Ce-a înțeles România Tv din comentariu: “Ai noștri sunt buni, PSD…Dumnezeu cu mila!” Unde or fi citit așa ceva?!?

Ce plină de farmec e limba româna! In limba asta a noastră indiferent ce spune celălalt, tu poti înțelegi, netulburat, numai ce vrei… De pilda, Romania Tv vede peste tot liberali care ataca (de fiecare data… fara precedent) PSD si guvernarea. Si astfel se transforma televiziunea in telefictiune.

195 Responses to “Ce-a înțeles România Tv din comentariu: “Ai noștri sunt buni, PSD…Dumnezeu cu mila!” Unde or fi citit așa ceva?!?”

  1. Marius Bacau spune:

    @tiberiu
    Foarte posibil prietene. Eu l-am crezut sanatos la minte si mai ales corect. Dar face niste jocuri parsive in favoarea PSD si incet-incet isi intareste pozitia. Asta nu-mi place mie. Eu am votat USL nu de dragul lui Ponta sau al PSD, ci pentru ca era partidul meu de suflet acolo. Am trecut peste faptul ca am avut un fost tractorist candidat nominalizat de PSD pe listele USL. Am trecut peste faptul ca a trebuit sa votez si pesedisti la locale. Dar ce face acum Ponta impreuna cu acolitul sau complementar Dragnea, e prea mult.
    De Nita nu mai vorbesc. Imi vine sa sparg televizorul cand ii vad mutra aia de frizer dat cu briantina, iar cand deschide gura imi vine sa vomit. Sova, avocatul lui peste, specialist in mari proiecte , mi se pare o farsa sinistra.
    Ce naiba facem cu astia?
    Noi am fost corecti si loiali, iar ei vor sa ne dea afara din casa.
    Daca Ponta e bolnav, sa se duca si sa ne lase.

  2. Mircea Ionescu spune:

    Mie imi spuneti domnule ministru? Ce-am spus eu si ce-ati inteles dumneavoatra?

  3. tiberiu spune:

    @Marius Bacau
    Ne te enerva ca nu ajuta.Nici mie nu-mi place de acest Nita,dar mai ales nu-mi place ca la Externe Corlatean este complect aerian Romania fiind facuta albie de porci de toti neavenitii.Nici Sova nu mi se pare potrivit.Insa imi place ca @VV este la economie,ca D-na Campeanu este la Munca,imi place ca Stroe e la Interne,imi place ca Grappini este la IMM,imi place de Nicolaescu la Sanatate,imi pl;ace si de Voinea la buget,,imi place si de Dusa,imi place Rovana Plumb.Nu poate fi perfect totul in viata.
    Cel mai grav lucru este ca Ponta a luat-o pe aratura si nimeni
    nu-l trage de maneca.Dupa cum vezi in aparenta totul este in regula cu el dar daca analizezi cun gandeste,ce spune si ce face este cred evident ca e “intr-o ureche”.In modul asta isi compromite si prorpia pozitie nu numai pozitia USL.In momentul cand USL se destarma si Ponta e in “aer”.Cei din jurul lui nu inteleg ?

  4. tudor spune:

    Compasiunea si respectul nostru poporului armean!

  5. Pacala spune:

    Tiberiu
    La insiruirea ministrilor pe care ii placi eu am o corectie, din punctul meu de vedere. Cand lui nicolaescu ii ia 2 luni sa faca rost de medicatie pentru bolnavii de cancer, oameni care numara zilele cat mai au de trait, nu pot zice ca este competent…

  6. tiberiu spune:

    @Pacala
    Nicolaescu nu finanteaza activitatea ministerului din banii proprii ci din buget existand necesitati din diverse directii.Nu se moare numai de cancer ci de o sumedenie de alte boli .Daca vor primi citostatcele bolnavii de cancer in schimb nu le vor primi bolnavii de inima,de diabet,de tuberculoza, sau asa cum s-a intamplat la maternitatea Giulesti se vor petrece cazuri grave din cauza lipsei de personal in anumite sectoare,sau va lipsi oxigenul in sectiile de urgenta,sau nu vor fi seringi sau cine stie ce material sau aparat, pe cine incalzeste problema cancerosilor ?
    Banii nu cresc in pomul din curtea lui Nicoalescu si el nu se ocupa de repartitia lor.Nicolaescu este in schimb un om si jumatate si plin de empatie fata de suferinta si cauta sa rezolve problemele cu buna credinta spre deosebire de gasca de criminali basisti care s-au perindat al caror gand era numai cum sa inchida spitale si sa fure banii din sistem.

