Cel mai periculos loc de muncă în România: portofoliul de ministru liberal

Dragi români, ceea ce scriu acum poate fi ignorat, poate fi răstălmacit sau poate fi luat în serios. Eu cred, însă, că, dincolo de nişte posibile coincidenţe, e vorba de un aspect grav al tranziţiei noastre, care sugerează faptul că democraţia noastră este, încă, fragilă şi că graniţa dintre puterile statului poate fi trecută cu largheţe dintr-o parte într-alta, mai ales de către cei care cunosc şi cărările mai neumblate.

În cele ce urmează, am să vă prezint o listă – e posibil ca ea să fie mai mare – a miniştrilor liberali care, în ultimii ani, au facut obiectul unor acţiuni de natură penală:

 

1. Teodor Atanasiu. A fost nevoit să demisioneze din funcţia de ministru al Apărarii, în urma unei acuzaţii de calomnie, cu incidenţă penală. După ce ministrul liberal a demisionat, cercetarea penală a fost oprită.

2. Paul Păcuraru. Acuzat de trafic de influenţă, a fost nevoit să demisioneze. Ulterior, justiţia l-a găsit nevinovat.

3. Decebal Traian Remeş. Acuzat că ar fi facilitat anumite tranzacţii, fără ca vreodată să se dovedească premeditarea ori foloasele necuvenite. Acuzat că a primit, pe când nu era acasă, nişte cârnaţi. Fireşte, a demisionat din funcţia de ministru şi a executat o perioadă de detenţie.

4. Tudor Chiuariu. Acuzat de abuz în serviciu, pentru a fi semnat un document care nu avea, de altfel, niciun efect juridic. A demisionat din funcţia de ministru al Justiţiei şi, după ce instanţa de fond l-a găsit nevinovat, a fost condamnat la închisoare cu suspendare.

5. Ludovic Orban. A fost cercetat pentru un presupus accident. S-a sugerat o stare de ebrietate care nu era reală. Numai încăpăţânarea sa de a se socoti nevinovat l-a ajutat să nu demisioneze din funcţia de ministru al Transporturilor, demisie care era cerută cu insistenţă. Ulterior, cercetarea a fost oprită.

6. Victor Paul Dobre. Acuzat de nereguli în procesul electoral. A demisionat din funcţie. Cercetarea a fost oprită de votul Camerei Deputaţilor.

7. Ovidiu Silaghi. Acuzat de luare de mită. Cercetarea sa a demarat în condiţii ciudate, coincidenţa cu posibila sa numire în funcţia de ministru al Transporturilor a fost izbitoare. Nu a mai fost numit în funcţie. De amintit că, în urma unor cercetări ANI, Silaghi demisionase din această funcţie cu un an înainte.

8. Eduard Hellvig. În urma unei acuze de incompatibilitate (fusese demult administrator de firmă şi, se zice, uitase să reînnoiască suspendarea) a demisionat din funcţia de ministru al Dezvoltării Regionale.

9. Mircea Diaconu. Aflat în incompatibilitate, zice-se, pentru că fusese şi director al Teatrului Nottara. A demisionat din funcţia de ministru al Culturii.

10. Relu Fenechiu Acuzat de complicitate la abuz în serviciu pentru fapte săvârşite acum 12 ani, pe vremea când nu ocupa nicio demnitate publică. A demisionat din funcţia de ministru al Transporturilor după ce a primit o sentinţă judecătorească.

11. Varujan Vosganian. Acuzat de subminare a economiei naţionale, din cauza unor decizii care se presupune că ar fi favorizat anumiţi întreprinzători privaţi. Domnii Traian Băsescu şi Emil Boc au emis acte normative care multiplicau înzecit susţinerea pentru respectivii întreprinzători dar nimeni nu i-a deranjat, ceea ce duce la concluzia că acuzele la adresa ministrului liberal nu erau corecte. De altfel, în lipsa vreunei dovezi, Senatul a respins solicitarea parchetului. Totuşi, Varujan Vosganian a demisionat din funcţia de ministru al Economiei.

