Am devenit reprezentant al poporului în data de 9 febraurie 1990, ca membru în Consiliul Provizoroiu de Uniune Națională, din partea Uniunii Armenilor din România. Aveam, pe atunci, 31 de ani. Timp de zece ani, ca președinte al Uniunii Armenilor și, apoi, al Uniunii Forțelor de Dreapta, am fost cel mai tânăr lider de formațiune reprezentată în Parlament. Acum sunt, alături de Attila Verestoy, cel mai vechi parlamentar. Vechi, dar nu bătrân. Pe atunci, credeam că totul se va schimba peste noapte. Când cineva ne-a spus că vom avea nevoie de douăzeci de ani ca să știm ce înseamnă democrația, ne-am supărat pe el. Au trecut mai bine de douăzeci și cinci de ani și nu numai că nu știm ce înseamnă democrația, dar am început să uităm și puținul pe care îl știam.
Iată-mă, în fotografie, în spatele lui Ion Iliescu și Ion Diaconescu.

Așa fu să fie, cei din generația dumneavoastră au avut ghinionul să fie încă o generație de sacrificiu.
Ceea ce nu știu mulți e istoria schimbărilor de la dictatură la democrație. Dacă se fac pe îndelete se desfășoară fără zgomot prea mult, ca în fosta Cehoslovacie de exemplu. Dacă se desfășoară brusc iese cu victime spintecate sau spânzurate de stâlpii de iluminat, ca în cazul Ungariei în 1956. Iliescu, Măgureanu & Co. știau istoria asta și au avut grijă ca trecerea să se desfășoare cât mai lin. Și ca să fie siguri că nu le-a scăpat ceva au pus mâna pe economie. Numai că n-au făcut ca rușii după război, să deposedeze populația de sursele de venit, ca în cazul naționalizărilor și a colectivizării, ci au tergiversat și măsluit retrocedările, timp în care au provocat sărăcirea populației printr-o inflație nimicitoare. Astfel astăzi știm cui să mulțumim pentru înapoierea în care ne zbatem.
In Cehoslovacia, Ungaria și Polonia au existat structuri legitimate inca din vremea comunismului. Asta a facut ca ei sa nu treaca prin experienta FSN.
@VV
Un motiv în plus pt unii să vă înjure mai abitir!
Asa e! Mai ales ca nici nu m-am ramolit…:)
Soarta!
Dupa 27 de ani aceiasi poza de grup…………
Lasa vrajelile, ca era si Diaconescu…
Acum il reprezinta Dragnea.
VV,
avem tot dreptul sa ne suparam pe cel care a spus ca va trebui sa asteptam decenii pina la democratie. Pentru ca dinsul, Brucan, comunist ilegalist si ideolog al PCR, e un individ care a contribuit la aceasta operatiune de radere de pe fata pamintului a tot ce insemna elita romaneasca in anii ’48 -’50, a contribuit deci la premisele unei refaceri extrem de dificile a democratiei romanesti. (sa va mai dau o data citate din opera sa magnifica din Scinteia anilor 50 in care o sustinea cu putere pe nevasta-sa, Alexandra Sidorovici, procuror, sa ii nimiceasca pe un Iuliu Maniu, Bratianu, Radu Gyr si pe multi altii?
In plus, oportunist de ultima suta de metri a comunismului, nu cred ca si-a dorit democratie ci perpetuarea in alta forma a autocratiei intr-o lume in care ideile comuniste si constructiile sociale comuniste (de nisip si cenusa) se prabuseau. Am convingerea ca stia foarte bine despre capacitatea cameleonica a fostilor nomenclaturisti, securisti sau cum s-ar numi, ca s-a dorit o perpetuare a lor prin infiltrare a oricarei miscari de stinga sau de dreapta si preluarea acestora de catre aceleasi minutze rapace in drum spre “occidentalizare”.
Nu era un profet ci un cinic, facea cronica unei devalorizari si vinzari anuntzate a societatii romanesti: in 1988 marele dizident a stat sase luni in SUA si a avut legaturi cu Dept of State – marele dizident si prieten al securistului sef, al lui Iulian Vlad, putea sa plece cind dorea si unde dorea si s-a si vinturat intre SUA si Gorbachev in 87-88. (abia in martie ’89 a fost pus in arest la domiciliu, convenabil, citeva luni inainte de decembrie, ca sa dea bine, sa-l legitimeze, sa se treaca sub pres faptul ca a avut, decenii lungi, altfel de convingeri). A fost o codoasa politica intre interesele vestului, rusilor si nomenclaturii romanesti in partea noastra de lume, nu un profet.
Nu, iertati-ma, nu iau spusele lui Brucan drept profetie….Iar ca noi am dansat tontororiul manipularilor de tot felul mai bine de 25 de ani dupa cum si-au dorit si ne-au cintat brucan si ai lui, e cumplit, si e cazul sa ne trezim. Nu se face primavara cu o floare, dar macar a realiza ce si de ce a spus Brucan prin “profetia” sa in ’89 e necesar.
Nu, n-am uitat nimic din democratie ci nu am invatzat nici macar abecedarul acesteia, am invatzat doar cum se mimeaza, vorbim de democratia limitata la coaja, la vot, si la transformarea acesteia intr-un elastic care sa acomodeze toate abuzurile posibile sub fraze sforaitoare cum ar fi constitutie, stat de drept, lege, “dreapta”, “stinga”….
Ai dreptate ca trebuie sa ne trezim…
Aici ai mare dreptate. După răpunerea conducătorului gangsterii cocoțați la putere de ocupantul sovietic știau bine ce le poate pielea. Brucan n-a făcut decât să ne avertizeze de ceea ce va urma. Era un avertisment nu o profeție. Ceaușescu s-a dovedit a fi coada șopârlei comuniste.
Cris,nimic de adăugat ,nimic de eliminat .Trist .
Cu alte cuvinte, Brucan a spus de fapt ca ii va trebui vreo 20 de ani gastii devalizatoare nomenclaturisto- securiste sa puna mana pe toate asseturile acestei tari, sa se infiltreze in toate paturile sociale, sa preia COMPLET conducerea tarii si toate parghiile de control.
S-au miscat cam greu, daca erau mai destepti/capabili nu dura atat!
@elenick
s-au miscat foarte repede raportat la perioada in care s-a realizat. secu a pus mana pe tot incet incet din 89 pana azi. De aia nici nu exista capital romanesc. In cei doar cativa ani de guvernare tariceanu nu se putea crea capital romanesc.
Azi nu mai sunt “pe piata” decat ei cu firmele lor (firmele secu precum hexi pharma). Destepti nu sunt dar “capabil” sunt. Pot schimba imediat sau foarte repede orice a fost votat de catre elector.
Sa ai atatea mandate…e o treaba. Ar trebui scrisa o carte despre Parlamentul din ’90 si evolutia lui pana astazi.
Imi pare rau ca n-am tinut un jurnal…
Noroc cu blogul! :)))
Ma intristasi, varujane varujane!
Mi aminti ce tanar eram, futu i!
PS: spuneti i lui @cris (fiindca nu vorbesc cu ea) ca este foarte bun textul anterior.
Blogul e recent, din 2009, parcă.
Da.
Tinerel, ca mine.
Mda, misterul Burnei incepe sa se lamureasca. Desigur ziarista respectiva nu e tolontan, nu preia nimeni ce spune, nu conteaza….
https://www.bugetul.ro/dezvaluiri-din-cazul-burnei-procurorii-obliga/
“Pentru că am dorit să verific povestea Lilicăi am sunat-o pe Emilia, (cea care a pornit scandalul – inteleg) fără să-i spun cine sunt. I-am sugerat că m-ar interesa să depun o plângere împotriva medicului Burnei. Și nu am mințit cu nimic. Dacă m-ar fi convins că medicul este un monstru, din calitate de jurnalist de investigație, aș fi mers la procurori să le prezint și concluziile mele. Au fost voci care mi-au spus să stau de-o parte pentru că aș putea supăra pe cineva și s-ar putea să suport consecințe. Am zâmbit. Mi-am amintit de oamenii, care la revoluție au luptat pentru libertate. Totuși, nu ne-am întors în comunism. Cred…
Dar iată ce mi-a spus Emilia. Că mă pot constitui parte civilă într-un proces de despăgubiri și că statul îmi dă bani, că nu voi plăti avocații, dar că după ce judecătorii dau verdictul, dăm un procent din banii obținuți avocaților. „Pe partea cu neglijența iei bănuți. Dacă voi vreți să vă luați banii, șpaga voastră..”. îmi povestea Emilia, printre altele.
Apoi mi-a spus ceva care m-a lăsat mută. „Medicii au văzut fișa ta. Au luat toate fișele și știu care sunteți ciumpăviți. Procurorii v-au scos dosarele. Și o să va sune pe toți. Procurorii or să va OBLIGE să depuneți declarații. De frica lui Burnei unii medici au vorbit și știu care sunteți ciumpăviți. Doctorii știau dinainte, dar nu putea spune dinainte. Dosarele se scot și se verifică cu niște medici. Se uită în foaie și-și aduc aminte și zic uite sunt ciumpăviți”.
