Vă invit la Pitești, miercuri, 22 februarie 2017, orele 17,00, pentru lansarea „Copiilor războiului”

Afis Copiii razboiului-2

30 Responses to “Vă invit la Pitești, miercuri, 22 februarie 2017, orele 17,00, pentru lansarea „Copiilor războiului””

  1. Mihail spune:

    Iote, altul care “scoate” copiii in strada. :)

  2. Pacala spune:

    @vv
    Da jos iohanis guvernul cu ajutorul DNA sau nu. Vad ca stati si nu actionati.
    Cica urmarirea in rem se va trasnsforma in urmarire penala la sfarsitul acestei luni. Sunteti alesi de popor sau papagali?

  3. emi spune:

    Arma psihotronica pentru protejarea guvernantilor de catre manifestanti, spun unii, arma psihotronica pentru amplificarea urii manifestantilor, spun altii, antene pentru suplimentarea nevoilor de telefonie, spun retelele de telefonie:
    http://www.nwradu.ro/2017/02/am-fost-controlat-psihotronic-ca-sa-protestez-dar-acum-mi-s-au-deschis-ochii/

    • emi spune:

      Arma psihotronica este o realitate, exista si este folosita de ceva vreme, dar ma indoiesc sa fie expusa antenna la vedere:
      “„Intr-una dintre discutiile avute cu ofiterul american, dupa ce ne descoperisem cateva puncte comune, acesta imi marturiseste ca americanii aveau la dispozitie ofiteri PSY capabili sa controleze o armata de peste 3.000 de oameni. Am spus ca asa ceva este incredibil, cu foarte mare atentie i-am gadilat orgoiul de yancheu si i-am spus ca americanii sunt la ani lumina in fata nenorocitilor de bolsevici din URSS. Intr-o buna zi imi arata un mic dispozitiv, lungime 30 cm si latime de 20, cu ajutorul caruia putea transmite semnale pe frecvente joase, maxim 0,5 Khz, prin care manipula peste 100 de oameni. Nu, nu am crezut asa ceva si odata m-a invitat intr-o piata a Teheranului. In timp ce muezinul anunta rugaciunea si ei se pregateau de rugaciune ca niste buni musulmani , el a pus in functie dispozitivul respectiv. In mai putin de 10 minute majoritatea dintre ei aveau lacrimi in ochi si se rugau plini de umilinta lui Allah cel mare!”.”
      https://deveghepatriei.wordpress.com/2014/04/14/armele-psihisotronice-in-secolul-xxi-marturia-unui-fost-ambasador-roman/

      • emi spune:

        “Armele psihotronice sunt dispozitive de manipulare in masa, realizate pe baza tehnologiei de control a undelor cerebrale. Inductia este realizata printr-o forma de influenta subtila si nu este deloc usor de perceput de majoritatea oamenilor care nu-si observa gandurile zilnic. La nivel de tara, efectele lor sunt destul de puternice, si afecteaza multimile de oameni atat pe plan subtil, cat si in plan direct: mass-media (TV, stiri etc) si reviste, ziare, etc. Cu totii suntem familiarizati cu stirile de la ora 5 de pe PRO TV si nu numai acelea. Toate sunt pline de lucruri odioase, crime, violuri, atacuri, batai, accidente, toate menite sa seteze mintea umana pe un nivel de vibratie foarte jos, incapabil sa observe armonia din lumea asta. Nedreptatile, furturile si justitia corupta sunt titlurile cele mai des vehiculate in mass-media, scandalurile de proportii fiind o alta sursa de manipulare.”

        Sa presupunem ca un spirit incarnat se “joaca” azi, in aceasta lume cu mintile oamenilor, el va lansa in Univers o cantitate de energie negativa uriasa pe care va trebui sa o compenseze intr-o viata viitoare sau trecuta. Astfel se pot explica si descarcarile de ura ale multimii asupra unei personae (arderea pe rug a vrajitoarelor in timpul Inchizitiei, arderea/spanzurarea negrilor de Ku-klux-klan, in India incinerarea nevestei tinere impreuna cu sotul mort, etc.)
        Orice tip de energie lansam in Univers, ea se va intoarce la noi ca un bumerang, pentru a respecta Legea echilibrului universal.

