Iată un portret clarobscur pe care mi l-a realizat fotograful Festivalului de literatură din Istria (Croația), jocuri de lumini și întuneric așa cum e și viața noastră. ( Sanjam knjige u Istri, photo by Tanja Draškić-Savić )
This entry was posted
on duminică, decembrie 17th, 2017 at 7:37 pm and is filed under Economie.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
Both comments and pings are currently closed.
(pai eu sunt un om dragut, ii numesc doar progresisti radicali, papagali roz bonbon…. si tot eu sunt “dusmanul poporului”? ma simt profund…. supraevaluata)
Propagandă! Eu trăiesc în România și nu sunt bogat, nu sunt securist, nu sunt corporatist. Și știu cum sunt spitalele, școlile, drumurile etc.
În plus, votul nu oferă legitimitate pentru orice mârșăvie.
Până la plata prin vot, se întâmplă multe, pot muri sau pot fi abuzați oameni din cauza legilor dvs. (v. infractorii eliberați), alții pot distruge vieți scăpând de justiție. Nu mai fiți așa de cinic. Aș vrea să văd cum ar fi dacă politicienii ar trebui să răspundă penal pentru deciziile politic-administrative.
Stii cu ce pun Colectiv fatza in fatza? Cu nou nascutii arsi de la Giulesti. Acolo legatura cauzala cu o decizie administrativa de nivel ministerial e clara, am spus-o la acel timp. In normele de sigurantza ale pacientului international dar si in Romania trebuie sa ai o asistenta la unu maxim doi nou nascuti in terapie intensiva. Conform febletelor domnului Tudor, boc si basescu, ca asa ar fi spus FMI vezi Doamne, la fiecare 7 oameni dati afara/plecati/pensionati din sistemul de stat nu era voie sa fie angajat decit unul. Unul. La 12 copii in terapie intensiva neontala era o singura asistenta. Ai vazut oameni iesiti pe strada sa-i ceara demisia lui Boc pentru asta? Au iesit tinerii frumosi si liberi sa manifesteze de durere pentru niste nou nascuti arsi? S-a inceput vreo urmarire penala impotriva unei decizii care si daca a fost neglijenta, a ignorat specificul lumii medicale, a dus la 12 copii morti? E boc urmarit penal? Nu, boc nu e penal, e pe mai departe ales, primar, e de dreapta, e liberal … si iata, domnul Tudor l-ar mai alege o data. La fel cu spitalele inchise: au murit oameni in fata unor porti inchise, consecintza a unor decizii boc/ basescu. Au inchis 67 de spitale – ii mai pasa cuiva? dimpotriva toti cei care au participat la acele decizii sunt bine merci, nu-i deranjeaza nimeni, iata sunt si ridicati in slavi de diversi tudori. Si unde erau tefelistii de acum ? Se bateau impotriva lui boc si basescu? A zis Liiceanu ceva atunci, dar Plesu, dar Baditza? eu imi amintesc de bietii parinti cu copii morti si de cei care manifestau, citeva zeci, in fata vreunui spital sa nu li se ia si ultima speranta de supravietuire, ca nu-i intrebase oricum nimeni, se daduse hotarirea peste noapte si li se inchidea spitalul.
VV, asadar va contrazic, mirsaviile nu se platesc prin vot: basescu e mai departe parlamentar, boc primar….
Da, Cris, decizii politic-administrative proaste sau cauzatoare de moarte au luat toți guvernanții. Și nu plătesc în niciun fel pentru asta. În schimb, unii vor să distrugă și justiția.
Justitia ta, adica procurorii, au stiut sa se indrepte imediat impotriva a doua ministrese pentru o prostie de hotarire guvernamentala, la OUG 13 au sarit imediat, la referendum au facut razie cu biblia pe capote la fel imediat, si nu au stiut sa se indrepte impotriva hotaririlor unui boc care au omorit niste nou nascuti, sau au inchis un dosar Flota si din dosarul ALRO au disparut probele. De ce? Si ti se pare ca e o justitie buna cea care face asemenea selectii? Mie nu, daca e ceva cu Telldrumul sau belina sa-si faca datoria, dar sa si-o faca si in alte cazuri ca dosarul Flota sau Giulesti.
Nu mai amesteca lucrurile. Decizia de a închide spitale e politic-administrativă. Procurorii anchetează legalitatea, nu oportunitatea hotărârilor politice.
Doamna, o sa va pun o pila pe langa protestatari pentru a iesi la demonstratii cand apasati dv pe buton …
Daca mi amintesc bine – si amintesc – cel care a girat profesional si public inchiderea spitalelor a fost dragul d doctor Arafat, cel pentru care au iesit oamenii in 2012, dupa ce l ocarase basescu.
Cat priveste sistemul sanitar din Romania v am demonstrat cu prisosinta ca habar n aveti, dar daca insistati ca readuc aminte:
mama dv, medic care le stiti pe toate despre medicina Romaneasca statea cu fractura de sold in spital si n o baga nimeni in seama.
Corect?
Atrebuit sa vin eu, unul care habar n are sa va ofer solutia.
Corect?
Alt exemplu: stiu pe cineva care a lucrat la unul din spitalele alea invchise, cel din Peris.
Plecase de acolo inainte cu cativa ani sa se inchida.
Stiti de ce?
Fiindca nu aveau pacienti, doamna, iar ca sa poata functiona medicii erau obligati sa faca anumite… artificii, ca sa nu spun falsuri.
Cum sa reziste un spital daca nu are macar linie de garda!?
Cand a plecat, doctorita aceea chiar asta a zis: mai bine l ar inchide.
Astazi este azilpentru persoane in varsta finantat de consiliul judetean si cu ceva finantare europeana.
Pe timpul cat aveau garda de urgenta , ca sa aiba ceva pacienti aragjasera cu cei de la ambulanta ca atunci cand sunt acceidente pe DN 1 sa le pasese si lor ceva accidentati.
Evident, cei care aveau ceva mai grav aveau ca principal obiectiv sa plece de acolo si sa ajunga la un spital din Bucuresti.
Cam asta este placa dv despre “inchiderea spitalelor’, doamna!
ps; foarte recent doi tineri chirurigi de excelenta veniti din strainatate sa opereze in timpul ministeriatului lui Vlad Voiculescu si au bagat picioarele in spitalul Coltea ‘ al Firii; n aveau strictul necesar sa opereze , in timp ce nesimtita aia arunca cu banii pe chilabale!
Ai dreptate cu raspunderea administrativa pe care ar trebui sa o aiba cei indrituiti sa reglementeze in toate doameniile de activitate. Problema e cum cuantifici gradul de vina al fiecarui ”paricipant” la lantul cauzal/de nereguli, uneori sunt mii!
Greseala ta vine de la faptul ca personalizezi si reduci exemplele la 1-2 persoane, cand de fapt sunt vinovati mult mai multi! Tragedia de la Giulesti s-a datorat unui cumul de proasta organizare interna a spitalului, restrictii administrative si prostie omeneasca crasa, a-i pune la zid doar pe Basescu sau Boc e o aiureala… Eu as culpabiliza si Parlamenul care a permis acea politica in dom sanatatii sa devina realitate.
Altfel… e similar cu a-l judeca pe Trump de fiecare data cand se intampla pierderi de vieti in accidente naturale datorate incalzirii globale, ca el doar a retras SUA din Tratat!
Cele 2 accidente de care ai amintit NU sunt opozabile, de pus fata in fata, ci sunt in succesiune si gravitatea maxima vine din faptului ca NU s-au rezolvat problemele de sistem de la Giulesti, pana la Colectiv nicicum! Si nici macar acum nu sunt puse la punct protocoale clare pt incendii – si la ISU si in spitale, paturi mai multe, doctori specializati in numar corespunzator, etc, etc…
nu, elenick, ce spun eu este ca vinovati majori, cum a fost boc, nu a platit nimic alaturi de altii, nu s-a deschis niciun dosar penal, nu I s-a investigat hotarirea….asa cum s-a facut in alte cazuri. Ca sunt si altii vinovati pe bucatelele lor e altceva, ce spun eu e ca de boc nu s-a atins nimeni nici cu o floare, si daca va doare atita de o hotarire sau alta, trebuia sa va doara si de aceea, in timp ce in alte conditii procuratura sare de sapte coti si instantaneu. Ce ma deranjeaza e selectivitatea.
Altfel nu s-au rezolvat intr-adevar problemele, indifferent cine a fost la MS, banicioiu, achimas, voiculescu, bodog. Unii considera ca e sufficient sa platesti medicii mai bine, altii ca e sufficient sa faci reclame cu cutii goale de antibiotic, altii ca e sufficient sa faci un spital republican. Stii ce inseamna un asemenea plan de refacere a sanatatii in asa fel incit sa fie centrat pe pacient? Am mai dat aici analiza de la care s-a pornit restructurarea sanatatii aici, in ce priveste sigurantza bolnavului https://www.nap.edu/catalog/9728/to-err-is-human-building-a-safer-health-system e raportul catre congresul American, nu am pretentia sa-l citesti are vreo 300 de pagini, si exista si un al doilea, de aceleasi dimensiuni, si un al treilea…. o serie. Dupa fiecare din pretendentii romani la sanatate asa ceva nu exista, doar peticeli, gindirea si seriozitatea in ce priveste un system nu exista, va functiona deci pe mai departe ca un mechanism complet dezarticulat si inefficient in care exista ici si colo insule de excelentza. Niciun singur om nu poate face asa ceva, dar ministrii sanatatii au aceasta pretentie, ori asa ceva inseamna sa aduni pe cei mai buni dintre cei buni sa analizeze problemele existente si sa construiasca un asemenea system – sa ai mintea si deschiderea sa aduni tot ce inseamna specialist si organizator sa lucreze la un asemenea plan. Inseamna sa doresti sa construiesti impreuna cu altii – si in Romania acest spirit nu exista. Banicioiu a facut asa ceva pe o bucatica infima, planul de revascularizare coronariana, Voiculescu si Achimas deloc, Bodog nici atit.
cris,
Nu are cum sa fie responsabilizat PM pt o politica de sanatate care a fost votata in Parlament… chiar daca el /respectiv Min Sanatatii/Arafat a initiat-o. Primul care iti va sari in cap va fi VV care iti va demonstra ca nu are cum procurorul sa investigheze oportunitatea pe care a socotit-o ministrul de resort! , validata apoi prin vot de toti parlamentarii – care de asemena nu pot fi anchetati pe oprtunitate…
Dacă pentru toate morțile din spitale ar răspunde ministrul de resort sau prim-ministrul, toți miniștri și prim-miniștri ar fi acuzabili de crimă. Dar juridic nu e așa. E vorba însă de o responsabilitate morală, pe care politicienii nu o înțeleg și nu o asumă. Niciunul.
si ce te-ar face sa crezi ca nu gindesc asa si ca nu consider ca in buna masura ce s-a facut la adreas sistemului de sanatate romanesc si a sanatatii oamenilor ar fi o crima? Nu, eu nu judec cu toti, Nu il gasesc pe Voiculescu criminal doar incapabil, cu Achimas si porcaria pe care a facut-o la explozia de e coli toxigen l-as acuza de neglijentza fara discutie, iar pe bodog acum la fel m-as gindi serios la neglijentza. Daca un singur medic omoara un om tu ce astepti sa I se intimple? Dar daca e cineva care ordona medicului ce sa faca si ce nu?
Sigur că e crimă. Noi de ce crezi că suntem furioși pe politicieni? Dar juridic vorbind, nu se încadrează.
Astea sunt regulile sistemului democratic, chiar dacă ele sunt, deopotrivă, și slăbiciuni. De aceea, în democrația liberală sunt importante educația și morala. Altfel, fără morală și competență, ea face loc abuzurilor care nu pot fi pedepsite decât cu prețul dictaturii. Care dictatură va produce alte abuzuri.
In 2016 inainte de alegeri ii spuneam lui vv ca a devenit activa o noua generatie; foarte deschisa informatiei, nedependenta de stat si cu dorinta de a trai in tara lor si nu sa plece.
Ca acesti tineri foarte dinamici nu sunt dispusi sa le mai tolereze toate ticalsiile.
Cu un cinism absolut VV a raspuns cam asa : nu vor avea incotro!
Adica “noi vom ramane tot asa, hrapareti, mincinosi si aroganti; noi avem banii si puterea, nu vom schimba nimic! Cui nu i cinvine, se supune sau pleaca!”
NU MAI AU NICIO LIMITA, teama de electorat sau jena ca persoane de un anumit nivel intelectual! o nerusinare generalizata, acest Parlament va ramane in istorie, i-am mai zis lui VV!
Iata care e miza si pt ”ciuntirea” ANI, aproape 700 de infractori care scapa, bine mersi!
#1 Furnizarea de informații privind procesul penal
Prin modificările propuse pentru Codul de procedură penală se interzice accesul cetățenilor la informații de interes public. Presa nu mai are acces la niciun fel de informație privind anchetele penale, decât la foarte mult timp de la declanșarea acestora.
A. Exemple practice:
Primarul X este anchetat pentru furt (sau orice altă infracțiune). În prezent, presa poate afla și informa publicul (inclusiv pe alegătorii lui) despre activitatea primarului, respectiv cercetarea lui penală; autoritățile publice nu se pot referi la o persoană anchetată ca și cum ar fi vinovată deja, mai înainte de a fi condamnată definitiv.
Pe viitor, presa nu va mai putea afla și nici informa publicul cu nimic despre anchetarea primarului decât în momentul în care acesta va fi deja în instanță, câteodată la ani buni de la începerea anchetei/săvârșirea faptei.
-
În cazul omorului de la metrou, publicul nu ar fi putut afla ce s-a întâmplat cu presupusa făptuitoare decât în momentul în care aceasta ar fi fost deja în instanță, adică la câteva luni bune după ce ați fi văzut știrea omorului la TV.
În tot timpul acesta, ați putea trăi cu impresia că presupusul atacator este încă în libertate și un pericol pentru public, iar identificarea acesteia ar fi fost mult îngreunată de imposibilitatea de cooperare a publicului.
