CEDO atacă independenţa justiţiei din România?!?

Zilele trecute (vezi şi una dintre postările mele anterioare) Consiliul Superior al Magistraturii a decis să solicite Inspecţiei Judiciare o anchetă în prinţa unor declaraţii pe care le-am făcut, socotind că ele ar putea fi interpretate ca un atac la adresa justiţiei. Pe scurt, era vorba despre exprimarea, în cadrul unei emisiuni televizate şi pornind de la cazul senatorului Sorin Roşca Stănescu, a nedumeririlor mele privind discrepanţa frapantă dintre unele hotărâri de achitare la instanţele de fond şi condamnări cu executare la instanţele superioare. Iată, însă, că, printr-o decizie recentă, CEDO îmi dă, într-un mod categoric, dreptate, socotind inadmisibilă condamnarea în apel, după achitare, fără să existe elemente noi. Mai mult de atât, consideră că, în astfel de situaţii este obligatorie revizuirea. Iată şi ştirea, aşa cum a fost ea prezentată de luju.ro:

 

INALTA CURTE CONDAMNA ABUZIV – CEDO a sanctionat Romania in cauza Mischie, statuand ca este inadmisibila condamnarea in apel, dupa achitare, fara a se administra probe noi care sa rastoarne probatoriul de la fond. Judecatorii CEDO interzic reinterpretarea acelorasi probe si atrag atentia Romaniei ca, prin art. 465 NCPP, are obligatia de a promova revizuiri in situatiile in care se incalca dreptul la un proces echitabil.

 

http://www.luju.ro/international/cedo/inalta-curte-condamna-abuziv-cedo-a-sanctionat-romania-in-cauza-mischie-statuand-ca-este-inadmisibila-condamnarea-in-apel-dupa-achitare-fara-a-se-administra-probe-noi-care-sa-rastoarne-probatoriul-de-la-fond-judecatorii-cedo-interzic-reinterpretarea-acelo

209 Responses to “CEDO atacă independenţa justiţiei din România?!?”

  1. tiberiu spune:

    @VV
    Adevarat,CEDO ataca independenta in-justitiei basiste

    • @ tiberiu

      Nici nu mai stii ce sa zici, totul e cam aiurea in tara.

      • Tiberiu spune:

        Conditia ca sa se rezolve aiureala este ca Ponta sau Tary sa castige.Simplu

        • emi spune:

          Ponta este produs 100% al sistemului, de ce ar vrea să lovească in caracatița care l-a plantat de tinerel așa de sus? Ar scăpa cu viață dacă ar încerca măcar?!
          Tăriceanu este profitor al sistemului care l-a ajutat să-și completeze conturile prin paradisurile fiscale. Ca orice bogătaș, nu se ajunge cu banii și mai vrea. De ce ar lupta cu binefăcătorul său, sistemul?!
          Poți scoate omul din comunism dar nu poți scoate comunismul din om. Mai nou îi zice socialism…

        • Buddha spune:

          Adam
          La multi ani, prietene! :) N-am stiut ca e ziua ta, dar acum ca am aflat, iti urez toate cele bune!

  2. Valeriu Mangu spune:

    Articolul “Buna intrebare!”, pe:

    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Nota. Trimiterea catre Decizia CEDO, pe blog.

    • @ Valeriu Mangu

      Decizia asta CEDO oi sa aiba multe implicatii.

      • Valeriu Mangu spune:

        @ Varujan Vosganian
        N-o sa aiba cine stie ce implicatii dintr-un motiv simplu: mai nimanui in Romania nu ii pasa principiile dupa care trebuie sa judece judecatorii, apoi cum devine chestia cu imunitatea. Toti se dau destepti abia cand intra in chingile penale. Sau nu se dau destepti, ca n-au suport stiintific, si atunci tipa ca e o chestie – nu-i asa?! – “politica”. De pilda, nu stii ca pentru fapte savarsite in exercitiul functiei, unui membru al Guvernului trebuie sa-i ridice imunitatea atat Presedintele Romaniei, cat si cele doua Camere, deci toate cele trei subiecte, nu unul.

  3. alexis spune:

    Am mai scris pe acest blog ca Parlamentul ar trebui sa intervina pentru a clarifica anumite aspecte din functionarea justitiei. Justitia nu trebuie lasata sa devina stat in stat. Separatia puterilor in stat nu inseamna izolarea uneia fata de celelalte ci interactiunea si controlul reciproc. Mai ales condamnarile recente nu reprezinta erori ci sunt greseli voite. Magistratii care au decis condamnari nu pot invoca necunoasterea legii si a jurisprudentei CEDO si ar trebui zburati din magistratura. Dar Parlamentul ar trebui sa emita legi clare in acest sens.

    • @ alexis

      Clasa politica e timorata, nu va face nimic pentru reformarea justitiei.

      • alexis spune:

        Atunci ne meritam si mai ales, va meritati soarta. Din ce am vazut in ultimii ani sunt cel putin 5 oameni politici condamnati pe nedrept. Nu o sa dau nume. Asa cum functioneaza justitia aveti toate sansele sa ingrosati acest numar. Nu va doresc, dar….

        • @ alexis

          Multumesc pentru gandul cel bun.

          • alexis spune:

            Sper ca nu ati interpreta gresit ce am spus. Eu deplang orice condamnare nedreapta. Sa condamni un om nevinovat este, in opinia mea, mai rau decat o crima. Mai ales ca este comisa de oameni care pretind ca fac justitie. Eu sper ca dv. sa nu aveti o astfel de soarta, dar uitati-va cum se agata astia de tot ce pot prinde. Poate ca nu considerati justificat sa actionati pentru propria dv. aparare, dar sunt atatea vieti distruse de excesul ce zel al magistratilor romani.

  4. Mihai sr spune:

    @ Varujan,
    Din simpla mea calitate de locuitor in cetate, nu ma hazardez sa condamn Justitia in ansamblul ei.
    Mi-e gru sa nu constat, insa, multimea de cazuri in care se dau verdicte grave pe motivatii nedovedite, unele penibile (va aminititi de condamnarea pe motiv ca ” este persoana importanta si trebuie sa dam un exemplu” ?).
    Pentru mine, condamnarea lui SRS este un act de injustitie revoltator. A primit o sentinta grava numai pe presupunerea: ca s-a folosit de informatii confidentiale ! Nu s-a specificat nici care a fost informatia, nici de unde a capatat-o, nici cum a folosit-o, nici ce avantaje si-a creat din ea.
    Nu pot decat sa o cataloghez ca o sentinta politica, mascata intr-un proces economic (asa se proceda si pe vremea vechii securitati: erai condamnat pentru ca detineai 3 dolari, nu pentru ideile tale).
    Din pacate, Justitia e plina de judecatori numiti de actualul imperator. Si sunt si amovibili.
    Raul major este la CSM, raul suprem este la Cotroceni.

  5. Filip G spune:

    Recuperarea sentintelor CEDO ar trebui sa se indrepte catre judecatorii ce au gresit,macar cota parte.
    Un muncitor daca greseste i se aplica o corectie financiara.
    Cu ce sunt Judecatorii mai presus de legile Romane?
    Orice judecator care greseste sa plateasca…………

  6. emi spune:

    Cand va plati judecatorul care a condamnat aiurea, cei 3000 euro despagubiri, voi crede ca Justitie exista in Romania.
    Cat timp platesc fraierii, avem o imitatie palida de Justitie.

    • emi spune:

      @VV
      Postarea asta este de zece cu felicitări!
      Nici măcar nu poate fi răstălmăcită, i-ați lăsat în pielea goală, li se vede urâciunea și premeditarea cu ochiul liber…

  7. Mihail spune:

    @ elenik,

    Artunci cand domnul Johannis a fost desemnat sa fie prezidentiabil, am fost primul care a scris aici ca nu-l voi alege.
    In plus, am prezenat si motivele mele.
    Roaga-l pe supraveghetorul meu, Tiberiu, ca sa-ti scoata postarea mea.
    Nu ma intereseaza ce teorii vantura Lenuta si Ponta, ori altii.
    Treaba lor, insa eu precis nu mi-am imprumutat ideile de la ei.
    Nu ca m-ar deranja.