Eu nu eram ciumpăvită, dar procurorii știu că sunt. Dacă am rămas cu cel mai mic defect după operație, mă pot alătura parte civilă și cer bani. Cam asta am înțeles eu de la Emilia, care mă întreba dacă Lilica merge perfect acum. Nu mai știa exact că de fapt Mădălin fusese pacientul. Iar eu… eu i-am spus că nu vreau încă să-mi dezvălui identitatea. A dedus ea că aș fi „ciumpăvită” și „schingiuită”. Folosește mult cele două cuvinte.
Deci clar trebuie să depun urgent o plângere împotriva lui Burnei după această convorbire. Tot Emilia mi-a spus că de frică, medicii nu au vorbit până acum și că nu-mi poate spune mai multe, dar că doctorii au prins curaj și povestesc despre cum a schingiuit Burnei copiii.
I-am spus la final că sunt din presă, după ce i-am repetat pe parcursul convorbirii că nu vreau încă să-i spun numele meu. Cu toate acestea ea a continiat să-mi spună. Multe lucruri. Când am închis telefonul, m-am cutremurat. Apoi mi-au dat lacrimile.”
*****
Apare ca o cirdasie de tip delatiune intre unii care se gindesc sa faca niste bani si niste procurori care cine stie ce interese servesc.
Am apucat sa ma informez despre Burnei, dar indiferent ce mi se spune sau citesc un singur lucru conteaza pentru mine, a fost selectat de Pezamosca, acesta ii este maestrul si l-a format pe felul lui, acela de a nu avea decit profesiune in loc de viatza, de a nu iesi din spital cu lunile. Pe Burnei nu-l cunosc, pe Sandi Pezamosca de cind ma stiu pe mine si e cea mai buna garantie pentru probitatea profesionala a ucenicului sau. Drept care nu am ce sa mai discut, m-am lamurit. Ca I se pune in scena asa ceva… ma gindesc ca daca Pezamosca traia inca, si lui I se putea pune in scena asa ceva, in batjocura fatza de o viatza de munca.
Iar in ce priveste ce spune aceasta Emilia ca s-ar fi facut experimente pe ea si a fost schingiuita https://www.bugetul.ro/misterul-experimentelor-doctorului-burnei-dezvaluit-sfarsit-de-o-pacienta/
Interesant:
“„Ultima urmă de vrajă a sfântului Burnei s-a risipit când Emilia a ajuns la clinica Rizzoli din Italia, cu ajutorul unei fundații, iar medicul de acolo a confirmat: „A zis că am fost un experiment.”„, se arată în articolul dramatic publicat de Casa Jurnalistului. Este atașat și un document în limba italiană, care să ateste spusele femeii. Întrebarea este: l-a tradus cineva? Procurorii l-au tradus? În referat ei fac referire la EXPERIMENTE. Ne întrebăm pe ce bază? Iată traducerea documentului emis de medicii italieni în urma vizitei Amirei. (….)
In scrisoare nu se spune ca s-ar fi facut un experiment, ci ca pacienta nu are durere, schiopatatul nu e din cauza osului sau articulatiei pe care s-a operat ci din cauza muschilor atrofiati, ca nu are durere ( in ce priveste gradele de flexie, va spun eu fiindca fac reabilitare fizica si am operati pe sold si genunchi cit cuprinde, are mobilitate buna), si ca nu are nevoie de nicio alta interventie chirurgicala fiindca s-a facut pentru ea tot ce s-a putut.
****
Mda, asta e… Elenick imi pare rau, am avut dreptate sa nu ma alatur la ce considerai tu ca fiind extrem de “emotionant” si pentru mine ceva urit mirositor. Evaluarea de la clinica italiana e cea mai buna dovada -s-a facut tot posibilul, cu rezultate bune in conditiile date, nu e nevoie de nicio alta interventie.
Uite de asta nu mai vreau sa citesc tolontanisme si consider ca nimic nu e mai grav si daunator decit un dram de adevar inconjurat de o multime de minciuna.
Cris,
NU e nicio contradictie intre ce s-a prezentat anterior si ce a “descoperit” aceasta jurnalista de la “Bugetul” – site afiliat “Stiri pe surse” (oficina PSD la vedere , atat timp cat nevasta lui Iosif Bubble -proprietrul site-ului, Diana Tusa, este in prezent deputat PSD).
Practic cei care se considera “prejudiciati” au facut plangeri la parchet, si desi sunt cauze individuale, au angajat acelasi avocat care sa ii reprezinte pentru a plati mai putin. Evident intre ei vor fi si profitori care, nemultumiti sau nu, sa caute sa obtina niste bani… DAR, parchetul discuta fiecare dosar de pacient in parte cu specialisti, si NUMAI acele cazuri susceptibile de culpa medicala sunt luate in considerare. Fii sigura ca documentul italienilor este tradus (autorizat) la parchet, altfel NU poate fi luat in considerare ca document judiciar, … este o chestie valabila la orice cauza in justitie.
Cat despre “conflictul de idei” dintre cele 2 jurnaliste… nu poate fi un motiv sa tragi concluzii pripite… e de preferat sa te raportezi la fapte; s-ar putea sa descoperi un adevar urias si incercari disperate de a fi “minat” prin minciuni marunte colportate de manipulatori/mincinosi de meserie!
Deocamdata argumentul pe care-l aduci este Diana Tusa pesedista nevasta lui Buble…. cind eu vorbesc de Burnei, si de o a doua opinie medicala din Italia… adica dai ca replica ceva complet irelevant, regret. E saracacios intelectual si din start semn de manipulare : guilt by association se numeste tipul acesta de manevra, si e o varianta de ad hominem. Asociezi pe nevasta lui buble care e pesedista si gata, atunci burnei e vinovat ca e ‘aparat’ in ziarul unuia a carui nevasta e pesedista
Splendida logica si foarte convingatoare, Pina mai ieri stiri pe surse aveau partinire la PNL. Daca tot la pnl era acest site si aceeasi ziarista facea articolul respectiv, atunci era Burnei brusc liberal, si vinovat fiindca se publica un articol pe un site liberal? Sau era din start “curat” ca e “de dreapta”, mai degraba? Ok, deci toti medicii tinind de PNL sunt curati aprioric si cei banuiti de pesedism sunt vinovati si fara macar gindire logica darmite judecata. Politica de cadre de tip sovietoid adica, pusul la gazeta de perete a dusmanului de clasa in era internetului, in fond demna de tribunalele poporului ale lui brucan pe care tocmai l-am pomenit….
@cris
nu ai inteles ca Burnei este apriori vinovat numai ca l-au saltat “oamenii sistemului”? Oameni care nici macar sa traduca nu sunt in stare (cam cum e si tudorica). La “gade” direct cu medicul respectiv. la “gade” cu oricine nu gandeste ca “ei” ca “oamenii sistemului”.
Tara lui prapura voda zau asa.
Nu acesta SPS e argumentul , ci restul.
Despre Stiri pe surse am mai afirmat ca e o “buda” a jurnalismului care NU isi produce autonom informatiile/continutul ci colporteaza pesudostiri de peste tot carora le pune un titlu”bomba” (de multe ori fara legatura cu continutul)
Mare parte din info sunt deci, furate, ca doar nu platesc nimic pt ele, iar asta se intampla de cand s-au infiintat, nu de pe vremea PSD-ului sau PNL-ului.
Eu il deschid deoarece sunt ff rapizi si aflu chestii pe care le verific apoi din alte surse (agerpres, de ex)
E ca si chestia cu hexipharma…
ca si “resuscitarea nu se face pe caldarim”
OF ! In domeniul nostru regula este “sa fie judecat de egalii sai”, nici eu chit ca sunt tot medic nu ma pot pronuntza, fiindca am interferentza doar limitata cu domeniul ortopedie. Nu sunt tocmai un novice, fac reabilitare fizica, am avut pacienti chirurgicali cu miile pina acum, si am bunul simt sa astept o evaluare in domeniu. Asta e medicina, atit de complexa incit trebuie sa ai retinerea sa nu judeci pe altul cu usurintza si sa te exprimi in anume limite. Mi-e deci foarte greu sa ii inteleg pe cei care se pricep in mod egal la fotbal si la medicina…cum ii spuneam lui Adam, atitudinea asta de a te considera competent in orice tine de egalitarismul bolsevic si are exact aceeasi functie ca si in bolsevismul anilor 50 romanesti, infieratul in gazeta publica si tribunalul poporului.
“Ca si chestia cu hexifarma”… zilele trecute au venit rezultatele din Cehia: probele trimise la analiza nu corespund specificatiilor tehnice, fiind diluate in proportii diferite.
Institutia romaneasca care ar fi putut face asemenea analize si a pierdut acreditarea in … 2007, economia “duduia”, remus truica prospera … :)))
Vremuri bune!