B. Textul relevant al Directivei (UE) 2016/343, folosit drept justificare pentru modificările propuse:
Articolul 4. Referirile publice la vinovăție
(1) Statele membre iau măsurile necesare pentru a garanta că, atâta vreme cât vinovăția unei persoane suspectate sau acuzate nu a fost dovedită conform legii, declarațiile publice făcute de autoritățile publice și deciziile judiciare, altele decât cele referitoare la vinovăție, nu se referă la persoana respectivă ca fiind vinovată. Prin aceasta nu se aduce atingere actelor de urmărire penală care au drept scop dovedirea vinovăției persoanei suspectate sau acuzate și nici deciziilor preliminare cu caracter procedural care sunt luate de autoritățile judiciare sau de alte autorități competente și care se bazează pe suspiciuni sau probe incriminatoare.
(2) Statele membre se asigură că sunt disponibile măsuri corespunzătoare în cazul unei încălcări a obligației prevăzute la alineatul (1) din prezentul articol de a nu se referi la persoane suspectate sau acuzate ca și cum ar fi vinovate, în conformitate cu prezenta directivă și, în special, cu articolul 10.
(3) Obligația prevăzută la alineatul (1) de a nu se referi la persoane suspectate sau acuzate ca și cum ar fi vinovate nu împiedică autoritățile publice să difuzeze informații în mod public privind procedurile penale atunci când acest lucru este strict necesar din motive legate de ancheta penală sau în interes public.
C. Ce zice Directiva?
Autoritățile publice* să nu se refere la o persoană anchetată/suspectată ca fiind vinovată mai înainte de a fi condamnată definitiv
*DNA, Primării, instanțe (judecători), Ministere, ANAF etc.
Ce NU cere Directiva?
Interzicerea furnizării de informații sau realizarea de comentarii cu privire la procesul penal de către orice altă persoană fizică sau juridică (inclusiv presă).
D. Ce zice textul actual – Codul de procedură penală?
Art. 4. Prezumţia de nevinovăţie
Orice persoană este considerată nevinovată până la stabilirea vinovăţiei sale printr-o hotărâre penală definitivă.
După administrarea întregului probatoriu, orice îndoială în formarea convingerii organelor judiciare se interpretează în favoarea suspectului sau inculpatului.
E. Cum arată modificările Codului de procedură penală?
Se adaugă următoarele texte:
(3) În cursul urmăririi penale și al judecării cauzei în procedură de cameră preliminară sunt interzise comunicările publice, declarațiile publice precum și furnizarea de alte informații, direct sau indirect, provenind de la autorități publice sau ORICE ALTE persoane fizice sau juridice referitoare la FAPTELE și PERSOANELE ce fac obiectul acestor proceduri. Încălcarea acestei obligații reprezintă infracțiune și se pedepsește, potrivit legii penale.
(4) În cursul procesului penal este interzisă prezentarea publică a persoanelor suspectate de săvârșirea unor infracțiuni purtând cătușe sau alte mijloace de imobilizare sau afectate de alte modalități de natură a induce în percepția publică că acestea ar fi vinovate de săvârșirea unor infracțiuni.
conform legii un dosar este public abia cind ajunge la instanta, deci limitarea dezvaluirilor dintr-un dosar in faza de urmarire si camera preliminara e normala, ce ar trebui adaugat.
1. as spune “furnizarea de informatii din dosar neautorizata scriptic de procuror” – problema acum in Romania nu e ca ajung informatii in presa ci ca ajung de la procuratura si fac pe niznaiul. Ca se nu mai existe de exemplu stenograme aparute prin minune si la care procurorii ridica din umeri ca ei nu au facut nimic sa existe conditia sa isi assume procurorul responsabilitatea pentru tipul de informati ajunse in presa: da, am facut aceste informatii publice catre x, y, z, pentru ca….
2 as pune conditia din directiva prezumtiei de nevinovatie:” aceasta nu împiedică autoritățile publice să difuzeze informații în mod public privind procedurile penale atunci când acest lucru este strict necesar din motive legate de ancheta penală sau în interes public.”… in conditiile legii 544/2001 as spune eu
o limitare exista si in legea accesului la informatii publice 544/2001 Ce nu face obiect al accesului la informatie in cazul unei anchete penale, art 12:
e) informatiile privind procedura in timpul anchetei penale sau disciplinare, daca se pericliteaza rezultatul anchetei,
se dezvaluie surse confidentiale ori se pun in pericol viata, integritatea corporala, sanatatea unei persoane in urma
anchetei efectuate sau in curs de desfasurare;
f) informatiile privind procedurile judiciare, daca publicitatea acestora aduce atingere asigurarii unui proces
echitabil ori interesului legitim al oricareia dintre partile implicate in proces;
Eu nu pot aprecia, un bărbat, precum o face o femeie, doamna, cucoana etc.
Adam este, probabil, o doamna si ca atare are alte criterii. Mie, armeanul, ca bărbat nu mi se pare “wow”, dar nu părerea mea contează.
Cat despre urațit sau nu, eu parca zăresc un fel de Sansonite, iar acolo in vârf, parca iese capul prin păr.
Dar, poate sunt eu ceva mai cîrcotaș.
Adam oricum cade in extaz perpetuu atunci când da cu ochii de armean.
Adam
E liberala @cris… problema e ca n o crede nimeni.
E ca la Radio Erevan:
- e adevarat ca tovarasa elena ceausescu a fost ilegalista?
- semi!
- ce inseamna “semi” relativ la activitatea in ilegalitate a tovarasei elena ceausescu?
- adica ea se ascundea, dar n o cauta nimeni!
domnule, din partea mea nu dau o ceapa degerata pe parerea dumitale despre mine, chiar nu pricepi? iar ca spui “nimeni”, nu stiu de cind esti dumneata, x, sau y “toti”. Ce-ar fi totusi sa discuti subiecte pe meseria dumitale, de jurist in loc sa ma tot discuti pe mine, ar fi mai interesant, caci pina acum n-am vazut decit prostii si propaganda din partea dumitale…. De ce iti e domnule atit de teama sa discuti la un subiect, la o lege, cu argumente? te tot dai mare jurist, vorbeste domnule macar o singura data referitor la lege, te-a tot intrebat VV de nu stiu cite ori, altfel iti spun eu bancul cu ceauseasca: te dai jurist dar esti semi, adica esti intrebat dar nu e acolo nimeni sa raspunda, doar tanti Elvira
Doamna,
va repet cele doua motive fundamentale pentru care nu fac polemica cu dv pe chestiuni de justitie:
- nu vreau sa cautionez astfel demersurile unor derbedei
- legislatia penala este un ansamblu, orice cuvant sau orice virgula poate influenta alte zeci sau sute de articole; acestea nu s analize care se fac asa… precum ciordache si dv.
Recunosc, n am atata stiinta de carte precum dv si ilustrii specialisti pe care vi i asumati.
“Nimeni”, adica nimeni dintre cei de pe blog .
Poftim, facem un sondaj:
Care crede cu adevarat ca doamna cris este liberala sa ridice doua degete!
Daca minte, sa i caza degetele si ce are mai scump!
atunci pe ce baza consideri ca sunt legi proaste daca nu te pricepi si nu le citesti? Si cum de esti brusc atit de sfios la comentat legi, ca altfel ai comentat de te-ai rupt la legi ba pina si americane, stiai tot ce misca in materie de lege…. a pardon, a discuta e o infractiune si nu oricum, a discuta e grup infractional organizat, nu vrei sa discuti ca sa nu favorizezei faptuitorul te pomeni
Vai, nu spune, ma simt culmea importantei, esti atit de interesat de persoana mea ca faci si sondaj. Hai domnule, lasa prostiile, ai atita curaj incit sa vorbesti vreodata in numele propriu fara sa tot ceri cirje de la altii. Personal nu-ti asumi nicio opinie? trebuie cautionata de vreun grup, turma, haita, stol, hoarda ca sa te simti bine? Uite si numai de asta eu sunt liberal, imi asum propriile opinii, n-am nevoie de niciun like sau dislike pentru a spune ce cred, iar dumneata un neocomunist de facebook, nu existi decit prin confirmarile altora, pe likeuri, ai o valoare strict statistica.
N-am văzut ca procurorii să dorească schimbarea legilor în folosul lor.
Nu am zis niciodată că nu sunt și printre procurori corupți sau incompetenți.
Dar PSD-ALDE vrea să distrugă sistemul în care activează toți procurorii. Ăia care apără și interesele mele de cetățean
Cum spuneam și ieri, pentru cazurile în care procurorii încalcă legea se apelează tot la sistemul judiciar. Pentru că procurorii n-au nici măcar imunitate, ca parlamentarii și miniștrii.
Dar nu dai foc sistemului. Că asta ne afectează pe noi, cetățenii.
sunt alti cetateni care considera ca nu e tocmai asa… eu as zice sa puneti la vot, sa va alegeti reprezentanti in parlament, caci aceia sunt cei care faac legi, ca sa vedeti inclusiv care sunt mai multi pentru o opinie sau alta. si aceia sa faca legi, ce zici? deocamdata ati ales, in 2016…
pentru ca indraznesc sa consider ca legile se fac in parlament? Si ca membrii unui parlament se stabilesc prin vot? Dar ce e liberal pentru tine, cine sa faca legi? Cine te reprezinta la nivel de legiuitor? Pe cine ai ales? Si daca l-ai ales poate sa faca legi sau nu? Baditza? procurorii, sfintii din cer, cine? fac legi cei pe care i-ati ales, voi, nu eu.
Adam
Apropos de idiotii astia care se joaca de a justitia:
In cazul E c) daca stirile respective vor aparea pe fk il aresteaza pe zuckergerg sau utilizatorii fb?
Pe Bill Gates sau utilizatorii google!
Te joci cu ciordache, domne!
Asta aresteaza toata planeta!
Parol!
Deja de vreo luna strada a incepu sa scandeze, la inceput mai firav, apoi tot mai apasat, “anticipate!”.
In seara asta deja s a scandat hotarat “ultima solutie/ inca o revolutie!”
In 2012 n au iesit la Referendum 8 milioane de oameni de dragul psd sau pnl, ci ca reactie la modul de a conduce Romania al lui Basescu.
Ceea ce face acum psdalde, nu doar in domeniul justiei dar cam in tot ce tine de ei, este incomparabil mai grav, sfidarea societatii este totala.
Reactia va fi pe masura, o sa vedeti!
Basescu a mai fost sprijinit de americani, de popularii europeni … pe voi nu va va apara nimeni
Nasol
Legea cadru de salarizare in sistemul bugetar”, botezata impropriu legea unica – o lege de maxim impact social este o catastrofa legislativa, economica si sociala, iar rezultatele ei vor aparea inscurt timp;
Deja dupa aparitie a fost modificata, dar va genera sute de mii de procese si numeroase modificari.
Legislatia pensiilor , alta segment de maxima importanta – introduce aderatii juridice si constitutionale probabil neexistente nicaieri in lume; atunci cand spun ca actuala majoritate parlamentara si guvernul sau sunt cele mai proaste din lume chiar o pot demonstra.
Astfel, conform acestor genii juridice o persoana care iese la pensie astazi are un anumit cuantum al pensiei; alta persoana, cu aceeasi pregatire, cu acceasi functie dar care a lucrat cu o zi in plus sau cu un an, va avea pensie mai mica!
Evident, toti cei aflati in situatia respectiva vor da toti statul in judecata si vor castiga, in Romania sau aiurea.
Cine va plati?
In orice caz, nu VV si nici olguta pixutza.
Dincolo de asta, textele respective ar fi trebuit sa fie publice si sa existe un punct de vedere al ministerului de justitie , ca element de raportare.
Doamna,
stiti chestia cu iorga care i spune lui bratianu ca n are ce invata de la un inginer …
asemenea va spun si eu: invatati masura, doamna!
aveti minima decenta de a nu va aroga atotstiutoare , invatati sa respectati opiniile specialistilor etc.
altfel riscati sa deveniti un fel de gelu visan;
apropos: personalitatea suscitata aflai ca este unul dintre “sursele” sputhik:
Domnule, despre aceste schimbari legate de NCPP aveti de gind sa vorbiti? m-ati luat cu legea salarizarii, apoi cu sputnik, mai jos iar te apuca tembelismul argumentelor de tip ad hominem. Deocamdata dumneata esti cel care te-ai asociat cu unul care loveste batrini si cu niste ONGuri care fac o escrocherie punind semnaturi inexistente – ba ai si aprobat asa ceva, pentru dumneata asemenea escrocherie e OK. In timp ce eu pe Iliescu al dumitale nu l-am votat vreodata. Dar, ceva la subiect ai de spus? Care este opinia dumitale despre articolul 307? Ca eu sunt medic, vorba lui Iorga, dar dumneata esti jurist….
Este de notorietate incercarea lui ilici de a aduce trupele rusesti in Romania, exista chiar si i inregistrare in acest sens, care a fost difuzata de mai multe ori!
Va doresc la multi ani, sarbatori fericite de pe acum.
Nu am intentia sa-mi petrec sarbatorile si o zi de nastere intre discutii inutile, nici cu stirile explozive romanesti, ci cu familie, prieteni, lumina si un dram de liniste.
Sa aveti sarbatori line si un an nou bun. Sarbatori frumoase si celor de aici, desi banuiesc ca in curind si Craciunul va fi numai al lor si nu ar avea dreptul nimeni diferit ca opinie sa-l aiba, ca sunt “ciuma rosie ” si atei probabil sau cine stie ce pretext gasesc
Sa-si gaseasca toata lumea pacea si lumina si, poate, sa afle ce spune Pavel: Datori suntem noi cei puternici sa purtam slabiciunile celor neputinciosi, şi nu noua sa placem – datoria celui puternic e sa ocroteasca nu sa zdrobeasca pentru a fi incintat de puterea si pozitia sa.
Grazie mille, cara, auguri a te per il tuo 27/compleano, auguri per un sereno Natale, e tante cose belle in 2018!!!
Mi piacerebe di non rispondere mai alle provocazione con malintenzione, puoi exprimere le tue opinioni e ignorare gli attachi a persona.
Mille baci!!!
Habar n-am dac-o fi vreun club, însă armeanul are o dambla, sau semi-dambla, daca este ca sa ma iau dupa tudor. Din când in când, postează cate o fotografie personala, iar Adam, emi etc, cad brusc si deodată, in etaz. Au orgasm intelectual.