  8. Mihail spune:

    Exista o teorie minuscula, precum ca …domnul Crin Antonescu isi va indemna simpatizantii sa voteze Johannis.
    Treaba dumnealui, insa eu tot nu voi merge la vot.
    Acum…eu fac pariu cu oricine, sa stabileasca miza cine-o vrea, ca domnul Crin Antonescu nu va face asa ceva.
    Pariu ?

    • Filip G spune:

      Si cui ii pasa ca esti un lup singuratic.
      Uite eu pun un borcan de miere la bataie contra un butas de trandafir.Daca nu iese pana in 2 noe,sigur Crin va iesi in turul doi sa-l sustina pe Johannis
      Nu mergi la vot,prin neprezentare ii acorzi lui Ponta o sansa.
      http://www.stiripesurse.ro/senza-ional-victor-ponta-a-fost-spion-viorel-sigur-nu_935983.html

      • anca dragomirescu spune:

        Crin Antonescu s-a exprimat deja ptr noi, fanii lui. A spus la Realitatea ca suntem oameni liberi. Oameni liberi inseamna ca nu suntem sclavi la baronii PNL. Nici eu nu sunt sclav la dl Robu, primarul Timisoarei si membru in cooperativa. E un sentiment fantastic sa fii om liber. Poti gandi cu capul tau. Doresc asta oricui !

        • Filip G spune:

          Sigur e o tara libera inca…………
          Fiecare e liber sa voteze cum considera.
          Eu am fost impotriva legii apiculturii unde e obligatorie asocierea.Desi Constitututia spune ca e optionala Asocierea.
          Azi am vazut pe cei asistati socialo cum cereau afise ROSII nici macar nu cereau afise cu Ponta,sa le puna in geam.Astfel ca primarul cand trece sa vada ca au priceput ce au de facut.Cand viceprimarul a vrut sa le dea afise cu Johannis au refuzat”nu afise alobastre,afise rosii ne trebuie”
          Deci stai linistita si fa teoria chibritului,in ce parte a batului trebuie sa fie fosforul……..!

  9. Mihail spune:

    @ Anca Dragomirescu,

    Ma tem, ca de data aceasta, esti prea sofisticata, prea misterioasa, prea scriitoare.
    Nu prea inteleg.
    Am vazut bicicleta ta la “-1″, curata. Deci, nu m-am inselat, nu a plouat, insa trandafirul englezesc nu mai era.
    Unde-i ?

  10. Buddha spune:

    VV
    Maestre, mai cititi o data comentariul meu! Eu am spus ca “mi se pare grav felul in care a vorbit DE Melescanu” si ca demonizarea asta a serviciilor mi se pare grava. Dvs. mi-ati raspuns ca nu vi se pare ca Mele demonizeaza serviciile, ci ca le apara. Pai si eu ce-am zis?! Tocmai asta am zis. Ma refeream la Base. Base demonizeaza serviciile. N-am zis nimic rau de Melescanu, ba din contra, dupa interventiile lui din ultimele zile, chiar ma gandesc serios sa-l votez. :) Mi se pare echilibrat si doxa pe politica externa.

    • @ Buddha

      Mele are un profil corespunzator functiei de presedinte. Dar nu e singurul demn de acest calificativ.

    • Gargarin spune:

      Nu am avut niciodata incredere in Mele al dumneavoastra. Este foarte alunecos, ca dovada si traseiamul sau politic.
      Exact ceea ce nu are nevoie Romania, un dinozaur comunist.

  11. Marius (Bucuresti) spune:

    Aplicarea deciziei CEDO ar insemna ca Iohannis nu are cum sa mai fie declarat incompatibil de ICCJ inainte de alegeri.

    Ca sa poata rasturna sentinta precedenta (care insemna respingerea solicitarii ANI) ICCJ ar trebui sa aduca elemente noi! Probabil cautarea lor a inceput deja…, dar ceasul ticaie…

  12. Adam Mares spune:

    Poate ca TB s-a certat cu Serviciile si de aceea a inceput acest razboi. Dar stiti ceva? Nu-mi pasa o iota, cata vreme ceeea ce spune acum este adevarat.
    http://www.stiripesurse.ro/basescu-declaratie-naucitoare-parlamentul-controlat-de-servicii_936096.html
    Serviciile controleaza tot si sunt deasupra oricarei legi, iar acest lucru este nefiresc. Suntem un stat politienesc.
    Mi-as dori sa vad mai multe voci rostind acest adevar.

  13. Mihail spune:

    @Filip G.

    Daca si cu parca…..
    Nu asa se tine un ramasag.
    Cat despre borcanasul de miere, trec strada la Casa Cartii, la “asociatie” si-mi cumpar singuir unul.
    Daca vorbesc frumos, il primesc moca, fac vorbire despre domnul profesor Luca. Ei ?
    …Sa-ti spun un mic secret, sunt atat de suparati unii crinisti, incat promoveaza ideea de a-l vota pe Ponta. Asta numai ca neamtul tau, sa o ia in freza.
    Ai auzit de asa minunatie ?

    • Filip G spune:

      Am auzit ,unii sunt gata sa o ia pe Nutzy in brate.
      Am o greata………….!
      Eu si apropiatii mei mergem cu Johannis.Cu Dumnezeu nainte!
      Daca iese Ponta o luam toti in freza,cu asta pot fi de acord,macar am sufletul impacat,am incercat………
      Deci se repeta scenariu de la Europarlamentare,trebuie un scor mic ca unii sa aiba satisfactie?
      Jalnic au ajuns liberalii!

  14. Adam Mares spune:

    Doar “crinistii” care tremura de frica DNA-ului si a Justitiei il vor vota pe Ponta. Nu-i vorba aici de nicio minunatie, doar de frica, in cazul politicienilor, de cecitate, in cazul simplilor crinisti. Antonescu a spus, totusi, ca Ponta e cel mai mare rau posibil.

  15. Mihail spune:

    @ Filip G + Adam,

    Fiecare gandeste cum doreste, dupa posibilitati.
    Prea esti prins de fenomenul local Sf. Paraschova, ce treaba are aici Doamne-Doamne cu alegerea lui Johannis ?
    Atunci cand o veni pe optes’pe la noi pe maidan, s-l vez cum trage o fuga la Mitropolie si da ca naframa pi racla.

    Deja domnul Vosganian a fost ieri la Sfanta si s-a rugat pios ca Antonescu sa indemne “populatia” ca sa-l stampileze pe neamt.

    Uite, judecand dupa un alt megies care dupa ce s-a rugat sarguincios la Sfanta, iar pe drumul de intoarcere a dat cu nasu-n intr-un copac…dupa care a plecat degraba la Domnul, eu zic ca anul acesta Sfanta este cu mintea altundeva.
    Amin !

    PS: asta, asa, ca sa va binedispun seara: Johannis pica !

    • Filip G spune:

      Sigur ca pica,nu o sa mai fie presedinte PNL,o sa fie presedinte Ro.
      Crinistii pot incerca sa-l puna pe Crin presedinte PNL,daca mai vrea!
      Eu nu intru in jocul asta infantil,nu cred sa fi cazut asa jos Crin,il astept pe campul de lupta electorala.

      • anca dragomirescu spune:

        Unde ar putea sta pe scena electorala Crin Antonescu ? In locul lasat gol de Sorin Rosca Stanescu?

        • Filip G spune:

          E suficient un raspuns ferm pe facebook.
          Ca fost presedinte PNL trebuie sa se pozitioneze.
          Sustine pe Johannis si astfel se plaseaza in interiorul PNL.
          Nu sustine pe Johannis si se plaseaza inafara PNL.
          Nu eu am decis cine e candidatul PNL la presedentie din partea PNL.
          Majoritatea PNL a decis acest lucru.
          Deci daca Crin isi respecta colegii din PNL,respecta si decizia majoritatii.
          Parerea mea!

