Fecioarele remăritate de la ARD

Pe bannerele preopinenţilor mei de la ARD, în colegiul din Iaşi în care candidez, scrie, în dreptul fiecăruia, “candidat nou”. Acesta ar fi un avantaj, gândesc ei, care să îndemne pe alegători să-i voteze. Interesant e că ei nu sunt deloc noi în politică, ba dimpotrivă, activează de mulţi ani si au deţinut funcţii importante în structurile locale. Dar pentru Parlament sunt nou-nouţi. Şi, fireşte, în acest fel sugerează că se dezic de Guvernul pe care l-au susţinut. 

Am crezut că e o invenţie locală, dar, reîntorcându-mă pentru scurt timp în Bucureşti, am văzut în staţiile de autobuz un afiş de campanie în care apar, aplecaţi cu tandreţe unul spre celălalt, Vasile Blaga şi Mihai Răzvan Ungureanu. Sub chipurile lor îngemănate precum Tristan şi Isolda stă scris: “75% din candidaţii noştri sunt noi”.

Cam ce vrea să însemne asta? Ei zic că e de bine, eu cred că e de rău. Pentru ei, fireşte. Cu alte cuvinte, trei sferturi dintre cei care ne-au guvernat  atâta vreme nu erau buni. Iar ţara a rămas pe mâinile lor. Şi nici măcar nu trebuie s-o spunem noi, o recunosc ei înşişi. Am putea spune că greşeala recunoscută e pe jumătate iertată. Din păcate, nimeni nu ne înjumătăţeşte datoriile făcute de ei, numai pentru că au recunoscut că şi-au ales în mod greşit, cu patru ani înainte, trei sferturi dintre candidaţi.

Să vedem, însă, ce e cu sfertul care a rămas. Nu ştiu cine a plecat, ştiu, însă, sigur, cine a rămas: toţi cei care conduceau partidul lui Traian Băsescu în 2008. Niciunul dintre liderii PDL nu a părăsit listele parlamentare. Cu excepţia unuia singur, care a plecat, zice el, din plictiseală. Imaginaţi-vă o armată zdrenţuită şi hulită, cu steagurile pierdute în războaie,  ai cărei generali spun, înaintea unei noi bătălii: “Avem o armată 75% reînnoită. Am schimbat soldaţii, caporalii şi sergenţii.” Generalii sunt, însă, aceiaşi. Şi coloneii.

Nu ştiu cât va înghiţi electoratul povestea asta cu fecioarele ARD, care sunt, deja, la a doua sau a treia căsătorie. Vom vedea. Campania abia a început.

Urmărind cea mai recentă declaraţie a sa, putem spune că doar Traian Băsescu a rămas acelaşi, egal cu sine şi neschimbător precum un coral de Johann Sebastian Bach (!).

251 Responses to “Fecioarele remăritate de la ARD”

  1. Filip G spune:

    Sub sigla ARD ar trebuii sa fie 100 candidati noi nu?
    Sa ai candidati mai vechi ca alianta e SF!
    Ori cei 25% candideaza sub denumirea de PDL?

  2. Pacala spune:

    @VV
    Maestre, sunt fete mari. Toti. Iar care nu sunt fete mari au facut himenoplastie. S-au cusut la loc. Iar tara a fost guvernata inainte de USL de cei vechi, care s-au pensionat. Cu pensii taiate … :)

  3. Eva spune:

    Remaritate dupa deget.
    In plus, nu tot ce e nou e si mai bun. Macar despre cei vechi stii daca fac ceva prin Parlament sau “voteaza dupa deget”. Si daca la PD-L, “votatul dupa deget” era conditie necesara si suficienta pentru a fi parlamentar, banuiesc aceeasi conditie trebuie indeplinita si de proaspetii candidati. La PD-L, astazi ARD, sistemul de promovare a valorilor este anormal si de aceea nu vor avea niciodata candidati de calitate.
    Eu as fi mai atenta la “cuplul” Blaga-Ungureanu, Blaga nu da doi bani pe MRU iar acesta fierbe ori de cate ori “buldogul” il calca pe picioare din cauza de neatentie sau nepasare. Nu-mi iese din minte scena de la semnarea actelor ARD cand MRU il lasa pe Blaga sa-si aleaga scaunul (atunci am zis ca e politetea omului mai tanar), iar cand vrea sa se aseze, Blaga trece brusc pe scaunul sau si trebuie sa se mute pe celalalt. Ca la Stan si Bran…

  4. adam mares spune:

    @VV
    Astazi sunteti foarte inspirat, clar! :-)

  5. florin spune:

    …cand te uiti la perechea de ciorapi de pa gard, constati k 25% e bumbac iar 75% plastic.;.reintorcandu-ma la cei 25% de fruntasi pedelisti constat k s-au imprastiat pe toate gardurile patriei, invocand nevioa de schimbare, promitand o altfel de guvernare.!?!. ma intreb oare, astfel de revalatii nu au avut atunci cand ravaseau banul public, in zilele can aprobau finantari de stadioane in panta, parcuri si sali de sport la tara.!?.cand absorbtia fondurilor structurale abia daca se masura intr-o singura cifra de 7%..!?…Azi, inainte de alegeri eu ma intreb, oare ARD o atinge macar 7%..?!?..oare ce brav marinar o sa-l mai care in spate pe besescian..?!

  6. adam mares spune:

    Si potiunea magica a dragostei dintre Blaga si MRU?

