Astazi, joi 25 august, orele 19,00, ne vedem la TvR Info, impreuna cu moderatoarea Paula Rusu
This entry was posted
on joi, august 25th, 2011 at 10:26 am and is filed under Economie.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
Both comments and pings are currently closed.
47 Responses to “Astazi, joi 25 august, orele 19,00, ne vedem la TvR Info, impreuna cu moderatoarea Paula Rusu”
Toata aceasta nebunie cu alegerile din 2012 se rezuma la:
Sa dam un pachet mai consistent o singura data ,decat doua mai mici de doua ori.
Eu cetateanul GOGU aflat la tara ori in vacanta cum procedez?
Daca eu locuiesc in jud X si in momentul votului sunt in jud Y
Pentru Primar si consilieri nu pot vota e logic,ori ba?
Dar pentru SENATORI ori DEPUTATI fiind in alta Zona?
Daca primul pe lista intra in parlament atunci comasarea unor votanti in unele regiuni pot influienta rezultatul.
In cazul asta voturile spre un anumit partid asa cum dicteaza constinta ,nu mai au valoare.Apar sforile trase de unele persoane.
FRAUDA se poate realiza si prin MANIPULARE nu prin masluirea votului.
@VV
ne pare rau, n am putut urmari emisiunea,
din motive ortopedice, sa zic asa,
nu conteaza
Domnule Senator,
Alegerile de duminica m au amurit asupra unui fapt, dincolo de rezultatul in sine:
USl ul nu are o strategie de castigare a alegerilor, chiar daca si inchipuie ca o are.
Situatia politica este asemanatoare celei din 1996: lupta impotriva partidului stat.
Pentru a invinge, opozitia de atunci a aplelat incomparabil mai multa expertiza, ganditi va ca au realizat inclusiv un portret robot al celui care l ar putea invinge pe iliescu.
Sunt foarte multe invataminte de tras din campania anului 1996, inclusiv politica de aliante
Scriam lunile trecute ca ar trebui atrasi in alianta si taranistii, iar unii colegi de pe blog ai sarit ca arsi.
Vreau sa le amintesc ca basescu a castigat cu niste mii de votiru si n a avut nici o jena sa se foloseasca inclusiv de florin salam.
Asa ca celebra coada pe sus o poti arbora doar cand iti da mana …
La fel, ar trebui atras , sau macar neutralizat, dan diaconescu si nu numai el
Asadar, Dle Senator, strategia pentru castigarea viitoarelor alegeri ar trebui sa cuprinda o arie mult mai larga decat percep eu ca are in vedere usl ul in acest moment.
M ar interesa o discutie pe aceasta tema, care, evident, nu pote fi nici epuizata si nici discutata pe blog.
@Tudor
@VV
Subscriu integral la observatiile tale pertinente.Este inperios necesara o organizare total diferita de cea actuala a conducerii USL ,care sa fie capabila sa dea raspunsuri avizate la toate problemele de strategie si tactice ale aliantei.
Am propus formarea unui “Comandament suprem USL” care sa fie unicul organism care sa decida in chestiunile politice de interes comun.
Iata nu mai mult decat deunazi D-l Ponta a spus ca el sprijina idea comasarii alegerilor pe cand d-l Antonescu n-a spus nimic pe acest subiect.Un astfel de USL care actioneaza necoordonat nu are nici o sansa!
revin cu precizarea de la postarea anterioara: dl. Ponta poate avea cate opinii personale doreste. Nu ne-am propus fuziunea PSD cu PNL. Este un truism absolut sa spui ca opiniile celor doi lideri difera, dar ideea USL a fost sa se construiasca pe lucrurile care pot constitui punti.
Pe de alta parte faptul ca Basescu a atras voturile manelistilor, nu ma intereseaza. PNL nu trebuie sa se gudure pe langa alegatori ca si cum ar astepta bucatica de zahar (votul). Trebuie propusa o strategie in care alegatorii si alesii sa fie parteneri responsabili.
Cel mai simplu de atras voturi e sa spui ca anulezi impozitele si ca vei face venitul minim garantat 400 EUR si te voteaza toti.
Mult mai dificil, dar mai corect, e sa le spui oamenilor ce vei face cu impozitele lor si ce ai de gand sa construiesti daca toti si-ar plati impozitele. Avea dreptate dl. Vosganian, acum doua zile cand spunea ca statul este perceput ca un dusman. Nu sunt nici pe departe un etatist, dar cred ca lucrurile din viata mea trebuie sa aiba valoare. Ori, astazi, statul mai valoreaza doi bani. Si pentru ca statul suntem noi, cred ca valoarea noastra a fost topita de inflatie.
