https://www.ethics.senate.gov/public/index.cfm/aboutus…

This entry was posted
on vineri, decembrie 8th, 2017 at 8:50 pm and is filed under Economie.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
Both comments and pings are currently closed.
Liviu Avram
11 minute ·
Apel de interes public
Poate cineva să-mi spună unde și când a terminat Eugen Nicolicea Facultatea de Drept? L-a avut cineva sudent? L-a avut cineva coleg de facultate?
Omul ăsta e parlamentar din 1992 și în niciunul din CV-urile sale disponibile pe internet nu apar aceste informații. I-am adresat domnului Nicolicea o întrebare în acest sens, dar nu mi-a răspuns în niciun fel. Poate încă se mai gândește, poate încă își caută diploma…
Întreb asta pentru că am observat un lucru – și nu știu dacă e o coincidență sau nu. Niciunul dintre cei care taie și spânzură în Comisia lui Iordache nu are o carieră juridică normală, necum una impecabilă. Adică să fie măcar unul care să fi evoluat cât de cât după un anume standard: liceu-Facultate de Drept-eventual INM. Ori sunt juriști tomnatici, ori sunt oameni cu pauze sau episoade obscure în carieră.
Deci primadonele Comisiei sunt următorii:
- Florin Iordache (PSD) – la bază inginer la o fabrică de mobilă înainte de revoluție, absolvent de drept în 2002 la Craiova, la 42 de ani, cu doctorat dat în relații economice internaționale în 2007, la Bălți, Republica Moldova.
- Marton Arpad (UDMR) – de profesie actor (din 1979), absolvent de drept în 2002, la 47 de ani (nu știm la ce facultate).
- Steluța Cătăniciu (ALDE) – absolventă de drept în 1996 la particulara Dimitrie Cantemir, filiala Cluj, licență în 1997, la 34 de ani. Nu se știe ce a făcut până la intrarea în facultate.
- Șerban Nicolae (PSD) – absolvent de drept în 1997 la 29 de ani (se pare că la Româno-Americană), nu se știe ce a făcut următorii patru ani, dar din 2001 îl găsim direct consilier de stat al lui Ion Iliescu, la Cotroceni. Înainte de facultate se pare că a lucrat ca muncitor la Mecanică Fină (cel puțin acolo susține că l-a prins revoluția).
- Eugen Nicolicea (PSD) – absolvent de Electrotehnică, dovedibil prin faptul că a lucrat la un centru de calcul înainte de revoluție, dar și absolvent de drept – nu se știe când, nu se știe unde.
Acești cinci oameni sunt principalii promotori ai amendamentelor la Legile Justiției. Poate că în circumstanțe normale n-ar conta prea mult pregătirea lor profesională, dar:
În Comisia lui Iordache, majoritatea le-a votat ideile fără să le dezbată în mod consistent, iar în plenul Camerei Deputaților, așa cum știm deja, s-au votat niște cifre dintr-un tabel, nu niște texte. Deputații n-au avut în față nici măcar textul pe care îl votează.
Vă închipuiți ce fel de legi pot să iasă în aceste circumstanțe…
Despre asta ii vorbeam si eu lui @cris la posturi precedente! Si in plus acestia au hotarat ca NU AU NEVOIE de opinia Comisiei de la Venetia, ca stiu ei mai bine ce si cum!!!
Vreți cumva, după atâta decimare a clasei politice, vreun Kogălniceanu?
Și cine era Kogălniceanu? Voiculescu, Năstase?
Nu, vai de mine, sigur Chichirau era Kogalniceanu doi
Chichirău încă nu e decimată.
Vorbeam de Kogălnicenii decimați.
adica e Terminator ?
noo, e naked gun 33 1/2
https://www.youtube.com/watch?v=WQ3p19A1mbw
Cris,
doamne ce am mai ras la filmul ala…desi usor grosier umorul, gagurile erau inlantuite in asa fel incat nu aveai cum sa te abtii mai mult de 5 secunde! La sfarsit eram ostenita de atat ras! Am revazut trailerul cu incantare!
Doamna Chichirau imi trezeste amintiri vesele.
Da, l au “decimat” si pe David: 5 ani cu executare.
I a aratat A3 casa, un buncar urias dupa niste ziduri enorme, zici ca e “barlogul lupilor”, cred ca are si adapost antiatomic.
Inca unul din “cinstitul guvern tariceanu” care ajunge la mititica!
Urmeaza finul lui Tary, bogdan olteanu, tot A3 i a aratat castelul, a explicat si imbarligatura de acte si declaratii false de avere ….
Prin urmare, “decimarea” , adica unul din zece e jucarie!
Poate unul din zece sa nu fi furat, dar n as crede …
Nu cumva “clasa politica” s a decimat singura, prin jaful practicat?
D aia aparati justitia de pe vremea psd ului, vanghelie a fost chiar foarte explicit: “ne injuram, ne amenintam, dar nu ne bagam la puscarie!”
Problema este insa mult mai grava, anume ca ceea ce faceti acum demonstreaza nu doar ca n ati inteles nimic, ci ca v ati inrait in rele ca sa zic asa …
@elenick
Da, nici eu nu-l mai recunosc.
Și se poartă de parcă n-ar mai exista viață după politică. Ori s-a molipsit de la pesediști, ori e și dumnealui disperat.
Mi-e dor de timpurile când ziceam că-i drăgălaș.
Credeam că ți-e dor de mine…
Mi-e dor de dvs. cel de acum vreun an.
Pricepe, a îm-ba-tra-nit !
Dar imbatraneste urat.
Sunt disperat
De fapt, mă amuz. Și cel mai tare mă amuzați voi. Ăsta e unul dintre motivele pentru care țin blogul, amuzamentul.
Pai se uita in jos si…nimic. Doarme, hibernează…cine mai stie.
Daca nu ai mijloace, atunci te distrezi si tu cu ce poti.
Tu de unde știi? Vorbești din proprie experiență?
@Adame,
La varsta asta, diferenta de un an face…diferenta. Uneori ma cam uit, atunci când fac o criza de spate si nici cu ciorapii nu ma pot incalta. In rest, n-am probleme.
Nu știu cum e la vârsta ta sau cu un an mai mult. Dar nici nu cred că după andropauză ești un om mort. Însă dacă tu te identifici cu organul, se prea poate.
Eu am văzut oameni fericiți și după aia, pentru că dragostea cu o femeie poate avea multe dimensiuni. Și gura nu intră la andropauză.
Am uitat ca tu esti doamna si ca atare judeci poza armeanului din alte unghiuri. Voi, cucoanele, uneori sunteti.ciudate rau.
Armeanul este mai bătrân decât mine, cu un an. Apoi, el se da mare moldovean, dar nu-i.
Este doar un mix dintr-un oltean si o moldoveanca. Deci, ceva foarte instabil.
Repet, daca tie iti place, te priveste.
La VV elementul orientaloarmenesc este foarte pregnant, tenul are un armamiu special special , ochii usor migdalati … in realitate e mult mai bine decat arata la tv, chiar daca s a mai bosorogit si el …
basca, face copii frumosi
Nu m-am boșorogit. Încă
tot Don Juan ai ramas, Varujane
e “varujane” sau “varujene” ?
E „Bă, Varujan”.
Iar zici prostii. E tocmai invers. Tata era moldovean și mama armeancă. Nu e instabil ci complex.
Tata nu era și el armean?
Al meu sau al tău?
La mine și bunicii, si străbunicii erau armeni. Se zice că un bunic de-al străbunicămii era grec din Constantinopol. Se poate, căci eu și frate-meu avem ceva trăsături grecești și ceva in statură. Tata s-a născut la Galați și a copilărit la Focșani.
strabunica mii !
strabunica-mi
pai e articulat, nu?
Deci la anul te “pensionezi”?
Este usor sa stai de vorba cu prietenii, provocarea e sa poti sta de vorba cu dusmanii. Intrebarea e cum puteau unii sa va spuna acum un an ca le sunteti prieten, iar astazi sa va injure cu naduf?!? Cu asa prieteni nici nu mai aveti nevoie de dusmani…
Nu e disperat, cand e disperat da cu mir..
N-am inteles cum vezi tu reforma in justitie.
si eu i-am zis ca a uitat de sensibilitate (cand o femeie e”batuta” cu insulte) , ca viata l-a ”calit”… (spre ”impietrire”)
In fine, toti murim…
@elenik,
Multumesc frumos. Nu, nici nu-mi trece prin cap.
Încerc doar sa inteleg ce caut eu aici, sa găsesc un drum. Lumea de aici este total diferita fata de cea din tara. Imi place seriozitatea de aici, lucrul bine făcut, politetea, zâmbetul tuturor. Si cate si mai cate.
Am venit in octombrie pt câteva zile in tara. M-am sufocat.
Aici când spui ca faci ceva, chiar faci asa. Restul lumii asta asteapta.
Pastreaza ca un dar de pret acest lux al ”lucrului bine facut” – ca al Presedintelui nostru!- asta sa-ti fac o bucurie mica – Noi suferim aici de lipsa de logica, de seriozitate, de punctualitate… Cateodata vin de la munca mai obosita de ”ajustari”, reorganizari, reprogramari decat de treaba propriu zisa. Si e o neseriozitate cvasigeneralizata…
Ce ai mai lucrat? Se aranjeaza gradini si iarna? sau doar se ingrijesc plantele sa treaca cu bine perioada rece?
Nu, nici vorba. Eu am sosit in companie(Fantastic services) pentru partea de gradina. Însă, in UK, gradinar înseamnă cel mai mult ca sa fii un fel de frizer pentru gazon, arbusti si uneori arbori. Din Scotia, am ajuns la concluzia ca ma prostituiez profesional.
Dupa o saptamana, chiar la inceput, nici nu era inceputa colaborarea, mi s-a propus altceva, având in vedere experienta mea de la Plastic Omnium(o mare companie franceza, care are si o fabrica in Romania). Acum am o mica companie aici si am de lucru si iarna. Am o franciaza cu Fantastic Services. Nu-i mare lucru.
@ tudor,
Eu oricum tot roman raman. Ca au venit neamurile mele din Polonia, asta este. Stiu ca nu sunt polonez, însă la rândul meu sunt mîndru de ei.
Am un fel de unchi care este episcop in Polonia. Preotii dd la Catedrala catolica din Iasi, au rămas perplexi când au aflat. Avem exact acelasi surname.
Okay, lord nu voi ajunge niciodată, străinii aici sunt tolerati dar nu iubiti. Anglia este doar a englezilor. Te asigur ca ei sunt foarte rasisti, dar exprima aceasta pornire cu multa discretie.
Cat despre faptul ca as fi pesedist, chiar ma distrează ideea asta. Ma faci zâmbesc. Nu am nicio simpatie pentru ei. Iar cat despre ALDE, a doua oara nu mai sunt atât de idiot(sau tembel) ca sa-i votez.
Cum sa votezi, de exemplu, un deputat care are acum 24% simpatie ?
Mai rau, care se fandoseste cu prostia asta.
N-ai niste mir ca sa ma dau oleacă ?
Lesule…
Aha….:)
Apropo de Răzvănelul lui VV, care îi tot jignește pe protestatari: nu l-am văzut să protesteze când guvernul Ponta dădea legea pensiilor speciale. Sau acum, dacă e nemulțumit că au crescut bugetele specialilor, cine-l împiedică să iasă în stradă să protesteze, să organizeze proteste?!