Are nevoie omul de niste confirmări. Poate se-ntreaba daca oglinda minte, sau jucarica refuza sa lucreze. Eu as trimite poza unei mioare si i-as cere ei părerea.
Adam, ai oarece probleme interioare, de când idolul a migrat printre banditii aia. Ce vrei si tu, armeanului ii place pe bancuța de la Parlament, iar fără aia e mort. Se duc, val vârtej si admiratoarele, alea care au mai rămas. Se duc si celelalte foncții, se duc si banii si onorurile dar si mașinuța cu șofeur.
S-a obisnuit cu toate acestea.
Domne…, io stiam ca poetii sunt asa… mai stravezii.
Cand ma uit la poza asta ce respira prosperitate as numi o “poet satul; daca politica nu e /lovele nu e”
“…Ei sunt Dragnea-Dej și Tăriceanu-Groza, „greii” politicii actuale, atât de grei că i-a tras curul pe scaun când toți șefii de stat, capetele încoronate, diplomații de prim rang ai Europei prezenți lângă sicriul lui Mihai erau în picioare, cu frunțile plecate.”
CTP
Am si eu o curiozitate : Ce cataclism natural, ce ruptura morala profunda, ce ironie – extrema- a vietii va aduce pe aceeasi baricada, in prezent, cu urmasii celor care v-au arestat/ v-au torturat/erau sa va ucida in 1989 ???
Intrebații pe ei de ce sunt alături de mine Eu sunt tot împotriva abuzurilor, împotriva conducătorului țării care pactizează cu structurile oculte, împotriva agresiunilor la adresa drepturilor omului. Pe mine nu m-au anchetat Tudose sau Ciolacu, ci securiști și procurori.
Haaaaaaai, chiar cã sari calul, pe buneee ! …adicã, chiar asa de puternice erau ?… cã parcã stiam cã nu chiar…, e clar, deci nu mai stii nimic din orele de dupã…, taaare…!, mãcar data viitoare sã stii cam la ce proportie sã mergi , …cã zic…
pai a fost de ajuns startul, ele s-au inchis dupa o vreme, dar dependentii au gasit alte metode. Ti-o spun fara nicio gluma, chiar ieri am urmarit niste dezbateri, numarul consumatorilor activi de droguri din Romania in 2017 e estimat intre 500-750 de mii de persoane! Virsta medie la care se apuca de droguri a scazut dramatic de mult, exista si multi copii care la 10 ani deja se drogheaza. Tipurile de droguri utilizate au devenit mult mai puternice decit erau. Directia e una cu tendinte negative de la an la an.
Se pare ca nu va ajuta prea mult bazaconiile cu “statul paralel”, “structurile oculte”, Soros s.a. Lumea incepe sa inteleaga ce vreti voi in realitate cu asa-zisa reforma a justitiei si e tot mai revoltata. Poate ca noi nu pricepem prea bine cum e cu toate modificarile astea, dar nu-i puteti acuza de acelasi lucru pe judecatorii si pe procurorii care au inceput, iata, sa protesteze in numar mare impotriva incercarilor voastre de a castra justitia pentru a va salva pielea. O sa ramaneti doar cu sarmanii indobitociti de Antena 3 si RTV si cu idiotii utili/pupincuristii gen Sorin sau @cris.
Cei “cateva sute de cretinei” au fost de fapt, in februarie, vreo 600.000 de oameni al caror IQ mediu era mult mai mare decat al tau. Iar faptul ca numerosi magistrati protesteaza acum impotriva “reformei” in justitie ar trebui sa puna pe ganduri inclusiv pupincuristi ca tine.
“magistrratii” care au iesit in strada in prroportie de peste 90% erau procurori! Oare cum asa?
Am avut ocazia sa vedem un tablou dezolant pentru prima data in forma sa materializata (pina acum il vedeam doar in legislatie), si anume procurori si judecatori pe aceiasi baricada! Trist! E mostenirea lasata de nemernica de Stanciu, care a instituit relatia de subordonare a judecatorilor procurorilor. Avocatii si clientii lor sunt victimele in ecuatia asta!
PS – nu-ti mai bate capul pentru IQ-ul meu. Ti-as da mintea mea pentru o secunda ca sa poti sa-ti dai seama cit iti lipseste, dar ma tem sa nu te am pe constiinta dupa aia… pentru ca sigur o sa-ti tai venele cind o sa vezi cit esti de prost!
Faptul că uniii magistrați protestează este un argument in favoarea modificărilor. Dacă simt că au mult de pierdut, înseamnă că inainte aveau mult de câștigat.
*Blaga ACHITAT/trafic de influenţă/ fond
*Ghiţă ACHITAT/dare de mită, spălare de bani, instigare la abuz/fond
*Orban ACHITAT/folosire a influenţei/fond
*Pricop ACHITAT/complicitate la şantaj, instigare la fals/fond
*Bădescu ACHITAT/ luare de mită, abuz în serviciu/ fond
*Bîgiu ACHITAT/spălare de bani/fond
*Romeo Nicolae, vice ANAF ACHITAT/trafic de influenţă/fond
*Ariton ACHITAT/folosire a influenţei, participare la abuz/fond
*Vicol ACHITAT/fond/favorizarea făptuitorului, fals în înscrisuri,
complicitate la exercitarea fără drept a profesiei
*Videanu ACHITAT/fond/ complicitate la abuz
*Onţanu ACHITAT/luare de mită/fond
*Adăscăliţei ACHITAT/efectuare de operaţiuni financiare incompatibile cu funcţia, folosire cu rea credinţă a bunurilor/fond
*Bârsan ACHITAT/luare de mită, trafic de influenţă, folosire informaţii nedestinate publicităţii, abuz în serviciu/fond
*Silvian Ciupercă ACHITAT/luare de mită, folosire a influenei, abuz, instigare la abuz, instigare la fals, complicitate la folosirea cu rea credinţă a documente false/fond
*Oprişan ACHITAT definitiv/utilizarea creditelor în alte scopuri decât cele pentru care au fost acordate, fals şi uz de fals. abuz în serviciu
*Experte Oprişan ACHITATE definitiv/ favorizarea faptuitorului, abuz in serviciu si fals intelectual,
*Sandu ACHITAT definitiv/folosirea influenţei, abuz
*Mitică Dragomir ACHITAT definitiv/folosirea influenţei, abuz
*Călin Stoia ACHITAT definitiv/trafic de influenţă
*Bojin ACHITAT definitiv/conflict de interese, abuz
*Ruşanu ACHITAT definitiv/ 6 luni preventiv/ constituire de grup infracţional organizat, influenţarea declaraţiilor (11 infracţiuni), favorizarea făptuitorului, în formă continuată (39 acte materiale), folosirea influenţei de către o persoană care îndeplineşte o funcţie de conducere în cadrul unei persane juridice fără scop patrimonial, în scopul obţinerii pentru altul de foloase necuvenite
*Laura Chiţoiu/ACHITATA definitiv/constituire de grup infracţional, abuz
*Yassin ACHITAT definitiv/1 an şi 6 luni preventiv/trafic de influenţă
*Oltean/ dosar restituit
*Olguţa/ dosar restituit
*Dosar Lukoil(PCA PH, Negulescu)/restituit+s-a renunţat la o parte din acuzaţii
*Tiberiu Niţu/dosarul nu mai e trimis în instanţă
*Petrache/ dosarul nu mai e trimis în instanţă
*Buşoi/dosarul nu mai e trimis în instanţă
*Negulescu/liber.
Peste 130 de achitări definitive în dosarele DNA în 2017. Mult mai multe achitări nedefinitive. “Succese”. “Eficienţă”.
Sotia lui Serban Nicolae este angajata la stat de putina vreme. Domnia sa a incasat anul trecut un salariu de 70.000 de lei brut de la ICERTRANS, un institut de cercetare in transporturi din subordinea Ministerului Cercetării și Inovării.
Pana anul trecut, nevasta senatorului a lucrat pentru 1500 de lei pe an la biroul sau de Insolventa.
In aceste conditii, am cerut acum 12 zile INCERTRANS sa-mi raspunda, in baza legii 544/2001, la o intrebare simpla si sa-mi comunice doua informatii banale:
1. Doamna Serban a dat concurs pentru ocuparea pozitiei?
2. Fisa postului ocupat de doamna Serban, adica efectiv cu ce se ocupa la INCERTRANS.
3. CV-ul doamnei, pentru a analiza competentele sale in ceea ce priveste cercetarea in transporturi.
Dupa 9 zile, directorul juridic al ICERTRANS, doamna Denisa Golea, mi-a raspuns ca informatiile cerute sunt de o complexitate deosebita, asadar o sa-mi raspunda in termen de 30 de zile. “Va informam, prin prezenta , ca veti primi raspunsul solicitat in conditiile art.7 din leg.544/2001 avand in vedere ca datele cerute ,necesita investigatii suplimentare”.
aceiasi “magistrati” nu ieseau in strada nici cind macovei vira legile justitiei prin asumarea raspunderii guvernului, nici cind ciolos facea modificari majore prin ordonanta de urgenta, nici cind colegi de-ai lor executau oameni la ordin politic, si cu nicio alta ocazie se instaura statul paralel mafiot! Oare de ce? Ghici ghicitoarea mea!
nici in ruptul capului nu va vor lasa sa declasificati intelegerile secrete dintre justitie si servicii cum bine zice Serban Nicolae! Or sa puna toti tunurile pe el si or sa-i gaseasca de la Burebista incoace toate neamurile condamnate ca sa-l ingroape, pentru ca a atins incuietoarea Cutiei Pandorei! Daca se vor declasifica acele protocoale se va afla practic toata structura statului paralel!
Sigur ca este trist…dar eu pot uita o amintire din înainte de 2000.
Atunci eram intr-un restaurant, m-ai ascuns, din Iasi. La o masa luuuunga, armeanul(singur) iar restul era niste cuconet. Gen contabile. Cam vreo 10-15.
Armeanul râdea din plin, fără oprire. Era precum un cucoș impreuna cu toate gainușele din poiata.
Eu eram la masa cu doctorița de atunci(1.72m, blonda, sutien B3, picioare lungi, chestii de astea). Ea m-a rugat sa mergem, masa armeneasca era de prost gust, toti behaiau, erau nepotrivit si necuvincios de zgomotosi.
Atunci, când doctorita s-a ridicat, armeanul a inghetat. Se holba ca un roman la primul Rolls vazut pe strada. Noi doi am ras.
@tudor,
Iarta-ma, era sa uit.
Domnul deputat este tare grasuț. Elegant se spune ca are volum. Parul s-a dus. Piticul…cine mai stie. E istorie.
A dat-o pe haleala, măcar atât.
Nu-l mai căina atât, i s-a mărit leafa, are mașină cu șofer, cu siguranță are și vreo “consilieră” cu picioare lungi, dar o ține ascunsă, să nu mai fac eu mișto de ea!
Prostitutio ad intregum
Da’ ce te miri, parca VV ar fi primul scriitor care se prostitueaza?
Basca sangele armenesc care…, nu i asa? daca i ghiseft, ghiseft sa fie!
VV catre “consiliera”:
- daca no sa mai fiu bastan, n o sa mai pot sa ti dau o superslujbulita din banii prostilor, n o sa te mai plimbi cu masina parlamentului si n o sa mai am nici macar imunitate o sa ma iubesti la fel de mult?
- daaaa! si o sa mi fie asa dor de tine !!!
Mai ții minte cum ii spunea Vadim Tudor lui Cristoiu, in paginile Romaniei Mari ?
Ardei umplut.
Okay, eu inteleg ca omul pune niste kilograme dupa o anumita varsta, dar atunci las-o si tu mai moale cu pozele, cu imaginile personale.
Mare smecherie ca umbla toata ziua cu Sansonite-ul in fata si cu aerodromul pentru muște, colo sus.
Repet, putina decenta, discretie, nu strica. Dar armeanul…ii armean.
VV
N a inteles exact: asta cu albirea incompatibililor este transpunerea unei directive europene sau face parte din lupta contra abuzurilor procurorilor?
Asta cu incompatibilitățile a fost o prostie. Trebuia să existe o lege a lobby-ului, a conflictului de interese, nu aiurelile astea in care ești condamnat penal dacă angajezi un văr la biroul parlamentar.
Celalalt “negustor” armenesc din Parlament a reusit sa mai traga 5 milioane de euro pentru “minoritati”.
In fapt minoritatile astea din parlament santajeaza toate guvernele din 90 incoace.
Pentru ce minoritati precum cea ruteana, armeneasca sau altele trebuie sa aiba loc separat in parlament, pentru santaj?
Cu cati bani pe cap de armenan, de pilda, trebuie sa i recompensam pentru ca tara asta le a acordat ospitalitate?
Și-au dat și proștii seama că nu se poata defini juridic reaua credință. Deși o păstrează în prima propoziție, n-o mai definesc, așa cu fac cu grava neglijență.
„Răspunderea statului nu înlătură răspunderea civilă penală sau disciplinară a judecătorilor şi procurorilor care şi-au exercitat funcţia cu rea credinţă sau gravă neglijenţă.
Există gravă neglijenţă atunci când judecătorul sau procurorul nesocoteşte din culpă, în mod grav, neîndoielnic şi nescuzabil, normele de drept material ori procesual.”
Pierzi timpul incercand sa lamuresti pe cine nu intereseaza.
Pe cine vrei sa convingi, pe sorin postac platit?
Pe VV?
Astazi s a abtinut la jegosenia cu legea ANI … joc de glezne!
VV se pare ca nu realizeaza ca prin ceea ce au facut si fac ei deja s au delegitimat, nu mai reprezinta pe nimeni, cu exceptia unor grupuri de interese.
Precum cadavrele puse n geam ca sa incaseze neamurile pensia asa sunt si parlamentarii de astazi: niste cadavre politice tinute n de grupuri infractionale.
“Ce i de facut” chiar la asta se referea: cine vine sa dea cadavrele jos din geam!
“Brusc, stau și mă gândesc dacă modificarea legilor justiției în sensul dorit de PSD și ALDE nu ar fi cumva șansa pentru mult visata “încă o revoluție” împotriva ticăloșilor din Parlament.
