M-am aşteptat ca dragii mei colegi de la USR să-şi prezinte argumentele bazându-se pe modificări şi articole de lege. În schimb ni s-au prezentat presupuneri şi calomnii şi nici măcar un argument coerent. (…) Cred că cel mai trist este că dvs. ţineţi predici despre statul de drept dar, de fapt, involuntar, ajutaţi la consolidarea statului dirijat de procurori”, a arătat Porcsalmi Balint, președinte executiv al UDMR. Acesta a solicitat liderilor USR să precizeze care dintre amendamente i-au deranjat şi care articol de lege generează dependenţa politică a sistemului judiciar. „În calitate de susţinători ai asumării răspunderii, nu sunteţi de acord cu răspunderea materială a judecătorilor şi procurorilor pentru erorile judiciare? Vreţi ca cei care, prin deciziile lor iresponsabile, distrugând vieţi omeneşti, să nu plătească pentru greşelile lor – la fel cum se întâmplă în cazul oricărui cetăţean de rând? În calitate de campioni ai democraţiei, sunteţi deranjaţi de faptul că vechii securişti sau noii agenţi ai serviciilor de informaţii nu mai au dreptul să intre în magistratură? Ca militanţi ai transparenţei, sunteţi deranjaţi de imposibilitatea secretizării acordurilor între serviciile de informaţii şi procuratură? Consideraţi că prelungirea perioadei de intruire a magistraţilor de la 2 la 4 ani scoate România de pe traseul european şi euroatlantic? Ar fi oare numirea procurorilor doar de către CSM un act de subordonare politică a sistemului judiciar? Până la urmă, care e adevărata problemă?”, s-a întrebat preşedintele executiv al UDMR. Porcsalmi a susţinut că UDMR consideră că legile justiţiei sunt indispensabile în garantarea statului de drept, fiind introduse reglementări clare care, pentru prima dată, separă în mod realist competenţele procurorilor şi judecătorilor.„Ori, dacă dvs. sunteţi deranjaţi de acest aspect, ar fi timpul să spuneţi lucrurilor pe nume! Funcţionarea statului de drept, separarea puterilor în stat – nu doar pe hârtie, ci şi în sălile de judecată – este esenţială pentru comunitatea maghiară, pentru că aceasta este principala noastră garanţie că drepturile noastre nu vor fi compromise, bunurile noastre nu vor fi confiscate. În concluzie, trebuie să admit că mi-a plăcut fraza care, din păcate, nu apare în textul în limba maghiară, şi prin care afirmaţi că <<trăim împreună cu aceeaşi justiţie>>. Sunt absolut de acord cu dvs, însă aş adăuga un mic detaliu: noi vrem să trăim împreună cu o justiţie care să fie aceeaşi pentru toţi”, a conchis Porcsalmi Balint.
Lideri unguresti din Romania guverneaza din 1997 apropae neintrerupt; fata de cat au ciordit pana acum au scapat ieftin!
Personal cunosc un mega tun dat de un unguras d asta, cu mii de tone de teava din nu spun ce sector economic de stat important – auzisem ca s a sesizat deneaul!
Sau poate “drujba lui Dumnezeu” o fi userist?
In plus, a aparut stirea ca dl draknea ar fi avut intalniri “informale” cu viktor orban si s a r fi negociat importante avanje pentru udmr contra sustinere neconditionata.
Adica, de ce sa negocieze cu slugile, cand o poate face direct cu stapanul?
Oare nu cumva au si ungurii un parlamentar “abuzat” de DNA prin hotarare definitiva a ICCJ si fugit din tara?
Aha!
Io i as sfatui pe unguri sa se potoleasca …
Noi, #rezistacii&co nu ne pretam la propaganda jegoasa de sorginte vadimisto securista preluata ulterior de psd (cu tot cu personal).
Dar s ar putea sa le spunem niste adevaruri, daca tot insista..
Apropos de jegosi:
in 2014 la nustiuce emisiune era prezent si marele patriot si avocat lucian bolcas zis basina.
tocmai iesisera liberalii din coalitia cu psd; cineva din emisiune spune ca vor trece in opozitie alaturi de udmr.
desigur, partenerii de opozitie nu ti i alegi, doar ca pe bolcas parca l ar fi muscat vreo cobra, asa a sarit in sus:
“tradare! se rasucesc bratienii in morminte!!!…!! si da i patriotism! si ca ce bine a facut psd ul ca a scapat de tradatorii astia de liberali!
Nu trece foarte mult timp si izbucneste scandalul cu intelegerile subterane ale psd cu udmr pentru sustinerea motiunii impotriva lui grindeanu; concesiunile psdului, absolut odioase …
si ce sa vezi!
Bolcas, la televizor … si incepe sa povesteasca , cu largi paranteze, despre Romania , care este un exemplu pentru modul cum a rezolvat problema minoritatilor … si da i politica de buna vecinatate!
Sunteti cam de aceeasi factura toti!
O să le transmit ungurilor complimentele tale.
sa i transmiteti si luibolcas, neaparat!
am un mesaj si pentru draknea, incepe cu DUIE si se termina cu MRAGNEA !
Cred că ți s-a făcut dor de Gigi Marga și de trash.
Nu mi e dor de gigi marga, fiindca nu l cunosc si nici n am inclinatii …
Dar va spun un “secret”: daca ma dati afara imi faceti un bine, chestia asta imi consuma mult timp si este inutila …
Dacă te consumă, atunci rămâi, măcar să nu faci rău la alții…
Eu as zice ca in Romania sa nu vorbesti decit dumneata Tudor si cine e de acord cu dumneata, restul, dupa reteta basista “ciocul mic” ca acum le lipesti o laba peste mutra sau un box in nas, ce zici?
Doamna, este dreptul dv sa vorbiti ce doriti.
Semnalam insa demagogia, patriotismul folosit ca arma politica functie de interesele unei anume parti a clasei politice, minciuna cinica si grija nemarginita fata de tarisoara si poporul votator – de care altfel ii doare n fund pe respectivii domni.
Toate acestea, specifice unui anume segment politic strabate “ca un fir rosu” societatea romaneasca nu de azi de ieri, ci inca de la venirea comunistilor in Romania pe tancurile rusesti.
Ca dv cautionati toate aceste anomalii este strict problema dv , doamna – si nu v a interzis nimeni,
“Patriotii ” astia ai dv isi au aceeasi sorginte comunisto securista; este suficient sa vedem cine sunt ei, care i originea puterii lor si care s metodele folosite.
Asadar: securisti , urmasi ai stabilor comunisti, hoti din banii publici.
In spatele lor, o uriasa masina de propaganda care elimina din jocul politic tot ce i ar putea incurca.
Desigur, celor care renunta la lupta cu ei li se azvarl ceva ciolane, drept consolare.
Un exemplu de altfel edificator este chiar stimata noastra gazda!
Pe cand nu era de partea sistemului a fost executat public in 24 ore! Un securist ordinar si “omul rusilor” – adica tradator!
Cine de fapt erau securisti? Nu cumva insusi patronul Latrinelor? ba sigur ca da, in acest sens exista hotarare judecatoreasca definitiva!
Au mintit ca niste jeguri umane?
Sigur ca da, exista deasemenea hotarare judecatoreaca definitiva.
Acestea de mai sunt nu doar argumente, ci dovezi, doamna!
Cand insa VV s a dat cu ei a devenit, brusc, persoana dezirabila, ba chiar, conform unnui sondaj recent al lor, cel mai competent dintre propagandistii “cauzei”!
Ce pateste cine n o da la pace cu ei?