Mai lăsați-ne cu vrăjeala de fb pt săracii cu duhul care-i dau like.
Dacă ai lucruri care te nemulțumesc, ieși și protestezi, nu le faci altora teme de protest, cum ar vrea el.
Protestatarii de anul ăsta sunt cei care au protestat și împotriva lui Ponta. Pentru că sunt împotriva modului PSD-ALDE de a face politici publice.
Da, dar ma repet : ce picioare aveaaaa!
Cap ce-i mai trebuie?
Stai, că nu le-ai văzut încă pe ale lui VV! :p
Nici nu vreau sa ma gandesc!
http://www.abc.es/cultura/libros/20150416/abci-centenario-holocausto-armenio-201504152201.html

E fără picioare, dar e foarte frumoasă! Figură expresivă.
Un moșneag.
Ești răutăcios!
@ VV
curtea constitutionala franceza tocmai s-a pronuntzat, ce sa vezi despre plasarea procurorilor sub autoritatea ministrului justitiei
“Ces derniers (procurorii) ont plaidé l’inconstitutionnalité de l’article 5 de l’ordonnance du 22 décembre 1958 sur le statut des magistrats qui établit que «les magistrats du parquet» sont placés «sous l’autorité du garde des Sceaux, ministre de la Justice». Un principe qui selon eux, s’oppose à l’article 64 de la Constitution sur l’indépendance de la justice, et à l’article 16 de la déclaration des droits de l’homme et du citoyen qui proclame la séparation des pouvoirs.
Dans sa décision, le Conseil constitutionnel, juge de la Constitution, a lui, affirmé que les différents textes, loin d’être incohérents ou incompatibles, «assurent une conciliation équilibrée entre le principe d’indépendance de l’autorité judiciaire et les prérogatives que le gouvernement tient de l’article 20 de la Constitution. Elles ne méconnaissent pas non plus la séparation des pouvoirs».
Les Sages de la galerie Montpensier réaffirment en effet que le gouvernement «détermine et conduit la politique de la nation», «notamment en ce qui concerne les domaines d’action du ministère public». Par ailleurs, le Conseil constitutionnel rappelle que la subordination des procureurs au ministre de la Justice se fonde sur les modes de nomination et de sanction, contenue dans cette même ordonnance de 1958.”
vai, ce oroare, politica penala e parte din politica guvernamentala, nu e nicio incoerenta ori opozitie in prevederea ca procurorii sunt sub autoritatea ministerului public ci pune in echilibru notiunea de independenta a justitiei si prerogativele guvernamentale, ministerul are dreptul de a numi si sanctiona, a avea procurorii in subordonarea ministrului justitiei nu incalca separarea puterilor in stat…. repede repede, poate se duc doamna chichirau cu domnul matei la curtea constitutionala franceza sa manifesteze sa sunt pesedisti si incalca independenta justitieiiiiii !!!!!!!! va rog, si domnul Lazar, dar in ce eroare grava e tara mama inclusiv a constitutiei noastre, astia nu stie ce vorbeste, domnule, ciuma rosie…. sa cheme inspectia judiciara, , CSM-ul – sariti, se fura justitia franceza….
http://www.lefigaro.fr/actualite-france/2017/12/08/01016-20171208ARTFIG00101-la-subordination-du-parquet-a-l-executif-jugee-conforme-a-la-constitution.php
Asezat la biroul sau, la Elysee, inconjurat de ministrul Justitiei Nicole Belloubet si de Christophe Castaner, secretarul de stat insarcinat cu relatia cu Parlamentul si purtatorul de cuvant al Guvernului, Emmanuel Macron a semnat cele doua texte sub blitzurile aparatelor de fotografiat si obiectivul camerelor de luat vederi, dupa care a luat cuvantul.
“Aceste doua legi sunt angajamente de campanie importante, care constituie o adevarata reinnoire a politicii noastre”, a declarat seful statului in scurta sa alocutiune, de asemenea transmisa in direct.
Dupa ce le-a multumit fostului ministru al Justitiei Francois Bayrou – care a demisionat dupa deschiderea unei anchete judiciare vizand partidul sau – si lui Nicole Belloubet, Emmanuel Macron a apreciat ca promisiunile de campanie au fost indeplinite. El a citat “imposibilitatea de a angaja un membru al familiei” sau cea de a fi “ales cu un cazier judiciar”.
“Acesta este un progres important, dar nu e tot”, a apreciat presedintele francez. “Mai sunt multe de facut, practici de schimbat, iar doar un text nu este de ajuns”.
Probabil nu e;ti la curent cu ultimele legi ale lui Macron privind morala publică!
Nu stii ca stimata @cris a inventat teoria relativitatii politice?
Stie tot ce misca n lumea asta dar selecteaza doar ce convine “cauzei” pesediste
Adica ce insinuezi, ca, de pilda, VV ar fi trebuir demult sa si dea demisia?
Adamitza, daca tot iti bagi nasul unde nu ti fiebe oala, de strici frumusete de indignare( “vai, ce oroare…” ) poti sa ne informezi si pe noi cati dintre “reformatorii” francezi au doctorate la celebra universitate din Balti, si alea plagiate?
Cris,
E o mare eroare sa judeci o singura masura facand abstractie de ansamblul sistemului. La francezi sistemul merge foarte bine tocmai pentru ca toate prevederile fac un tot coerent si functional. Atunci iti poti permite sa faci mici corecturi – cu multe studii de impact in avans si in etape, cu bucla de feedback.
Cazi in capcana pe care ti-o intinde Ciordache care isi justifica aberatiile din legile justitiei cu constatari gen : au si francezii asta, au si americanii asta, etc. Asadar, are si el dreptate cand propune castrarea Dna, renuntarea la criteriul de independenta a procurorilor, etc, etc. Nimic mai fals! Se distruge iremediabil intregul care nu va mai functiona niciodata in parametri. Dar pt Ciordache &comp. ASTA e de fapt scopul final!
Ce face Cris and comp. înseamnă să batem câmpii fără să ținem seama de … specificul național!
Serios? va doriti in Europa, spuneti ca legile actuale ar fi impotriva principiilor democratiei si statului de drept, doriti aprobare ce la Comisia de la Venetia, si brusc cind vedeti o decizie intr-un sistem dupa care a fost modelat si al nostru cit de cit, inclusive la art 132 al Constitutiei – cel cu procurorii sub autoritatea ministrului justitiei deveniti brusc nationalisti
Asa, si ce are statutul magistratilor despre care vorbeste curtea constitutionala franceza cu nu stiu ce legi morale ale lui macron? Chiar nimic, vorbesti de lucruri complet diferite. Eu nu sunt cris & co, sunt doar persoana mea, cine vorbeste cu “noi si voi” sunteti de fapt dumneavoastra cei de mai sus. Si care “capcana a lui Ciordache”? de ani intregi fac asemenea comparatii, si pe buna dreptate, Romania nu e pe luna, oricit doriti sa aiba un stat de drept “original” nu se poate, acesta trebuie sa respecte niste reguli valabile pentru o lume intreaga – nu o prea face, stiu, de aceea avem condamnare dupa condamnare la CEDO ( abia astept statistica si pe anul acesta, probabil am mai urcat un loc in ierarhia impotriva statului de drept) Si a citit Iordache le Figaro si s-a exprimat in acest sens?, n-am auzit, asta este hotarire de ieri, decembrie 8, a curtii constitutionale franceze.
Apropos de CEDO, doamna:
marea victima adrian nastase a cam pierdurt pe acolo, nu?
Cate condamnari sunt pe “abuzuri DNA”, fiindca tot va plac statisticile!?
aveti mai jos o alta decizie, recenta, din 28 noiembrie a CEDO, si nu aveti grija, cind apare statistica pe 2016 o voi posta aici.
Doamne, cita inteligenta! Ce vorbe de duh! Nu esti tu Cosette Chichirau?
Clar, nu sunt ea. Am citit ca a spus, parca, niste mascari. Însă nu am dorit ca aflu detalii. Ce poate fi interesant la o femeie vulgara.
Poate bea, vorba lui tudor.
De cateva zile, o parlamentara de Iasi este in centrul atentiei si tine prima pagina a ziarelor. Nu pentru ca ar fi promovat vreun proiect pentru Autostrada Iasi – Targu Mures, nu pentru ca ar fi gasit vreo solutie pentru modernizarea spitalelor si scolilor din Iasi, ci pentru ca a facut circ.
De exemplu, Cosette Chichirau a incasat aproximativ 200.000 de lei de la Parlamentul Romaniei in acest mandat in care nu a facut absolut NIMIC pentru Iasi! Si totusi Chichirau a facut ceva: a dat dovada de o atitudine de mahalagioaica, total incompatibila cu faptul ca provine dintr-un oras universitar.
“Întrebarea zilei, la nivel de tara, e simpla: cum facem noi, astia noi, corecti, moderni si competenti sa ne unim, sa construim pe ce succes am avut la locale si sa venim cu o alternativa la parlamentare care, daca nu sa mature pe jos cu sistemul din prima, macar sa-l scuture bine de tot si sa-i ia majoritatea din mâna”, declarau peste tot reprezentantii USR. Ei bine, acesti oameni “curati” si “competenti” erau de fapt manevrati exact de niste tepari. Sa nu mai mire pe nimeni ca un personaj ca si Cosette Chichirau a ajuns parlamentar, cu votul iesenilor, iar dupa aceea s-a dat intr-un spectacol oribil pe holurile Camerei Deputatilor, facand de ras Iasul, un oras universitar. Oare de asta au trimis-o iesenii in Parlament pe Cosette Chichirau?
Livia, mizeria asta de propaganda de camin cultural vine de la tine sau e tot un citat de undeva?
De camin cultural din anii ’50, specifica te rog
E dusmanul poporului Chichirau asta
Ma lasi cu “Iașul oras universitar” ? Asta e pentru prostii din oras, ca sa aibă cu ce sa mandri si ei.
Nu uita si armeanul este parlamentar de Iasi. A făcut ceva pentru autostrada aia ? Se poate lua de mana cu tantița aia.
Am cautat declaratia de avere a Cosettei care spune ca a muncit in posturi importante, mi se pare “subtirica”.
Ai cautat si cv ul lui Plesoianu, aliatul lui VV?
Oare de ce n o exista???
Premierul Mihai Tudose l-a luat recent consilier pe fostul ofițer STS Robert Rucăreanu. Soția lui Robert Rucăreanu lucrează și ea la STS (UM 0620). Interesante sunt conexiunile acestui personaj cu un senator USR.Rucăreanu susține în declarația de avere că l-a împrumutat în 2016 pe un anume Radu-Mihai MIHAIL cu 50.000 de euro.
Radu-Mihai MIHAIL e senator USR pentru diasporă.
Potrivit CV-ului postat pe LinkedIn, Robert Rucăreanu a absolvit Facultatea Politehnica din București (1987-1992) și a urmat un master în administrarea afacerilor în Franța (2003-2005).În perioada iulie 1994 – iunie 2001 a fost „ofițer activ” în cadrul STS, potrivit propriei prezentări.După ce plecat din STS, el a lucrat în perioada iulie 2001 – ianuarie 2005 ca inginer la Vodafone România, în ianuarie-octombrie 2005 a fost manager la Alcatel, iar în octombrie 2005 – noiembrie 2007 a lucrat ca manager la Alcatel-Lucent. Din noiembrie 2007 până în martie 2016, noul consilier al lui Tudose a fost manager la multinaționala CISCO Systems, specializată în domeniul telecomunicațiilor, companie cu sediul central în California (SUA).
