La TvR 1, despre Revolutia Romana

http://stiri.tvr.ro/revolutia-unei-generatii—varujan-vosganian–abia-acum-invatam-ce-inseamna-cu-adevarat-sa-fii-liber_53900.html

340 Responses to “La TvR 1, despre Revolutia Romana”

  1. Adam Mares spune:

    Orban, pe realitatea tv.

  2. Mihail spune:

    @Filip G,

    Esti culmea, acum Crin Antonescu este vinovat si pentru astea ?

    Dar, ceea ce nu vrei tu sa vezi, este ca sasul tau si-a bagat coada nemteaca in PNL.
    Nu era mai normal ca sa-si vada de cotroceaua lui ?

  3. Radu Alexandru Vasilescu spune:

    @all

    Vis a vis de “candidatura”/alegerea Alinei Gorghiu la sefia PNL am cateva comentarii. Unele sunt simple opinii, altele insa sunt informatii.

    Ca imagine publica, pentru moment, doamna Gorghiu s-a pozitionat bine. Pare – si subliniez pare – o tanara doamna cu un discurs bine structurat si o capacitate intelectuala ridicata.

    Daca ea va fi sefa ex-PNL atunci vom avea, la inceput, o doamna cu o imagine publica buna si in puternic contrast cu cea a celor din PDL.

    Eu sper sa fie aleasa! Am mai spus aici si o repet: ca simpla statura morala doamna Udrea este mai onesta decat doamna Gorghiu! Pentru ca, fie si indirect, Udrea recunoaste cum a ajuns ea sa se catere la varfurile puterii.

    Dupa cateva luni de la alegerea sa in functia suprema in PNL sau daca adversarii isi fac socotelile cum trebuie dupa 2016, despre trecutul si ascensiunea doamnei Gorghiu se vor afla multe. Lucruri care sunt stiute bine si acum dar care nu sunt puse pe tapet pentru ca distinsa duduie nu a fost o miza. O sa fie! Si o sa “aflam” multe. Zic “aflam” pentru ca cei care au avut o minima curiozitate stiu deja.

    Diferentele dintre ea si Elena Udrea sunt mult mai mici decat asemanarile. De la “studii” la modul in care au ales sa-si construiasca ascensiunea politica sau mai exact metodele.

    E si o diferenta majora: deasupra capului doamnei Gorghiu nu se poate atarna cu exactitate patalamaua coruptiei. INCA! Exista insa “pacate” mult mai grave ale acestei doamne. Zic “pacate” pentru ca ele sunt in fapt optiuni de viata dar care in ochii publicului dau mult mai rau decat orice sume furate din buzunarul statului. O sa traim si o sa vedem.

    Exista insa o limita pana la care te poti cocota prin metodele utilizate de doamna Gorghiu. Nivelul acela nu poate sa depaseasca treapta de nimeni in partid care da insa bine la tv. Mai sus te expui.

    “Poporul” uraste coruptii. Asa e. Dar mult mai mult decat coruptii sunt detestate duduile a caror ascensiune se explica intr-un singur mod. Asta e valabil oriunde in lume, dar in Romania situatia e si mai pregnanta.

    Pur si simplu trecutul nu se poate sterge cu buretele, din pacate pentru doamna Gorghiu. Si odata ce scandalul izbucneste nimic nu o sa-i poata puna stavila.

    Ramane o singura intrebare: CAND? In 2015? In 2016? Poate daca PSD-ul nu e prea ocupat cu propriul razboi civil. Dar mult mai sigur o sa erupa in 2017 cand o sa se discute conducerea unica a “noului” PNL.

    Pun o serie de intrebari la care, din pacate, nimeni nu o sa raspunda:

    Stiindu-si bine trecutul si stiind si expunerea uriasa la risc politic pe care acesta il implica, si-a asumat doamna Gorghiu postura de iepure pe termen lung? Sau este vorba de o candidatura imprudenta a unui om care isi ignora grav propriile vulnerabilitati?

    I-a fost ordonata aceasta candidatura sau a fost o decizie personala?

    Cine mai cunoaste in detaliu trecutul doamnei Gorghiu si conexiunile ei cu diversi lideri PNL?

    Exista inregistrari video compromitatoare?

    Le are SRI-ul si au fost obtinute pe vremea lui Nastase? Sau pe vremea lui Basescu?

    Daca PNL-ul ar mai avea lideri politici seriosi, care calculeaza strategic, aceste intrebari ar fi cazul sa-si afle rapid raspunsul. Alegerea doamnei Gorghiu in functia de presedinte ex-PNL [ii zic asa ca sa nu fie confuzii] este o greseala monumentala. Scheletii din dulapul distinsei doamne sunt mult mai daunatori decat orice specie de afacere de coruptie.

    De la Elena Lupescu incoace, poporul roman are o aversiune uriasa fata de un singur tip de om politic! Restul sunt iertati in timp. Nu insa acest gen.

    Food for thought!

  4. hermann spune:

    Mai bietii mei blogerri care va vine sa faceti harachirii acum, pai ce dracu va ziceam eu acum mai bine de 3 ani ca il pregatim pe Kuki de prezidentiabil (l-am insurat din nou) si pe SS de premier, (insa Kuki nu a inteles ca trebuie unificata dreapta odata pentru totdeauna in Romania pentru ca asa era scenariul scris si atunci a fost schimbat planul), iar acum mai bine de un an va ziceam ca SS-ul este prezidentiabil (iar toti ati sarit ca arsi acuzandu-ma de tot felul), si ca derbedeul nu va mai fi niciodata presedinte (vezi arhiva blog), iar acum va zic ca Alina va fi presedinte PNL, asa cum este ea (de la viceguvernator incoace, de fapt si mai in trecut, la Curtea de Arbitraj cu Vlasov si asa mai departe) si SS-ul este corupt de la retrocedari, la licitatii cu dedicatie (cu dovezi incontestabile), la incompatibilitate – pai cum dracu sa candidezi la cea mai mare functie in stat cand esti inculpat intr-un dosar fie el de orice natura (raspunsul este simplu: cu exceptia Tapului toti presedintii alesi au fost in aceeasi situatie, cred ca inclusiv Ceausescu) numai ca filmul acesta ii are ca actori in rolul principal si asa trebuie sa fie pana la capat. Va ziceam Maestre asa cum multe mai ziceam eu, ca SS-ul niciodata nu se baga intr-o batalie daca stie ca nu o va castiga (va amintiti??? arhiva blog sta martor) si vai, dar vai cate ar mai fi de spus, dar mai ales de facut numai ca vorba aia: n-ai cu cine!!!!
    Vorbeam cu SS-ul cu mult timp in urma despre PNL si organizatiile de rahat care le avem in tara de mai bine de 25 de ani si nu ne puteam inchipui cum dracu nimeni nu poate crea din acest partid o organizatie puternica, o cultura organizationala performanta, plecand de la greseliile monumentale ale lui Kuki pe care il durea in … de filiale, a lasat toate leprele si jigodiile sa intre in partid, le-a dat functii, bani cu nemiluita si acum niciunul nu ii mai este recunoscator, ba mai mult i-am vazut penesimitit combatand aprig la TV, pai s-au imbogatit unii pe vremea aia de nu au ce face cu banii toate generatiile de dupa ei si erau rupti in fund, vai de mama lor si ce s-a intamplat cu partidul a scos 9%????? dupa o guvernare ca in Las Vegas!
    Pe Motreanu??? vai de steaua noastra, am vazut ca in spatiul public de vehiculeaza numele lui ca ar face si ar drege iar in partid, pai ce dracu nu am vazut ce a facut cu partidul acesta, la lasat dpdv organizational mai slab cum nu a fost el niciodata in istoria lui. Nu-mi dati va rog exemple cu Giurgiu, Calarasi si ce or mai fi ele ca stim tot si s-ar putea sa se inspire DNA de pe acest blog daca povestim “performantele” din acele noi judete PNL-iste la acea vreme…
    Si uite asa ne-am hotarat sa fie o femeie, ce-i drept pana in 2017 sau mai scurt, dar care o sa vedeti ce o sa faca in organizatii, vorba aia PAS CU PAS pana la EVRIKA!

    • Radu Alexandru Vasilescu spune:

      Interesant ce spui, desi nu spui mult. Te-as ruga sa-ti pui in particular intrebarile formulate de mine mai sus. Gorghiu nu este o optiune buna – este una controlabila.

      Pas cu pas … CATRE?

      PS: o singura observatie mai am – Crin Antonescu este istoric si multe din actiunile lui sunt inspirate din traditiile/obiceiurile altora. Va rog pe toti sa aflati care este semnificatia “retragerii” in plan secund la chinezi. Cred ca dupa ce se va intampla cu PNL-ul in era Gorghiu sau mai exact ce se va intampla cu Gorghiu, tot la solutia Antonescu o sa ne intoarcem. Buna sau rea, e singura.

      • Mihail spune:

        ….Nu inteleg ce legatura are viata particulara a doamnei Ghorghiu cu capacitatea ei de a conduce un partid ?
        Ce legatura are viata personala cu activitatea de zi cu zi ? O face asta mai putin talentata, mai putin capabila ?
        Eu va invit sa nu amestacam lucrurile, asta pana nu incep si eu sa scotocesc in cutia Pandorei si sa va intreb daca un scriitor risca sa fie mai putin talentat din motive de mioare, sau un ministru al iconomiei poate derapa cam din aceleasi motive ?
        Buey moralistilor, bine ca da-ti cu pietre in femei, dar pe barbati nu-i vedeti ?