          • liberalul spune:

            Nu ati inteles absolut nimic. Degeaba vorbiti aici, Atat Antonescu cat si Johannis sunt istorie deja, dupa 17.11, lupta se va da intre Blaga si Cooperativa, Tase si Petrache, si eventual gruparea Orban. Gruparea Crin- e out, sau trebuie sa se alieze cu una din cele 3 gasti.

          • @ liberalul

            Ceva adevar e in ce spui. Totusi, PNL-ului ii trebuie si niste purtatori de blazon. Altminteri PNL va fi un PDL reloaded.

  16. Filip G spune:

    @liberalul,
    fugi tare cu Tariceanu,sigur are nevoie Ponta de voi!

    • Mihail spune:

      Filip G.

      Aici nu este ca-n stup, in familia de albine.
      Care albina nu este din acel stup, sar celelalte pe ea si o omoara…presupunand ca automat ar fi hoata.

      Asadar, suntem intr-o tara care macar mimeaza democratia, nu se taie padurile noaptea sau nici nu voteaza miortii. Nici macar profesorii isi trag 6 casute din meditatii, daor casele alae nu sunt table. Stii tu: sase-sase, poarta-n casa !
      Ai vrea tu ca domnul Crin sa uite de asasinarea sa si sa recomande celor care-l pretuiesc, il apreciaza, ca sa voteze primarele.
      Insa, dumnealui niciodata nu va cere asa ceva, pentru simplu motiv ca nici el nu crede in fiabilitatea neamtului.
      Si chiar, daca ar spune-o, te asigur ca eu tot nu-l votez pe Johannis.

      Acum, daca i inteles cum sta trebusoara asta, mergi la centrifuga si invarte bine de manivela. Poliflora vreau…sau de ce nu, de mana. Miam-miam.
      Dca te doare manutza, poate fi si miere in sectiuni, ma sacrific.

      Hai sa-ti ofer si un bonus.
      Astazi o venerabila doamna (La multi ani !) merge la medicul de familie. Ea liberala. Medicul, la ultima ei vizita, era tot liberal.
      Distinsa doamna il intreba pe omul in halat alb cu cine voteaza. Acesta ii raspunde candid : ” cu Ponta, ca nu-l pot suferi pe Johannis”.
      …Eu te asigur ca povestea mea este foarte reala si ca nu sunt singurii care gandesc astfel.
      Pur si simplu, oamenii nu-l suporta pe Johannis si atunci voteaza pe pesedst, numai si numai ca la sa se oftice.
      Atentie: povestea este din fieful declarat al lui Johannis.

      • emi spune:

        Dacă spuneai că votezi Tăriceanu, poate te credeam penelist pe tine și exemplele tale, dacă însă votezi Ponta, ești penelist așa cum sunt eu papesă…

        • @ Emi

          Tiberiu e antibasist. Ar vota si pe Petru Groza ca sa fie impotriva.

          • emi spune:

            Ce diferenta este intre Nastase care NU a marit nici pensii si nici salarii, desi trebuia sa o faca, pentru ca era prevazut in Lege ca pensiile si salariile sa creasca o data cu Bugetul, si Traian Basescu care a taiat pensii si salarii pentru ca nu a putut respecta planul de dezvoltare economica?!?!
            T(B) l-ar vota pe Petru Groza din credinta, si nu din antibasism…

          • Shadow spune:

            @Dle Vosganian

            Exista posibilitatea ca si eu sa votez cu ponta. In cazul in care in turul doi ajunge in finala cu udrea sau macovei.

            In cazul in care ponta ajunge in finala cu Johannis imi voi anula votul pt simplul motiv ca nu votez “emanatiile” basiste din spatele lui Johannis sau “schimbatorii de pipirig” (petrache and comp). Asa cum nu as vota Crin dupa figura facuta dupa europarlamentare.

            Altfel in primul tur voi vota cu tariceanu.

            De melescanu mi-a placut mereu dar NU, nu pot vota un “proaspat” ex sef de servicii la presedentie. Sunt doua functii care pt mine nu se pot “cumula” nici secvential macar. Nu-mi dati exemplul lui bush ca nu a fost de bun augur si totusi SUA are ceva mai multa experienta democratica decat Romania.

  17. liberalul spune:

    Iar tu fugi cu neamtul, si in final cu Basescu si Udrea, ca tot nu scapati de ei

    • Filip G spune:

      Eu intodeauna mi-am asumat riscurile.
      Nu poti fi „salvator miner”daca nu iti asumi riscurile.
      Intodeauna exista oameni care au nevoie de tine,daca ii ignori inseamna ca nu iti asumi responsabilitati.
      Daca fiecare asteapta ca celalalt sa faca ceva,sigur nu se schimba nimic.
      Sigur sunt multi care nu doresc sa se schimbe ceva,lor le este bine.

    • emi spune:

      Pe Băsescu și Udrea îi aranjează sistemul, pentru că au gura prea mare. Sunt out, de aceea sunt așa de agitați…

  18. Mihail spune:

    O postare interesanta de pe Facebook.
    Hi-hi-hi !

    ” De cateva zile, orasul este impanzit de panourile candidatului PDL, care ne ameninta cu : “Romania lucrului bine facut”. Am stat sa meditez care ar putea fi aceste realizari ce compun “Romania lucrului bine facut”. Ei bine, nu a fost greu sa imi aduc aminte de guvernarea PDL, in care mie si colegilor mei cadre didactice li s-a taiat 25% din salarii (in realitate mai mult). Si nu doar noua. Au mai pus bani deoparte pentru guvernarea PDL si cei ce salveaza vieti, si cei ce se arunca in foc, dar si artistii care ne incanta pe scena Operei, cand ar putea bine merci sa ii bucure pe vienezi. Ce s-a intamplat cu banii acestia “salvati de la grasi”? Simplu : Romania lucrului bine facut : terenuri de fotbal in panta, piscine fara apa, partii de ski pe unde nu ninge, parcuri prin sate fara canalizare… etc. Sincer, eu una m-as lipsi de proiectul asta ! ”

    autor : Anca Dragomirescu

    • emi spune:

      Iohannis v-a tăiat salariile? Ăsta e jigodism!!!

      • Shadow spune:

        @emi
        boc, blaga si compania din spatele lui Johannis au taiat salariile la cererea “marelui manitou” de la 3 coceni.
        Asta e realitatea si daca deranjeaza poate ca ar fi timpul sa faceti ceva sa schimbati. Simpla ascundere a “gunoiului sub pres” e doar jogodism.

        • emi spune:

          Dacă trei pomi se umplu de omizi, te apuci să tai livada?
          Nu vei avea livadă niciodată, omizi vin mereu…

          • Shadow spune:

            @emi
            tocmai exemplul tau e bun. Cand se instaleaza omizile tratezi pomii prin stropiri repetate 2-3 ori pe an.
            ceva stropiri eu nu am vazut la pnl. blaga, boc and comp, petrache and comp sunt bine mersi si la stropirile de “primavara” a cazut doar crin.

            de unde si ideea ca “pomul laudat” produce doar omizi, fructe si frunze nu mai e loc.

          • emi spune:

            Le vine vremea…

          • emi spune:

            Atunci de ce va e frica?!
            Pentru ca voi sunteti omizile…

          • Shadow spune:

            @emi
            voi cine? Profesorul din link?
            Nu fata tatei, omizile sunt “papusarii” lui johannis(blaga, petrache and comp) si nu sunt singurii.
            Ei da “ghinion”…

          • emi spune:

            Zi mai bine că ești fanul ăluia care aruncă oamenii corecți pe fereastră. Îți doresc să se debaraseze și de tine la fel, că tot te dai corect.