Avem exemplul lui Crin Antonescu: cu toate limitele si greselile lui, un politician talentat si bine intentionat, cu siguranta cel mai bun orator – si cam singurul din istoria contemporana romaneasca.
In momentul cand tovarasii dv de idei s au vazut ajunsi la putere si au propus sa l elimine, intrucat ar fi trebuit sa si onoreze niste promisiuni fata de acesta si fata de partidul liberal.
Si atunci ati declansat jihadul securist, doamna!
Antonescu a devenit, brusc, cam basist , ba ati mers cu ticalosia atat de departe incat exponentul vostru cel mai “stralucit”, mihai gadea, a insinuat extrem de transparent, ca Antonescu ar colabora cu “binomul” pentru a si baga la puscarie proprii colegi de partid!
Chiar si ulterior, cand a devenit notoriu ca nu Antonescu ci, dimpotriva, victoras ponta cu bunul sau prieten sebastian ghita erau foarte “intimi” cu “sistemul” n ati avut maar minima decenta … nu de a va cere iertare, dar macar de a arata ca ati inteles ceva …
Foarte recent au aparut declaratii publice zdrobitoare despre relatiile “speciale” dintre seful vostru liviu dragnea si “binom” .
Minima decenta ar fi trebuit sa va faca sa va puneti niste intrebari – nu va puneti fiindca va lipsesc niste organe… , altfel nu mi explic!
I am spus de atunci lui VV, i am spus si recent: dosarul lui de la DIICOT a fost facut de alina bica la indemnul lui liviu dragnea. In acest sens, i niste dosare penale aflate pe rol exista dovezi certe ca liviu dragnea se intalnea in secret cu alina bica si nu numai odata.
Dupa cum nu justitia romana l a persecutat pe mircea diaconu, ci ANI, condusa de fiul de securist horia georgescu, prieten bunsi partener de tenis cu victora al dumneavoastra,doamna!
In fapt, actiunile ANI impotriva lui mircea diaconu au urmarit – si s a reusit – divizarea voturilor pnl inaintea alegerilor pentru PE.
Mircea Diaconu s a prezentat in PE ca “victima” a justitiei romanesti!
Mincinos ordinar! justitia romana este cea care l a declarat nevinovat, l a reabilitat fata de atacurile “sistemului”.
De la mircea diaconu oricum n aveam mari asteptari: a jucat atatea roluri de milog incat … a ramas in rol
….
Eu am fost tot timpul popular, și pe vremea când nu eram in coaliție cu PSD Așa sunt eu, simpatic…
si mie mi place cuma conchis ungurasul:
“noi vrem să trăim împreună cu o justiţie care să fie aceeaşi pentru toţi”
Mai nasol este ca Justitia nu poate fi aceeasi pentru hoti si pentru oamenii cinstiti, dimpotriva: pe hoti ii leaga iar pe aia cinstiti ii apara.
Apropos, ne lamuriti si pe noi?
Colegii dv din “cel mai cinstit guvern” (adica tariceanu) David si Berca sunt hoti sau “abuzati”?
Ii apără și pe hoți, nu numai pe cinstiți. Drepturile omului sunt valabile pentru toți. Cand un hot e condamnat legea îl apără, să nu mai comită astfel de greșeli, să se reeduce.
corect!
dar daca hotul are reprezentanti inclusiv in forul legislativ nu va mai fi condamnat , astfel rateaza si ocazia de a se reeduca!
Ce treabă are forul legislativ cu judecarea unui hoț? Forul legislativ intervine numai cand e vorba de ministri.
are “foarte treaba”, in conditiile in care modifica legile in interesul hotului ..
vv,
Uitati ce se intampla in Polonia. dau in scris ca in f. scurt timp ceva similar ne va afecta si pe noi! Cine isi asuma responsabilitatea pt asta? dvs?
http://www.digi24.ro/stiri/externe/ue/polonia-risca-sa-ramana-fara-drept-de-vot-in-ue-saptamana-viitoare-845816a
Ell,
uite , draga,
inca unul care zice ca e “abuzat”:
exista ALDE si la rusi?
http://www.digi24.ro/stiri/externe/rusia/fost-ministru-rus-condamnat-la-opt-de-inchisoare-pentru-coruptie-846067
Altceva mai de ras iti postez! Virgil Metea, directorul Romgaz – perla coroanei firmelor de stat din Romania – a fost demis de Ministrul energiei, aldist-ul domn Petcu. Ce crezi ca-i imputa ministrul ? Ca a vandut gaze ieftine, fara respectarea legislatiei in vigoare!
Oare ministrul Petcu stie ca are un coleg de partid Varujan Vosganian, acuzat (pe nedrept, zic eu) exact de acelasi lucru? Acum e motiv de demitere?
https://psnews.ro/furtuna-la-romgaz-director-general-a-fost-scos-din-joc-199505/
Inteleg că nu e motiv de cercetare penală. La mine de ce a fost?
Eu nu am vândut gaze ieftine. Gazele s-au scumpit cu 40$ intr-o singură lună. La marii consumatori am aplicat doar jumătate din scumpire. Nu știu ce acuză aduce ministrul dar dacă e ca la mine, de ce nu intervine DIICOT? NU E ORDIN?
N a dat Dragnea ordin, ca la dv si nici nu mai are cui!
@all,
I-am lasat lui @cris o poza la postul precedent, dar simt nevoia sa o impartasesc si cu voi! Este de sezon!
http://www.stiripesurse.ro/intalnire-intre-florin-iordache-i-daniel-morar-intr-un-context-extrem-de-tensionat_1238031.html
PS Dedicata in special celor care vad solutia acestui jihad legislativ impotriva justitiei la CCR!
da, am vazut au vorbit zece secunde, buna ziua buna ziua la restaurantul senatului… hai sa fim seriosi. Pe de alta parte daca madam Kovesi sta la sufragerii si sorici va faceti ca nu vedeti…
Par sa fi facut cam multe pt 10 secunde, nu? Sau, daca sunt performeri care gandesc si se misca cu viteze supersonice, ar fi explicabil…
https://www.stiripesurse.ro/a-aparut-o-noua-imagine-de-la-intalnirea-dintre-florin-iordache-i-daniel-morar-gestul-care-spune-tot_1238065.html
Ps. Nu ma mir ca le-ai sarit in aparare, doar ii intelegi, sunteti din aceeasi ”familie…”
elenick
la asta nu ti mai da replica @cris?
vai, cum stia ea si ce au vorbit:
” buna ziua buna ziua la restaurantul senatului… hai sa fim seriosi.”
te rog frumos, ii strici fengshuiul doamnei doctor!
Liviu Avram:
He-he, miroase a lucrătură securistică
Așadar:
1.Deputatul USR Emanuel Ungureanu, aflat la Cluj, primește pe e-mail o poză în care, într-un restaurant de la Casa Poporului, apar la o masă Daniel Morar, judecător la CCR, și Florin Iordache, judecător pe la alte curți și una dintre cele mai sinistre figuri din PSD la acest moment. Ungureanu pune poza pe Facebook.
Emanuel Ungureanu crede că a primit-o de la vreun funcționar parlamentar. Mesajul care însoțea poza suna în felul următor: „Eram la masă astăzi cu o colegă în restaurantul de la Senat și I-am văzut la masă pe Iordache și cel care a fost șef la DNA”. Prudent tipul, nu? „Fost șef la DNA”, nu „judecător la CCR”, calitate în care Daniel Morar și-a câștigat o altă – și cu totul diferită – reputație…
Expeditorul a trimis poza de pe o adresă de yahoo în formatul prenumenume@yahoo.com. Atât cât am putut căuta eu, nu există o asemenea persoană angajată la Parlament. (I-am promis lui Emanuel Ungureanu că nu dezvălui numele, deși sunt convins că e o adresă falsă).
