Citez un comentariu de pe site-ul televiziunii deosebit de imparţiale B1: “Trecutul îl ajunge din urmă pe Varujan Vosganian. După ce în Senat, aleşii au făcut scut în jurul fostului ministru al Economiei pentru a-l scăpa de începerea urmării penale, apar noi acuzaţii la adresa politicianului.De data aceasta este vorba despre un artist care susţine că a fost înşelat de Vosganian în urmă cu 17 ani cu 11.000 de dolari.
Fostul component al formației Vița de Vie Sorin Dănescu îl acuză pe senatorul Varujan Vosganian că l-ar fi păcălit cu 11.000 de dolari. Artistul spune că i-a vândut în urmă cu 17 ani o maşină politicianului, dar acesta a uitat să îi mai dea banii.
„Am 11.000 de dolari de luat de la Varujan Vosganian! Din ’98 ! Dupa ce a intrat în Parlament s-a făcut că plouă. Vă daţi seama cât de jegos e, dacă un caz mic îl tratează aşa ? A fost ţeapă tipică – a plătit prima factură, apoi a cerut de pe o oră pe alta chestii, spunând că “facem contract şi factură mâine”, apoi n-a mai răspuns la telefon. De aceea nu l-am dat în judecată”, a scris Sorin Dănescu pe Facebook.
Se pare că datoria a fost uitată de Varujan Vosganian, care a avut alte probleme pe cap în ultimele zile. Fostul ministru al Economiei a fost salvat de colegii senatori care au votat împotriva începerii urmării penale în cazul său.
http://www.b1.ro/stiri/eveniment/un-fost-component-al-forma-iei-vi-a-de-vie-il-acuza-pe-vosganian-ca-l-a-in-elat-cu-11-000-de-dolari-video-103497.html

Sunteti un pic defazat, cu vreo 24 de ore, dar, “mai bine mai tarziu, decat niciodata”.
Nici macar n-au fost alegeri in 1998. De niciun fel.
Maestre luminatine si pe noi;
Factura se da intre o persoana juridica si una fizica ori juridica dupa caz.
Care e baza legala in care i s-a eliberat factura?
Cana a fost radiatata masina si in ce baza?
Daca nu a fost radiata ,de ce nu v-a dat in judecata?
Antonesuc a praduit 7 ha din Parcul Herastrau!!! “Cum a scăpat Crin Antonescu de DNA???
Crin Antonescu s-ar fi putut afla azi în aceeaşi ‘oală’ cu numeroşi politicieni anchetaţi pentru abuz în serviciu. Procurorii au admis oficial că Antonescu a comis un abuz în serviciu în 1999, când era ministru al Tineretului şi Sportului, însă faptele s-au prescris. Cazul ar fi putut fi însă rezolvat de PNA la sesizarea de acum 9 ani.
7 hectare din Parcul Herăstrău au ajuns în 1999 în proprietatea firmei Domino ’94 Impex SRL, în spatele căreia se află cunoscuţii oameni de afaceri Bartolomeu Finiş, Adrian Petrache şi Alexandru Bittner.
DNA a constatat că prin eliberarea Certificatului de atestare a dreptului de proprietate pe cele 7 hectare, dat de către MTS, semnat de ministrul Crin Antonescu în decembrie 1999, “a fost săvîrşit un abuz în serviciu cu consecinţe deosebit de grave, la data de 22 decembrie 1999″, scrie gsp.ro.
Concluzia îi aparţine procurorului DNA Liliana Vintilă, care a dat curs sesizării celor de la Clubul Nautic Sportul Studenţesc, care ocupă o parte din cele 7 hectare. Liviu Doară, administrator şi antrenor la Clubul Nautic, dar şi avocata Dana Mîndruţă, se luptă în instanţe de 15 ani pentru salvarea celor 7 hectare din Parcul Herăstrău.
Finalul raportului DNA are şi o parte favorabilă pentru Antonescu: faptele de care ar fi putut fi acuzat pentru semnarea acelui Certificat s-au prescris din 2009, deci nu mai poate fi urmărit penal pentru acestea.”
@Pacala (din urma),
Chestia cu timbrul literar parea o treaba buna asa cum a prezentat-o domnul senator, candva in decembrie.
A omis sa spuna ca nu se vand deloc cartile in Romanica, ca populatia nu merge la teatru ori la Opera.
Acum, rasucind moneda, am observat ca pe afara este vopsit tare frumos gardul…! Are, chiar si patina.
Am discutat zilele aceste cu prietenii mei care fie au edituri in Iasi, fie chiar m-ai scot cate-un volum din cand in cand.
Atentie, toti sunt membri ai Uniunii Scriitorilor, acolo unde armeanul este vicepresedinte.
Ei fie au strambat din nas, opri au dat a lehamite din mana.
Si prietenii dvs scriitori sau patroni de edituri nu stramba din nas cand scrieti ,,m-ai scot”? E o greseala in care perseverati, deci nu e o intamplare…
PS. E o intrebare retorica, nu astept raspuns
@VV
E adevarat ca ati furat o Volga neagra???
Da, e adevarat!!!
Dar nu era neagra, ci rosie!
Si nu era Volga, ci era o bicicleta!
Si nu am furat-o, ci mi s-a furat!
Omul e de la vita din vie! Ce-mi place fara diacritice!!!
Omul a intors-o de teama Justitiei, ii tremura rau dosul.
Acum si-a scos si certificat de pensionat medical, vrea sa induioseze.
Eu nu l-as ierta decat daca isi recunoaste public minciuna si isi cere scuze.
@ Venerabila emi,
(tot din urma)
…cat despre caracterul meu, esti penultima de pe lumea asta care ar putea sa zica ceva.
Din mai multe motive.
Insa, este relevant doar daca ne uitam la exprimarea ta, la iubirea ta netarmurita fata de mentzalau in noiembrie-decembrie si acum cand il scuipi in fata.
Nu pot decat sa concluzionez ca esti plina de caracter ! Tu sa fii sanatoasa(atat cat se poate la menopauza)
PS: daca nu stiai rolul cerebelului in cap, nici nu cred ca stii ca “oxiu” la singular nu exista. Cultura ta medicala se rezuma doar la bucile mosnegutului tau italian. Nu mi-ai spus “emite” si flatulente?
Domnul Oxiur, nu vreau sa inteleg limbajul intestinal-anal folosit de dumneavoastra, cand nu stiu ceva in limba romana civilizata, intreb DEX-ul:
” OXIÚR, oxiuri, s. m. Vierme parazit care trăiește în intestinul oamenilor (mai ales al copiilor) și al unor animale, depunându-și ouăle în jurul orificiului anal. [Pr.: -xi-ur] – Din fr. oxyure. ”
http://dexonline.ro/definitie/oxiur
@ Filip G,
Nu stiu cum te cred cei care te cred, insa Elena Udrea nu avea probe la dosar. Simplu.
In plus a dat pe tomberon chestii urate si tare reale despre Kovesi.
Stai linistit, este bagat si generalul de la SRI.
Mai sunt si niste fotografii cupidoniene cu nenea ala politist, de-i zicea Catani al Romanicei.
Asta cu arestul la domiciliu,e cusuta cu ata alba.
Totul pentru a nu se auzi zanganit de catuse in Parlamentul Romaniei.
Nu poti fi Catani a Romaniei cand faci parte din ”fagmilie”………..
esti culmea, nu intelegi ca procurorii nu aveau probe ?
Nu poti aresta pe nimeni, doar pentru ca ai gasit un biletel pe care scria “EU”.
Defapt, tot dosarul ei nu contine acte doveditoare.
Personal sunt convins ca a furat, a primit comisioane etc. dar baietii sa dovedeasca chestia asta mai intai.
Eu nu am putit-o suporta pe Udrea, insa din clipa in care a iesit demn si zambind, cu catusele la maini, am inceput sa o prvesc diferit.