Adică, ce poate fi mai la fix pentru niște anarhiști veritabili, gata să răstoarne o guvernare toxică, decât faptul că înregistrările video nu mai pot fi folosite ca probe, că minciuna în instanțe nu mai poate fi pedepsită, că martorii vor fi audiați împreună cu capii revoltei, că foloasele obținute sunt pentru popor, nu pentru sine?
Știți bine că nu îndemn la violență, dar nu ar fi cumva o ironie de proporții istorice ca vandalii ăștia să cadă în groapa pe care au săpat-o chiar ei democrației?
Întreb, nu dau cu parul. Deși, uneori chiar și oamenilor calmi le vine gândul ăsta când asistă la disprețul zilnic din Parlament.”
Idiotul zilei, purtatorul de cuvant al psd, dobre.
La TvR1, despre protestul magistratilor, unul dintre invitati spune ca magistratii n au vrut sa comenteze.
Dobre:
- ati vazut ca n au argumente?
Habar n-am daca m-ai prinde vreun nou mandat. Ar fi o noua pacaleala pentru prostii care-l votează.
In urma cu un mandat, nu a mers in Iasi, in oras, ci impreuna cu Fenechiu, a mers in apropierea orasului, la Răducăneni. O cununa de multe comune mari. Acolo a fost loc de prosteala. Apoi, spunea ca este senator de Iasi, toata lumea crezând ca se refera la orasul Iasi si nu la judet.
Acum, la urma, a postat aici pe blog o gramada de realizări in Iasi si judetul Iasi. Aici a cam incurcat-o deoarece multe dintre ele erau făcute, realizate de altui. Mie mi-a replicat, tot aici, ca a aprobat fondurile in calitate de ministru etc. Cel mai tare m-a distrat cu realizările din Pascani, orasul meu natal, un oras mic, unde totul se afla, se stie. Sa furi din munca Prumarului Rățoi, chiar ca trebuie ori sa ai tupeu, ori sa fii.disperat. Din nefericire pentru armean eu il cunosc personal pe primar, dar mai ales pe soferul lui. Ala, de cate ori ne întâlnim, imi povesteste cum merge cu Kosaromul pe la ministru, ministere, acasă la demnitari. Cum se lupta ca sa obtina fonduri.
Reveni d, niciodată nu voi mai vota ALDE, sau orice partid care-l contine pe domnul Vosganian.
Oi fi tâmpit, dar idiot nu. O data ajunge.
Banca Mondiala a imprumutat Romania pentru un program de construit instante judecatoresti, in multe situatii starea acestora fiind jalnica.
Anul acesta Min fin n a deblocat decat 20% din suma solicitata …
asta ca tot va aia grija de justitie !
Ma asteptam ca unul dintre motivele pentru care legile injustitiei si modificarile codurilor merg pe repede inainte sa fie avansarea in Dosarul Revolutiei. Iata si confirmarea de la Procurorul general:
Inteleg sa se planga liberalii, pedistii, dar cei mai nervosi cu nervii sunt pesedistii!
In afara de abuzatii Bivolaru si Nicolescu(?) arges pentru care au facut mitinguri si pe care i au “abuzat” oana la urma si judecatorii , ba inca in mai multe dosare, ce alti abuzati dunt de la PSD???
Sa nu mi spuneti de Nasatse ca mi aduc aminte de suparari!
Cand era prim ministru si pleca din tara sau se inapoia trebuia sa fie intampinat de seful inspectoratului general al politiei de frontiera, chestorul neagu.
Aveam programul deplasarilor lui nastase si trebuia sa l anuntam pe Neagu intotdeauna in seara precedenta si cu trei ore inainte in ziua respectiva.
Avea omul treaba sau nu, trebuia sa traverseze Bucurestiul de la Razoare pana n Otopeni ca nu putea Bombonel sa si urce sau sa si coboare curu din avion.
Faza misto e alta: “ordinul” il daduse “doamna Dana”: “Adrian sa fie intampinat de Aurel!”
Sa moara Bibi! era tara lor!
Scriu cu nume si prenume ca poate citeste Bombo si ma da in judecata …
VV, sincer NU cred! Nervozitatea extrema a psd-istilor in parlament, a antenistilor- inclusiv a acestei INFRACTOARE, Ingrid Mocanu, acum mare ”preoteasa” in ale justitiei ( si pe care o asculta @sorin ca pe dumnezeu ), arata ca lucrurile nu stau bine deloc la voi in ograda !
Si parca nici dvs nu va da rabdarea pe dinafara…
Sa ne pastram simtul umorului, zic, ca belele curg garla!
Inca n au adoptat acele legi si deja au pierdut batalia.
Statele Unite si Europa ii trateaza ca pe niiste ciumati, iar pe plan intern au reusi sa si puna in cap , in nici macar un an mult mai mult decat a reusit basescu in 10: mediul de afaceri, sindicate, studenti, judecatori, politisti, diaspora, cam tot ce e dinamic in societatea romaneasca.
In plan guvernamental dezastrul este absolut; in afara ca si au mituit niste tzutzeri au praduit tot.
Pe “cea maimare crestere economica din lume” n au facut un metru de autostrada
Apropos, domnu deputat de Iasi, care faceati nare loby mare pentru Iasi Targu Mures (in campanie electorala, desigur!): cu cati bani ati bugetat autostrada asta in 2017? Dar in 2018?
*Blaga ACHITAT/trafic de influenţă/ fond
*Ghiţă ACHITAT/dare de mită, spălare de bani, instigare la abuz/fond
*Orban ACHITAT/folosire a influenţei/fond
*Pricop ACHITAT/complicitate la şantaj, instigare la fals/fond
*Bădescu ACHITAT/ luare de mită, abuz în serviciu/ fond
*Bîgiu ACHITAT/spălare de bani/fond
*Romeo Nicolae, vice ANAF ACHITAT/trafic de influenţă/fond
*Ariton ACHITAT/folosire a influenţei, participare la abuz/fond
*Vicol ACHITAT/fond/favorizarea făptuitorului, fals în înscrisuri,
complicitate la exercitarea fără drept a profesiei
*Videanu ACHITAT/fond/ complicitate la abuz
*Onţanu ACHITAT/luare de mită/fond
*Adăscăliţei ACHITAT/efectuare de operaţiuni financiare incompatibile cu funcţia, folosire cu rea credinţă a bunurilor/fond
*Bârsan ACHITAT/luare de mită, trafic de influenţă, folosire informaţii nedestinate publicităţii, abuz în serviciu/fond
*Silvian Ciupercă ACHITAT/luare de mită, folosire a influenei, abuz, instigare la abuz, instigare la fals, complicitate la folosirea cu rea credinţă a documente false/fond
*Oprişan ACHITAT definitiv/utilizarea creditelor în alte scopuri decât cele pentru care au fost acordate, fals şi uz de fals. abuz în serviciu
*Experte Oprişan ACHITATE definitiv/ favorizarea faptuitorului, abuz in serviciu si fals intelectual,
*Sandu ACHITAT definitiv/folosirea influenţei, abuz
*Mitică Dragomir ACHITAT definitiv/folosirea influenţei, abuz
*Călin Stoia ACHITAT definitiv/trafic de influenţă
*Bojin ACHITAT definitiv/conflict de interese, abuz
*Ruşanu ACHITAT definitiv/ 6 luni preventiv/ constituire de grup infracţional organizat, influenţarea declaraţiilor (11 infracţiuni), favorizarea făptuitorului, în formă continuată (39 acte materiale), folosirea influenţei de către o persoană care îndeplineşte o funcţie de conducere în cadrul unei persane juridice fără scop patrimonial, în scopul obţinerii pentru altul de foloase necuvenite
*Laura Chiţoiu/ACHITATA definitiv/constituire de grup infracţional, abuz
*Yassin ACHITAT definitiv/1 an şi 6 luni preventiv/trafic de influenţă
*Oltean/ dosar restituit
*Olguţa/ dosar restituit
*Dosar Lukoil(PCA PH, Negulescu)/restituit+s-a renunţat la o parte din acuzaţii
*Tiberiu Niţu/dosarul nu mai e trimis în instanţă
*Petrache/ dosarul nu mai e trimis în instanţă
*Buşoi/dosarul nu mai e trimis în instanţă
*Negulescu/liber.
Peste 130 de achitări definitive în dosarele DNA în 2017. Mult mai multe achitări nedefinitive. “Succese”. “Eficienţă”.
Dreapta/intuitia este in lumina, stanga/logica in intuneric…
Marind portretul se observa ca de fapt chelia nu este completa, ca aveti frizer bun, zambetul usor asimetric (asta nu prea imi place), si haine obisnuite care nu pot fi ale unui “imbogatit” dupa cum va numesc unii.
Cel mai mult imi place privirea, este la fel de puternica/ghidusa si in umbra si in lumina, simultan spune si ascunde povesti.
Artistic.
Îmi place.
Artistic.
Îmi place.
iar te bilbii?
De emoție.
Spune-i și lui Mihail care zice că m-am urâțit
@ Sorin
https://www.cotidianul.ro/ipocritule-suveran-este-poporul-nu-procurorul/
(pai eu sunt un om dragut, ii numesc doar progresisti radicali, papagali roz bonbon…. si tot eu sunt “dusmanul poporului”?
ma simt profund…. supraevaluata)
Propagandă! Eu trăiesc în România și nu sunt bogat, nu sunt securist, nu sunt corporatist. Și știu cum sunt spitalele, școlile, drumurile etc.
În plus, votul nu oferă legitimitate pentru orice mârșăvie.
@ Adam
bre Adame, tu nu esti corporatist sau securist, tu esti doar sclavetele astora!
Cred că tu ești sclav, eu sunt un om liber.
@ Cris
foartte bine le zice
Ca dovadă că la votul următor mârșăviile se plătesc.
Până la plata prin vot, se întâmplă multe, pot muri sau pot fi abuzați oameni din cauza legilor dvs. (v. infractorii eliberați), alții pot distruge vieți scăpând de justiție. Nu mai fiți așa de cinic. Aș vrea să văd cum ar fi dacă politicienii ar trebui să răspundă penal pentru deciziile politic-administrative.
Stii cu ce pun Colectiv fatza in fatza? Cu nou nascutii arsi de la Giulesti. Acolo legatura cauzala cu o decizie administrativa de nivel ministerial e clara, am spus-o la acel timp. In normele de sigurantza ale pacientului international dar si in Romania trebuie sa ai o asistenta la unu maxim doi nou nascuti in terapie intensiva. Conform febletelor domnului Tudor, boc si basescu, ca asa ar fi spus FMI vezi Doamne, la fiecare 7 oameni dati afara/plecati/pensionati din sistemul de stat nu era voie sa fie angajat decit unul. Unul. La 12 copii in terapie intensiva neontala era o singura asistenta. Ai vazut oameni iesiti pe strada sa-i ceara demisia lui Boc pentru asta? Au iesit tinerii frumosi si liberi sa manifesteze de durere pentru niste nou nascuti arsi? S-a inceput vreo urmarire penala impotriva unei decizii care si daca a fost neglijenta, a ignorat specificul lumii medicale, a dus la 12 copii morti? E boc urmarit penal? Nu, boc nu e penal, e pe mai departe ales, primar, e de dreapta, e liberal … si iata, domnul Tudor l-ar mai alege o data. La fel cu spitalele inchise: au murit oameni in fata unor porti inchise, consecintza a unor decizii boc/ basescu. Au inchis 67 de spitale – ii mai pasa cuiva? dimpotriva toti cei care au participat la acele decizii sunt bine merci, nu-i deranjeaza nimeni, iata sunt si ridicati in slavi de diversi tudori. Si unde erau tefelistii de acum ? Se bateau impotriva lui boc si basescu? A zis Liiceanu ceva atunci, dar Plesu, dar Baditza? eu imi amintesc de bietii parinti cu copii morti si de cei care manifestau, citeva zeci, in fata vreunui spital sa nu li se ia si ultima speranta de supravietuire, ca nu-i intrebase oricum nimeni, se daduse hotarirea peste noapte si li se inchidea spitalul.
VV, asadar va contrazic, mirsaviile nu se platesc prin vot: basescu e mai departe parlamentar, boc primar….
Da, Cris, decizii politic-administrative proaste sau cauzatoare de moarte au luat toți guvernanții. Și nu plătesc în niciun fel pentru asta. În schimb, unii vor să distrugă și justiția.
Justitia ta, adica procurorii, au stiut sa se indrepte imediat impotriva a doua ministrese pentru o prostie de hotarire guvernamentala, la OUG 13 au sarit imediat, la referendum au facut razie cu biblia pe capote la fel imediat, si nu au stiut sa se indrepte impotriva hotaririlor unui boc care au omorit niste nou nascuti, sau au inchis un dosar Flota si din dosarul ALRO au disparut probele. De ce? Si ti se pare ca e o justitie buna cea care face asemenea selectii? Mie nu, daca e ceva cu Telldrumul sau belina sa-si faca datoria, dar sa si-o faca si in alte cazuri ca dosarul Flota sau Giulesti.
Nu mai amesteca lucrurile. Decizia de a închide spitale e politic-administrativă. Procurorii anchetează legalitatea, nu oportunitatea hotărârilor politice.
De bine, de rău, Justiția tot mai funcționează. După prăpădul PSD-ALDE n-o să mai avem deloc justiție.
Tu nu vezi ce minte de hoți au ăștia?
https://www.hotnews.ro/stiri-politic-22182017-inca-lovitura-data-psd-justitiei-proiect-prin-care-faptele-coruptie-savarsite-pentru-obtinerea-unor-foloase-pentru-altcineva-decat-pentru-sine-nu-vor-mai-incriminate.htm
Mie mi se pare incredibil câtă nerușinare pot avea!
Doamna, o sa va pun o pila pe langa protestatari pentru a iesi la demonstratii cand apasati dv pe buton …
Daca mi amintesc bine – si amintesc – cel care a girat profesional si public inchiderea spitalelor a fost dragul d doctor Arafat, cel pentru care au iesit oamenii in 2012, dupa ce l ocarase basescu.
Cat priveste sistemul sanitar din Romania v am demonstrat cu prisosinta ca habar n aveti, dar daca insistati ca readuc aminte:
mama dv, medic care le stiti pe toate despre medicina Romaneasca statea cu fractura de sold in spital si n o baga nimeni in seama.