        Este treaba ei ce face seara dupa ora 21.00. Daca mai vreti un argument in plus, aruncati o privire la Presedintele Republicii Franceze.

        • emi spune:

          Alinuţa e pupilă basesciană?!?! :)

          • Mihail spune:

            Tu “judeci” doar in parametrii de Baselu vs. Iohannis.
            Pentru mintea ta de gainusa nu exista altceva, nuante, analize de profunzime, doar ce vezi prin ochisorii tai aburiti de beutura zilnica.
            Cucoana fugi la cratitza !

          • emi spune:

            În PNL se dă lupta între exsecretari PCR (tati Alinuţei) şi exsecurişti (tati Ludovic). Mă aşteptam ca securistul TB să voteze cu Secu.
            EU fierbe în suc DNA. :)

          • emi spune:

            De fapt, ca de obicei, TB joacă la două capete, ţine cu cine câştigă.
            Doar că vocea lui TB de pe blog, este programată să dividă, pentru o mai uşoară stăpânire.

        • Radu Alexandru Vasilescu spune:

          Nu ma intereseaza deloc viata particulara a doamnei Gorghiu. Dar chiar deloc. Este de absolut interes public modul in care a promovat cu o viteza uluitoare la inceputul anilor 2000 si ulterior.

          Cat despre capacitatea ei de a conduce ceva – orice – pur si simplu nu stim mai nimic. Pentru ca nu a detinut niciodata o functie cu raspundere organizatorica/administrativa, nici in partid nici in guvern. Din acest punct de vedere doamna Gorghiu este o enigma.

          Altfel se stiu suficient de multe despre ea… Unele cunoscute si publicului larg iar altele inca nu.

          Opinia mea despre Alina Gorghiu e simpla: din pacate pentru ea este un pion pe o tabla de sah. Pionii pot fi controlati si dirijati… Are o educatie slaba – spre foarte slaba – dar asta nu conteaza in politica si este un comunicator foarte bun. Unul din putinii pe care PNL-ul ii are. Dpdv al capacitatii organizatorice pur si simplu este o enigma.

          Dar toate astea nu conteaza din cauza trecutului care, cred eu, la momentul oportun o sa fie pus pe tapet. Daca distinsa doamna nu danseaza dupa tonul melodiei cantata de altii.

      • Mihail spune:

        Odata ca esti tanar si crezi ca daca ai o tastatura in fata automat generezi si idei inteligente.

        Sa-ti desenez eu cum sta treaba cu domnul Crin, asta cu toate ca mai intai trebui sa inveti cum sa astepti o femeie acasa.
        1. Crin Antonescu atunci cand spune ceva apoi se tine de cuvant. A spus ca-si da demisia din Senat, presedintia PNL si …culmea(nu-i asa) s-a tinut de cuvant.
        Motiv pentru care, toata clasa politica, dar si PROSTII, i-au sarit in cap. Cele doua grupuri, de mai sus, nu pot concepe ca cineva sa fie onest, cinstit, serios si sa se tina de cuvant.
        2. In vara-toamna a fost tradat de o buna parte din conducerea PNL + Iohannis. A inteles ca in ciuda comportamentului sau, a eforturilor pe care le-a facut de a ridica partidul la 18%, de a-l reforma, de a-i creea o noua imagine sanatoasa, COOPERATIVA( Atanasiu, Orban & CO) il tradeaza infam.
        Ce era sa faca atunci el ?
        Stiu cum gandeste, inteleg cat este de dezamagit.
        A ales ca sa se retraga din viata politica.
        Insa are o “mica” problema. Ce va face cu cei care cred in el, cu “Revolutia bunului simt” ?
        3. Eu nu zic ca domnul Crin nu a si gresit, insa suflul pe care l-a adus in PNL, in societatea romaneasca este ceva deosebit.
        Atata timp cat nu vrem sa intelegem asta, nu are rost ca sa speram la el.

        In concluzie, nu mai visa, Crin pleaca definitiv, exact asa cum a si declarat in urma cu 2 zile !
        Tuuuu…ramai cu Iohannis al tau, va meritati amandoi.

    • N-am inteles, sustii sau nu prezenta Alinei in fruntea PNL?

      • elenick spune:

        Nu aveti cum sa intelegeti, el face parte din partidul “pro, dar contra”, duplicitar pana la disolutie, un biet “ceausit” care incearca sa supravietuiasca prin minciuni flagrante si contradictorii, intr-o lume noua, pe care n-o intelege.

        Vai steaua lui, de amarat!

        • Mihail spune:

          @Varujan + elenik,

          Nu este treaba mea sa sustin ori ba pe domnisoara Gorghiu.
          1. Sigur ca, in prima faza, mi-ar placea ideea, insa CV-ul ei spune ca sunt cateva semne de intrebare.
          2. Ea este considerata ca parte din cooperativa lui Atanasiu, la randul lui bun amic cu domnul Blaga. In plus Atanasiu este banuit de intelegeri subterane cu buldogul.
          Se crede ca cei doi s-au inteles asupra “incalecarii” PNL de catre PDL.
          3. Merg pe mana domnului Crin Antonescu, cu toate ca si in privinta lui Orban am cateva mari rezerve.

          Concluzii:

          1. Nu sunt de acord ca sa se amestece viata particulara a doamnei Gorghiu cu cea de partid. Nu este elegant. O priveste ce face seara. NU trebuie nimeni ca sa o judece.
          2. Nu eu sunt cel care votez acolo.

          • Emil Mihai spune:

            nu ma intereseaza ce face seara , cu conditia ca se face seara sa duca la propulsarea ei in cariera politica!

  5. Mihail spune:

    Va prezentam mai jos teoria enuntata de liderul PNL, care a precizat ca îl va vota cu siguranta pe Ludovic Orban pentru sefia partidului, dupa cele intamplate miercuri seara. Liderul PNL il acuza, pe scurt, pe Teodor Atanasiu, ca ar putea ‘vinde’ partidul PD-ului:

    “Aceasta cooperativa (Atanasiu-Orban, n.red) face parte din marea cooperativa de la Congres, actioneaza in continuare si in partid creste teama ca cei doi, prin saraca Alina, vor fi uneltele PD in procesul de fuziune. Se observa dorinta PD de a veni in fata, de a fi vizibili si nu se observa nicio tendinta de a-i da in spate pe cei care in guvernarile Boc si Basescu au facut ce-au facut. In PNL creste aceasta teama care e dublata de afirmatii precum ale lui Toader, ca intrarea lui Basescu in biroul marelui PNL e asigurata, iar Petrache si Atanasiu n-au facut niciodata o declaratie, o afirmatie, sau sa treaca in programul lor de conducere, ca ei vor incerca sa pastreze fibra PNL, lucru pe care Ludovic Orban l-a spus foarte clar. Niciodata Atanasiu si Petrache n-au spus lucrul asta si chiar provocati fiind au dat-o ca ‘Nu e dracul asa negru, vedem noi cum procedam’.

    Intreg articolul aici:

    http://www.stiripesurse.ro/exclusiv-atanasiu-pare-carti-a-lui-blaga-lupta-interna-a-explodat-in-pnl_942257.html

  6. Mihail spune:

    Crin Antonescu dezvăluie motivul pentru care îl preferă pe Orban în detrimentul Alinei Gorghiu

    Fostul președinte PNL, Crin Antonescu, a precizat miercuri seară la Realitatea TV că este interesat de competiția pentru șefia PNL, din posura de fost președinte al partdului și actual senator liberal.

    Acesta a susținut că îl susține pe Ludovic Orban pentru șefia PNL și a negat că competiție între Orban și Gorghiu este de fapt, o luptă între el și Klaus Iohannis, așa cum s-a speculat.

    ”Da, voi fi prezent mâine la ședință. Puneți multe probleme, încerc să răspund foarte repede. Ma intrebați daca am o optiune, da, am, dar nu am un proiect al meu. Mă interesează ce se întamplă cu proiectul PNL ca senator și ca fost președinte al PNL.

    Marea teamă este dacă acest proiect va reuși sau va câștiga acestă entitate între cele două partide (n.r noul PNL) dar vă spun că nu mai contează cât cât galben și cât portocaliu este în această formațiune.(…) Vreau să fac 2 precizari față de ce se va întampla mâine.

    1. S-a discutat despre interviul de la Gandul în care s-a răstalmacit o propoziție. S-a prezentat un atac al meu la Klaus Iohannis, nu am facut atac la Iohannis, dacă am reserve în legătură cu ceva legat de Iohannis nu sunt omul să mă feresc să o spun, dar de aici până la un atac e o distanță. Nu era un atac. Eu am spus, ”KLAUS iOHANNIS vorbește puțin, dar gândește cât vorbește”. Dar s-a inlocuit ”dar” cu ”și”, un adversativ cu o conjuncție. Si astfel s-a răstalamacit ce am spus”, a argumentat Crin Antonescu.