12. Cristian David. Acuzat de fals intelectual, împreună cu mama sa. A demisionat din PNL. Din Guvern, PNL oricum urma să se retragă.

13. Daniel Chitoiu. Acuzat de a fi susţinut un act normativ care favoriza anumite cercuri de interese. In lipsa unor dovezi concrete, Camera Deputaţilor a respins solicitarea. Ministrul liberal a fost retras de pe o eventuală altă listă.

14. Mariana Câmpeanu. Cercetată, împreună cu mai mulţi membri ai familiei sale. Impotriva doamnei Câmpeanu s-a declanşat o adevarată arie a calomniei.

E posibil să-mi fi scăpat vreun nume sau să nu fi descris în mod riguros cauzele şi condiţiile acuzaţiilor şi retragerilor din funcţie. La acestea pot fi adăugate multe altele (acuza la adresa mea că aş fi fost spion, “mapa profesională” a doamnei Norica Nicolai, campania împotriva lui Călin Tăriceanu cu Porţile de Fier şi cu perimetrele maritime, multe altele pe care nu le mai amintesc ca să nu dau idei.)

Sigur că s-ar putea spune că aceasta e o dovadă a necinstei sau incompetenţei liberalilor de a guverna. Totuşi, această prezumţie este contrazisă de realităţi. Guvernarea liberală a fost cea mai puţin coruptă şi cea mai folositoare pentru români. Toată campania ulterioară privind aşa-zisele deficite lăsate de liberali este doar propagandă. Noi am lăsat cea mai mică datorie publică din Europa, cu excepţia Estoniei (13% din PIB), am devansat intrarea în UE, fără să primim vreun infringement, am urcat rata investiţiilor la 32% din PIB şi numărul de salariaţi, după multă vreme, l-a depăşit pe cel al pensionarilor de asigurări sociale, depăşind 5 milioane. Ca să nu mai vorbim de reducerea fiscalităţii, de creşterea veniturilor.

Deşi poate părea o pledoarie pro domo, nu e aşa. Agresiunile permanente împotriva liberalilor sunt o problemă a tuturor românilor. Altminteri, avea dreptate Traian Băsescu când spunea că, iată, ai lui nu se găsesc printre împricinaţii despre care Parlamentul spune că sunt acuzaţi pe nedrept. Atâta doar că preşedintele nu ne-a spus de ce unii se tot găsesc pe listele de acuzaţi, iar alţii, în ciuda evidenţei, nu.

 

 

1.355 Responses to “Cel mai periculos loc de muncă în România: portofoliul de ministru liberal”

  1. sorin gyorgyfalvi spune:

    @ Dorin

    3 luni cit a stat acolo busoi… dar le-a tras-o medicilor original!

  2. Emi spune:

    Nici acum nu mai jignit…

  3. Emi spune:

    Uite, ti-am confirmat jignirea, de suparare am gresit.
    Nu te las sa ma mai enervezi, deja m-ai suparat destul.

  4. tiberiu spune:

    Emi
    oricine ai fi si oricare ar fi fost “combinatia” in care ai intrat ai fost facuta albie de porci de acolitii tai. Asta denota porcia lor congenitala. Merita sa-i dai in “gat” pe aceste javre.
    Nu uita ca desi ne-am controversat si ti-am adresat reprosuri grele eu nu ti-am vorbit cu grosolanie asa cum a facut-o Katrina,Adam ,Sorin.

  5. Adam Mares spune:

    @emi
    Nu te-am jignit, era o constatare obiectiva, i-ai facut un mare deserviciu lui VV intrand cu mine in polemica si utilizand argumente aberante. :-) :-) :-)

  6. Adam Mares spune:

    @emi
    Sunt imbatabil in polemici. :-)

  7. sorin gyorgyfalvi spune:

    @ all

    iar vine un nebun si-arunca o pietricica intr-un lac si 10 intelepti stau s-o caute…

  8. Adam Mares spune:

    @emi
    Poti sa adopti si tu varianta “big love”. E de ras, e jalnica pt marele om, dar macar e plauzibila, fiindca s-a demonstrat ca dragostea are motivari irationale.