@lorduljohn
ALIANTA politica USL nu este si NU trebuie sa fie o FUZIUNE politica ci numai un mecanism politic menit sa zdrobeasca mafia portocalie, asa cum alianta militara antifascista dintre SUA si Rusia nu a avut menirea sa faca un compromis ideologic intre socialism si capitalism ci numai sa realizeze o forta militara superiora ,capabila sa zdrobeaqsca masina de razboi nazista.
Pentru asta este insa nevoie de un Comandament Politic USL PNL ,PSD ,PC care sa dea raspunsuri operative la problemele de tactica si strategie electorala de interes comun.E natural ca D-l Ponta e “hais” si D-l Antonescu “cea” ,de aceea este nevoie de o persoana neutra capabila care sa negocieze in pozitiile conflictuale si sa ia decizii cu fermitate.
Dupa parerea mea in fruntea acestui Coamandament USL trebuie sa se afle o persoana de mare reputatie, cu “c…e grele”, nealiniata politic la PNL PSD, PC. Eu cred ca Petre Roman ar fi cel mai potrivit pentru o astfel de functie(daca ar consimti). Cine are o ideea mai buna s-o zica.
nu ma refer la cersitul voturilor sau demagogia extrema, la coborarea demersului politic la nivel pedelistic, insa o viziune ampla este absolut necesara.
si inca multe altele.
@lorduljohn
Statul actual este intradevar un dusman inversunat al poporului pentru ca scopul lui excusiv este sa spolieze prin taxe poporul pentru a alimenta masina electorala portocalie menita sa permanentizarea acestui regim odios precum si buzunarele baronilor portocalii, nicidecum de a satisface nevoile comunitare de sanatate,de educatie,de securitate sociala etc.
Petre Roman nu este o solutie. Iert, dar nu uit!
Din punctul meu de vedere in orice conjuctura ar interveni (fie iese Crin presedinte, fie, nu) dl. Vosganian trebuie sa fie pregatit sa preia conducerea PNL. Avem nevoie de cineva cu o larga anvergura intelectuala, cu capacitate manageriala, cu spirit dar si cu fermitate. Si mai ales dupa naclairea asta cu stanga (PD si PSD) avem nevoi de putina “argila” pentru limpezire.
@lorduljohn
Chestiunea conducerii PNL, PSD si USL este una de stricta. actualitate si de supravietuire a democratiei si una de viitor. Asa cum se misca lucrurile, intr-o paralizie decizionala totala, opozitia se va prabusi ca un schelet prins in “sarmulite” , lipsit de muschi si creier, PDL va castiga viitoarele alegeri fara drept de apel(cu sau fara fraudari) prin noncombat-ul adversarilor . Dupa alegeri se va instaura o “vanatoare de vrajitoare” antibasiste si toti sefii opozitiei care nu vor pactiza cu TB vor trebui sa-si faca bagajele si sa-si caute alt “loc sub soare”, iar la alegerile prezidentiale din 2014 o veti primi pe Udrea presedinte sau in cel mai bun caz pe Boc.Acesta este “scenariul filmului” care va “rula” in toata Ro. in anii viitori.Sau va schimbati acum “hard-disk”-ul si “programul de operare” cu unele mai performante si mai adaptate “tehnologiei” electorale pediste sau Udrea si Elena Basescu va “mananca” la dejun. Retine ce spun: daca opozitia pierde alegerile viitoare poti sa pui cruce democratiei in Ro.Dar poate ca Ro. nu are potential de tara democratica si atunci TB ,Udrea,Boc ,Elena Basescu,Videanu,Cocos sunt ideali.Ei au dovedit ca stiu ce vor si stiu si cum sa-si atinga scopul.Merita sa va conduca.
@lorduljohn,
Petre Roman chiar nu mai poate. Are 65 de ani de pomana, pe care si-i cheltuieste aiurea cu o femeie mult mai tanara ca el. Ca sa nu mai spun ca si ca holtei de lux la vremea lui si-a luat drept sotie o mamica, pe care a abandonat-o in mod rusinos. Ce incredere sa mai intr-un astfel de barbat politic? In ce-l priveste pe Maestru nu-i cere prea mult. Cu siguranta poate deveni un lider, dar daca n-a facut-o pana la 10 ani, acum e cam tarziu. Liderii se nasc, nu se fac!