VV
asta cu hexipharma deja a fost aburita, in mod normal analizele trebuiau facute pe loc, pe loturi, cu numar de lot, provenientza, etc, cum se face la produsele medicale intr-o lume [ati vazut probabil, cutiile de medicamente au un cod imprimat. Are un scop, ca in cazul unui accident al unei reclamatii, etc, sa poata fi identificate cu toate caracteristicile de productie - unde s-a facut, cind, care sunt caracteristicile tehnice ale locului respectiv, etc. in timp minim, ore maxim zile. E conventie internationala. O stiti cel putin din filmele politiste in care un cadavru care are o proteza oarecare (tija, suruburi, silicoane, valve, pacemaker) e identificat dupa numarul acelei proteze: acest numar e ca o amprenta, se pune in programul de cautare si acesta iti spune imediat unde, cind, la cine chiar, s-a folosit compusul sau dispozitivul medical respectiv. ]
Asa se face de pilda ca in State, la un accident de acest tip, recent, pe compusi steroizi injectabili folositi in epidurale si avind ca rezultat meningite fungice s-a dat alerta in citeva zile, rezultatele finale ale investigatiei intr-o luna (au fost peste 60 de morti fiindca meningita fungica e foarte grava, a fost un dezastru cu toata rapiditatea de miscare a CDC) S-au dat rezultatele cu lista completa: fiola cutare fabricata la data de in locatia n, a fost la spitalul cutare, si se leaga cauzal de imbolnavirea pacientului x .(cind a fost hexipharma? acum 9-10 luni? si e raspunzatoare de toate infectiile din Romania de nu stiu citi ani? Serios? pe ce dovada?) E un proces foarte strict si extrem de rapid.
Si eu fac steroizi injectabil in articulatii, alti colegi ai mei fac epidurale, adica am trecut pe viu si direct interesat prin aceasta alerta de fiole contaminate cu fungi si modul in care se rezolva, acum vreo patru ani.
****
Am mai dat o data link-ul acesta, fiindca m-am mirat foarte de modul absolut diletant si haotic in care decurgeau investigatiile referitor la hexi pharma. Asa se face o analiza:
https://www.cdc.gov/hai/outbreaks/meningitis.html
- vedeti foarte clar pe hartile de pe site exact in ce locatii s-au folosit fiolele contaminate, spital, ce numar de lot au fiolele, cite cazuri si cu ce diagnostic. Adica o precizie care nu lasa loc la niciun fel de discutie. Desigur la hexipharma putem astepta asa ceva si pina la pastele maimutelor.
*****
Sa trimiti niste bidoane de nu se stie unde, din fabrica?, din spitale?, care au fost ulterior stocate nu se stie unde luni intregi dupa izbucnirea unei asemenea probleme, si care Dumnezeu stie daca au vreo legatura sau nu cu infectia cuiva, e caraghios de-a dreptul si nu poate convinge decit pe cei cre n-au habar.
(de ce e important termenul luni: produsele astea au shelf-life, perioada de valabilitate, prevazut in anume conditii – un an la temperatura in jur de 20 Celsius in genere: le-ai stocat o luna intr-un deposit cu temperatura peste 30 grade vara, sunt deteriorate si deci ineficiente sau pot parea diluate fiindca din punct de vedere chimic substantele respective s-au descompus – e doar un exemplu ca sa va dati seama de ce sunt analize sensibile inclusiv la factorul timp).
In fine vom vedea si cum se pune o ultima stampila naclaita de diletantza si scandal si pe acest caz…. vai ce bine ! sunt incintata….
Vom vedea ceva similar si la Burnei, dupa ce va fi purtat prin tribunal cu lunile si anii, si in multe alte cazuri… fiindca nimic nu se schimba, ca a fost gripa aviara, ca e hexipharma, ca a fost explozia aceea de E coli toxigen, ca e povestea cu transplanturile e tot o apa si-un pamint….adica namol si praf in ochi. Lipseste ceva esential, profesionalismul, acuratetea, dorintza reala de a proteja oameni, responsabiliatatea reala …. sunt toate “compensate”, adica inlocuite, de dorintza de scandal si de circ.
E socant.
Nici faptul că Burnei a fost ucenicul lui Pesamosca nu este un argument. Un maestru te selectează când ești tânăr, văzând în tine un potențial intelectual-profesional. Ce se întâmplă însă cu caracterul tânărului ulterior, nimeni nu poate prevedea.
Eu cunosc niște oameni pe care mărirea profesională i-a transformat monstruos.
Desigur nu se poate sa iesiti din bolsevismul nivelator si va mai si dati liberali, adica oameni care respecta diferentele, individualitatea: consideri ca relatia dintre un medic si maestrul sau e acelasi lucru cu acea “colegialitate” dintre doi gunoieri care isi impart un tomberon si diontre manichiuristele care isi impart o oja? Nu draga, in medicina asta e regula, maestrul influenteaza major dezvoltarea celui pe care il allege ca ucenic, ce isi impart nu e o oja ori o cafelutza ci ani de munca intr-un domeniu in care specificul este ingrijirea oamenilor, viata si moartea. De aceea si juramintul hipocratic are particularittile lui: prima linie din declaratia de la Geneva adica forma international recunoscuta si respectata inclusive institutional a juramintului hipocratic si este “Voi pastra profesorilor mei respectul si recunostinta care le sunt datorate”, llinia a sasea “Colegii mei vor fi fratii mei” – ca dumneavoastra luati asa ceva drept “mafie” va priveste, nu concepeti notiunea de solidaritate si respect professional fiindca probabil nu ati trait si vazut asa ceva si nu e vina dumneavoastra – dar aceasta e declaratia internationala a acestei profesiuni semnata imediat dupa declaratia drepturilor omului in 1948.
In ce ma priveste respect deosebirile, sunt domenii care au particularitatile lor, exista meserii grele si in care relatiile dintre oameni sunt diferite de impartitul unei cafele si a unei suete ( cei care raspund in cazuri de urgentza, cum sunt pompierii, sunt dispusi la a-si ignora propria viatza in favoarea altora, dar si meseriile in care solidaritatea inte oameni face diferenzta intre supravietuirea lor si deces, cum sunt minerii de pilda) Un miner nu e o coafeza, pompierul nu e secretara care sta comod la un birou si raspunde la telefon, un medic nu e un gunoier. In plus ma exprim cu grija, nu consider ca e un argument pentru altcineva, am spus foarte clar: pentru mine ca medic este insa important, treaba oricui altcuiva ce gindeste, adica am spus, clar si deschis, ca am acest ‘subiectivism’ nu ca ar fi un argument valabil pentru oricine altcineva. Chiar nu stiti sa cititi romaneste?
Si nu, asta nu ma impiedica sa gindesc clar si sa urmaresc in continuare acest subiect: acest pacient, conform cu opinia unor medici din Italia, nu are de ce sa fie in pat asa cum s-a prezentat, nu are limitari articulare majore ( flexia maxima a soldului si genunchiului la mers este de 30-35 grade la orice om normal, adica mult sub capacitatea de flexie a soldului si genunchiului la aceasta pacienta, flexia soldului la 90 de grade e ce astepti si la o inlocuire de sold de pilda, 90 de grade e ce astepti la cineva care dincolo de mers trebuie sa se aseze si sa se ridice dupa o operatie de sold, la un genunchi inlocuit astepti cam 110-120 grade) ci de atrofie musculara- ceva ce tine de recuperare si kinesioterapie nu de ortoped, nu are durere cu aceste manevre de flexie deci durerea nu e factor limitant, si nici nu ar fi declarat ca “s-au facut experimente” asa cum s-a prezentat in presa. La Hexipharma nu s-a urlat ca se vrea analiza din strainatate? pe cei de la colectiv nu I-ati dorit in strainatate? – aaa, ce spun medicii din alte parti e la fel de luat in seama doar cind ne place.
Asta-i tot ca evidentza medicala acum, evaluarea italiana, si ceva ce pentru mine are sens ca evaluare, mai departe vedem. Din converstaia pe telefon a ziarstei cu mama acelei paciente care a si pornit aceasta actiune, nu e cineva intimplator din grupul respective ci cea care a facut primul denuntz, si aceasta doamna a contactat singura alti pacienti pe care nu-i cunostea si la datele carora nu avea cum sa ajunga normal – apare clar dorintza de bani si de a racola pe cei doritori de bani si e normal sa punintrebarea: cine i-a dat acele numere de telefon cind datele altor pacienti ar trebui sa fie confidentiale.
Nu am contrazis-o pe elenick si nu vad de ce sare ca arsa si aduce argumente politico-mediatice, ci am spus consider ca am avut dreptate sa am reticentze si sa nu doresc sa ma iau dupa chestiuni lacrimogene si diletantism, sau dupa tolontanisme, si sa ma apuc sa arunc cu pietre in cine doreste dumneaei si cind doreste dumneaei. Scuze, nu am talent de gloata, nici de facebucism nici de altele asemenea, ce sa fac, am si eu minusurile mele
Eu nu am spus că știu care este adevărul în cazul lui Burnei. Doar tu ai certitudini pe aici. Anti-dna-ismul fanatic e la fel de periculos ca lupta oarbă anti-corupție.
În schimb, știu destui medici care iau mită și care te-ar lăsa să mori dacă nu le dai bani. Știu și diagnostice greșite, pe propria piele. Iar ca mine sunt mulți. Dar, deh, nu contează experiența directă a unor oameni cu medicii, ci doar parti-pris-ul de breaslă.