  9. emi spune:

    Poate şi-a găsit anima. Norocosul!

  10. Adam Mares spune:

    @emi
    Nu cred ca anima lui VV e aceea. :-)

  11. emi spune:

    Eu nu am cunoştinţe de PR, nu m-a interesat, şi 80% din populaţie e la fel de preocupată ca şi mine, de această teorie. Oamenii au motivaţii cumplit de diverse pentru orice, de aceea nu cred că este normal să aplici ca un robot, regulile PR-ului la oricine şi orice. Mie mi-e clar că aşa îi este mai bine şi îl accept aşa cum e, fără să-l judec şi fără să-mi pese de PR.
    Şi la urma urmei, de ce trebuia să deviezi iar subiectul pe această temă? Am impresia că atunci când nu-ţi convine o temă, “comuţi” pe consilieră…

  12. Adam Mares spune:

    @emi
    Orice om inteligent isi pune intrebari si cauta justificari pt comportamentele celorlalti.

  13. Adam Mares spune:

    Si nu-i vorba doar de PR, ci de multa cultura, din multe domenii si sfere ale cunoasterii. Si de inteligenta, pt ca in lipsa ei, orice informatie e inutila, neoperationala. :-)

  14. tiberiu spune:

    epolitikon
    iti inteleg admiratia fata de ce care “gandesc cu capul”,la basisti asa ceva fiind imposibil.Dovada: “Miscarea poPulara” basista este quintesenta modului de a gandi cu…

  15. Filip g spune:

    @epolitikon,
    eu urmaresc fenomenul de strangere de semnaturi,foarte multa lume e in cautare de repere,de oameni care sa-i reprezinte.
    Apoi e interesant de vazut daca institutiile statului accepta un concurent pentru EBA?
    La nivel de imagine Mircea Diaconu poate acumula voturi care in mod cert nu ar fi mers pentru candidatii din lista PNL.

  16. cris spune:

    @ Dorin

    Nu mi s-a parut, din PNL tebuie sa plece oricine de buna credintza. Cineva ca Diaconu e adresat cu un rinjet de pocora, antonescu practic il numeste mincinos, iar pentru iohannis este un slatimbanc dornic de un ciolan.

    “Văd că devine un obicei: vreau pe listă, sunt supărat, plec din PNL”, a spus Iohannis, joi, într-o conferinţă de presă, întrebat cum comentează plecarea lui Mircea Diaconu din partid.

    El a afirmat că “mai mult de atât nu trebuie spus”, susţinând că PNL “este un partid puternic”, în pofida “artiştilor care vin şi pleacă”.

    http://www.cotidianul.ro/iohannis-despre-diaconu-a-devenit-un-obicei-vreau-pe-lista-sunt-suparat-plec-din-pnl-234326/

    As vrea sa mai observi ceva la Cotidianul si se repeta la fiecare articol, comentariile – brusc sunt numai comentarii laudative la adresa lui antonescu, sloganuri cu toptanuri propnl, like-uri masiv la comentariile propnl, comentarii urite impotriva oricui altcuiva. Adica cert sunt articole selectate pe o anume directie, e o armata de postaci care sa le sustina. Nu ma mai mira deci nici aparitia acestui tip de sustinere sloganarda pe blog, nici faptul ca tot ce inseamna discutie trebuie ingropat si ca avem atita paranoie impotriva oricui de pe blog care indrazneste sa comenteze altfel decit la sablon. Si este o atitudine foarte apropiata de cea a propagandei pedeliste pe timp de alegeri. E urit.

    Imi mai spune ceva: numarul sustinatorilor reali ai pnl e din ce in ce mai mic si se compenseaza prin vocalizele postacilor cu identitate multipla, cei care intr-adevar au o gindire liberala de fapt se indeparteaza si mai ales sunt indepartatzi. Ce-si face omul cu mina lui si coada de topor nu pot concura cu dusmania altora, sunt metode mult mai eficiente de distrugere – PNL de fapt se restringe, se inchide, se talibanizeaza si isi scade numarul de sustinatori. Oricit de vocali postacii insarcinatzi cu sloganele si oricite id-uri adopta, la alegeri fiecare din aceia conteaza cu un singur vot. Vor avea o surpriza foarte neplacuta la europarlamentare in acest fel.