Mi-ar fi placut ca domnul senator sa fie macar la fel de demn, atunci, in Senat.
Mi-ar fi placut ca “sa se puna la dispozitia justitiei”, sa-ai dea demisia din parlament.
Intr-un cuvant, sa fie barbat.
A ales o alta cale, il priveste, nu este viata mea.
Insa si-a batut joc de tot ce a facut in cei 57 de ani.
Nimeni in tara asta nu face acuzatii nefondate!?
Nici un cetatean nu trebuie sa-si sustina nevinovatia,Procurorii trebuie sa-si sustina rechizitoriul in fata unui judecator.
Apoi sa nu uitam cate capete de acuzare i-au fost aduse,deputatii au votat pe banda rulanta.
Maine apare din nou in fata colegilor parlamentari….
Asa ca TELEJUSTITIA se face de ras daca nu are probe concludente.
Smecheria cu ”lasatu la vatra”e o intelegere intre INSTITUTII.
Parlamentul voteaza cum doresc INSTITUTIILE,dar fara zanganit de catuse in Parlamentul Romaniei……..
Deci ”lasatul la vatra” e doar temporar ,de cate ori interesul o cere…….
Ca sa fie eliberata Udrea, a fost adus la DNA cumnatul lui Ponta si Sebastian Ghita. Si balanta s-a echilibrat, au inceput negocierile.
Care Parlament?!?
Eu zic sa nu va contrati prea tare cu trubadurul, ar putea canta la nunta fetitei.
@ VV
Revin la ceva ce am mai spus, fenomenul din senat cu dumneavoastra se va repeta cu altii si poate chiar cu dumneavoastra – e posibil sa vina cu alta cerere de ridicare a imunitatii. Macar la nivelul senatului, cit e Tariceanu presedinte al senatului, sa puteti sa puneti lucrurile pe un teren mai apropiat de normalitate caci ce se intimpla are din ce in ce mai putin de a face cu justitie, democratie sau normalitate de vreun fel indiferent sub ce stindard se pune: “asa vrea MCV”, ” toate parlamentele europene dau aprobare pe banda”, “ne facem de rusine”, “independentza”.
Sa-mi fie cu iertare, nu prezentarea dumneavoastra in Senat a fost un spectacol. asa cum se spune, ce fac partide de soiul celor caruia ii apartineati ca si parlamentari care se bat cu pumnul in piept cu “noi nu gindim, ci votam “da”” este absolut ridicol si deloc european sau democratic…. mai degraba sovietic si primitiv. De ce? Se va vedea mai jos ce inseamna european si democratic:
Domnule senator, ca si prima data spun ca europenii ori MCV nu cer aprobarea cererilor DNA pe banda, asta e o ineptie, se cere pur si simplu sa existe criterii clare de analizare a cererilor si o justificare scrisa a deciziilor. V-am rugat, la cealalta cerere de ridicare a imunitatii, sa discutati lucrul acesta cu Antonescu atunci presedinte al Senatului, sa revedeti regulamentul senatului si sa aveti o justificare scrisa si publicata a ne-ridicarii imunitatii – nu s-a intimplat. Daca aveati acea decizie scrisa a senatului acum aveati ceva clar de pus in fatza DIICOT, a senatului si a ziaristilor, sau, sa-i spunem “opiniei publice” desi nu pot numi manipularea “opinie publica”; nu era nevoie de o rediscutare de la zero, NU?
Din raportul MCV pe 2014 in clar care e nedumerirea lor: “In cea mai mare parte a anului 2014, incercarile DNA de a convinge Parlamentul sa ridice imunitatea unor parlamentari pentru a permite initierea de anchete si aplicarea masurilor de detentie preventiva nu au dat niciun rezultat. RASPUNSUL PARLAMENTULUI LA SOLICITARILE DNA PARE ARBITRAR SI LIPSIT DE CRITERII OBIECTIVE. ”
1. Va dau deci mai jos link-ul pentru justificarea scrisa a Parlamentului European la REFUZUL DE A RIDICA IMUNITATEA PARLAMENTARA pentru Ana Gomes, din 2014, de acum citeva luni, este prezentare facuta de raportor, structurat: context, legislatie, justificarea deciziei.
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=REPORT&reference=A8-2014-0025&language=EN
Cererea a fost facuta de PROCURATURA PORTUGHEZA.
Macar acum in ceasul al treisprezecelea poate face Tariceanu setul acesta de reguli in Senat, nu e mare lucru, cu tot cu publicarea justificarii ridicarii sau neridicarii imunitatii, asa cum se face si in Parlamentul European. E un gest extrem de simplu si de eficient in fatza caruia nu stiu cine ar mai avea ceva de spus – deja in felul acesta discutia se poarta strict la nivel legal si in deplina transparentza.
Desigur am retinut, doua link-uri pun postarea in asteptare, deci, cu scuzele de rigoare, continui:
2. RESPINGEREA CERERII DE RIDICARE A IMUNITATII LUI ELMAR BROK facuta de PROCURATURA GERMANA – acolo a fost cu mult mai interesant, a fost acuzat de evaziune fiscala. In refuzul ridicarii imunitatii si numai pentru ca s-a discutat in media pe aceasta tema din partea procuraturii, ( si, ce interesant, parlamentarul a aflat din presa ca e acuzat… pai in Romania asta se intimpla cam des) Parlamentul European a considerat ca e persecutie politica, (“Moreover, the public prosecutor not only sought to withhold knowledge of the charge from Mr Brok on spurious and highly derogatory grounds for no due cause, but made sure that the case received great publicity in the media, this inflicting the maximum amount of damage on the Member concerned. It is therefore plain that the case is one of fumus persecutionis in that it appears that the proceedings were brought with the sole aim of damaging the reputation of the Member concerned. In these circumstances, it would be completely inappropriate to waive the Member’s immunity. “)
A nu se uita ca au inceput sa existe condamnari ale Romaniei la CEDO pe motive similare (trei in 2014 si mai mult ca sigur vor fi din ce in ce mai multe), practic linsarea publica a unor politicieni de catre procuratura – scuze, nu o spun eu, o spune CEDO; deci precedentul si atestat la cel mai inalt nivel al justitiei europene exista.
In cazul dumneavoastra ce ar considera PE ca sunt interventia procurorului general, a presedintelui ( parca v-a numit corupt nu? aprioric – asa a zis, parlamentul ocroteste “coruptii” – la votul negativ dat dumneavoastra), a doamnei Gorghiu, a lui Blaga, datul afara din partid, aceasta campanie de presa? Chiar cred ca ar trebui sa fie adus cazul dumneavoastra in fatza Parlamentului European si pus fatza in fatza de pilda cu acest caz al domnului Brok. apropos de modul in care se abordeaza cazurile unor oameni politici in Romania – ar incepe sa se intrebe si dumnealor daca aceasta e justitie sau un spectacol cu alte scopuri ( si cred ca deja au nedumeriri in ce priveste CCR in cazul domnului judecator Grebla, daca nu cumva exista vreo legatura intre respingerea legii Big Brother si presiunea SRI asupra CCR de care aceasta deja s-a plins) – am convingerea ca cineva ca Norica Nicolai de pilda ar putea ridica problema si cere parerea colegilor europarlamentari. Va dau link-ul pentru justificarea deciziei in cazul lui Elmar Brok mai jos ca sa va lamuriti, citatul este din ultimul paragraf, dar intregul raport este extrem de dur la adresa procuraturii germane.