Daca PD va castiga viitoarele alegeri inseamna ca asta a vrut, in mod democratic, electoratul care e interesat de soarta lui. Cei care nu-s interesati de viata cetatii, nu ma intereseaza. N-am lipsit la nici un vot cu exeptia celui dintre Iliescu si Vadim.
@un liberal optimist
Viata privata a lui Petre Roman nu ma intereseaza, atata timp cat el si-a asumat o oarecare distantare de viata publica. Ce a facut el cu femeile din viata lui, nu putem judeca pentru ca nu am trait cu ei sa stim exact.
In ceea ce priveste capacitatile de lider ale Maestrului, nu-i cer prea mult, ii cer atat cat stiu ca poate da. Si poate!
@lorduljohn
Electoratul trebuie sa aleaga cea mai buna optiune ,in cazul acesta intre o ceata de mafioti , unita, puternica si decisa sa pastreze guvernarea cu orice pret si o ceata de paiate galceve care nu stiu ce si cum vor .
Geoana a pierdut alegerile in mare masura datorita actului sau infantil de a-l vizita pe Vantu. Chiar si cei mai inversunati dusmani ai lui TB au ezitat sa investeasca o asemenea de paiata deplorabila.Nu mai vorbesc ca daca dupa alegerile parlamentare din 2008 Geoana si Tariceanu intelegeau pericolul basist pentru democratie excludeau aprioric orice colaborare cu PD, guvernul Boc nu se constituia si actualmente situatia era total diferita.
In fotbal si in poliitca ocaziile pierdute se razbuna ,daca nu marchezi tu marcheaza adversarul.
Pai, ca si in fotbal, ori schimbi antrenorul ori face tranferuri mai bune. Asta e principiul democratiei de masa. Majoritatea decide. Nu am auzit inca sa se faca referiri la calitatea majoritatii. Democratia ateniana era cu totul altceva, dar si acolo criteriile erau putin ciudate.
@lorduljohn
Corect,trebuie schimbat “antrenorul” USL. Daca nu se gaseste un “antrenor politic” bun pe piata interna ar trebui importat unul.In momentul de fata sunt doi leaderi democrati autentici, celebrii si “liberi de contract” Bill Clinton si Tony Blair.Sunt convins ca ar fi incantati de un asemenea job. Arata-i lui Bill cateva poze cu gagici si vine in trap.Cu asemenea lideari USL ar da lovitura si va spulbera in scarba gasca pedista ,basca pe astia sistemul securisto-basist nu-i are la “mana”.Ce zici ?
@lorduljohn
Inafara de slabiciunea la gagici(cine nu are slabiciuni ?) Bill este un tip 10,democrat,de comitet si le-a lasat anmericanilor o economie care functiona uns, pana sa vina animalul de Busch si sa-i puna pe butuci.
N-ai nici o grija, Bill se pricepe la femei iar blonda lui base este departe de a fi femeie;o femeie adevarata trebuie sa fie femeie si in trup si in suflet.In cazul nostru aveam de a face cu o adevarata “scroafa”. Bill nu este unul care se amesteca cu “porcii”.
Nu-ti place Bill ia-l pe Tony.Si el e un tip democrat de nota 10.
@un liberal optimist
@lorduljohn
Sunteti de acord ca USL are nevoie de un general manager de calibru ? Pentru mine este deja evident conducerea USL nu poate functiona la “doua capete”.Trebuie O PERSOANA f.versata. Mai reflectati si veniti cu propuneri adresate Maestrului care poate eventual trage ceva “sfori”.
Cred ca Maestrul ar trebui sa preia initiativa, trebuie sa paraseasca “turnul de fildes” al intelectualului rasat, sa coboare in piata publica si sa palavrageasca cu pietarii si tzatzele ca Udrea,Basescu si Boc.
@tiberiu,
Nu-i cere asa ceva Maestrului. Nici mie! Trebuie unul la fel de flamand si escroc ca basescu. “Dati-mi un basescu liberal autentic si voi aduce Romania nu pe locul 7 in UE( visul lui Tariceanu) ci pe cel putin 6( nu putem inca sa concuram cu Germania , UK, Franta, Italia si Spania) avand in vedere ca ele n-au distrus nimic ci au creat mereu alte si alte baze de productie si cercetare.
@un liberal optimist
Un “basescu” nu poate fi liberal autentic ,caci el este deja substantivul comun sinonim escrocului autentic.
Un liberal autentic care sa invinga basismul trebuie sa fie un smecher autentic “uns cu toate alifiile”.