  7. Bibliotecaru spune:

    @ Filip G

    În Parlamentul sunt cam 450 de locuri (nu mai ştiu exact câte). 75% înseamnă 3/4, respectiv 450×3÷4=337 candidaţi noi, 113 vechi.

    Gluma este că de fapt cei 113 vechi sunt acolo unde ARD au o şansă, 337 noi unde ARD nici nu se gândeşte să câştige.

    Oricum nu contează, cât timp nimeni nu vine cu iniţiative legislative, cetăţenii oricum nu votează democratic.

  8. Pacala spune:

    @VV,
    @all
    Dear, un text fara alte comentarii. L-as fi scris chiar eu, dar cineva mai talentat l-a “editat” (Eba dixit) inaintea mea:

    “După ziua sa de naștere Băsescu a avut un mesaj scurt către țară. Acel mesaj ar fi avut, poate, cu adevărat impact dacă ar fi fost scris cu litere decupate din ziar. “Acesta este doar începutul”, putea să încheie, iar noi, cu sufletul la gură, am fi stat lîngă telefon așteptînd suma cerută ca răscumpărare pentru toți acești ani. N-a fost însă așa. Băsescu s-a prezentat aseară cu o ciorbă de potroace reîncălzită.

    Pentru început, ca imagine de ansamblu, ai zice că Băsescu nemaiavînd cu ce să sperie, a apărut buhăit, injectat, congestionat, un decrepit cu o față șifonată ținută parcă cu lunile în buzunarul de la spate. Cam puțin, totuși, pentru un balaur. Dar să ne gândim la temele atît de dragi lui cândva:

    Anticorupția. Cu anticorupția nu mai sperie pe nimeni. Săraca, umblă rasă în cap, cu buza spartă, cu rochia zdrențuită, ca orice bagaboantă colaboraționistă. De-o țîță îi face bungee jumping Dănileț, din cealaltă suge în convulsii Iulia Motoc.

    Și cum să vorbească de anticorupție președintele unor guverne care au dus la presuspendarea fondurilor europene.

    Înduioșătoare, totuși, – ca orice gest disperat care vine din partea unui bătrînel – legătura pe care a făcut-o între presuspendarea fondurilor europene și cei patru incompatibili proaspăt unși de ANI.

    Comunismul. Comunismul nu-l mai sperie decît pe Tismăneanu, și doar pentru că asta e traba lui, să se sperie și să încerce să-i sperie și pe alții cu fantoma zdrențuită a comunismului. Asta știe omul să facă, din asta trăiește. A trecut vremea în care în spatele lui Ponta era Năstase și Ion Iliescu. Mai ales de cînd Năstase e mai îngrijorat de cine e în spatele lui însuși.

    Mogulii. Mogulii s-au dus dracu’. Unul întărește statul prin pîrnaie, altul nu mai e mogul după ce Băsescu s-a mozolit cu el în campania pentru Referendum și după ce socrul Adevărului a ajuns șef la SIE.

    Păi, și ce-a rămas? A rămas Europa. Da, Europa care la Referendum ne-a pus perna pe față și, pînă să ne dezmeticim, s-a și șters de perdea. I-am auzit doar pașii grăbiți pe scări. El, Băsescu, e garantul instituțiilor statului de drept în ochii Europei.

    Și ce-a mai rămas? A mai rămas Interesul național. Norocul nostru că domnul președinte îl știe care e, doar ne-a asigurat de asta.

    Și încă o chestie cu care bănuiesc că președintele și-a speriat mai degrabă familia, apropiații și medicul de la Cotroceni: Cînd a spus că nu-l cunoștea pe Blejnar, chiar așa era, nu-l cunoștea, zice Băsescu. Păi, ce, știa el ce e în sufletul acelui om? Noi, umbre trecătoare pe această scenă a vieții, putem spune oare că ne cunoaștem unii pe alții? Și-apoi, Băsescu le zice “Sorin” tuturor celor cu care vorbește la telefon. “Sorin” e un apelativ pentru el, în loc de “Ce faci, coaie!”. A fost pură coincidență că pe Blejnar îl chema chiar Sorin.”

    Mihai Radu – Catavencii, Nu este bine d-le Basescu

  9. Eva spune:

    @Filip G
    Ai dreptate, la Alianta noua toti sunt noi, 100%. Inclusiv Basescu.
    @Pacala
    Am crezut ca nu ma mai poate amuza nimeni azi, pentru ca a facut-o domnul Varujan Vosganian “de toti banii” dar se pare ca e o zi plina de surprize placute. Era si timpul dupa bashinada imputita de ieri.

  10. Eva spune:

    @Bibliotecaru
    Cam asa pricepeti si spiritul legii, cam cum ati inteles azi ce spunea @Filip G, numai din punctul dumneavoastra de vedere pe care il credeti al tuturor.
    Eu nu votez initiative legislative eu votez Oameni.

  11. Sfarma -Piatra spune:

    In legatura cu ultima declaratie a uzurpatorului de calitati oficiale,mesajul e limpede ,,Fac ceva pe votul poporului roman exprimat prin alegeri,pentru ca io is Basescu, tupeistu’ si smecherul Romaniei ” !!!
    As vrea sa stiu domnule Vosganian, daca veti mai ceda presiunilor internationale daca nenorocitul asta e suspendat iar ! DA sau NU ?