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=REPORT&reference=A7-2011-0047&language=EN
Aaaaaa, poate asa afla si domnul procuror general Nitu ca spune lucruri bizare sustinind ca in nicio tara europeana nu se refuza cererile procuraturii fiindca aceasta ar submina increderea in justitie – sa refuza si in Parlamentul European dupa cum se vede mai sus. Si poate asa afle si doamna Gorghiu, fostii dumneavoastra colegi sau domnul Iohannis care vor sa schimbe chiar Constitutia ca sa nu mai existe imunitate parlamentara ca pina si in PE exista imunitate, se discuta cazurile dupa cum se vede foarte serios, pe caz si pe lege, si nu pe banda rulanta si cu ochii inchisi asa cum doresc dumnealor, iar unele cereri se refuza intemeiat.
Macar atit faceti, daca la o lege a raspunderii magistratilor nu va incumetati… regulamentul dupa care se face discutarea ridicarii imunitatii si documentarea deciziei e ceva ce tine de bucataria interna si nu e nimic anormal: asa se face si in alte parti, inclusiv in PE.
In rest, din partea mea, cu scuzele de rigoare, tacere, nu doresc sa inoportunez discutiile obisnuite ale blogului, extrem de interesante si pertinente. Mi s-a mai spus ca “dau lectii” si nu doresc asa ceva, doar citez din ceva ce va este de altfel la indemina, daca v-ar interesa, pe net.
@cris
In principiu sunt de acord cu tine. Singura obiectiune pe care o ridic e ca in primul caz este vorba chiar despre un delict de opinie si nu intra in aceeasi sfera cu al doilea caz. Cazul lui Brok poate fi un contra-exemplu pentru vampirii din DNA/DIICOT/Presa “independenta”.
@ LordulJohn
Informatia nu este despre un caz in sine, ci despre mecanismul prin care se analizeaza ridicarea sau mentinerea imunitatii si nivelul de transparentza – de care felul in care se poarta discutia in parlamentul romanesc este foarte departe. Am folosit doua cazuri recente pe care le-am citit mai in amanunt fiindca m-au interesat pe mine, oricine poate alege orice alte cazuri. Standardul este acelasi indiferent care este cazul discutat: opinie, evaziune fiscala, etc, sau persoana, dupa cum se si vede – doua cazuri complet diferite, si se aplica si in cazurile in care ridicarea imunitatii s-a aprobat (nu e treaba mea sa dau link-uri la toate deciziile, puteti sa le cautati si singuri, tiparul discutiei este acelasi).
Daca tu si altii doriti sa faceti obiectii de genul: asa ceva o ajuta pe plescoi ( adica hai sa nu discutam ca da idei bune si “coruptilor” – in fond si ei au dreptul la un tratament corect, deciziile CEDO din 2014 de condamnare a felului in care se poarta procuratura se refera la Casuneanu, Apostu si Voicu, adica acum din impozite romanii platesc circul facut de procuratura in cazul unora care chiar erau vinovati dar nu mai putin aveau dreptul la imagine publica, si vor mai plati, din greu, inclusiv pentru Udrea la un moment dat: circul nu e pe gratis se vede) sau remarca ta principala e ca sunt cazuri diferite (adica particularul conteaza nu standardul de comportament valabil pentru oricine) e treaba dumneavoastra si nu am ce comenta.
Nu este o discutie din partea mea, este doar o informatie, de altfel la indemina oricui, adica nu va opreste nimeni sa o ignorati, puneti in vreun context ori altul, ingropati, macinati sau sustineti, in functie si de cum va pozitionati de fapt fatza de ce se intimpla in genere. Nu e treaba mea sa dau lectii nimanui, si nici nu e o opinie ce am spus mai sus deci chiar nu cred ca era cazul de analiza literara fiindca nu eu sunt la judecata aici, eventual masura in care asemenea informatie poate fi de folos unui om pe care il respectati si fatza de care considerati ca se face o nedreptate si masura in care ce se intimpla in Romania este normal sau nu (repet, nu am facut necesar o selectie, toate cazurile de discutare a ridicarii imunitatii sunt la dispozitie in documentele PE si se poarta pe exact acelasi standard, am folosit doar doua exemple, sunt mult mai multe inclusiv la refuzul ridicarii imunitatii – nu sunt bibliotecarul nimanui sa scot eu toate datele, daca intereseaza pe cineva citeste si acela singur mai departe, daca nu, ignora si trece mai departe) cum va formati o opinie si cum reactionati e treaba dumneavoastra, informatia sta la dispozitie pe net, ca patrunjelul, judecata in privintza a cum se fac lucrurile normal si cum se fac in Romania, daca este corect, ce consecintze are ce se intimpla in Romania, este a fiecaruia. Informatia mea, in orice caz, se termina aici.
Am vrut sa spun ca trebuie alese exemple care sa tina Plescoiul departe de VV, pentru ca deja este livrat la pachet cu Videanu.
Vecinatatea Plescoiului ii mai lipsea…
@ cris,
orecum ai mare dreptate.
Pe mine m-a revoltat ungerile cu mir, brosurica bisericeasca si milogeala. Sa m-ai zic de bocet ?
Pai asa se comporta un barbat adevarat, o “prajina” de peste 1.90 ?
Putea sa-si apere demn convingerile si punctele de vedere. Gasesc ca este rudimentar, inapoiat, ca sa apelezi la substitute bisericesti.
Stiu, biserica ortodoxa exceleaza in aceasta zona, dar reprzentantii ei au niste scopuri de urmat.
Poate pentru unii o sa para absurd ce spun eu acum,dar cred ca e o solutie pentru a iesi din nebunia absurdului de moment;
Solicitarea PROCURORILOR din diferitele INSTITUTII ce au atributii in a intocmi dosare trebuie inainte de a fi trimise PARLAMENTULUI sa treaca prin filtrul unui JUDECATOR.
Comisia ce avizeaza solicitarea nu are competente sa se pronunte .
Un JUDECATOR e persoana care poate decide daca sunt ori nu probe.
Asa se poate face curatenie in dosarele fara probe si comenzi politice.
In cazul asta Parlamentul nu e cel care decide ci Judecatorul.
Tragerea la sorti a unui Judecator are rolul de a fi impartial.
Asa cum fiecare cetatean e responsabil de faptele lui sa fie responsabil si Judecatorii pentru deciziile date………………..
Nu se vrea corectitudine sau justitie, se bate vestul cu estul in servicii.
Si mai cade si cate un politician indezirabil, sau pentru demonstratie de forta. “Schimbarea stapanilor, bucuria nebunilor.”
VV s-a trezit la mijloc si a fost lovit din ambele parti, cu ura vinovatului fata de nevinovat, cu invidia inferiorului care vrea sa domine superiorul.
emi spune:
februarie 17, 2015 la 10:42 pm
Ca sa fie eliberata Udrea, a fost adus la DNA cumnatul lui Ponta si Sebastian Ghita. Si balanta s-a echilibrat, au inceput negocierile.
Care Parlament?!?
Cumnatul lui Ponta si GHITA sunt livrati din interiorul PSD .
Iar Ponta e lovit acolo unde il doare doamna Naum ,mama lui Ponta.
Serviciile se delimiteaza de Ghita,PSD de Ponta in apropierea Congresului……..
Adica renunta PSD-ul benevol la guvernare??? Nu cred!
Doar asa castiga PSD alegerile in 2016……
Sau, sunt colectati inteleptii, si se instaureaza Dictatura militara.
Realitatea tv, despre timbrul cultural.
Te poti uita la Realitatea tv.?!?
M-am uitat.
http://www.ziarulring.ro/stiri/bucuresti/253920/2015/Initiatorul-legii-timbrului-cultural-ignora-protestele-publice
Ai vazut ce zicea doamna de la editura Curtea Veche? Ca scriitorii, poetii trebuie sa scrie carti care sa se vanda. Eventual, ar trebui sa scrie ca Mihaela Radulescu, cea care a avut anul trecut cele mai mari vanzari la Polirom, de pilda.