@VV,
Maestre, e sfarsit de saptamana si trebuie sa mai si glumim! Sigur, nici varsta minima de pregatire ca lider nu-i chiar zece ani si nici basecu nu va fi un liberal autentic. Dar dupa dezamagirea de Duminica trebuie sa ne recuperam!
@VV
Maestre,”turnul de fildes”este metafora unei anume stari sufletesti de autocenzurare a starilor afective.Niciodata nu v-am vazut in public(in particular nu va cunosc)parasind postura de “domn”,nici macar in fata aversarilor politici. Din tonul dv. n-am simtit rabufnind naduful ,patima, exaltarea.Desigur autocontrolul este vital , dar oamenii simplii au nevoie sa simta ca le comunicati ce credeti,ce simtiti chiar dincolo de cuvinte,prin afecte.
O femeie nu te poate iubi daca nu iti exprimi dragostea ,dorinta pentru ea ,si nu neaparat prin cuvinte , ci prin tonul exprimarii.Tot asa si publicul trebuie sa va simta dincolo de cuvinte ,dincolo de ce spuneti , prin modul in care spuneti.
Acesta este “turnul de fildes” din care n-ati iesit.M-ati inteles ?
@VV
P.S TB comunica puternic prin ton, se simte patima dincolo de ce spune, de aceea comunicarea lui este puternica.
Dv.va autocenzurati prea sever si de aceea ii impiedicati pe oameni sa perceapa ce doriti ,va afectati grav capacitatea de a comunica.Tonul face muzica.
@VV
Ca sa comunici afectiv cu publicul este o stiinta dar si o arta.
D-l Antonescu dupa cate stiu a luat lectii de actorie cu D-l Diaconu in perioada alegerilor prezidentiale si rezultatelele s-au vazut imediat. Discursul sau a devenit incomparabil mai convingator,s-a deschis sufleteste la public,a inceput sa-si exprime pasurile fara ezitari ,pe sleau. Rezultatul a fost pe masura, in confruntarea 1:1 cu TB D-l Antonescu a fost mult mai convingator,ceeace nu e simplu. Daca D-l Antonescu ar fi fost candidatul unic in locul d-lui Geoana sunt convins ca ar fi castigat fara probleme din primul tur. Cred ca si dv. v-ar fi util sa va sfatuiti cu d-l Diaconu. Sunt convins ca va poate ajuta sa iesiti din “turnul de fildes” al comunicarii.
Incercati,n-aveti nimic de pierdut.
@VV
Dv nu stiti ca d-l Antonescu a luat lectii de actorie cu d-l Diaconu ?
Nu e nci o gluma, am citit stirea asta pe net in campania prezidentiala si am observat o imbunatire imediata a discursului d-lui Antonescu.Puteti verifica informatia
@VV,
Si am baut un spritz la Saftica cu Mircea. Dar chestia asta nu cred ca l-ar recomanda drept un posibil ministru al culturii. Am mai avut niste artisti ministri ai culturii si ce! Acolo ar trebui un tip influient la nivelul guvernului si sa faca proiecte serioase. Un artist daca nu urca pe scena, nu picteaza si nu scrie isi iese din mana mai rapid decat un mandat, sa zicem de 6 luni. Ori in cultura romaneasca trebuie facuta o adevarata revolutie. Ce avem acum, dupa mostenirea comunista este apa de ploaie si mai ales o monstruozitate!
Toata aceasta nebunie cu alegerile din 2012 se rezuma la:
Sa dam un pachet mai consistent o singura data ,decat doua mai mici de doua ori.
Eu cetateanul GOGU aflat la tara ori in vacanta cum procedez?
Daca eu locuiesc in jud X si in momentul votului sunt in jud Y
Pentru Primar si consilieri nu pot vota e logic,ori ba?
Dar pentru SENATORI ori DEPUTATI fiind in alta Zona?
Daca primul pe lista intra in parlament atunci comasarea unor votanti in unele regiuni pot influienta rezultatul.
In cazul asta voturile spre un anumit partid asa cum dicteaza constinta ,nu mai au valoare.Apar sforile trase de unele persoane.
FRAUDA se poate realiza si prin MANIPULARE nu prin masluirea votului.
@ Filip G
Toaa aceasta nebunie are ca scop doar de a face, cu orice pret, PD sa iasa in avantaj.
Priviţi cu atenţie, Băsescu a început să dea lecţii de campanie electorală. E bine de luat notiţe.
@ kronstadt
Președintele vorbește despre orice. A pierdut fraiele.