  17. emi spune:

    E posibil să fie lăsat în pace Micea Diaconu, pentru că va “rupe” cel mai mult de la PNL.
    Apoi, lui TB îi e teamă de repetarea fenomenului “Raed Arafat”, şi cred că şi VP ar da înapoi (cum a făcut-o şi la Bac, atunci când i s-a opus rezistenţă). Trebuie măcar să mimeze democraţia, cei doi “justiţiari”…

  18. Prostirea romanilor cu monarhia…continua:
    —————————————————————————
    Marșul Regal – Monarhia pentru Viitor
    Sigla ANRM

    http://www.anrm.ro/

    Alianța Națională pentru Restaurarea Monarhiei, îi invită, Sâmbătă, 5 aprilie 2014, ora 16:30, pe toți românii, indiferent de convingerile lor politice, să vină cu steaguri monarhice, flori, mesaje, portrete ale membrilor Familiei Regale, încredere, la un MARȘ REGAL, în câteva orașe ale țării (Timișoara, Cluj, Craiova și București)!
    Ne adunăm pentru a cere:
    O Românie regală
    O Constituție monarhică
    Declararea Parlamentului ca Adunare Constituantă

    Facebook:
    București
    Craiova
    Timișoara

    Acesta va fi al doilea marș, organizat de Alianță, după cel din 10 noiembrie 2013. Marșul Regal – Monarhia pentru viitor

    Trăiască Regele!
    ———————————-
    nota Roninjaune:
    Mie personal mi-a ajuns cu Monarhia Britanica…..NU vreau sa mai aud si de cea “romaneasca” care ne-a vandut englezilor………

  19. tiberiu spune:

    daca “vocalizele postacilor cu identitate multipla” se refera la un singur “postac” nu vad de unde nevoia pluralului. Cine sunt “postacii”?
    Nu ma impresioneaza comentariile ostile si neavenite chiar daca ar fi 100 care vocifereaza impotriva mea ,asa cum nu m-au impresionat corul celor care vociferau acum cativa ani buni cand propuneam alianta PNL-PSD (ulterior realizata).Pronoticurile tale si ale altora s-au dovedit total nerealiste si de fapt te raliezi corului de manipulatori detractori basisti infiltrat pe blog .Faptul ca nu realizezi ca esti o complice inocenta a manipularilor e problema ta personala.
    Eu fac numai ceeace imi dicteaza mintea si constiinta si nu sunt “postacul” nimanui altcuiva decat al meu insumi.
    o zi buna.

  20. cris spune:

    Nu vor ceda antonescu, iohannis si vorbitorii lor, si asa isi vor aliena o multime de sustinatori, si o vor face cu atit mai eficent cu cit vor lovi mai tare in Mircea Diaconu – intr-adevar pe modelul Arafat.

    @ Tiberiu

    vorbesti frumos despre VV. Dar permite-mi sa nu te mai cred. Faci tot posibilul sa indepartezi de pe blog pe cei care il apreciaza si care nu-si mai gasesc locul aici de atita ura si paranoie pe care o presari cu obstinatie. Tudor abia mai posteaza, liberalul optimist ne-a transmis opinia lui, lordul la fel, dar si multi altii, kronstadt, dragospas, si altii. Eu m-am saturat, rezist inca din respect si solidaritate cu VV, dar nu stiu pentru cit timp, probabil in final vei fi numai tu si unul doi care sunt de acord cu tine, sau se cearta intre ei, si asa iti vei fi atins scopul de a-l “sustine” pe VV distrugindu-i blogul si indepartindu-i prieteni care il viziteaza de ani. Felicitari tiberiu, continua. Eu tac.