    Fostul președinte PNL a mai explicat că îl susține pe Orban pentru șefia PNL, ținând să puncteze că președintele interimar va conduce partidul doi ani de zile, având responsabilităși uriașe, printre care alegerile din 2016:

    ”Apoi, că o competiție ce se va da între Orban și Atanasiu, ca și cum s-ar da între mine și Klaus Iohannis. Nu este nimic adevarat, nici domnul Ioahnnis, care este de acum președintele României, nu cred că este implicat in această varianta. Eu am o opțiune pentru Ludovic Orban, eu nu fac parte din fruntașii care nu spun ce preferinte au.(…) Am spus în interviul din gandul lucruri egal de bune despre Ludocvic Orban, de aici si pana la un fel de campanie in spatele careia ma aflu eu, mi se pare ca este o sepculație care nu are temei.

    Eu am motiv foarte clar pentru care fac această alegere, cred că PNL are de făcut o alegere foarte importantă. Dar este vorba despre un președinte care va conduce partidul timp de doi ani, care va reprezenta partidul la două rânduri de alegeri.

    Pe mine mă interesează ca această formațiune dintre cele două partide să dezvolte pe fundamentele noastre. Nu sunt de acord ca oameni ca Orban sau Atanasiu sau altcineva, dacă nu există temeiuri precise concrete, să fie dați la o parte pe motiv că au mai făcut politica pana acum, atunci să fim foarte radicali să plecăm acasa de tot, nu doar să nu candidăm la președinția partidului”, a mai spus Antonescu.

  7. Mihail spune:

    @ Filip G.

    Iata ce spune, chiar astazi, Adriana Saftoiu.
    Insa fii atent la citatul din limba spanioala . Ei ?

    Istoria se repeta pentru ca refuzam sa fim atenti! E un fel de plagiat dupa Al Paleologu care spunea ca istoria se repeta pentru ca nu o citim! De data aceasta, se repeta pentru ca ne facem ca nu am inteles nimic din istoria atat de recenta! Mioritic, inchei spunand: Asta e! Schimbarile de nume se fac, dar pe aceleasi criterii si, din pacate, cu aceleasi efecte!

    “Envidio que no tiene que seguir la política ! Es saludable! “

  8. emi spune:

    Ce fericit ar fi TB dacă toţi greii PNL s-ar retrage din politică!!!
    De aceea laudă papagalul virtuţile demisiei sau ale renunţării la politică.
    TB de ce nu renunţă, de ce nu îşi aplică şi lui însuşi “binefacerile” şi “onoarea” retragerii din viaţa politică?!?!

  9. Buddha spune:

    Maestre, se alege praful de PNL. Nu vreau sa intru in detalii referitor la donsoara Gorghiu, pentru ca voi fi acuzat de misoginism. Trecand peste faptul ca a trecut prin patul (prea) multor lideri PNL (poate asa intelegeti promovarile in PNL), Alina Gorghiu este o nulitate din punct de vedere intelectual. Iar cu ea la conducere, PNL va fi de-a dreptul incalecat de vechiul si eternul PDL.
    Rusine PNL! Si rusine liderilor PNL, care n-au co***le necesare ca sa spuna NU.

    • Intr-adevar, PNL trece prin momente grele. Si nu stiu in ce masura fuziunea cu PDL l-a intarit.

      • elenick spune:

        Fuziunea cu PDl nu are cum sa intareasca PNL-ul. In partidul portocaliu politica de gasca a fost doctrina nr. 1 iar deciziile amatoristice gen “Alina Gorghiu Presedinte” au fost regula, nu exceptia.
        Trebuie sa va delimitati si sa luptati impotriva solutiilor “rapide”/facile gen “sa aducem tineri la conducere” ! Tinerii, chiar plin de bune intentii si ne-corupti (fara dosare) nu reprezinta un pas inainte ci cel mult o stagnare in evolutia partidului. Iar acum este un moment crucial de evolutie rapida si nu stagnare!

        • Impotriva mea a fst dusa in ultima vreme o campanie abila de denigrare, tocmai pentru a ma tine departe de tot ce se intampla in PNL. Despre tineri am avut o postare in care cred ca am fost destul de limpede.

    • Radu Alexandru Vasilescu spune:

      Nu pe unde a trecut samd conteaza. Probemele doamnei Gorghiu sunt 2 – si sunt mari: 1. SE STIE prea mult din viata ei privata si specularea relatiilor personale in scop politic. Ca om politic – daca e sa judecam lucid – in definitiv scopul scuza mijloacele. Problema doamnei Gorghiu e ca mijloacele alea nu prea mai sunt secrete personale. Eu imi reiterez cu insistenta ingrijorarea asupra faptului ca s-ar putea sa existe si niscaiva inregistrari ce ar pune punct oricarei cariere politice.

      Iar problema nr 2 tine de educatie. Mai exact de diplome si atestate profesionale. Si mai exact de modul in care au fost obtinute si de unde/de la cine. Pentru omul politic roman in general asta nu-i problema. Este insa cand te definesti ca apartinant “rasei” intelectuale de oameni politici. Treaba asta – despre care nu comentez mult dar despre care iarasi cine are o minima atentie poate sa afle relativ usor – o sa-i explodeze in fata precum plagiatul lui Ponta.

      • elenick spune:

        corect tot e spui 100%! Ambele probleme sunt tot atatea motive solide ca Alina Gorghiu sa NU ajunga presedinte PNL (copresedinte de fapt).

        Sper ca partidul sa mai aiba lideri limpezi la cap, care sa iasa din optiunea “noi, cu ai nostri, impotriva alor lor”, de sustinere a unui candidat NEREPREZENTATIV cum sunt si Gorghiu si Orban( al doilea, poate mai putin nociv decat primul!)!

        Poate ii loveste pronia cereasca sa gaseasca solutii mai inteligente, culte, de perspectiva morala, cu idei si palnuri PROFESIONISTE de viitor, pentru partid.

        Cum ar fi, de pilda, … d-l Vosganian?!

        • Cum spuneam, de mai bine de un an eu sunt tinta unor atacuri concentrate. Acum inteleg rostul tuturor actiunilor impotriva mea.

          • Radu Alexandru Vasilescu spune:

            Asta e o gluma… Atacurile au inceput in secunda declansarii planului de destructurare a PNL. Asta era prin 2007. Basescu lucreaza metodic in pofida Chivasului… A urmat o pauza si s-au schimbat putin de tot stapanii planului. Dar planul a ramas identic si necesita eliminarea obstacolelor.

            Din pacate va meritati din plin tot ce se petrece pentru ca ati sprijinit fuziunea cu PDL-ul fara sa luati in calcul aspectele pe termen lung. Inclusiv cele care va afectau personal…

          • Daca ne uitam la prima linie a PNL din 2008, din ea nu mai exista nimeni in conducerea PNL astazi. Majoritatea au parasit partidul, s-au retras sau, ca in cazul meu, au fost agresati. In timp, prima linie a PDL este intacta ba chiar s-a mai ingrosat cu Predoiu, MRU etc, care nu erau membri PDL. Si da, ai dreptate, atacurile la adresa mea din ultima vreme au fost alimentate din zona PDL si Forta Civica.
            In legatura cu opozitia, aminteste-ti ca in congresul de 2000 de delegati am fost singurul care nu am votat programul politic al noului partid. Dar mai mult de atat nu stiu ce as fi putut face singur, decat poate sa parasesc PNL. Dar asta e un gest prematur.

      • Emil Mihai spune:

        De acord cu ambele probleme , cu amendamentul ca a doua este foarte importanta mai ales cind vorbim de un partid liberal!
        Cind esti prost , de nu ai fost in stare sa intri la o facultate de stat , cind facultatile mai reprezentau ceva , nu poti sa ridici pretentia sa fi presedintele PNL!
        Pe de alta parte s-a demonstrat inca o data , ca , conducerea PNL e formata din papagali!

  10. Radu Alexandru Vasilescu spune:

    Off topic: asta e un titlu foarte interesant din ziarul Adevarul.

    http://adevarul.ro/news/politica/sua-dat-unda-verde-desfiintarii-udmr-vinovata-instigare-conflicte-interetnice-model-rusesc-1_5491ed0e448e03c0fdd62756/index.html

    In general acolo se scriu tampenii mai mari decat comentariile de pe bloguri, dar in cazul asta merita citit cu ceva atentie. Eu as avea o intrebare pt autorul articolului: l-a luat valul initiativei anti-UDMR sau cumva a venit ordinul pe telefon?

    Repet: SUBSTANTA ARTICOLULUI este exceptionala pt ca – in opinia mea – este valida – desi autorul o ia cu pianul pe scari grav in ce scrie si in concluziile trase – si ofera publicului un crampei din jocurile geostrategice facute in aceasta perioada in zona asta a lumii.

    • Radu Alexandru Vasilescu spune:

      Ps: in opinia mea ungurilor li se arata pisica si atat. O alta concluzie este situatia de anexa a legatiei CIA din Romania pe care o are intreaga suprastructura politico-militara de la Bucuresti. Actiunea anti-UDMR e un raspuns calibrat. Ce a facut UDMR-ul nu e o intamplare ci doar o piesa din manevrele Rusiei. Din pacate pentru ei, cred ca americanii tocmai ce si-au luat o mega-teapa cu Johannis. Si din pacate pentru noi, teapa e si la adresa noastra. O sa traim si o sa vedem. A se vedea comentariile mai vechi pe tema Johannis-PPMT.

      • elenick spune:

        Bre, Radu, lasa povestea “ungurilor” pe mai tarziu! acu, la “cestiune”, pls, ca asta arde si e grava!

      • Ideea ca UDMR face jocurile Rusiei e excesiva.