          • Shadow spune:

            @emi

            eu nu sunt nici macar in Romania iar de “fun” nu ma mai prinde vre-un politician. De mine nu are cine sa se debaraseze ca nu depind si nu am depins niciodata de politicieni sau alte “sulfe” locale. Nici macar din punct de vedere al carierei nu depind de careva.

            Ce-ti doresti tu tine mai degraba de nivelul de “gradinita”. Stiu “corectitudine” deranjeaza mai ales in cadrul “cercului de sustinere al pomului laudat”.

            PS. si cine este ala care “arunca oamenii corecti” ca nu m-am prins. Poate dezvolti nitel in “stilul tau” caracteristic cu “omizi, viermi” alea, alea, “ghinioanele” educatie precare.

          • emi spune:

            Cristian Panait. Procuror.
            Caută și singur, e plin internetul. Cât despre educația mea, ea continuă de când m-am născut și până voi muri. Nu te baza pe asta, Viorel…

          • Shadow spune:

            @emi
            deci procurorul Panait era un “vierme” corect de care s-a debarasat ponta?
            Spui ca educatia ta continua de cand te-ai nascut? Ei tot e bine! Ca ai ajuns la nivelul de gradinita de exprimare. mai ai de “lucru”. Sa nu te opresti BAFTA.
            Si zi viorel care? ca nu ma cheama viorel.
            Mai incearca …

  19. Mihail spune:

    @ Anca Dragomirescu,

    Acum, sper ca nu voi mai risca ca sa mananc sarmale reci.
    Bun.
    Am adus o vaza, am lasat-o pe tereasa…se vede frumos orasul. Cum naiba sa bagi trandafirul in seif ?
    Fata, nu asa se comporta o doamna educata.
    Mi-am aruncat o privire peste bleumarina, nu au sters-o prea bine baietii, mareste ciubucul.

    PS: nu ai cumparat astazi paine ? Ti omor.

  20. Gargarin spune:

    Tare mi-e ca Alteta Sa Printul Paul va coleg de celula cu Mondialu’…
    Si printesa Lia?

    • Filip G spune:

      Printesa Lia cu Isaura.Nu?

    • @ Gargarin

      Stai sa vedem ce e cu retrocedarile astea.

      • Filip G spune:

        Ce sa mai stam sa vedem maestre,nu sunt 10-20 ha!
        Adica unii au furat in draci ,iar acum sa stam si sa analizam?
        Un muritor de rand fara implicare in politica si ramificatii in justitie nu ar fi reusit asemenea performanta in 9 vieti.
        Deci va rog…………………..

        • @ Filip G

          Filip, nu te grabi. Se poate ca unii sa fi furat in draci, dar felul in care se imbulzesc toate cercetarile si sentintele in prag de campanie electorala nu iti da de gandit?

          • Filip G spune:

            Eu stiu cetateni amendati pentru simplu fapt ca au taiat lemne din padurea proprietate personala.
            Altii au defrisat versanti intregi.
            Cum dracu l-o gasit pe amaratul care a taiat un copac si nu ii gaseste pe cei care taie in draci?
            Chiar nu mai conteaza cand se fac cercetari,nu exista prea devreme.Exista prea tarziu,iar dupa alegeri e prea tarziu.
            Cei cercetati nu-s sfintisori.Sigur isi permit o aparare serioasa daca nu au nimic de ascuns

      • Gargarin spune:

        Ati dat o lege a retrocedarilor care permite toate aceste revendicari abuzive si care a incurajat mafia.
        Legea 247 ar fi trebuit insotita de o serie de alte masuri legislative care sa nu permita abuzurile la care asistam.
        Dumneavoastra personal nu aveti nici o vina, dar unii dintre colegii liberali au fost direct interesati.

        • @ Gargarin

          Nu cred ca chestia cu padurile e pe legea 247.

        • @ sorin g

          E riscant sa-l intrebi pe Johannis de taxele din meditatii cand niciun profesor nu plateste astfel de taxe (ma rog, or fi vreo doi-trei). Ar fi fost culmea ca el sa fi fost singurul care le plateste, in ideea ca peste douazeci de ani o sa candideze la presedintia Romaniei. Sa nu fim ipocriti.

          • epolitikon spune:

            @VV
            Vedeti ca tocmai ati jignit fara sa vreti multi profi corecti ca sunt inregistrati la fisc si care nu si-au tras 6 case. Poate nu-si peemit nici 6 corturi.

          • emi spune:

            Poate că mai depinde și de inteligența profesorilor. Unii cheltuie cu vacanțele și mașinile, alții investesc în case.
            Și evident mai există și cei care sunt în stare doar să invidieze, pentru că talentele dumnealor pedagogice sunt egale cu zero.

  21. emi spune:

    A se citi până jos. Nu mă pot hotărî care articol e mai tare…
    http://romanicablues.wordpress.com/category/abureala-manipulare/

  22. Gargarin spune:

    Filip G

    Te rog, Izaura este o Doamna….

    Cica Ilie Sarbu l-a pus pe directorul de la Romsilva sa nu trimita juristul la proces, pentru a pierde astfel litigiul.
    Cata puscarie ar trebui sa primeasca pentru 90.000 de hectare?

    • Filip G spune:

      Toti sunt domni si doamne (albi) cu bani negrii.
      Aceiasi smecherie ce se practica si in parlament,acceptarea tacita.
      Daca un gainar ia ani buni,cred ca puscarie pe viata ar fii un criteriu echitabil iar confiscarea averilor arb fi necesara.
      E o vorba in popor;Pe sula o venit ,pe sula se duc…….

      • @ Filip G

        Ce intelegi prin aprobare tacita? O procedura sau o atitudine? Sau amandoua?

        • Filip G spune:

          O complicitate,pe persoana fizica o neasumare de responsabilitate.
          -Eu nu am votat nici PRO nici Contra,deci nu pot fii acuzat.
          Asumarea tacita nu ar trebuii sa fie ca procedura in parlament……..

  23. emi spune:

    Azi avem un sărbătorit, un motănel în blană de tigru.
    La mulți ani sănătoși, cireș înflorit, să-ți găsești anima și să înveți să-ți cunosti rădăcinile, din cer și din pământ!

  24. sorin gyorgyfalvi spune:

    @ VV

    ma mir ca nu-l intreba nimeni pe Iohan cite taxe a platit el pentru meditatiile alea de si-a cumparat 6-7 case?

    eu sunt convins ca n-a platit un leu taxe, ceea ce-l incadreaza direct la evaziune fiscala recunoscuta in direct la tv la ore de maxima audienta!

    • @ sorin g

      E riscant sa-l intrebi pe Johannis de taxele din meditatii cand niciun profesor nu plateste astfel de taxe (ma rog, or fi vreo doi-trei). Ar fi fost culmea ca el sa fi fost singurul care le plateste, in ideea ca peste douazeci de ani o sa candideze la presedintia Romaniei. Sa nu fim ipocriti.

    • emi spune:

      Meditatiile sunt greu de fiscalizat pentru ca nu sunt o activitate predictibila, si uneori nici calculabila.
      Eu de exemplu am pregatit copii de placere, multi ani dupa ce nu mai activam in invatamant. Unii se simteau datori sa ma recompenseze, si veneau cu daruri ciudate. De exemplu o fetita a venit cu zece puisori…

  25. Mihail spune:

    @Adam Mares,

    Integ ca faci neste anisori. Okay, asta presupune ca ai un aport de ceva inteligenta, decenta…discretie.
    Despre o exprimare eleganta fata de Eve, numai imi fac sperante, tu esti un “animal politic”.
    Buuun, nu-i treaba ta cum traiesc unii, stii tu chestia aia cu cainele care plecat la drum, din cauza ca nu i-a estimat corect distanta, lungimea, ma rog…ceva mai apoi …a murit !
    La tarasenia cu catzelul urmeaza, firesc si partea a doua. Fix aia, se refera la tine.