@VV
ne pare rau, n am putut urmari emisiunea,
din motive ortopedice, sa zic asa,
nu conteaza
Domnule Senator,
Alegerile de duminica m au amurit asupra unui fapt, dincolo de rezultatul in sine:
USl ul nu are o strategie de castigare a alegerilor, chiar daca si inchipuie ca o are.
Situatia politica este asemanatoare celei din 1996: lupta impotriva partidului stat.
Pentru a invinge, opozitia de atunci a aplelat incomparabil mai multa expertiza, ganditi va ca au realizat inclusiv un portret robot al celui care l ar putea invinge pe iliescu.
Sunt foarte multe invataminte de tras din campania anului 1996, inclusiv politica de aliante
Scriam lunile trecute ca ar trebui atrasi in alianta si taranistii, iar unii colegi de pe blog ai sarit ca arsi.
Vreau sa le amintesc ca basescu a castigat cu niste mii de votiru si n a avut nici o jena sa se foloseasca inclusiv de florin salam.
Asa ca celebra coada pe sus o poti arbora doar cand iti da mana …
La fel, ar trebui atras , sau macar neutralizat, dan diaconescu si nu numai el
Asadar, Dle Senator, strategia pentru castigarea viitoarelor alegeri ar trebui sa cuprinda o arie mult mai larga decat percep eu ca are in vedere usl ul in acest moment.
M ar interesa o discutie pe aceasta tema, care, evident, nu pote fi nici epuizata si nici discutata pe blog.
Mda
@ Tudor
In general, USL nu prea are strategii, dar poate ca după definitivarea listelor locale sa se defineasca aceasta strategie.
@Tudor
@VV
Subscriu integral la observatiile tale pertinente.Este inperios necesara o organizare total diferita de cea actuala a conducerii USL ,care sa fie capabila sa dea raspunsuri avizate la toate problemele de strategie si tactice ale aliantei.
Am propus formarea unui “Comandament suprem USL” care sa fie unicul organism care sa decida in chestiunile politice de interes comun.
Iata nu mai mult decat deunazi D-l Ponta a spus ca el sprijina idea comasarii alegerilor pe cand d-l Antonescu n-a spus nimic pe acest subiect.Un astfel de USL care actioneaza necoordonat nu are nici o sansa!
@tiberiu, @tudor
revin cu precizarea de la postarea anterioara: dl. Ponta poate avea cate opinii personale doreste. Nu ne-am propus fuziunea PSD cu PNL. Este un truism absolut sa spui ca opiniile celor doi lideri difera, dar ideea USL a fost sa se construiasca pe lucrurile care pot constitui punti.
Pe de alta parte faptul ca Basescu a atras voturile manelistilor, nu ma intereseaza. PNL nu trebuie sa se gudure pe langa alegatori ca si cum ar astepta bucatica de zahar (votul). Trebuie propusa o strategie in care alegatorii si alesii sa fie parteneri responsabili.
Cel mai simplu de atras voturi e sa spui ca anulezi impozitele si ca vei face venitul minim garantat 400 EUR si te voteaza toti.
Mult mai dificil, dar mai corect, e sa le spui oamenilor ce vei face cu impozitele lor si ce ai de gand sa construiesti daca toti si-ar plati impozitele. Avea dreptate dl. Vosganian, acum doua zile cand spunea ca statul este perceput ca un dusman. Nu sunt nici pe departe un etatist, dar cred ca lucrurile din viata mea trebuie sa aiba valoare. Ori, astazi, statul mai valoreaza doi bani. Si pentru ca statul suntem noi, cred ca valoarea noastra a fost topita de inflatie.
@ lorduljohn
Uneori domnul Ponta se grăbește. Nu poți glumi cu orice.
@lorduljohn
ALIANTA politica USL nu este si NU trebuie sa fie o FUZIUNE politica ci numai un mecanism politic menit sa zdrobeasca mafia portocalie, asa cum alianta militara antifascista dintre SUA si Rusia nu a avut menirea sa faca un compromis ideologic intre socialism si capitalism ci numai sa realizeze o forta militara superiora ,capabila sa zdrobeaqsca masina de razboi nazista.
Pentru asta este insa nevoie de un Comandament Politic USL PNL ,PSD ,PC care sa dea raspunsuri operative la problemele de tactica si strategie electorala de interes comun.E natural ca D-l Ponta e “hais” si D-l Antonescu “cea” ,de aceea este nevoie de o persoana neutra capabila care sa negocieze in pozitiile conflictuale si sa ia decizii cu fermitate.