        • Radu Alexandru Vasilescu spune:

          Sunteti 100% sigur? Eu am serioase dubii ca ideea este excesiva… Din pacate cred ca ne aflam intr-un punct in care vulnerabilitatile – tolerate – pe zona de coruptie ale celor din UDMR au atins nivelul la care nu se mai pot proteja decat facand anumite jocuri dar din alte interese… V-as recomanda sa puneti niste intrebari prin colegii din comisiile de aparare unor factori avizati.

    • Nu cred ca se poate desfiinta UDMR in acest fel, sa fim seriosi.

      • Radu Alexandru Vasilescu spune:

        Asta cred si eu. Concluziile trase de autor sunt deplasate. Substanta ramane. E o premiera ceea ce se intampla.

  11. Mihail spune:

    Ati vrut Iohannis….acum fi-ti barbati si acceptati si urmarile ! Nu aveti dreptul ca sa va plangeti.

    GhiNNion !

  12. lordul john spune:

    ce soarta! Sa ai de ales intre Orban si Gorghiu!

  13. Mihail spune:

    Alina Gorghiu Presedinte .
    Asta e, doar ce 78+ Iohannis puteau decide ce si cum.

  14. Mihail spune:

    Personal am o singura nelamurire: era firesc ca domnul Iohannis sa propuna pe cineva , “sa traga sforile” ???
    Ma gandesc si prin prisma faptului ca este destul de “tinerel” in PNL, iar aacolo a achesat pe “linia scurta”.

    Sunt curios cum vedeti voi lucrurile, raspunsul la intrebarea mea.

  15. Emil Mihai spune:

    Pitipoanca a ajuns Presedintele PNL!
    In 1997 , Emil Constantinescu declara ca are susficienta sustinere publica pentru a face ce doreste! Acum KJ procedeaza la fel!
    Fata mea a pierdut o zi in ploaie la Londra , sa-l voteze la 20:50 !
    Domnul Klaus , sa-ti fie rusine!
    Nu pot sa suport o PROASTA in fruntea partidului meu! (si sa stiti ca am sustinut-o Mona Musca, deci nu am o problema ca este femeie, am o problema mare ca este pitipoanca , proasta si tirfa)! Ani de zile i-am vorbit copilului meu de meritocratie , ca trebuie sa invete carte si important este ce ai in cap nu cum arati ( ce pilda frumoasa le-ai dat Varujan copiilor cind ti-ai lansat cartea la noi in oras)! Mi-e scirba de conducerea PNL , de toti cei 48 de papagali care s-au facut pres in fata lui Johannis! Ce daca e presedinte ; nu ai dreptul sa pui pe scaunul Bratienilor o impostoare ! O spun ca unul care sunt argesean , am facut liceul in Curtea de Arges si stiu bine cine este pitipoanca!
    Sa va fie rusine la toti care ati votat-o !
    Ramineti dracului cu partidul vostru de 40 %! Nu sinteti mai buni decit jigodiile alea de la PSD! Am pierdut 25 de ani in politica , degeaba!

    • emi spune:

      A fost aleasă marioneta în detrimentul organizatorului.
      Este decizia cooperativei.
      Să sperăm că le va întări poziţia în războiul rece ce va urma în PNL.
      Ca talente, Alina Gorghiu este muncitoare şi ştie să ceară ajutorul.
      Să sperăm că va asculta pe cine trebuie.

    • Au existat voci printre vicepresedinti care i-au sugerat lui Iohannis sa nu influenteze votul.

      • Filip G spune:

        Daca era corect Crin nu trebuia sa se pozitioneze inainte de alegeri in favoarea lui Orban.Aceasta pozitionare a starnit resentimente.
        Orban a pierdut presedentia partidului pe mana lui Crin.

        • Nu cred ca e asta, pozitionarea lui Crin. Acum, la drept vorbind, daca nu s-ar fi pozitionat niciunul dintre ei, nici Johannis, nici Crin, am fi avut alegeri mai lipsite de prejudecati.

  16. liberalul spune:

    Si uite asa, lucrul bine facut, incepe sa se simta chiar in PNL. Bravo!!!Felicitari dragi colegi pnl-isti, pardon basisti vopsiti in galben, va facut sasalaul impreuna cu cooperativa Tase &Petrache. Mai ramane sa predea lui Blaga partidul la cheie, si o alianta pentru inceput cu PMP si Traian Basescu va veni de la sine. Ce naiba, dreapta trebuie unica, o cere electoratul!! Ha!

    • elenick spune:

      Bre,liberale, nu mai invarti cutitul in rana, ca e destul de adanca deja. Pacientul poate sucomba oricand!

    • Radu Alexandru Vasilescu spune:

      Ai uitat in tot parcursul asta al evenimentelor viitoare halta retragerii Alinei Gorghiu. O spun aici pentru memoria colectiva: doamna Gorghiu este, din pacate, un simplu pion pe o tabla de sah. Si daca ar vrea altceva, la ce are in trecut si la linsajul mediatic ce i se poate aplica pe motive legitime in viitor, o sa execute intocmai si la timp ordinul de retragere cand o sa fie cazul.

      Problema e urmatoarea: pentru cine? Ca Blaga nu vede 2016 in libertate din cate se pare. E prea severa problema EADS si a trecut demult peste capul structurilor din Romania.

    • Dincolo de tonul tau sarcastic, impartasesc aceasta ingrijorare legata de identitatea liberala. De ani buni liderii locali sunt prea docili fata de solicitarile presedintelui.

    • Mihail spune:

      GhiNNion….ne-ar spune, nu-i asa, sasul !

  17. Mihail spune:

    …Nimeni nu are curajul sa spuna ca cel care a “uns-o” Presedinte PNL pe Alina Ghorghiu este Iohannis.
    Circul de abia incepe. Inghiti ce ati votat.

    Nu v-a placut Crin Antonescu care era predictibil. Corect si onest.
    Vad acum ca se vorbeste despre Cooperativa”, dar pana pe 16 noiembrie, eram doar doi sau trei care vorbeam despre asta.
    Ati uitta prea repede ce fel de Presedinte de partid a fost domnul Antonescu.
    Viata se razbuna.

    Nu ma bucur deloc, as fi vrut ca voi sa aveti dreptate, ca votul vostru sa fi fost cel inspirat.
    Acum…vorba unei “dentiste criniste”, toti aveti ceea ce meritati.
    Pacat.

  18. elenick spune:

    iata cine este, se pare , adevaratul beneficiar al alegerii AG drept presedinte al PNL. Acum incepem sa intelegem!

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18865654-vasile-blaga-impreuna-gorghiu-vom-realiza-fuziunea-deplina-pnl-pdl-unificarea-dreptei.htm

  19. Mihail spune:

    Alegerea Alinei Gorghiu în funcția de copreședinte al PNL, în detrimentul lui Ludovic Orban, este potrivit jurnalistului Cristian Tudor Popescu efectul unei „înțelegeri” dintre Klaus Iohannis și Vasile Blaga.

    „A contat interesul personal al domnului Klaus Iohannis, este o manevră politicianistă. Dacă ne uităm la cei doi candidaţi, frageda doamna Gorghiu, nu ne uităm la vârsta domniei sale, ci la experienţa politică, la capacitatea de a lupta la scenă deschisă cu un adversar puternic, la forţa discursivă a doamnei Gorghiu şi la capacitatea de a se adresa mai multor categorii de cetăţeni, este fragedă în raport cu Ludovic Orban. Normal Ludovic Orban ar fi fost urmașul lui Crin Antonescu. A probat și abilități tehnice, la alegeri platforma sa a fost cea mai bună în campanie, deși nu a câștigat. Este un om politic, matur, cu forță care ar fi fost mai potrivit la conducerea PNL”, a spus jurnalistul Cristian Tudor Popescu la Digi24.

    Acesta a mai spus că Alina Gorghiu a fost aleasă în funcția de președinte al PNL „pentru ca domnul Blaga să nu aibă un concurent de talia lui Ludovic Orban”. „Este o mișcare firească dintre Klaus Iohannis și Vasile Blaga, să nu i-l pună în coastă pe Ludovic Orban, care poate fi destul de incomod. Datorită înțelegerii dintre Iohannis și Blaga, domnul Iohannis s-a înțeles mai bine cu domnul Blaga decât cu propriii săi liberali în această campanie. Cu doamna Gorghiu alături, domnul Blaga împărățește”, a conchis jurnalistul Cristian Tudor Popescu

  20. liberalul spune:

    Cine tace si face? Iohannis! Cine este generalul pentru
    care merita sa ne sacrificam fiecare minut si fiecare picatura de
    sudoare? Doamnelor si domnilor, vi-l prezint pe Klaus Ioooohaaniiiiis!!!!

    • Mihail spune:

      “Romania lucrului bine facut. GhiNNion ! “

      • Filip G spune:

        In graiul dulce al Moldovei GHINI inseamna BINE
        Deci GHINI-on!

        • Mihail spune:

          Corect :)

          • Mihail spune:

            @ Filip,

            Nu-mi dau seama daca Alina Gorghiu este buna sau nu ca Presedinte. Nu am de unde sa stiu.
            Insa, nu-mi place ca alegerea ei a fost influientata puternic de domnul Iohannis.
            Mi-ar fi placut ca sa nu se bage, sa nu procedeze ca Baselu.
            Tot imi zic, dupa 16 noiembrie, ca poate o sa fie un Presedinte bun si corect, incerc sa uita “micile” lui “derapaje”. Eu sunt dispus sa astept in jur de un an, insa deja, se pare, ca a inceput sa-si foloseasca prerogativele.