  7. tudor spune:

    @Pacala

    dl Nicolaescu e considerat de multi medici cel mai bun ministru al sanatatiidin ultimii multi ani, in ciuda faptului ca nu este medic.

    in plus, in sanatate se invirt multi bani, deranjeaza multe interese, asa ca va trebui sa ne asteptam la campanii masive impotriva dumisale.

    simpla infiintare a unitatii centrale de achizitii medicamente va genera economii de cel putin 30 %.
    fiecare spital isi lua medicamentele de unde i casuna “managerului”, astfel ca existau, pentru acelasi produs, diferente de pret aiuritoare.
    acum le spune: bai, managerica, n ai aspirina? iti dau eu, tata, aceeasi aspirina pe care o foloseai anul treut, dar de 5 ori mai ieftina.

    nasol.

  8. Pacala spune:

    tiberiu
    tudor
    Voi il iubiti, eu il consider prost si incompetent pe nicolaescu. Voi il adulati eu il desconsider. Am si argumentat de ce. Ca fiecare are opinia lui e altceva.

  9. Pacala spune:

    @tiberiu,
    @tudor,
    Daca asta este competenta, iote o mostra:
    Ministrul sănătății, Eugen Nicolăescu, a comandat în precedentul său mandat, acum șase ani, studii de fezabilitate pentru aproape 30 de spitale. Au costat peste 11 milioane de euro. Peste muntele de hârtii strâns în minister s-a aşternut praful, iar studiile nu au mai fost folosite.

    http://www.digi24.ro/stire/Eugen-Nicolaescu-si-spitalele-imaginare_98022

  10. tiberiu spune:

    @Pacala
    Daca PNL ar fi guvernat in continuare dupa 2008 acele spitale se si faceau,dar tantalaii de romani l-au ales pe Basecu si gasca lui de hoti ordinari.Banii i-au furat javrele pediste care nu numai ca au devalizat bugetul de zeci de miliarde de euro dar au si indatorat-o cu alte zeci de miliarde.Banii de spitale sunt in conturile basistilor,iar pe hoti si conturile lor ilicite le apara “justitia independenta” basista.

  11. tudor spune:

    @Pacala

    in precedentul mandat Nicolaescu intentiona construirea a opt spitale regionale, la cele mai inalte standarde medicale; identificase si sursa financiara: taxa de viciu, care se retine si astazi
    ce s a facut cu atitia bani?

    nicolaescu a initiat si finantat singurul program national de investigare a starii de sanatate a tuturor cetatenilor; centralizarea acelor date permite elaborarea unor politici, strategii etc in domeniu pe baze reale

    nu sunt medic dar pot sa spun si acum cele trei prioritati stabilite in 2007 de nicolaescu pentru medicina romaneasca:
    - preventia, care s a materializat prin sprijinirea, inclusiv financiara, a medicinei in ambulatoriu si a medicilor de familie
    - medicina de urgenta – infiintarea UPU etc
    - spitalele regionale

    hai, ca am devenit avocatul lui nicolaescu!
    Apropos: e nascut la Comana :)))))))

  12. tudor spune:

    @all

    m am enervat si trebuie sa o spun:
    e plin de prosti si mai ales de proaste prin televiziuni – ma refer la cele de stiri
    cred ca cele mai proaste (redactari) sunt cele de la stirile de noapte ale A3
    in seara asta, stire despre falsul in declaratii al lui stolojan, doua fete; prima – profit de 94 000 euro din actiuni transgaz; cealalta – a achizitionat actiuni de 94 000 euro.
    m am uitat la prezentatoare – nici o cuta pe frunte sau vreun rid pe fata, senina, nu clipea, nu tresarea, n o durea nimic; adevarata profesionista de televiziune!!!

    nu mai vorbesc despre cele care maninca cu buna stiinta si mai sunt si proaste, cum e sorina matei!