  21. Filip g spune:

    http://www.pesurse.ro/2014/03/20/exclusiv–presiunea-ani-asupra-teatrului-nottara-c/#news
    Fenomenul de masa creat nu convine,asta se vede cu ochiul liber.
    Judecand la rece,poate intelege Mircea Diaconu temerile liberalilor privind contestarea listei?
    Daca eventual din varii motive MD nu va putea candida,are coloana vertebrala sa indemne sustinatorii sa voteze PNL?
    Altfel ingroasa si el randul persoanelor ce reprezinta fosti liberali care au dezamagit!

  22. tiberiu spune:

    1)eu vorbesc frumos numai de cine cred ca merita si NUMAI atunci cand cred ca merita,asa cum la scoala puteam da un “doi” si unui elev eminent daca spunea o prostie.Adu-ti aminte ca o buna perioada de timp nu am fost deloc amabil fata de @VV.
    2) “postacii” liberali autentici ai blogului(printre care te numeri) fac pe tafnosii fata de deciziile controversate (dar superrationale) ale lui Crin, dar in fapt nu inteleg nimic din complexitatea situatiei si reactioneaza visceral.
    3)Suplimentar cu “hachitele” voastre suntem invadati de o gasca securista basista (Sorin,Pacala,Epolitikon,Adam,Filip) care manipuleaza si critica PNL incontinuu cautand (si obtinand) demobilizarea sustinatorilor liberali.
    Faptul ca nu realizati ca sunteti fraieriti este problema voastra nu a mea

    Iata ca exemplificare o postare alui @emi cu care astazi a fost pe punctul sa-i dea in “gat” pe javrele care manipuleaza.Merita sa citesti conversatiile care au urmat acestor postari
    ================================
    Emi spune:
    martie 20, 2014 la 1:19 pm
    Ce nevinovati si nestiutori se dau unii…
    Cata importanta dau unei majuscule desi ei pot intra si ca administratori pe orice blog au chef.
    Daca vrei sa tac, il lasi pe Tiberiu in pace, altfel “dau din gusa tot”!
    =======================================
    Emi spune:
    martie 20, 2014 la 1:35 pm
    Tiberiu, daca erai mai atent la cuvintele folosite si idei, stiai si tu cine e… Pentru ca a mai scris subiecte cu acelasi mesaj, sau oarecum vecin, si are vocabular destul de limitat.
    Gandeste
    =======================================

  23. tiberiu spune:

    Imbecililor basisti desemnati mai sus nu le voi permite sa manipuleze in liniste.
    Ce fac toti ceilalti e treaba lor

  24. tiberiu spune:

    gata -piscina

  25. Pacala spune:

    Si securist, si dobitoc, si plagiator. 3 in 1

  26. cris spune:

    @ tiberiu

    Acest loc nu este sala de clasa, noi suntem oameni in toata firea nu copii si tu nu esti profesor aici. Nu esti tu cel care sa permiti cuiva sa vorbeasca si altuia nu. Nu am ajuns sa trebuiasca sa ridicam doua degete ca sa avem voie sa ne spunem nu opinia ci lectia invatzata de la tine, altfel luam scatoalce dupa ceafa si injuraturi. Te-a numit VV zbir al blogului? Suntem distractia ta intre doua piscine ? Dar chiar nu ti-e rusine? Cine te crezi? Ai intrecut orice masura in jignirea celor de aici, ai delir paranoic si delir de grandoare. Nu-mi fac o parere prea repede, nu ma grabesc sa jignesc pe nimeni, privesc, analizez, astept. Si am ajuns la o concluzie, mai tirziu decit altii dar crede-ma ca macar a mea e una rabdatoare si argumentata: e cazul sa te duci la un psihiatru.

  27. lordul john spune:

    @cris

    Nu cred ca PNL are o “armata” de postaci. Ei nu-s in stare sa aibă o comunicare mai de Doamne-ajuta, darmite sa aibă postaci. Aici greșești!