Si ce atata cu uniunile de creatie? Daca nu se pot sustine, sa se desfiinteze! Asa ar vrea ei: ce mai stam in dinozaurii astia, sa facem “cultura” de piata!
E drept ca Manolescu nu a fost diplomat cand a zis ca fac evaziune, dar asta e adevarul.
http://horiagarbea.blogspot.ro/2015/02/legea-timbrului-cultural-hypocrite.html
Daca din 1994, de cand a fost publicata Legea si pana in prezent, au incasat aceasta suma si nu au virat-o catre beneficiar, da, au facut evaziune fiscala.
E ca si cum ai colecta TVA si apoi il bagi in buzunar, e taxa independenta ramasa in buzunarul editurilor.
Problema e ca s-au adunat sume mari, pe carti care s-au tiparit in numar prea mare de exemplare, si editurile sunt pasibile acum si de penalizari. Normal ca nu le convine sa plateasca tot ce-au furat in 20 de ani.
Nu cred ca vor fi penalizate din urma.
Cand era mic, numitul Vosganian l-a batut pe vecinul sau Gigel Justitiarescu si i-a furat sapca de tractorist pe care Gigel o avea de la tatal sau, Gogu Justitiarescu, om al muncii socialiste.
Astfel nu doar ca este clar ca Vosganian e un infractor teribil ci este si dusman al clasei muncitoare care este aparata de politicieni cu inalt simt civic si raspundere democratica precum Blaga si Gorghiu care, dupa cum stim toti, propun masuri de dezvoltare multilaterala a paturii prostimii prin munca multa fara pauze si concediu platit si fara “salar” minim si bineinteles prin taxe mici platite de cei bogati – pt ca bogatilor “le pasa”.
Mai grav decat toate astea insa e faptul ca Vosganian e armean ceea ce contravine spiritului pur romanesc al unor lideri luminati precum cei mai sus amintiti, asa incat nu doar ca Vosganian trebuie arestat – si trebuie sa-i dea sapca inapoi lui Gigel – dar aripa rudoteliana a vechiului PDL actual nou PNL considera deportarea acestuia in Armenia drept solutie optima pt rezolvarea tuturor problemelor Romanian.
Aferim.
PS: propun formarea unei potere justitiare – cu tot tacamul de faclii, furci si portrete ale Monicai Macovei – si capturarea acestui teribil infractor armean. Mai ales ca neavand masina nu poate sa fuga prea departe cu RATB-ul…
Ati cam inebunit cu totii.
Hai, acum incolonarea si “Fuga mare” la nemtzalaul vostru.
Va duceti la el si bociti acolo, doar nu degeaba ati cazut in limba dupa el, in noiembrie.
Daca nu stiti cum se face cu bocitul, se rezolva…priviti înregistrarea din Senat, de saptamana trecuta. La sas nu va trebuie nici mir nici Biblia scurta, el e luteran.
D-le Vosganian,
Cred ca posturile lui @cris de mai sus ar trebui sa constituie subiect de dezbatere pe blog, ca un “articol” nou, de sine statator. Subiectul celor 2 cereri de ridicare a imunitatii in Parlamente din EU, modul in care au rezolvat ei acolo, este de mare actualitate si ff interesant si pt. cazul dvs. Sunt de acord cu Cris ca ar trebui “popularizat” in Parlamentul European de catre europarlamentarii nostri, e un caz serios de imixtiune intre puterile statului!
Modul primitiv in care se interpreteaza la noi (la nivel ff inalt,chiar – Presedinte, Procuror General) aceste cereri catre Parlament , ca fiind DE NEDISCUTAT SI NEREFUZAT ar trebui sa ne ingrijoreze pe toti si sa produca mari valuri in opinia publica, printre intelectuali, lideri de opinie, etc. Cand colo, se eludeaza aceasta dezbatere sub o tiganie generalizata (gen postarile lui @mihail de aici), in care cele mai “grave” argumente sunt simbolurile dvs. religioase…
Intristator…
Da, ar trebui postate, poate asa mai afla si media noastra ce se intampla prin alte parti.
De chestia asta se va folosi si Plescoi…
Plescoi are multe capete de acuzare si sunt legate de coruptie.
Deja pozeaza in victima, nu va rata oportunitatea.
Alinuta se consulta cu Crin!
http://www.stiripesurse.ro/alina-gorghiu-dezvaluie-ce-mai-face-crin-antonescu_947540.html
Arunca pisica deciziilor gresite in curtea lui Crin, doar-doar mai recupereaza ceva din cea pierdut in ultima saptamana. Jenant si neproductiv, s-a aruncat in gol crezand ca are parasuta prezidentiala… n-are!
Nu le poti pune zabala liberalilor, decat daca vrei sa fii devorat.
ce-a pierdut…
Dooooamne fereste! Astia s-au tampit de tot!
http://www.stiripesurse.ro/hitler-invocat-ca-argument-in-favoarea-fumatorilor-in-senatul-romaniei_947609.html
Au rezolvat toate problemele si doar asta le-a mai rămas! Problema fumatului in aeroporturi nu e rezolvata, ci s-a interzis.
La faza asta ii dau dreptate Cristianei Anghel.
Gata, am gasit. Îl pot priponi pe armean pentru fumat oriunde.
http://www.stiripesurse.ro/decizie-noul-judecator-al-ccr-este_947643.html
Alinuta a suferit o prima infrangere
Filip G spune:
februarie 15, 2015 la 7:52 pm
http://www.stiripesurse.ro/alina-gorghiu-mesaj-tran-ant-catre-pnl_947313.html
E clar ca Alinuta nu stie ce sa faca.
Pregateste partidul pentru prima infrangere din 2015.
Alinto,nu poti cere unor oameni sa fie alaturi de tine cand ieri ii facusi in tot felul.
Cat despre votul lui VV si a altor liberali e bine sa nu te bazezi pe ei……
Cred ca VV a votat alaturi de liberali, desi nu prea meritau.
Dansul e mai liberal decat Alinuta.
“Calculele” au fost stricate de acoperiti.
Scorul a fost 87-73.
Crin e plecat din tara
Deci ………..
Spargerea PNL, bucuria PSD.
Al cui presedinte este Alinuta?!?!
Este esecul ei personal… DEMISIA!!!
Alinuta i-a cerut demisia lui VV pentru nimic.
Acum e momentul sa-si dea dumneaei demisia, pentru ca invrajbeste PNL, si cere vot la vedere, curat neconstitutional.
PNL-56
UDMR-8
Independenti-17
Cam asta ar fi bazinul de unde s-au alimentat voturile pentru candidatul PNL. Nu poti fi sigur care sunt voturile reale.
Pe de alta parte:
PSD-61
UNPR-14
PC-9
PPDD-2
FC-1
Total candidat PSD, fix 87.
81<87, pe ce s-a bazat PNL???
@Filip
no cand pierde pnl-ul spuneam ca blaga a suferit o infrangere, cand castiga spunem ca adinuta a reusit sa castige. Sunt foarte curios daca or sa-l dea afara din pnl pe blaga sau nu. Alinuta e pusa acolo ca sa “dea mumos”, spate sunt “smecherii” in vechiul pdl si vechii lor prieteni din pnl.
Cand faci declaratii tampite,se contabilizeaza in CV-ul personal.
Prietenii te critica cand gresesti,nu te urmeaza cand aberezi si sunt alaturi cand ti-e greu
In rest ramane cum am stabilit,e bine ca lider sa vezi daca te urmeaza cei care au crezut in tine
PSNEWS zice ca VV a votat pt PSD.
Pentru un judecator la Curtea Constitutionala nu votezi cu ranchiuna.
Daca a votat candidatul PSD, atunci inseamna ca era mai potrivit functiei.
http://www.stiripesurse.ro/reac-ia-pnl-dupa-umilin-a-din-senat-acum-ccr-este-iar-politizata_947653.html
Aberatiile Alinutei continua………..