Mihail
Lesule, pana la urma ai aflat daca s a tinut lansarea aia de carte a lui vv?
Nu cumva au dat o la pace si au impartit banii de fursecuri ?
Nu stiu, chiar nu stiu. Lunea, de obicei este ziua mea libera.
Armeanul a promis ca va pune “invitatia pe blog”. M-am lăsat in baza lui. Tot in acea luni m-am mutat. Nu mu-a ars mie de făcut cercetari pe net. In plus, am făcut trei drumuri cu galusca, cu lucrurile.
Marti, mi-am declarat prima jumătate de zi off. Pe la pranz m-au sunat de la Ofice sa ma întrebe daca nu vreau sa castig niste banuti.
Imi pare rau pentru emi, vroiam un volum cu autograf pentru ea.
In concluzie nu stiu mare lucru si nici nu cred ca am pierdut ceva. Pana la acel institut, trebuia sa sofe vreo 30 minute teoretic. Probabil ca in jur de o ora.
PS: Aici nu este cu fursecuri. Au tot felul de prostii pentru astfel de ocazii.
Stiu ce, o sa ma uit dupa carte, o sa intreb de ea, in doua-trei librarii mari.
Ma bucur sa constat ca te ai integrat binisor pentru inceput!
Felicitari!
De ce as vrea carte cu autograful lui @VV de la tine?!?
Are cineva revista Play Boy cu Cosette Chichirau ?
Eu am căutat in colectia mea de reviste, dar nu le am chiar pe toate.
Ajutati-ma.
Doamne fereste! Tu crezi ca degeaba a ramas nemaritata frigida aia? Cine dracu sa se uite la cretina aia? Poate daca ar fi fost ceva reviste horror, sau de-alea de speriat copii rai, nu-i mai zici vine bau-bau, le zici vine Cosette Chichirau si va ia!
Daca asa vorbesti de o fata frumoasa si desteapta… e clar! Ced ca ”strugurii sunt acri” pt tine
Parca nu erai insurat, nu? Asa o sa ramai!
gents,
ascult de vreo jumatate de ora pe TVR 1 ce se vorbeste in conferinta de presa a intalnirii balcanice Serbia Bulgari Romania Grecia de la Belgrad. Sa vedeti prestatie la Tudose, nu veti crede ce tare este!
Parol???
Normal! Daca a facut scoala vietii la Coana Elvira … si nici n a plagiat, cica!
@ Sorin
https://www.profit.ro/opinii/ochiupai-ciuma-rosie-este-si-in-strada-17437699
Acum citeva zile ii spuneam ciuma roz chilotiu, ( desigur are legatura cu chilotii lui baditza, pun intended). E ca o bomboana cu interiorul maron rosu, cu tendinte de extrema si bruna si rosie, bine invelita intr-o glazura roz care sa acopere si culoarea reala si mirosul, si sa fie inghitita asa pe nemestecate. Se poarta revolutiile colorate, asta e cea….roz. Dar pardon, nu s-a facut nicaieri in lume, romanul a inventat hashtagul si feisbucul, e pe “specific national”…..
Va place rozul?
http://www.tolo.ro/?s=pantaloni+roz
@ Cris
Inca unul care si da cu parerea despre ce habar n are!
Protestele din PV sunt de extrema stanga, floshk matotzo!
vor fi din ce in ce mai multi sa va spuna acest lucru, ca va place sau nu.
de unde stii, s a dat ordin pe unitate?
Nu ma mira ca vorbiti despre singurul lucru pe care-l cunoasteti: daca dumneavoastra vi se da ordin pe unitate, asa ar trebui sa fie oriunde. Ati devenit absolut vetust cu acest aratat cu degetul acuzind pe altii de faceti chiar dumneavoastra, scuze, incercati sa mai schimbati placa. Vi se va spune pentru ca devine din ce in ce mai evident.
In 2004 cand a aflat ca exista pericolul de a fi arestat Liviu Dragnea l a pus pe loc eligibil la psd Teleorman pe fratele procurorului sef dna, Amariei; si a scapat baiatul de griji…
In acest sens exista marturii si exista si proba, adica domnul in cauza, care s atrezit, brusc, deputat.
O fi asta stat paralel?
Apropos de minciunile lui Daddy, stiti faza cu juratul in biserica?
Cica inainte de a l propune aia de la PD presedinte la CJ Teleorman, banuind ei ca are stofa de tradator, l au pus sa jure pe icoane in biserica din Alexandria …. a jurat, normal.
Unul dintre participantii la activitate , silvian ionescu, l a acuzat in public ca a jurat stramb, iar Dragnea l a dat in judecata, pentru calomnie.
Procesul s a judecat la Alexandria si ce sa vezi!
Daddy a pierdut!
Aprpos de faptul ca Daddy n are nicio treaba cu Tell Drum, vorbeam cu cineva din zona care il stie de pe cand umbla cu unsoare si sub limba si ii spun ce zicea unu ca masinile de la aia aveau numere cu DLP , ADICA DRAGNEA LIVIU PRESEDINTE si mi zice “da”, dar prima data aveau cu DNL. Zic “asta ce dracu mai e?” si mi explica “dragnea nicolae liviu”…
Bagabonti!
Doamna cris, apropos, cum e in State: daca fiul unui politician cumpara actiunile unei firme cu cifra de afaceri de 10 milioane de dolari cu 100 de dolari se sesizeaza , doamna, vreo institutie, sau e “abuz”, ca in Romania pesedistoaldista a dv?
Domnule, v-am dat o multime de exemple in acest sens, v-am spus pe larg poveste guvernatorului Illinois. Ati considerat ca, cu chiu cu vai, v-as fi dat un exemplu, dar v-am dat o lista intreaga, binevoiti sa va duceti in urma la postarile respective si sa reciti, Nu ma plictisiti cu zbieretele dumneavoastra si tineti-va capacitatea melodramatica pentru piata.
Problema dumneavoastra nu e ca v-ar spune cineva, eu in niciun caz, ca lucrurile penale, coruuptia, nu ar trebui investigate si pedepsite ca atare, problema este ca nu acceptati ca asa ceva se face pe dovezi temeinice, intr-o curte de justitie, respectind regulile unui proces echitabil ca sa va puteti numi stat de drept. Va amintesc inca o data spusele lui Louis Brandeis, doua lucruri gresite nu fac unul drept, sa pretinzi ca justitia sa se poarte criminal pentru a pedepsi criminali, fiindca scopul ar scuza mijloacele, e extrem de vatamator si duce la anarhie,
Si iata, Brandeis care a spus asta acum 90 de de ani si in alta parte a lumii, are dreptate.
(Aaaa, si pentru ca ati pretins, nu stiu de unde, ca eu as aproba ca opiniile separate ale CCR trebuie sterse, sa va amintesc ceva, spusele lui Brandeis in Olmstead vs US, pe care le-am redat aici de citeva ori in decursul anilor, sunt exact asta, ce numiti dumneavoastra opinie separata, dissent, o opinie separata care a facut istorie. Am mentionat acest lucru de prima data cind am vorbit despre aceasta, invinuitul a fost condamnat la acel moment, Brandeis a facut dissent, si dupa acest dissent s-au modelat ulterior legi – ce sa faci, aveti cunostinte putine si idei fixe si sunteti si extrem de surd la orice spune altcineva care nu e de accord cu dumneavoastra, iar cind nu aveti argument, ie deseori, calomniati, atribuiti altora propriile dumneavoastra nastrusnicii.
La asta ma refer: “Decency, security and liberty alike demand that government officials shall be subjected to the same rules of conduct that are commands to the citizen. In a government of laws, existence of the government will be imperiled if it fails to observe the law scrupulously. Our Government is the potent, the omnipresent teacher. For good or for ill, it teaches the whole people by its example. Crime is contagious. If the Government becomes a lawbreaker, it breeds contempt for law; it invites every man to become a law unto himself; it invites anarchy.
To declare that, in the administration of the criminal law, the end justifies the means — to declare that the Government may commit crimes in order to secure the conviction of a private criminal — would bring terrible retribution. Against that pernicious doctrine this Court should resolutely set its face.”
OK, se vede ? https://www.law.cornell.edu/supremecourt/text/277/438 chiar sub titlu lista tipului de opinie a diferitilor judecatori Brandeis – dissent. )
Mica ciupeală. Numai “abuzați”
http://www.ziare.com/stiri/dna/un-primar-psd-a-fost-trimis-in-judecata-impreuna-cu-fiica-lui-pentru-ca-au-luat-fonduri-europene-pentru-vaci-desi-ei-n-au-nicio-vaca-1492502
@ VV
si ceva foarte trist, am prins aseara tirziu fragmente din Exces de putere, la mine la timpul acesta al anului, mult prea aglomerat, mai rar cu tv-ul, si am cautat decizia CEDO azi dimineatza … Florin Liviu Dorneanu, un om obisnuit ajuns la inchisoare nu ca ar fi violat sau omorit pe cineva ci pentru niste probleme financiare, condamnat la 3 ani. 48 de ani, cancer de prostata stadiu terminal, metastatic la oase si, tinind cont ca a orbit, la creier. Din martie 2013 pina in decembrie 2013 a fost purtat la 27 de inchisori si sapte spitale, aflate la sute de kilometri una de alta (este scris in decizia CEDO), i s-a refuzat eliberarea conditionata, i s-a refuzat ingrijirea profesionala – i s-a dat ca “asistent” un alt puscarias, a murit legat cu catusele de pat, spune curtea, in dispret fata de demnitatea sa umana. Nu vreau sa-mi imaginez nivelul de durere, de singuratate, de disperare – am grija de pacienti in faze terminale de cancer, nu-mi pot imagina ca s-a intimplat asa ceva, nu pot vedea un bolnav cu oase si creier farimate de cancer transportat ca un animal pe sute de kilometri de zeci de ori in 36 de saptamini. Nu pot. Ce anume poate justifica omeneste asa ceva? Pentru unii probabil ca e “penal”, ca e om inainte de orice nu conteaza. Iertati-ma, la ora asta mai astept vreun “aperi penali, pesedisto” si mi se face sila, aud in minte scandarile celor cu OUG 13, imi amintesc cu cita ardoare spuneau unii si aici ca oamenii sa se duca la puscarie oricum, ce-i aceea sa te gindesti la o femeie gravida de pilda, si ma intreb daca stiau ca sar si tipa si pe oasele acestui om… E trist, niciun fel de coruptie si anticoruptie nu poate justifica dezumanizarea.
Am citit decizia curtii in intregime, e din 28 Noiembrie. Nu stiu daca merge link-ul la aceasta decizie daca il postez aici, e de citit macar rezumatul – dati un search Florin Liviu Dorneanu vs Romania si cautati macar rezumatul, in documentele HUDOC gasiti decizia in intregime.
Romania e condamnata pentru tratamente inumane si tortura, art 3. Cu buna stiintza, judecatorii si procurorii din acest caz au tinut in puscarie si si-au batut joc de el cu transportari pe sute de kilometri, au legat de pat cu catuse un muribund, fara sa-i intereseze…. Din completul de judecata face parte si Iulia Motoc – ma intreb daca i-a crapat obrazul de rusine, condamnarea Romaniei de catre CEDO a fost in unanimitate.