  28. Kronstadt an der Graft spune:

    Astăzi PNL-ul este în mare primejdie! Nu vreau să cred că Antonescu face deliberat ceea ce face dar direcția în care se grăbesc liberalii astăzi nu e cea bună. Dacă nu se trece urgent la o regrupare a forțelor în întreaga țară și al o regândire a perspectivei imediate și pe termen mediu nu văd PNL-ul terminând întreg sfârșitul campaniei electorale. Citeam mai deunăzi că Blaga privește foarte detașat uniunea de forțe a PNL cu PD, ca fiind ceva firesc. Mai că-mi vine să cred că pedeii au fost lăsați înadins deoparte de Băsescu ca să-i neutralizeze pe liberali.

  29. sorin gyorgyfalvi spune:

    @ lordul john

    si nici eu nu cred ca SRI-ul si-ar pierde vremea cu un blog care are un numar de 130-150 de utilizatori unici care acceseaza zilnic blogul si in conditiile in care o parte din accesarile astea vin din promovarea blogului pe alte site-uri mai vizibile, cum ar fi pesurse.ro Blogul asta e un blog mai mult decit marunt… Sunt bloguri ale unor neica nimeni de care auzi prima data si au citeva mii de utilizatori unici.

    Faptul ca se mai leaga citeodata Inspectia Judiciara, sau similari… e din cauza ca isi fac si ei o mediatizare gratuita, ei stiu ca nimeni nu riposteaza inapoi.

  30. sorin gyorgyfalvi spune:

    @ kronstadt

    eu cind ziceam ca pnl se poate reabilita in opozitie specificasem expres: daca nu face aliante cu nimeni!

  31. sorin gyorgyfalvi spune:

    @ cris

    pdl-istii (evident si pmp-istii) au intr-adevar armate de postaci, stiu si cum se coordoneaza: pe facebook! Acolo au grupuri de lucru si tematici date de la partid pe care le vad doar grupurile lor, se aduna pe cite-un subiect, isi impart sarcinile, si posteaza ore in sir balarii, sau laude, dupa caz.

    Acuma faptul ca tu ai observat ca au aparut si laude masive pro pnl ma duce cu gindul ca sunt tot pdl-istii la mijloc, sau basistii, si incearca probabil sa induca o stare de relaxare ca sa se lase pe tinjala pnl-istii, alta explicatie nu gasesc. Si eu sunt de parere ca si lordul ca nu are pnl asa ceva, e prea slab, nu de alta.

  32. Filip g spune:

    Foarte vehement acum Ponta cu adresa la Sova.”toti au boala blog-urilor”scriu pe blog fara a intelege,adica ministrii din guvernul ÜPonta1,2,3 au o problema,nu inteleg ce scriu?
    Ori scrisul ramane iar faptele infirma cele scrise.
    @cris,poti explica cum e cu boala asta,se ia,e molipsitoare?

  33. sorin gyorgyfalvi spune:

    @ filip g

    ministri guvernului PSD au alta problema aici: au uitat ca sunt minciuni cele transmise de ei, si le-au scris pe bloguri, si de-aia e suparat ponta! Textul scris poate fi comparat ulterior cu realitatea!

    La fel a fost cu programul de guvernare al USL, postat frumos pe site, eu il salvasem pe calculator dar l-am sters, ca dupa aia sa vina cu o varianta de-ti sta mintea-n loc, total diferita fata de ce era inainte.

    NB – la faza cu programul de guvernare era si PNL complice pe vremea aia, dar toti se fac azi ca ploua, ca deh, au intervenit altele mai urgente care trebuie explicate… si dau de inteles ca vor fi explicate, dar nu vor fi… pentru ca intre timp se vor acumula alte treburi care necesita explicatie, si tot asa.

  34. Filip g spune:

    @sorin,
    1 ian 2017 sa fie prea realist termenul?
    http://www.dansova.ro/?p=3171

  35. sorin gyorgyfalvi spune:

    @ filip g

    nu, n-ai inteles, am crezut ca ai auzit stirea. Ponta a zis 2015, l-a corectat pe Sova :D

    Si dupa ce l-a corectat i-a zis sa nu mai scrie pe blog (ca scrisul ramine, pe cind vorbele zboara si pot fi infirmate ulterior).