  13. tiberiu spune:

    @tudor
    @pacala participa activ la campania basista anti PNL desi incearca,fara niciun succes ,sa ne convinga ca face o critica obiectiva.
    Sa blamezi un om de exceptie ca Nicolaescu care in guvernarea liberala a initiat programe nationale de investigare preventiva a starii de sanatate a intregii populatii este culmea magariei.

  14. tudor spune:

    @tiberiu

    cu toata stima,
    eu il consider pe @pacala bine intentionat, chiar daca avem uneori divergente de pareri

    in acelasi timp, cred ca dl nicolaescu ar trebui sa apara mai mult in media, chiar daca ar fi sa munceasca mai putin
    pentru un om politic perceptia publica asupra ceea ce faci este la fel de importanta ca si ceea ce faci pe fond

  15. tiberiu spune:

    @tudor
    Sunt ferm convins ca gresesti in privinta lui @Pacala.El este incontestabil un baiat destept si incearca sa ne “pacaleasca” de unde si nick-ul lui.

  16. Barosanul spune:

    @ Tudor

    re @Pacala
    persoana (om sau oama ;) ) are problemele ei, ca mai noi toti, dar mie mi-a placut ca e perseverent/a si a facut eforturi sa se adapteze blogului, iar pentru asta o/il apreciez.

  17. tudor spune:

    @Barosanul

    De acord!
    Cred ca e om, il tradeaza stilul direct.
    Oamele nuanteaza, sunt mai atente la detalii etc

    Inteleg ca a fost prin pnl si a vazut cam cum sta treaba cu munca de partid: daca nu esti fin/a etc…, esti fiul ploii pe seceta.
    Cred ca de aici ii vine obida; si nu pot spune ca n ar avea dreptate.

    Se intreba VV de ce nu vin in politica personalitati etc.
    Raspuns: singura sansa a acestora este sa se cunoasca cu el lider maximo; altfel, ii paste riscul de a fi umiliti de politruci de joasa speta.

    Eu intreb altceva:
    de ce nu vin tinerii foarte talentati in politica?
    Raspuns: prosti ar fi!

  18. Barosanul spune:

    @ Tudor @ all
    Raspuns la intrebarile tate
    tudor spune: aprilie 24, 2013 la 1:31 pm

    @all

    ‘furati de cotidian nu ne luam ragazul necesar pentru a reflecta asupra unor chestiuni de fond:
    – ce drum a parcurs Romania in douazeci si mai bine de ani?’
    Raspuns:
    Romania a parcurs drumul de la Maimuta-Oaie Bolshevica (Noi muncim nu gandim, IMGB-face Ordine) la Struto-Camila Mafiota ( Dai in Ma-sa ca toti politicienii-s mincinosi, hoti si mafioti, asa ca daca toti fura eu ce-o sa fac?)

    ‘- cum ne proiectam tara in care vrem sa traim si in care sa ne creasca copiii si nepotii?’
    Raspuns:
    Asa cum vor Securistii Mafioti ajutati de Masoni, care trag sforile papusarilor de la conducerea Romaniei (incluzand aici toata sheleatca de la Basecu-Stolo-Blaga-Frunza Verde- Stanisoara-Tariceanu-Ponta- si mai nou fraierul de Antonescu. Toti o apa si-un pamant).

    ‘ – sistemul politic actual corespunde asteptarilor noastre?’

    Raspuns:
    Sistemul Politic actual este rezultatul Sistemului Securisto-Mafiot care a preluat conducerea Romaniei dupa 1992.