“Pare ca e” nu e o certitudine, ci interpretarea ta ca ar fi o certitudine, fiindca asa v-ati invatzat: oricine va contrazice in sensul moderatiei e “penal” si “apara penali”. Si nici nu ma refer la toti medicii, nu gindesc la galeata nici la bine nici la rau ci aici se discuta medical Burnei. In schimb gindesti tu la galeata spunind “Stiu medici care…”. “Nu conteaza experientza directa”…. serios? adica nu-ti inchipui ca la rindul meu am membri de familie ori prieteni care se duc la alti medici din Romania, mai dar cum le stii tu pe toate ca o fata mare …. Da, eu insami as scoate bani din buzunar, ca plata a ingrijirii, si stii de ce, si mai ales de ce cu mare stinjeneala, cu rusine ? nu fiindca acela ar fi un nemernic, ci fiindca e platit nici a suta parte din cit are un medic din State sau Germania pe drept si ca egal al lui. Stii cit e platit un ortoped aici? Nu, iti spun eu, spre jumatate de million de dolari pe an pentru chirurgul ortoped obisnuit, un om cu specializarea lui Burnei in jur de 800.000. Cu cit platiti un ortoped in Romania ca salariu? Cu cit platiti pe Burnei ca salariu ? Pe cineva care a muncit cam asa de greu? http://www.vedeteblog.com/2014/04/biografie-dr-gheorghe-burnei-sef.html Din partea mea ce sa spun citind asa ceva: ca trebuia Burnei sa se duca invirtindu-se in Anglia, si sa nu mai stie de Romania, a facut o greseala enorma ca a ramas. Si asta e nimic, i-am vazut cv-ul integral, da search gheorghe burnei cv si apare imediat, e document word de asta nu pot da link-ul direct.
“Parti-pris de breasla”, ia te uita, chiar dau deasupra un principiu medical international, asta e parti-pris, te pomeni ca o fi chiar conspiratie internationala daca e document oficial, toti doctorii din lume sunt mafioti, si Hippocrat acum mii de ani deasemenea. Multa minte mai ai …
pardon, ce cv? uitasem, pe dumneavoastra v-a incintat un mucos de semirezident cu cv de o pagina, umpluta la graba si cu seminariile la care a fost spectator, ca sa dea bine… era tehnocrat, domnisorul chilotel si patratele pe burta adica, propunerea lui Ciolos la ministru de sanatate. Vai, vai, vai ce de ridicat in slavi era domnisorul dupa unii de aici, si numai cind imi aduc aminte ma pufneste risul. Deci ce ma stradui eu sa vorbesc de CV-ul lui Burnei, aveti alte criterii de evaluare si eu imi pierd timpul. Hai pa
Cred că vorbim de lucruri distincte. N-am zis absolut nimic de pregătirea lui Burnei, și nici de vinovăția lui. Însă, general vorbind, dincolo de acest caz, caracterul nu însoțește imperativ un specialist într-un domeniu.
Apropo, de ce ar fi, de pildă, o cospirație mondială împotriva lui Burnei?!
Mă confunzi, n-am susținut niciodată guvernul lui Cioloș, dar nu sunt nici ca tine, care împarți lumea în buni și răi. Bunii fiind, evident, cei din tabăra anti-DNA.
Chiar nu stii sa citesti, sau ai baut ceva si vezi aburit? Ma refeream la Conventia de la Geneva in ce priveste statutul medicului care stabileste inclusiv relatia dintre medici si pe care nu stiu cum niste imbecili din Romania le interpreteaza ca “mafia alba”. Ce are Burnei cu nu stiu ce conspiratie mondiala?????? – Tu citesti macar ce spui daca nu citesti ce spune altul ? Gata, hai pa ca am altele de facut
lamureste-te si singur.
De ce ar vrea “sistemul” sau mulți alți oameni să termine un medic bun? Că așa reiese, că ar conspira toată lumea să-l termine. E cumva și politician Burnei ăsta?
@ VV
Minunat. Ati avut un parcurs minunat in cei 27 de ani! Pentru Romania a mers ceva mai prost… dar asta nu e asa de important.
Ati ajuns coleg cu Basescu! N-o fi el chiar Mihai Viteazul, dar totusi!
Ia uitati-va ce ziceam eu in august 2014 dupa minunata fuziune cu pd-ul:
sorin gyorgyfalvi spune:
august 9, 2014 la 12:08 am
@ Adam Mares
nu exista pact cu PD-ul fara basescu…
bineinteles ca n-au tratat cu el direct, ci cu greii PD-ului, cu Videanu (pe care nu-l vezi la fata zilele astea, dar o sa apara), cu Stolojan, cu Blaga, samd
La momentul oportun o sa apara si basescu! Va fi senator PNL in 2016. El e artizanul din umbra la toata constructia, si in el isi pun pnl-istii sperantele (cei care au pnl-ul pentru interesul lor personal).
Intre timp poporul e manipulat in sensul: e bine ca DNA-ul s-a pus pe ei! Lasa sa-i arda, ca prea s-au imbogatit!
Chestia asta prinde bine la prostime, care nu are timp sa sesizeze ca DNA-ul va lua doar din tabara adversa, si doar pe cei care nu se conformeaza. DNA-ul i-a capiat pe liberali, si asta s-a facut ca PNL-ul sa-si respecte promisiunea de alianta.
N-ai vazut ca de cind cu alianta s-a terminat si stresul pentru PNL?
Toate calculele astea vor da insa gres pentru liberalii naivi, care credeau ca basistii au devenit fratii lor! Ei vor fi inlaturati ca niste masele stricate incepind cu ianuarie 2015. Urmareste doar sa vezi citi din fostul PNL vor mai ajunge pe liste la localele din 2016…
De-asta zic, dupa ce va fi curatat PNL-ul de pnl-isti vechi, basescu va fi adus ca un guru, va fi prezentat ca solutia salvatoare a tarii de PSD-isti
Dar si calculele basistilor sunt gresite! Ei au imresia ca pot prosti poporul dupa cum au chef. Nimic mai fals. Chiar daca in decembrie le va conveni ca Johannis va fi rupt in doua de catre Ponta, in mod sigur nu le va mai conveni ca in 2016 la locale vor mai lua doar un sfert din numarul cumulat de primari PNL-PD de azi, iar la parlamentare tot partidul asta minune va scoate un scor sub 20%. Cealalta parte a electoratului de dreapta va merge catre Tariceanu, care cred ca va scoate un pic peste 10%. Si vom avea un parlament cu un PSD de peste 50% (cu UNPR-PC).
http://vosganian.ro/?p=5378&cpage=7#comment-262528
No other coment!
Nu prea ți-a ieșit cu ALDE peste 10%.
@ Adam
aici nu puteai raspunde mai “penelist” cu putinta: deci ai remarcat ca am greesit la alde, dar despre ceea ce am nimerit la fix cu doi ani jumate inainte de a se petrece taci chitic!
Acum, cchiar n-aveam de unde sa ghicesc ca se vor uni cu PC-ul, ca atunci as fi dat procentul corect de 6%!
Aia i-a tras pe ei in jos! Am inteles unirea aia prin prisma necesitatii de sedii si acoperire nationala pe care alde nu le avea… Acuma sa judece ei daca 4-5% procente pierdere meritau cit faceau sediile alea!
Nici cu Iohannis rupt în două de Ponta n-ai nimerit-o!
Deh, de-aia sunt si atit de suparat acum, subestimasem puterea sistemului! Desi eram foarte constient de ea! Sincer, nu ma gindeam ca voturile oamenilor pot fi asa de usor aruncate la cos! Pentru ca doar nu-ti imaginezi ca au aparut din neant 1.5 milioane de oameni fara o “munca” foarte asidua a sistemului!
Pentru Romania nu a mers ceva mai prost. A mers altfel. Pentru unii mai prost, pentru altii mai bine.
Da, ati zis perfect: a mers bine pentru cei din sistem, si prost pentru toti ceilalti!
Dar despre precizia cu care v-am prezis viitorul cu doi ani jumate inainte nu ziceti nimic? Nu va da de gindit treaba asta? Nu va seamana deloc cu cronica unui dezastru anuntat dinainte si foarte predictibil prin prisma extrem de proastei decizii de “unificare a dreptei”?
Nici măcar unificare nu a fost, ci predare pe tavă a PNL-ului. Un management catastrofal al lui Antonescu.
Da, asa m-am si exprimat la vremea respectiva! adica pe vremea cind multi pe-aici avea tot felul de vise!
Ideea unificarii dreptei dupa parerea mea a fost cea mai proasta si mai stalinista idee politica din ultimul deceniu! S-a vrut punerea pe acelasi calapod a tuturor votantilor de dreapta fara sa se tina seama nici macar de faptul ca si dreapta si extrema dreapta tot dreapta se numesc! Nu mai zic de “dreapta” fara ideologie (nici de dreapta nici de stinga)…
VV era cu pesediștii, la conferința de după semnarea protocolului. Parcă puțin stânjenit?!
Da, la asta ma gandeam si eu.. am scris postul de mai jos cam in acelasi timp cu tine!
M-ai demascat
VV,
Nu stiu de ce am presentimentul ca in viitorul guvern supertrambitat, al carui PM este secret de stat – na, iaca rima populara! -, domneste o autosuficienta si o ”superioritate” aroganta a liderilor – Dragnea in primul rand, ca parca n-ar mai avea nevoie de competentele si expertiza unui stralucit economist, cum sunteti dvs! As vrea sa ma insel, dar cred ca Yesmen-ii vor fi mai bine pozitionati decat dvs, cei cu un profil mai sters sunt numai buni sa straluceasca steaua noului Mesia de Teleorman !
