Iată ce citim pe news.ro: „Vicepreşedintele PNL Florin Cîţu i-a trasmis, sâmbătă, o scrisoare deschisă preşedintelui Klaus Iohannis în care îi ”solicită respectuos” să facă demersurile necesare pentru a demara proiectul privind Pactul Naţional pentru Dezvoltarea Infrastructurii României (PNDIR), precizând că ţara are nevoie urgentă de un proiect naţional pentru infrastructură ”desfăşurat sub auspiciile” şefului statului.”
Așadar, potrivit d-lui Cîțu, ca să urgentăm dezvoltarea infrastructurii, trebuie să alcătuim o comisie care să lucreze vreo doi ani la alcătuirea unui nou plan. Și asta sub auspiciile președintelui Iohannis, auspicii sub care, până în prezent, nu s-a alcătuit niciun plan pentru nimic.
La fel de respectuos îi atragem atenția domnului Florin Cîțu că acest pact național, sub forma unui Master Plan General de Transport pe care nu l-a contestat nimeni, există și a fost adoptat în toamna anului trecut. Cred că ar trebui, mai degrabă, să facem un pact național pentru a înlătura obstacolele din calea aplicării lui. Să susținem modificarea legislației în ce privește licitațiile proiectelor strategice și regimul contestațiilor, să urgentăm crearea Fondului Suverna de Dezvoltare a Investițiilor, să simplificăm procedurile de eligibilitate pentru fondurile europene, să nu mai hăituim capitalul românesc etc.etc.
Iată, spre documentare, domnului Cîțu, și prezentarea, în linii mari, a Master-Planului General de Transport:
http://www.capital.ro/master-planul-general-de-transport-cum-se-va-dezvolta-infrastruc.html
Ei lasati,avem studii de fezabilitate facute peste tot ,unele sunt expirate si o luam din nou de la inceput!
Are grija guvernul sa toace bani fara o finalitate vizibila…….
Chiar așa, de pildă la autostrada Moldova-Ardeal.
Of, of, of, faci cu noi aici ca
cu Parlamentul, adicã sari la Florin Cîtzu si ne arãti cã-i faci moralã, vezi Doamne, cã nu detzine datele corecte despre proiectele de infrastructurã, braaavo, braaavo !!, …exact precum fesenistii dãdeau lectii de “cunoastere a realitãtilor românesti”, în anii ’90, celor din CDR, cu mesaj la vulg gen “fraierilor, nu-i votati pe ãstia cã habar n-au de guvernare !”
Dar nu-i asa cã atunci nu-ti conveneau mãgãriile de acest gen ?
…si, dacã e asa, dece ai face azi acelasi lucru altora, …aud ?
Acum, dacã dai lectii pe model Nicolicea-desteptul-pãmântului, esti pregãtit, la primire, de o minge returnatã imparabil ?
…”pentrucãdece”[te pup, Gigi !], Florin Cîtu e azi îndreptãtit sã sustinã ideea repunerii în discutie a marilor proiecte, si uite cã am sã-ti arãt ironia situatiei folosind exact formularea ta din postare :
“La fel de respectuos îi atragem atenția domnului [nu Cîtzu, ci Vosganian] că acest pact național, sub forma unui Master Plan General de Transport pe care nu l-a contestat nimeni, există și a fost adoptat în toamna anului…” [atentie MARE !] 2014, sub ministeriatul lui IOAN RUS, elaborat de consultantul britanic AECOM, care a pus în operã un concept, [si, atentie aici !] PE BAZA DATELOR SI PARAMETRILOR [input] FURNIZATE/I DE MINISTERUL TRANSPORTURILOR !!!
Eeeeh, cum e, mâetre ??
Pãi, uite, e exact ca aici :
http://mt.gov.ro/web14/documente/master_plan/RM%20MP%20I.pdf
[nu bat câmpii, am participat la dezbaterea publicã din 7 Oct.2014, parol, am mapa-continut, pix si stick-memory !]
…si cine au fost tartori, în majoritatea acestui rãstimp, la marile proiecte de infrastructurã, aud ?
…deci, ne concentrãm unpic…, siii…, daaa, coreeect, partenerii ALDE de azi, pesedeeee, bravo, bravo !
…si acum mergem mai departe sã rãspundem la întrebarea “…SI CE S-A ALES DIN CONTINUTUL MPGT, DE ATUNCI SI PANA IN PREZENT ?”
cenzurat]
[rãspuns : /beeeep/
Cheltuirea aiurea a banilor, proiectele întocmite discutabil, precum lotul prãbusit dela Cuntza [pe A1], neputinta de a accesa fonduri EU din lipsa unor fundamentãri, dar si pentru cã fondurile europene MONITORIZATE STRICT nu permiteau alte “scurgeri”…, mã-ntelegi.
Deci, mare atentie cu inventarea rotilor, Varujan, …dacã le dai drumul e foarte posibil sã se-ntoarcã brusc în plinã figurã !