    Apropos, care asteptari frate? Pana chiar Campeanu si Ion Ratiu a fost niste ingustati, care nu au inteles sa fie uniti, ca PCR-ul a fost preluat de Securitate si incercau sa puna gheara pe Romania.

    te-ai gandit sau s-a gandit cineva vre-o data, care ar fi fost soarta Romaniei daca in 92 la vizita regelui Mihai cand au fost in Piata peste 1 Milion de Oameni, fata de 100 de Mii la Revolutie, Regele era declarat inscaunat si asa cum trebuia, legal, parlamentul sa decida daca este Rege sau nu iar Romanii sa voteze cu Da sau Nu?

    ‘- in ce masura clasa politica a performat?’
    Raspuns:
    Scuze dar n-am inteles intrebarea??? Care clasa politica?? Cu mici exceptii incluzand si pe gazda noastra Varujan Vosganian marea majoritate sunt niste EXCREMENTE ale societatii propulsate in functii de conducere.

    hai mai Tudore, ce naiba,
    - Basescu-Marlanul de la Cotroceni ( Mardeias de cartier, bate cu capul ca masina de cusut, cacofonile fiin intentionate de data asta :) ) .. casa. fata lu tata, nepotisme si excrocherii, mai ceva ca pe vremea comunistilor, dar e OK la Romani.
    - Nastase 4 case iese de la BULAU si e primit cu surle si trambite ca eroul Natiunii, dar e OK la Romani.
    - Iliescu, mai animalule, Sulaina Chanel, Aviara Gripa si mai nou Za maza and za Faza al lui Antonescu, e normal la Romani.

    Asta numesti tu clasa politica??

  19. tudor spune:

    @Barosanul

    Eu doar am intrebat …:))))

    Multumesc de raspunsuri; stimulative, n am ce zice.

    Distinsa noastra gazda vorbeste de strategii, de reindustrializare si alte minuni.
    Eu cred ca inainte de orice ar trebui sa punem tara asta in firea ei.

  20. Barosanul spune:

    @ Tudor

    Ei mai lasa-l pe Domnul Vosganian, nu lua totul in serios. Nu uita ca e si dansul Politician Roman totusi :) .

    Asta apropos, de faptul ca ‘la minister nu sunt persoane competente’ aha aha aha (adica tusi aici :). Pai sa le teleporteze Martienii? Daca te uiti pe site-ul Ministerului vezi ca ultimele anunturi de angajari prin concurs au fost facute pe la calendrele grecesti.

    I-am adresat o intrebare pe tema aceasta maestrului dar raspuns … malc ;). Tot PCR-ul e la putere (Pile-Cunostinte-si Relatii) :)

    Cum spuneam anterior, ”marea majoritate sunt niste EXCREMENTE ale societatii propulsate in functii de conducere.”, asemenea lui EBA, o retardata mintal care daca era dintr-o familie saraca de Romani ajungea sa cerseasca pe strada, asa ca fiin fata lui tata, e reprezentanta Romaniei, reprezentand nepotismul la Nivel Inalt :) .

  21. Barosanul spune:

    @ Tudor
    @ Varujan vosganian
    @all

    Vorbii de ”Sistemul Politic actual este rezultatul Sistemului Securisto-Mafiot care a preluat conducerea Romaniei dupa 1992.”

    si Hotzo-Netul de Goagal imi scoase asta la iveala ;)

    http://www.cotidianul.ro/modul-in-care-victor-ponta-si-ilie-sirbu-pot-fi-santajati-212046/

    Deci,
    Ponta e si el angajat la SECU dar la sectia ‘Fantome Homosexuale’ :)

    asta da Coabitare cu Besecu ;)

  22. Pacala spune:

    Tiberiu,
    Toti coabiteaza bine si tu ai ramas antibasistul de serviciu. Ref la nicolaescu, am si zis, opinia mea e diferita pt ca… dar ma rog. Iti zic asa… nu ti-ai mancat tu timp din viata cat am prestat eu pt usl.

    Tudor
    Studii de fezabilitate de 11 milioane euro si 2 luni criza medicamentelor la bolnavii de cancer. Iar spitalele alea costau 3 miliarde euro. Damn it, un studiu decent de fezabilitate costa 3000 euro. Iar un spital se facea dupa model existent.