Pragmatic vorbind, Ministerul Economiei nu il vor lasa pesedistii din braate, la fel si cel al Finantelor iar la dep. Energiei pare mai bine ”aspectat” d-l Gerea, care respecta profilul enuntat mai sus…
Cred ca o sa aveti mai mult timp de scris…
Tu chiar ai vrea ca VV să fie ministru în guvernul ăsta? După toate promisiunile SF ale PSD-ului?!
Nu stiu, ar trebui sa ”traga” ei de dansul… tocmai pentru ca au facut promisiuni – fara numar, fara numar , doar o minte luminata poate sa discearna esentialul intr-o mare de promisiuni populiste…
Nu cred ca ma potrivesc in peisajul asta.
Eu nu os a fiu in Guvern. Sunt, cum se spune, „high political profile”, nu ma potrivesc la un Guvern debalansat ca acesta in favoarea stangii politice.
Motivul pentru care mai arunc un ochi pe aici este acela ca ma distrez grozav.
Acum, fara suparare, dar dvs. v-ati luat cum se spune “high political cafteala” de la un partid entry-level, ca USR.
@VV,
Sper ca d-l Tariceanu realizeaza ca va deconta politic la greu toate greselile, populismele si dezechilibrele guvernului, iar daca vor fi si decizii bune, toti laurii vor merge la Dragnea! Sa cautionezi o politica guvernamentala eminamente de stanga cu efecte economice dramatice pe termen lung… nu stiu ce castig aduce pentru Alde! Practic sunteti obligati sa dansati, dar muzica o fac altii!
Pt dvs. exista un termen de specialitate :”overqualified”, adica mult ”peste” cerintele postului care presupune mai degraba un executant docil a ceea ce se ”cloceste” la sediul PSD din Kiseleff, decat un vizionar, cu practica elocventa, cum sunteti dvs!
Pupincurist mic…cu viitor mare in politica.
Elenick e “consilieră personală”?
De regulă, de acolo se recrutează marii politicieni.
Beleaua e că faceți parte din guvern și o să vă luați porția de oale sparte laolaltă cu Dragnea & co. V-am mai spus-o, chiar dacă nu vreți, vă legați numele de toate măgăriile care vor fi făcute de actuala majoritate. Sunteți acolo, nu puteți spune că n-ați văzut, că erați cu spatele etc.
Regula e simplă, pentru orice formă de neînregimentare există instituția demisiei de onoare. O demisie la timp face loc pentru reluarea activității mai târziu. Dar nu o demisie ca alui Ponta după Colectiv. Aia e demisie de frică, cu urme de bombeu pe turul pantalonilor. Cine nu demisionează când trebuie n-are ce să mai zică la vremea bilanțului negativ. Și n-aveți teamă, o să aibă grijă matelotul să-i bage pe gât lui Dragnea toate bilele negre care se vor aduna.
Se complică situațiunea. Ambasadorul rus la Ankara a fost asasinat.
@ VV
intrebare de 10 puncte:
In contextul in care am vazut la tv o lume fericita, oameni la parlament discutind ca si cum Iohanis a dat deja mandat psd-ului pentru formarea guvernului, oameni discutind ca si cind nu mai e nimic neclar, Iohan insusi tacut total azi, intrebarea care ma roade: s-a facut iarasi ceva aranjament de coabitare pe sub masa?
Daca e iar coabitare… pe dvs pe alde va asteapta vremuri grele! V-o spun de pe-acum, la urmatoarele parlamentare nu v-a mai exista vreun alde!
@all
Ca vin sarbatorile : 160 de Concerte
http://www.jocortez.com/documents/concertos_ao_vivo.html
Enjoy!
sorry pentru cele care nu merg… asa le-am primit si eu
Tu uita-te la concerte, ca eu tot la politica ramin!
Nice try!
Si cine e mai castigat?
De unde iti vin tehnicile astea de manipulare? Sunt slabe rau!
(suryannamaskar)
@ VV
Va raspund la asta:
http://vosganian.ro/?p=7316&cpage=1#comment-310884
Da, vreau anticipate daca un individ se opune respectarii votului democratic!
Mai tineti minte la finele lui 2012 cind USL-ul avea gitul lui basescu in propria mina si in loc sa-l sugrume ca pe sarpe l-a facut scapat?
Asa e si acum, Dragnea are gitul lui Iohan in mina lui! Daca-l scapa… e ca si cum a scapat sarpele din mina! Il va musca la fel cum a muscat basescu USL-ul dupa ce s-a vazut scapat!
S a umflat tarata n tine, apoliticule?
Te doare cind zic de nemernic?
Ma bucur atunci!
Este nemernic, penal, mincinos, sas falsificator, lipitoare din banii poporului, bagator de cutie in spatele prietenilor si colegilor. In plus are alaturi, o babatie caraghioasa. Sa-i luam gatul !
Daca tot este neamţ, era bine ca ieri sa fi fost la Berlin, in targul ala de Craciun.
Si niciodata nu am zis ca sunt apolitic! Aaa, ca nu exista partid sa ma reprezinte si pe mine… ? Asta e cu totul alta problema!
Noua morti si zeci de raniti dupa ce un camion a intrat in multime la un targ de Craciun din Berlin.
Oscar ca Iohanis nu era prezent acolo.
Cine stie, cu Putin noroc….
http://www.transparenta-bugetara.gov.ro/transparenta-bugetara/index.htm
O sa se “defecteze” in scurt timp, dupa cum si sistemul electonic de vot din Camera s a “defectat” de cand cu psd ul la carma.
Este functional si sistemul de verificare on line si de plata a datoriilor la anaf, dupa cum poti plati acele datorii si cu cardul, in incintele anaf.
Tocmai ce dl dragnea le plangea de mila romanilor obligati sa fie “umiliti” la cozi pentru a si plati darile.
Inteleg prin sintagma “domnul dragnea” acel martian aterizat zilele trecute in politica romanesca si mare luptator impotriva statului abuziv.
De aici pana la ipocrizia si iresponsabilitatea cu taierea taxelor – fix 102 !!! – n a fost decat un pas (obligatoriu – in logica demagogiei extreme).
Despre absurditatea taierii unora dintre acele taxe o sa scriu in viitor, dar nu pot sa ma abtin , totusi … si sa l intreb pe Varujan: uitaserati, bre, cand, la guvernare fiind, sustineati cu tarie mentinerea taxelor auto de “poluare?” Imi amintesc cum afirma dl tary ca nu va accepta in ruptul capului sa transforme Romania intr un “cimitir de masini al Europei?’ Mai stiti ce atacuri violente au lansat jegurile media A3 si Realitatea? Atunci tineam cu voi (ca prostu’ !) si ma certam cu prieteni buni – de dragul principiilor, adica!
Acum vad ca v ati “acompaniat programele” :)))
Pai… cu printipurile cum ramane? Si cu “cimitirul de masini”?
Ca, intre timp, dl tary, din ianmicul public a devenit preferatul si vedeta A3 si Romania tv este tot chestie de printzipuri, clar!
adam, tudor,
Am uitat sa va spun : saptamana trecuta un bun prieten si-a platit taxele + amenzile ONLINE , pe ghiseul.ro ! Deci functioneaza!
Toate minciunile si neputinta politicienilor de 10 ani- cel putin, toata trancaneala lui Dragnea despre hackerii de la guvern platiti “regeste”, toata manipularea pedelista despre guvernul care nu a facut nimic, intra intr-un total ridicol!
PS. ati auzit vreo televiziune care sa vorbeasca de acest subiect de strict interes pentru cetateni???
@elenick
nu faci nici un sistem guvernamntal cu 20 de smecherasi care nu au cunostinte de arhitectura, fara colecta de requirementsuri, fara securizarea standard a intregului sistem, etc. Cei 20 angajati de ciolos chiar daca sunt “top” nu pot realiza ceva ce cere organizare, transversalitate, experienta, etc.
Administratia publica romaneasca are un pronuntat caracter feudal; astfel ministere sau functii cheie sunt “daruite” unor baroni, iar acestia isi promoveaza acolo oamenii si interesele , fara vreo legatura cu interesul public.
Fiecare si a incroopit softul sau, pe zeci de milioane de euro, fiecare si a adus firma sa de mentenanta, tot pe sume aiuritoare.
Evident, softurile nu s compatibile unele cu celelalte ; mai mult, in contractele cu firmele de mentenanta nu scrie nimic despre obligatia acestora de nterconectivitate.
Vrei sa le facem compatibile?
Alti bani, alta distractie!
In aceste conditii guvernul Ciolos a apelat la voluntari si s a reusit, cu multa transpiratie si fara bani publici, sa remedieze numeroase absurditati (scumpe).
In plan local, asemenea: politicienii au permis ca anumite administratii sa incheie, de pilda, contracte de curatenie pentru 50 de ani (!!!) cu cresteri progresive ale tarifelor( constanta si sectorul I).
Este cineva capabil sa prevada cum vor evolua serviciile de curatenie in 50 de ani, care vor fi necesitatile, tehnologiile si opriunile???
Spunea ministrul sanatatii ca nu exista nicio evidenta centralizata macar a aparaturii aflate in sistemul spitalicesc. Dotarea spitalelor se face functie de cine se da mai bine pe langa maretii zilei; in lipsa datelor elementare cum sa poti elabora strategii. sa promovezi programe de complementaritate si de cooperare ?
S au apucat sa faca asta , tot moca.
Pentru a preveni aparitia unor crize de medicamente , tot moca ministerul sanatatii a realizat un soft care monitorizeaza stocurile din farmacii. Tot moca.