“In today’s Chamber judgment1 in the case of Dorneanu v. Romania (application no. 55089/13) the European Court of Human Rights held, unanimously, that there had been, in particular:
a violation of Article 3 (prohibition of inhuman or degrading treatment) of the European Convention on Human Rights.
The case concerned the living conditions and care provided to a prisoner, Mr Dorneanu, who was suffering from terminal metastatic prostate cancer. He died after eight months in detention. The Court found in particular that the authorities had not taken into account the realities of Mr Dorneanu’s personal situation, and had not examined whether in practice he was fit to remain in detention. Accordingly, the decisions by the national authorities showed that the procedures applied had prioritised formalities over humanitarian considerations, thus preventing the dying Mr Dorneanu from spending his final days in dignity.”
Astfel de cazuri se pot rezolva individual. Nu trebuie să eliberezi toți corupții pentru cazurile speciale. Aici e de vină comisia aia de eliberare condiționată.
Cred că fix cu gândul la domnul respectiv au dat ăia OUG13!
Dar, ca de obicei, încerci să manipulezi.
Te rog sa te adresezi la CEDO si sa le spui ca manipuleaza cind dau asemenea sentintze. Ma indoiesc ca OUG 13 a fost dat cu gindul la asemenea oameni, pe voi insa nu va scuza nimic in afirmatiile de atunci, si pe care mi le aduc bine aminte: gravidele la puscarie, ca fac copii ca sa scape de inchisoare, si altele asemenea care nu se refereau la “corupti” ci la oameni obisnuiti.
de fapt reiterezi aceeasi atitudine aici: nu discuti cazul, nu-ti pasa, nu gasesti niciun alt comentariu decit referitor la ce as spune eu, cazul in sine e un… fleac. Asa cum souneam, ma asteptam, mi s-a facut sila deja anticipatoriu…
Ce să discut? Este trist că există astfel de cazuri. Dar nu distrugi un întreg sistem pentru că are și uscături. Dacă există și politicieni hoți, ce-ar trebui să facem, să desființăm sistemul democratic?
Oare câți oameni au murit din cauza incompetenței și prostiei politicienilor? La asta te-ai gândit vreodată?
Nu, tu gândești selectiv, după cum îți convine.
Adam , nu mai zi politicieni, spune-le pe nume. E aiurea sa socotesti zeci de mii de oameni vinovati in comun. Mi se pare o prostie sa arunci o vina colectiva, e ca si cum ai spune ca toti comunistii inainte de 1989 au fost vinovati de crimele lui Ceausescu.
și hoției
Nu, faci efortul sa-l asezi in limitele principiilor unui stat de drept, care au ca centru in primul rind apararea drepturilor omului. Sa-ti mai dau o data definitia ONU a statului de drept? faptul ca lupta anticoruptie este un dat actual, international as spune, nu sterge drepturile fundamentale, nu este un alibi pentru a le incalca. “Coruptia”, respectiv “lupta anticoruptie”, nu este un alibi pentru a comite asemenea atrocitati si aceste persoane nu sunt doar victime colaterale bune pentru a fi ignorate: doua lucruri gresite nu fac unul drept. S-a mai facut in lume, nici la asa ceva nu sunteti originali.
Nici gind, am vorbit aici si despre cei morti in fatza unor spitale inchise, si despre cei morti pe timpul lui boc in zapada, ca “viermii” si :betivii”, si despre cei morti din cauza lipsei de medicamente, , si despre cei morti din cauza infectiilor nosocomiale. Iar asa ceva nu se rezolva cu lupta anticoruptie, procurareala nu poate tine loc de competentza. Inventezi.
Cand scriam eu d3espre problemele justitiei romanesti …
Problema este ca “reforma” Ciordache nurezolva aproape nimic din problemele de fond ale justitiei.
Mai grav este ca nici daca si ar propune asa ceva actuala majoritate parlamentara nu ar putea, incapacitatea acesteia in plan legislativ si administrativ fiind extrema.
De pilda, sistemul de pensii care reusise sa fie pus in ordine si sa aiba o logica, incepand cu Legea scrisa de Athanasiu si ulterior cu introducerea principiului contributivitatii de guvernul Boc a ajuns sub guvernarile psd Ponta si Dragnea o culme a absurdului si a prostiei, probabil unicat in lume: intre oameni care au avut acceleasi responsabilitati, aceeasi vechime si aceleasi stusii sunt diferente si de trei ori, sau .. daca te penionezi pana la data de … ai pensie mai mare decat daca mai muncesti cativa ani in plus …
Vreti sa va dau exemple similare din Legea salarizarii?
Asemanator, sistemul de salarizare a fost distrus tot sub guvernarile enumerate anterior cand, pe fondul unor anomalii din sistem in loc sa procedeze la remediaerea acestora, ceea ce evident ca depasea capacitatea lor intelectuala, majorau procentual, astfel ca anomaliile respective erau permanent amplificate …
Mai sunt cateva zile si incepe un an nou si inca nu se stie cum se va plati TVAul, bugetul n a fost inca trimis in parlament, codul fiscal este pe drum ..
In mod evident se constata ca , in ciudafaptului ca au castigat alegerile, acesti tovarasi nu s apti nici sa legifereze, nici sa guverneze…
O sa revin si cu argumente in sensul ca nu s doar incapabili, dar nici macar nu si au propus.
In fapt, acestia sunt un pericol public pentru astazi dar si pentru generatiile viitoare, iar singura solutie este indepartarea lor de la guvernare prin orice mijloc.
Este perfect aplicabila fraza doi din Declaratia de independenta, doamna…
După părerea ta, care sunt problemele de fond ale justitiei romanesti?
cris
exemplul pe care l ai dat nu are nicio legatura cu “atrocitatile ” luptei anticoruptie.
Abuzurile de care spuneti se probeaza in instante interne sau internationale, nu la televiziunile infractorilor…
Cat priveste atitudinea dv fata de problemele sanatatii sau ale spitalelor, este fix cum spuneam: se incadreaza perfect in teoria relativitatii politice: sunteti foarte “vigilenta” cand guverneaza altcineva decat psdul; cand guverneaza psdul, brusc deveniti mare experta in drept, in drepturile omului si orice altceva , mai putin sanatatea.
Cand am scris despre “mafia din sanatate” ati sarit in sus ca atac “lumea medicala romaneasca” …
Asemenea “confuzie” numai cineva de rea credinta poate face, in nciun caz o persoana care ar dori sa se remedieze ceva; actiune codrinstefanista, sa spun asa …
De pilda, :doar ” spitalul Malaxa a cumparat de la firma folosita de baiatul lui oprescu, “marfa” de 65 milioane de euro. Buna parte din produse si servicii n au ajuns niciodata in spital, sau calitatea acestora era execrabila.
Asta nu e mafie, doamna?
Cum s a putut ca atitia ani atatea institutii ale statului sa nu se sesizeze, cu toate ca erau obligate prin propriile atributii de serviciu?
Faptul ca managerul aceluiasi spital ridica zilnic din casierie numerar de cateva mii de lei in baza unor facturi false intocmite chiar de serviciul de contabilitate al spitalului nu a fost sesizat de nimeni multi ani?
Vreti sa va spun cate institutii erau ogligate sa verifice asta, de la audit la curtea de conturi, directia municipala a spitalelor etcetc si nimeni n a miscat un deget ani de zile, fiind nevoie sa jaful sa fie semnalat de un ziarist?
Iar asta este un exemplu din mii, doamna!
De adevaratele victime, cei care au fost privati de ingrijiri medicale ce li se cuveneau pentru ca niste banditi cu sprijin politic nu v am auzit sa le fi cainat, nici pe dv, nici pe vv si nici alte “victime” precum codrin, sorin &co.
Și când abuzurile se probează, cum protestezi pentru pedepsirea celor care au facut abuzurile?
Domnule Tudor, incercati macar o singura data sa raspundeti normal intr-o discutie, nu raspuneti la cele pe care le spun mai sus. Si nu am avut nici macar pretentia sa-mi cereti vreo scuza pentru ca ma calomniati, aici referitor la deciziile separate ale unei curti constitutionale, pe care ati pretins ca le-as vrea eu nepublicate, adica nu e nevoie sa sariti asa cum o faceti, sa va agitati, sa dati din miini, sa zburdati pe cimpii doar, doar, schimb si eu subiectul. La fel, incercati sa raspundeti la aceasta discutie despre o noua condamnare CEDO.
Citind uneori acest zburdat pe coclauri pe care il incercati ca tehnica de a evita un subiect, parca am in fatza unul din cateii personali, un terrier, care face caca uitindu-se in ochii tai, cu un “adica ce, ce-am facut?” scutura piciorusele din spate cu sirg si apoi pleaca mindru cu coada sus. Cind scutura piciorusele asa lasa de fapt in urma un miros de feromoni peste cacareze, foarte atragator pentru alti catei, care trec peste ideea de rahatel si se avinta dupa smecherul meu de terrier. Ma si gindesc sa ii spun acestui tip de raspuns ca al dumneavoastra, care porneste discutia pe lucruri complet nelegate de afirmatia precedenta, care evita raspunsul, poopy dog fallacy.
In ce priveste spitalele va amintesc ca dumneavoastra sunteti cel care a spus ca “bine ca a inchis boc spitale”. In rest, la fel calomniati. Am spus aici deja si ce parere am despre spitalul republican pesedist, deja de luni, de cind au venit cu asemenea idee, asa cum am spus si ce parere am despre bodog. Nu am nicio partinire. Nu stiu cine e individul de la Malaxa, dar nu ma mira, imi amintesc ca si pe timpul lui Nicolaescu, in 2011, liberal nu, dreapta, suporter al miscarii dumneavoastra, la Bagdasar Arseni, se cumparau mobile stil, Louis Phillipe, nu echipamente. http://jurnalul.ro/stiri/observator/bolnavi-paturi-spital-fotolii-elegante-louis-philippe-635673.html Adica, in toata lupta dumneavoastra anticoruptie de ani intregi de fapt nu ati schimbat nimic. Si nu este “mafia medicala” domnule, ci administrativa, nu medicul obsnuit comanda mobila Louis Phillipe sau baga mina in visteria unui spital.
Adam
N ai inteles?
OUG 13 rezolva toate nenorocirile si abuzurile din justitia romaneasca, doar ca am lecturat o noi gresit
Serios, uite ca n-am stiut ca OUG 13 era panaceul, multumesc ca m-ati informat, eu de felul meu nu cred in asa ceva, dar daca asta e parerea dumneavoastra de jurist…..
Eu am dat, de fapt, de mult verdictul: n-am văzut în viața mea atâta perversă rea-credință în a vedea realitatea.
Dar așa sunt eu, prost, tot sper că oamenii își mai revin.
Parol sunt Mephisto in persoana
Incearca domnisoara sa accepti ca realitatea nu e un perete, e tridimensionala, se vede diferit din diferite perspective si acestea nu se exclud neaparat, nu esti dumneata sau grupul dumitale stapinul tuturor interpretarilor valide despre un lucru oarecare si oricine nu e de accord cu dumneata rau intentionat.
Domnisoara?
Eu credeam ca pana si elenika e baiat… !
O cheamă elena.
Așa cred ei că umilesc sau pun la punct pe cineva, trimițând la gen. Adică, dacă ești femeie/ mai ales domnișoară (nemăritată) (cum e și Chichirău, ai văzut ce-a zis sorin), ai deja o vină.
N-am inteles daca o scuzi sau o acuzi pe Chichirau.