Adica sa-l bagi in continuare pe VV in ”ciorba neputintei personale” e prea mult.
Si apropos magistratii nu sunt implicati politic,in nici un caz nu rezulta din comunicat ca asta era singura solutie.
VOTUL in Parlamentul ROMANIEI nu poate fi cenzurat si ingradit de nimeni.
Iar parlamentarii nu pot fi acuzati pentru votul exprimat in PARLAMENTUL ROMANIEI.
Recunoaste Alinută ca ai pierdut……
Voi refuzati sa uitati ca Alina Ghorghiu a fost insa, pusa, numita, de către nemtzalaul vostru.
GhiNNion !
http://www.dcnews.ro/lavinia-prc-c8prc-98andru–realitatea-tv-il-da-in-judecata-pe-victor-ponta_467989.html
Alta ”duduie” care scapa un adevar:
„Aș vrea să încep emisiunea din această seară referindu-mă la un om pe care, trebuie să recunosc, l-am susținut în campania electorală, cel puțin în turul II și e vorba de primul ministru al României, domnul Victor Ponta. ”
Adica incercarea de umilire a lui Johannis,nu a fost din postura de jurnalist independent si impartial
Rasplata,sotul ministru Darius Vâlcov,curat murdar
@Filip G,
eu nu prea inteleg de ce compari mere cu pere ?
Alina Gorghiu o fi având multe păcate, insa nu s-a dus in Parlament si nu s-a smiorcait. Hai ca nu ma m-ai iau de nimicurile alea cu mirul su ch lecturild scurte bisericesti.
Apoi Alina Gorghiu este membru PNL, nu i-a cerut nimeni ca sa-si strângă jucarelele si sa o taie degraba spre casa.
Este drept, nici sasul nu a comentat ceva vizavi de ea.
Ca atare, comparatia făcută de tine, jn opinia mea pare nefericita.
http://psnews.ro/surse-cu-cine-votat-vosganian-pentru-functia-de-judecator-al-ccr/
offf! trist si adevarat :
http://www.catavencii.ro/editorial/regatul-ofiterilor/
ps. a se citi si comentariile!
http://activenews.ro/hoitnews-si-prietenia-romano-turca_1886006.html
http://adevarul.ro/cultura/patrimoniu/cultura-e-coltul-straziii-Inca-nu-1_54e4d0ae448e03c0fdbf3783/index.html
Timbrul exista de ani de zile si ramane in buzunarul editurilor.
Este normal sa se supere acum, cand li se cere sa returneze banii adevaratului beneficiar.
Dar sunt incredibil de mincinosi!
”
Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic
Cazul Vosganian și imunitatea politică
de Miron Damian Contributors.ro
Miercuri, 18 februarie 2015, 9:23 Actualitate | Opinii
Miron Damian
Miron Damian
Foto: Contributors.ro
Ar trebui să stăruim ceva mai mult asupra cazului Varujan Vosganian, asupra refuzului Senatului de a cere urmărirea sa penală în dosarul ”Interagro”. Unul din motive este că fără aceste explicații cazul riscă să aibă un dublu impact negativ. Primul ar fi ca dl Vosganian să fie protejat de justiția penală în ceea ce apare ca un caz de abuz grav și foarte costisitor pentru banul public. Celălalt impact negativ ar fi împotriva imunității politice. Această instituție importantă este deja șubrezită dintr-o direcție de politicienii care o abuzează, iar din alta de o coaliție heterogenă de public, politicieni și ONG-uri care ar vrea să fie practic desființată, în principal pentru că nu știu, nu vor să știe sau nu le pasă la ce folosește. Cazul Vosganian aduce ceva nou; comentatorii care ar fi apărători dezinteresați ai menținerii imunității, însă o invocă cu aceeași bună-credință în acest caz particular, unde nu ar trebui să se aplice.
Discutăm aici de imunitatea politică a miniștrilor, ei nu pot fi urmăriți penal pentru exercițiul funcțiunii lor ministeriale decât la cererea Camerei din care fac parte sau a Președintelui. De ce există această prevedere constituțională și care e noima ei? Ei bine, din acest punct de vedere Varujan Vosganian urmat de președintele acestei instituții, C.P. Tăriceanu, au perfectă dreptate: menirea ei este să protejeze decizia politică, adică să permită exclusiv demnitarilor să decidă cum trebuie condusă țara, ce măsuri sunt oportune într-un anume domeniu și context. Asta nu pentru că legea fundamentală ar pleca de la premisa fantezistă că politicienii iau doar decizii ”bune”, judecând după orice criteriu obiectiv, ci pentru că la fel de fantezist ar fi să credem asta despre magistrați. Pentru că diferența între cele două categorii este că politicienii au un mandat popular pentru a conduce statul, unul obținut direct sau indirect în urma unor alegeri, și sunt responsabili ulterior în fața acelorași alegători pentru îndeplinirea lui.
Acestea fiind spuse, afirmațiile dlui Vosganian și Tăriceanu au fost în mod neașteptat întărite de publicarea stenogramei ședinței de guvern din februarie 2008, de la care pornește tot acest caz. ”Siderantă” a numit-o un ziar, și într-adevăr are momentele ei surprinzătoare. Ministrul Economiei Vosganian pledează pentru subvenționarea gazului folosit de combinatele chimice producătoare de îngrășământ, și o face cu mult zel și patos, alternând argumente sociale cu cele economice, ajutorarea angajaților combinatelor combinată cu ajutorarea agriculturii interne. Premierul, același C.P Tăriceanu, nu pare deloc convins de argumente, nici chiar de seriozitatea demersului – ”Nu mă lua pe mine cu vrăjeala!” exclamă la un moment dat. Însă titularul Economiei trece în final pe un registru personal, ”De ce-mi iei tu banii? De ce-mi smulgi inima din piept, micşorându-mi veniturile?” – și colegii săi cedează. Bun, va fi siderantă toată discuția și e posibil ca ultima izbucnire a ministrului să fie o revelatoare scăpare – căci tocmai subvenția pentru care pleda urma să micșoreze drastic veniturile societăților din subordine, și atunci la care venituri se va fi referit dl Vosganian? Dincolo de asta, un lucru e limpede: ce vedem acolo este o pledoarie pentru o anumită politică, cea de subvenționare a unei ramuri industriale. Se poate discuta, desigur, dacă subvenționarea gazului în aceste circumstanțe a fost o măsură oportună, ”bună” sau nu. Însă, cât timp nu e contestat dreptul legal al ministrului de a propune o astfel de măsură și cel al guvernului de a o adopta[1], este limpede că vorbim de o decizie politică; prin urmare una care nu poate fi, în sine, subiect de urmărire și sancțiune penală. Dacă pentru ce citim în stenograma asta ar vrea procurorii să-l urmărească penal pe fostul ministru atunci decizia Senatului ar fi perfect justificată.”
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-19414046-cazul-vosganian-imunitatea-politica.htm
Se pare ca prietenia romano-turca a serviciilor in NATO, nu renunta.
Probabil dupa 25.04.2015 abia se vor linisti.
Pana atunci trebuie sa va adunati aliatii aproape, si sa tineti dusmanii sub contraatac.
Interesant ca “aliatii” cei mai puternici sunt pesedeii. Sa aiba si ei un mare interes in ecuatie?!? Au, cazul Mircea Diaconu se repeta. In acest caz, nici dupa 25 aprilie nu veti fi lasat in pace, pana cand nu va inregimentati cuminte in armata PSD.
Incep sa inteleg politica si nu-mi place.
Se pare ca dumneavoastra va place.
Pe 26 aprilie vom afla cine este in spatele acestei campanii: daca se linisteste, sunt serviciile turco-romane, daca va continua, sunt serviciile pro-PSD. Oricum e mana serviciilor.