Dupa parerea mea in fruntea acestui Coamandament USL trebuie sa se afle o persoana de mare reputatie, cu “c…e grele”, nealiniata politic la PNL PSD, PC. Eu cred ca Petre Roman ar fi cel mai potrivit pentru o astfel de functie(daca ar consimti). Cine are o ideea mai buna s-o zica.
@ Tiberiu
Am mai vorbit de candidatura lui Petre Roman. A fost președintele Pd, va fi greu de explicat acest lucru.
@lorduljohn
nu ma refer la cersitul voturilor sau demagogia extrema, la coborarea demersului politic la nivel pedelistic, insa o viziune ampla este absolut necesara.
si inca multe altele.
@lorduljohn
Statul actual este intradevar un dusman inversunat al poporului pentru ca scopul lui excusiv este sa spolieze prin taxe poporul pentru a alimenta masina electorala portocalie menita sa permanentizarea acestui regim odios precum si buzunarele baronilor portocalii, nicidecum de a satisface nevoile comunitare de sanatate,de educatie,de securitate sociala etc.
@tiberiu
Petre Roman nu este o solutie. Iert, dar nu uit!
Din punctul meu de vedere in orice conjuctura ar interveni (fie iese Crin presedinte, fie, nu) dl. Vosganian trebuie sa fie pregatit sa preia conducerea PNL. Avem nevoie de cineva cu o larga anvergura intelectuala, cu capacitate manageriala, cu spirit dar si cu fermitate. Si mai ales dupa naclairea asta cu stanga (PD si PSD) avem nevoi de putina “argila” pentru limpezire.
@Cris, @all
Cat de actual e nenea Iancu?
http://www.youtube.com/watch?v=XnMncLUOx_Y&feature=related
@lorduljohn
Chestiunea conducerii PNL, PSD si USL este una de stricta. actualitate si de supravietuire a democratiei si una de viitor. Asa cum se misca lucrurile, intr-o paralizie decizionala totala, opozitia se va prabusi ca un schelet prins in “sarmulite” , lipsit de muschi si creier, PDL va castiga viitoarele alegeri fara drept de apel(cu sau fara fraudari) prin noncombat-ul adversarilor . Dupa alegeri se va instaura o “vanatoare de vrajitoare” antibasiste si toti sefii opozitiei care nu vor pactiza cu TB vor trebui sa-si faca bagajele si sa-si caute alt “loc sub soare”, iar la alegerile prezidentiale din 2014 o veti primi pe Udrea presedinte sau in cel mai bun caz pe Boc.Acesta este “scenariul filmului” care va “rula” in toata Ro. in anii viitori.Sau va schimbati acum “hard-disk”-ul si “programul de operare” cu unele mai performante si mai adaptate “tehnologiei” electorale pediste sau Udrea si Elena Basescu va “mananca” la dejun. Retine ce spun: daca opozitia pierde alegerile viitoare poti sa pui cruce democratiei in Ro.Dar poate ca Ro. nu are potential de tara democratica si atunci TB ,Udrea,Boc ,Elena Basescu,Videanu,Cocos sunt ideali.Ei au dovedit ca stiu ce vor si stiu si cum sa-si atinga scopul.Merita sa va conduca.
@lorduljohn,
Petre Roman chiar nu mai poate. Are 65 de ani de pomana, pe care si-i cheltuieste aiurea cu o femeie mult mai tanara ca el. Ca sa nu mai spun ca si ca holtei de lux la vremea lui si-a luat drept sotie o mamica, pe care a abandonat-o in mod rusinos. Ce incredere sa mai intr-un astfel de barbat politic? In ce-l priveste pe Maestru nu-i cere prea mult. Cu siguranta poate deveni un lider, dar daca n-a facut-o pana la 10 ani, acum e cam tarziu. Liderii se nasc, nu se fac!
@ un liberal optimist
Dragul meu, cat de putin știi despre mine. Eu am fost lider toată viața, începând cu venerabila vârsta de cinci ani.
@tiberiu
Daca PD va castiga viitoarele alegeri inseamna ca asta a vrut, in mod democratic, electoratul care e interesat de soarta lui. Cei care nu-s interesati de viata cetatii, nu ma intereseaza. N-am lipsit la nici un vot cu exeptia celui dintre Iliescu si Vadim.
@un liberal optimist
Viata privata a lui Petre Roman nu ma intereseaza, atata timp cat el si-a asumat o oarecare distantare de viata publica. Ce a facut el cu femeile din viata lui, nu putem judeca pentru ca nu am trait cu ei sa stim exact.