2.Jurnalistul Vlad Petreanu primește și el o poză de la aceeași întâlnire. Ceva mai proastă, mai cețoasă, dar luată din exact aceeași poziție ca și prima. Spune că i-a venit pe whatsupp și, din câte știe, undeva pe traseu, sursă sau releu de transmisie a fost tot un parlamentar USR. Altul decât Emanuel Ungureanu, care nu știe nimic de a doua fotografie.
Păi ce avem noi aici? Avem un Florin Iordache care se insinuează la masa la care stătea Daniel Morar, ca să-l întrebe o chestiune – despre care Morar nu știa absolut nimic – privitoare la statutul magistraților de la CCR. Asta în loc să-l caute pe vechiul său prieten și fost coleg de partid, Valeriu Dorneanu, șeful CCR.
Stă 10-15 secunde (varianta Iordache) sau 2-3 minute (varianta Morar), răstimp în care cineva face (cel puțin) două fotografii. Una dintre ele ajunge imediat la deputatul USR Emanuel Ungureanu, care o pune pe Facebook, alta ajunge la un alt parlamentar USR și într-un final la Vlad Petreanu, care o pune și el pe Facebook.
Ce-mi spune mie chestia asta? Că cineva a dorit neaparat să-i aibă în aceeași poză pe Daniel Morar și pe Florin Iordache. Iordache și-a jucat rolul și poza a fost executată, iar apoi a fost transmisă unor parlamentari USR, știut fiind că aceștia fac publice toate chestiile suspecte și golăniile care se petrec prin Parlament.
Interesant, nu? Are cineva altă ipoteză?
Ce mă preocupă e însă altceva: de ce o fi vrut cineva să-l compromită pe Daniel Morar alăturându-i-l pe Florin Iordache, câtă vreme de ceva vreme Morar este acuzat că face jocurile PSD la Curtea Constituțională? Din această dilemă eu nu pot ieși…
Or fi facute (pozele) de aceiasi turisti patrioti care le-au pozat si pe pupezele Udrea, Bica et comp la Paris!
Varianta mea e ca pe Morar au incercat sa-l ”sperie” putin, sa fie mai cooperant. cum spune si Avram, pt ”intelegeri” la CCR, Iordache trebuia sa vbeasca cu Valer Dorneanu, nu cu Morar. Dar daca Morar era cam necooperant, merita facut putin de cacao, spre a-si baga mintile in cap!
care jihad? dar unele pretentii procuraresti sunt chiar idioate, nu-si cunosc propriul NCPP se vede ! Ca aici .
“Procurorii mai arată că modificarea art. 168 din Codul de procedură penală, în sensul în care datele obţinute în urma efectuării unei percheziţii informatice vor putea fi folosite doar pentru dovedirea infracţiunii pentru care a fost autorizată percheziţia, va împiedica organele de anchetă să urmărească infracţiuni grave despre săvârşirea cărora au luat la cunoştinţă cu ocazia administrării acestui procedeu probatoriu. ”
????? Au la art 170 ce se face: În cazul în care există o suspiciune rezonabilă cu privire la pregătirea sau săvârşirea unei infracţiuni şi sunt temeiuri de a se crede că un obiect ori un înscris poate servi ca mijloc de probă în cauză, organul de urmărire penală sau instanţa de judecată poate dispune persoanei fizice sau juridice în posesia căreia se află să le prezinte şi să le predea, sub luare de dovadă.
Organul de urmărire penală sau instanţa de judecată poate dispune ca:
a) orice persoană fizică sau juridică de pe teritoriul României să comunice anumite date informatice aflate în posesia sau sub controlul său, care sunt stocate într-un sistem informatic ori pe un suport de stocare a datelor informatice;
…..
Nu, n-am cuvinte, e de balamuc. Art 170 nu e deloc abrogat, e in vigoare. O inregistrare iti da suspiciunea rezonabila ca s-a comis o alta infractiune de ctre cineva prins intimplator in inregistrarea inculpatului tau, atunci tu procuror pui mina si obtii dovezile legal, fatza de persoana respectiva, exact asa cum ai facut-o si pentru urmaritul tau principal. Si nici vorba ca nu s-ar permite folosirea inregistrarilor ca cele de pe strada daca e o crima, un viol sau mai stiu eu ce, exista un articol 170…
E o aiureala, prostie sau scandal intentionat ca procurorii sa stea frumos in cur pe scaun si sa le vina date la nas fara sa miste un deget. Ei asta-i, sunt platiti foarte serios: sa munceasca si asta in respectul legii nu pe scurtaturi!
https://revista22.ro/70268205/bogdan-gabor-amendamentele-pornesc-de-la-ideea-ca-infractorii-sunt-cinstii-iar-magistratii-nu.html
@ Cris
da, asta ar fi trebuit sa spuna nemernicul de Klemm: fratilor, in SUA legile big-brother au fost abrogate, faceti si voi la fel! Dar nu, securistul din el se bucura ca mai exista inca tari bananiere unde isi pot arata puterile…
@Cris
Am observat la postul trecut că citim aceleași amendamente, dar interpretarea ta e foarte “originală”, ca să zic așa.
@ Adam
poate nu intimplator ea a ajuns medic in SUA iar tu un aspirant securist ratat in Romania…
Ai mult tupeu sa te compari cu Cris…
Tocmai, nici nu mă compar. Spun că înțelege nejuridic textele. Eu de-aia citesc ce spun juriștii.
Intelege ea mai bine chiar decit “juristii” pe care-i citesti tu! Exista ceva numit logica, adica ceva ce voua va lipseste cu desavirsire..
Dacă Cris are gândire logică, de cristal, eu sunt popă.
Popa nu, dar poate securist!
Stau foarte bine la Intelligence, dar, spre nefericirea ta, nu sunt. Știu că tu ai fi fericit dacă aș fi. Ai avea o justificare pentru veninul deversat.
@ Adam
daca pentru tine inteligence inseamna rezultate bune la postaci, atunci da…
Binecuvântează, Sfinția Ta
@ adam
nu draga, dumneata ai o gindire cam ametita.
Apropos decit sa te indoiesti de mine, ce-ar fi sa spui dumneata ce lucrezi, caci in atitia ani aici n-ai spus….
@ Cris
Nu poate sa-ti raspunda! E clasified!
Securist ratat cred că ești tu!
Nu, eu am preferat mereu alte domenii…
aspirant IT-ist ratat cu gandire securista e ok?
Chichi-roiu!
@elenick
E într-o umoare de grădiniță.
@ Adam
m-am coborit la nivelul vostru, nu-ti place?
Cât despre Cris, nu sunt prea convins că-i medic în SUA.
Ba din nefericire pentru logica ta… este!
Nu, Cosette e medic (adică doctor) in SUA.
@ VV
Cris, Cris e medic, a inceput sa va obsedeze Cosette asta…
Deloc. Ea are obsesii cu noi. Sta langa mine și filmează
Si Cosette e doctor in America! in economie, ca dvs!
Mă duc să candidez in America
@ elenick
nu stie aia economie nici cit am uitat eu de ieri pina azi…
“15.700 de medici, 15.000 de cercetatori romani si numerori IT-isti lucreaza in strainatate.
Principalul motiv care a determinat decizia de a emigra a specialistilor din cele trei domenii analizate, asa cum releva studiul, nu este venitul prea mic. Cel mai des invocate de specialisti au fost, in aceasta ordine: coruptia, lipsa oportunitatilor de dezvoltare profesionala, avansarea in cariera nebazata pe merite profesionale…”
@ Adam
ai trecut de partea noastra?