@all,
Iata ca daca nu merge Mahommed la munte, il cheama muntele la el. Azi, de ziua anticoruptiei, Tudorel Toader a fost invitat politicos de Comisia de la Venetia – al carui membru e, deci n-a avut cum s-o fenteze!- sa prezinte modificarile la ”legile justitiei” asa cum in mod insidios le-a numit. Asadar, se poate!
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/tudorel-toader-invitat-de-comisia-de-la-venetia-sa-prezinte-modificarile-aduse-legilor-justitiei-842568
Si pentru ca tot e ziua anticoruptiei astazi, sa dam putin cartile pe fata si sa vedem cine sunt aceste ”asociatii” ale magistratilor care sunt atat de vizibille printre picioarele lui Ciordache in Parlament, gata sa-i serveasca argumente si sa-i faca treburile murdare . Azi, UNJR si inegalabila Dana Garbovan – ce se viseaza ministra a justitiei mintenas – sefa peste 3 oi si o capra stearpa!
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/judecatorul-danilet-acuza-o-situatie-de-impostura-la-unjr-842572
Si pentru ca tot e ziua anticoruptiei astazi, sa dam putin cartile pe fata si sa vedem cine sunt aceste ”asociatii” ale magistratilor care sunt atat de vizibille printre picioarele lui Ciordache in Parlament, gata sa-i serveasca argumente si sa-i faca treburile murdare . Azi, UNJR si inegalabila Dana Garbovan – ce se viseaza ministra a justitiei mintenas – sefa peste 3 oi si o capra stearpa!
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/judecatorul-danilet-acuza-o-situatie-de-impostura-la-unjr-842572
Scuze pt duplicat dar se posteaza aiurea…
3 membri?
C’esti copil!?
Tocmai cand VV, cris si latrina 3 o reevaluasera!
Tudor,
povestea cu ”reforma justitiei” se coace de mult printre infractori, Inca nu se daduse verdicctul in dosarul Voiculescu si la A3 era invitata constant, drept Dumnezeaua justitiei pe pamant, nu mai putin celebra Gabriela Baltag (acum in CSM de unde saboteaza cat se poate – dar nu prea poate, fiind in minoritate la vot cu tot cu Alistar si alte cozi de topor)
Se pare ca Dana Garbovan are la UNJR vreo 60 de membri ( inscrisi in 1907 toamna, nu se stie cat mai sunt activi) dar are tupeul sa vorbeasca in contrapondere cu cei peste 4000 de magistrati care s-au expreimat legal si statutar in Adunarile Generale ale instantelor
Dar cum spuneam, pentru ”fonctia” la care viseaza e capabila sa faca mai mult!
UNJRul a fost invitast ca replica la AMR.
PSDul, ca orice partid de sorginte bolsevica, acorda importanta deosebita infiltrarii institutiilor statului cu persoane din sfera lor de influenta.AMRul s a aflat, inca de la infiintare, sub influenta PSD, cu scopul de a cautiona actiunile acestuia, cand se afla la guvernare si de a ataca puterea, cand psdul este in opozitie.
In contrapartida, Basescu si a tras UNJRul doamnei Garbovan. o cucoana care are, probabil, ambitii politice .
Cand basescu a devenit istorie, brusc Dana Garbovan a devenit izvor de drept tocmai pentru cei care o atacasera inainte: latrina3, cris, etc
Se discuta ca special pentru ea s a introdus paragraful conform caruia magistratii se pot suspenda pentru a ocupa functii politice, iar apoi sa revina, ceea ce e o porcarie si nu aduce ceva bun justitiei.
Gavrilet, care pe vremea cand era bsist a fost purtatorul de cuvant al UNJR spune ca acum pravalia n ar avea mai mult de 3 judecatori, membri activi.
Nici nu conteaza pentru psd, important este sa ca un suport pentru a invoca “asociatiile profesionale”…
N-am inteles cum vezi tu reforma in justitie.
N-am inteles cum vezi tu reforma in justitie.
O discutam separat…
Cris
Doamna, stiindu va “interesul” pentru starea sistemului de sanatate romanesc,
tinand cont de acribia cu care criticati anul trecut orice silaba a fostului ministru vlad voiculescu, cand stiu ca erati foarte revoltata public fiindca in echipa lui era unu care vi se parea a fi “securist”, fapt pentru care totul va putea…
indraznesc sa supun grijii dv un exemplu ilustrativ, imi permis , umil, sa cred, foooarte comis, daca n ar fi tragic.
Deasemenea, dupa ce veti parcurge “materialul” va rog sa mi raspundeti: va mentineti parerea ca actuala guvernare este interesata de buna administrare a tarii, sau doar de propriile interese?
http://m.jurnalul.ro/bani-afaceri/economia/vacarul-din-clejani-numit-subsecretar-de-stat-in-ministerul-sanatatii-759243.html
domnule draga, aveti probleme de memorie? Ati mai dat asta si v-am raspuns: la timpul la care dumneavoastra nu aveati habar ce-i aceea, in 2010, v-am spus ca directorul comisiei de acreditare a spitalelor, a lui boc, era un inginer zootehnic, de utilaje de agricultura, asa ceva. am discutat aici de nu stiu cite ori, Am si spus ce trebuie sa faca aceasta comisie, ce fel de verificare, la timpul la care verificau galetile si maturile, si ca este Solutia de a avea reglementarile in spitale pe diferite domenii, de la cel asministrativ la cel pur medical cum sunt infectiile nosocomiale, implementate si verificate constant, exact asa cum o face aici comisia de acreditare, de care iar am vorbit de m-am saturat. Si s-a facut ce? Sunt 7 ani de atunci, s-au perindat pdl, pnl – nicolaescu, psd, tehnocratii….. nu am vazut aceasta comisie de acreditare sa faca ce e de presupus sa faca. problemele punctuale se rezolva punctual – cum e cu acest domn de la Malaxa, dar sistemul dumneavoastra cu totul nu are mecanismul de control al spitaleleor asa cum e in alte parti. Inteleg ca te pasioneaza cazurile individuale, dar eu iti spun de sapte ani aici ce inseamna normalitate, prevenirea unor asemenea probleme, prinderea lor la timp. Ia mai termina sa-mi arunci in fatza asemenea reprosuri mie, am vorbit de nu stiu cite ori pe asemenea subiecte, de ani, du-te si citeste in urma la timpul respectiv.
Eu v am spus de ala, fiindca , intamplator, mergeam la sprituri cu el
Doar ca, asa cum va tot spun, atunci erati foooarte vigilenta, iar astazi v ati “pierdut interesul”, care interes o sa va revina brusc daca nu vor fi pesedeii la guvernare, doamna
nu stiu cu cine ati fost la sprituri, cu zootehnistul ( de asta spuneti mai jos ca ati scris MS sa intrebati de el? – va cam incurcati in minciuni domnule im pare) sau cu cel de la malaxa,… in ambele cazuri inseamna oricum un anturaj bine selectat, dupa oportunitate, acum v-ati trezit brusc ca va duceti la sprituri cu “ochiupai”, adica opusii primilor pe care I-ati frecventat. Curat consecventza.
Dar ce putere de socializare are spritul!!!
hai sa va scutesc de efort, am gasit postari de acum 4 ani:
cris spune:
iunie 15, 2013 la 8:14 am
aaaaaa, nu ca mor de ris; de curiozitate m-am uitat sa vad cine e presedintele Comisiei Nationale de Acreditare a Spitalelor- un anume Lucasz Vilmos, inginer de constructii la baza care apoi si-a facut specializarea in economie la o facultate de stiintze agricole din Ungaria.
uite ce facea dumnealui pina sa ajunga la CONAS
http://www.romaniacurata.ro/ltfont-colorblackgtnoi-i-am-descoperit-ani-ii-verificalt-fontgtltbrgt–2183.htm
@ sorin
Domnul badescu ar fi foarte bun si la Comisia de acreditare a spitalelor, CONAS – asta chiar e un dezastru cu mare potential.
Concret – Auzi de atitea ori ca atunci cind se intimpla o nenorocire in vreun spital “nu e vina medicului ci a sistemului” – si asa si e. Ce face o institutie ca JCAHO, comisia americana de acreditare, si ar trebui sa faca acest CONAS e tocmai modalitatea in care te asiguri ca un sistem functioneaza. Ca sa functioneze ii stabilesti niste parametri de functionare si repari/readuci permanent diferitele unitati de functionare la un numitor comun. Tu nu asa faci cind stabilesti un sistem de computere care sa functioneze impreuna?
CONAS habar nu au de ce spun mai departe: evenimente santinela – e un intreg mechanism de preventie a problemelor de practica medicala, sigurantza pacientului, standard de ingrijire medicala, de framework, root cause analysis si action plan nu vorbesc ca e limba chineza pentru ei ( macar domnul Nicolaescu stie ce sunt guidelines, standards and protocols). Iti dau insiruirea de bazaconii de pe site-ul conas. ce naiba are o comisie de acreditare medicala cu felul in care un spital isi face achizitiile de pilda? (cam am o idee ce si e foarte neagra)
http://www.conas.gov.ro/norme.html
@ sorin
Apoi site-ul JCAHO, conas-ul American, uite de pilda la evenimentele santinela da un click acolo pe Sentinel event policy and procedures si doar de curiozitate ca sa vezi cit de concretzi sunt. ( si sunt concretzi medical, nici vorba sa se bage in procedurile de achizitii ale spitalelor) http://www.jointcommission.org/sentinel_event.aspx
Prin comparatie insiruirea de generalisme si pafarisme de pe site-ul CONAS care cica sunt standard de acreditare sunt o ciulama, haos, prostii, ifose. Si de ce se baga in chestiuni care nu ar trebui sa priveasca o comisie de acreditare? Cui foloseste asemenea haos? Simplu ca la caietul de sarcini de la licitatii cu dedicatie ( ca tot sunt obsedati de “achizitii”), sau ca la anafuri – functionezi au ba ca asa vrea muschii mei, ca standardele dupa care sa te judec eu e interpretabile. CONAS-ul e inca o institutie tip anaf, ani, etc in devenire, nu degeaba e si un reprezentant al presidentiei acolo, si nu o comisie de acreditare a spitalelor asa cum ar trebui sa fie. Si daca acest buboi in devenire nu e asanat la timp, hmmm sa vezi distractie dupa ce basescu & co va incerca sa-si gaseasca noi jucarele de facut bani, caci nu degeaba a fost obsedat de chestia cu reforma in medicina si facut de spitale particulare care ghici de ce au nevoie? de acreditare.
Na, ca tot vrea pacala sa ma burzuluiesc la domnul ministru al sanatatii: Domnu’ ministru, dumneavoastra pricepeti mai bine decit sorin despre ce vorbesc: ce faceti cu popindaii de la CONAS? ca si pe astia ii urmaresc de citiva ani si tot popindai sunt, coc idei pestritze in lanul cu hirtzoage. Si ce cauta si acolo un reprezentant al presidentiei, si acolo trebuie sa fie haos basist ca la CNAS?
acestea sunt postari din 2013 – de pe timpul lui Ponta, se refera la ministerul sanatatii al lui Ponta…. asadar, mai mintiti mult in ce ma priveste?
mai doresti? ca ti le gasesc si pe cele din 2010, 2011, 2012 adica de pe timpul lui boc
Se vede ca pe Ponta nu l iubeati asa mult pe cat il iubiti pe Dragnea
You betcha
cris spune:
septembrie 16, 2017 la 6:10 pm
Mda, uite despre asta vorbesc
https://psnews.ro/caz-incredibil-un-bolnav-ars-nu-isi-gaseste-loc-in-spitalele-din-tara-188986/
Dupa un an de tehnocratie cu multa spuma, PR cu clipuri haioase si mult hau hau venit pe tragedia de la colectiv legata de arsi, si inca 9 luni de pesedism cu spital republican si alte gogritze, cam tot acolo suntem…ce-i aia ca un spital de arsi sa aiba numai 5 paturi in terapie intensiva, asta e terapia intensiva renovata de Voiculescu, vai Dumnezeule, atita umflat in pene pentru 5 paturi ? Si se rezolva asa ceva cu spitalul mamut – si pina atunci ce, mai mor niste oameni????