@ Filip G,
Ieri PNL; a suferit prima infrangere, chiar una ustaratoare. Nu Alina Gorghiu ci tot partidul. Au vanturat ideea ca-l vor da jos pe Tariceanu si au “reusit”.
Dincolo de toate astea, cel mai mare invins este Yohannis al tau.
Iti mai amintesti, cum ne spunea el ca v-a face o “altfel de politica”.
Uite ca se tine de cuvant si incearca, la randul lui, “solutia imorala”.
In rest, tot ma intreb de ce-ti doresti tu ca toata puterea sa fie concentrata intr-un singur loc, adica la PNL ?
Partid care acum contine si partidul de trista amintire, cel cu numaratoarea din Parlament, cel cu taierile de pensii si salarii, cel care l-a sprijinit neconditionat pe Baselul.
Si in sfarsit, sa-ti explic de ce-l mananca-n fund pe nemtzalaul tau (dar si al venerabilei doamne emi) de majoritatea din Senat.
Raspunsul este simplu, numai astfel isi poate unge directorii la cele doua servicii:SRI si SIE .
PS: sunt unele proaste(venerabile, ce-i drept) care sustin ca domnul Crin Antonescu este vinovat si de asta, dar si de ce a fost si ce va fi. Nu ma consum, asa se gandeste cand esti fie la menopauza, fie esti senil….fie amandoua.
Compararea merelor cu pere o fac unii.
Ieri nu a fost vorba despre Tary,gresala fatala facuta de cei din PSD.
E treaba lor,nu ma bag……..
Eu am spus ca Tary trebuie inlocuit cu Geoana,unde vezi tu putere absoluta in asta nu stiu.
Primul om in stat e de dreapta,al doilea ar fi de stanga…….
Inlocuirea lui Tary si schimbarea lui Ponta o sa vina din interiorul PSD,ca raspuns al baronilor nemultumiti.
Inainte de a face numiri la SRI,trebuie o evaluare a sistemului.Cum sistemul are pregatite dosarele facute parlamentarilor o sa incerce sa-si impuna oamenii.
Deci votul pe propunerile lui Johannis depinde de sistem daca accepta ori nu propunerile ,nu de parlamentari……
@ Filip G,
Nu reusesc sa inteleg de ce doresti inlocuirea lui Tariceanu ?
Pui in locul unui drac, un alt drac.
Tu vezi diferente mari intre cei doi ?
Acum, hai sa te intreb altceva, la o adica, de ce sa nu-l numeasca pe domnul Vosganian in locul lui Tariceanu ?
Asta daca tot este sa batem ogoarele, iarna, pe zapada.
1 Geoana din postura de presedinte a Senatului e mai liberal decat Tary si Blaga la un loc.
2 Cunoaste procedurile a mai fost presedinte a Senatului.Are sustinere internationala,etc.
3 Viata celor din PSD devine grea,dupa o asa miscare.Aceasta miscare privita din exteriorul tarii nu o sa fie criticata.
Consecintele pe plan intern nu doresc sa le explic acum si aici……..
@Filip G,
eu cred ca tu “servesti” cam mult tulburel.
Amu, chiar cu nenea Geona ti-ai gasit ca sa-l inlocuiesti pe iubaretul cu acte ?
Vrei sa-l rezolvi, astfel, pe Vantu ???
http://www.stiripesurse.ro/iohannis-reclamat-la-csm_947700.html
Chestiunile astea le-a spus Tary la TVR 1 aseara…..
Le-am spus si eu aici pe blog,cand am scris despre vulnerabilitatile lui Johannis si imposibilitatea lui Johannis de a fi MODERATOR intre institutii daca se pozitioneaza prin declaratii de o parte ori alta.
Inca are multe sa invete…………
Pauza de visare: Smarthouse
http://www.fastcoexist.com/3042183/this-remote-controllable-rearrangeable-house-uses-almost-no-energy#6
“Traian Băsescu la un interviu-eveniment la TVR.
Vine vorba despre cele două luni de mandat ale lui Klaus Iohannis.
Zice Traian Băsescu:
„Ce cred că nu se va realiza din dorințele domnului președinte Iohannis este să guvernezi cu un Guvern PNL, pentru că atât timp cât îl mângâie între cornițe pe premierul Victor Ponta, nu ai cum să generezi venirea la putere a PNL (…) Nu văd presiunea schimbării și nu cred că așa se poate produce declicul schimbării”.
Asta a fost luni seara.
Marți dimineața televiziunile de știri se dau în stambă cu un Breaking news:
Descinderi DNA la o firmă a cumnatului lui Victor Ponta, înființată de mama premierului.
Dar nu numai atît.
Televiziunile sunt anunțate de descindere cu mult înainte de a fi făcute, astfel că echipele de teren sunt la blocul în care se află firma mamei lui Ponta înainte de a veni știrea de la Ploiești.
Site-urile, televiziunile de știri, sunt inundate de documente și amănunte menite a dovedi că Grupul Infracțional al cumnatului lucra cu Grupul Infracțional al Elenei Udrea.
Șmecheria nu mă surprinde.
A fost folosită cu brio în cazul lui Traian Băsescu.
Se numește a Tîrcolirii.
La Traian Băsescu, a fost agățată Elena Udrea, o persoană apropiată. Diversiunea e simplă. Pe de o parte îl faci de rahat pe Traian Băsescu fără a-l aresta, pe de alta, îl pui într-o situație imposibilă: aceea de a se desolidariza de Elena Udrea sau de a o spriini.
La fel și la Victor Ponta. Pe de o parte îl faci de rahat dînd presei ca sigure multe documente, pe de alta, îl pui în situația imposibilă de a se desolidariza de familie sau o sprijini. Oricum o dai, tot rău iese.
A început punerea presiunii pe Victor Ponta pentru a-l face să plece și să aibă Neatinsul de la Cotroceni Guvernul Său?
Nu atît asupra lui Victor Ponta, cît mai ales asupra aliaților acestora.
De la Gabriel Oprea pînă la Kelemen Hunor, aliații PSD se gîndesc neliniștiți la sertarele de la DNA în care stau închise dosarele lor, potrivit principului KGB:
Dați-mi un om și-i fac imediat un dosar!
Întrebarea întrebărilor:
Luni seara, cînd a vorbit de nevoia presiunii asupra lui Victor Ponta, Traian Băsescu a dat o indicație sau știa deja de descinderea de a doua zi dimineața?
N.B. Efectul presiunii DNA își spune deja cuvîntul:
În Comisia senatorială pentru desemnarea judecătorului de la CCR, UDMR a trecut de partea PNL!”
cristoiublog.ro
As fi vut sa aflu cum a votat ieri armeanul, insa nu voi sti niciodata. De stiut, insa stiu ca a fost la Senat, i-am vazut, ieri, palaria trecand prin spatele avocatului Striblea, atunci cand acesta raspuyndea la intrebarile jurnalistilor.
…doar daca nu numai un catzel este scurt de coada.
ATITUDINE. Parafraza după mult mai celebrul îndemn “Daţi un leu pentru Ateneu” a fost făcută de Mihai Sturzu, deputat PSD, într-un interviu acordat ziarului “ring” pe tema controversatului proiect de lege a timbrului cultural, iniţiat de senatorul PNL Varujan Vosganian şi de deputatul PNL Traian Dobrinescu. “Când am spus «Daţi un ban pentru Vosganian», mi-am zis aşa: hai să ne întrebăm câţi scriitori din România au câştigat într-un an peste jumătate de miliard de lei vechi, aşa cum a câştigat dl Varujan Vosganian din salariul de vicepreşedinte al Uniunii Scriitorilor din România”, s-a întrebat retoric Mihai Sturzu. “Conform acestei iniţiative legislative a domnilor Varujan Vosganian şi Traian Dobrinescu, în momentul în care, de pildă, îţi construieşti o casă în România, trebuie să plăteşti 5/1.000 din fiecare cărămidă, ţiglă, ţeavă sau bucăţică de parchet, gresie sau faianţă. Este complet nedrept”, a adăugat demnitarul.