Sau incerci sa-i spui lui Cris de ce a plecat ca poate ea nu stie?
Doar nu voiai sa spuna ca mureau de foame…
Iar VV se plânge de lipsa lucidității în cazul unor oameni care sunt, de fapt, foarte lucizi și iau în calcul toate situațiile care generează, în fond, existența codurilor penale. Oamenii ăia știu din practică.
Sorin
Ia din intelepciunea mentorilor tai din PSD, ”staruri” ale Parlamentului Romaniei, in ultima perioada : azi, Eugeeeen Nicoliiiiceaaa!
http://evz.ro/regele-mihai-tinta-demers-rusinos-pdsr.html
PS. Desi din aceeasi barca, VV nu le ajunge nici la glezna! Desi… nu se stie niciodata!
Tu pe cine incerci sa convingi cu “argumentele” astea?
Argumentele vorbesc singure, ca si interventia ipochimenului impotriva regelui de acum multi ani… Auzi, era ”vidanjorul” partidului, lui incredintandu-i-se cele mai mizerabile speech-uri de la partid. A ajuns mare, vidanjorul, e printre cei 5-6 grobieni care fac legea in parlament, taie si spanzura, imping la deal ”legi”, amendamente, ii scuipa pe opozanti, tari in gura, domne!
Cat timp vom avea la varful tarii nicolici, ciordachi , serbnaninicolai, radulesti, dragni si alte maimute antropoide, praful si pulberea sa va alege de tara asta, de bunastarea si viitorul ei… si mai sunt unii care le dau si o mana de ajutor!
Hai, ca nu vreau sa ma mai enervez in seara asta…
Votati Chichi-roiu atunci!
Traian Berbeceanu ridică următoarea întrebare: Pe când incriminarea penală şi pedepsirea drastică a reglemetării legislative facute prost, cu rea credință sau gravă neglijență?!
Polițistul brașovean Marian Godină atrage atenția cu privire la schimbările majore al Codului Penal ce sunt pregătite zilele acestea în Parlament, după dorința coaliției PSD-ALDE, susținută de UDMR.
Marian Godină exemplifică printr-o situație ipotetică, în același ton cu mesajele mai multor procurori, o situație absurdă în care polițiștii vor fi nevoiți să-l anunțe pe un traficant de droguri că urmează să fie percheziționat, dacă modificările la Codul Penal intră în vigoare:
„-Alo, bună ziua, de la poliție vă sunăm, deranjăm?
-Nu, spuneți vă rog!
-Știți…sunteți cercetat pentru trafic de droguri…
-Da, știu, am fost anunțat încă de când m-a reclamat b******l ăla. Abia aștept să audiați toți martorii, vreau să asist și eu la audieri, să-i văd și eu care sunt ăia, să le trimit niște bezele în timp ce declară…da-le-aș…
-Noi v-am sunat să vă spunem că am dori să facem o percheziție domiciliară. Bănuim că vă așteptați la asta. Mâine sunteți acasă?
- Păi după ce am fost anunțat că se face o investigație, normal că mă așteptam să vină mascații, că doar nu-l așteptam pe Moș Gerilă cu renii. Totuși, mâine am ceva treabă, nu puteți să ajungeți poimâine?
-Bine, atunci venim poimâine.
-De fapt veniți răspoimâine, că mai am câteva lucrușoare de aruncat și n-am timp mâine.
-Bine. Rămâne pe răspoimâine?
-Da, dar nu veniți și voi chiar la 6. Sunt puțin obo și plicti. Haideți pe la un 10.
-Ok. O zi bună!
-Auziți? Vedeți că las ușile deschise, să nu mai dea băieții ăia negri cu berbecul, că acum un an, când erau legile ălea tâmpite de veneați prin surprindere, mi-au dat de mi-au scos ușa cu tot cu toc.”
Potoleste te, c acum iti pune @cris vreo doua mii de linkuri, sa te inveti minte!
Nici gind: e nevoie de o singura idee. Ce spune mai sus respectuivul in conversatie cu “procurorul”? “Abia aștept să audiați toți martorii, vreau să asist și eu la audieri,” La postarea anterioara e articolul respectiv de NCPP, nu se refera la audiere in fata procurorului ci la prezentarea in fata JUDECATORULUI DE DREPTURI SI LIBERTATI, adica exact ce se face si in Statele Unite, in fata judecatorului de drepturi si libertati/de curte preliminara se prezinta ambele parti. Adica mintiti, dar stiu, asa cum e si la postarea dumneavoastra anterioara, cum spuneati, ce daca mintiti cu asociatii care nu exista sau nu au semnat scrisorile dumneavoastra catre PE???? Anything goes, orice minciuna, orice dezinformare, moralitatea, pe care o asteptati de la altii pentru dumneavoastra, e nimic: daca ne ajuta sa ne atingem scopul, mintim.
@VV
Maine bag prima tura in Bucegi pe anul asta. Si sunt foarte bucuros…
Printre altele ma gandeam cu groaza ca dupa veti fi distrus justitia in cardasie cu Ciordache, Porcusorul Serban si Nicolicea, va veti ocupa de impozitarea gainilor si oualelor de la tara si poate in final veti impozita si schiorii de tura pentru ca nu platesc urcarea cu telescaunul/telecabina pentru distractia lor…
Trebuie să fii idiot să crezi povestea aia cu impozitarea găinilor. Sau ticălos. Alege…
Epolitikon
nu l supara pe ouganizan, te rog
Astia sunt tovarasii d-lui Vosganian :
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-subiectele_zilei-22180045-1994-eugen-nicolicea-cerea-regele-mihai-fie-declarat-persona-non-grata-teritoriul-romaniei-recorder.htm
Vezi ca a postat deja colega ta un pic mai sus un link cu exact acelasi subiect, ai si tu grija un pic, da-le mai rasfirat ca altfel se prind astia ca e ordin pe unitate!
Văd că tu ești de serviciu în seara asta.
Da. Jutitia blogului in actiune, stoparea postacilor!
Cred că în anii 90 mai tot PSD și PD erau ostili Regelui.
Cat despre intalnirea “intamplatoare” ciordache – morar … care i noutatea?
In momentul in care elena udrea si fata lui basescu au fost inculpate toti fidelii lui au trecut in barca celorlalti infractori, grupati in psdalde.
Majoritatea proinfractionala din CCR a devenit zdrobitoare si se pare ca morar este cel care face cartile la CCR.
Desigur, asa cum s a intamplat si cu gabriel oprea care era tradator odios cand nu mai era cu psd , dar foarte competent primviveprim (!!!) ministru in guvernul ponta, la fel a fost reevaluat si morar!
Ce voiai sa spuna @cris, ca nu trebuia ca seful unei comisii ce redacteza modificarile legilor justitiei sa aiba intalniri informale cu un judecator ccr care , culmea, mai e si “basist”!!!???
Alooo, doamna cris, nu mai e doamna, morar , “basist ordinar”?
L ati reevaluatara si p asta?
Nu stiu ce e morar, dar dumneata esti cert basist, sau ma rog cum se vor fi numind acum neobasitii… nu conteaza, same shit different pile. Si in aceasta privintza n-ai grija, fata de dumneata voi fi consecventa: n-am sa te reevaluez
#rezistaci!
http://www.aktual24.ro/protestatarii-din-sibiu-ironizeaza-comunicatele-agresive-ale-psd-intr-o-singura-propozitie-ati-reusit-si-un-dezacord-si-o-virgula-intre-subiect-si-predicat/
vv
cris
daca noi suntem #rezistaci, voi cu floricica dansatoarea ce sunteti?
nu stiu care voi, eu nu m-am declarat apartinind de niciun “voi”, si habar n-am cine e floricica dansatoarea, in timp ce dumneavoastra va asociati cu mincinosi – cum am aratat apropos de semnatarii inexistenti ai acelei scrisori catre PE, si cu indivizi de tipul SanduMmatei – nu? dumneavoastra ati garantat pentru el, eu nu, pentru vreo floricica dansatoarea nici atit
Iti sugerez sa te privesti in oglinda… presupun ca ai ouna imensa in baie si una foarte mare in holul de intrare …
si sa spui: “oare chiar sunt pesedista?”