    • @ Sfarma Piatra

      Daca il suspendam pentru ca nu numeste premierul propus de majoritate, nu-l va mai sustine nimeni din strainatate, pentru ca asta e o lege de fier a democratiei. Si, oricum, referendumul nu va mai avea cvorum.

  12. Pacala spune:

    @all,
    @VV,
    @Eva,
    ARD-ul are “rasinile” ei. USL-ul le are pe ale ei. Deci, examplu suprem de competenta profesionala:
    Il dam jos pe Mihalache, ca vorbeste urat. Nashpa, aproape cocalar. Si punem o fatuca experta in locu-i.
    Sa vedem referinte:
    CV aici:
    http://www.bestjobs.ro/u:11912829
    Lambru Ioana – AndreeaSecretar General Adjunct, Partidul National Liberal, BUCURESTI..ExperientaSecretar General Adjunct, Partidul National Liberal, BUCURESTI
    Institutii / profesii liberaleAdministratie / Institutii
    Mai 2011 – prezent
    Director Cabinet Secretar General PNL, Partidul National Liberal/Parlamentul Romaniei, Bucuresti
    Institutii / profesii liberaleAdministratie / Institutii
    Decembrie 2009 – prezent
    Asigurarea intocmirii documentelor sfecifice necesare pentru o buna desfasurare a sedintelor sfecifice conducerii centrale partidului.Intocmirea de referate si raspunsuri adresate institutiei,intocmirea proiectelor de hotarari ale secretarului general.Project Manager, Prospero, Bucuresti
    MarketingMedia
    Decembrie 2007 – Decembrie 2009
    Organizare evenimente, intocmire buget eveniment,obtinere autorizatii desfasurare evenimenteReferent, Administrarea domeniului public si privat Sector 4 , Bucuresti
    Institutii / profesii liberaleAdministratie / Institutii
    Decembrie 2006 – Decembrie 2007
    Intretinere departament IT..StudiiUniversitatea Romano – Americana, BUCURESTI
    Facultate (terminat)
    2004 – 2008
    .AptitudiniIntegrare rapida in echipa, comunicativa.Limbi straineEngleza – Avansat
    Spaniola – Mediu

    Poze aici:
    http://www.google.ro/imgres?q=Andreea+Ioana+Lambru&um=1&hl=ro&sa=N&biw=1366&bih=566&tbm=isch&tbnid=HyUEgb4E7xFLsM:&imgrefurl=http://www.123people.com/e/ioana%2Bandreea&docid=KTbbIXTEtj8x7M&imgurl=https://is0.4sqi.net/userpix/ABZWB05M1000ZLTS.jpg&w=1024&h=768&ei=SCeiUIeuHs3HswaQvoDIBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=238&vpy=263&dur=1735&hovh=194&hovw=259&tx=145&ty=100&sig=106981418091603907337&page=1&tbnh=113&tbnw=144&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:9,s:0,i:99
    sau aici
    http://www.google.ro/search?hl=ro&cp=20&gs_id=2&xhr=t&q=Andreea+Ioana+Lambru&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bpcl=38093640&biw=1366&bih=566&wrapid=tljp135280402798800&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=vSaiULinDcTWtAaW84H4Ag

    Deci, competentele profesionale ale unei domnite de 27 de ani sunt: arat bine, ma simt bine, sunt sefa de cabinet si citez din CV:
    Asigurarea intocmirii documentelor sfecifice necesare pentru o buna desfasurare a sedintelor sfecifice conducerii centrale partidului.Intocmirea de referate si raspunsuri adresate institutiei,intocmirea proiectelor de hotarari ale secretarului general.

    Alo, domnii Ponta, Crinut si cine oti mai fi, cu politica asta de promovat fufe vai de mama ei de guvernare USL. Luati-o inapoi pe Udrea…

  13. Taraboste spune:

    Ca tot vorbim de fecioare care nici usturoi n-au mancat si nici gura nu le miroase, cum ramane cu actualii parlamentari (de ambele tabere) care au fost declarati incompatibili cu respectivele functii de catre ANI, dar care totusi se regasesc pe listele pentru alegerile parlamentare?

    Nu inteleg de ce daca ANI a dat un verdict privind incompatibilitatea unui demnitar cu functia sa nu rezulta si o interdictie de a mai candida pentru functiile pentru care exista incompatibilitatea.

    Inteleg ca la inscaunarea respectivilor in urma cu 4 ani incompatibilitatea nu exista sau nu era cunoscuta, dar acum, odata ce mandatul lor se incheie (si l-au putut duce la bun sfarsit pentru ca mult iubitii lor colegi nu i-au debarcat), verdictul ANI ar trebui sa duca automat la imposibilitatea legala ca ei sa fie inscrisi pe listele unui partid pentru alegerile parlamentare.

    Daca deciziile ANI nu conteaza pentru partidele politice, iar aceste decizii nu au nici o putere reala, de ce nu se desfiinteaza pur si simplu ANI pentru a nu mai fi aruncati banii nostri pe fereastra de pomana.