          • Filip G spune:

            Mihail,
            are si Crin partea lui de vina prin pozitionare alaturi de Orban.
            Si apropos ,Johannis nu a depus juramantul de presedinte Ro.
            Pana duminica e un om liber fara functii……………..

      • Mihail spune:

        Si eu am zambit.
        Filip il iubeste pe domnul Iohannis, inca ii gaseste tot felul de scuze.
        Treaba lui, nu o sa-i spun pe cine sa aprecieze ori ba.

        Filip, atunci cand esti Presedintele tarii, nu-ti mai apartii, nu mai tine cu smecherii de astea.
        In opinia mea, putea sa stea frumusel deoparte cu sustinerea oricui.
        Eu nu cred ca numai a grait acolo, ci a tras si niste sfori. Eu cred ca a influientat votul.

        Sa-ti mai zic ceva, poate ai uitat sau chiar nu stii: Crin a fost lucrat de domnii Petrache si Atanasiu. Tot acestia l-au adus pe Iohannis in fuctia de Presedinte al PNL si apoi de prezidentiabil.
        Cum au facut-o nu stiu, dar intreaba-l pe domnul Varujan.
        Daca o vrea, ti-o spune, daca nu….nu.

        Pana la urma noi trancanim aici, iar liderii PNL decid ce si cum.

  21. liberalul spune:

    @VV
    Am o curiozitate. Din cei doi candidati la sefia PNL unul, Alina Gorghiu a fost de tip surpriza propus cu o zi inainte si sustinut de seful actual al partidului. Care este seriozitatea alegerilor din PNL daca votantii afla cu 24 ore inainte unul din aspirantii la titlul de presedinte ?

    • Ai dreptate. In plus, alegerile, fiind vorba de un presedinte interimar, s-au efectuat doar in birou, deci fara participarea majoritatii parlamentarilor, a reprezentantilor filialelor, altii decat sefii de filiale. Va trebui sa treaca un anumit timp ca toti acestia sa digere si sa asume rezultatul alegerilor de azi. Sigur ca asta va depinde si de prestatia dnei Gorghiu.

      • Mihail spune:

        Timp de doi ani doamna Gorghiu se poate “misca natural” . In plus are deasupra ei, vegheaza, Presedintele acum Ales.
        Nimic nu o sa miste fara stirea lui. Sa nu uitam ca va avea informatii si de la “servicii” .
        Timp de doi ani are timp ca sa-si consolideze pozitia, apoi cand se va pune problema negocierilor cu Blaga, melodia se schimba.

        Poate un rezultat slab la locale o vor zgaltzai. Insa, ce te faci daca , iar, o propteste sasul ?

  22. Mihail spune:

    @ Filip G,

    “Pozitionarea ” lui Crin alaturi de Orban are cel putin o explicatie.
    Orban a fost singurul candidat care a afirmat raspicat ca el nu “vinde” partidul, ca nu-l va permite ca sa fie “incalecat ” de PDL.

    • Filip G spune:

      Chestiunea cu ”greii din PNL„pe mine ma lasa rece.In general si-au vazut de propriile interese si oportunitati.
      Am urmarit iesirea lui Crin in seara asta la B1.Dupa ce a tacut malc in timpul campaniei prezidentiale.Acum incearca sa dea tot felul de explicatii,mai are putin pana cade in penibil.Am vazut ca Orban se pozitioneaza alaturi de Alina,un gest ce trebuie salutat.Orban poate fi bratul de fier al unei manusi de catifea………….
      Cum ai privi@ Mihail infrangerea lui Orban de catre cooperativa in cazul in care nu ar fi candidat Alina si ar fi ramas Atanasiu-Orban?

  23. emi spune:

    Cum întoarcem dezavantajul în avantaj?!?!

    • emi spune:

      Dacă un sistem îţi blochează accesul, îl poţi ignora, sau îl poţi distruge.
      Eu am ales să-l ignor (pe sistemul meu inaccesibil), totuşi doamna viaţă îmi oferă şansa să îl distrug involuntar… prin modernizare.
      La început mi s-a părut imorală modernizarea, ca o răzbunare, acum ştiu că odată intrată în sistem, nu aş mai fi avut timp de visat la soluţii noi pentru probleme vechi.

      • Mihail spune:

        Deci, te-ai hotarat, iti cumperi vibrator. Te-o fi durand degetele de atata utilizare.
        Ti-am zis, la menopauza e tare greu.

        • emi spune:

          Eu vorbeam despre Sistemul energetic, papagalule, dacă ştii ce e ăla.
          Vibratorul este deja soluţie veche, la o problemă care nu mă interesează.

  24. Mihail spune:

    Ion Cristoiu scrie cate ceva pentru iohannistii (niste prosti) . Nota, minus Filip G.
    Atentie, este doar un fragment:

    “Cum sunt însă un cîrtitor de serviciu și, prin asta, un masochist gata de orice ca să fie înjurat de cititori, voi băga de seamă următoarele în legătură cu întîmplarea de la PNL:

    Ludovic Orban l-a făcut pe Klaus Iohannis președinte al PNL. Pentru asta l-a lucrat din greu pe Crin Antonescu. Acum drept răsplată, Klaus Iohannis l-a lucrat din greu în favoarea pupilei sale Alina Gorghiu. Ca și în cazul debarcării lui Crin Antonescu, l-a executat nemilos pe cel care l-a făcut om, fără a lua o clipă în calcul că și protestanții au un Dumnezeu deasupra lor, care-i vede cînd calcă strîmb.
    Un PNL condus de Ludovic Orban ar fi fost un partid de sine stătător față de Klaus Iohannis. Un PNL condus de Alina Gorgiu e un partid la cheremul lui Klaus Iohannis. Se pricepe repede de ce Președintele ales a uitat angajamentul din campanie față de Poporul facebookist ( de a fi președinte arbitru) și s-a implicat politrucește în bătălia pentru putere dintr-un partid. Gestul lui Klaus Iohannis nu diferă prin nimic de gestul prin care Traian Băsescu a vrut s-o pună pe Elena Udrea șefă la PDL. Numai că, spre deosebire de Traian Băsescu, care s-a prostit la bătrînețea mandatului de președinte, Klaus Iohannis a făcut asta în debutul mandatului.
    De cum a fost aleasă, Alina Gorghiu a și declarat că PNL va fi un partid al Președintelui. Cam așa ceva spune și Elena Udrea despre PMP.
    Ferice de Klaus Iohannis! Prea mare osteneală în campanie n-a depus. Alegerile i le-au cîștigat Serviciile. Are la dispoziție pentru el și consoarta Vila Lac 3, un fel de Versailles al României tranzacționiste. Mult mai important și-a tras și o Elena Udrea.

    Ce, numai Traian Băsescu să aibă una!”

    ioncristoiublog.ro

    • Filip G spune:

      Cristoiu asta al cui om o fi?
      Dupa ”gaina care naste puii vii”e clar ce gazetar e.
      Unii ar spune ca a fost omul lui Basescu,actul e in cautare de stapan.
      Parca analizele lui erau ferme ,castiga Ponta sigur presedentia.
      Cand ajungi la o varsta traiesti din amintiri,uneori si amintirile iti joaca feste.Iei o secventa dintr-o amintire de acum 10 ani si o combini cu una din anul asta si gata stirea……
      Ete fassssssss!

      • Evenimentul zilei avea un tiraj fabulos in vremea lui Cristoiu.

        • Mihail spune:

          @ Filip G,

          Uite cim ma determini sa-mi schimb parerea despre tine.
          De ce trebuie sa fie musai “al cuiva” ?
          Omul gandeste singurel, nu este a nimanui !

          Stiu ca nu-ti convine ce scrie, dar tare mi-e teama ca pana in vara iti schimbi parerea despre sasul tau .

          • Filip G spune:

            Eu sunt satul de jurnalistii ce s-au transformat in” mercenari”
            Unii ar spune ca sunt unsi cu toate alifiile,nu mai sunt eficienti.
            Cat despre Cristoiu jurnalist independent,nu ma impresionezi cu astfel de afirmatii.
            Johannis va avea in mine cel mai critic suporter……………

  25. Mihail spune:

    @ Filip G.

    RASPUNS: Daaa’ cine l-a invins pe Orban ?

    Filipe te respect pentru ca esti sincer si gandesti filtrand totul prin inima ta mare. Nu am uitat ce inseamna sa stai de dimineata pana seara printre gaze. Oamenii rai nu supravietuiesc printre albine. Ii inteapa pana fug.
    …Imi doream, imi mai doresc, ca tu sa fi votat bine, iar eu sa fi gresit ca nu am mers la vot.
    Nu am de ales, altminteri…alti cinci ani din viata risipiti ?
    Insa, vezi tu, premizele nu par deloc bune.

  26. Mihail spune:

    Fostul președinte al PNL, Crin Antonescu, a răspuns telefonic câtorva întrebări adresate din studiourile B1TV, toate legate de alegerea Alinei Gorghiu.