Corect?
Atrebuit sa vin eu, unul care habar n are sa va ofer solutia.
Corect?
Alt exemplu: stiu pe cineva care a lucrat la unul din spitalele alea invchise, cel din Peris.
Plecase de acolo inainte cu cativa ani sa se inchida.
Stiti de ce?
Fiindca nu aveau pacienti, doamna, iar ca sa poata functiona medicii erau obligati sa faca anumite… artificii, ca sa nu spun falsuri.
Cum sa reziste un spital daca nu are macar linie de garda!?
Cand a plecat, doctorita aceea chiar asta a zis: mai bine l ar inchide.
Astazi este azilpentru persoane in varsta finantat de consiliul judetean si cu ceva finantare europeana.
Pe timpul cat aveau garda de urgenta , ca sa aiba ceva pacienti aragjasera cu cei de la ambulanta ca atunci cand sunt acceidente pe DN 1 sa le pasese si lor ceva accidentati.
Evident, cei care aveau ceva mai grav aveau ca principal obiectiv sa plece de acolo si sa ajunga la un spital din Bucuresti.
Cam asta este placa dv despre “inchiderea spitalelor’, doamna!
ps; foarte recent doi tineri chirurigi de excelenta veniti din strainatate sa opereze in timpul ministeriatului lui Vlad Voiculescu si au bagat picioarele in spitalul Coltea ‘ al Firii; n aveau strictul necesar sa opereze , in timp ce nesimtita aia arunca cu banii pe chilabale!
cris,
Ai dreptate cu raspunderea administrativa pe care ar trebui sa o aiba cei indrituiti sa reglementeze in toate doameniile de activitate. Problema e cum cuantifici gradul de vina al fiecarui ”paricipant” la lantul cauzal/de nereguli, uneori sunt mii!
Greseala ta vine de la faptul ca personalizezi si reduci exemplele la 1-2 persoane, cand de fapt sunt vinovati mult mai multi! Tragedia de la Giulesti s-a datorat unui cumul de proasta organizare interna a spitalului, restrictii administrative si prostie omeneasca crasa, a-i pune la zid doar pe Basescu sau Boc e o aiureala… Eu as culpabiliza si Parlamenul care a permis acea politica in dom sanatatii sa devina realitate.
Altfel… e similar cu a-l judeca pe Trump de fiecare data cand se intampla pierderi de vieti in accidente naturale datorate incalzirii globale, ca el doar a retras SUA din Tratat!
Cele 2 accidente de care ai amintit NU sunt opozabile, de pus fata in fata, ci sunt in succesiune si gravitatea maxima vine din faptului ca NU s-au rezolvat problemele de sistem de la Giulesti, pana la Colectiv nicicum! Si nici macar acum nu sunt puse la punct protocoale clare pt incendii – si la ISU si in spitale, paturi mai multe, doctori specializati in numar corespunzator, etc, etc…
nu, elenick, ce spun eu este ca vinovati majori, cum a fost boc, nu a platit nimic alaturi de altii, nu s-a deschis niciun dosar penal, nu I s-a investigat hotarirea….asa cum s-a facut in alte cazuri. Ca sunt si altii vinovati pe bucatelele lor e altceva, ce spun eu e ca de boc nu s-a atins nimeni nici cu o floare, si daca va doare atita de o hotarire sau alta, trebuia sa va doara si de aceea, in timp ce in alte conditii procuratura sare de sapte coti si instantaneu. Ce ma deranjeaza e selectivitatea.
Altfel nu s-au rezolvat intr-adevar problemele, indifferent cine a fost la MS, banicioiu, achimas, voiculescu, bodog. Unii considera ca e sufficient sa platesti medicii mai bine, altii ca e sufficient sa faci reclame cu cutii goale de antibiotic, altii ca e sufficient sa faci un spital republican. Stii ce inseamna un asemenea plan de refacere a sanatatii in asa fel incit sa fie centrat pe pacient? Am mai dat aici analiza de la care s-a pornit restructurarea sanatatii aici, in ce priveste sigurantza bolnavului https://www.nap.edu/catalog/9728/to-err-is-human-building-a-safer-health-system e raportul catre congresul American, nu am pretentia sa-l citesti are vreo 300 de pagini, si exista si un al doilea, de aceleasi dimensiuni, si un al treilea…. o serie. Dupa fiecare din pretendentii romani la sanatate asa ceva nu exista, doar peticeli, gindirea si seriozitatea in ce priveste un system nu exista, va functiona deci pe mai departe ca un mechanism complet dezarticulat si inefficient in care exista ici si colo insule de excelentza. Niciun singur om nu poate face asa ceva, dar ministrii sanatatii au aceasta pretentie, ori asa ceva inseamna sa aduni pe cei mai buni dintre cei buni sa analizeze problemele existente si sa construiasca un asemenea system – sa ai mintea si deschiderea sa aduni tot ce inseamna specialist si organizator sa lucreze la un asemenea plan. Inseamna sa doresti sa construiesti impreuna cu altii – si in Romania acest spirit nu exista. Banicioiu a facut asa ceva pe o bucatica infima, planul de revascularizare coronariana, Voiculescu si Achimas deloc, Bodog nici atit.
cris,
, validata apoi prin vot de toti parlamentarii – care de asemena nu pot fi anchetati pe oprtunitate…
Nu are cum sa fie responsabilizat PM pt o politica de sanatate care a fost votata in Parlament… chiar daca el /respectiv Min Sanatatii/Arafat a initiat-o. Primul care iti va sari in cap va fi VV care iti va demonstra ca nu are cum procurorul sa investigheze oportunitatea pe care a socotit-o ministrul de resort!
nu a fost lege, nici OUG, a fost hotarire de guvern. Ce zice CCR, ca hotaririle de guvern se pot investiga penal?
Și-l acuzi de ce infracțiune?
uite, fiindca s-au dat pe spitale, numai unul din acestea:
https://lege5.ro/Gratuit/ge2donrygy/hotararea-nr-359-2011-privind-desfiintarea-si-reorganizarea-unor-unitati-sanitare-publice-cu-paturi-din-judetul-arad
@ adam
crima, fiindca au murit oameni.
Juridic vorbind, e rizibil ce spui.
Dacă pentru toate morțile din spitale ar răspunde ministrul de resort sau prim-ministrul, toți miniștri și prim-miniștri ar fi acuzabili de crimă. Dar juridic nu e așa. E vorba însă de o responsabilitate morală, pe care politicienii nu o înțeleg și nu o asumă. Niciunul.
toți miniștrii și prim-miniștrii
si ce te-ar face sa crezi ca nu gindesc asa si ca nu consider ca in buna masura ce s-a facut la adreas sistemului de sanatate romanesc si a sanatatii oamenilor ar fi o crima? Nu, eu nu judec cu toti, Nu il gasesc pe Voiculescu criminal doar incapabil, cu Achimas si porcaria pe care a facut-o la explozia de e coli toxigen l-as acuza de neglijentza fara discutie, iar pe bodog acum la fel m-as gindi serios la neglijentza. Daca un singur medic omoara un om tu ce astepti sa I se intimple? Dar daca e cineva care ordona medicului ce sa faca si ce nu?
Sigur că e crimă. Noi de ce crezi că suntem furioși pe politicieni? Dar juridic vorbind, nu se încadrează.
Astea sunt regulile sistemului democratic, chiar dacă ele sunt, deopotrivă, și slăbiciuni. De aceea, în democrația liberală sunt importante educația și morala. Altfel, fără morală și competență, ea face loc abuzurilor care nu pot fi pedepsite decât cu prețul dictaturii. Care dictatură va produce alte abuzuri.
In 2016 inainte de alegeri ii spuneam lui vv ca a devenit activa o noua generatie; foarte deschisa informatiei, nedependenta de stat si cu dorinta de a trai in tara lor si nu sa plece.
Ca acesti tineri foarte dinamici nu sunt dispusi sa le mai tolereze toate ticalsiile.
Cu un cinism absolut VV a raspuns cam asa : nu vor avea incotro!
Adica “noi vom ramane tot asa, hrapareti, mincinosi si aroganti; noi avem banii si puterea, nu vom schimba nimic! Cui nu i cinvine, se supune sau pleaca!”
https://www.hotnews.ro/stiri-politic-22182017-inca-lovitura-data-psd-justitiei-proiect-prin-care-faptele-coruptie-savarsite-pentru-obtinerea-unor-foloase-pentru-altcineva-decat-pentru-sine-nu-vor-mai-incriminate.htm
Ordinari!
NU MAI AU NICIO LIMITA, teama de electorat sau jena ca persoane de un anumit nivel intelectual! o nerusinare generalizata, acest Parlament va ramane in istorie, i-am mai zis lui VV!
Iata care e miza si pt ”ciuntirea” ANI, aproape 700 de infractori care scapa, bine mersi!
http://www.romaniacurata.ro/cei-675-de-alesi-pe-care-legile-lui-florin-iordache-ii-scapa-de-incompatibilitati/
PS. M-am uita cu teama sa nu fie si VV pe lista, la cat de indarjit e!
Atât ar trebui, să se răspundă penal pentru decizii, fiecare nou Guvern,prin Corpul de control ar sesiza procuratura pentru greaua moștenire.
de ce nu, daca ati furat?
Să ai tu ce am furat eu
#1 Furnizarea de informații privind procesul penal
Prin modificările propuse pentru Codul de procedură penală se interzice accesul cetățenilor la informații de interes public. Presa nu mai are acces la niciun fel de informație privind anchetele penale, decât la foarte mult timp de la declanșarea acestora.
A. Exemple practice:
Primarul X este anchetat pentru furt (sau orice altă infracțiune). În prezent, presa poate afla și informa publicul (inclusiv pe alegătorii lui) despre activitatea primarului, respectiv cercetarea lui penală; autoritățile publice nu se pot referi la o persoană anchetată ca și cum ar fi vinovată deja, mai înainte de a fi condamnată definitiv.
Pe viitor, presa nu va mai putea afla și nici informa publicul cu nimic despre anchetarea primarului decât în momentul în care acesta va fi deja în instanță, câteodată la ani buni de la începerea anchetei/săvârșirea faptei.
-
În cazul omorului de la metrou, publicul nu ar fi putut afla ce s-a întâmplat cu presupusa făptuitoare decât în momentul în care aceasta ar fi fost deja în instanță, adică la câteva luni bune după ce ați fi văzut știrea omorului la TV.
În tot timpul acesta, ați putea trăi cu impresia că presupusul atacator este încă în libertate și un pericol pentru public, iar identificarea acesteia ar fi fost mult îngreunată de imposibilitatea de cooperare a publicului.
B. Textul relevant al Directivei (UE) 2016/343, folosit drept justificare pentru modificările propuse:
Articolul 4. Referirile publice la vinovăție
(1) Statele membre iau măsurile necesare pentru a garanta că, atâta vreme cât vinovăția unei persoane suspectate sau acuzate nu a fost dovedită conform legii, declarațiile publice făcute de autoritățile publice și deciziile judiciare, altele decât cele referitoare la vinovăție, nu se referă la persoana respectivă ca fiind vinovată. Prin aceasta nu se aduce atingere actelor de urmărire penală care au drept scop dovedirea vinovăției persoanei suspectate sau acuzate și nici deciziilor preliminare cu caracter procedural care sunt luate de autoritățile judiciare sau de alte autorități competente și care se bazează pe suspiciuni sau probe incriminatoare.
(2) Statele membre se asigură că sunt disponibile măsuri corespunzătoare în cazul unei încălcări a obligației prevăzute la alineatul (1) din prezentul articol de a nu se referi la persoane suspectate sau acuzate ca și cum ar fi vinovate, în conformitate cu prezenta directivă și, în special, cu articolul 10.
(3) Obligația prevăzută la alineatul (1) de a nu se referi la persoane suspectate sau acuzate ca și cum ar fi vinovate nu împiedică autoritățile publice să difuzeze informații în mod public privind procedurile penale atunci când acest lucru este strict necesar din motive legate de ancheta penală sau în interes public.
C. Ce zice Directiva?
Autoritățile publice* să nu se refere la o persoană anchetată/suspectată ca fiind vinovată mai înainte de a fi condamnată definitiv
*DNA, Primării, instanțe (judecători), Ministere, ANAF etc.
Ce NU cere Directiva?
Interzicerea furnizării de informații sau realizarea de comentarii cu privire la procesul penal de către orice altă persoană fizică sau juridică (inclusiv presă).
D. Ce zice textul actual – Codul de procedură penală?
Art. 4. Prezumţia de nevinovăţie
Orice persoană este considerată nevinovată până la stabilirea vinovăţiei sale printr-o hotărâre penală definitivă.
După administrarea întregului probatoriu, orice îndoială în formarea convingerii organelor judiciare se interpretează în favoarea suspectului sau inculpatului.
E. Cum arată modificările Codului de procedură penală?
Se adaugă următoarele texte:
(3) În cursul urmăririi penale și al judecării cauzei în procedură de cameră preliminară sunt interzise comunicările publice, declarațiile publice precum și furnizarea de alte informații, direct sau indirect, provenind de la autorități publice sau ORICE ALTE persoane fizice sau juridice referitoare la FAPTELE și PERSOANELE ce fac obiectul acestor proceduri. Încălcarea acestei obligații reprezintă infracțiune și se pedepsește, potrivit legii penale.
(4) În cursul procesului penal este interzisă prezentarea publică a persoanelor suspectate de săvârșirea unor infracțiuni purtând cătușe sau alte mijloace de imobilizare sau afectate de alte modalități de natură a induce în percepția publică că acestea ar fi vinovate de săvârșirea unor infracțiuni.
conform legii un dosar este public abia cind ajunge la instanta, deci limitarea dezvaluirilor dintr-un dosar in faza de urmarire si camera preliminara e normala, ce ar trebui adaugat.
1. as spune “furnizarea de informatii din dosar neautorizata scriptic de procuror” – problema acum in Romania nu e ca ajung informatii in presa ci ca ajung de la procuratura si fac pe niznaiul. Ca se nu mai existe de exemplu stenograme aparute prin minune si la care procurorii ridica din umeri ca ei nu au facut nimic sa existe conditia sa isi assume procurorul responsabilitatea pentru tipul de informati ajunse in presa: da, am facut aceste informatii publice catre x, y, z, pentru ca….