O administratie publica cu adevarat dedicata asta face prima data: stabileste in prima instanta care sunt domeniile in care poate produce efecte maxime cu cheltuieli minime sau zero.
Dar daca alde ghita n apuca o halca babana … nu i asa ca vinde tara strainilor?
Si ca e incompetent?
@tudor
pe meseria mea mai greu sa ma faci din vorbe :-).
cei 20 nu sunt fara bani publici ci cu bani publici(bursele). fara sa se realizeze o colecta de requirements-uri si o munca prealabila de arhitectura a unui astfel de sistem arunci banii pe geam. Firmele folosite de administratie sunt urmatoarele in ordinea bugetelor din ultimii ani (10-15 ani):
Siveco, Softwin, smecheriile lui ghita, altii. Atat Siveco cat si Softwin au specialisti si au si masa critica de competente necesara pt a crea architectura unui astfel de sistem.
Peste tot in lume parteneriatul public – privat rezolva astfel de necesistati.
Softul de monitorizare a stocurilor din farmacii nu tine fara o interfata unica si obligativitatea ca orice medicament tranzactionat sa intre intr-un astfel de sistem. Ce au facut ei este o gluma. Nu pt ca acei 20 de informaticieni ar fi prosti ci au facut ce au putut cu ce au avut la indemana(hei rupismul nu al lor ci al lui ciolos). Ma indoiesc sincer ca printre ei nu s-a gasit vre-unul sa-i spuna lui ciolos ceea ce ii trebuie. Sunt sigur ca i-au spus dar acesta nu a ascultat pt ca nu-i asa totul trebuie facut “repede” ca sa iasa la alegeri.
O adminsutratie publica dedicata este in stare sa puna premizele unei astfel de solutii nu neaparat centralizate ci care sa poata sa se interfateze cu o gramada de sisteme. In Italia am lucrat 3 ani pe sistemul informatic italian care se ocupa de descoperirea celor care nu-si plateau impozitele (pe venit si/sau locale). Solutia a fost un succes. Solutia isi gasea si cauta date in arhive complet independente unele dintre ele nici macar tinute de catre stat. A dat rau de tot in mafie si in albirea banilor pe care aceasta incepuse sa o practice (anti-reciclagio era termenul folosit cel mai des) .
Mare smecherie c a murit un ambasador rus!
Erdogan si Putin sunt legati pe vesnicie – Putin l a informat pe Erdogan despre lovitura de stat impotriva sa; in baza serviciilor secrete turcesti acum era .. istorie.
Astept cu interes ca cei din statul islamic sa bage “putin” in seama si Rusia, daca tot s a bagat in serpaiala aia.
@ all
interesant de observat in perioada asta: penelisti lasati pe dinafara cum isi schimba discursul vazind cu ochii!
De unde exprimau doar ce li se dadea pe sms de la “partid”… au ajuns sa emita pareri aproape democratice!
Se cauta un nou “adapost”!
Ferice de cei ce pun botul!
N-ar fi exclus sa-l vedem si pe Tinel cu discurs pesedist!
A cam disparut zilele astea!
Am o satisfactie deosebita sa vad tradatorii liberalismului tavalindu-se in chinuri!
Sugestiv!
Oana Pellea
12 decembrie la 21:28 ·
“Daca tot a fost trasa cortina dupa 27 de ani…si eu o consider trasa definitiv…Drum bun, Romania ! Te iubesc oricum.
Nu ma intereseaza politica. Nu m-a interesat niciodata.
Am sperat intr-o tara demna, fara conducatori penali, cu un Parlament si un Guvern cinstit.
Si daca am gresit sperand asa…sa fiu iertata.
Consider ca am avut un Guvern cinstit si pus pe treaba timp de1an !
Am crezut si cred intr-un un om politic remarcabil pe numele lui Dacian Ciolos.
Romania ce a tacut ..a ales altceva.
Respect alegerea Absentilor.
II doresc Romaniei tot ce e mai bun!
Ma retrag in lumea lui Cehov, Shakespeare…barem acolo pana la urma criminalii sunt pedepsiti, hotii inchisi, oamenii buni rasplatiti, cei rai pedepsiti…si..binele invinge aproape intotdeauna…ca asa i in Teatru.
Va astept in alta realitate.
Va astept la Teatru !”
Si o sa avem teatru politic………
Cum ziceam mai demult, ofticant este faptul că actualul guvern vine la conducerea unei economii pusă pe roți, curățată binișor de mizerii, cu reparații serioase pe la toate componentele, bine gresată și cu direcția întărită. Mai trebuie sa i se dea o vopsea bine aleasă, chestiune la care pesedeii sunt mari meșteri și apoi condusă cu grijă. Beleaua e că din păcate pesedeii cam au obiceiul s-o ia prin bălării după ciubucuri, așa că n-ar fi exclus ca nu după multă vreme economia românească să aibă nevoie de încă un guvern de avarie.
DDupa Guvernul ZERO? Pus la punct ce? Contracte paguboase de miliarde de euro?
Kron,
Ai perfecta dreptate! Ia sa-i bagam putin “in boale” pe papagalii care recita poezeaua psd-ista despre guvernul 0 :
Despre ” Dezastrul ” anului cu Ciolos :
-Mai întâi a înfiinţat “comisia de tăiat hârtii”;
-Apoi a eliminat complet copiile legalizate;
-Desfiinţează taxa de timbru;
-Intabularea gratuită a terenurilor agricole !!!!!!!;
-193 de milioane de euro pentru programul “Şcoala pentru toţi”!!!!!;
-Toată lumea îşi poate plăti taxele online prin ghişeul.ro !!!!;
-De anul acesta se poate plăti cu cardul la ANAF;
-Scutiri de impozite pentru cercetători, reduceri TVA în agricultură, preţul gazelor nu a mai crescut;
-Autorizaţii de construcţie pentru autostrăzi !!!;
-Reparaţii pentru firmele care nu îşi mai puteau recupera TVA-ul;
-Procedura de adopţie simplificată;
-Toate modelele de cereri şi formulare au fost reunite pe un singur site;
-Toate minunăţiile pe care GovITHub le-a făcut GRATIS (platformă digitală de petiţii, cazier auto);
-Bani pentru şomerii care-şi găsesc de muncă în alte localităţi decât cea în care locuiesc;
-Legea salarizării, creşteri pentru salariile mici;
Rezultatele economice: 150.000 locuri noi de muncă, salaruiu mediu mai mare, creştere economică;
-Posibilitatea de a sesiza prin SMS cazuri de corupţie din sistemul sanitar;
-Pagină nouă pentru pentru Ministerul Sănătăţii;
-A eliminat coada de la permise şi înmatriculări din Pipera. Coada pe care Tăriceanu o ocolea;
-Camere de video pentru a filma numărarea corectă a voturilor;
-Radar pentru a monitoriza în timp real prezenţa la vot (actualizat la fiecare 5 minute!);………si.mai sunt
- Lansarea aplicației „Inspectorul Pădurii”. Populația poate verifica, în timp real, legalitatea
unui transport de masă lemnoasă identificat în trafic.
(acțiuni ample de împădurire: 3.761 de hectare au fost împădurite deja cu puieţi și 10.250 de hectare sunt conservate prin lucrări de regenerare a pădurii pe cale naturală).
- TVA redus la 9% pentru materie primă și lucrări agricole.
- Investiții din bugetul de stat în infrastructura locală (2 miliarde lei au fost acordate autorităților locale pentru infrastructură de apă, canal, drumuri, educație, sănătate și proiecte socialculturale).
-Pachetul anti-sărăcie – destinat sprijinirii persoanelor vulnerabile.
Deci, numai cine nu vrea să știe nu se informează. Le găsiți pe toate, aici:
http://gov.ro/fisiere/stiri_fisiere/Bilant_1_an_mandat_Guvern_Ciolos.pdf
…da, si acest Besi Peller le-a venit de hac la sobolani!
@elenick
eu nu am putut sa platesc taxele lui maica-mea si ale mele (locale) prin ghiseul.ro. Stiu e vina mea ca am conturi in afara Romaniei.
Unde au realizat ciolosistii 150.000 de locuri de munca (in linkul tau nu apare decat referinte la programul rabla, etc) ?
Daca au eliminat coada de la permise ce a ocolit tariceanu?
Ca idee se mai lauda ca a pus capat vanatorii de carnivore mari si tocmai ce la “mosie” la tiriac au fost iar omorati o gramada de mistreti la misto(stiu mistertii nu sunt carnivore
dar am mai aflat ca a creat serviciul de urgenta pt animale salbatice in care intra si amaratii aia de mistreti). A functionat perfect serviciul de urgenta.
etc, etc
@elenick
sa-ti mai spun un secret. De vreo 2 ani asa pretul la gaze a scazut cam peste tot in Europa doar in Romania poti sa te lauzi ca el nu a mai crescut. Cauza este scaderea pretului la combustibili. Si acum o noutate. Combustibilii incep sa se scumpeasca, sa nu uiti sa ii acuzi pe actualii ca vor creste pretul.
PS. Romania este in continuare tara care plateste cel mai scump gazele, multumim tov basescu, rusilor si lui merkel(care joaca rol de intermediar)
Daca inteleg eu bine, nu au facut nimic din cele de mai sus, fiindca basescu, rusii si merkel… si in plus, tiriac a vanat in Romania.