    A fost întrebat întâi dacă nu va trebui să lupte cu greii din partid. ”Nu cred că misiunea proaspătului președinte al PNL, în persoana domnișoarei Gorghiu, este de a lupta cu inamici din interior, a spus Antonescu. E loc pentru toate speranțele. E o prezență neașteptată. E o colegă, însă, pe care o cunoaștem de ani buni, e, ca parlamentar, la al doilea mandat. Nu dau sfaturi. Am spus și astăzi și spun oricând că PNL e un partid complicat, așteptările sunt mult mai mari decât la alții. Când porți un blazon, e normal ca și ștacheta să fie mai sus. Dacă voi putea ajuta cu ceva, o voi face din toată inima”.

    Alegerea Alinei Gorghiu ar putea nemulțumi PDL sau pe alții din interiorul PNL? ”Nu văd ce nemulțumiri ar putea exista la PDL! – a răspuns Antonescu. Sigur că Orban nu poate fi fericit! Nimeni nu e fericit când pierde. E un democrat, știe să piardă. Viața de președinte de partid, în general, dar mai ales la PNL, nu e ușoară”. Se încearcă o împrospătare a partidului? ”Primenirea unui partid e un proces, dar nu luăm istoria de la Adam și Eva. Deschiderea nu începe acum. E deschis de mai înainte. Efortul de a avea niște reguli etice nu e o noutate. La PDL sunt Blaga, politician vechi, chiar copt, e secretar general alt politician vechi, dl Flutur. Noi facem acest experiment al tinereții”, a încheiat Crin Antonescu.

  27. Filip G spune:

    Prima miscare a Alinei trebuie sa fie o intalnire cu Blaga prin care sa semneze un protocol care sa cuprinda;
    Traian Basescu va fi primit ca membru in PNL,aceasta circulara trebuie sa ajunga in toate filialele.
    Exista precedentul Tary care a dorit sa revina in PNL pe usa din dos * printr-o filiala PDL”.

    • Filip G spune:

      ERATA
      NU va fi primit

      • Filip G spune:

        PDL nu mai exista ca partid juridic ori Basescu nu are unde sa se intoarca.Daca se semneaza aceasta rezolutie PNL e acoperit Juridic.Partidele pot refuza inscrierea unor cetateni in partid,motivul e adversitatea lui Basescu impotriva PNL si PDL dupa Congres.Ca argument se poate folosi inregistrarea;
        https://www.youtube.com/watch?v=8YisD2poq2E

        • Mihail spune:

          @ Filip G.

          Faci ce faci si iaaaar…te intorci la Baselu.
          Chiar nu intelegi ca nu el este miza acum ci “incalecarea “PNL-lui” de catre pedelisti ?
          Dupa aceea se hotarasc ei pe cine sa aduca .

          • Filip G spune:

            Miscarea asta propusa de mine e cu bataie lunga,pentru cei care stiu sa citeasca printre randuri.
            Ponta doar a mimat o lupta cu Basescu,aici e mult mai mult Alina si Blaga ori fac ce trebuie ori dispar de pe scena politica fiind victime ale lui Basescu.
            Orice incalecare are si descalecare.
            Nu trebuie ratat momentul ,limita de oportunitate e pana Duminica dimineata,dupa e tarziu………….

          • liberalul spune:

            @Filip G,

            Am inteles unde bati tu. Am inteles ce vrei sa spui in ce priveste mimarea luptei cu Basescu a lui Ponta. Insa ce vrei tu nu se poate. Face parte din joc, Basescu trebuie sa faca parte din Marele PNL, partidul de dreapta din opozitie care vrea sa castige in 2016 din opozitie.

          • Filip G spune:

            @liberalul
            Am toata speranta in oamenii lui Tary ca nu vor dezamagi PNL si il vor lasa in OPOZITIE pana la alegerile din 2016.
            Framantarile din ultima vreme din PC imi spun multe…….
            Sigur ca grupul liberal -conservator il sprijina pe Ponta.
            Ramane de vazut daca in 2016 PSD doreste sa fie motocicleta cu ataj in alegeri.Sigur nu partidul lui Tary e motocicleta,eventual roata de rezerva,piese importanta nimic de zis.Iti faci treaba cu ea…………

      • Asa ar trebui, dar nu cred ca se va intampla.

        • liberalul spune:

          Adica cum, Orban spunea ieri ca a introdus el personal in statul un articol prin care s-a asigurat ca Tariceanu nu mai are ce cauta in partid, si tu imi spui ca ar trebui sa ii sprijinim? Logica elementara de manual de clasa 9-a mie imi spune altceva, si anume ca ei sunt disperati sa nu mai aiba de-a face cu Tariceanu, si in disperarea lor sa se iubeasca cu portocalii, au facut tot ce le-a stat in putina sa il elimine pe Tariceanu, si aripa care nu dorea fuziune cu oamenii lui base.Cine sa sustina, si de ce? Sa ii sustina UDMR si PMP si sa faca guvern cu ei. Votantii sasului se vor bucura.

  28. emi spune:

    Vechiul PNL a fost în comă 45 de ani, nu mai poate fi ce a fost cândva, orice am face. Cred că este momentul pentru modernizare, nu prin tinereţe biologică, ci prin oameni care să îşi cunoască şi să îşi respecte menirea.
    Dar asta nu se poate face cu beizadele oportuniste…

  29. Mihail spune:

    Fostul președinte al PNL, Crin Antonescu, spune că susținerea oferită Alinei Gorghiu de către Klaus Iohannis în lupta internă pentru șefia partidului a fost decisivă.

    Senatorul PNL spune, fără a contesta legitimitatea votului din BPN (al treilea cel mai mare for după Delegația Permanentă și Congresul), că “ar fi fost de dorit ca partidul să-și aleagă liderul”.
    “Oricine ar fi fost susținut de dl. Iohannis avea categoric prima șansă și, în fond, luând act de aceste lucruri, faptul că eu mi-am menținut opțiunea pentru Ludovic Orban a fost până la urmă și semnul ideii că, din punctul meu de vedere, ar fi fost de dorit ca partidul să-și aleagă liderul, fie el și Alina Gorghiu”, a spus Crin Antonescu, joi, la România Tv.

    “N-am pus la îndoială legitimitatea votului. Este însă evident că a fost o candidatură care probabil nici n-ar fi existat dacă n-ar fi fost susținută de președintele României”, a adăugat liberalul.
    În opinia lui Antonescu, este un fenomen normal ca un lider de partid să exercite o influență decisivă în partid dacă a fost ales președinte de țară.
    “Orice președinte este foarte puternic, inclsiv dl Iohannis, aflat pe un vârf de popularitate și credibilitate. Probabil în puține partide cel nesusținut de președintele României ar fi luat atât de multe voturi pe cât a primit dl Orban”, a afirmat Crin Antonescu.

  30. Mihail spune:

    GhiNNion !

    Ludovic Orban nu-l iartă pe Klaus Iohannis că a preferat-o pe Alina Gorghiu la șefia PNL și nu pe el. Înainte de alegerile din partid, Orban era de părere că Iohannis nu o să fie un nou Traian Băsescu și să-și ”pună el un Boc în fruntea formațiunii”. Numai că Orban s-a înșelat și a pierdut.

    ”Am pierdut alegerile pentru că Alina Gorghiu a fost sprijinită de către Klaus Iohannis. Acel Klaus Iohannis în favoarea căruia eu m-am retras din cursa pentru șefia PNL atunci când el a candidat pentru acest post. Eu am crezut că alegerea președintelui PNL se va face de către baza partidului. Evident că nu a fost așa.”, a spus Ludovic Orban la B1 TV.

  31. liberalul spune:

    ” Traian Basescu poate fi invidios: i-au trebuit zece ani sa o faca pe Elena Udrea sefa de partid, pe cand lui Klaus Iohannis i-a luat o luna.”

    Ha ha ha!

  32. Barosanul spune:

    Domnule Vosganian,
    A-ti ajuns la vorba mea!!!!

    VarujanVosganian spune:

    decembrie 18, 2014 la 5:12 pm

    Daca ne uitam la prima linie a PNL din 2008, din ea nu mai exista nimeni in conducerea PNL astazi. Majoritatea au parasit partidul, s-au retras sau, ca in cazul meu, au fost agresati. In timp, prima linie a PDL este intacta ba chiar s-a mai ingrosat cu Predoiu, MRU etc, care nu erau membri PDL. Si da, ai dreptate, atacurile la adresa mea din ultima vreme au fost alimentate din zona PDL si Forta Civica.
    In legatura cu opozitia, aminteste-ti ca in congresul de 2000 de delegati am fost singurul care nu am votat programul politic al noului partid. Dar mai mult de atat nu stiu ce as fi putut face singur, decat poate sa parasesc PNL. Dar asta e un gest prematur.

  33. Barosanul spune:

    ”Pnl a fuzionat cu pdl, PDL isi pierde numele dar si PNL a implodat in PDL, ramanand in felul asat numai reprezentantii PDL la conducere. PNL-ul in schimb se allege pt prima data cu un Presedinte al tarii dat de PNL, sef PNL care nu are nimic cu PNL-ul.

    Conculzia

    PNL castiga presidential dar pierde partidul”

  34. Barosanul spune:

    Domnule Vosganian,
    Mai tineti minete???????