Interviul integral este aici, chiar merita citit:
http://www.ziarulring.ro/stiri/eveniment/254013/2015/-Dati-un-ban-pentru-Vosganian-sau-efectele-legii-timbrului-cultural
Mitul basescului mare scula s-a cam vaporizat, omul e doar un catelus care da din coada in fata bossului de la un serviciu sau altul, si care il pune sa latre in locul lui. L-a devoalat sustinerea EU si capul ei plecat.
O smecherie marca ”Ponta”!
Orice agricultor care a accesat fonduri UE trebuie sa faca firma.
Masura 141 e masura prin care timp de 5 ani,agricultorul primeste 1500 E.
In urma modificarii ”Codului Fiscal” de fapt banii primiti de la UE vor merge la bugetul statului,agricultorul ramane cu ponoasele.
Multi o sa renunte sa duca pana la final aceasta masura.
http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-19417408-zile-grele-pentru-pfa-orice-pfa-castiga-144-900-lei-salariul-mediu-5-12-luni-plateste-38-108-lei-impozitul-venit-16-cass-5-5.htm
Evident…nu-i m-ai ajung banii.
Ce abereaza astia in fata presedintelui.
Cica MAYA Teodoroiu o sa fie Judecator pana in 2019 cand expira mandatul Iuliei Motoc.
Parca MAYA Teodoroiu e numita in locul lui Toni Grebla.
Ce rol are Iulia Motoc in aceasta ecuatie?
Vrem capu’ lui Motzoc !
Gata,m-am lamurit;

Toni Grebla a inlocuit-o pe Iulia Motoc la CCR
MAYA Teodoroiu il inlocuieste pe Toni Grebla pe mandatul Iuliei Motoc
Rezista Maya pana in 2019?
Intrebarea este daca are strutzi ???
http://www.stiripesurse.ro/comisarul-traian-berbeceanu-ob-ine-o-victorie-zdrobitoare_947725.html
Cam asta e credibilitatea procurorilor DIICOT ,fabricarea de dosare.
Felicitari comisarului Berbeceanu pentru curajul de a lupta cu un sistem corupt!
@Filip G,
nu-l feliciti si pentru pozele nud alaturi de baschebolista? El mic, ea lunguiatza, merge.
Tu vezi doar ce-ti convine, partidele de sex fierbinte “justitiar” nici nu le zaresti.
Oare, astia din justitie, tot cu misionarul o trag ?
VV
Maestre, nu vreau sa sun ca o nevasta cicalitoare care zice “Ti-am zis eu!”, dar de cate ori nu v-am scris eu pe blogul asta ca nu prea merita sa mai stati prin politica? Era evident de atata vreme ca n-aveati ce sa cautati in aceasta mocirla…Dar dvs., in loc sa va ocupati de literatura, de cultura etc., v-ati incapatanat sa continuati. Nici acum nu inteleg de ce. Acum probabil ati inteles ca n-are rost sa va incurcati cu mocirla, dar e prea tarziu, cred. Adica, nu era mai frumos sa va retrageti dvs. mai devreme? Sunt convins ca tot linsajul asta mediatic nu s-ar mai fi petrecut.
Ma intreb daca oxiurul deosebeste “fior de mai tulburat” de “fior de m-ai tulburat”?!?
Ntz !
Sau daca vede vreo deosebire intre “mai persecutat de atat…” si “m-ai persecutat de atat…”?!?
buey cucoana, ti-am explicat ca scriu de pe telefon. Ala formuleaza cum vrea muschiul lui, apoi cu degetele este dificil pe tastatura, uneori nu reusesc sa tastez chiar fiecare litera.
Nu-ti place nu citi, nu mai pot eu de opiniile unei babe care sterge mosnegi flatulenti la dos.
Vezi-ti de marea ta iubire, Yohannis, pe care acum de cat de mult caracter ai ai inceput ca sa-l scuipi.
Este normal, limbajul sau trebuie sa fie cat mai simplu.
In mai, mai chinuit, m-ai chinuit…
Daca ai ceva bani stransi , uite ma apuc sa te “chinui” si pe tine.
Doar sa ai o perna ca sa ti-o pun pe cap, sa stingi lumina si sa am ceva tare de baut si o pastiluta de culoare albastra.
Lubrifiantul il aduci tu, cam un kil.
…Intre timp ma informez si eu cum se face cu venerabilele doamne. Am un bun amic, medic la “Medicina Legala”. Nu cred ca este cine stie ce diferenta dintr-un cadavru si o venerabila.
Cred ca doar de puls. Ai ?
Adica sti cum e cu un cadavru dar nu sti cum e cu o venerabila?
Ai nevoie de pastila albastra?!?!?
N-am!
Cine e cadavrul care are nevoie de pastile si lubrefianti?!?
Mie imi e suficienta imaginatia.
Te enervaşi pen’că nu văzuşi nicio diferenţă între expresiile de mai sus. Problema ta cu gramatica, domnule Oxiur, este de înţelegere, nu de educaţie. Adică şi educaţia are limitele ei, în funcţie de “adrisant”.
“Potrivit România TV, Vasile Blaga şi trezorierul PDL Alin Albu fac obiectul a nu mai puţin de trei denunţuri penale. Dorin Cocoş şi un om de afaceri au spus în faţa procurorilor ce făceau cu banii negri de campanie Vasile Blaga şi Alin Albu. Informaţiile lor se adaugă declaraţiei date de Gabriel Sandu.
Fostul şef de campanie al lui Traian Băsescu este acuzat că a obţinut fonduri ilegale pentru alegerile din 2009. Pe lângă denunţul mai vechi al lui Gabriel Sandu, în ultimele 10 zile, s-au mai adăugat încă 2 plângeri penale pe numele lui Vasile Blaga, mai relatează sursa citată.
Timp de aproape 6 ore, Dorin Cocoş a dat detalii procurorilor despre banii negri pe care îi ducea la partidul preferat al lui Traian Băsescu de la acea vreme, PDL. Cocoş l-a indicat pe Vasile Blaga ca fiind cel care gestiona fondurile negre. Omul de afaceri a precizat câţi bani aducea la partid, cui îi dădea şi de unde îi avea. Dorin Cocoş susţine în denunţ că banii au fost daţi pentru campaniile electorale din 2009, atât pentru preşedinţie, cât şi pentru europarlamentare. Alin Albu era omul de legătură între Blaga şi Cocoş, notează RTV.”
Băsescu cred că are o mare grijă acum, să-și țină echilibrul pe scândurica de surf în apele pe care le-a tot învolburat de zece ani. Nu-i mai trebuie lui grijile altora.
Mai are o grija, sa-i ia si casa lui Petre Roman. Urmeaza Mioara?!?
http://www.stiripesurse.ro/mircea-geoana-citat-in-instanta-in-dosarul-mita-la-psd_947727.html
Interesant!
Adica impachetarea lui Vosganian alaturi de Videanu nu-i intamplatoare.
Sa nu uitam totusi ca VV a suspendat facilitatile catre INTERAGRO,datorita nerespectarii intelegerii privind achitarea datoriilor catre stat si terti.
Ori daca ai facut un dil cu Nicolae nu-ti tai craca de sub picioare rerespectand intelegerea.
Ori ce s-a intamplat dupa suspendarea facilitatilor si alegeri e alt capitol.
” În schimbul banilor oferiţi, Ioan Niculae ar fi solicitat ca, în cazul câştigării alegerilor de către candidatul PSD, să fie desemnate persoane care să îi susţină interesele la conducerea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, precum şi la nivelul celor două societăţi naţionale ce aveau ca obiect gestionarea şi distribuirea gazului natural (SNTGN Transgaz şi SNGN Romgaz SA), au arătat procurorii în rechizitoriu, potrivit Mediafax.”