Asa da, acum am inteles!
P.s. Vezi ca ”fixismul” fara frontiere e boala batranetii!
@ Shadow
las-o pe elenick saraca, are de-acum cel putin 4 ani, daca nu 8 la dispozitie sa plinga dupa Cioclos!
@elenick
lauda de sine nu miroase a bine, artocolul tau este o alta lauda in lunga lista de laude ale guvernului ciolos. Au facut prost sau nu au facut. Au facut foarte putin dar au “aburit” la maxim. Eu sunt batran e drept am doar 47 de primaveri probabil de aia “facutul” de la romani nu tine la mine.
Aici sunt de acord cu tine, articolul e cam cu tendinta.
Sa adaugam doar citeva din realizarile ministerului sanatatii tehnocrat
– gestionarea absolut neprofesionala si deaztruoasa a unei explozii de E coli, si aceasta a insemnat moartea unor copii. In urma anchetei ECDC care nu a fost chemata ca support imediat ci la peste o luna de la primul copil mort, rezultatele arata ca sursa de infectii a fost in numai jumatate din cazuri lactatele in alta jumatate carnea, mai ales de pui – MS nu a publicat aceste date, nu s-au luat masuri ulterioare, nu exista in continuare mecanisme de actiune rapida in cazul unei asemenea probleme. Mai de curind gestionarea tardiva si schioapa a epidemiei de rujeola.
- lipsa in continuare de citostatice absolut necesare dar si de alte medicamente, intreruperea/intirzierea programului de tratament al hepatitei C,
- gestionarea neprofesionala a problemei infectiilor nosocomiale, absolut neconcordante cu recomandarile OMS, protocoale cu dedicatie pentru obligarea spitaleleor la a achizitiona antibiotice ineficiente pentru infectiile respective ( dau mai jos un articol al lui Paveliu din care ce vede ca problema este cu totul alta decit dezinfectantii lui Condrea). In loc sa se porneasca un program de stewardship pe antibiotice la nivel national, domnul Voiculescu de curind combate infectiile cu bacterii rezistente prin aruncat de bani pe flyere si clipuri “haioase”, banuiesc ca dumnealui considera ca va stirpi bacteriile rezistente in felul urmator: bacteriile vor si prea ocupate cu cititul de flyere si se vor prapadi de ris uitindu-se la clipuri haioase. In schimb programul de evaluare a infectilor nosocomiale care exista de fapt de 10 ani, in continuare beneficiaza de un suport financiar de 200 euro pe an, pe spital, adica probabil mai putin de o zecime din pretul turnarii clipului “haios.” iar povestea cu epidemiologul este frectie cu apa chioara la picior de lemn.
- aminarea cresterilor salariale la medici si calcularea platii garzilor la nivelul anului… 2009, nu are rost sa intru in aberatiile facute la aceasta decizie, daca doriti cititi tot pe site-ul domnului Paveliu.
- inchiderea sectiei ATI de la spitalul de arsi fara inlocuirea numarului de paturi respective cu solutii viabile, de exemplu detasarea personalului la alte spitale cu asemenea sectii si cresterea temporara a numarului de paturi in aceste spitale -vezi pacientul transferat in Bulgaria acum mort. De jumatate de an o sectie importanta e inchisa, fara posibilitatea reala de a asigura necesarul de ingrijire la arsi.
- refuzul permanent de a avea consultantza medicala – desi acestea sunt prevederile legale la nicio OUG nu s-a cerut input-ul Colegiului medicilor… in schimb domnul Voiculescu manipuleaza opinia publica facind cunoscut ca “medicii nu ar dori evaluarea calitatii lor de catre pacienti” publcind trunchiat a n-a plingere de fapt a Colegiului medicului ca nu se respecta legea si nu sunt consultati deloc la intocmirea hotaririlor in sanatate ( domnul Voicuelescu nu prea are nici consilieri din domeniu, angajeaza oameni care nu au nicio expertiza cum ar fi un fost ofiter SRI la comunicare, probabil dinsa a hotarit ca bacteriile se omoara cu clipuri haioase)
Sa continui? Continui mai jos apropos de infectiile nosocomiale si biocide cu un calcul foarte interesant.
Asa este.
Manifestul Dreptei. Astărăstoae zicea pe fb că-i conservator, dar, pentru cei care mai știu câte ceva, e aproape la fel cu cel al Partidului Național Liberal istoric.
1. Dreapta garantează proprietatea fiecărui cetățean și o apără împotriva oricărei agresiuni. Fiecare român trebuie să știe că nimeni nu-l poate deposeda de bunurile sale, multe sau puține, dobândite în mod legal.
2. Dreapta garantează integritatea națională, unitatea statală a României, limba română ca singura limbă oficială pe teritoriul țării. Dreapta reafirmă idealul reîntregirii României.
3. Dreapta militează pentru întârirea autorităţii instituţiilor statului de drept, în mod special în domeniul combaterii infracţionalităţii. Dreapta susţine cetăţeanul împotriva birocraţiei, indolenţei şi corupţiei aparatului funcţionăresc. Exerciţiul autorităţii va porni de la supremaţia legii, egală pentru toţi.
4. Dreapta îmseamnă capitalism. Considerăm că principalul scop al oricărui Guvern al României trebuie să fie prosperitatea cetăţenilor. Dreapta militează pentru tratament egal între investitorii români şi străini, dar şi pentru stimularea investiţiilor naţionale. Întreprinzătorii autohtoni, mici sau mari, constituie principalul pilon al dezvoltării economice. Cei care produc nu vor mai plăti pentru cei care nu poduc, iar ruinarea firmelor care creează profit trebuie să înceteze.
5. Dreapta consideră că singura cale de rezolvare a crizei româneşti este dezvoltarea unei economii bazate pe economia de piaţă, eliberată de presiunile politice şi electorale. O Românie echilibrată politic va fi o Românie liniştită pe plan intern şi acceptată fără rezerve pe plan internaţional. Dreapta susţine libera concurenţă prin care cei mai buni trebuie să învingă. Societatea românească trebuie să-şi selecteze şi să-şi promoveze cum se cuvine valorile umane, să încurajeze iniţiativa şi să respecte asumarea riscului.
6. Dreapta susţine întărirea şi modernizarea armatei naţioale, instituţie care asigură atât paza hotarelor cât şi, prin neimplicarea sa în disputele politice, un climat de echilibru intern.
7. Dreapta garantează fiecărui cetăţean libertatea de a-şi alege confesiunea, conform Constituţiei. Dreapta militează pentru reafirmarea valorilor moralei creştine.
8. Dreapta afirmă identitatea culturală a românilor, militează pentru promovarea valorilor tradiţionale, precum şi pentru integrarea lor în circuitul internaţional. Dreapta respinge orice formă de extremism.
9. Dreapta susţine prezenţa demnă a României în lume printr-o diplomaţie profesionistă, ofensivă şi realistă.
10. Dreapta susține că principalul său dușman este mentalitatea comunistă, menținută în structurile administrative, în structurile economice de stat și în structurile politice. Dreapta îi susține pe toți cei încrezători în forțele lor, pe toți cei care pot contribui la renașterea României.
Ia uite ce ales de la ALDE! Rușine!
http://www.nasul.tv/lider-alde-amenintari-halucinante-veti-pierde-si-ce-aveti-spor-la-injuraturi-si-facut-copii-urati/
Prima data a fost pedelist, “lupul schimba blana dar naravul ba”…
http://www.stiripesurse.ro/cel-mai-vechi-parlamentar-roman-planuri-pentru-ultimul-mandat-am-niste-dubii-interviu_1170151.html
http://www.stiripesurse.ro/parlamentul-dominat-de-nou-veni-i-cine-sunt-veteranii-legislativului_1169985.html
Se pare ca unii tin sa va contrazica cu tot dinadinsul. Nu prea pricep care le este interesul, dar oare la ce serveste un jurnal mincinos sau prost informat?!?
Are doar cetatenie ungara si este la al optulea mandat legislativ in Parlamentul Romaniei!!!
Domnule Varujan Vosganian cum este posibil sa avem parlamentari care nu au cetatenie romana?!?
Cel putin asa spune Wikipedia:
https://ro.wikipedia.org/wiki/%C3%81rp%C3%A1d-Francisc_M%C3%A1rton
Nu poti să ai parlamentari care nu au cetățenie română. Dar pot avea dublă cetățenie. Numai miniștrii nu au voie sa aiba dublă cetățenie. Și președintele, bănuiesc.
Pai e simplu, ei nu socotesc CPUN parlament.
Deci VV nu-i chiar cel mai vechi, ci cei 2 maghiari.
Ooops, l-am dat de gol!…
Ba da, vechimea e istorică. Eu am socotit și CPUN. E drept, eu am avut o gaura – 2000-2004. Ca număr de mandate Marton și Verstoy au cele mai multe. Ca vechime suntem noi, eu si Verstoy, din 9 februarie 1990. E simplu.
Cum spuneam, eu și Verestoy avem si CPUN…
N-a fost, ca mine și Verestoy, și în CPUN. E drept, eu am sarit un mandat (2000 – 2004).