        • emi spune:

          VV, cartile scrise de dumneavoastra sunt superbe, dar ele fac reclama DOAR trecutului/iadului.
          Eu cred ca sunteti mai mult decat priceput sa faceti un pic de reclama si viitorului/raiului.
          Nu de alta dar spiritele parca nu-si mai doresc sa isi aminteasca cine sunt, raiul nu prea are parte de o publicitate pe masura valorii sale si ajung spiritele sa gandeasca precum Ivan Turbinca…

  4. Mihail spune:

    Unde se vede diferenta dintre un om politic si alţii, o gashca USR. Eu l-am votat pe primul, Filipache pe cei din urma. Fiecare, dupa ce bahaj are(eu am Samsonite):
    http://m.adevarul.ro/news/politica/stenograma-cearta-nicusor-dan-calin-popescu-tariceanu-sunteti-hoti-trebuie-rusine-sunteti-mare-deceptie-cultura-politica-zero-1_58a6c4195ab6550cb88cfdae/index.html

  5. cris spune:

    Sunt doua evenimente in orizontul apropiat pe care le astept cu interes

    – vizita LIBE in Romania referitor la inchisori

    – pe 27 se discuta la CCR sesizarea domnului Tariceanu referitor la interventia DNA in deciziile guvernului; aper ca va clarifica definitiv niste limite si poate ar fi trebuit facuta asemenea sesizare mai demult. VV v-as ruga ca la acel timp sa discutati decizia.

    • Mihail spune:

      Si apoi, pe 7, se decide daca Dtagnea are voie sa fie Prim Ministru.
      IMI imaginez cum suna telefoanele la membrii CCR, cum se agita serviciile ca sa le gaseasca belele.
      Cel mai tare ma intereseaza demersul lui Tariceanu.

      • cris spune:

        Problema nu este daca dragnea poate sa fie prim-ministru, personal nu ma intereseaza asa ceva, nu ma intereseaza dragnea.

        Dar da, trebuie discutata cumva la nivel de CCR aceasta problema. Am spus cum se gindeste si la nivel de drepturi ale omului – CEDO si CV, si la nivelul unei alte democratii cum e cea americana, care sunt principiile de protejare in fond a dreptului de a alege si de a fi ales. Dreptul de a fi ales poate fi retras numai in anume conditii, reiau pe scurt din Codul de bune practici electorale ale CV

        1.1 d Suspendarea dreptului de a alege şi de a fi ales:

        i. suspendarea dreptului de a alege şi de a fi ales poate fi prevăzută, dar numai în următoarele condiţii cumulative:

        ii. suspendarea trebuie să fie prevăzută de lege;

        iii. ea trebuie să respecte principiul proporţionalităţii; condiţiile privării cetăţenilor de dreptul de a fi ales pot fi mai puţin severe decât cele prevăzute pentru dreptul de vot;

        iv. suspendarea drepturilor electorale trebuie să fie motivată de o interdicţie din motive de sănătate mentală sau din cauza unor condamnări penale pentru delicte grave.

        vi. mai mult decât atât, suspendarea drepturilor politice sau interdicţia din motive de sănătate mentală poate fi impusă numai prin hotărârea specială a instanţei de judecată.

        http://www.roaep.ro/legislatie/wp-content/uploads/2013/03/Codul-de-bune-practici-in-materie-electorala.pdf

        In primul rind acest lucru trebuie lamurit: cine poate si nu poate fi ales, ca sa terminam cu ideea de “penalii din parlament”. Mai departe, daca un parlamentar ales in aceste conditii poate sau nu fi ministru, prim ministru, presedinte de camera ori in alte pozitii numite/aprobate de parlament si in ce conditii, astept si eu cu mare interes sa vad discutia, si nu pentru dragnea, e pur si simplu o lectie de democratie, o asezare in normalitatea dialogului si o plasare in acel curs de intelegere si invatzare a oricarei democratii in maturizare.

        ******
        O singura remarca. Am vazut-o si auzit-o azi pe Constanta Carstea…oare chiar nu era bine ca sef al DNA sa fie asemenea om? De ce sa numesti la DNA o nimeni ca LCK la timpul respectiv, cind exista asemenea om si cu o cariera deja serioasa? (intrebare retorica, sa alegi nimeni in pozitii nemeritate creste monstri slugarnici, e lectie sovietica)… nu se pierdeaua atitia ani, nu era asemenea colcaiala, era Romania probabil departe….mda

  6. Mihail spune:

    Petrache, unul dintre artizanii indepartarii lui Crin Antonescu din PNL, a inceput ca sa deconteze trecutul.
    In felul lui, cum ii este scris.

