de Rigwende, un al doilea filmulet de propaganda nazista, ca si Der ewige Jude din fasa propagandei naziste. E foarte usor sa stimulezi ura, foarte greu sa inviti la si sa mentii dezbaterea.

    Tot istoric vorbind, amintiti-va ca totusi ascensiunea nazista nu ar fi existat fara slabiciunea republicii de la Weimar.

    Nu vorbim acum neaparat de ascensiunea vreunui fascism in Romania, evident, dar da de o combinatie de slabiciune a institutiilor statului si incompetenta de o parte cu o crestere a violentei, intolerantei si extremismului in gindire, a incolonarii, inregimentarii, culmea, numita “democratie” de alta parte. Unii toarna gaz peste foc, altii sufla in el, retete care s-au tot folosit in lume de la nazism incoace. Nu sunt deloc optimista, vorba lui Marga, nu exista democratie cu mai putina democratie.

    ****

    Asta e mai jos, o discutie cu Adam:

    Aaaa, ca folositi sintagme naziste si fara voie, asta e in primul rind obligatia voastra sa vedeti spre ce tindeti ca si comportament: ginditi si cu mintea personala daca e democratic sau extremist, dar cert nu puteti vinde unora asa ceva drept democratie, occidentalism, etc, etc. indifferent cit va deranjeaza ca vi se spune asta.
    Chiar daca psd or fi avind tendinte autocrate ei insisi, nu aveti nicio scuza sa tindeti voi la un alt fel de autocratism inca mai bizar ca inspiratie istorica si nu la democratie.

    si raspunsul domnului ca e OK ca e o sintagma nazista.
    VV:
    Oricum, recunoaște, chestia cu ciuma roșie e de la naziști.
    tudor spune:

    septembrie 7, 2017 la 8:55 pm

    Da, dar se potriveste la fix!

    *****
    Adica nu crede ca eu nu stiu ca ei stiu si o spun intentionat. Pina la urma urmei, asa cum spuneam si atunci, e responsabilitatea lor sa gindeasca si sa se autocorecteze, daca vor credibilitate. Nu se intimpla, din pacate, ba acum mai citesc si postari despre eutanasierea copiilor cu disabilitati: e responsabilitatea lor sa elimine oameni care sustin asemenea orori daca nu le accepta, sau sa si le asume daca le considera acceptabile – in loc de asa ceva sar sa-l amenintze pe cel care le spune ca e ceva nazist si inaceptabil.

  44. tudor spune:

    Apropos de Universitate , mineriada din 13 iunie si infiltrarea justitiei cu elemente de nadejde:
    - bandele mineresti care au devastat facultatea de drept au fost asteptate la intrare in facultate de profesorul Barsan, cel care a asistat inclusiv la distrugerile si martelarile care s au produs.
    Ulterior nenorocitul a fost recompensat cu numirea ca judecator la CEDO, iar nevasta sa, alta victima, facuta judecator la ICCJ; prezenta incredere, desigur!
    Datele despre participarea lui Barsan fac parte din dosarul judecat la CEDO, cel in care atrocitatile de atunci sunt catalogate, prin hotarare CEDO, drept crime impotriva umanitatii.

    Dupa ce a facut multiple interventii pentru respingerea dosarului individul s a recuzat, la solicitarea avocatilor victimelor.

    Un alt tovaras de nadejde la mineriada din 13 iunie a fost adjunctul scolii de politie de la Baneasa.
    Cateva sute de arestati au fost dusi la Scoala de politie si torturati ingrozitor – datele si marturiile sunt in dosar.
    Jegul asa ne da noua, #rezistacilor la postul tv al securistului voiculescu, fix in aceleasi note ale unor domni si doamne de pe aici..

    • tudor spune:

      generalul Abraham…

    • Cunosc bine ce s-a intamplat în 13-14 iunie, am fost în piață, împreună cu Radu Ciuceanu, am scos oameni din mâinile minerilor. E drept că aveam barbă și blugi, dar mai aveam și legitimația de proaspăt deputat și pe ia minerii o tratau cu respect.