  14. Pacala spune:

    @Taraboste
    ANI isi da cu parerea, tribunalul decide – ma refer la decizia finala si irevocabila. Acus, ANI este al lui Base@comp, il foloseste ca atare, USL il vrea gol de continut, nu il poate desfiinta ca este mentionat ca institutie cu roluri specificate in MCV (noi cu madam macovei ni l-am promovat, nu ni l-a bagat pe gat nimeni).
    Din vest treaba este simpla – ce ati scris aia aplicati

  15. Bibliotecaru spune:

    @ Eva

    Stimată doamnă,
    Domnia voastră puteţi să votaţi ceea ce doriţi, că d-aia este democraţie, eu vorbeam despre ceea ce TREBUIE să voteze cetăţenii conform sistemului nostru instituţional.

    Nu uitaţi că încă nu mi-aţi oferit un răspuns clar la momentul http://vosganian.ro/?p=3508&cpage=2#comment-180316

    Nu-mi lăsaţi altă cale decât să cred că ceea ce spuneţi nu are o acoperire raţională suficientă şi doar aveţi reflexul de a mă ataca.

    Ei bine, nu vă dau satisfacţie… sunt foarte relaxat, nu mă enervez… :D

  16. Marius Bacau spune:

    @Varujan
    Intre timp ne-am facut amandoi conturi pe Facebook !
    In privinta ARD,situatia e clara. Functioneaza ca o adunatura,au probleme imense si dati-mi voie sa afirm ca scorul electoral al ARD va fi sub 15% .Chiar acolo unde candideaza ……candidatii noi. Veti vedea.

  17. Corina spune:

    @VV
    Nu stiu daca ati observat, dar ARD are aceleasi culori ca si cele folosite de Mega Image pe outdoor. Probabil o fi lucrat la outdoor vreo agentie specializata pe retail ca week-endul acesta era toata Craiova plina de baieti pe care scria “Nou” cam cum se practica in marketingul pateului de porc, berii si altor FMCG-uri.
    Serios vorbind, am auzit multa lume din electoratul PNL ca nu se vor prezenta la vot. Unii chiar membri.
    Cum vi se pare schimbarea de la Secretariatul General al Guvernului?

  18. Pacala spune:

    @VV
    Maestre, in Bucuresti mai putin, in tara mai mult, la magazinele de haine second hand saptamanal scrie a s-a primit marfa noua… Asa si ARD…

  19. adrian spune:

    Urmeaza anuntul “10% gratis”. Sau “alegeti unul si va cocosati si cu al doilea!” :))

    • @ adrian

      E drept ca exista posibilitatea sa avem cate doi parlamentari intr-un colegiu. Dar de ce crezi ca asta cocoseaza alegatorii? Dimpotriva, eu cred ca e o sansa sa ai mai multi parlamentari in colegiu, pe gustul fiecaruia.

  20. Buddha spune:

    VV
    Maestre, eu sunt siderat!!! Se poate ca o astfel de “fufa” sa fie membru PNL?!??!!! Este inacceptabil!!
    Am dat search pe “goagal” si m-am cutremurat. Scandaluri peste scandaluri, toate cu iz sexual.
    Si inteleg ca e o incapabila, altfel.
    Rusine.
    Rusine.

    Adam
    VV
    Intr-adevar, Maestrul e inspirat azi. Dar a nimerit-o, fara sa vrea, si cu USL-ul. :))) Iertare, Maestre, dar dupa chestia asta cu donsoara Lambru…

  21. Pacala spune:

    @Katrina,
    Cu tot respectul, am 2 facultati si un master, facute pe bune la stat, cate 5 ani/facultate. Si am luat-o de jos in meserie.
    Sa o analizam pe d-ra. In 2008 a terminat o facultate particulara.
    In perioada 2007 -2009 era project manager pentru “Organizare evenimente, intocmire buget eveniment,obtinere autorizatii desfasurare evenimente”, adica o firma de organizat nunti,
    iar din 2009 este director cabinet Secretar General PNL, adica se ocupa de secretariat. Expertiza cu duiumul:
    Asigurarea intocmirii documentelor sfecifice necesare pentru o buna desfasurare a sedintelor sfecifice conducerii centrale partidului.Intocmirea de referate si raspunsuri adresate institutiei,intocmirea proiectelor de hotarari ale secretarului general. Citatele sunt chiar din CV.
    Deci avem o persoana specializata doar in organizari de nunti si evenimente si in secretariat. Asta este adevarul.
    Ce functie ocupa dupa demisia d-lui Mihalache? Noul secretar general adjunct al guvernului! Al guvernului Romaniei. Nu stiu ce varsta ai, dar nu cred ca la 27 de ani are destula expertiza pentru asa ceva, plus ca ce stie d-ra sa faca nu ar indreptati-o sa ocupe un post asa de complex. Este vorba de GUVERNUL Romaniei, nu de un cabinet la PNL.
    Plus ca daca vrei sa te distrezi, citeste comentariile de pe aici, sa vezi lumea cum comenteaza:
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/ponta-are-deja-inlocuitor-pentru-mihalache-o-tanara-de-27-de-ani-absolventa-a-universita-101.html#ixzz2C62aEsvM

    PS: nu sunt membru de partid, nici postac si nici nu am avantaje directe sau indirecte din cine vine la guvernare…

  22. Pacala spune:

    @katrina
    Si inca ceva, pentru un CV postat pe bestjobs al d-rei Lambru, sa tot gresesti sa scrii “sfecifice” in loc de “specifice” este chiar penibil.

  23. Pacala spune:

    @Buddha,
    Eu zic sa afli de la d-ra Lambru reteta de succes din tinerete… Tu de exemplu nu ai vrea sa il cunosti pe d-l Stroe?