Ii iubesc la fel de mult si pe boc, si pe ponta si pe voiculescu si pe dragnea
Asa, mai aveti minciuni?
Intrucat pe siteul MS nu apar date despre domnul in cauza, doar numele sau, am solicitat adineauri, pe mail, date despre acesta.
Astept cu interes raspunsul MS
N-am inteles cum vezi tu reforma in justitie.
va rog, domnule, verificati ce doriti, probabil ca presa vremii a inventat cine era directorul Conas la timpul respectiv. Sincer acum nici nu ma intereseaza cine e. Site-ul Conas nu s-a schimbat mult, e la fel de idiot ca acum 7 ani si nimic, dar absolut nimic prin comparatie cu JCAHO. http://www.conas.gov.ro/strategii-programe-proiecte/
zero, strategii, proiecte, 0, documente 0, la un an dupa tehnocratii si domnul dumitale Voiculescu si un an de bodog ZERO !
Cum spune si Sorin, sunt doar dragutza, ca in rest m-am saturat de impotentza politica acum coafata cu multi clabuci tehnocrati si tefelisti, pina dincolo de orice.
pai tocmai ce v ati dat de gol: dupa 9 luni de pesedism vinovat era … vlad voiculescu, atat in ipoteza cat si in concluzie
mai aveti, doamna, exemple d astea “edificatoare”?
Nu ma face sa te intreb ca la Caragiale: “amice esti idiot?” Comisia s-a infiintzat din 2009. Ti-am dat postari din 2013. Exista si sub domnul dumitale voiculescu, si sub achimas, si sub bodog – si nu a facut niciunul NIMIC. Regret domnule, domnul Voiculescu pentru mine va fi la rind cu ceilalti oricit incerci sa-l poleieisti.
@ Cris
mie mi le zici astea?
tie ti le spuneam sorin, in 2013: de cite ori am vorbit de comisia de acreditare?
@ Cris
esti foarte draguta, doar ca eu am avut un accident cerebral si ca efect ma doare-n cot de tot ce fac astia
Urmez un tratament cu spalare de creier ca sa imi scot din minte toate prostiile pe care mi le-am bagat acolo pe vremea cind credeam ca se poate schimba ceva in bine…
Ceea ce discutati voi pe-aici cu atita pasiune ca si cum ar interesa pe cineva, in contextul in care statul paralel e cel care trage toate sforile in tara asta pur si simplu nu va mobiliza pe nimeni sa faca ceva.
Si chiar si lupta cu sistemul deja pare pierduta pe definitiv…
cam asa ceva Sorin….
@ Cris
stind asa si gindind in abstract, noi ne agatzam sperantele de psd-alde stiind ca va fi vai de tara asta daca vin pnl-usr-pmp, iar ne imping aia vreo 30 de ani in urma… Insa, psd-alde nu fac altceva decit sa prelungeasca boala, ori se stie, boala lunga moarte sigura. Mai aud pe unii cu slogane gen: avem nevoie de opozitie puternica (in sensul ca sa nu-i critice prea tare pe pnl-usr pentru faptul ca sunt dezorientati total), cind defapt opozitia nu-i opozitie, puterea nu-i putere. PNL trebuia lasat sa moara, pentru ca nu mai e defapt un partid, ci o sleahta de ratati care tin fatada in spatele careia se afla defapt greii care sunt intr-atit de odiosi incit se tem sa apara in fata. PNL trebuia lasat sa moara pentru ca dupa cum se vede sunt intr-o situatie de impostura, ocupa locul unora care poate ar fi avut o sansa sa faca opozitie reala…
Pe de cealalta parte psd-alde neavind nicio temere privind competitia nu reusesc sa fie coerenti, o mare parte din ei se tem de sistem, cealalta parte sunt cei care apar la tv si care isi asuma degeaba niste masuri, pentru ca prin spatele usilor se fac adevaratele aranjamente.
Cam asta-i treaba.
@ sorin
vorbesti de impostura oriunde te uiti; gata, am terminat de discutat, vreau sa-mi fac copacul de craciun, o sa fie distractiv, asta mica, terrierul, e catel pe arcuri, o sa se suie in copac, no doubt. Am zile foarte grele, daca nu-l fac azi, nu mai apuc – la mine merge crescendo, inainte de Craciun, deja am trecut in citeva zile de 35 apoi de 40, acum ma apropii de 50 de pacienti pe zi, asa incit in ziua de Craciun nu-mi doresc altceva decit sa stau in pijama in fatza copacului, sa ma uit la desene animate, ssa dorm, si sa spun multumescu-ti Tie, am supravietuit, la multi ani Cris ai mai implinit inca un an, zimbeste, urmatorul va fi si mai greu.
@ Cris
asa mai merge!
In rest, nu domnule, de la un badaran nu poti astepta scuze ca te-a calomniat, de unde nu e nici Dumnezeu nu cere…. asa nici eu de la dumneata. Ar fi cazul sa o faci, dar stii ceva, du-te cu Dumnezeu fiindca nici acum dupa patru ani n-ai intelege ce am spus in 2013, ca n-ai habar. PA.
ALDEPSD – astia doar pentru nimirile pe care le fac in functii publice ar trebui sa infunde puscariile patriei, de la 5 ani in sus:
Halaimos:
Sistemul sanitar din România are acum şansă uriaşă de vindecare, graţie deciziei vizionare a guvernanţilor de a-l numi la conducerea ministerului pe giurgiuveanul Lucian Ioniţă, ginerele primarului din Clejani. Urmând, probabil, raţionamentul că românii oricum sunt trataţi ca vitele în spitale, premierul a considerat că nimic nu e mai potrivit pentru o funcţie de subsecretar de stat la Sănătate decât un văcar.
Primul ministru Mihai Tudose a semnat pe 22 noiembrie decizia de numire în funcţia de subsecretar de stat la Ministerul Sănătăţii a lui Lucian Ioniţă. Fost vicepreşedinte al Tineretului Naţional Liberal din judeţul Giurgiu, Ioniţă a trecut apoi la PSD, alături de socrul său, controversatul primar din Clejani, Florin Nidelea. În perioada 2012- 2016 a fost consilier judeţean PSD, iar în momentul numirii sale ca subsecretar de stat la Sănătate era consilier al prefectului de Giurgiu, Nina Crişu.
Este greu de crezut că premierul Tudose l-a instalat subsecretar de stat pe Lucian Ioniţă pe baza competenţei sale profesionale în domeniul sănătăţii. Cel mai probabil, numirea a venit pe filiera senatorului giurgiuvean Niculae Bădălău, unul dintre cei mai influenţi lideri PSD.
Lucian Ioniţă va conduce unul din cele mai dificile ministere având în spate experienţa de angajat la firma lu’ tata socru, o agenţie imobiliară din Bragadiru. Agro Bragadiru Trade SRL este deţinută de Gheorghiţa Nidelea, soţia primarului Florin Nidelea şi soacra proaspătului subsecretar de stat, şi are ca domeniu de activitate închirierea şi subînchirierea bunurilor imobiliare. Firma a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri de 800.000 lei şi pierderi de 10.000 lei, cu patru angajaţi, dar şi datorii totale de patru milioane de lei.
Recomandat de Bălţata românească
Noul şef de la Sănătate lucrează şi la firma botezată după numele său şi al soţiei, Cristina, fiica primarului din Clejani. Lustina Vision Construct SRL este controlată de Constantin Ioniţă, tatăl subsecretarului de stat, are ca domeniu de activitate cultivarea cerealelor şi a declarat afaceri de un milion de lei, pierderi de 4.300 lei şi opt angajaţi, cu datorii totale de 500.000 lei. Firma la care Lucian Ioniţă are contract de muncă este înregistrată la DSVSA Giurgiu de pe 29.01.2015 în registrul exploataţiilor comerciale de tip A de creştere a bovinelor de lapte. De asemenea, Lustina Vision Construct SRL este membră în Asociaţia Crescătorilor de Vaci “Bălţata românească” Tip Simmental. În aceste condiţii, sexy consiliera Iolanda Anamaria Babău, adusă vara aceasta de ministrul Florian Bodog din Bihorul natal, devine chiar un reper de profesionalism în sănătate.
Socrul demnitarului, acuzat de evaziune
Florin Nidelea, socrul subsecretarului de stat Lucian Ioniţă, este unul din primarii pitoreşti ai României. Edil la al treilea mandat în Clejani, localitatea celebrilor lăutari Viorica şi Ioniţă, Nidelea a avut probleme serioase cu legea. În noiembrie 2012, ANI sesiza ANAF şi Oficiul pentru Prevenirea şi Combatarea Spălării Banilor în legătura cu 93.000 de euro pe care primarul din Clejani nu-i putea justifica.
Inspectorii ANI au constatat că există o diferenţă de 390.255,5 lei (peste 93.000 de euro) între averea dobândită şi veniturile realizate de Florin şi Gheorghiţa Nidelea. Agenţia a sesizat ANAF pentru verificări privind suspiciuni de evaziune fiscală, dar şi Oficiul pentru Prevenirea şi Combaterea Spălării Banilor pentru cercetări privind tranzacţii financiare suspecte. Foarte interesant este faptul că, în martie 2015, Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a respins, definitiv, recursul soţilor Nidelea împotriva acţiunii ANI. Cu alte cuvinte, Curtea Supremă confirmă acuzaţiile de evaziune fiscală şi spălare de bani, dar Florin Nidelea a rămas primar în Clejani. Iar influenţa lui se dovedeşte una activă şi în present, din moment ce şi-a putut pune ginerele văcar subsecretar de stat la Sănătate.
Lucian Ioniţă va avea în coordonare unul din domeniile blestemate ale României. Ministerul Sănătăţii are pentru 2018 un buget alocat de 8,76 miliarde de lei, la care poate atrage sume suplimentare de 9,54 miliarde de lei. Una peste alta, patru miliarde de euro ajung în grija unui fan al Bălţatei româneşti
Florin Nidelea, primarul celebrei comune Clejani, este considerat un apropiat al lui Niculae Bădălău, unul dintre cei mai puternici lideri PSD
Si ca sa vedeti cata nemernicie zace in unsurosul asta de Tudorel Toader, dupa ce i-a ”aburit” cat a putut pe cei de la CV, in aceeasi zi, Tudorel declara la A3 ca procurorii trebuie sa dea socoteala ministrului despre dosare iar ministrul trebuie sa fie ordonator de credite pt Parchete, deci sa-i poata strange cu banii pe procurori. Ce vreti mai buna dovada de ipocrizie cand vorbeste de ”reforma justitiei”???