    Oameni buni, intelegeti, nu doresc nimanui sa aiba bolnavi de cancer in preajma. Si sa nu ai medicamente sau bani sa le cumperi. Fiecare zi e o minune. Speri sa reuseasca. Si tu nu ai citostatice. Oameni buni, da a facut economie la preturi. Dar oamenii au murit.

    Barosanul, tudor
    Multumesc pt aprecieri.
    Multumesc

  23. Pacala spune:

    Barosanul,
    Am pus si eu maestrului intrebari aplicate si am primit “imbranceli”. Iote, era stirea aia ca Piperea &comp ia de la oltchim 50.000 EUR/luna + 5% din orice creanta recupereaza. Dar da 2000 oameni afara. Ziarele au scris, am intrebat si eu, ciuciu raspuns. Dar mai bine vorbim de kovesi… sau ponta bulangiul care coabiteaza. Astea, care il ard pe fraierul de roman care a si votat USL, cine le rezolva?

  24. Adam Mares spune:

    @pacala
    Nu cred ca este o suma extraordinara daca reuseste resuscitarea Oltchim. Ai vazut ce salarii sunt prin companiile si regiile de stat?!?

  25. Adam Mares spune:

    Discursul lui Victoras v-a placut?
    Victor Ponta în plenul APCE: “Toţi învăţăm din lecţiile trecutului şi suntem cu toţii hotărâţi să cooperăm în beneficiul ţării”

  26. Adam Mares spune:

    @pacala
    VV a spus la tv ca Piperea &comp nu iau banii pana nu rezolva problema. Dar naiba stie, contractul e contract. Depinde cum e facut.

  27. Adam Mares spune:

    Voi n-ati avut somnic? :-)

  28. Pacala spune:

    Adam mares,
    Eu nu cred in piperea si asociatii. Si cred in transparenta totala a statului. Salarii, contracte etc. La oltchim trebuie mers pe succes fee, daca reuseste sa fie platit, nu suma fixa lunara de 50.000 eur. Iar plata sa o primeasca dupa privatizare

  29. Adam Mares spune:

    @pacala
    Sunt de acord. Asa as fi facut si eu contractul. :-) Iar daca nu reuseste sa-i dea totusi, pt munca prestata, o suma mica.

  30. Cu voia dumneavoastra, domnule ministru, as dori sa informez pe cei care se bat impotriva lui Basescu, ca pot fi loviti la portofel, asa cum mi-a facut-o si mie, incercand sa-mi gasesc dreptatea in” Justita Romana”

    As dori sa-l anunt pe cetateanul Basescu Traian, ca am primit “nota de plata” la banchetul organizat de catre domnia sa in valoare de 2713,92 lei aferenti instumentarii unui dosar in care cetateanul Basescu Traian, in calitate de Presedinte al Romaniei, chiar nu avea de ce sa se amestece, normal, intr-o tara normala, condusa de catre un presedinte normal…nu-i cazul…nostru, nu-i asa ?

    Ca doar trebuie sa-i dam Kazarului ce-i al Kazarului…ma scuzati, am vrut sa zic Cezarului ce-i al Cezarului, am…gresit.

    Doresc sa-l anunt pe cetateanul Basescu Traian ca am vazut stampila prezidentiala pe decizia judecatoreasca aferenta dosarului 24507/300/2012 care specifica clar :

    NOI, PRESEDINTELE ROMANIEI…..

    Cetatene Basescu Traian, in afara faptului ca NU sunteti un Ludovic al XIV-lea pentru a spune ca “Statul sunt eu”…..dati-mi voie sa va anunt ca Romania NU sunteti dumneavoastra………..sub nici o forma…..

    Ma simt chiar magulit ca o persoana de “calitatea dumneavoastra” s-a pretat la un asemenea act de jaf organizat, prin Injustitia Romana vremelnic condusa de catre administratia kazara…..la adresa mea, un simplu cetatean ruman…..cu adevarat ruman, nu ca domnia voastra.