  35. Barosanul spune:

    Barosanul spune:

    iunie 26, 2014 la 2:08 pm

    Domnule Vosganian,
    Am sperat ca va veti schimba atitudinea fata de fuziunea cu PDL. Observ ca nu este cazul.
    Cu mare parere de rau in ceea ce privesc viziunile politice si participare mea pe blogul Dumneavosatra aici ne despartim.
    Cum ii spuneam cauiva care a fost implicat la Revolutie, ajugand ulterior ‘mare politician’ cu multe efecte dezastruase pt Romania. ‘Am fost cu totii acolo si am luptat impreuna, numai ca atunci cand am plecat am luat-o pe drumuri diferite cu viziuni si concepte de viata diferite’.

    http://vosganian.ro/?p=5282&cpage=1#comment-256660

    Barosanul spune:

    iunie 24, 2014 la 7:34 pm

    Domnule Vosganian,

    Dupa cum a-ti observant, de ceva vreme am renuntat la a posta pe Blogul Dumneavoastra.

    Cu toata stima si consideratia pe care am avut-o de-a lungul anilor fata de Dumneavoastra va spun ca sunt PROFUND DEZAMAGIT de Dumneavoastra in ultimele luni.

    1. Pe blog
    a) a-ti renunta la mai asculta participantii si a participa la discutii de calitate
    b) a-ti coborat la un nivel suburban, ceea ce nu va face cinste (Ex Numindu-l pe @ Pacala ‘’tembelici’’). Din pacate noi, participantii o putem face, chiar daca dam dovada de MOJICIE cate o data, chiar daca nu ar trebui sa o facem si imi fac ‘mea culpa’, dar nu ii este permis unuia cu prestanta dumneavoastra, Senator al Romaniei si Ilustru Scriitor, in a o face).
    c) a-ti renuntat la interlocutori extrem de competenti si valorosi gen @ Corina Chiriac s @ Cris in favoarea ratingului tabloid.
    2. In viata politica
    a) a-ti achesat ideei de aducere in prim-plan, pe usa din dos, a MAFIEI si MAFIOTILOR PDL prin acceptarea initial in PNL a unor persoane gen Stanisoara, Frunzaverde etc, pe care cetatenii Romani i-au taxtat politic. Dupa alegerile din 2012 a-ti acceptat intrari pe listele PNL-USL a unui numar impresionant de Rejectati PDL.
    b) Acum sunteti unul dintre ARTIZANII Fuziunii PDL-PNL si practic devenind un SUSTINATOR al reinfiintarii MAFIEI PORTOCALII PDL.
    Domnule Vosganian,
    V-am vazut la emisiunea de la A3 si ceea ce am vazut in ochii dumneavoastra a fost SINCERITATEA cu care va sustineati idea fuziunii, cee-a ce m-a INGROZIT!

    - Oare cum puteti sa credeti ca facand aceeasi greseala de a da PNL-ul pe mana MAFIOTILOR ca atunci cum a-ti facut-o cu Stoica-Stolojan ve-ti avea un rezultat diferit de CATASTROFA de atunci?
    c) Oare cum puteti sa credeti ca Dreapta v-a fi mai puternica si ve-ti ajunge la 30% asociindu-va cu Blaga, Macovei, Videanu, Boagiu, Paul Vass, Flutur, Roberta Anastase (hoata din Parlament), Sulfina Barbu, Alin Tise, Cezar Preda, Ioan Oltean (ciumetele ala cu broasca raioasa), Mircea Toader, Alin Popoviciu, Traian Igas, George Scripcaru, Gheorghe Ialomitiianu, Gheorghe Tinel, Gheorghe Stefan (Pinalti) etc aceste MONUMENTE de PROSTIE, exponenti ai MAFIEI PORTOCALII ai BARONILOR si CLANURILOR INTERLOPE, autorii mentinerii in functia de Presedinte al Romaniei pe MARLANUL de la Cotroceni?

    Cu MARE parere de rau va spun ca in cazul in care Dumneavoastra ve-ti continua cu aceaste convingeri si atitudini, iar PNL v-a efectua Fuziunea cu PDL eu nu voi mai fi un simpatizant al Dumneavoastra si nu voi mai posta pe acest BLOG.
    Incheind probabil astfel o colaborare lunga de aproape 5 ani de cand a-ti infiintat acest blog.

    PS. 1 Am avut Dreptate cand l-am sfatuit pe Dl Campeanu sa-l sutina pe Dl Ratiu, am avut dreptate cand am atras atentia ca, cuplul Mafiot-Securist Stolojan-Stoica e nociv pt PNL, am avut dreptate cand am sutinut ca sprijinind MARLANUL-SECURIST Traian Basecu (care tocmai daduse un cap in gura unui comerciant si era anchetat de excrocherii imobiliare) v-a fi un dezastru pt Romania daca v-a accesa la putere si v-a incerca sa subjuge PNL. Asa cred cu FERMITATE, acum, ca Fuziunea PNL-PDL e daunatoare atat PNL-ului cat si Romanilor care se vad iar INSELATI de POLITICIENI MESCHINI pentru scopuri PARSIVE-PERSONALE. Acesti Romani, cam 7,5 Milioane poate, INSELATI cu ILUZIA unui NOU INCEPUT isi vor pierde DEFINITIV SPERANTA.

    2. Cum momentan sunt in Bucuresti, daca doriti ne putem iantalnii pt a discuta pe aceste teme.

    • Dragul meu, singurul mod in care mi-as manifesta dezacordul fata de fuziune ar fi sa parasesc PNL. Socotesc ca acum agest gest nu este in beneficiul PNL pentru ca daca cei care dorim pastrarea traditiei PNL plecam dintr-un sentiment de discomfort nu facem decat sa acceleram un proces pe care nu-l vrem in aceasta directie. De aceea nu inteleg ce vrei exact de la mine.

  36. Barosanul spune:

    Domnule Vosganian,

    Cum, iar sunt in Bucuresti, sa comemorez 25 de ani de la castigarea LIBERTATII si niste colegi, daca doriti sa ne vedem, mi-ar face deosebita placere.

    • Chestiunea e ca sunt la dezbaterile bugetului si azi si maine. Abia marti dim voi putea. Dar daca vii luni, 22 decembrie, orele 18,00, la cinematograful Studio, la prezentarea filmului ficei mele despre mineriada, realizat dupa nuvela mea “Legatura de leustean,putem sa ne vedem si acolo.

  37. Mihail spune:

    PNL risca radierea (inpolitics.ro):

    Alina Gorghiu a fost aleasă în fruntea PNL prin votul exprimat de către membrii Biroului Politic Național, care este doar al patrulea for al formațiunii, după Congres, Consiliul Național și Delegația Permanență, scrie sursa citată. Asta în condițiile în care, liderii de partid sunt aleși în mod normal prin votul Congresului, întâiul for, sau prin alegeri interne.

    Cum a ajuns soarta partidului pe mâinile BPN?

    Alegerea liderului în BPN-ul PNL s-a realizat în baza statutului partidului modificat cu ocazia Congresului din luna iunie, când s-a introdus următoarea prevedere: “în cazul vacantării funcţiei de preşedinte al PNL, responsabilităţile acestei funcţii se asigură de către un vicepreşedinte ales de Congres, desemnat prin vot de către BPN”.
    Problema însă este că respectivul statut a fost ulterior respins de Justiție, în urma contestației unui membru de partid.

    Deputatul liberal Mihai Voicu a recunoscut că alegerea Alinei Gorghiu s-a făcut în baza unui statut respins de justiție, însă a precizat că acesta produce efecte în interiorul partidului: “E adevărat că statutul votat de noi în iunie nu a fost aprobat de Justiție, dar asta își produce efectele numai în raport cu terți. La intern, el poate fi folosit fără probleme”.
    Deputatul Eugen Nicolicea, jurist de profesie, susține însă că statutul unui partid este general valabil și nu poate produce efecte diferite: “Legea și regulamentele sunt aceleași pentru toți, nu am auzit până acum de relații între terți ori secunzi în materie de statute de partid. Un statut respins de Justiție e bun respins și nu mai poate fi aplicat până când nu e refăcut și votat din nou de Congres”.

    PNL riscă radierea, conform Legii partidelor

    Legea partidelor politice prevede, la art. 25, alin. (2), cu referire la modificarea statutului unui partid, că “orice modificare se comunică Tribunalului București, în termen de 30 de zile de la data adoptării, cu îndeplinirea prevederilor art. 18 alin. (2) și (3). Tribunalul București o examinează potrivit procedurii prevăzute la art. 20 și 21″.
    De asemenea, articolul 26 stipulează, la alineatul 1, că “în cazul în care modificările nu sunt comunicate conform art. 25 alin. (2) sau dacă instanța a respins cererea de încuviințare a modificării statutului, iar partidul politic în cauză acționează în baza statutului modificat, Ministerul Public va solicita Tribunalului București încetarea activității partidului politic și radierea acestuia din Registrul partidelor politice”.
    Legea prevede un termen de 15 zile în care Tribunalul București se va pronunța asupra cererii Ministerului Public.

  38. Mihail spune:

    Surse din PNL au declarat pentru stiripesurse.ro ca la sedinta in care Alina Gorghiu a fost aleasa presedinte al partidului, Klaus Iohannis nu i-a dat nicio sansa lui Ludovic Orban.

    “S-a simtit, a fost decisivă intervenția lui”, spun sursele citate. “Iohannis ne-a spus cateva cuvinte de ‘La revedere’ si a reiterat optiunea sa ferma pentru Alina Gorghiu, sa fie sigur ca e foarte clar pentru toata lumea de față cine trebuie sa iasa”, ne-a declarat un lider PNL.

    Fara nicio sansa dupa ce a fost ingropat de Iohannis si sforile trase de Atanasiu + Petrache, Ludovic Orban, spun sursele citate, a ales sa aiba o atitudine eleganta.