7 sedinte / saptamana pana se termina Postul Craciunului si 7×7 in Postul Pastelui.
Musai incantatia sa inceapa cu “oglibda oglinjoara…”
Floricia dansatoarea e o figură simpatică ce dansează și gătește în ochii lumii.
E foarte simpatică Floricica, mai simpatică decat bataușul din PIața Victoriei
http://www.telegraph.co.uk/news/2017/12/15/better-late-never-rome-revokes-exile-poet-ovid-2000-years-death/?WT.mc_id=tmg_share_fb
bati undeva?
Păi cine e exilat aici? Pe Ovidiu l-au exilat că “a dus Rîmul în curvie”.
@Cris&Sorin
Nu vin cu profesia pe blog, aici sunt doar liber cugetător. Mai nasol e că sunt unii prin Parlament slugă-cugetători.
tare imi e ca in genere cam esti liber cugetator, adica fara o profesiune clara, din moment ce iti e asa de jena sa faci si cea mai mica trimitere la aceasta, cum face oricine, si elenik, si eu, si tudor, si emi, si oricine altcineva.
elenick ce profesie are?
eu o banuiam ca e jurista, dar se ascunde…
Cred că e pensionară…
VV
nu stiu unde o sa gasiti documentul fiindca pe site-ul comisiei nu, nu e niciun document, doar nume. Repet, asa cum spunea si Adrian, nu dati in niciun fel posibilitatea chiar oamenilor bine intentionati sa citeasca si sa se lamureasca. Este obligatoriu sa postati la vedere aceste modificari !
Il aveti aici:
https://media.stiripesurse.ro/other/201712/media-151325710232431200.pdf
in timp ce site-ul comisei arata asa:
http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.co?idc=221&cam=0&leg=2016&idl=1
adica zero informatie
Probabil că nu a intrat peprocedură.
Cand merg luni la Parlament o să văd ce e cu el.
@ VV
Am mai citit un articol 307: Asadar in media, inclusiv in pamfletul domnului Godina se spune ” vai ca oroare ca se aduce la cunostintza suspectului ca e suspect si ce dosar are”
Alta prostie.
Art 307 actual. “Persoanei care a dobândit calitatea de suspect i se aduc la cunoştinţă, înainte de prima sa audiere, această calitate, fapta pentru care este suspectată, încadrarea juridică a acesteia, drepturile procesuale prevăzute la art. 83, încheindu-se în acest sens un proces-verbal.”
Adica da, si conform actualului articol suspectului trebuie sa I sea duca la cunostintza ca e suspect, fapta, si se vede din art 83, dosarul !
( art 83:
În cursul procesului penal, inculpatul are următoarele drepturi:
a) dreptul de a nu da nicio declaraţie pe parcursul procesului penal, atrăgându-i-se atenţia că dacă refuză să dea declaraţii nu va suferi nicio consecinţă defavorabilă, iar dacă va da declaraţii acestea vor putea fi folosite ca mijloace de probă împotriva sa;
a1) dreptul de a fi informat cu privire la fapta pentru care este cercetat şi încadrarea juridică a acesteia;
b) dreptul de a consulta dosarul, în condiţiile legii;
c) dreptul de a avea un avocat ales, iar dacă nu îşi desemnează unul, în cazurile de asistenţă obligatorie, dreptul de a i se desemna un avocat din oficiu;
d) dreptul de a propune administrarea de probe în condiţiile prevăzute de lege, de a ridica excepţii şi de a pune concluzii;
e) dreptul de a formula orice alte cereri ce ţin de soluţionarea laturii penale şi civile a cauzei;
f) dreptul de a beneficia în mod gratuit de un interpret atunci când nu înţelege, nu se exprimă bine sau nu poate comunica în limba română;
g) dreptul de a apela la un mediator, în cazurile permise de lege;)
Adica si acum suspectul are dreptul sa stie ce se aduce impotriva lui, sa aiba avocat, etc etc…
Art 307 modificat arata asa, practice se mai adauga niste impanari de la art 83:
“(1) Persoanei care a dobândit calitatea de suspect i se aduc la
cunoştinţă, înainte de prima sa audiere, această calitate, fapta
pentru care este suspectată, cu descrierea tuturor elementelor
constitutive ale acesteia și a probelor din care rezultă săvârșirea
faptei, încadrarea juridică a acesteia, drepturile procesuale prevăzute la art. 83, încheindu-se în acest sens un proces-verbal. Lipsa acestor
elemente atrage nulitatea absolută a condiţiile prevăzute de art. 305 alin. 1″
Adica procurorii se supara ca trebuie sa faca ce era deja prevazut sa faca la art 307? Noua formulare doar reitereaza elementele ale art 83 NCPP la care se face referire si in formularea initiala… Doar adauga sanctiunea: daca nu o faci, ca procuror, atunci te intorci la momentul 0. anunti omul… ma rog, de domnul Godina nu ma mir, el sta cam prost si cu intratul la academia de politie, dar procurorii nu-si cunosc NCPP-ul????
Adica media si ONG-urile se supara pe ceva ce exista deja in NCPP si asta inseamna jihad impotriva justitiei ???? Iertati-ma, e penibil… chiar nu inteleg….
Si sunteti egal vinovati ca parlament de acest penibil – trebuie sa publicati la vedere, usor de accesat, aceste modificari.
De ce nu citezi tot articolul modificat?
Amedament privind aducerea la cunoștință a calității de suspect: Art. 307 se modifică și va avea următorul cuprins: Articolul 307 se modifică astfel: „(1) Persoanei care a dobândit calitatea de suspect i se aduce la cunoştinţă, înainte de prima sa audiere, această calitate, fapta pentru care este suspectată, cu descrierea tuturor elementelor constitutive ale acesteia și a probelor din care rezultă săvârșirea faptei, încadrarea juridică a acesteia, drepturile procesuale prevăzute la art. 83, încheindu – se în acest sens un proces – verbal. Lipsa acestor elemente atrage nulitatea absolută a calității de suspect”.
2) Atunci când sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. 305 alin. (1) și persoana față de care există bănuiala rezonabilă este cunoscută, organul de urmărire penala va aduce la cunoştinţă, de îndată, calitatea de suspect, sub sancţiunea nulităţii absolute a tuturor actelor de urmărire penală efectuate cu încălcarea acestei prevederi față de aceasta după aflarea identității persoanei.”
Ce presupune: „Un astfel de amendament s-ar traduce prin faptul că tu, procurorul, la momentul aducerii la cunoștință a calității de suspect pentru o anumită persoană, trebuie să ai urmărirea penală finalizată. Dacă o ai în curs de desfăşurare, va fi foarte complicat să o mai faci. Să îi spui toate aceste elemente din dosar suspectului va îngreuna mult urmărirea penală. Toate aceste lucruri se pun la finalul anchetei, iar acum se doreşte la declaşarea unei anchete. Unii infractori vor putea să facă în aşa fel încât să influențeze urmărirea penală sau ca ea să ducă la netrimiterea în judecată, de exemplu. Prin astfel de amendamente se porneşte din start de la o rea-credinţă a procurorului şi a judecătorului, care ar vrea să îi abuzeze pe oamenii cinstiți care fac trafic de droguri, de exemplu, sau comit crime. Suspiciunile sunt transferate asupra magistraților, iar cei cinstiți devin infractorii”.