Amestecand cele doua situatii se doreste o bulversare a opiniei publice.
Daca decizia luata de Vosganian si guvernul Tariceanu a fost gresita in principiu ,nu trebuia continuata de Videanu si guvernul BOC.Ori vedem ca a fost girata de Traian Basescu……
Deci separand pachetul Vosganian-Videanu,apare discrepanta vazuta cu ochiul liber.
Cat a incasat statul si firmele in cele 6 luni de facilitati acordate firmelor de ingrasaminte?
Cat a pierdut bugetul statuluiu si firmele in timpul guvernului BOC?
Una e firma lui Niculai si alta e faptele lui Niculai……..
Filip g,
Foarte subtile si inteligenta juxtapunerea faptelor din cele 2 dosare, felicitari!
Asadar, sa recapitulam :
In dosarul DIICOT, d-l Vosganian a pus la cele un “grup infractional prietenesc ” prin care ii aducea beneficii lui Ioan Nicolae, iar dumnealui ramanea cu mandria in suflet, fiindca nu s-a dovedit vreun folos material obtinut cu acea ocazie…
Ulterior, In 2009, Ioan Nicolae de “multumit ” ce era ca ii intrau bani “moca”, l-a contactat pe M. Geoana pe care l-a sponsorizat in campania electorala in schimbul plasarii unor persoane apropiate la conducerea Ministerului Economiei si a societatilor Romgaz, Transgaz, etc. Dosarul acesta este intocmit de DNA.
Cine o avea dreptate aici? ca sunt 2 dosare care se bat cap in cap complet, intre care unul are o logica nebuna, nebuna!!! Sa te tot dezbraci si sa te duci “nud” in fata justitiei, pare un gest firesc si barbatesc! pentru exhibitionisti
@Filip G,
adica tu stii mai multe decat Ambasada Licuriciului ? E-te ca astia, procurorii, asculta de licurici si nu de un apicultor.
” Ambasada Licuriciului”,nu are ambasador
Daca imi dai exemplu de tara partenera NATO in care lipseste ambasadorul SUA de atat de mult timp,te cred!
Nu are, dar asta tie nu-ti spune nimic ?
Stii tu ce inseamna asta in limbaj diplomatic ?
Nu este de ajuns ca rumanashii din Constanta le-au ciordit calculatoarele soldatilor americani ?
Astia daca-si trimit ambasador, ai nostrri il baga repede la DNA, sau ii ciordesc Linconul.
Eu daca din varii motive as avea nevoie ca sa-mi tin lazile la tine, nu as face-o, deoarece mi-ar fi frica ca sa nu-mi inlocuiesti ramurile cu miere, sau pe cele de puiet cu rame vechi si negre. Asta este un fel de exemplu, fara nicio legatura cu tine personal.
Un articol spumos cu si despre domnul senator:
“Senatorul Varujan Vosganian şi-a dat demisia din PNL, după ce, zilele trecute, a făcut o bună propagandă predării obligatorii a religiei în şcoli. Copiii au învăţat de la alesul unora dintre părinţii lor că pot, prin diverse scheme, gesturi, stări şi revelaţii, să leviteze deasupra legii. Acelaşi domn senator a făcut imperios-necesară înfiinţarea Nobelului pentru teatru scurt, dar zguduitor.
Nu. N-am să mai fac comparaţii. Am să rezist tentaţiei de a-l compara pe Varujan Vosganian cu vreo femeie – ca să fiu sincer, întotdeauna am avut certitudinea că femeile, în marea lor majoritate, sunt un bun exemplu pentru bărbaţi, în ceea ce priveşte forţa morală şi rezistenţa fizică; milioane de exemple din imediata noastră vecinătate dovedesc acest fapt.
Am să-i refuz şi plăcerea de a-i asocia imaginea cu aceea a poetului sensibil, “trăitor în lumea lui, gingaşă – una a stărilor şi a sublimelor extazuri”, cum ar versifica avocaţii săi din oficiu. Păi, dacă ar fi fost chiar aşa de sublim, încât să lipsească cu desăvârşire din realitatea noastră murdară şi urât mirositoare, nu l-ar fi ţinut interesul cu nasul la “ţeava cu butan” a Gazpromului, aşa cum am citit pe blogul lui Prisecariu, care, la rându-i, a citit un document intern al Ambasadei Americii la Bucureşti – datat 2008 -, extrem de interesant.
Iar în document se arată că Vosganian insista în timpul mandatului său ministerial ca legăturile ţării cu Moscova să fie tot mai strânse, fără a aduce în discuţie şi faptul că România plătea gazele importate din Rusia la unul dintre cele mai ridicate preţuri din Europa. Ba, chiar îl critica pe Traian Băsescu pentru opoziţa manifestată la adresa politicii Kremlinului, în timp ce îi cerea premierului Popescu-Tăriceanu să subvenţioneze preţul la gazele din producţia internă – oricum mai scăzut –, pe care i le vindea lui Ioan Niculae, ca să producă îngrăşământ pentru export.
Aşa un poet al “gazelor cu bule”, mai zicem şi noi!
În consecinţă, habar n-am dacă scriitura, trăirile poetice, stările literare ale scriitorului Varujan Vosganian merită, prin comparaţie cu acelea ale confraţilor, să fie înnobilate cu un premiu Nobel, dar, ca să faci, inclusiv, din această iluzorie posibilitate, un fel de chichiţă avocăţească într-o pledoarie pro domo, cu tot cu lacrimă şi criză, spre a ocoli justiţia, înseamnă că ţi-ai pierdut, în general, simţul măsurii; că ai abdicat de la cea mai elementară formă de demnitate şi că, indiferent că te miruieşti sau nu, la repezeală, într-un gest teatral, tot păcătos rămâi.
Ca într-un “banc Radio Erevan”:
Enoriaşul întreabă: “Doamne, ce se întâmplă cu noi, oamenii? Astăzi, chiar în timpul slujbei, cineva mi-a furat portofelul.
Răspuns: Aleluia, fiule! În sfârşit, îi atragem pe păcătoşi!”
Articolul este din Gandul.info, fiind semnat de catre Marian Sultanoiu.
Titlul: ” Un Nobel pentru Varujan” .
Alt limbric!
Interesant este că se pune accent pe ducerea în derizoriu a dumneavoastră, VV, de parcă ar vrea să vă bage-n depresie sau să vă exaspereze până la pierderea cumpătului. La fel au procedat şi în 2006, mizând pe bunul dumneavoastră simţ.
Cred că tactica cea mai bună este indiferenţa.
Deja nu se mai adreseaza publicului, pentru că sunt subiecte mult mai interesante în prim-plan, acum joacă la uzură morală. Asta este o sabie cu dublu tăiş, repetiţia poate fi mama învăţăturii, dar e şi monotonă şi devine plictisitoare. Iar repetitorii devin papagali.
@all,
Eduard Hellvig propus sef la SRI!
Proasta propunere. Trista chiar
@Pacala,
Era omul din spatele lui Crin Antonescu, cel care l-a convins pe sas ca sa se inscrie in PNL.
De ce spui ca este o alegere proasta, chiar trista ?
Nu stiu nimic despre el, ma rog doar chestiile oficiale.
Pentru ca unul din oamenii din cauza caruia antonescu a renuntat. Nu pot zice mai multe. Cand va dori va povesti maestrul, mai bine, ca a fost de fata
Crin avea voturile plafonate dintr-o anumita parte.
Cine crede ca Ponta nu candida impotriva lui Crin e fraier!
Daca nu candida Johannis,azi era Ponta presedinte……….
Legarea sașilor de glie.