Iata si raspunsul PG
http://www.ziare.com/stiri/justitie/augustin-lazar-procurorii-nu-au-fost-niciodata-dependenti-financiar-de-alte-institutii-schimbarea-demonstreaza-dorinta-de-a-fi-pusi-sub-control-1492536
N-am inteles cum vezi tu reforma in justitie.
Si movimento 5 stele este o miscare stangista transformata in partid, parlamentariiM5* se considera ei insisi singurii politicieni cinstiti, fac circ in parlament, si evident, au diezul asumat, exact ca si USR.
“Moralisti del cazzo”…
e reteta internationala se vede….
pardon, noi avem “specific national” roz chilotiu
apropos de spriturile numitor comun indiferent de vederile poitice de moment. Altii sunt mai evoluati la capitolul spritz… mda
https://www.flux24.ro/lobbyistul-airbus-chevron-si-rosia-montana-organizator-al-protestelor-rezist/
Are si halat alb…
Apar tot felul de nostimade despre protestatari.
A murit Johhny Hallyday!
https://www.youtube.com/watch?v=Gdq4kIpN6C4
Despre Dorel Justitiarul, un mincinos ordinar:
“Comisia de la Venetia sau Comisia europeana pentru democratie prin drept, este un organ consultativ al Consiliului Europei, compus din experti independenti in drept constitutional.
Cronologia înșelătoriei marca Tudorel Toader
- 25 octombrie – În Comisia lui Iordache, Tudorel Toader afirmă că a întocmit o sesizare a Comisiei de la Veneția, pe 15 pagini. Lasă o copie și la Comisie. Spune că dacă se constituie rapid grupurile de lucru, s-ar putea să avem un aviz al Comisiei de la Veneția în jurul datei de 10 decembrie, în caz contrar avizul vine în martie anul viitor.
- 26 octombrie. A doua zi, trimit un e-mail la Ministerul Justiției și cer, în baza legii 544/2001, sesizarea către Comisia de la Veneția și data la are a fost transmisă. Nu am primit niciun răspuns.
- 1-2 noiembrie. Verific printr-un parlamentar să văd dacă sesizarea Comisiei de la Veneția există la secretariatul Comisiei lui Iordache, așa cum spusese Toader. Nu există. Ori n-a fost depusă, ori a fost sustrasă.
- 6 noiembrie. Revin la Ministerul Justiției și cer din nou ceea ce cerusem pe 26 octombrie: sesizarea și data când a fost transmisă Niciun răspuns nici acum.
- 9 decembrie. Tudorel Toader, pe Facebook: „Comisia de la Veneția – sesiunea de lucru din data de 9 decembrie 2017: Am dat curs invitației de prezentare a evoluțiilor legislative din România referitoare la legile justiției”.
Adică a dat curs invitației, nu le-a prezentat din proprie inițiativă, așa cum promisese în octombrie. Așa lucrează omul, ar trebui să ne fie învățătură de minte.”
Liviu Avram
Știi ce nu înțeleg eu? Dacă în lege există deja că “statul se poate îndrepta împotriva magistratului…..”, de ce nu s-a îndreptat niciodată, cum zic psd-alde și ai lor? Că la conducerea statului au fost destui pesediști.
Hai sa ti spun: fiindca ce se face acum nu e vreo reforma, ci mimarea unei reforme.
Atat au promis propriilor tzutzari ca vor da “legile justitiei” si a “raspunderii magistratilor” incat trebuie sa produca ceva, orice.
Cu cat ceilalti se impotrivesc, cu atat latrinistii vor avea impresia ca pesedistii lor vor cu adevarat sa fca o mare branza.
In fapt, ei sunt prea prosti sa faca ce ar trebui, ca sa nu mai spun ca ar trebui niste analize extrem de tehnice.
Dar se revin la intrebarea ta!
Juridic, actiunea in cauza se numeste “actiune in regres”, adica operatunea juridica prin are statul se intoarce mpotriva celui din cauza caruia a fost obligat sa acopere o paguba.
Nu mai stiu exact, dar conform codului civil are un termen de prescriere destul de scurt, cred ca doi ani de la data comiterii.
Sa spunem ca o decizie este data cu “rea vointa”…
Aici s ar putea incadra deciziile la care CEDO decide ca un inculpat a fost lipsit (de judecator) de dreptul la aparare.
Intreaga procedura la CEDO dureaza mai mult decat termenul de prescriptie, astfel ca prevederea legala in cauza devineinoperabila.
Intrebarea ar fi “de ce nu se modifica termenul de prescriptie”?
Pentru ca ar fi afectati de prelungirea duratei termenului si ceilalti functionari publici, care s pilele, rudele si interpusii domnilor politicieni.
Asa ca arunca praf in ochii fraierilor!
N-am inteles cum vezi tu reforma in justitie.
Da, așa mi se pare și mie firesc. Modifici termenul de prescripție.
N-am inteles cum vezi tu reforma in justitie.
N-am inteles cum vezi tu reforma in justitie.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1986003498083274&set=a.100411733309136.840.100000209288721&type=3&theater
Ce e aiureala asta? De unde e? Adică ungurii sunt afectati 20% si noi 60%? Sa mori de ras.
@ VV
va spun eu de unde e: la noi o buna parte din nemultumitii aia cica sunt la putere!
Aici se vede cel mai bine statul paralel! Unii intervievati raspund gindindu-se la ce le serveste propaganda securista si sorosista, iar cealalta parte raspund gindindu-se la statul paralel!
De fapt, vorbim in clișee…
De aici provine smecheria:
https://www.reddit.com/r/Romania/comments/7imv8w/are_you_personally_affected_by_corruption_in_your/?st=jb0rodge&sh=a6008da1
Din ce vad e o facatura ordinara, m-am uitat in ultimul euroBarometru si intrebarea 15.4 e diferita, cifrele sunt diferite… Aveti un model despre cum lucreaza securistii si sorosistii, au facut sa para ca ar veni de la UE, eurobarometru, cind defapt au pus doar numele pozei asa: (Tweeted by European Commision today)
Dupa cum se vede “dragi” securisti si sorosisti nu toti romani-s botanisti!
Mie mi se pare cam aiurea sondajul ăsta.
Ba nu, am sapat mai departe, se pare ca e totusi adevarat, am gasit contul respectiv de tweeter, si graficul e de-acolo:
https://twitter.com/EU_Commission
Nu sunt specialist in tweeter, dar contul pare real.
https://twitter.com/EU_Commission/status/939416849992728578
Am gasit si ultimul euroBarometru publicat chiar ieri:
http://ec.europa.eu/commfrontoffice/publicopinion/index.cfm/Survey/getSurveyDetail/instruments/SPECIAL/surveyKy/2176
Pai daca toti stau cu coruptia-n gura, normal ca lumea mai putin informata ii crede… Problema e ca se infige ideea si in constiinta colectiva, si acolo nu exista “nu”, nu exista dualitate, atunci fraza “nu coruptiei” se inscrie/percepe ca si “coruptie, coruptie”, in loc sa fie diminuata coruptia este practic amplificata. Manipulatorii stiu exact ce fac, ne distrug la nivel de autostima ca si natie.
A murit Radu Carneci!!!
Dumnezeu sa l primeasca de a dreapta Sa, alaturi de marii sonetisti!
L-am cunoscut bine. Mi-a dat i un premiu cand eram incepator…
Cris
Doamna, va scapa ceva eential , anume ca cei pe care i aparati dv pozand in neutralitatea desavarsita este ca actuala puetere politica actioneaza programatic impotriva intereselor generale ale societatii romanesti, in favoarea ceelor de grup.
Astfel , in domeniul sanatatii va dau doua exemple chiar in sensul celor spuse anterior, chiar daca in sine nu par spectaculos scandaloase.
Prima: un atribut fundamental al statului, inca de la centralizarea sa, a fost functia de control; fostul ministru, Voiculescu, a trecut direcia sanitara din teritoriu in directa subordonare a Ministerului; in conditiile in care autoritatile locale numesc conducerile spitalelor si ale directiilor judetene de sanatate pentru controlul respectarii normelor nationale este firesc sa fie un organism national.
Prima masura pe care a luat o bodog a fost sa “descentralizeze” directiile sanitare, adica sa treaca numirea si subordonarea sefilor acestora catre aceleasi organisme care numesc directorii de spitale etc …
A Doua: pentru Comisiile Nationale pe diferite specialitati voiculescu emisese un ordin in care erau prevazute conditiile si punctajele acordate; studii, expertiza, tituluri academice etc, total in detaliu; astfel, orice medic roman din tara sau strainatate interesat putea aplica si constata daca se incadreaza sau nu…
Desigur, bodog a anulat si acest ordin.
Stiti care este singurul criteriu prin care vor fi numiti cateva sute de medici in acele comisii?
Pixul domnului ministru!
C asa e la mafioti, doamna!
Asa ca nu mai imi scoateti ochii cu o postare intr un an, ok?
N-am inteles cum vezi tu reforma in justitie.
@ VV
o vede invers de cum o vedeti dumneavoastra!
@ VV
si cred ca m-am prins de ce zice Iohan ca nu exista stat paralel: pai statul sunt ei!
Restul pur si simplu nu exista, deci… paralel cu cine?
Axioma a cincea a lui Euclid
Daca dumneavoastra dati pe aici o data pe an nu e vina mea, aveti niste sute de pagini la dispozitie de citit si va si considerati buricul pamintului,: nu doresc sa va impresionez ci sa va spun ca mintiti in ce ma priveste si ca bateti cimpii.
Iar ce discutati despre directiile sanitare e o prostie, directiile sanitare in alte parti ale lumii functioneaza pe nivele, local, judetean/ statal/ federal, nu se aleg oamenii din teritoriu de la un centru. Nu exista un asemenea control prin numire de la un centru domnule, basmesti, exista coordonare si aceasta e la nivel de reglementari domnule in primul rind. Multumesc, deci imi aratati ca ce, ca Voiculescu a implementat o metoda de tip bolsevic?????
Comisii nationale pe diferite domenii medicale? Domnule, nu se fac pe inscriere, punctaje si mica publicitate! esti plecat cu pluta, comisiile care dau reglementari in diferite domenii medicale, ghidurile de pilda, strategiile pe sanatate in diferite domenii: se aleg cei mai buni dintre cei buni pe un anume domeniu, te duci in primul rind la nivelul societatilor pe respectivele domenii, de gastroenterologie, neurologie, chirurgie generala, etc, si ii inviti sa participe, nu dai anunt la mica publicitate !!!!!! habar n-ai despre ce vorbesti, ca si voiculescu al dumitale. Ti-am mai explicat odata domnule, structura noastra este ierarhica si foarte similara in rigurozitate cu cea din armata: nu pui plutonierul pleasca sef al unui stat major domnule, nici nu dai anunt in ziar ca iti cauti sef de stat major, cum iti permiti atunci dumneata cu voiculescu al dumitale cu tot sa-mi spui mie medic ca cine stabileste strategiile in medicina trebuie racolat la mica publicitate, dumneata asa ti-ai facut armata, ti s-au ales superiorii la piatza obor, sau sunt oameni avansati profesional dupa anume criterii si propusi in diferite pozitii conform experientei si stiintei lor? Pe dumneata te-a comandat plutonierul domnule, cind erai deja maior sau colonel ????? Strategia de aparare a unei tari, cei care participa la aceasta sunt chemati la mica publicitate, pe punctaje? Nu e ca la piatza, ca la iarmaroc, domnule, faci o strigare si se aduna tot pastirnacul si tzatza! Da, asa se face, domnule cum e si acum in ordinul actual de ministru: membrii comisiilor de specialitate se determina prin consultare cu universitatile, societatile medicale si Colegiul Medicilor.