    “Ludovic și-a reluat susținerea textelor de miercuri seară, in special partea cu pastrarea fibrei PNL, a avut o atitudine colegială, chiar elegantă. S-a simțit, clar, mâna divină, pe capul Alinei”, spun surse din ședință.

  39. Mihail spune:

    Presedintele ales Klaus Iohannis nu mai vrea fuziunea cu PDL, fapt demonstrat de sustinerea Alinei Gorghiu pentru preluarea conducerii PNL, aceasta este ipoteza lansata de secretarul general adjunct al PSD Codrin Stefanescu.

    “Iohannis nu mai vrea fuziunea cu PDL. Alina e mult mai liberala decat cred multi. E cu schepsis alegerea de azi. Ea a spus ‘eu cu echipa de la PNL suntem pentru proiectul Iohannis’, nu a vorbit de marele PNL, de PNL+PDL, s-a referit doar la vechiul PNL. (…) Nu stiu daca Vasile Blaga e multumit”, a spus Codrin Stefanescu la Romania TV.

    Intrebat daca el sustine ca noul PNL se va scinda, Codrin Stefanescu a raspuns: “Cu siguranta”, argumentand ca intelege foarte bine cum gandesc liberalii pentru ca i-a cunoscut foarte bine in perioada colaborarii din USL.

    “Iohannis a taiat azi degetutele tuturor celor care vor sa faca o mare fuziune PNL-PDL”, a mai spus Codrin Stefanescu.

    • liberalul spune:

      Asta e vrajeala PSD-ista. Baga batul prin gard doar. Problema reala, este ca prin “numirea” ca nu putem spune alegerea Alinei ca presedinte PNL, ultima urma si farama de liberalism va disparea. Crin sau Orban, iubitori de Base si PDL, cum erau ei, s-ar fi luptat cred mult cu Blaga ca amprenta liberala sa nu se piarda din noul partid. In felul asta, ultimii luptatori au fost inlaturati, avand conducere tanara care nu tine cont neaparat de “blazonul liberalismului” ci e interesata sa creeze un pol de peste 35% pe dreapta ( nu ati auzit, eletoratul o cere!!! zilnic, ies in strada si cer asta!!), pdl=-istii au cale libera sa puna mana pe partid pana in 2017.

      • Filip G spune:

        Sigur providential pentru liberalism sunt oamenii lui Tary,mutati cu arme si bagaje in tabara PSD.
        Eu iti inteleg interesele,dar nici noi nu punem botul la asemenea manipulare.
        Pana in 2017 mai sunt 2 ani +luni,doua randuri de alegeri la termen si multe surprize ce vor apare ………..
        Eu zic sa va ganditi bine cum faceti pragul electoral in 2016,nu mizati pe bunavointa PSD!

        • liberalul spune:

          Nu are nimeni nici o treaba cu PSD. Atat timp cat se respecta votul din 2012, reprezentam masurile liberale, si nimic mai mult. Legat de pragul electoral, e alta discutie, si vom vedea cum evolueaza lucrurile pana atunci.

      • Mihail spune:

        Inclin sa nu-ti dau dreptate, este prea sumbru scenariul tau.
        Eu nu pot uita ce au facut pedelistii atunci cand erau la butoane.
        Sper ca sa nu ai dreptate…..insa nici nu exclud ceea ce afirmi tu.

      • Cred ca poti sa ma numeri si pe mine printre ultimii luptatori inlaturati:)

      • Sunt de acord ca chestia asta cu ruperea fuziunii e vrajeala.

    • Asta cu Codrin Stefanescu e cam trasa de par.

  40. liberalul spune:

    Marius Ghilezan
    Alegerea Alinei Gorghiu în funcţia de preşedinte al PNL de către forul BPN, un veşnic ţucalar al şefului cel mare, era de aşteptat.
    Niciodată nu m-am îndoit de servilismul lacheilor Motreanu, Helvig, Alexe, Voicu, Buşoi. Ăştia au lins mâinile lui Tăriceanu, apoi ale lui Crin şi acum ale noului stăpân. Ei slujesc pe oricine. Le circulă prin vene sânge de servitor. Nu şi-au contrazis never-ever stăpânul.
    Numai fraierii pot crede că Iohannis nu e boss-ul cel mare.
    Cine e Alina Gorghiu? O femeie frumoasă, aflată când sub Teodor Atanasiu, când sub Bogdan Olteanu, absolventă de drept la particular. Are vocaţia iepei de prăsilă. Ajunsă armăsar, e în travesti. În ce misiune?
    În cea simplă. De smulgere a basoreliefului cu heraldica liberală din cripta brătienilor şi de punere pe masa blagomanilor, a pediştilor cu bani, dar fără nobleţe, pentru că asta a fost înţelegerea.
    Omul fără gât, Petre Roman, a luat cuvântul în forul liberal. În ce calitate? De izmană a lui Ion Iliescu?
    Ce probă mai mare de cinism a lui Iohannis decât cea de a umili un vechi liberal ca Ludovic Orban, după ce i-a tras preşul lui Crin Antonescu şi a pune în funcţie o Ancă Boagiu a trotoarului politic? Mai aveţi nevoie de probe pentru a afla cui îi este dator saşul cu şase case din şase saci?
    De ce au votat în majoritate lacheii Buşoi, Motreanu, Helvig, Atanasiu, gâturile în formă de pişoar ale noului preşedinte, pe Alina Gorghiu? Nu pentru dorinţa de o avea un lider, ci din cea de-aşi satisface Marele Stăpân. Cum să voteze altfel George Scutaru care se visează cel puţin consilier prezidenţial, dacă nu şef peste vreun serviciu secret? Dar Motreanu, a cărei unică calitate (cacofonie intenţionată) este de-a nu avea coloană? Putea vota Vlad Nistor in liberal autentic? Păi nu putea să-şi devoaleze cu două degete impostura.
    Pe bătrânul Quintus, ştim că l-a lăsat de mult prostata mintală.
    Aş avea doar cuvinte alese pentru Mihăiţă Calimente, un veşnic luptător corect, pentru Neacşu, Nicoară, Dobre, chiar şi pentru Crin Antonescu, cel care în ceasul din urmă nu a uitat să apere simbria liberală, de agresiunea huntei pedeliste.
    Dacă Traian Băsescu a avut-o pe Elena Udrea, de ce să nu o aibă şi Klaus Iohannis în adulterinul politic şi pe Alina Gorghiu?

    • Mihail spune:

      Este cam acelasi lucru pe care-l afirma ieri Ion Cristoiu. Insa aici gasim o analiza La o parte dintre membrii importanti din PNL.
      Este trist, dar asta se intampla atunci cand alegi un Presedinte care ina calcat pe cateva cadavre, si-a tradat prietenul…a muscat mana intinsa.
      Niciodata nu am crezut ca poate fi un bun Presedinte.
      Am sperat, dupa 16, ca poate se opreste, isi insuseste functia si devine vertical si onest.
      Mare greseala am facut. Vor fi cinci ani urati.

      • gelu spune:

        Elena de Plescoi clonata. “Noua şefă a PNL, Alina Gorghiu, ar fi trăit şi cu Crin Antonescu, şi cu Klaus Iohannis (?!)

        Gurile rele spun că, pe cît e de ciolănoasă, pe atît e de bîzdîcoasă. Ne referim la avocata fără procese Alina Ghorghiu – un fel de Ana Birchall a PNL. Se spune că ea a fost amanta lui Crin Antonescu, avînd o ceartă violentă cu nevasta „tradusă în amor” a acestuia, Adina Vălean. Apoi, femeia-cal a sărit în barca neamţului refuzat la export, Klaus Iohannis, oferindu-i, şi acestuia, nurii ei colţuroşi. Bîrfitorii de profesie pretind că fostul amant bretonat ar fi pus pe unii să-i filmeze pe cei doi amorezi, în campania electorală, şi ar vrea să dea casetele doamnei Carmen Iohannis. Dar noi nu credem o iotă din zvonistica asta f.f. răutăcioasă.”

  41. liberalul spune:

    “Unul dintre cei mai importanți oameni din PDL a făcut joi seară, în cadrul unei emisiuni televizate la Digi24, o mărturisire care arată cum merge fuziunea dintre democrat liberali și cei din PNL. Deputatul Mircea Toader a punctat că PDL are o mare frustrare în fuziunea cu PNL pentru că democrat- liberalii au rămas fără numele lor și consideră că partenerii de fuziune trebuie să înțeleagă acest lucru.”

    Ahahahah, adica trebuie sa ii intelegeti si sa le predati macar partidul la cheie! Se aude acolo in spate?

  42. Mihail spune:

    @ Filip G,

    Nu am nicio grija, vine sasul tau, trage repede un lagar, pardon Brutarie, si mi-l baga repede, acolo, pe Ponta.
    Mama lui de oltean, cum si-a permis el sa incarce vapoarele cu grau, folosind logistica chinezeasca.

    • Filip G spune:

      Acum intelegi de ce dorea Mazare actiuni in portul Constanta?
      Returnari de TVA pentru plimbatul graului pe mare,intrare de marfuri din China la mica intelegere,etc.
      Doar prostii nu inteleg manevrele.Sigur un procuror(Ponta) nu intelege aceste manevre.
      Sigur ca baronii vechi trebuie indepartati pentru a da o sansa noii generatii de baroni………….