  24. Eva spune:

    Oferiti motive singur, nonstop:
    “Oricum nu contează, cât timp nimeni nu vine cu iniţiative legislative, cetăţenii oricum nu votează democratic.”
    Dumneavoastra il puteti vota si pe Traian Basescu daca vine cu o initiativa legislativa si sunteti convins ca asa ar trebui sa facem toti. Nu mai vorbiti in numele altora, daca preferam sa votam (unii dintre noi), oameni cu constiinta si nu proiecte legislative (carora tot oamenii le dau forma finala, conform constiintei pe care o au), nu sunteti dumneavoastra cel care sa ne stabiliti gradul de democratie. Daca ati avea timp sa mai si traiti (se pare totusi ca lecturarea legislatiei va rapeste tot timpul), poate ati observa ca oamenii mai au si intuitie. Nu trebuie sa-mi spuna Legea ce am voie si ce nu, ar trebui sa-mi spuna bunul simt.
    Cat despre atacul dumneavoastra constant si voalat, pot spune ca aveti postari pozitive pe site-uri PD-L si nu la fel de binevoitoare pe aici… si bineinteles ca pot da si citate. Singura constanta e politetea exagerata care tare mai aduce a batjocura…

  25. Buddha spune:

    Pacala
    1. Sunt barbat, asa ca nu, n-as vrea sa-l cunosc pe dl Stroe. :) Doar daca as avea insomnii si as avea nevoie de cineva care sa ma adoarma cand vorbeste.
    2. Si daca as fi fost femeie tot nu l-as fi vrut pe Stroe (sper!!). E, vorba lui Badea, zeul somnului.

    Oricum, vad ca donsoara Lambru ii alege…vai de capul lor.

    In alta ordine de idei (aviz Katrina), eu cunosc atatia oameni care au doua facultati (facute la stat, ca lumea, nu pe la particulare), care au invatat si au muncit la viata lor si care nu ar visa vreodata sa ajunga macar intr-un post amarat de sef de birou. De mine nu vorbesc, pt ca sunt un biet umanist care se imparte intre catedra si propria afacere.
    Iar in PNL sunt convins ca exista si tinere pregatite, care nu scriu gresit in CV, care au citit macar o carte la viata lor, care isi vad de treaba si so on… Nu cred ca PNL are nevoie in acest moment sa iasa in fata cu al’de Andreea Lambru, Claudia Benchescu sau alte fufite.
    E o mare porcarie ce s-a intamplat azi. Cine a numit-o acolo pe duduia asta cred ca a vrut sa enerveze tot nucleul paartidului.
    Rusinos.

  26. Pacala spune:

    @Buddha,
    Asta spun si eu in postarile mele de pe acest blog, legat de politica de cadre. Daca asa se fac numirile in aparatul central, guvernamental, chiar la PALATUL Victoria, ce pretentii sa avem la nivel de deconcentrate, CJ, Primarii etc. Si atunci cu cine devenim umani, ne reintoarcem la normalitate si mai si avem succese in guvernare? Personal prefer o iesire badarana a la Mihalache decat o numire de 2 lei in locu-i. Si nu sunt misogin. Ma uit la dezbateri la TV, vad femei competente unele ministrese, altele europarlamentare. Nu le enumar, se stiu, sunt sonore. Dar este aberant sa numesti oarganizator de nunti si secretara in functie asa importanta. O numea nenea Stroe macar consiliera sau altceva, sa nu se stie de ea prin presa…

  27. adam mares spune:

    @Buddha
    Care era nimereala cu USL-ul?
    Daca astia de la ARD sunt fecioarele remaritate, cei de la USL sunt – unii – doar Fecioarele despletite! :-)
    Cat priveste Drumul ascuns al dsoarei Lambru… De vina e cine a promovat-o, oricum, pe la partide se practica promovarile astea.

  28. Marius Bacau spune:

    @Varujan
    Maestre cu tot respectul,cine e fatuca asta? La 27 de ani nu e cam devreme sa aiba o asemenea functie? E inalt functionar public,totusi,nu? Vedeti ne intoarcem la ce spuneam in postarile anterioare. Numirile pe criterii politice. Asta e o practica paguboasa care pe mine unul ma dispera. Vom castiga alegerile fara indoiala,dar daca vom continua sa numim politruci sau politruce in functii de raspundere……..,n-am schimbat nimic.

  29. adam mares spune:

    @Buddha
    Care era nimereala cu USL-ul? Cu fatuca asta? Ea nu e remaritata, e o lighioana din curtea PNL.

  30. Pacala spune:

    @all
    Uite si referinte care justifica termenul meu de fufa adresat d-rei Lambru:
    “După ce a făcut sex pe canapeaua din biroul lui Crin Antonescu, Andreea Lambru a ajuns să fie numită La doar 27 de ani, Andreea Lambru a ajuns secretar general adjunct al Guvernului României. Victor Ponta a numit-o marți în această funcție după ce l-a demis pe Dan Mihalache ca urmare a unor declarații neinspirate ale demnitarului.

    La scurt timp de la numirea acesteia în funcția guvernamentală au ieșit la iveală informații despre cum a ajuns Andreea Lambru să avanseze atât de rapid în PNL și în politică.

    Andreea Lambru este implicată într-un scandal sexual cu mai mulți lideri PNL.