    Mai avem si alte lucruri de descoperit, calatoria continua. Ciao !

    PS: Puiul lui mama, nu vreau sa-ti stric “ziua”, suma tocmai rotunjita, insa tin sa te asigur ca esti fie un slab meteorolog, fie un geograf submediocru.
    Cel putin, daca ne gandim la Siberiile alea ale tale.
    Am cercetat acolo si nici vorba de o clima nashpa. A trebuit sa arunc toate hainele groase de pe mine, sa caut smacurile de protectie solara, apa minerala rece, aerul conditionat dat la maxim.
    Sory, dar nici la ele nu te pricepi.
    Intr-o singura privinta ai avut dreptate, lemnele tot aprinse in semineu. Psssst, asta e un mic secret.
    Cati ani zici ca ai facut ??? :)

  26. Mihail spune:

    @ emi,

    Presupun ca ai oarece tulburari hormonale, sau esti in perioada premenstruala.
    Nu-i nimic, poate fi firesc. Hai ca-ti traduc eu.

    ….Anca Dragomirescu face vorbire despre problemele profesorilor atunci cand PDL a taiat 25 % din salariile bugetarilor.
    PDL aflat acum in PNL, al caror portdrapel este febletea ta, her Johannis.
    De aici, pleaca, cumva si nemultumirea celor care ar trebui sa acorde votul primarului din Sibiu.
    Anca fiind profesor-doctor (iart-o si tu, n-o duce mintea ca sa faca altceva) are si din acest motiv, un molar doi, impotriva preafrumosului si sexi primar.
    Te asigur, ca cel putin in acest moment, n-o bate gandul la el.
    Apoi…stii si tu ca acesta nu sta prea grozav cu cocoselul.

    Imi exprim speranta ca vei trece curand peste perioada care-ti intuneca intelegerea.
    Saru’mana.

    • emi spune:

      Un om politic nu poate fi facut raspunzator de greselile unora care il sustin, si nici nu face politica cu cocoselul, asadar logica ta e jalnica, ca sa nu spun infantila.

    • emi spune:

      După cum stai toata ziua cu cocoșelul în mână sau în gură, aș zice ca ești clientul spitalului din Copou. Ăla pentru ”maneliști”. Că labagii nu-i frumos să spui…

    • Mihai sr. spune:

      @ Mihail
      Te onorează ironia. Ai dreptate, “Preafrumosulprimar” este odios. In plus, are si șase case, ca dovada de imoralitate.
      Sa va fie clar: așa cum este, este candidatul PNL, nici al PD si nici al PDL.
      Bravo, te onoreaza ironia, si pe tine si pe Anca.

      PS. Tot ironic: Se spune pe surse ca președintele Porochenko are si el șase case. Se vede ce nedemn si imoral este pentru ucraineni.

  27. Lordul John spune:

    @

    O analiza excelenta a tanarului cercetator Alexandru Mamina:

    “Un element caracteristic al politicii româneşti este absenţa proiectului de societate. Partidele colportează generalităţi precum „democraţia” şi „economia de piaţă”, care nu constituie decât cadrele formale în interiorul cărora se desfăşoară activitatea socială, însă nu formulează o perspectivă de durată asupra dezvoltării substanţiale, în sensul unui anumit model de performanţă. Prin urmare, în absenţa referenţialului care să orienteze guvernarea pe termen mediu şi lung, aceasta se reduce la gestionarea de azi pe mâine a nevoilor punctuale, fără a mai sesiza eventuala lor încărcătură sistemică. Întrucât e lipsită de viziunea raţională prospectivă, politica se goleşte de substanţa ei creatoare de drept, se transformă în administraţia contabilă a evoluţiilor pe care le înregistrează dar nu le mai îndrumă.”

    – See more at: http://www.argumentesifapte.ro/2014/10/13/disolutia-valorilor-si-pierderea-identitatii/#sthash.V3ljljx2.ygcDd6zU.dpuf

  28. Lordul John spune:

    @Mihail

    Maestre, vezi ca Festivalul Peștelui s-a mutat la Palas (piațeta patinoar) ca aia de la Primărie nu le-au mai dat voie sa-si amplaseze festivalul la Palat (mde, nu s-a dat ce trebuia dat).

  29. Lordul John spune:

    @cris

    Cu ce se mai ocupa Nassim Taleb?

    “Let us go through some deep & rigorous logical thinking which would lead us to a clear policy in dealing with terrorism/fundamentalism.

    TWO QUESTIONS, one easy one hard (the second –more uncomfortable– one should come next post).
    So step 1 (the easy one).
    QUESTION ” Would you agree to deny the freedom of speech to every political party that has in its charter the banning the freedom of speech?”
    One step further, “Should a society that has elected to be tolerant be intolerant about intolerance?

    This is in fact the incoherence that Goedel (the grandmaster of logical rigor) detected in the constitution while taking the naturalization exam.
    I wrote about idiots asking me if one should be “skeptical about skepticism”, using a similar answer put to Popper about ” if one could falsify falsification”.

    • cris spune:

      nu e incoerentza, se numeste paradoxul tolerantzei.

      Nu, nu iei libertatea de opinie unui partid care militeaza impotriva limitarii libertatii de opinie atita timp cit e o opinie, dar o faci in momentul in care acesta o face incalcind libertatile altuia – de pilda punind pe altul in inchisoare sau detonind o bomba si omorindu-l, sau devenind sectar si afectind libertatile membrilor acelui partid prin metode ca santajul, coercitia, tortura, brainwashing. Pentru ca deja atunci respectivii se afla in afara respectarii libertatilor constitutionale ale celorlalti. Tolerantza nelimitata, conform lui Popper, duce la distrugerea tolerantzei, acesta e paradoxul tolerantzei in vederile lui. Aaaaa, nui raspunzi cu intolerantza ci legal, asta-i altceva.

      “Unlimited tolerance must lead to the disappearance of tolerance. If we extend unlimited tolerance even to those who are intolerant, if we are not prepared to defend a tolerant society against the onslaught of the intolerant, then the tolerant will be destroyed, and tolerance with them. [...] We should therefore claim, in the name of tolerance, the right not to tolerate the intolerant.”

      Si da sunt de acord cu asta in aceeasi masura in care sunt de acord ca ai voie sa pui mina pe arma si daca iti intra un criminal in casa sa nu te lasi omorit: da o societate toleranta trebuie sa fie intoleranta cu intolerantza agresiva si sa o elimine, altfel dispare. Si nici nu am sa fiu vreodata toleranta cu un criminal care ucide pe cineva in fatza mea – aceasta se numeste indiferentza, nu tolerantza si m-ar pune in exact aceeasi pozitie cu acel criminal.

      • cris spune:

        scuze : unui partid care militeaza pentru limitarea libertatii de opinie – m-am grabit, oricum cred ca ai inteles ce spun si imi cer scuze de graba, nu doresc sa stau pe blog mai mult decit pentru un raspuns scurt, m-am saturat sa-mi tina altii cont de ce timp am, cit, ce si cum scriu, ce nivel de cultura am, etc, isi sunt siesi suficienti, iar expresia mea de tolerantza in acest caz e sa le respect dorintza si sa-mi respect mie tinuta. Te rog deci nu mi te mai adresa, strici linistea altora si pe a mea. Cu tot dragul ne-om revedea in alte conditii.

  30. Mihail spune:

    @ Anca Dragomirescu,
    (de pe smart)

    Ma sinucizi, nu gasesc telecomanda de la poarta, mi-ai spus ca o lasi pe masuta de sticla, alaturi de vaza cu trandafirul englezesc.
    Uite ca nu-i.
    Se pare ca telefonul tau, iar zace, uitat, in poseta. Uff. :(

  31. Adam Mares spune:

    @mihail
    Multumesc de urare! Sa fii fericit!

  32. sorin gyorgyfalvi spune:

    @ VV

    ziceti ca e riscant sa-l intrebi pe Iohanis de taxe pentru meditatii…

    Pai ce facem aici? Ne prefacem ca ne jucam de-a legislatia?