In ceea ce priveste capacitatile de lider ale Maestrului, nu-i cer prea mult, ii cer atat cat stiu ca poate da. Si poate!
@lorduljohn
Electoratul trebuie sa aleaga cea mai buna optiune ,in cazul acesta intre o ceata de mafioti , unita, puternica si decisa sa pastreze guvernarea cu orice pret si o ceata de paiate galceve care nu stiu ce si cum vor .
Geoana a pierdut alegerile in mare masura datorita actului sau infantil de a-l vizita pe Vantu. Chiar si cei mai inversunati dusmani ai lui TB au ezitat sa investeasca o asemenea de paiata deplorabila.Nu mai vorbesc ca daca dupa alegerile parlamentare din 2008 Geoana si Tariceanu intelegeau pericolul basist pentru democratie excludeau aprioric orice colaborare cu PD, guvernul Boc nu se constituia si actualmente situatia era total diferita.
In fotbal si in poliitca ocaziile pierdute se razbuna ,daca nu marchezi tu marcheaza adversarul.
@tiberiu
Pai, ca si in fotbal, ori schimbi antrenorul ori face tranferuri mai bune. Asta e principiul democratiei de masa. Majoritatea decide. Nu am auzit inca sa se faca referiri la calitatea majoritatii. Democratia ateniana era cu totul altceva, dar si acolo criteriile erau putin ciudate.
@lorduljohn
Corect,trebuie schimbat “antrenorul” USL. Daca nu se gaseste un “antrenor politic” bun pe piata interna ar trebui importat unul.In momentul de fata sunt doi leaderi democrati autentici, celebrii si “liberi de contract” Bill Clinton si Tony Blair.Sunt convins ca ar fi incantati de un asemenea job. Arata-i lui Bill cateva poze cu gagici si vine in trap.Cu asemenea lideari USL ar da lovitura si va spulbera in scarba gasca pedista ,basca pe astia sistemul securisto-basist nu-i are la “mana”.Ce zici ?
@tiberiu
Daca vrei sa-l aduci pe Bill la gagici, ma gandesc ca vrei sa-l pui pe DSK la Finante!!
@tiberiu,
Cu Bill ar fi riscant:se da repede cu udrea dispusa sa “cante saxofon”!
“la saxofon”
@un liberal optimist
Deocamdata Elena canta la ukulele lui Traian.
@lorduljohn
Inafara de slabiciunea la gagici(cine nu are slabiciuni ?) Bill este un tip 10,democrat,de comitet si le-a lasat anmericanilor o economie care functiona uns, pana sa vina animalul de Busch si sa-i puna pe butuci.
N-ai nici o grija, Bill se pricepe la femei iar blonda lui base este departe de a fi femeie;o femeie adevarata trebuie sa fie femeie si in trup si in suflet.In cazul nostru aveam de a face cu o adevarata “scroafa”. Bill nu este unul care se amesteca cu “porcii”.
Nu-ti place Bill ia-l pe Tony.Si el e un tip democrat de nota 10.
@un liberal optimist
@lorduljohn
Ok,m-ati convins renuntam la Bill.Tony e ok ?
@tiberiu,
Criza dotcomurilor s-a declansat din cauza accentuarii dereglementarilor pietelor financiare din timpul marelui deceniu Bill. Plus altele..
De acord cu Tony! Numai ca e catolic! As prefera un protestant ,avand in vedere nevoia de eficientizare a economiei!
@un liberal optimist
@lorduljohn
Sunteti de acord ca USL are nevoie de un general manager de calibru ? Pentru mine este deja evident conducerea USL nu poate functiona la “doua capete”.Trebuie O PERSOANA f.versata. Mai reflectati si veniti cu propuneri adresate Maestrului care poate eventual trage ceva “sfori”.
Cred ca Maestrul ar trebui sa preia initiativa, trebuie sa paraseasca “turnul de fildes” al intelectualului rasat, sa coboare in piata publica si sa palavrageasca cu pietarii si tzatzele ca Udrea,Basescu si Boc.
@ Tiberiu
Voi părăsi turnul de fildes. Oricum, nu prea am stat in el nici pana acum.
@tiberiu,
Nu-i cere asa ceva Maestrului. Nici mie! Trebuie unul la fel de flamand si escroc ca basescu. “Dati-mi un basescu liberal autentic si voi aduce Romania nu pe locul 7 in UE( visul lui Tariceanu) ci pe cel putin 6( nu putem inca sa concuram cu Germania , UK, Franta, Italia si Spania) avand in vedere ca ele n-au distrus nimic ci au creat mereu alte si alte baze de productie si cercetare.