Ia mai lasa-ma cu prostiile !
Ca sa ne lamurim domnule, de la medicina Americana si ministerul sanatatii American citire, ca sa intelegi ca ce propune domnul Voiculescu, formarea unor comisii exact asa cum ai angaja pe cineva la o banca, un aprozar sau un mall, pe baza de cv si punctaje nu exista, nu poate exista la nivelul la care stabilesti strategiile de sanatate ale unei tari, este ideea sa absolut “originala”, adica una a celui care nu are habar de fapt: ai mai jos ce face si cum se structureaza o asemenea comisie pe sanatate in State, aici pe probleme de sanatate publica si strategii in sanatate. Sunt zeci de asemenea comisii, am ales pe cea pentru rezistenta bacteriana la antibiotic, am mai pomenit aici ca e program national in acest sens si e masiv, am mai discutat despre acesta, in absentza dumitale de pe blog desigur. In acest caz este comisie prezidentiala dar in subordinea ministerului sanatatii. Iti traduc: Ministrul sanatatii si subsecretarul sau nominalizeaza presedintele si vicepresedintele acestui comitet care sunt angajati ai ministerului sanatatii, tot ei nominalizeaza membrii votanti care fac parte din domeniile in care se discuta aceste probleme. Dincolo de acestia sunt membri contribuitori dar non votanti, membri ai societatilor de boli infectioase, epidemiologie, reprezentanti ai spitalelor, industriei farmaceutice, etc, etc, Ne-am inteles? Se nominalizeaza. iar nominalizarile se fac pe baza recomandarilor facute din minister, din societatile medicale de profil, etc, etc.
https://www.hhs.gov/ash/advisory-committees/paccarb/about-paccarb/charter/index.html
Dupa domnul Voiculescu al dumitale e suficient sa faci raportari de infectii nosocomiale dar, la fel ca in situatia raportarilor pe medicamente lipsa, e o cutie de carton: nu contine nimic, dar nimic!, din ce se face altundeva ca strategie generala. Nu intru in amanuntele acestui subiect care e foarte larg. Ma limitez la controlul antibioticelor. la care ti-am aratat un alt nivel mai sus, cel de comisie nationala la nivelul Ministerului sanatatii american. Domnul Voiculescu a facut un singur lucru, a investit inteligentza si bani in reclame TV si cutiute de medicamente goale care sa atraga atentia utilizatorilor si medicilor. Atit. Spre comparatie, programul de stewardship pe antibiotic, de monitorizare/ folosire rationala a antibioticelor din Statele Unite, introdus din 2014: Ce vezi mai jos este un rezumat, recomandarile CDC sunt completate de cele ale Asociatiei de boli infectioase, ale celei de epidemiologie, de farmacie si de…. Comisia de acreditare a spitalelor, (au ! am o obsesie, nu-i asa?), la nivel de reglementare, adica ajutat spitalele sa implementeze acest program si verificare periodica ( iata iar acel Conas american care in varianta romaneasca numara in continuare maturi si galeti). Daca dumneata imi viri in nas reclamele lui Voiculescu, sau ca solutia infectiilor nosocomiale a lui Busoi e “epidemiologul”, si eu aplic in fiecare zi, din 2014, un program de acest tip, intr-un spital din miile de spitale americane care fac acelasi lucru, in cadrul unui program national extrem de complex, raspund in fata unei comisii de acreditare anual, etc, etc, iti voi raspunde constant cu acelasi lucru: domnul Voiculescu al dumitale este un impostor caraghios, dornic doar de a-si face reclama si care nu are nici cea mai mica idee despre nivelul de munca si organizare implicate in asemenea strategii nationale sau despre realitatea lor. Peste abulia din sanatate in Romania, perpetuata de cei dinainte si de cei de dupa dinsul, s-a instaurat ca un guru vinzator de gogoritze. https://www.cdc.gov/antibiotic-use/healthcare/implementation/core-elements.html Ridica-l in slavi sanatos, vei ajunge cu dinsul la nivel de medicina occidentala la fel de putin ca si cu alti ministri ai sanatatii de orice culoare. Dar nu imi cere mie, medic, si nu din Somalia, sa admir un impostor malign.
Am incheiat discutia.
Royal Mail:
@Adame, nu sunt, chiar asa-l vad. Oricum, nu-l vad bine. Cu 24%, nici nu ai cum. Arata precum o șaorma de pe aici(cu di toate).
@emi, ai dreptate, facerea de bine, e…. Bine ca nu s-a tinut, ca nu am ajuns, ca nu am luat nimic. Tare dobitoc as fi fost.
@ Sorin, glumeam si eu. M-am gândit toata ziua, oare cum ar arata Chichirauca in șoricul gol, cu pasarica in vitrina. Oare, se epilează ?
@ Mihail
dar ce, esti masochist?
Văd că VV îți băgă robotul.
Păi dacă nu spui nimic despre ce crezi tu că e reforma in justiție, cum să fim de acord?
E ceva cu ordinea comentariilor, de când a șters ce a scris Maggi.
Am prevenit-o pe Gigi Marga ca daca continua cu felul asta de a se exprima, o să o șterg. Inclusiv chestia cu „armene”.
Se poate cand tara este tara si nu colonie, cand poporul nu este las si cand conducatorii nu sunt SLUGI!
http://evz.ro/polonia-legile-adoptat-ue.html
Asta oful tau, ca nu controleaza politicul justitia?
Si cand n o sa mai fie psdul la guvernare o sa ti convina, sau faci precum tariceanu: cand si a asumat raspunderea pe legile astea au fost bune, cand sa dea socoteala sunt proaste?
@VV
Banuiesc ca membrii comisiei de etica, trebuie sa aibe la activ cel putin 2-3 dosare penale pe rol, nu?
Abia după ce sunt numiți membri ai comisiei de etică, să fie totul in regulă.
Londra ora 7.15.
Ninge. Este un strat de zapada de cativa cm.
Zilele trecute intamplator am [rins in direct interventia unui medic care ingrijeste copii dependenti de imunoglobulina…
in timp ce povestea cum incearca sa dramuiasca … a izbucnit in plans! mi au dat si mie lacrimile, mda!
Inteleg ca il cheama Tudose …, dar ce e Tudose intr un guvern in care singura lui atributie reala e sa faca declaratii “glumete”?
http://www.aktual24.ro/premierul-tudose-recunoaste-falimentul-politicii-guvernamentale-in-domeniul-sanatatii-politistul-ranit-la-suceava-este-in-pericol-din-cauza-lipsurilor/
https://republica.ro/fir-ati-ai-naibii-de-ipocriti
Bunã ziua !
… poate mi-a scãpat mie, în scrolling, dar parcã nu am vãzut o trimitere la acest URL, deci, v-as propune “sã întelegem mai mult” :
http://www.catavencii.ro/editorial/ce-facem-cu-americanii/
de acord cu cele spuse in articol
Veezi… !
Dar e foarte multã patimã de ambele pãrti, patima TRADITIONALÄ ce canibalizeazã orice AICI…
…si iatã dece mi se pare criminal a încuraja asa ceva, …dar pãcat cã omul* are “bucurii” de acest gen…
* [parafrazând bancul de pe vremuri, cu ceashcã >> "...si dacã vrei, îti spun si numele omului"
]
** [era un banc cu Bulã_întrebat_la_scoalã_despre_societatea_socialistã_care_are_ca_preocupare_de_bazã_grija_pentru_om...]
Nu as spune asa ceva. Faci, iata, aceasta afirmatie sub un titlu de articol care vorbeste despre comisia de etica a… senatului Statelor Unite, deci nu vad niciun fel de asemenea inclestare aici.
Ce mi se pare curios este ca ce se adopta mereu din alte tari e fatzada, mucavaua, se exacerbeaza pretentia ca ce ar face diversi ar fi occidental, statdreptist, si nu e, e o escrocherie: uite, nu mai departe ce spun deasupra despre un aspect al sistemului medical, mie, ca om trait altundeva si medic, Voiculescu nu-mi poate vinde asemenea gogosi, la romanul care nu are habar asa ceva se vinde insa drept occidental. Si intrebarea este, ce interese sunt in spatele unei asemenea escrocherii, din punct de vedere romanesc eu nu vad decit ca dorintza de putere a unui grup, la fel de securist de altfel, ca cel la putere actual. Sunt securistii dastepti, cei care s-au priceput sa mimeze spiritul democratic, dorintza de occidentalism si sa convinga foruri din alte parti ca dinsii ar fi inflacaratii democratizari: basescu a fost securist, dastept, a mutat PDul de la stinga la dreapta si l-a bagat in PPE peste noapte, s-a facut pe sine partener de discutii inaintea oricui din Romania, a ocupat locul. Asa au ocupat locul si macovei, ciolos – a nu se uita, basescu l-a trimis pe ciolos la bruxelles-, si altii asemenea.
Desigur ca un stat American sau german ar cauta asemenea corespondenti in Romania si sigur ca se si inseala – imi cer scuze dar au facut-o si cu Ceausescu o buna perioada de timp, si o vezi pretutindeni, nu suntem singurii. Nu le fac lor o vina, nu ma vei auzi vreodata spunind ceva anti-American, consider ca e responsabilitatea in primul rind a tarilor respective.
Sigur ca sunt miscari de un anume tip si in lume, cum e cea progresista – si vis a vis de aceasta nu vad activismul si lipitura celor “occidentali” si hip din Romania decit tot ca un oportunism, ciinele la macelarie sau cum vrei sa-i spui. Sigur PSD-ul e asa, cum spuneam, dinosaur, nu poate reprezenta mai nimic in afara, se straduieste degeaba, tragedia este ca din partea cealalata care ar putea reprezenta ceva avem de a face doar cu un oportunism la fel de autocratizant in esenta ca si al psd-ului. Sa repet, suntem in faza de tranzitie de la dinosaur la pitecantrop si ce se scrie acum nu e istorie sau evolutie normala a unei societati ci o circopedie. In fine, opinia mea.
/înclestarea/, spuneam, e exacerbatã [si încurajatã/alimentatã] aici pe blog !
In mod NORMAL, asta nu ar fi chiar de dorit între fiinte rationale, oricât de partizane ar fi ele.
credeam ca te referi la “inclestarea” traditional vs occidental, care vad ca se poarta si nu o inteleg neam, e semn al nesigurantei de sine la multi, la unii e doar propaganda, putini sunt cei cu adevarat pasionati pentru un subiect sau altul si care ar putea argumenta.
In rest, in ce priveste rationalul, sau daca vrei a face sens din ce se intimpla in jur, as spune-o cu Lang, unul din psihologii mei favoriti, schizofrenul si misticul se afla in acelasi ocean, primul insa se duce la fund, e inghitit de ce se intimpla, al doilea inoata. Nu cred totusi ca a avut pacienti romani, ar mai fi adaugat si ca in acest caz primul bezmetic se straduie permanent sa-l traga la fund pe cel de-al doilea, cu fervoare – e “specificul national”. Parizanatul prin a fi inghitit de ce se intimpla in jurul rau, hmmm, nu e deloc rational. Whatever, gindurile mele, tu mai bine explica ce vrei sa spui deasupra fara sa ma iei in seama.