  45. tudor spune:

    Nazistii au denumit CIUMA ROSIE regimul bolsevic din Rusia, vad ca asta nu spune niciun antifascist de pe aici.
    Este de notorietate faptul ca regismul bolsevic a generat zeci de milioane de victime in propria tara, iar ulterior alte multe milioanele in tarile ocupate din Europa de Est si alte milioane pe diferite meridiane.
    Prin urmare sintagma in cauza , spusa de nazisti sau de altii – se folosea si n presa romaneasca antibolsevica din perioada interbelica – exprima o stare de fapt si nu avea in vedere o ideologie a libertatii umane ri grupuri de oameni nevinovati.
    Asadar, expresia in sine, folosita de nazisti si nu numai, se referea la o realitate demonstrata istoric.

    Intr o alta postare o sa si argumentez de ce eu imi asum expresia PSD CIUMA ROSIE, considerand ca exprima o stare de faptdar si tendinte evidente.

    Asta ca sa clarificam faptul ca o expresie care exprima o realitate demonstrata istoric nu este neaparat condamnabila, indiferent cine a mai folosit o!

  46. edi spune:

    crizo, scrie mãcar corect /hai, pa !/, ….dacã tot faci pe aici exercitii de academism, iar, în al doilea rând, ai putea sã te limitezi cu modul ãsta de adresare numai la afini, rudele de gradul I sau diversi colegi de… pãhãrutz.

    Altfel, ai mai atins o culme, discuti de imposturã practicând-o însã în stil mare.

    Dar disperarea ta este cã trebuie musai sã te faci “utilã” cu expertiza ta analiticã.
    Iar pentru asta [nu conteazã urmãrile, important e cã te-au enervat, nuu?] ti-ai gãsit de clienti pesedijdii [si "amicii" lor de suferintzi, tãricenii...], iar dintre pesedijdi ai gãsit sã te pui cu neamurile-cele-mai-proaste-posibil-iesite-din-fundul-fundului-provinciei, hotii hotilor si frustrati/frustratele frustratilor/frustratelor din capãtul holului magaziei dela marginea cãtunului unde se înfunda drumul prãfuit, de cãrutze.
    (ai remarcat virgula necesarã, daaa?, /drumul prãfuit/ [virgulã]=folosit de cãrutze, deci, nu /drumul prãfuit de cãrutze/)
    :) [...si tu te-ai distra unpic, sã fi în locul meu, coreeect?]

    …dar, zãu, nu stiu ceduamneiartãmã, mai pierd timpul cu tine, ..,chiar pe bune, zãu, îl ai pe gyorgyfalvi, sã fiti împreunã ferciti, casãdepiatrã si, vorba lu’ ceashcã, “vã dorhesc muuultã ferhicirhe siiiii sãnãtate !

    …numa’sã ai grijã sã respecte medicatia prescrisã pentru sporul de antenã… !
    In rest, cam atât…

    • cris spune:

      sa fii , e cu doi I , stimate domn – si tu te-ai distra unpic, sã fi în locul meu

      imi pare rau sa te dezamagesc, nu m-am enervat

      regret ca avem standarde diferite, ca modul meu de a discuta ti se pare academic, pentru mine e nivelul mediului meu, e banal.

      • edi spune:

        …dada, stiam, …nu rãspund la provocãri, dar, iaca, mai provoc uneori, …si, uite c-ai “muscat”…

        …si, b), …sigur, e un nivel banal, ce sã zic…, sã-l porti sãnãtos !

        Altfel, ..think-tank-urile, nimic, nimic…?

    • cris spune:

      PS. Te-am rugat, domnule, de nenumarate ori, sa nu pierzi timpul cu mine. Ma bucur ca in sfirsit imi asculti rugamintea. Multumesc.

      • edi spune:

        :( … chiar nu cred sã mã fi RUGAT, …poate atunci, cu “sictir”, probabil…?

        Nuu…?

        • cris spune:

          te-ai si razgindit cu pierdutul timpului cu mine? asa repede? si eu care ma bucuram…. unde e iluziili meli pe cari le-am perdut :) :) :) daca eu iti spun sictir si te agresez atit, iar dumneata insisti sa-ti pierzi timpul cu mine, agresorul, hmmm, poate suferi de Stockholm…ai grija, e periculos :) :) :)

          • edi spune:

            …ca sã-ti fac o plãcere revin cu tema asta, ….sigur n-ai plecat din snobism în America ?

  47. emi spune:

    “Vreau sa-i inteleg si sa-i iubesc”
    https://www.youtube.com/watch?v=dnhuVFh4-yE