@all

http://www.news.ro/politic-intern/traian-basescu-i-a-trimis-elenei-udrea-o-poza-cu-el-in-banca-de-la-senat-m-a-sunat-sa-ma-intrebe-cum-ma-simt-din-nou-in-parlament-1922401720002016121516436214
@VV
Trimiteți-ne și nouă o poză cu dvs. în băncuță.
Bine, Nuți…
Ca doi adolescenți…
Continuare de mai sus legat de realizarile tehnocrate in medicina:
Infectiile nosocomiale si biocidele. Lucrurile stau cam asa, de fapt spitalele au nevoie de mult mai multi bani pentru a plati dezinfectantii si biocidele. Nu-I au, nu le aloca nimeni acesti bani, dimpotriva si dupa tot acest scandal domnul Voiculescu da bani inapoi la buget.
Calculul pe scurt: daca un spital judetean are nevoie de 100.000 euro pe an pentru biocide are ca buget pentru acestea si de ani de zile doar o patrime, cam 25.000 euro. Daca un spital ca cel din Trgu Mures a cheltuit mai mult adica mai apropiat de necesar li s-a trimis DNA-ul pe cap…Si, desigur, domnul Voiculescu, marele luptator impotriva infectiilor nosocoliale trimite milioane inapoi la buget ca nu are ce face cu acestea…
( sunt multe altele, lipsa de personal, si lipsa de pozitii pe care sa se angajeze oamenii – in continuare MS nu permite deschiderea acestor locuri de munca, programul de combatere a infectilor nosocomiale e pe hirtie de 10 ani, in continuare se aloca doar 200 euro pe spital pe an, aruncatul de vorbe in vint cu “epidemiologul” care nu exista oricum in majoritatea spitalelor, nu se poate educa peste noapte si nu exista nici cea mai mica gindire in a crea incentives pentru asemenea pozitie, conditia laboratoarelor care iar tine de micimea investitiilor, etc)
Primul calcul, as spune la centimetru de suprafatza de dezinfectat si mililitru de biocid necesar:
http://lectiadeanatomie.blogspot.ro/2016/05/infectiile-nosocomiale-cauze-partea-iv.html
Al doilea calcul, sau despre cum se arunca praf in ochi cu hexi pharma si coruptii … si in continuare MS are desigur surplus de bani si face clipuri haioase ca sa moara bacteriile de ris.
http://blogul.sorinpaveliu.ro/?p=1754
@ Cris
… despre morti numai de bine!
Raposatul guvern tehnorahat s-a dus, si sper ca nu vom mai vedea asa ceva vreodata, si mai sper sa fie cautati si trasi la raspundere toti cei care au facut nefacute in ultimul an.
Apropos;
PSD si PNL nu au o vina ca au votat si sustinut Guvernul Ciolos?
In lipsa unei Motiuni de cenzura,eu consider PSD si PNL complici…….
@ Filip
pacat ca nu-ti amintesti ca ti-am zis acum un an si ceva: a fost o tactica politica de a lasa la offside “guvernul meu”.
A putut vedea lumea cine este “guvernul meu”!
Foarte bine au facut. Nici VV nu credea ca psd va face joc la offside, dar uite ca iar am avut dreptate. A recunoscut chiar ponta in direct acu vreo 2 saptamini!
Uita-te la a3 acuma sa vezi ce-ai votat!
Nu ma uit la A3.
Am asteptat cu interes declaratia lui Crin…..tot respectul!
Daca zicea ca doreste sa isi asume rolul de ”Salvatorul PNL-ului”il scuipam in fata (virtual)
Ramane ca PNL sa-mi demonstreze ca merita votul meu,pana atunci ramane cum am stabilit.
@ Filip
pai peneleul despre care tu astepti sa-ti demonstreze chesii daca o tine tot asa.. la congres o sa trebuiasca sa cheme tot partidul ca sa umple sala!
Sunt inca” tanar pensionar”,am rabdare si promit ca nu votez cu PSD sa-mi promita ca imi creste pensia cu 60% din 4 in 4 ani.
@filip
eu as spera nu ca cineva sa-ti “umfle” pensia cu 60% (asta e usor) ci care sa-ti permita ca in perioada ta de pensionar sa poti sa-ti dezvolti o afacere paralela, sa poti sa te angajezi, etc. Sa ai oportunitati.
E parlamentar de Dolj, văd. Lasă, pe lângă Manda e un îngeraș.
Nu stiu cine e Manda…
http://www.stiripesurse.ro/cine-este-liderul-psd-care-injura-agramat-pe-facebook-doctorand-in-management-finul-lui-zgonea_976186.html
@filip
au o vina binenteles pt ca nu au facut imediat ce si-au aratat “impotentele” cei din guvernul ciolos sa cada guvernul, e drept ca au pierdut doar 6 luni pt ca oricum nu puteau sa-l faca sa cada la 6 luni de la alegeri dar chiar si asa motiunile de cenzura ar fi marcat “realizarile” ciolosiste mult mai bine decat propria lor lauda.
Pai sa vedem cum se cheltuiau banii de biocide si altele ai spitalelor (din Bucuresti, cel putin), cazul Secureanu este numai unul din cele 19 cate spitale are Primaria Buc in subordinei. Pentru relevanta, a se citi si restul anchetei.
http://www.tolo.ro/2016/12/20/dupa-scena-lui-ridzi-apare-pupitrul-lui-secureanu-sefa-auditului-din-primarie-l-a-invatat-pe-secureanu-cum-sa-iasa-bine-cind-l-a-prins-cu-un-pupitru-de-80-000-de-lei/
Cat despre infectiile nosocomiale, esti amabila sa ne faci o comparatie cu masurile luate de d-l Banicioiu? Oare de ce or fi murit copiii aia nevinovati din Colectiv, daca d-l Baniciou garanta pentru spitalele in care au fost internati?
Copiii aceia nevinovati au murit in primul rind pentru ca mortalitate in arsuri este foarte mare si daca te uiti in urma am dat comparatia cu mortalitatea din alte tari – est la media tarilor europene si SUA. Daca ai binevoi sa citestii articolele la care am dat link ai vedea ca nu se refera doar la domnul Voiculescu , vorbim de ani de neglijentza in acest sens.
Ce spun este ca domnul Voiculescu, DUPA asemenea tragedie tot timpenii a facut cu toate aerele dumnealui de technocrat, si asta e grav, extreme de grav: dumnealui a venit la putere pe spinarea acelor bieti copii morti CLAR ?”
CLAR! Nu a folosit corespunzator bagheta fermecata, desi a avut 5-6 luni la dispozitie!
Timpul scurt nu il scuteste de ceva esential numit bun simt
@elenick
de cate decese se face responsabil non medicul voiculescu? Ai facut un calcul?
Sau iti iese “pozitiv”? Aici cris are dreptate fara bun simt nu faci nimic.
@ all
mor de ris, l-ati vazut careva pe cretinu asta de parlamentar usr de la a3?
vaaaaaai de capul lor!!!
@ all
intrebare de 10 puncte:
Lasind laoparte faptul ca Iohan si-a devoalat in toata splendoarea stilul de presedinte jucator prin refuzul de a-l nominaliza pe dragnea, intrebarea care se pune e: tot asa o fi numind si judecatorii? Aadica pe baza preferintelor lor politice si loialitatii petnru sistem?
Nu e același lucru.
Ei nu!
Am vazut la basescu ce frumos e albit de toate dosarele! Am mai vazut si cum se intilnea cu judecatorii in parculet, dupa care au fost numiti si dupa care s-au rezolvat niste dosare…
Dupa mine numirea unui judecator este cel putin la fel de importanta ca numirea premierului, si importanta ar consta in modul in care trebuie facuta numirea, adica fara implicatie politica din partea presedintelui, dar ma rog, avem pareri diferite, nicio problema…
Asa este, la Basescu functioneaza altfel. La mine, deși dosarul trebuia clasat in 30 de zile, nu numai ca nu s-a clasat, dar s-a revenit, in mod ilegal, cu același dosar. Respins din nou, tot nu s-a clasat.
http://www.mediafax.ro/social/ministrul-sanatatii-in-ultimele-10-zile-au-fost-reclamate-88-de-cazuri-de-coruptie-in-spitale-16034700
Numai atâtea? Si asta numai pentru că medicii sunt asimilați funcționarilor publici.
@ all
cred ca daca l-ar propune miine Dragnea pe Ponta premier… iohan face infarct si moare pe loc!
Si tu te-ai ingrasa 3 Kg de bucurie! Moare Iohan dar ramane Ponta premier, adica “visul” oricarui roman, cu scaun la cap!
si uite asa distrugem totul dar capra vecinului e decedata, conform inaltelor expectatii ! a… dar parca cineva – cam anarhist de meserie, spunea “sa crape tot”…
Dragnea azi isi joaca cartea politica.
Cecul oferit in alb din partea partidului il mandateaza sa ia decizia de unul singur.
Urmeaza sa vedem ce nume de premier o sa anunte.
Asteptarile sunt mari atat din partea membrilor PSD cat si din partea votantilor PSD.Alde e doar pentru imagine,participant la poza de grup…….
@elenick
sincer uite ca dragnea nu l’a numit nici pe ponta nici pe sine numai voi ramaneti incremeniti in proiect. fara ciolos nu mai merge tara. Iti dai seama de aberatia unui astfel de argument? In toata Romania nu a fost gasit “unul” mai de “Doamne ajuta” decat ciolos?