Ești în necunoștință de cauză ori manipulezi, ca de obicei?
Nu spui nimic altceva decit ca un procuror trebuie sa ascunda probe si sa smechereasca….
dar sunt hotariri CEDO inclusiv impotriva Romaniei in acest sens. Da! trebuie sa ii aduci la cunostintza avocatului TOATE elementele acelui dosar, exceptiile fiind prevazute in alte capitol. Nu exista sa I le prezinti abia la finalul dosarului, e la fel hotarire CEDO (“In egala masura, in cauza Kuopila vs. Finlanda[7], Curtea a decis ca nerespectarea dreptului de acces la piesele dosarului conduce automat la incalcarea principiului egalitatii armelor. In concret, reclamanta a fost instiintata cu privire la actele dosarului doar la finalul urmaririi penale (conceptie identica cu cea din Romania), neavand posibilitatea, deci, sa aceseze dosarul si sa poata combate, analiza probele administrate de organele de urmarire penala.” – asta in timp ce dogioiu a dumitale spune “Toate aceste lucruri se pun la finalul anchetei”
De ce ? “Curtea (CEDO) precizeaza ca nu pot fi indeplinite cerintele unui proces echitabil in cazul in care un procuror sau un judecator este lasat sa decida arbitrar daca o declaratie sau un alt document important este considerat suficient de important pentru a fi comunicat partilor procedurii.”
mai sti, poate daca citesti si altceva decit pe Dogioiu te lamuresti:
https://www.juridice.ro/225001/dreptul-avocatului-de-a-studia-dosarul-de-urmarire-penala-in-noul-cod-de-procedura-penala.html
Sau ca si pentru domnul Tudor, nici pentru dumneata si nici pentru Dogioiu in Romania nu se aplica jurisprudenta CEDO??? Eu manipulez, adamitza, sau dogioiu a dumitale spunindu-ti sa faci ceva ( sa aduci la cunostintza inculpatului dosarul abia la sfirsit) considerat deja ca incalcind un proces echitabil de catre CEDO?
Habar n-ai, citești un articol de lege și crezi că ești juristă. Sunt mai multe etape ale cercetării penale și mai multe articole în Codul de procedură penală.
Prima dată pot exista indicii rezonabile că cineva a comis o infracțiune. Procuratura cercetează și abia când are și mai multe indicii și probe, adică în altă etapă, îi aduce la cunoștință calitatea de suspect. Abia din acel moment, inculpatul are drepturile de care zici.
Ori amendamentul PSD-ALDE zice, la pct. 2,, zice să-i aducă “de îndată” la cunoștință.
Tu chiar nu înțelegi despre ce e vorba? Face cineva o sesizare că unul vinde droguri. Ce-ar trebui să facă procuratura? Să-l anunțe pe ăla “de îndată” că e suspect? Procuratura face cercetări, și abia când are mai multe indicii, eventual și probe (timp în care se poate face flagrant sau alte strângeri de probe: filmări etc.), persoana devine suspect oficial, i se aduce la cunoștință și are dreptul la apărare.
da domnule, art 307 se refera la calitatea de SUSPECT, mai citeste inca o data “Persoanei care a dobândit calitatea de SUSPECT i se aduc la cunoştinţă….” – e la punctul 1.
Se refera la faza de urmarire pe persoana, care vine dupa faza de urmarire pe fapta, adica in rem.
Eu stiu ce spun si ce citesc, se vede ca tu nu. analfabetism functional….
Si da expresia “de indata” este cea din art 6 al conventiei drepturilor omului : PROMPTLY, de indata, si se refera si ea la calitatea de suspect. De ce trebuie sa fie in acest articol ? FIINDCA E IN CONVENTIA EUROPEANA A DREPTURILOR OMULUI, pe care Romania a semnat sa o respecte, si dupa care e judecata la CEDO !!!!!!!
art 6 al Conventiei europene a drepturilor omului
3. EVERYONE CHARGED WITH A CRIMINAL OFFENCE has the following minimum rights:
(a) to be informed PROMPTLY, in a language which he understands and in detail, of the nature and cause of the accusation against him;
(b) to have adequate time and the facilities for the preparation of his defence;
(c) to defend himself in person or through legal assistance of his own choosing or, if he has not sufficient means to pay for legal assistance, to be given it free when the interests of justice so require;
(d) to examine or have examined witnesses against him and to obtain the attendance and examination of witnesses on his behalf under the same conditions as witnesses against him;
(e) to have the free assistance of an interpreter if he cannot understand or speak the language used in court.
Excat asta am spus și eu. Calitatea de suspect e o calitate oficială, nu e ca in anchetele lui Miss Marple.
“nevinovata”, Mitza noastra, ca un pui din gaoace!
As vrea sa stiu ce zice golanca de Dana Garbovan la modificarile astea… n-am prea auzit-o in ultimele zile…
daca Garbovan e golanca, cum e cu golaneala lui Dogioiu impotriva unor hotariri CEDO?
Nu sunt deloc “nevinovata” ci am citit ghidul pentru articolul 6 al conventiei europene pentru drepturile omului, cel referitor la un proces echitabil si nu acum, ci de mai mult timp, l-am mai postat aici acum vreo doi ani. Iata, la dispozitia dumneavoastra cu tot cu trimitere la cazuri CEDO. In loc de … dogioiu, scuze, da, la dogioisme sunt surda. Avet la pagina 21 si 41-44 conditiile referitoare la urmarirea penala.
http://www.echr.coe.int/Documents/Guide_Art_6_criminal_ENG.pdf
Până când o persoană nu e suspectă, nu e cercetată. Cum să-i aduci la cunoștință ceva ce nu e? Calitatea de suspect e o calitate oficială. Faptul că tu iei mandat de ascultare nu-l transformă in suspect neapărat.
Prima dată se cercetează fapta. Citiți Codul de procedură penală. Chestia e că întotdeauna fapta e legată de niște oameni, că nu e așa, in abstracto. Deci ai în vedere niște oameni pe care-i cercetezi și în faza când se strând mai multe indicii și probe se începe urmărirea penală pe persoană, inculpatul e înștiințat și beneficiază de dreptul la apărare.
Da Adam, 307 se refera la calitatea oficiala de suspect ! adica la faza de urmarire pe persoana! Vorba lui VV, nu e “suspectul” din anchetele lui Miss Marple.
Suspect – denumirea data respectivului cind se incepe faza de urmarire pe persoana
Inculpat – denumirea care I se da cind incepe procesul penal.
Am greșit, din grabă, da, inculpat e când începe procesul. Altceva spuneam. Du-te la postul de azi.
Cred ca ei nu inteleg ca exista o urmarire pe fapta care precede urmarirea pe persoana, cind incepe aceasta urmarire pe persoana, dupa rem, abia atunci respectivul capata calitatea de suspect.
Exact așa e dar, ai dreptate, se prefac ca nu inteleg sau poate nu inteleg de-a binelea.
Dragă Cris, obiecțiile la modificări sunt pline de dezinformări și aiureli. Uite-o pe asta, din comunicatul DNA:Mai mult, nu vor mai putea fi arestați preventiv autorii infracțiunilor contra capacității de apărare a României, infracțiuni de genocid, contra umanității și de război, dacă comit aceste infracțiuni fără violență.” Cum poți să comiți sau să inițiezi infracțiunea de genocid sau de crimă de război fără violență???