    Vreti sa spuneti ca nici psd-istii nu vor avea curaj sa-l intrebe de taxe, ca sa nu piarda voturile profesorilor… Stiu asta. Numai ca pe mine ma doare in cot si de psd-isti, pe mine ma intereseaza doar dreptatea. Asa ar trebui sa inceapa dreptatea pina la capat, prin toleranta zero la nedreptatile de orice fel.

    Dupa cum puneti dumneavoastra problema, inseamna ca eu am fost cretin atunci cind am platit taxe pentru venituri care a trebuit sa le declar eu. Asa gindesc multi conationali de-ai nostri din pacate. Dar in acelasi timp sunt pline puscariile de oameni care au furat ca sa aiba ce da de mincare la copii…

    Atunci cind justitifati cirligaria lui Iohanis prin faptul ca sunt toti profesorii in aceeasi situatie defapt dati dreptul lui basescu sa faca ceea ce face, deoarece asta inseamna ca orice ar face basescu nu se va ridica nimeni sa-l acuze de ceva: basescu va va spune “sa ridice piatra acel care n-a pacatuit cu nimic!”

    Si chiar mai grav, ne propuneti un presedinte care ar trebui sa taca (ceea ce stie el cel mai bine). Cum va imaginati un presedinte Iohanis care ar trebui sa taca cu privire la evaziunea fiscala?

    • emi spune:

      Sa intelegem ca tu ii admiri pe “corectii” procurori Macovei si Ponta?!
      Din pacate nici ei nu sunt imaculati, absenteismul de la vot insa il scoate castigator pe procurorul Ponta care si-a aruncat colegul pe fereastra… pentru ca incerca sa fie corect.

    • emi spune:

      Dupa cat de des repeti basescu, probabil o votezi pe “ingenua” Macovei.
      Daca doamna Macovei este un om atat de frumos, de ce fug toti colegii din Parlamentul European de dumneaei, asa cum fug oamenii de vipere?!

    • Emil Mihai spune:

      Revino la realitate. Care dreptate? pe unde ai trait?
      Imediat dupa revolutie , aveam niste prieteni ingineri care lucrau la abator si au hotarit sa nu mai ia carne! Dupa trei luni au revenit asupra hotaririi , pentru ca toti in jurul lor furau: muncitorii cu sacosa , directorii cu camionul ,iar Angelo Miculescu (socrul lui Adelu Nastase ) fura cu garnitura (prin Ilie Alexandru) ! In final abatorul a ajuns in faliment si s-a inchis!
      Pai in perioada 1990-1995 nici nu se plateau impozite pe meditatii!
      2. A platii impozite este o mare prostie , atita timp cit politicienii la virf si-au batut joc de banii nostri!
      Exemple: EADS , Microsoft , retrocedari !
      Exemplul2: Tastati va rog ” Gheorghe Ceteras , vacarul Satului” si vedeti cum se fac 20 de milioane de euro din nimic

      • sorin gyorgyfalvi spune:

        te referi la abatorul de la glina?

      • sorin gyorgyfalvi spune:

        asa e cum zici, dar n-am ce face, sunt idealist, am crezut in niste valori pina la faza in care mi-am dat seama ca sunt mult mai multi cei care se folosesc de naivitatea celor ca mine.

        N-am incetat sa cred in valori, dar am incetat sa mai sper ca romania ar avea vreo sansa.

        In anii 90 circulau bancuri de genu: unu il intreba pe D-zeu cind se vor apuca romanii sa munceasca, iar el raspundea: nu in mandatul meu…

        Dupa 2000 s-a schimbat paradigma, acuma toti ar vrea sa munceasca sau sa produca ceva… dar nu mai au unde!

        La fel si cu: cine fura azi un ou… e bou!

      • epolitikon spune:

        Rezolvarea consta in schimbarea clasei politice. Altii. Si recuperarea banilor furati prin confiscarea averilor.

    • sorin gyorgyfalvi spune:

      tu intelege ce vrei tu…

      e peste puterile mele de explicatie sa reusesc sa-ti imprim vreo idee logica, si in caz ca n-ai observat iti spun direct: eu in general sar peste rindurile scrise de tine. Era in interesul timpului tau sa faci la fel.

  33. mihail spune:

    @ Motanel,

    Esti dragut, insa astăzi podul de piatra s-a dărâmat. A venit apa si….
    Vedem….poate alta data.

    La multi ani ! :)

  34. Gargarin spune:

    In 2004 Nastase a avut decenta de a nu se folosi de functia de prim ministru in candidatura la prezidentiale.
    Guvernul PSD a intocmit proiectul de buget.
    In 2008 guvernul liberal a prezentat bugetul pentru 2009.
    In 2012 guvernul Boc a prezentat proiectul de buget pentru 2013.

    De ce nu il somati pe Ponta sa prezinte proiectul de buget?
    Este obligatia lui LEGALA.

    • Emil Mihai spune:

      boc a picat in februarie 2012

    • Tiberiu spune:

      @gagarin
      se vede ca esti “astronaut”…sovietic ,adica habar n-ai ce vorbesti si dezinformezi .
      Legea bugetului pe 2010 a fost adoptata de “maretul”guvern Boc in 27 Ian 2010 si nu pana la 1 dec 2009 cum ar fi trebuit.
      Ce surpriza ! :-)

      http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/legislatie/L_11_2010.pdf

      • Gargarin spune:

        @Triberiu

        Da, dar Boc este un prost, de la domnul Ponta am pretentii.
        Sigur ca Boc n-avea cum sa treaca bugetul in 2009, era guvern minoritar.
        Ponta nu face proiectul de buget pentru ca nu are cum sa inchida bugetul, ar trebui sa arate ca este in curu gol. Ar trebui sa faca bugetul pe actualele cifre economice care arata cadere economica. De unde va taia ca sa acopere pomenile electorale, daca este recesiune?
        Ar trebui sa introduca veniturile din redeventele pentru petrol, care de la 1 ianuarie ar trebui sa fie modificate, au fost deja negociate dar nu vrea sa se afle care este valoarea acestora. Cand se va afla nivelul redeventelor va iesi un scandal urias, dar el vrea ca atunci sa fie deja presedinte.

        • epolitikon spune:

          Crezi tu ca redeventele se stabilesc asa pe NV, fara cunostinta parlamentului?

          • Gargarin spune:

            Si cind le stabileste Parlamentul, desteptule, daca intra in vigoare din 1 ianuarie 2015?
            Faci parte din cei atat de prosti incat acceptati sa fiti talhariti si batjocoriti doar ca sa va vedeti idolul presedinte.
            Si ce idol! Un mincinos, bocciu si megaloman, ahtiat dupa putere si dispus la orice pentru a parveni.

  35. Filip G spune:

    http://www.stiripesurse.ro/pnl-incepe-cura-enia-au-fost-exclu-i-primii-tradatori_936193.html
    De azi toti primarii si consilierii ce au trecut la PRL aoi se declara independenti isi pierd functiile conform ordonantei.Primarii si consilierii au dreptul la o singura optiune.
    Am scris despre acest lucru ……….

  36. Mihail spune:

    @Mihai Sr.

    …stiu eu daca sunt tot atat de ironic ca Anca ?
    Ar trebui sa aflu daca ironia am luat-o eu de la ea, odata cu celelalte, sau ea de la mine.
    Este tare dificil, in atare conditii, ca sa se stabileasca ce a luat fiecare, care si cum. Este asa un mix, incat nici eu, nici Anca, nu mai intelegem nimic.
    Este…un fel de razboi, intre capul greoi si sufletul nostru cu ale sale nevoi !
    Na, ca mi-a iesit in versuri. Uff.

  37. Mihail spune:

    Special pentru cele care au orgasm doar privind tenul plin de bubi al prezedentiabilului din Sibiu.
    Asta e, GHINION. O sa piarda alegerile.
    Votati arogantul Johannis !