  7. Mihail spune:

    Ce pacat ca acest articol este citit de stat de putini.

    • cris spune:

      aaaa, nu, in schimb se citeste asa ceva

      http://www.stiripesurse.ro/mobilizare-masiva-pentru-proteste-cereri-clare-ale-manifestantilor_1180547.html

      crezi ca daca ii intrebi ce e aceea separatia puterilor in stat stiu, de pilda? ori stat de drept?

      • cris spune:

        pentru ca nu stiu ce aberatii primitive mai au de gind sa strige in piatza, probabil vor guvern de tehnocrati sa fie complet separat de parlament, sau ca guvernul sa nu mai dea OUG-uri, scurt curs de democratie si de ce inseamna acum in secolul nostru separatia puterilor in stat – prefer checks and balances – si nu in sensul strict al cuvintelor lui Montesquieu

        http://www.dadalos.org/rom/demokratie/grundkurs_3/gewaltenteilung.htm

        e un site bun, de origine germana de altfel… poate il mai rasfoieste si domnul Iohannis fiindca in genere dinsul cam e un dezastru in ce priveste cunostintele despre fundamentele democratiei.

      • cris spune:

        “Legea fundamentală nu prevede cu exactitate această separaţie a celor trei puteri, cel puţin în ceea ce priveşte delimitarea executivului de legislativ, vezi mai ales felul în care, în orice sistem parlamentar, guvernul este numit, putând însă fi şi dizolvat de Parlament, ceea ce vine să contrazică principiul separaţiei stricte a puterilor. Pentru că acolo unde Parlamentul formează guvernul, acesta alege de regulă persoane în care are încredere şi care fac parte din rândurile sale. Chiar dacă nu este prevăzut de Constituţie, Parlamentul îşi asigură puterea de influenţă asupra guvernului constituind guvernul din proprii săi membri. Astfel, majoritatea miniştrilor îndeplinesc concomitent două funcţii, una de parlamentar şi cealaltă, de membru a guvernului.

        Nu poate fi astfel vorba de o separaţia a executivului de legislativ la nivel de persoane. Dar nici în ceea ce priveşte competenţele, acest principiu nu este respectat întocmai. Competenţele Parlamentului nu sunt în nici un caz doar de ordin legislativ, acesta încercând să exercite influenţă asupra deciziilor executivului, să adopte o anumită atitudine într-o anumită chestiune (…).

        Pe de altă parte, nici atribuţiile guvernului nu se limitează doar la executarea legilor emise de Parlament. În primul rând, guvernul participă la elaborarea legilor. Majoritatea proiectelor de lege de astăzi sunt elaborate de birourile ministeriale şi nu de cele ale parlamentarilor. De multe ori, sarcinile care revin statului sunt atât de complicate, încât membrii parlamentului nu sunt capabili să formuleze de unii singuri un proiect de lege, ei trebuind să consulte experţi din administraţie care să îi informeze despre starea lucrurilor.

        În plus, Parlamentul creează din ce în ce mai des doar legi-cadru, împuternicind executivul să se ocupe de detalii. Astfel, executivul capătă în mod indirect o funcţie legislativă.

        Administraţiile moderne trebuie să permită asemenea facilităţi pentru activitatea parlamentară, pentru a evita ca legislativul să se piardă în discuţii fără sfârşit. Astfel, executivul dobândeşte mai multă greutate. Vârful acestuia numeşte “liniile directoare ale politicii” şi întocmeşte proiectele de lege necesare desfăşurării acestora, care sunt acceptate ulterior de Parlament de partidul sau coaliţia majoritară. Guvernul exercită în acest sens o presiune considerabilă asupra reprezentanţilor în Parlament ai partidului majoritar, pentru a-i supune pe aceştia propriilor dorinţe. Bineînţeles că şi majoritatea parlamentară poate influenţa, la rândul ei, ministerele şi deciziile luate la nivelul acestora, formulând propuneri sau exercitând presiuni în vederea elaborării anumitor legi sau influenţării deciziilor executivului ”

        Au, am auzit? e site german…. ok, incalca si ei principiul separatiei puterilor, sau ordonantele si proiectele de legi facute de guvern sunt o realitate a democratiei moderne si absolut legitima?

        Astept cu nerabdare sa vad ce se va scanda in PV in weekend in acest sens :)