    În presă a a juns o convorbire telefonică purtată între Mihai Bălăşescu și un membru PNL, în care liderul PNL recunoștea că a făcut sex cu Andreea Lambru chiar pe canapeaua din biroul lui Crin Antonescu.

    După acest scandal, Mihai Bălășescu a fost nevoit să plece din PNL.

    În 2010, publicația Gorj Domino scria că persoane foarte apropiate secretarului executiv adjunct al PNL, Mihai Bălăşescu, susţin că relaţia dintre el şi Andreea Lambru s-a terminat brusc, într-o dimineaţă, prin luna martie, când acesta l-a găsit pe Dian Popescu în apartamentul pe care îl împărţea cu tânăra de 25 de ani.

    Scandalul a ieșit la iveală la scurt timpă după ce Dian Popescu fusese numit şef al filialei liberale din Târgu Jiu.

    Înainte de a fi numită la Guvenrn, Andreea Lambru a fost director de cabinet la Secretariatului General al PNL şi, după cum ştiu liberalii de la centru, este şi una dintre „protejatele” lui Radu Stroe.”
    De aici: http://www.exclusivnews.ro/stiri/stiri-nationale/andreea-lambru-bomba-sexuala-din-guvernul-ponta.html

    Deci nume si prenume nu doar asa… Nu mai conteaza ca sunt sau nu adevarate, conteaza ca ele deja exista desi tanti este numita de nici o zi…

  31. tiberiu spune:

    @VV
    Este important de evidentiat public faptul ca “noii” candidati ARD la parlamentare sunt intradevar precum candidati/e la ” maritis” cu mica deosebire ca nu sunt precum “fecioarele” neprihanite ci adevarate “stoarfe” politice trecute prin “ciur si darmon”.

  32. Pacala spune:

    @all,
    ca sa nu ziceti ca sunt mafalda, si altii au sapat si au gasit ce zic si eu:
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-13605093-andreea-lambru-27-ani-fosta-sefa-cabinet-lui-radu-stroe-inlocuieste-dan-mihalache-functia-secretar-general-adjunct-guvernului.htm
    Interesant ca au sapat si comentatorii – domnita are rang de secretar de stat. Pe unde si cum a stat, cititi va rog…
    Dar USL va fi altfel, va guverna pentru oameni si va duce la indeplinire programul de guvernare. Alo, chiar asa?

  33. Corina spune:

    @Pacala
    @all
    Fata asta nu a facut sex singura pe canapeaua in cauza, deci langa ea se afla si un “fuf” sau care o fi masculinul de la fufa. In orice caz, daca promovarea s-a facut pe criterii de favoruri sexuale am doua observatii:
    1. Organizatia de femei a PNL trebuie sa se sesizeze urgent si sa nu incurajeze promovarea femeilor in partid in functie de modul in care utilizeaza canapele. Daca nu se sesizeaza, zic sa se desfiinteze mai bine, ca tot n-am inteles la ce slujeste
    2. Domnul/domnii care au intervenit pentru numirea duduii pentru ca aveau de achitat diverse favoruri sunt infinit mai vinovati decat ea.

    Aici nu se aplica “cherchez la femme” ci barbatul din spatele acesteia care e incapabil sa se inchida la slitz sau nu a fost castrat in timp util.

  34. Pacala spune:

    @Corina,
    De acord, dar cine sa identifice acei fufi? Eu? Tu?
    Eu sunt EVENTUAL un simplu votant USL. Si da, daca asa se face promovarea valorilor in guvernul central, da, prefer sa o includem in USL fie pe Udrea fie sa luam fetele din palyboy/ hustler (nu stiu ca nu citesc) si chiar sa vedem de la a la z ceva frumos…
    Si daca se intampla asta acum, cand nu a venit ziua alegerilor, ce va fi atunci? Ah, da (sa ma ierti) vom accesa fonduri europene nonstop…

  35. tiberiu spune:

    @VV
    Nu mi-a okacut deloc comparatia discusului mizerabilului esuat politic TB, cu coralele pline de eterna maretie ale lui Bach. TB precum o stoarfa batrana si gretoasa mai incearca zadarnic prin manevre marsave sai atraga vreun trecator.Unde este TB adulat alta data dar cazut astazi in decrepitudine ?
    Sic transit gloria mundi

  36. Corina spune:

    @Pacala
    Eu nu am o simpatie deosebita pt fetele de la Playboy, dar ca sa nu facem discriminari de gen, zic sa aducem si cativa baieti de la Botezatu :). Iti vand un pont: decat sa aduci fete de la playboy la partid, mai bine in cadrul PNL diaspora deschideti PNL Kiev. Chiar si eu am cascat gura pe strada :).

  37. Pacala spune:

    @Corina,
    Orice propuneri sunt binevenite. daca tot vrem guvernare responsabila sa umplem guvernul de astfel de tehnocrati. Si sa isi faca guvernul si post tv, cred ca ma uit numai la sedintele de guvern… :)

  38. Eva spune:

    Nu putea un singur barbat sa o promoveze in functia asta. Au fost cateva minti infierbantate de la PNL sustinute de “amicii” binevoitori de la PSD. Care pot fi la fel de infierbantati sau parsivi. Sau ambele. Sa inteleg ca a crescut si consumul de iaurt? Atunci pot fi identificati usor, verificati cumparaturile…

  39. alexis spune:

    Probleme sunt si cu cele nemaritate. Vedeti declaratiile “prospaturilor” Mihai Neamtu si Adrian Papahagi. Parca amandoi ar fi reincarnarea lui Goebels.