    ” GHINION. Acesta este mesajul transmis de candidatul Klaus Werner Johannis pentru noi, cadrele didactice ale Romaniei. Da. Are dreptate. A fost extrem de sincer. Avem ghinion pentru ca nu am stiut sa dam meditatii in mod eficient; avem de asemeni ghinion pentru ca am suportat taierile salariale ale guvernului PDL, continuind sa ne facem datoria cu profesionalism. Acum insa, asistam tacuti la culmea ghinionului: nu avem cu cine vota in noiembrie. Singurul candidat care, prin talentul sau orator, neegalat de nimeni in acesti ultimi 25 de ani, ar fi fost capabil sa il infranga pe Ponta, a fost eliminat din cursa, cu un cutit aruncat miseleste in spate. Spuneti-mi va rog, cutitul era de marca germana? … ca sta si acum infipt. ”

    autor: Anca Dragomirescu/ by Facebook

    • emi spune:

      Votați-l pe ăla care nu are abecedare în prima zi de școală, și își aruncă colegii pe fereastră

    • emi spune:

      Mi-ar fi plăcut să nu fac comparația asta dar dacă insistați…
      Klaus Iohannis este mai valoros ca și om, și ca și candidat, decât Crin Antonescu, din cel puțin patru motive; este mai harnic (gospodar), are mai multă imaginație (găsește soluții practice la diverse probleme), vorbește o limbă străină la perfecție și este mult mai agreat intern și extern.

    • Mihai sr. spune:

      @
      Mihail
      Nu vreau sa ma refer la orgasmele Ancai. Sigur nu le are la vederea fetei lui Johannis.
      Dar pe tine vreau sa te întreb: asta trebuie sa cerem de la un președinte ? Charisma ? Ten frumos ? Îndemânarea de a minți fara clipire ?
      Eu am fost cu sufletul alaturi de Crin. Dar Crin m-a părăsit. Si a făcut asta înainte de al propune pe Johannis. Am sperat sa-si depășească nelinistele (ca sa nu spun angoasele) si sa vina din nou lângă PNL. Dar sta ascuns, nu stiu ce face si ce spera. Daca nu este lângă PNL, nu este de loc. Cu asemenea purtare, se aseamănă cu Tariceanu.
      Repet pentru toți cei care citesc: Johannis este candidatul PNL si nu al PD sau PDL. Si daca este candidatul PNL, este si candidatul meu (cu, sau fara bubi pe fata), cu onestitatea ce o transmite.
      Sunt liberal si in simțire si in speranță. Dar voi ?

  38. emi spune:

    ”Toată dezvoltarea Sibiului a venit din modul în care a funcționat strategia mea pentru oraș, care a generat un buget foarte bun. Și vreau să ofer aici un singur amănunt: din 2000 până în 2008, bugetul local al orașului a crescut de 17 ori! Sibiul a acumulat, în deceniul de după anul 2000, din boomul de firme deschise, din noi imobile ridicate, foarte multe hoteluri și pensiuni. Evident, cele mai multe au fost deschise în așteptarea Capitalei Culturale, moment care a generat valuri impresionante de turiști. Totodată, numărul de vizitatori a rămas unul deosebit de mare după 2007, detaliu care ne-a permis să evaluăm impactul proiectului Capitală Culturală. De exemplu, în 2011 (un an nu tocmai roz pentru România), încasările din taxa hotelieră au demonstrat că s-au înregistrat mai multe nopți de cazare decât în 2007! Acum mulți ani, am propus inițial șapte trasee turistice care să pună în valoarea personalitatea complexă a Sibiului, adică istoria și identitatea sa. În timp, lucrurile au evoluat continuu, iar astăzi practic evenimentele culturale se leagă intrinsec de numele orașului nostru. Sibiul este acum o emblemă pentru modul în care se poate face turism cultural care generează prosperitate.”
    http://www.iohannispresedinte.ro/ro/blog/ziua-13-sibiu-orasul-renascut

  39. Valeriu Mangu spune:

    Articolul “O întrebare pentru dl. Varujan Vosganian”, pe:

    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    • emi spune:

      Dumneata mai ții minte ce făceai în urmă cu douăzeci de ani? Mai ales că inflația galopantă răsturna de la o lună la alta toate prețurile?…

    • emi spune:

      Nu pot spune ce salariu aveam în 1995 decât dacă mă uit în cartea de muncă. Dumneata poți? Și dacă nu mai știu ce salariu aveam, cum mi-aș putea aminti cât voiam pentru meditații? Hai să ne dăm șmecheri!…

      • Valeriu Mangu spune:

        In 1994 lucram, intre altele, la realizarea unui catalog intitulat “Mass-media din Romania” – v. http://www.worldcat.org/title/mass-media-din-romania/oclc/39151168/editions?referer=di&editionsView=true -, apoi la alte cataloage cu caracter informativ similare. O serie de exemplare le-am vandut, cu pasul, inclusiv Uniunii Armenilor din Romania, pe vremea cand dl. Varujan Vosganian era presedinte. Pentru cineva care facea zi de zi, vorba Presedintelui Romaniei, cu elevii din tot judetul meditatii este nefiresc sa nu tina minte cat lua pe ora. Dar, pana la urma, nu asta-i problema, ci felul in care dl. Klaus Werner Iohannis a pus problema – adica sa-l intrebe pe reporter cat costa o meditatie.

        • emi spune:

          Tocmai asta-i, tarifele variau mult de la un an la altul, ca si salariile.
          Dar cine urmareste sa gaseasca pete in soare, gaseste…

        • Emil Mihai spune:

          primul apartament l-am luat in 1991 cu 140.000 de lei ;in 1995 aveam salariu de 300.000 lei pe luna si m-am suparat si cu jumatate de salariu-lunar mi-am platit apartamentul cu trei camere; tot in 1994 am facut o firma ; era de productie ; n-am rulat nimic pe ea ; in 1995 am vindut-o cu 2000 de dolari ( dolarul era 3000 de lei) pentru ca era o lege ca firmele infintate inainte de 95 nu platesc impozit pe profit; am regretat mai tirziu ca am vindut-o , pentru ca eu a trebuit sa platesc impozite in vreme ce fosta mea firma nu platea! Dar cu cei 2000 de dolari din 1995 , acum am 10 apartamente ,pe care le inchiriez cu 250 euro /pe luna!

          • Filip G spune:

            In 1993 am cumparat si eu apartamentul la o suma modica,asa era atunci.
            In Martie 91 am avut accidentul am fost asigurat la ADAS la finele anului 30 000 lei o jumatate de DACIE pe vremea raposatului,nu mai valorau nimic.
            A nu se compara BUMUL imobiliar cu valoarea locuintelor anilor 90!
            Unii au facut averi carand rulmenti si alte lucruri cu o Dacie amarata.
            A privi acum in urma si a analiza cele 6 case la valoarea lor actuala la valoarea salariilor profesorilor din trecut si prezent,e o mare prostie.
            Scoteai un avans concediu si il multiplicai la patroni cu dobanzi colosale pentru cei care nu au trait acele vremuri.
            Era putere de cumparare,eu il cred ca avea copii la meditatii.Germania era visul acelor ani,a ramas si azi o oportunitate.
            Nimeni nu zice nimic de cei care nu au avut nimic si au dat tunuri de milioane de dolari ori marci……….

  40. Mihail spune:

    @ Mihai Sr.

    Imi place ca putem discuta civilizat, amiabil, fiecare parte “belgeranta” prezentandu-si argumentele.
    Arhanghelul vegheaza peste amandoi.