@ un liberal optimist
Dacă tu crezi ca președintele trebuie schimbat de cineva care sa fie mai bun in ce are el rău, eu nu sunt de acord cu tine.
@un liberal optimist
Un “basescu” nu poate fi liberal autentic ,caci el este deja substantivul comun sinonim escrocului autentic.
Un liberal autentic care sa invinga basismul trebuie sa fie un smecher autentic “uns cu toate alifiile”.
@VV,
Maestre, e sfarsit de saptamana si trebuie sa mai si glumim! Sigur, nici varsta minima de pregatire ca lider nu-i chiar zece ani si nici basecu nu va fi un liberal autentic. Dar dupa dezamagirea de Duminica trebuie sa ne recuperam!
@ un liberal optimist
Nu prea exista acest sentiment la nivelul conducerii USL, adică faptulca alegerile au fost uN semiesec.
@VV
Maestre,”turnul de fildes”este metafora unei anume stari sufletesti de autocenzurare a starilor afective.Niciodata nu v-am vazut in public(in particular nu va cunosc)parasind postura de “domn”,nici macar in fata aversarilor politici. Din tonul dv. n-am simtit rabufnind naduful ,patima, exaltarea.Desigur autocontrolul este vital , dar oamenii simplii au nevoie sa simta ca le comunicati ce credeti,ce simtiti chiar dincolo de cuvinte,prin afecte.
O femeie nu te poate iubi daca nu iti exprimi dragostea ,dorinta pentru ea ,si nu neaparat prin cuvinte , ci prin tonul exprimarii.Tot asa si publicul trebuie sa va simta dincolo de cuvinte ,dincolo de ce spuneti , prin modul in care spuneti.
Acesta este “turnul de fildes” din care n-ati iesit.M-ati inteles ?
@ Tiberiu
Trebuie sa fii ferm, nu scandalagiu.
@VV
P.S TB comunica puternic prin ton, se simte patima dincolo de ce spune, de aceea comunicarea lui este puternica.
Dv.va autocenzurati prea sever si de aceea ii impiedicati pe oameni sa perceapa ce doriti ,va afectati grav capacitatea de a comunica.Tonul face muzica.
@VV
Ca sa comunici afectiv cu publicul este o stiinta dar si o arta.
D-l Antonescu dupa cate stiu a luat lectii de actorie cu D-l Diaconu in perioada alegerilor prezidentiale si rezultatelele s-au vazut imediat. Discursul sau a devenit incomparabil mai convingator,s-a deschis sufleteste la public,a inceput sa-si exprime pasurile fara ezitari ,pe sleau. Rezultatul a fost pe masura, in confruntarea 1:1 cu TB D-l Antonescu a fost mult mai convingator,ceeace nu e simplu. Daca D-l Antonescu ar fi fost candidatul unic in locul d-lui Geoana sunt convins ca ar fi castigat fara probleme din primul tur. Cred ca si dv. v-ar fi util sa va sfatuiti cu d-l Diaconu. Sunt convins ca va poate ajuta sa iesiti din “turnul de fildes” al comunicarii.
Incercati,n-aveti nimic de pierdut.
@ tiberiu
Asta cu turnul de fildes si cu Mircea Diaconu banuiesc ca e o gluma.
@VV,
Asta-i rau!Eu n-as putea sa dorm noapte de griji.
@VV
Dv nu stiti ca d-l Antonescu a luat lectii de actorie cu d-l Diaconu ?
Nu e nci o gluma, am citit stirea asta pe net in campania prezidentiala si am observat o imbunatire imediata a discursului d-lui Antonescu.Puteti verifica informatia
@VV
Cred ca este o legatura intre stirea amintita si promovarea d-lui Diaconu in ierarhia de partid.
@ Tiberiu
Oricum, Mircea Diaconu e ok, cu mare priza la public.
@VV,
Si am baut un spritz la Saftica cu Mircea. Dar chestia asta nu cred ca l-ar recomanda drept un posibil ministru al culturii. Am mai avut niste artisti ministri ai culturii si ce! Acolo ar trebui un tip influient la nivelul guvernului si sa faca proiecte serioase. Un artist daca nu urca pe scena, nu picteaza si nu scrie isi iese din mana mai rapid decat un mandat, sa zicem de 6 luni. Ori in cultura romaneasca trebuie facuta o adevarata revolutie. Ce avem acum, dupa mostenirea comunista este apa de ploaie si mai ales o monstruozitate!