    Vedeti aici: http://portal.just.ro/300/SitePages/Rezultate_dosare.aspx?k=alfonso%20sanz&a=%20scope:vDosar%20MJmpIdInstitutie=300

    si aici:

    http://mandrasescu.com/sindromul-stockholm-al-intelectualului-nationalist/#comment-381

  31. Cu voia dumneavoastra, domnule ministru, as dori sa informez pe cei care se bat impotriva lui Basescu, ca pot fi loviti la portofel, asa cum mi-a facut-o si mie, incercand sa-mi gasesc dreptatea in” Justita Romana”

    As dori sa-l anunt pe cetateanul Basescu Traian, ca am primit “nota de plata” la banchetul organizat de catre domnia sa in valoare de 2713,92 lei aferenti instumentarii unui dosar in care cetateanul Basescu Traian, in calitate de Presedinte al Romaniei, chiar nu avea de ce sa se amestece, normal, intr-o tara normala, condusa de catre un presedinte normal…nu-i cazul…nostru, nu-i asa ?

    Ca doar trebuie sa-i dam Kazarului ce-i al Kazarului…ma scuzati, am vrut sa zic Cezarului ce-i al Cezarului, am…gresit.

    Doresc sa-l anunt pe cetateanul Basescu Traian ca am vazut stampila prezidentiala pe decizia judecatoreasca aferenta dosarului 24507/300/2012 care specifica clar :

    NOI, PRESEDINTELE ROMANIEI…..

    Cetatene Basescu Traian, in afara faptului ca NU sunteti un Ludovic al XIV-lea pentru a spune ca “Statul sunt eu”…..dati-mi voie sa va anunt ca Romania NU sunteti dumneavoastra………..sub nici o forma…..

    Ma simt chiar magulit ca o persoana de “calitatea dumneavoastra” s-a pretat la un asemenea act de jaf organizat, prin Injustitia Romana vremelnic condusa de catre administratia kazara…..la adresa mea, un simplu cetatean ruman…..cu adevarat ruman, nu ca domnia voastra.

    Vedeti aici: http://portal.just.ro/300/SitePages/Rezultate_dosare.aspx?k=alfonso%20sanz&a=%20scope:vDosar%20MJmpIdInstitutie=300

  32. Pacala spune:

    Asta vreau sa aflu si eu de la USL:

    „Unde sunt autostrăzile dacă nu aţi avut niciun război după 1989?“
    Numai dansuri de scenă în care să se scoată în evidenţă că este vorba de un alt tip de politică. Dar sunteţi de un an la putere. Unde sunt rapoartele? Unde sunt anchetele? Unde sunt sumele pe care demonstraţi că le puteţi economisi de la contractele abuziv încheiate anterior? Unde sunt autostrăzile?

    zf.ro/opinii/unde-sunt-autostrazile-daca-nu-ati-avut-niciun-razboi-dupa-1989-10793709

  33. tudor spune:

    http://www.cotidianul.ro/usl-mai-mult-moarta-decat-vie-212084/

    cornel nistorescu a omis un argument relevant in sprijinul afirmatiilor sale: prezenta lui gabriel oprea ca vicepremier in guvernul ponta .
    ce cauta acolo?
    de ce l a acceptat pnl ul in guvern?
    cumva face legatura intre grupul de interese udrea basescu si noua putere
    garanteaza protectia mafiei imobiliare?

    noul ministru al apararii este omul de paie al lui oprea, imediat ce dl dobritoiu a plecat de la minister a urmat o restaurare a situatiei din timpul lui oprea si s a pus batista pe tambal.
    ati mai auzit ceva de scandalul avansarilor ilegale?

    asa cum se profileaza situatia, cred ca nistorescu are dreptate: pnl ul cautioneaza perpetuarea aceleiasi oculte praduitoare.
    doua ar fi motivele:
    - multi sefi liberali apuca si ei cite o ciosvirta
    - datorita unui sir de decizii gresite, pnl ul se afla intr o pozitie de zug zwang politic: sa ramina la guvernare inseamna sa cautioneze ce spuneam, sa iasa de la guvernare e o decizie greu de luat

    in concluzie, cred ca in continuare pnl ul va ceda pe toate liniile.