Da, tocmai de aceea trebuie sa postati articolele, cu modificarile si discutia lor. Va repet, eu nu am gasit-o pe site-ul camerei deputatilor sau a comisiei, ci in presa.
Luni mă ocup.
Amendament privind audierea martorilor: La Art. 83, apare litera b1), privind drepturile inculpatului: „dreptul să participe la audierea oricărei persoane de către judecătorul de drepturi şi libertăţi, să formuleze plângeri, cereri, memorii și obiecțiuni”,
Ce presupune: Bogdan Gabor apreciază că în Codul de Procedură Penală aflat în vigoare acum se precizează explicit că „audierea martorilor sub acoperire, a persoanelor vătămate sau vulnerabile se poate face prin videoconferință sau prin alte moduri pentru ascunderea sau protejarea identității. Dacă acest aspect se scoate din lege, atunci este foarte grav. Și acum inculpatul poate participa la audierea celorlalte părți din dosar, este dreptul lui, dar sunt aceste prevederi în care, în situații speciale,victimele sau martorii sunt audiați în condiții speciale, în care trebuie să li se protejeze identitatea”.
acest aspect nu e scos din lege !
Amendament privind audierea martorilor: La Art. 83, apare litera b1), privind drepturile inculpatului: „dreptul să participe la audierea oricărei persoane de către judecătorul de drepturi şi libertăţi, să formuleze plângeri, cereri, memorii și obiecțiuni”,
Ce presupune: Bogdan Gabor apreciază că în Codul de Procedură Penală aflat în vigoare acum se precizează explicit că „audierea martorilor sub acoperire, a persoanelor vătămate sau vulnerabile se poate face prin videoconferință sau prin alte moduri pentru ascunderea sau protejarea identității. Dacă acest aspect se scoate din lege, atunci este foarte grav. Și acum inculpatul poate participa la audierea celorlalte părți din dosar, este dreptul lui, dar sunt aceste prevederi în care, în situații speciale,victimele sau martorii sunt audiați în condiții speciale, în care trebuie să li se protejeze identitatea”.
Te starduiesti degeaba, NU AUDE!
ce-ar fi sa incerci sa auzi TU si altceva decit pe dogioiu si pe avram
Adam
ce nu intelegi?
care e problema daca victima minora a unui viol sta fata n fata cu “autorul”, vrei sa incalci cedo????
de directiva de aparare a victimei ai auzit? fiindca eu am auzit, si am si prezentat-o aici de citeva ori. Ba e si lege in Romania. Iar la timpul in care eu o discutam legat de niste copii luati cu duba de jandarmi la ordinul unui judecator nebun, sa stea fata in fata cu cei care I-au chinuit, dumneata ai tacut peste. Aceasta e http://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?uri=CELEX%3A32012L0029
Adica, acei copii nu te-au interesat, ai devenit brusc interesat de victime acum ca-ti zice dogioiu?
Aplicarea diferitelor puncte al NCPP nu se poate face decit cu respectarea in egala masura a altor legi. Nu crezi?
Toată dezbaterea asta e plină de omisiuni și de manipulări. Am dar exemplul cu camerele de luat vederi. Nimeni nu respinge ca o cameră de luat vederi să fie acceptată ca probă. E vorba de cei care filmează, nu de camerele instalate.
cris
20 octombrie 2017 minsitrul sanatatii bodog declara public faptul ca nu exista o criza de imunoglobulina , ca ziaristii ar trebui sa ia informatii de la surse autorizate (adica el) si sa nu creada afirmatiile fostului ministru voiculescu care nu urmareste decat sa saboteze politica psd in sanatate
5 decembrie 2017 – o femeie moare din lipsa imunoglobulinei
Asta nu e abuz, doamna?
Nu v am vazut pe niciunl dintre “marii luptatori” pentru drepturile (posibililor) infractori sa aveti vreo tresarire.
Dati un exemplu de om care a murit din cauza abuzurilor unui procuror , precuma fost omorata femeia asta si pe urma veniti cu expertiza dv in drept,
nu credeti ca asa ar fi decent?
De ce nu facetim doamna, o statistica a celor morti cu zile din cauza furaciunilor pe care incercati sa le protejati?
domnule ce-ar fi sa raspunzi mai intii la cele de mai sus in loc sa te duci la cu totul alt subiect ?
n am chef sa citesc legi facute de infractori, doamna,
si nici sa sa fac polemici cu dv, intrucat suntei pesedista intratabila
si cum consideri ca o lege e proasta daca nici nu o citesti…. a ca e facuta de infractori. Si CEDO sunt infractori nu? Si drepturile omului sunt facute de infractori nu? – adica de fapt confirmi ce spuneam, acum ceva timp imi spuneai ca CEDO e un rahat, nu trebuie tinut cont de jurisprudentza sa…. uite domnule cum te dai de gol….intr-adevar dumneata asta crezi si acum. In rest, asa cum spuneam, de fapt iti scuzi propria neputintza si nestiintza cu insulte.
In plus eu nu va invit la nicio polemica, dumneavoastra va tot agatati de ce spun, aveti un nivel submediocru, propagandistic, de a comenta, si mai spuneti si ca sunteti jurist, profesionist nu gluma…., hai, va rog, nu ma mai plictisiti.
Păi dacă nu vrei să le citești, de ce le citești?
pai nu le citeste, citeste doar ce spun LCK, dogioiu, avram…. ca asa face un jurist care mai si da altora peste fatza ca sunt diletanti si nu stiu despre ce vorbesc, nu citeste legea…. go figure.
Oameni cu suflet mare vor face cu opt milioane de euro (sau mai mult) un spital pentru copiii bolnavi de cancer.
Asta in timp ce la Constanta dragului dv de nicusor constantinescu si a lui mazare (alt abuzat) in 2012 s au dat 12 milioane de lei (cam trei milioane euro la cursul de atunci)doar pentru zugravirea spitalului judetean.
https://republica.ro/construiesc-un-spital-pentru-copii-exclusiv-din-donatii-private-si-descopera-zpretul-corect-zla-noi-un
cris
uita ti, doamna,
de ce mor oamenii in Romania,
ca sa poata hotii dv sa fure:
http://www.ziarpiatraneamt.ro/5-800-lei-bucata-atat-costa-birourile-achizitionate-de-fosta-conducere-spitalului-din-piatra-neamt
Iti raspund la asa ceva o singura data domnule, ma acuzi pe mine cu “hotii mei”, afirmi ca eu as fi hoatza de fapt, asta e calomnie. Dovedeste: ce am furat eu personal? Cu ce drept o faci, pentru ca oricine pentru dumneata e vinovat aprioric, sau de ce?
lasa domnule propaganda de doi bani, esti caraghios, discuta la subiect, subiectul aici era articolul 307. Bati cimpii, ce spui nu are nicio relevantza la acest subiect. Daca nu esti capabil macar spune-o ca atare si nu te mai da pe dupa visini cu “hotii mei”: Eu sunt in State, nu am carnet psd, nu am furat niciodata nimic.
Doamna, pana a se ajunge la procurori si instante domnii acestia care conduc Romania ar fi trebuit sa elaboreze legi si normative care sa nu permita jaful de astazi din Romania.
Pentru toti banii care au fost si sunt furati sa nu credeti ca n au stiut, cand e vorba de bani sunt foarte vigilenti, va asigur!
Nu vreau sa discut pe fond legile justitiei si pentru ca, conform legii, domni atia erau obligati sa prezinte in parlament bugetul inca din 15 octombrie.
Sa respecte legea, daca vor sa fie tratati cu minima consideratie; altfel. cinsideram apriori ca au interese necinstite.
