Tuturor celor care credeau în disoluția ideologiilor și în faptul că toate partidele sunt o apă și-un pământ, 2019 le-a dovedit contrariul.

 Anul care a trecut a arătat o demarcație clară între ideologiile de dreapta și ideologiile de stânga. După cum urmează:
- În februarie, partidele de dreapta au votat pentru dublarea alocațiilor pentru copii, iar partidele de stânga au votat împotrivă.
- În schimb, în decembrie, partidele de stânga au votat pentru dublarea alocațiilor pentru copii, iar partidele de dreapta au votat împotrivă.
Din această dilemă nu puteți ieși.

3 Responses to “Tuturor celor care credeau în disoluția ideologiilor și în faptul că toate partidele sunt o apă și-un pământ, 2019 le-a dovedit contrariul.”

  1. livia spune:

    Stapanii au hotarat, ciuma galbena s-a executat. Si de aceea guvernul PSD trebuia dat jos, iar Dragnea la puscarie: Romania NU trebuie sa aiba autostrazi, cel putin NU una peste Carpati; mici petecute pe ici, pe colo.

    https://www.dcnews.ro/comarnic-brasov-orban-acelasi-gest-ca-basescu-acuzatii-la-adresa-psd-ca-n-2004_724784.html

  2. livia spune:

    De ce nu aveti curajul sa spuneti ca autostrada Comarnic- Brasov, NU se va construi NICIODATA. Poate doar daca se scoala Vlad Tepes din morti si ne scapa de statutul de colonie de sclavi.

  3. edi spune:

    Vlad Tepes, cãnd se scoalã el din cazinoul lui, merge, în primul rând, la nevrozatele care cãnd nu mai stiu pe cine sã mai muste în ziua aceea încep sã batã câmpii pe diverse subiecte cu care, vaai, se aflã într-o relatie de profund paralelism si echidistantã.

    Sã ne rugãm lui ‘mniezãu-drãgutzul ca pe singura vale din România care chiar are un adevãrat caracter Alpin sã nu avem parte de un santier care o va mutila iremediabil si care va toca întreit nervii de azi ai bucurestenilor care-n weekend sau sãrbãtori asalteazã cu obstinatie Valea Prahovei.

    Pentru cã pe ei doar bucata aceea de autostradã îi obsedeazã pentru cã interesul lor se limiteazã doar la invazia periodicã a muntelui-cel-mai-accesibil-capitalei la poalele cãruia sã-si încingã el grãtaru, nuuu ?

    Pãi, sigur, e greu de priceput odatã si odatã cã o autostradã se face urmãrindu-se interesul general al transportatorilor care trebuie sã parcurgã, nu doar un drum de vreo 150 km DOAR în scop turistic, ci ea trebuie sã constituie un suport pentru vectorii mari, pentru subiectii care au ca interes destinatii nationale si internationale, prin conectarea apoi cu drumurile rapide de dincolo de frontierele românesti.
    …iar, alt “amãnunt” — de care pulimea-scriitoare nici cã-i pasã — este acela cã e mereu de dorit sã gãsesti varianta cea mai putin costisitoare si cea mai rapid fezabilã, ca duratã a constructiei. Cât despre impactul de mediu, am vorbit ceva mai devreme…

    Din cauza lãcomiei si incapacitãtii primãriilor [Sinaia si Busteni, mai ales !] de a privi lucrurile în perspectivã s-a construit haotic în intravilan si, apoi, în vechiul extravilan, astfel cã acum nici o amãrãtã variantã ocolitoare DN1 nu mai este posibilã, pentru a evita tranzitul prin respectivele localitãti, fãrã sã defrisezi iar-si-iar hectare de pãdure de brad si fãrã sã spargi muntele cu kilometri de tunele.

    Alternativa la Valea Prahovei este tot pe Valea Teleajenului [DN1A] si apoi pe Valea [superioarã a] Buzãului, spre Zizin, apoi Brasov, fiindcã e o zonã unde nu ai aglomerãri urbane, e un relief mai deschis, rocã mai putinã de dislocat, iar trecerea muntelui la pasul de cumpâna apelor este suficient de jos, 1080 m, comparabil cu pasul dela Predeal.
    [drumul forestier de pe Valea Doftanei, care se vânturã acum ca "alternativã", e vechea aberatie preluatã dela Dragnea..., se îngusteazã treptat printr-o vale adâncã care urcã spre 1300 m înainte de a trece dincolo, pe versantul brasovean]

    …asa cã cãnd te mai trezesti dup-amiaza cu gura uscatã, du-te la baie, bea energizantul rãmas în dozã si culcã-te la loc…, nu-ti mai face alte griji, dormi, cã sigur te-o trezi careva pentru masa de searã… !