  34. gelu spune:

    A inceput dansul DNA, “Mascatii au descins la primarul din Ramnicu Valcea – Liberalul, acuzat de coruptie”, ceeace va duce in final la disparitia PNL de pe firmamentul politicii romanesti. Poate acum in al 12 ceas intelegeti si voi liberalii cum ca Ponta e pe mana cu Basescu si va va toca la foc continuu cu procurorii de la DNA si Parchetul General.

  35. Pacala spune:

    Tudor
    Pnl accepta coabitarea tacit. Putea sa demonstreze multe, dacapul plecat si joc de glezne

  36. tudor spune:

    @Pacala

    Prrecum in bancul cu acei cocosi genthlemani :)))

  37. tudor spune:

    problema pnl ului este ca dl antonescu l a cautionat prea mult pe victoras, iar o distantare de acesta ar putea insemna sfirsitul politic al lui crin.
    de ce si a legat antonescu destinul politic de ginerica?
    asta e alta discutie!

  38. Pacala spune:

    tudor,
    eu ii zic obligatie reciproca agreata de crin si ponta. ponta a ajuns PM cu crin de mana, ponta se simte obligat sa il ajute sa devina presedinte. Eu am informatii ca ei discuta mult si bine de demult, asa s-a creat si usl. Nu stiu daca prietenie e cuvantul potrivit. Ce vedem pe sticla, discutii si declaratii politice, e alta mancare de peste

  39. Pacala spune:

    Analize sociologice prezente. Interesant… dar, ca orice statistica, poate fi inselatoare, nu surprinde nuantele, care, cateodata, dau gust si sunt cele mai relevante… si nu uitati ca sociologia este o stiinta destul de complicata…

    sociollogica.blogspot.ro/2013/04/prezidentiale-repere-statistice-la.html
    sociollogica.blogspot.ro/2013/04/crin-antonescu-versus-restul-lumii-23.html

  40. Marius Bacau spune:

    @all
    http://pesurse.ro/2013/04/25/ponta-insista-pe-impozitarea-salariilor-si-pensiil/

    Prieteni, Pontanacul e tampit de-a binelea. Insista si persista in tampenie mai ceva ca Emil Boc. Sper ca liberalii sa nu fie de acord.

  41. Marius Bacau spune:

    @Pacala
    Ponta vrea sa cei care muncesc si traiesc din munca lor sa fie solidari cu unii derbedei care primesc ajutor social doar ca sa-l poata vota pe primarul din localitate.
    Nu vreau sa fiu inteles gresit . Ajutorul social trebuie acordat acelor semeni ai nostri care nu pot munci. Dar sa dai ajutor social unui rrom care cantareste 90 de kg, nu are nici o boala si e bun de munca, doar pentru ca el si familia lui te voteaza, mi se pare o stupizenie.

  42. Pacala spune:

    marius Bacau
    “Daca (liberalii-n.r.) nu sunt de acord, nu o adoptam”, e explicat premierul, el adaugand ca deciziile importante in USL “nu se iau cu forta, se iau discutand”.

    Ponta azi

  43. Pacala spune:

    @all
    Tare. Stire de presa – degeaba.
    “Sprijinul acordat fermierilor tineri pentru instalarea la ţară va creşte anul viitor de la 40.000 de euro până la 70.000 de euro, a declarat Daniel Constantin, ministrul agriculturii, într-o conferinţă de presă susţinută astăzi la Cluj-Napoca. ”

    Toti vor zice -mama, ce tare si bun e ministrul agriculturii. BUUN, si vine si realitatea romaneasca, tot cu acelasi ministru:
    “Pentru instalarea tinerilor fermieri au existat peste 25.000 de solicitări, dar fondurile disponibile au ajuns doar pentru 8.500 de fermieri (in 2012).”

  44. Marius Bacau spune:

    @Pacala
    Masurile astea socialiste nu sunt bune acum. Ponta gandeste ca un haiduc, ca un comunist notoriu. Ar fi mai simplu sa aseze salariile nesimtite intr-o grila rezonabila decat sa ia de la toti bugetarii care castiga peste 4.000 de lei lunar. Unii sunt chiar foarte buni, de ce sa le dai in cap? Apoi ceri performanta,nu? Performanta fara motivare nu se poate. Nici la stat nici la privat.