Totconform legii erau obligati sa modifice codul fiscal cu minim 6 luni inainte; fiind acceasi majoritate parlamentaranu este accep[tabila nicio scuza.
Dupa cum nici v ponta zis vioreleee nu avea nicio scuza cand a refuzat sa respecte o lege aflata in vogoare si sa organizeze alegeri in numeroase localitati.
Culmea statului de drept a fost atinsa cand instantejudecatoresti au emis decizii definitive ca primul miistru e obligat sa respecte legea!
Si tot n a respectat o, a mai stat vreo luna doua si a spus ca nu i da voie legea sa mai faca alegeri, fiindca a ramas mai putin de un an …
Asa ca lasati ne cu accesele dv de “stat de drept” atunci cand convin propagandei la care sunteti parte!
ce relevantza are ce spuneti referitor la subiectul discutat, art 307?
Am stat 6 ore la coada la Palatul Regal sa ma inchin Majestatii Sale, crezi ca am chef de nicolicea al dumneavostra?
faptul ca te duci la palatul regal sase ore nu te scuza pentru mitocanii, domnule. ce zici? Asa cum spuneam, cind te afli in prezenta unui rege ai obligatia sa te ridici spre inaltimea nobletei lui ca sa-l meriti, nu esti inobilat prin simpla prezentza. La dumneata nu se vede, esti la nivelul de injuraturi. Iar ce se discuta nu era Nicolicea ci art 6 al Coventiei drepturilor omului, dreptul la un process echitabil, cine il discuta pe Nicolicea sunteti dumneavoastra. Hai, lasa-ma in pace, prima dumitale grija dupa ce te duci la catafalcul nu a unui simplu rege ci al lui Mihai I este sa te repezi sa ma injuri pe mine, fiindca asta iti inspira, injuraturi si insulte…. Gata, hai du-te cu Dumnezeu….
Omule, las-o-n pace ! Își are războiul ei pe care trebuie să și-l ducă până la capăt, Vosganian nici nu mai contează aici…
Din păcate, rămâne o dilemă consumul energetic al acestui prototip foarte performant de droid de generația a opta.
De aia spun, mi se pare o luptă asimetrică, ca potențial.
In ROmania astăzi se jefuiește mult mai puțin decțt pe vremea alor tăi (2009 – 2012).
@ Cris
Mai poti?
Cind o sa intelegi si tu ca daca te bagi in troaca te maninca porcii?
Astia pot s-o tina asa la nesfirsit, pentru ca nu-si streseaza neuronul prea tare, au creierul mereu odihnit! Nu se obosesc ei sa faca analize, ti-a zis si adam, daca-l pui sa citeasca prea multe rinduri il apuca somnul!
Dozeaza-ti energia, fa ca ei: nu scrie comentarii mai mari de 3-4 rinduri! Le dai linkuri cu documentatii sa citeasca ei? Pai ei nu le citesc pe alea ale lor pe care le dau mai departe… cum vrei tu sa ti le citeasca pe ale tale?
Nu te astepta ca ei sa inteleaga prea multe, cineva care nu stie cit e 1+1 nu va sti nici cit e 5+3. Deci, intrebarile sau explicatiile trebuie sa fie progresive logic, cind vezi ca au inteles cit e 1+1… poti spera sa mergi mai departe, dar pina atunci… mai bine ramii la 1+1 pina reusesc sa priceapa!
Aici imi place noua strategie a lui VV cu intrebarea: dar voi cum vedeti reforma justitiei? Raspuns: nicicum, pentru ca nu s-au gindit inca! Strategia asta am vazut ca merge excelent aplicata si manipulatorilor din UE si SUA, i-a intrebat Melescanu: dar care sunt articolele care va nemultumesc? Evident, nu stiu sa raspunda, pentru ca nici ei n-au citit modificarile, ci doar pe sistem pavlovian au inceput sa latre cind au primit semnalul! Dar trebuie insistat! N-are rost sa trecem la 3+5 pina n-au priceput cit e 1+1!
Nu intimplator similitudinile dintre cancerele care macina toate statele astea si ne macina si pe noi sunt multe, stii ca nu sunt fan Trump, dar imi place ca omul a inceput sa realizeze cu ce se confrunta:
https://youtu.be/PJFhc_Bvmt0?t=42s
Exact acelasi lucru e si la noi! Sa vedem, cine va cistiga aceasta batalie… Eu cred ca tot sistemul va invinge peste tot! Sper sa ma insel, dar nu sunt naiv…
Gyorgyfalvi, dece te agiți în van imaginăndu-ți ceeace-ți pică mai bine primului impuls ? A fost un laudatio pentru cris.
Dacă.tu ai unele obsesii, îmi pare rău, dar nu te pot ajuta, cazi în aceeași greșeală de a nivela și a aduce la un numitor comun tot ce-ți depășește un anumit prag al înțelegerii.
Vezi “adversari” peste tot, …să fie dela prea mult privit la televizor ?
Nu a fost niciun atac la nimeni, calmează-te… sau, cum vrei, trage una mai “licențioasă”, dacă asta te ajută la răcorire, o să zâmbesc unpic amar, dar trece repede…
Ozzy bună ! (că te văd mai rocker, așa… )
Cum ar fi… un cintec vesel sa cintam? Si sa-i lasam pe birocrati in pace sa-si faca mersul? Ar vrea ei!
https://www.youtube.com/watch?v=qaacVsGramo
Acum aproape 28 de ani stateam in fata tancurilor pentru libertate! Dar dac-as fi stiut ca asta e la ce se va ajunge… cred ca mai bine dormeam atunci somnul asta la care ma inviti tu acuma!
Păi, vezi, aia e (îmi ridici la fileu, cu ortografia… ), acum declari URBI ET ORBI că ai stat în calea TANCURILOR PENTRU LIBERTATE (sic!)…, zău, nu m-aș fi așteptat dela tine la așa ceva…
Dece (nene Anghelache, dece) ?
N-o descuraja pe cris.
Stai liniștit, omule, nu te părăsește nimeni ! De ce trebuie să vezi așa deodată sfârșitul lumii venind în trombă, sunt chiar așa motive de disperare ?
Greșeala pe care o facem toți e că punem mereu toate ouăle într-un singur coș, și de aici vine și radicalizarea/disperarea.
Fiindcă, da, ar fi corecții binevenite în ldomeniul justiției, dar cănd vezi cine e “elita” politică (cu “pasivul” ei) ce face proiectul de lege, unii au motive de panică; cum, și reciproc valabil, diverși justițiabili, nici ei ușă-de-biserică joacă la ruletă destinul unora.
Ce vină am eu că unii nu vor să vadă “griurile” și se radicalizează mulți de pe net.
Gyorgyfalvi, ți-am mai zis, nu te mai panica și mai arăta conspirații fatale, pe oamenii ăștia de aici îi știu doar recent, nu punem la cale nimic din imaginarul tău răvășit de spaime, iar replicile mele sunt pură improvizație inspirată de voi (toți !), asta e forma mea de a nu răspunde unor provocări pornite din panică și patimă (deci, improvizație, vine, mai ales din jazz, întreabă și administratorul, știe bine că noi mâncam jazz pe pâine într-un anumit cerc de prieteni…, știe ‘mnealui).
Las-o pe cris, ea își cunoaște f.bine limitele, știe cănd exagerează, dar fiindcă-și războiul ei cu lumea (dar și cu sineși) vă puneți toți baza în ea.
Asta mă miră și mai tare, și de aici vin și idei noi. Deci pură improvizație, nu te mai panica, jana-nu-e-moartă–jana-se-TRAAAANSFOOOOORMEEEERS ! (…mai ia-te și tu de Urmuz, …ceva !)