    Atat eu, dar mai ales Anca, am explicat cum sta treaba cu cu Crin. As ruga-o pe ea ca sa mai detaileze odata, insa….uite, inca mai doarme. Nu o pot trezi, aseara am avut o discutie intinsa si am realizat deodata ca este foarte tarziu.
    Ne-am tot contrat pe solul, tocmai sosit, de la armean.
    Eu ii tot dadeam citatul ” ca nu trebuie sa ai incredere in armeni, atunci cand iti fac daruri”…iar ea tot ii tragea ca expresia respectiva este, defapt, cu grecii.
    Nu mai tin minte, dar eu zic ca tot un drac. I-am zis, nu vezi ca are si barbitza ? De coarne, chiar ca nu stiu….

    Revenind, Crin Antonescu a facut (dupa opinia mea) cativa pasi inapoi atunci cand o buna parte dintre penelisti au dat-o cotita, inclusiv Johannis. Acesta, dupa europene, nu i-a raspuns la telefon seara lui Crin, iar a doua zi si-a anuntat (de capul lui) demisia. Apoi….a spus ca doreste sa fie prezidentiabil.
    Dupa aceste doua momente, Suleyman Magnificul este o poveste pentru femeile singure si vesnic neconsolate (cam ca emi ).
    …Crin s-a simtit tradat si ca atare s-a retras. Ce era sa faca ?
    Eu nu sunt fecioara ( nu te grabi, nu judec simplist) insa fiind la cea de a doua tradare, a ales sa plece “acasa”. Sa lase cooperativa ca sa cooperativizeze.
    Insa, surprize-surprize….a realizat ca a ramas in constiinta catorva iubitori de PNL care nu-l pot uita si nashpa…nici Domnia Sa nu-i poate ignora.
    De ce nu poate face asta ?
    Pentru ca este un om politic adevarat, responsabil. Stie ca nu-si apartine.

    Vezi tu, el nu ne-a zis niciodata noua: GHIONION !

    Hev a nais dei ! ( na , ca s-a trezit, fug sa aduc cafeluta)

    • emi spune:

      Si calugarii poarta barba, cocosel-morcovel…

    • Emil Mihai spune:

      Poate nu ti-a zis tie!
      Azi sint foarte suparat pe “virginul” Crin ;
      20 de ani ne-am batut cu PSD-ul ; Orasul si judetul a fost calarit si furat mereu ; cred ca sint sub 6-7 situatiile de tipul acesta in Romania; Dupa o guvernare execrabila 2008-2012 , parea ca avem o sansa locala sa dam peste cap PSD-ul in 2012; Dar vine Crin , cu marea inventie , USL-ul.. (facut special pentru lenesi de tipul Crin);
      Sa fie am zis , dar nu stiam ce ne asteapta!
      Va dau datele electorale: 2004 -7% ; 2008-8% ; 2009 -19,6% ; In
      2011 sondajele ne dadeau 25% ! Vine Crin si hotaraste : Primar PSD ; Presedinte CJ sa fie PSD ! De ce ? Pentru ca am obtinut in cotrapartida Primaria la Galati si CJ la Buzau ! Au venit alegerile din 2012 : Vechiul primar PSD ia 18 % , PDL -27% iar USL (PNL +PSD ) 45 % ! Si le-am facut schimbarea de garnitura la PSD-isti ! Pe urma : prefect PC subprefect PSD ; iar din 6 parlamentari 1 PNL (pe care l-am avut din 2004) si in rest 3 PSD, 1 UNPR si 1 PC ? Ce-am cistigat noi datorita lui CRIN ? Nimic ! Primarul de Galati acum e la UNPR iar Bigiu de la Buzau (presedintele de CJ) a plecat in dimineata asta la PSD cu 26 de primari ! D-aia sint foarte nervos , caci papagalul asta de Crin ne-a tras 15 ani in spate ! “om mic si ranchiunos” cum bine i-a zis madam Saftoiu cind a plecat din PNL!

  41. Kronstadt an der Graft spune:

    Iaca na! Liderul de necontestat al mincinoșilor din România, cel care-i numește pe toți cei din jurul lui mincinoși ca să-i tragă la nivelul lui, l-am numit astfel pe Băsescu, și-a publicat fișa medicală. Probabil o ediție revăzută și adăugită. :-)

  42. Anca Dragomirescu spune:

    all,

    Mihail insista sa explic ce e cu verticalitatea, onoarea si demnitatea domnului Crin Antonescu. Eu refuz sa faca asta, pentru ca deja as intra in exprimari pleonastice si in repetitii obositoare, or eu tocmai asta evit atunci cand scriu literatura.
    Pe de alta parte, cred ca frumusetea liberalismului consta tocmai in faptul ca nu nu se potriveste cantecul ce rasuna pe Arena Nationala, de ziua lui Ponta: Gandim la fel, simtim la fel, iubim la fel, si nimeni n-are cum sa ne doboare, nici lumea nu mai pare mare….

    PS. Mihai, vezi ce de muzica stiu ? Esti surprins ca nu ascult doar Vissi d’arte cu Angela Gheorghiu. Cand ma suni pe Orange imi canta “O, moi babbino caro!” … tot ea.

    • Emil Mihai spune:

      Un gargaragiu , asta e Crin! Si ti-o spune unul care nu numai ca la votat dar i-a adus 75% din delegatia judeteana sa-l voteze , in doua Congrese! Prefer “mutul ” asta de Klaus! Poate o face ceva!

    • Mihai sr. spune:

      @ Anca,
      Nu stiu daca PS-ul este pentru mine. Daca da, atunci recunosc ca nu am descifrat aluziile.
      Despre Crin, nu este niciodată prea mult sa i se repete calitățile. Uite, eu o fac: probitate, cinste, demnitate, onestitate, integritate, de buna credință, corectitudine, elocvent, emoționant, convingător, cultivat, …..
      Dar ma mai așteptam la ceva: sa fie dârz, neînfricat, neanxios, cutezător, sa primească faptele așa cum sunt si sa lupte sa le schimbe. Pentru asta el e lider si nu eu. Daca ne gândim bine, si Crin a “dat jos” un președinte, cu ani in urma. Atunci o făcea spre binele partidului. Era o “revoluție” a moralitatii. Si acum ar trebui sa aibe aceeași tinta: binele partidului. Daca Johannis este “binele partidului” sa fie lângă el, daca nu, sa spună, nu sa stea ascuns după perdea.
      Mi-am pus multe speranțe in el, este dator sa faca dovada ca merita.

  43. Adam Mares spune:

    Cui i-am zis că mi-e drag ca ochii din cap, mi-a scos ochii… (proverb armenesc)

  44. Lordul John spune:

    @

    Sa facem un exercițiu de imaginație:

    Sa admitem ca CCR va da curs solicitării lui Funar si il va scoate pe Ponta din cărți. Cam cum ar arata campania? Cu cine veți vota?

  45. Lordul John spune:

    @

    sa admitem ca il scoate si pe Iohannis.

    • emi spune:

      As arunca in aer CCR.

    • Gargarin spune:

      L as vota tot pe Ponta, asadar revin.

    • emi spune:

      Buletinele de vot rămân aceleași, mă îndoiesc să mai poată fi modificate, așadar un vot Ponta sau Iohannis ar fi echivalent cu un vot anulat.
      De fapt asta l-ar favoriza pe TB pentru că ar însemna amânarea alegerilor.
      Nu poți face alegeri dacă Parlamentul decide amânarea alegerilor și reînscrierea în cursă a candidaților.
      Și PNL+PSD înseamnă majoritate parlamentară.

    • emi spune:

      Pe de altă parte asta ar însemna relansarea Udrei și Tăriceanului, sau altfel spus, oamenilor lui Băse.
      Ar fi dovada că Tăriceanu este omul din umbră al lui TB.
      Nici TB nu și-a atins scopurile într-un mod atât de jegos!

    • emi spune:

      Poate că lupta trebuie dusă altfel…

  46. Mihail spune:

    @ Anca Dragomirescu,

    Iti multumesc, chiar ma intrebam ce melodie este pe telefon, atunci cand tu piezindu-ti telefonul prin casa, eu am venit cu ideea de a te suna… si am auzit-o.