2 as pune conditia din directiva prezumtiei de nevinovatie:” aceasta nu împiedică autoritățile publice să difuzeze informații în mod public privind procedurile penale atunci când acest lucru este strict necesar din motive legate de ancheta penală sau în interes public.”… in conditiile legii 544/2001 as spune eu
o limitare exista si in legea accesului la informatii publice 544/2001 Ce nu face obiect al accesului la informatie in cazul unei anchete penale, art 12:
e) informatiile privind procedura in timpul anchetei penale sau disciplinare, daca se pericliteaza rezultatul anchetei,
se dezvaluie surse confidentiale ori se pun in pericol viata, integritatea corporala, sanatatea unei persoane in urma
anchetei efectuate sau in curs de desfasurare;
f) informatiile privind procedurile judiciare, daca publicitatea acestora aduce atingere asigurarii unui proces
echitabil ori interesului legitim al oricareia dintre partile implicate in proces;
@Adam Mares si @ Musiu Vosganian,
Eu nu pot aprecia, un bărbat, precum o face o femeie, doamna, cucoana etc.
Adam este, probabil, o doamna si ca atare are alte criterii. Mie, armeanul, ca bărbat nu mi se pare “wow”, dar nu părerea mea contează.
Cat despre urațit sau nu, eu parca zăresc un fel de Sansonite, iar acolo in vârf, parca iese capul prin păr.
Dar, poate sunt eu ceva mai cîrcotaș.
Adam oricum cade in extaz perpetuu atunci când da cu ochii de armean.
@ Mihail
poate e membri in ceva club de genul celui in care ai intrat tu din greseala…
*membru
De când e cu PSD-ul, e drăguț doar în poze, că acolo nu spune aiureli.
Păi sunt in diverse alianțe cu PSD din 2007…
De unde știi tu cum eram inainte?
Adam
E liberala @cris… problema e ca n o crede nimeni.
E ca la Radio Erevan:
- e adevarat ca tovarasa elena ceausescu a fost ilegalista?
- semi!
- ce inseamna “semi” relativ la activitatea in ilegalitate a tovarasei elena ceausescu?
- adica ea se ascundea, dar n o cauta nimeni!
Ai dreaq armenii astia!
Ei vor să ancheteze procurorii pentru rea-credință, atunci să ancheteze și politicienii pentru rea-credință/ oportunitate.
Și uite-așa ajungem la stalinismul mult iubit de sorin.
domnule, din partea mea nu dau o ceapa degerata pe parerea dumitale despre mine, chiar nu pricepi? iar ca spui “nimeni”, nu stiu de cind esti dumneata, x, sau y “toti”. Ce-ar fi totusi sa discuti subiecte pe meseria dumitale, de jurist in loc sa ma tot discuti pe mine, ar fi mai interesant, caci pina acum n-am vazut decit prostii si propaganda din partea dumitale…. De ce iti e domnule atit de teama sa discuti la un subiect, la o lege, cu argumente? te tot dai mare jurist, vorbeste domnule macar o singura data referitor la lege, te-a tot intrebat VV de nu stiu cite ori, altfel iti spun eu bancul cu ceauseasca: te dai jurist dar esti semi, adica esti intrebat dar nu e acolo nimeni sa raspunda, doar tanti Elvira
Doamna,
va repet cele doua motive fundamentale pentru care nu fac polemica cu dv pe chestiuni de justitie:
- nu vreau sa cautionez astfel demersurile unor derbedei
- legislatia penala este un ansamblu, orice cuvant sau orice virgula poate influenta alte zeci sau sute de articole; acestea nu s analize care se fac asa… precum ciordache si dv.
Recunosc, n am atata stiinta de carte precum dv si ilustrii specialisti pe care vi i asumati.
“Nimeni”, adica nimeni dintre cei de pe blog .
Poftim, facem un sondaj:
Care crede cu adevarat ca doamna cris este liberala sa ridice doua degete!
Daca minte, sa i caza degetele si ce are mai scump!
Bați un apropo la cocoșel?
atunci pe ce baza consideri ca sunt legi proaste daca nu te pricepi si nu le citesti? Si cum de esti brusc atit de sfios la comentat legi, ca altfel ai comentat de te-ai rupt la legi ba pina si americane, stiai tot ce misca in materie de lege…. a pardon, a discuta e o infractiune si nu oricum, a discuta e grup infractional organizat, nu vrei sa discuti ca sa nu favorizezei faptuitorul te pomeni
Vai, nu spune, ma simt culmea importantei, esti atit de interesat de persoana mea ca faci si sondaj. Hai domnule, lasa prostiile, ai atita curaj incit sa vorbesti vreodata in numele propriu fara sa tot ceri cirje de la altii. Personal nu-ti asumi nicio opinie? trebuie cautionata de vreun grup, turma, haita, stol, hoarda ca sa te simti bine? Uite si numai de asta eu sunt liberal, imi asum propriile opinii, n-am nevoie de niciun like sau dislike pentru a spune ce cred, iar dumneata un neocomunist de facebook, nu existi decit prin confirmarile altora, pe likeuri, ai o valoare strict statistica.
Pe bază morală, Cris. E inacceptabil ca niște slugi ale unor condamnați și urmăriți penal să facă legile din domeniul judiciar.
pai pana acum vad ca dupa tine morali, dar chiar de nesuspectat si neatins de morali, sunt doar procurorii, eu as zice sa faca ei legile, ce zici?
N-am văzut ca procurorii să dorească schimbarea legilor în folosul lor.
Nu am zis niciodată că nu sunt și printre procurori corupți sau incompetenți.
Dar PSD-ALDE vrea să distrugă sistemul în care activează toți procurorii. Ăia care apără și interesele mele de cetățean
Cum spuneam și ieri, pentru cazurile în care procurorii încalcă legea se apelează tot la sistemul judiciar. Pentru că procurorii n-au nici măcar imunitate, ca parlamentarii și miniștrii.
Dar nu dai foc sistemului. Că asta ne afectează pe noi, cetățenii.
sunt alti cetateni care considera ca nu e tocmai asa… eu as zice sa puneti la vot, sa va alegeti reprezentanti in parlament, caci aceia sunt cei care faac legi, ca sa vedeti inclusiv care sunt mai multi pentru o opinie sau alta. si aceia sa faca legi, ce zici? deocamdata ati ales, in 2016…
CRIS, EȘTI PARALELĂ CU DEMOCRAȚIA LIBERALĂ.
pentru ca indraznesc sa consider ca legile se fac in parlament? Si ca membrii unui parlament se stabilesc prin vot? Dar ce e liberal pentru tine, cine sa faca legi? Cine te reprezinta la nivel de legiuitor? Pe cine ai ales? Si daca l-ai ales poate sa faca legi sau nu? Baditza? procurorii, sfintii din cer, cine? fac legi cei pe care i-ati ales, voi, nu eu.
Spune-mi si mie, rogu-te, cã nu descifrez dilema, cine e Baditza asta/ãsta de care tot zici ?
Adam
Apropos de idiotii astia care se joaca de a justitia:
In cazul E c) daca stirile respective vor aparea pe fk il aresteaza pe zuckergerg sau utilizatorii fb?
Pe Bill Gates sau utilizatorii google!
Te joci cu ciordache, domne!
Asta aresteaza toata planeta!
Parol!
Cat pot fi de prosti?
Sunt și proști și ticăloși. Combinație fatală!
Deja de vreo luna strada a incepu sa scandeze, la inceput mai firav, apoi tot mai apasat, “anticipate!”.
In seara asta deja s a scandat hotarat “ultima solutie/ inca o revolutie!”
In 2012 n au iesit la Referendum 8 milioane de oameni de dragul psd sau pnl, ci ca reactie la modul de a conduce Romania al lui Basescu.
Ceea ce face acum psdalde, nu doar in domeniul justiei dar cam in tot ce tine de ei, este incomparabil mai grav, sfidarea societatii este totala.
Reactia va fi pe masura, o sa vedeti!
Basescu a mai fost sprijinit de americani, de popularii europeni … pe voi nu va va apara nimeni
Nasol
Da, dar cei care se scandează sunt tot mai puțini.
http://larics.ro/kremlinul-si-campania-de-denigrare-protestelor-din-romania/
Nu mă miră deloc. E clar că e o campanie susținută de ruși, prin agenții lor.
Apropo, se pare că tatăl lui Pleșoianu a fost atașat militar la Moscova.
cris
Pe a ma bazez ca vor fi acele legi proaste?
Ha!
Legea cadru de salarizare in sistemul bugetar”, botezata impropriu legea unica – o lege de maxim impact social este o catastrofa legislativa, economica si sociala, iar rezultatele ei vor aparea inscurt timp;
Deja dupa aparitie a fost modificata, dar va genera sute de mii de procese si numeroase modificari.
Legislatia pensiilor , alta segment de maxima importanta – introduce aderatii juridice si constitutionale probabil neexistente nicaieri in lume; atunci cand spun ca actuala majoritate parlamentara si guvernul sau sunt cele mai proaste din lume chiar o pot demonstra.
Astfel, conform acestor genii juridice o persoana care iese la pensie astazi are un anumit cuantum al pensiei; alta persoana, cu aceeasi pregatire, cu acceasi functie dar care a lucrat cu o zi in plus sau cu un an, va avea pensie mai mica!
Evident, toti cei aflati in situatia respectiva vor da toti statul in judecata si vor castiga, in Romania sau aiurea.
Cine va plati?
In orice caz, nu VV si nici olguta pixutza.
Dincolo de asta, textele respective ar fi trebuit sa fie publice si sa existe un punct de vedere al ministerului de justitie , ca element de raportare.
Doamna,
stiti chestia cu iorga care i spune lui bratianu ca n are ce invata de la un inginer …
asemenea va spun si eu: invatati masura, doamna!
aveti minima decenta de a nu va aroga atotstiutoare , invatati sa respectati opiniile specialistilor etc.
altfel riscati sa deveniti un fel de gelu visan;
apropos: personalitatea suscitata aflai ca este unul dintre “sursele” sputhik:
http://larics.ro/kremlinul-si-campania-de-denigrare-protestelor-din-romania/
Domnule, despre aceste schimbari legate de NCPP aveti de gind sa vorbiti? m-ati luat cu legea salarizarii, apoi cu sputnik, mai jos iar te apuca tembelismul argumentelor de tip ad hominem. Deocamdata dumneata esti cel care te-ai asociat cu unul care loveste batrini si cu niste ONGuri care fac o escrocherie punind semnaturi inexistente – ba ai si aprobat asa ceva, pentru dumneata asemenea escrocherie e OK. In timp ce eu pe Iliescu al dumitale nu l-am votat vreodata. Dar, ceva la subiect ai de spus? Care este opinia dumitale despre articolul 307? Ca eu sunt medic, vorba lui Iorga, dar dumneata esti jurist….
cris
vv
cica ilici al vostru se da bolnav ca sa nu mearga l parchet … adeverinte medicale, chestii …
spera sa scape de zeghe, nenorocitul!
ps: am voie sa i spun “nenorocit avand in cedere ca este presedinte de onoare psd?”
http://adevarul.ro/news/eveniment/un-adevar-crunt-iliescu-chemat-trupele-sovietice-1_50ad210e7c42d5a6638f368a/index.html
Adam, crezi așa ceva? Iliescu a făcut multe prostii in 1990, i-a fost teamă de rege, de Coposu, a acționat pripit și agresiv.
Este de notorietate incercarea lui ilici de a aduce trupele rusesti in Romania, exista chiar si i inregistrare in acest sens, care a fost difuzata de mai multe ori!
Ati primit ordin si sa l aparati pe iliescu?
Galati:
“A murit Regele/ am ramas cu leprele!”
@ VV
Va doresc la multi ani, sarbatori fericite de pe acum.
Nu am intentia sa-mi petrec sarbatorile si o zi de nastere intre discutii inutile, nici cu stirile explozive romanesti, ci cu familie, prieteni, lumina si un dram de liniste.
Sa aveti sarbatori line si un an nou bun. Sarbatori frumoase si celor de aici, desi banuiesc ca in curind si Craciunul va fi numai al lor si nu ar avea dreptul nimeni diferit ca opinie sa-l aiba, ca sunt “ciuma rosie ” si atei probabil sau cine stie ce pretext gasesc
Sa-si gaseasca toata lumea pacea si lumina si, poate, sa afle ce spune Pavel: Datori suntem noi cei puternici sa purtam slabiciunile celor neputinciosi, şi nu noua sa placem – datoria celui puternic e sa ocroteasca nu sa zdrobeasca pentru a fi incintat de puterea si pozitia sa.
Emi, stiu ca e si ziua ta, cindva acum pina in Craciun. La multi ani si tie si tuturor celor dragi tie. Special pentru tine
https://www.youtube.com/watch?v=v5mdybeyLVc
Grazie mille, cara, auguri a te per il tuo 27/compleano, auguri per un sereno Natale, e tante cose belle in 2018!!!
Mi piacerebe di non rispondere mai alle provocazione con malintenzione, puoi exprimere le tue opinioni e ignorare gli attachi a persona.
Mille baci!!!
Fara cuvinte
http://www.tolo.ro/2017/12/17/recorder-ro-ne-ofera-imaginile-cu-ochii-si-cu-fetele-care-mi-au-lipsit/
@ VV
generatia #rezist
Adica cei care se cred super potenti, super tari, super smecheri.. cind defapt:
https://www.youtube.com/watch?v=CZB9vLWyHtQ
De vina cred ca sunt etnobotanicele, si ce mai fi la moda lor de consum!
@Sorin , @ Adam(a),
Habar n-am dac-o fi vreun club, însă armeanul are o dambla, sau semi-dambla, daca este ca sa ma iau dupa tudor. Din când in când, postează cate o fotografie personala, iar Adam, emi etc, cad brusc si deodată, in etaz. Au orgasm intelectual.
Are nevoie omul de niste confirmări. Poate se-ntreaba daca oglinda minte, sau jucarica refuza sa lucreze. Eu as trimite poza unei mioare si i-as cere ei părerea.