  40. geo vasile spune:

    alergenica Sulfina este pe Campia Libertatii, de la Parcul IOR inainte, afisata in 100 de exemplare, pe benere, pe fata si pe dos, cam de vreo 2 milioane vechi fiecare, e o prospatura ARD, nu, in timp ce candidatii de la USL nu exista, pai ce facem, pe ce ne bazam…

  41. Mihail spune:

    Revin cu rugamintea de a-mi spune voi cand va fi eliberat Adrian Nastase. Macar aproximativ.
    Multumesc frumos.

  42. Mihail spune:

    …Nu am vazut in urbe bannerele cu inscripiile pomenite de dvs, insa m-a socat duba lui Fenechiu. E parcata zilnic in Podu Ros, in fata la PNL. Daca acum doua zile era chiar cu poza lui Fenechiu (cih !) ieri era cu trei medici (parca) si scria dedesubt ca efectuiaza nu stiu ce investigatii medicale.
    Dar la Socola duba aia nu face curse ?

  43. Bibliotecaru spune:

    @ Eva

    Stimată doamnă,
    În momentul când vă adresaţi cuiva anume şi nu tuturor, este bine să puneţi adresa deasupra… de exemplu “at Eva”, cum am pus eu mai sus. Altfel nu am cum să descopăr că vorbiţi cu mine… decât din greşeală (cum s-a întâmplat şi acum).

    Domnul Băsescu nu candidează pentru a ajunge parlamentar, domnia sa se luptă cu preşedinţia României. Candidatul preşedinte nu are treabă cu legile, domnia sa are treabă cu ceea ce-i spune Constituţia să aibă treabă. Aşa că nu cred că ar trebui să-l amestecăm pe domnul Băsescu în discuţia asta, şi aşa domnia se cam bagă unde nu fierbe oala unui preşedinte.

    Spuneţi “daca preferam sa votam (unii dintre noi), oameni cu constiinta si nu proiecte legislative (carora tot oamenii le dau forma finala, conform constiintei pe care o au)”. Unde aţi înţeles că eu v-am contrazis. Dimpotrivă, spuneam că “Domnia voastră puteţi să votaţi ceea ce doriţi, că d-aia este democraţie”.

    Chestiunea este că atunci când votezi pe cineva care nu-ţi spune ce vrea să facă odată ajuns în Parlament este ca şi cum i-ai da o filă cec completată în albă cu riscul să treacă acolo o sumă exorbitantă. Sigur, unii sunt corecţi şi nu abuzează, alţii sunt incorecţi şi abuzează… un vot democratic înseamnă totuşi ca electorul să aleagă candidatul care are iniţiativele legislative pe care le consideră bune.

    Eu nu vorbesc în numele altora, Constituţia spune că se votează Senatul şi Camera Deputaţilor, adică LEGISLATIVUL. Eu nu vreau altceva decât să mi se de prilejul să votez aşa cum cere democraţia românească. Ce votează alţii este treaba lor. Dacă domnia voastră nu doriţi să votaţi conform unei voinţe politice, faceţi ce vreţi, e voinţa dumneavoastră şi faceţi ce vreţi cu ea… cum vă spune bunul simţ.

    :D
    Spuneţi: “pot spune ca aveti postari pozitive pe site-uri PD-L”. Vă rog să mergeţi acolo unde am eu postări pozitive pe site-urile PDL (liniuţa dintre D şi L s-a pierdut de ceva ani) şi să spuneţi asta, că atac USL şi postez pozitiv pentru PDL… Sunt curios care e reacţia postacilor băsişti… :lol: Sunt curios dacă sunt de acord cu domnia voastră :lol: Chiar vă rog să faceţi asta, că nu m-am amuzat de mult timp. Şi puteţi da şi citate.

    Uite, încep eu cu nişte citate de pe site-uri PDL.

    De exemplu aici o contrazic pe doamna Elena Udrea pentru că spune că “Am citit, din curiozitate, programul de guvernare pe care il propune USL. Cred ca a fost un efort demn de a fi apreciat, avand in vedere ca promisiunile “fara numar” care frizeaza fantasticul sunt cuprinse in „masterplanul de gogosi” al USL, asa cum l-a numit presa.”

    Bibliotecaru on 13/11/2012 at 12:54 said:

    @ Elena Udrea

    Doamnă Udrea,

    Observ că nimeni nu mai comentează on-topic pe aici… Nu-i nimic, comentez eu. :D

    Promisiunile USL pentru alegerile parlamentare nu au nevoie de investiţii. Nici o promisiune electorală în cadrul alegerilor parlamentare nu este legată de investiţii. Singura promisiune USL legată de alegerile parlamentare este cea legată de modificarea constituţiei.

    Respectiv:
    Introducem UN NOU NIVEL ADMINISTRATIV – REGIUNEA –
    compatibil cu cel european. Este vorba despre o reformă mai amplă a
    aparatului administrativ, care nu presupune desființarea județelor.
    Susținem un proces de regionalizare decis prin referendum, de către
    cetățenii României. Orice modificare trebuie discutată cu cetățenii,
    agreată politic și acceptată de Uniunea Europeană.