  45. Pacala spune:

    Marius Bacau,
    Iti raspund cu un citat:
    “Oare individul X, bugetar ori angajat al unei regii sau societati in care avem un capital majoritar al statului, si-a fixat singur salariul? In mod categoric, raspunsul este negativ. Acest salariu, castigat sau nu in baza unui concurs, a fost fixat fie de superiorul respectivului angajat, fie de un Consiliu de Administratie. In unele situatii chiar de AGA. Din cate stiu, in Consiliile de Administratie sau in AGA sunt intotdeauna reprezentantii actionarilor. Si, tot intotdeauna, acolo unde capitalul apartine in mod majoritar statului roman, reprezentantii acestuia au cuvantul decisiv atunci cand este adoptata o hotarare. Cum este si fixarea salariului. In aceste conditii, daca exista salarii nerusinate, vinovati sunt reprezentantii statului. Adica ai guvernului. Iar, daca trebuie micsorate asemenea salarii, responsabilitatea le revine tot acestora. Deci tot guvernul.”
    corectnews.com/politics/povestea-salariilor-nerusinate

    Parerea mea: 1. Salariile sunt prea mari si nejustificate
    2. Se poate actiona in sensul citatului din SRS. NUMAI SA SE VREA.

  46. Marius Bacau spune:

    @Pacala
    De acord cu tine. Doar ca unele salarii sunt prea mari si nejustificate. Altele sunt de toata jena. Guvernul sa actioneze asa cum trebuie, nu sa ia de la toata lumea. Ponta e Boc ce dracu? Iar pensiile nu pot fi impozitate suplimentar,e clar.
    Ma enerveaza sintagma…..solidaritate. Cu cine sa fiu solidar si mai ales de ce?

  47. Pacala spune:

    marius bacau,
    Ponta, daca vrea sa fie cu cap, da maine o ordonanta semnata de Chitoiu, si Voinea si cine mai vrea el si zice asa, pe scurt:
    IN agentiile/regiile etc cu finantare integrala/ partiala/ cu buget propriu unde statul roman, prin ministerele/agentiile/ oficiile etc detine majoritatea si este reprezentat in AGA/CA de reprezentanti directi, vor propune venituri/bonificatii etc in cuantum maxim de y pentru urmatoarele functii de management abcd.
    Si in cateva luni toate, dar absolut toate salariile/ veniturile nesimtite se plafoneaza la un nivel decent. SIMPLU.
    Dar este mai simplu sa te vaiti pe sticla, sa mai prinzi niste fraieri ca posibil electorat (amarasteni) ca uite nesimtitii iar PNL se opune, PNL este prost si in loc sa propuna solutii fezabile lui Ponta se caca pe el cu Antonescu in frunte, ca nu pricepe contextul si uite asa se repeta jegosenia PDL-ista, cand se plafona pe sticla dar nu se atingea nimeni de nesimtirea salariala. Ca acolo sunt politrucii, finii, nasii, copiii, nepotii. Prost am fost iar la vot, acum gata, sa ii voteze amarastenii lor.
    Din pix au rezolvat fondurile europene, ca nici acum pe POSDRU oamenii si firmele nu au banii, din pix au rezolvat criza citostaticelor, dar oamenii mor si rudele blesteama, dar sa ne luam de CSM, procurori…

  48. Pacala spune:

    marius bacau,
    Ponta are o problema, nu intelege cum se poate rezolva, pb este economica si de HR, el este procuror. ia si asta in calcul…

  49. Marius Bacau spune:

    @Pacala
    Atunci sa apeleze la specialisti prietene. Daca vrea sa rezolve. Daca nu, sa faca asa cum stiu pesedeii sa faca. Antonescu are dreptate. Masura dorita de Ponta ar face guvernul sa semene izbitor pana la confuzie cu guvernul boc.