Adam, ai oarece probleme interioare, de când idolul a migrat printre banditii aia. Ce vrei si tu, armeanului ii place pe bancuța de la Parlament, iar fără aia e mort. Se duc, val vârtej si admiratoarele, alea care au mai rămas. Se duc si celelalte foncții, se duc si banii si onorurile dar si mașinuța cu șofeur.
S-a obisnuit cu toate acestea.
mihail
adam
Domne…, io stiam ca poetii sunt asa… mai stravezii.
Cand ma uit la poza asta ce respira prosperitate as numi o “poet satul; daca politica nu e /lovele nu e”
Nu este idolul meu, fiindcă eu n-am idoli.
În plus, e cam trist să ai admiratoare pentru o funcție, nu crezi?
Bagă mare…
“…Ei sunt Dragnea-Dej și Tăriceanu-Groza, „greii” politicii actuale, atât de grei că i-a tras curul pe scaun când toți șefii de stat, capetele încoronate, diplomații de prim rang ai Europei prezenți lângă sicriul lui Mihai erau în picioare, cu frunțile plecate.”
CTP
vv,
Am si eu o curiozitate : Ce cataclism natural, ce ruptura morala profunda, ce ironie – extrema- a vietii va aduce pe aceeasi baricada, in prezent, cu urmasii celor care v-au arestat/ v-au torturat/erau sa va ucida in 1989 ???
http://adevarul.ro/news/eveniment/care-stadiul-anchetei-cazul-revolutiei-fost-clarificate-circumstantele-imprejurarile-privind-pregatirea-judecarii-sotilor-ceausescu-1_5a378a555ab6550cb8522451/index.html
Intrebații pe ei de ce sunt alături de mine Eu sunt tot împotriva abuzurilor, împotriva conducătorului țării care pactizează cu structurile oculte, împotriva agresiunilor la adresa drepturilor omului. Pe mine nu m-au anchetat Tudose sau Ciolacu, ci securiști și procurori.
@ VV
mult tupeu au urmasii lui Traian Basescu nu-i asa?
https://www.youtube.com/watch?v=TRUFM9nC7xs
@ VV
va aduceti aminte cind portocalii au dat liber la magazinele de vise? Consecintele se vad acum peste tot!
Haaaaaaai, chiar cã sari calul, pe buneee ! …adicã, chiar asa de puternice erau ?… cã parcã stiam cã nu chiar…, e clar, deci nu mai stii nimic din orele de dupã…, taaare…!, mãcar data viitoare sã stii cam la ce proportie sã mergi
, …cã zic…
@ edi
pai a fost de ajuns startul, ele s-au inchis dupa o vreme, dar dependentii au gasit alte metode. Ti-o spun fara nicio gluma, chiar ieri am urmarit niste dezbateri, numarul consumatorilor activi de droguri din Romania in 2017 e estimat intre 500-750 de mii de persoane! Virsta medie la care se apuca de droguri a scazut dramatic de mult, exista si multi copii care la 10 ani deja se drogheaza. Tipurile de droguri utilizate au devenit mult mai puternice decit erau. Directia e una cu tendinte negative de la an la an.
Se pare ca nu va ajuta prea mult bazaconiile cu “statul paralel”, “structurile oculte”, Soros s.a. Lumea incepe sa inteleaga ce vreti voi in realitate cu asa-zisa reforma a justitiei si e tot mai revoltata. Poate ca noi nu pricepem prea bine cum e cu toate modificarile astea, dar nu-i puteti acuza de acelasi lucru pe judecatorii si pe procurorii care au inceput, iata, sa protesteze in numar mare impotriva incercarilor voastre de a castra justitia pentru a va salva pielea. O sa ramaneti doar cu sarmanii indobitociti de Antena 3 si RTV si cu idiotii utili/pupincuristii gen Sorin sau @cris.
@ Ieseanul
daca pentru tine “lumea” se rezuma la cei citeva sute de cretinei din strada… atunci baga mare, orizontul tau e la fel de ingust precum ti-e mintea!
@ sorin
Cei “cateva sute de cretinei” au fost de fapt, in februarie, vreo 600.000 de oameni al caror IQ mediu era mult mai mare decat al tau. Iar faptul ca numerosi magistrati protesteaza acum impotriva “reformei” in justitie ar trebui sa puna pe ganduri inclusiv pupincuristi ca tine.
@ Ieseanul
“magistrratii” care au iesit in strada in prroportie de peste 90% erau procurori!
Oare cum asa?
Am avut ocazia sa vedem un tablou dezolant pentru prima data in forma sa materializata (pina acum il vedeam doar in legislatie), si anume procurori si judecatori pe aceiasi baricada! Trist! E mostenirea lasata de nemernica de Stanciu, care a instituit relatia de subordonare a judecatorilor procurorilor. Avocatii si clientii lor sunt victimele in ecuatia asta!
PS – nu-ti mai bate capul pentru IQ-ul meu. Ti-as da mintea mea pentru o secunda ca sa poti sa-ti dai seama cit iti lipseste, dar ma tem sa nu te am pe constiinta dupa aia… pentru ca sigur o sa-ti tai venele cind o sa vezi cit esti de prost!
Faptul că uniii magistrați protestează este un argument in favoarea modificărilor. Dacă simt că au mult de pierdut, înseamnă că inainte aveau mult de câștigat.
Da, sigur aveau mult de castigat, ii platea regeste statul paralel
*Blaga ACHITAT/trafic de influenţă/ fond
*Ghiţă ACHITAT/dare de mită, spălare de bani, instigare la abuz/fond
*Orban ACHITAT/folosire a influenţei/fond
*Pricop ACHITAT/complicitate la şantaj, instigare la fals/fond
*Bădescu ACHITAT/ luare de mită, abuz în serviciu/ fond
*Bîgiu ACHITAT/spălare de bani/fond
*Romeo Nicolae, vice ANAF ACHITAT/trafic de influenţă/fond
*Ariton ACHITAT/folosire a influenţei, participare la abuz/fond
*Vicol ACHITAT/fond/favorizarea făptuitorului, fals în înscrisuri,
complicitate la exercitarea fără drept a profesiei
*Videanu ACHITAT/fond/ complicitate la abuz
*Onţanu ACHITAT/luare de mită/fond
*Adăscăliţei ACHITAT/efectuare de operaţiuni financiare incompatibile cu funcţia, folosire cu rea credinţă a bunurilor/fond
*Bârsan ACHITAT/luare de mită, trafic de influenţă, folosire informaţii nedestinate publicităţii, abuz în serviciu/fond
*Silvian Ciupercă ACHITAT/luare de mită, folosire a influenei, abuz, instigare la abuz, instigare la fals, complicitate la folosirea cu rea credinţă a documente false/fond
*Oprişan ACHITAT definitiv/utilizarea creditelor în alte scopuri decât cele pentru care au fost acordate, fals şi uz de fals. abuz în serviciu
*Experte Oprişan ACHITATE definitiv/ favorizarea faptuitorului, abuz in serviciu si fals intelectual,
*Sandu ACHITAT definitiv/folosirea influenţei, abuz
*Mitică Dragomir ACHITAT definitiv/folosirea influenţei, abuz
*Călin Stoia ACHITAT definitiv/trafic de influenţă
*Bojin ACHITAT definitiv/conflict de interese, abuz
*Ruşanu ACHITAT definitiv/ 6 luni preventiv/ constituire de grup infracţional organizat, influenţarea declaraţiilor (11 infracţiuni), favorizarea făptuitorului, în formă continuată (39 acte materiale), folosirea influenţei de către o persoană care îndeplineşte o funcţie de conducere în cadrul unei persane juridice fără scop patrimonial, în scopul obţinerii pentru altul de foloase necuvenite
*Laura Chiţoiu/ACHITATA definitiv/constituire de grup infracţional, abuz
*Yassin ACHITAT definitiv/1 an şi 6 luni preventiv/trafic de influenţă
*Oltean/ dosar restituit
*Olguţa/ dosar restituit
*Dosar Lukoil(PCA PH, Negulescu)/restituit+s-a renunţat la o parte din acuzaţii
*Tiberiu Niţu/dosarul nu mai e trimis în instanţă
*Petrache/ dosarul nu mai e trimis în instanţă
*Buşoi/dosarul nu mai e trimis în instanţă
*Negulescu/liber.
Peste 130 de achitări definitive în dosarele DNA în 2017. Mult mai multe achitări nedefinitive. “Succese”. “Eficienţă”.
Sotia lui Serban Nicolae este angajata la stat de putina vreme. Domnia sa a incasat anul trecut un salariu de 70.000 de lei brut de la ICERTRANS, un institut de cercetare in transporturi din subordinea Ministerului Cercetării și Inovării.
Pana anul trecut, nevasta senatorului a lucrat pentru 1500 de lei pe an la biroul sau de Insolventa.
In aceste conditii, am cerut acum 12 zile INCERTRANS sa-mi raspunda, in baza legii 544/2001, la o intrebare simpla si sa-mi comunice doua informatii banale:
1. Doamna Serban a dat concurs pentru ocuparea pozitiei?
2. Fisa postului ocupat de doamna Serban, adica efectiv cu ce se ocupa la INCERTRANS.
3. CV-ul doamnei, pentru a analiza competentele sale in ceea ce priveste cercetarea in transporturi.
Dupa 9 zile, directorul juridic al ICERTRANS, doamna Denisa Golea, mi-a raspuns ca informatiile cerute sunt de o complexitate deosebita, asadar o sa-mi raspunda in termen de 30 de zile. “Va informam, prin prezenta , ca veti primi raspunsul solicitat in conditiile art.7 din leg.544/2001 avand in vedere ca datele cerute ,necesita investigatii suplimentare”.
http://adevarul.ro/news/politica/ominciuna-casa-poporului-calcul-matematic-infractori-societatesi-parlament-1_5a37c9425ab6550cb8541bb7/index.html
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/recursul-compensatoriu-alti-2-297-de-detinuti-eliberati-conditionat-847461
Cel mai sinistru guvern și parlament avem acum!
ai uitat sa zici Traiasca Emil Boc strategul nostru!
Mie-mi place ce se intimpla, cu cit urlati voi mai tare cu atit devin mai convins ca lucrurile au luat o directie buna!
@ VV
aceiasi “magistrati” nu ieseau in strada nici cind macovei vira legile justitiei prin asumarea raspunderii guvernului, nici cind ciolos facea modificari majore prin ordonanta de urgenta, nici cind colegi de-ai lor executau oameni la ordin politic, si cu nicio alta ocazie se instaura statul paralel mafiot! Oare de ce?
Ghici ghicitoarea mea!
Pentru că atunci le plăceau legile…
@ VV
nici in ruptul capului nu va vor lasa sa declasificati intelegerile secrete dintre justitie si servicii cum bine zice Serban Nicolae! Or sa puna toti tunurile pe el si or sa-i gaseasca de la Burebista incoace toate neamurile condamnate ca sa-l ingroape, pentru ca a atins incuietoarea Cutiei Pandorei! Daca se vor declasifica acele protocoale se va afla practic toata structura statului paralel!
@Adam(@tudor),
Sigur ca este trist…dar eu pot uita o amintire din înainte de 2000.
Atunci eram intr-un restaurant, m-ai ascuns, din Iasi. La o masa luuuunga, armeanul(singur) iar restul era niste cuconet. Gen contabile. Cam vreo 10-15.
Armeanul râdea din plin, fără oprire. Era precum un cucoș impreuna cu toate gainușele din poiata.
Eu eram la masa cu doctorița de atunci(1.72m, blonda, sutien B3, picioare lungi, chestii de astea). Ea m-a rugat sa mergem, masa armeneasca era de prost gust, toti behaiau, erau nepotrivit si necuvincios de zgomotosi.
Atunci, când doctorita s-a ridicat, armeanul a inghetat. Se holba ca un roman la primul Rolls vazut pe strada. Noi doi am ras.
@tudor,
Iarta-ma, era sa uit.
Domnul deputat este tare grasuț. Elegant se spune ca are volum. Parul s-a dus. Piticul…cine mai stie. E istorie.
A dat-o pe haleala, măcar atât.
Nu-l mai căina atât, i s-a mărit leafa, are mașină cu șofer, cu siguranță are și vreo “consilieră” cu picioare lungi, dar o ține ascunsă, să nu mai fac eu mișto de ea!
Prostitutio ad intregum
Da’ ce te miri, parca VV ar fi primul scriitor care se prostitueaza?
Basca sangele armenesc care…, nu i asa? daca i ghiseft, ghiseft sa fie!
Mai bine ză cum vezi reforma in justiție.
Tu știu că mă iubești, dar Mihail nu știu ce treabă are.
VV catre “consiliera”:
- daca no sa mai fiu bastan, n o sa mai pot sa ti dau o superslujbulita din banii prostilor, n o sa te mai plimbi cu masina parlamentului si n o sa mai am nici macar imunitate o sa ma iubesti la fel de mult?
- daaaa! si o sa mi fie asa dor de tine !!!
Bați câmpii, Tudorică. Și ești cam frustrat…
Și nu știi cum se reformează justiția.
Ce tandru ești, Mihail! Grăsuț.
Nu e grăsuț, e ca de obicei.
Mai ții minte cum ii spunea Vadim Tudor lui Cristoiu, in paginile Romaniei Mari ?
Ardei umplut.
Okay, eu inteleg ca omul pune niste kilograme dupa o anumita varsta, dar atunci las-o si tu mai moale cu pozele, cu imaginile personale.
Mare smecherie ca umbla toata ziua cu Sansonite-ul in fata si cu aerodromul pentru muște, colo sus.
Repet, putina decenta, discretie, nu strica. Dar armeanul…ii armean.
Dupa cum vezi portretul e mai degraba n negru, “decat” camasa e alba…
Iti dai seama, realizeaza ca asta e ultimul mandat, nu mai are pe cine pacali ..
Păi n-am fost niciodată grăsuț. Decât în copilărie, până la 12 ani.
Nu sunt tare grăsuț. Nici măcar grăsuț. Istoria se face în fiecare zi. Mă măgulește grija ta.
Bine că mi-ai zis, să trec la memoriile mele.