    COMBATEM TRASEISMUL POLITIC: introducem procedura de
    „recall”, dupa model american – referendum local prin care se poate
    retrage mandatul parlamentarului „traseist”. Un grup de alegători
    dintr‐un colegiu (numărul trebuie definit prin lege) poate solicita
    retragerea mandatului dacă parlamentarul din colegiul lor a trecut la
    un alt partid; în acest caz se organizează un referendum local. Astfel,
    la voința electoratului, parlamentarul care părăsește partidul în
    numele căruia a candidat își poate pierde mandatul.

    LIPSA CVORUMULUI DE PREZENȚĂ necesar validării referendumului
    va fi prevăzută în Constituție.

    Reglementarea mai clară a art. 103 referitor la PROCEDURA DE
    INVESTIRE A GUVERNULUI, astfel încât:

    * Președintele să fie obligat să țină cont, în procesul de
    desemnare a candidatului pentru funcția de prim‐ministru, de
    majoritatea parlamentară rezultată în urma negocierilor
    politice (ante sau post‐electorale), în condițiile în care nu
    există un partid sau o alianţă politică care a obţinut
    majoritatea absolută.

    * Președintele să desemneze pentru funcția de prim‐ministru
    persoana propusă de partidul sau alianța politică care a
    obținut peste 50% în alegerile legislative.

    Modificarea art. 134 vizând NUMIREA ÎN FUNCȚIE A
    JUDECĂTORILOR ȘI A PROCURORILOR, prin formalizarea rolului
    președintelui și al Ministrului Justiției.

    Reforma CCR: MODIFICAREA PROCEDURII DE DESEMNARE A
    MEMBRILOR CURȚII CONSTITUȚIONALE pentru limitarea influenței
    factorului politic.

    Raționalizarea (limitarea) acțiunii Guvernului de a‐și angaja
    răspunderea în fața Camerei Deputaților și a Senatului: O SINGURĂ
    ANGAJARE A RĂSPUNDERII PE SESIUNE PARLAMENTARĂ.
    (pagina 33, http://vosganian.ro/wp-content/uploads/2012/11/Brosura_solutii_USL_martor_Final.pdf)

    Eu altceva nici nu am citit,

    Aş fi interesat dacă PDL (sau ARD, cum preferaţi) va susţine aceste modificări ale Constituţiei… Dat fiind că sunt necesare multe voturi pentru modificarea constituţiei, trebuie ştiut şi asta.

    (http://blog.elenaudrea.ro/despre-promisiunile-guvernului-usl-zis-si-guvernul-fara-numar.html/comment-page-1#comment-242592)

  44. Bibliotecaru spune:

    @ Eva

    Mai am un mesaj pentru dumneavoastră care a intrat în moderare (prea multe link-uri).

    Dar până iese din moderare, vă aştept cu citatele.

  45. Corina spune:

    @VV
    Ca veni vorba de Becali, tocmai zice la televizor ca ar fi un ministru mai bun decat toti ministrii care au fost in 20 de ani. Ai agriculturii. Bonus: insista sa o numeasca pe Pora ciocanitoarea Woody. PNL nu-l poate struni/trata sau o vreo strategie a partidului sa mergem cu circul dupa noi in campanie :)?

    Ref liberalii care nu vor vota, dupa cum spuneam si cu alte ocazii, nu e vinovat consumatorul care nu cumpara ci managerul care a facut sau promovat prost produsul.

  46. Filip G spune:

    Singura strategie valabila e impachetarea lu’ Traian Basescu si livrat alaturi de ARD.
    Slava Domnului ca a debitat prostii doua zile la rand!
    Iar tampenia cu 18 mii de sectii in care a fost furate 3 milioane de voturi…………spusa de Basescu a fost fructificata de Becali.Ce fete facea doamna Turcan.
    Cand ai la fileu mingi ridicate si nu le fructifici,nu are rost sa te jelesti ca nu esti inteles

  47. adam mares spune:

    Voi stiati ca madam Turcan a fost amanta lui draga Stolo? Si ca ramasese gravida cu el si a facut avort in luna a sasea. Si ca are la operatii estetice de nu le mai stie numarul.
    Am aflat si eu, relativ de curand, de la cineva din PNL, nu spui cine, persoana importanta!

  48. Buddha spune:

    Vv
    Maestre, va respect decizia de a nu comenta subiectul Lambru.
    DAR:
    - Asa taceti mereu, stand deoparte, in timp ce tot felul de…dubiosi, ca sa fiu finut, taie si spanzura in partidul dvs
    - Mai rau, minunatul partid liberal (pt care eu nu Mai ies din casa la vot), I-a luat apararea drei (ma rog…) Lambru, printr-un communicat de presa.
    - aici nu e vorba de lambru neaparat, ci si de donsorii care au promovat-o si de cum se fac promovarile la acel nivel
    - becali, lambru…PNL s-a terfelit de tot. Cu greu isi va Mai reveni.

    Asa ca…nu mai stati deoparte, pt numele lui Dumnezeu!

    • @ Buddha

      Nu am stat deoparte deloc pana acum. Dar a nu sta deoparte nu inseamna sa umpli gura targului. In afara nu am zis nimic. Am spus ca dupa alegeri pentru ca pana atunci nu cred ca ne mai intalnim in formula de birou politic. Si prin presa nu vreau sa comentez chestia asta.

  49. Mihai Andrei spune:

    @ adam mares
    Simple bârfe – nu-i nimic adevărat – Turcan şi Paul Vass nu au fost concomitent amantele lui dragă Stolo.