VV
N a inteles exact: asta cu albirea incompatibililor este transpunerea unei directive europene sau face parte din lupta contra abuzurilor procurorilor?
Vai de cozonacul tau, domnu deputat!
Asta cu incompatibilitățile a fost o prostie. Trebuia să existe o lege a lobby-ului, a conflictului de interese, nu aiurelile astea in care ești condamnat penal dacă angajezi un văr la biroul parlamentar.
Celalalt “negustor” armenesc din Parlament a reusit sa mai traga 5 milioane de euro pentru “minoritati”.
In fapt minoritatile astea din parlament santajeaza toate guvernele din 90 incoace.
Pentru ce minoritati precum cea ruteana, armeneasca sau altele trebuie sa aiba loc separat in parlament, pentru santaj?
Cu cati bani pe cap de armenan, de pilda, trebuie sa i recompensam pentru ca tara asta le a acordat ospitalitate?
Să votezi Uniunea Armenilor la alegerile următoare. Măcar o să ai un deputat deștept.
http://www.mediafax.ro/social/legile-justitiei-comisia-speciala-adoptat-raportul-proiectul-modifica-statutul-magistratilor-prevad-noile-amendamente-dezbateri-proiectul-privind-organizarea-judiciara-sectia-investigare-unor-16874660
Și-au dat și proștii seama că nu se poata defini juridic reaua credință. Deși o păstrează în prima propoziție, n-o mai definesc, așa cu fac cu grava neglijență.
„Răspunderea statului nu înlătură răspunderea civilă penală sau disciplinară a judecătorilor şi procurorilor care şi-au exercitat funcţia cu rea credinţă sau gravă neglijenţă.
Există gravă neglijenţă atunci când judecătorul sau procurorul nesocoteşte din culpă, în mod grav, neîndoielnic şi nescuzabil, normele de drept material ori procesual.”
Pierzi timpul incercand sa lamuresti pe cine nu intereseaza.
Pe cine vrei sa convingi, pe sorin postac platit?
Pe VV?
Astazi s a abtinut la jegosenia cu legea ANI … joc de glezne!
VV se pare ca nu realizeaza ca prin ceea ce au facut si fac ei deja s au delegitimat, nu mai reprezinta pe nimeni, cu exceptia unor grupuri de interese.
Precum cadavrele puse n geam ca sa incaseze neamurile pensia asa sunt si parlamentarii de astazi: niste cadavre politice tinute n de grupuri infractionale.
“Ce i de facut” chiar la asta se referea: cine vine sa dea cadavrele jos din geam!
Știu că n-am pe cine să lămuresc, voiam doar să subliniez ce deștept sunt!
Că știi că m-am polemizat cu “jurista” blogului.
A luat pauza de sarbatori.
Sa i uram La Multi Ani! pe 24 decembrie, e ziua ei.
La mulți ani!
Pe tine sigur nu te reprezentăm. Are cine…
“Brusc, stau și mă gândesc dacă modificarea legilor justiției în sensul dorit de PSD și ALDE nu ar fi cumva șansa pentru mult visata “încă o revoluție” împotriva ticăloșilor din Parlament.
Adică, ce poate fi mai la fix pentru niște anarhiști veritabili, gata să răstoarne o guvernare toxică, decât faptul că înregistrările video nu mai pot fi folosite ca probe, că minciuna în instanțe nu mai poate fi pedepsită, că martorii vor fi audiați împreună cu capii revoltei, că foloasele obținute sunt pentru popor, nu pentru sine?
Știți bine că nu îndemn la violență, dar nu ar fi cumva o ironie de proporții istorice ca vandalii ăștia să cadă în groapa pe care au săpat-o chiar ei democrației?
Întreb, nu dau cu parul. Deși, uneori chiar și oamenilor calmi le vine gândul ăsta când asistă la disprețul zilnic din Parlament.”
https://www.riseproject.ro/articol/dragnea-oamenii-si-banii/
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2002934109943648&set=a.1410522282518170.1073741827.100006812352046&type=3&theater
Idiotul zilei, purtatorul de cuvant al psd, dobre.
La TvR1, despre protestul magistratilor, unul dintre invitati spune ca magistratii n au vrut sa comenteze.
Dobre:
- ati vazut ca n au argumente?
TV = “construction for the modern idiot”
@ VV
Cei din generatia #rezist care nu vor sa se lase intoxicati de manipularile stiintei spun ca pamintul ESTE PLAT! Nu credeti?
https://youtu.be/LZjnpH7361I?t=1m4s
Sunt ptolemaici
L ati dat in balbaiala pe bozgor
Habar n-am daca m-ai prinde vreun nou mandat. Ar fi o noua pacaleala pentru prostii care-l votează.
In urma cu un mandat, nu a mers in Iasi, in oras, ci impreuna cu Fenechiu, a mers in apropierea orasului, la Răducăneni. O cununa de multe comune mari. Acolo a fost loc de prosteala. Apoi, spunea ca este senator de Iasi, toata lumea crezând ca se refera la orasul Iasi si nu la judet.
Acum, la urma, a postat aici pe blog o gramada de realizări in Iasi si judetul Iasi. Aici a cam incurcat-o deoarece multe dintre ele erau făcute, realizate de altui. Mie mi-a replicat, tot aici, ca a aprobat fondurile in calitate de ministru etc. Cel mai tare m-a distrat cu realizările din Pascani, orasul meu natal, un oras mic, unde totul se afla, se stie. Sa furi din munca Prumarului Rățoi, chiar ca trebuie ori sa ai tupeu, ori sa fii.disperat. Din nefericire pentru armean eu il cunosc personal pe primar, dar mai ales pe soferul lui. Ala, de cate ori ne întâlnim, imi povesteste cum merge cu Kosaromul pe la ministru, ministere, acasă la demnitari. Cum se lupta ca sa obtina fonduri.
Reveni d, niciodată nu voi mai vota ALDE, sau orice partid care-l contine pe domnul Vosganian.
Oi fi tâmpit, dar idiot nu. O data ajunge.
Deh, aia e, cănd nu mai are lucruri noi de dovedit omul ajunge să trăiască din amintiri…, ete așa și cu onorabilul V…
Tu din ce trăiești, Edi?
…din “BUCURIA VIETII DE A TRÄI”
Nu te osteni. Tu oricum nu votezi, acolo in Scoția.
Ori cu el ori fara el, oricum nu mai intrati in Parlament.
Apropos: credeti ca exista si viata extraparlamentara???
VV
Banca Mondiala a imprumutat Romania pentru un program de construit instante judecatoresti, in multe situatii starea acestora fiind jalnica.
Anul acesta Min fin n a deblocat decat 20% din suma solicitata …
asta ca tot va aia grija de justitie !
@all,
Ma asteptam ca unul dintre motivele pentru care legile injustitiei si modificarile codurilor merg pe repede inainte sa fie avansarea in Dosarul Revolutiei. Iata si confirmarea de la Procurorul general:
https://www.stiripesurse.ro/augustin-lazar-trage-semnalul-de-alarma-dosarul-revolutiei-afectat-de-modificarile-aduse-codurilor-penale_1238585.html
Normal, asa se si explica trepanatiile lui serban nicolae!
I a dat ukaz tatucul lui.
Acum, vrand nevrand trebuie sa se execute si VV, asa ca o baga p aia cu “abuzurile” …
Nu eu o bag pe aia cu abuzurile, ci unii procurori.
Inteleg sa se planga liberalii, pedistii, dar cei mai nervosi cu nervii sunt pesedistii!
In afara de abuzatii Bivolaru si Nicolescu(?) arges pentru care au facut mitinguri si pe care i au “abuzat” oana la urma si judecatorii , ba inca in mai multe dosare, ce alti abuzati dunt de la PSD???
Sa nu mi spuneti de Nasatse ca mi aduc aminte de suparari!
Cand era prim ministru si pleca din tara sau se inapoia trebuia sa fie intampinat de seful inspectoratului general al politiei de frontiera, chestorul neagu.
Aveam programul deplasarilor lui nastase si trebuia sa l anuntam pe Neagu intotdeauna in seara precedenta si cu trei ore inainte in ziua respectiva.
Avea omul treaba sau nu, trebuia sa traverseze Bucurestiul de la Razoare pana n Otopeni ca nu putea Bombonel sa si urce sau sa si coboare curu din avion.
Faza misto e alta: “ordinul” il daduse “doamna Dana”: “Adrian sa fie intampinat de Aurel!”
Sa moara Bibi! era tara lor!
Scriu cu nume si prenume ca poate citeste Bombo si ma da in judecata …
Nu inteleg nimic din postarea asta. Tot asa cum nu inteleg cum vezi reforma in justiție.
Pentru o mai bună intelegere:
https://ingridmocanu.ro/la-ce-te-ajut-pe-tine-simplu-cetean-modificrile-la-statutul-judectorilor-i-procurorilor-i-la-coduri/
Puteti sa citeti si din neinculatp si neinfractori?
Hai, VV, veniti cu ceva mai original pt a sustine legile injustitiei, ca va ia Olguta fata!
Activa si harnicuta cum o stiti, ia uite ce publica ea mandra pe facebookul propriu si personal
https://youtu.be/rrTDDqqfhyA
Oricum, ați pierdut partida asta. Mai incercați.
VV, sincer NU cred!
Nervozitatea extrema a psd-istilor in parlament, a antenistilor- inclusiv a acestei INFRACTOARE, Ingrid Mocanu, acum mare ”preoteasa” in ale justitiei ( si pe care o asculta @sorin ca pe dumnezeu
), arata ca lucrurile nu stau bine deloc la voi in ograda !
Si parca nici dvs nu va da rabdarea pe dinafara…
Sa ne pastram simtul umorului, zic, ca belele curg garla!
VV
elenick
Inca n au adoptat acele legi si deja au pierdut batalia.
Statele Unite si Europa ii trateaza ca pe niiste ciumati, iar pe plan intern au reusi sa si puna in cap , in nici macar un an mult mai mult decat a reusit basescu in 10: mediul de afaceri, sindicate, studenti, judecatori, politisti, diaspora, cam tot ce e dinamic in societatea romaneasca.
In plan guvernamental dezastrul este absolut; in afara ca si au mituit niste tzutzeri au praduit tot.
Pe “cea maimare crestere economica din lume” n au facut un metru de autostrada
Apropos, domnu deputat de Iasi, care faceati nare loby mare pentru Iasi Targu Mures (in campanie electorala, desigur!): cu cati bani ati bugetat autostrada asta in 2017? Dar in 2018?
Intreabă-ți prietenii de la DNA de ce nu s-a bugetat autostrada Iași – Tg Mureș.
Păi dacă n-aș avea răbdare și simțul umorului, v-aș mai răspunde pe blog? Nu avem de ce să fim neliniștiți, majoritatea a fost confortabilă.
*Blaga ACHITAT/trafic de influenţă/ fond
*Ghiţă ACHITAT/dare de mită, spălare de bani, instigare la abuz/fond
*Orban ACHITAT/folosire a influenţei/fond
*Pricop ACHITAT/complicitate la şantaj, instigare la fals/fond
*Bădescu ACHITAT/ luare de mită, abuz în serviciu/ fond
*Bîgiu ACHITAT/spălare de bani/fond
*Romeo Nicolae, vice ANAF ACHITAT/trafic de influenţă/fond
*Ariton ACHITAT/folosire a influenţei, participare la abuz/fond
*Vicol ACHITAT/fond/favorizarea făptuitorului, fals în înscrisuri,
complicitate la exercitarea fără drept a profesiei
*Videanu ACHITAT/fond/ complicitate la abuz
*Onţanu ACHITAT/luare de mită/fond
*Adăscăliţei ACHITAT/efectuare de operaţiuni financiare incompatibile cu funcţia, folosire cu rea credinţă a bunurilor/fond
*Bârsan ACHITAT/luare de mită, trafic de influenţă, folosire informaţii nedestinate publicităţii, abuz în serviciu/fond
*Silvian Ciupercă ACHITAT/luare de mită, folosire a influenei, abuz, instigare la abuz, instigare la fals, complicitate la folosirea cu rea credinţă a documente false/fond
*Oprişan ACHITAT definitiv/utilizarea creditelor în alte scopuri decât cele pentru care au fost acordate, fals şi uz de fals. abuz în serviciu
*Experte Oprişan ACHITATE definitiv/ favorizarea faptuitorului, abuz in serviciu si fals intelectual,
*Sandu ACHITAT definitiv/folosirea influenţei, abuz
*Mitică Dragomir ACHITAT definitiv/folosirea influenţei, abuz
*Călin Stoia ACHITAT definitiv/trafic de influenţă
*Bojin ACHITAT definitiv/conflict de interese, abuz
*Ruşanu ACHITAT definitiv/ 6 luni preventiv/ constituire de grup infracţional organizat, influenţarea declaraţiilor (11 infracţiuni), favorizarea făptuitorului, în formă continuată (39 acte materiale), folosirea influenţei de către o persoană care îndeplineşte o funcţie de conducere în cadrul unei persane juridice fără scop patrimonial, în scopul obţinerii pentru altul de foloase necuvenite
*Laura Chiţoiu/ACHITATA definitiv/constituire de grup infracţional, abuz
*Yassin ACHITAT definitiv/1 an şi 6 luni preventiv/trafic de influenţă
*Oltean/ dosar restituit
*Olguţa/ dosar restituit
*Dosar Lukoil(PCA PH, Negulescu)/restituit+s-a renunţat la o parte din acuzaţii
*Tiberiu Niţu/dosarul nu mai e trimis în instanţă
*Petrache/ dosarul nu mai e trimis în instanţă
*Buşoi/dosarul nu mai e trimis în instanţă
*Negulescu/liber.
Peste 130 de achitări definitive în dosarele DNA în 2017. Mult mai multe achitări nedefinitive. “Succese”. “Eficienţă”.
Dreapta/intuitia este in lumina, stanga/logica in intuneric…
Marind portretul se observa ca de fapt chelia nu este completa, ca aveti frizer bun, zambetul usor asimetric (asta nu prea imi place), si haine obisnuite care nu pot fi ale unui “imbogatit” dupa cum va numesc unii.
Cel mai mult imi place privirea, este la fel de puternica/ghidusa si in umbra si in lumina, simultan spune si ascunde povesti.