    Le-au promis alora de la Dacia ca fac autostrada in 2015 sa inceapa constructia. Dar ei au discutat in privat, au vazut ca nu au fonduri, si-au stabilit ca o paseaza pe 2017 (vorba aia e in legislatura urmatoare, se pot intimpla multe pina atunci).

    Sova uitase ca Ponta le-a promis alora de la Dacia… Asta e, cind minti te mai si incurci in minciuni.

  36. Filip g spune:

    @sorin,
    eu inteleg multe.Ce nu pot intelege e faptul cum e sa te joci cu destinul a milioane de cetateni.
    Ponta spera sa nu mai fie premier in 2015 si eu sper,dar nici presedintele RO.Asa sa ne- ajute Dumnezeu!

  37. epolitikon spune:

    @Sorin

    Programul de guvernare ar trebui inregistrat la o institutie publica, publicat in Monitor si pus e site-ul secretariatului guvernului.
    Si daca nici macar nu incearca sa implementeze integral, direct la Rahova cu primul ministru si cu cei din ministerele de linie implicate.

  38. epolitikon spune:

    @Sorin

    Programul de guvernare ar trebui inregistrat la o institutie publica, publicat in Monitor si pus e site-ul secretariatului guvernului.
    Si daca nici macar nu incearca sa implementeze integral, direct la Rahova cu primul ministru si cu cei din ministerele de linie implicate.

  39. sorin gyorgyfalvi spune:

    @ epolitikon

    asa am zis si eu cu mult timp in urma. Programul de guvernare ar trebui sa fie la fel ca un plan de afaceri pe care-l preia un administrator de firma.

    Bine, ei zic ca daca nu respecta programul de guvernare votanii au posibilitatea sa-i schimbe la urmatoarele alegeri. Numai ca alegeri sunt doar odata la 4 ani, pe cind ei in ultimele 2 mandate parlamentare au inceput direct cu incalcarea programului. Boc cu cresterea de 50% a salariilor profesorilor, si Ponta cu coabitarea.

  40. epolitikon spune:

    @Filip

    Eu nu sunt implicat politic, deci nu ma intereseaza treaba cu europarlamentarele pentru ca oricum as da-o…nu vad vreo persoana careia sa-i dau votul meu. E un mare zoo pe listele alea, asa ca mi-e indiferent daca ajunge acolo urangutanul, girafa sau strutul.

    @T-Rex

    Penalii aia de la PMP batjocoresc o calificare pe care mi-am dobandit-o prin munca serioasa, practica adevarata (si bani), o calificare recunoscuta interrnational cu care multi se mandresc si valoreaza cat doua doctorate ale parlamentarilor din Romania…

  41. sorin gyorgyfalvi spune:

    @ filip g

    nici macar asta. Ponta deja e un fel de semi-zeu in romania, si probabil considera ca atunci cind va veni momentul sa puna in aplicare o promisiune va avea la dispozitie suficiente metode de dat in balarii…

    Din ce ma gindesc eu ponta s-ar putea sa nu ajunga Presedinte pentru ca nu cred ca-i place. Acolo n-ar avea legatura directa cu banul public. Si e posibil sa puna pe altcineva, gen Oprescu. Sau chiar Geoana. Asta din urma ar fi sansa lui Crin Antonescu…

  42. epolitikon spune:

    @sorin

    Si daca-i intrebi, ei au guvern din umbra domne’, sunt pregatiti, au oameni…Au pe naiba, au niste petarde afumate de prin ministere si cativa smecheri pe post de sponsori si combinatori, cand se duc la Basescu la numire fac plecaciune ca la biserica, isi invita amanta lla un restaurant dosit si se pun pe trafic de influenta, rostuit rubedenii si alte jigodii atarnatoare, iar apoi plang la TV despre greaua mostenire.

    Eu vreau sa vad in Romania propunerea lui Tom Bugetel ca primesc o cota parte daca-i dau in gat pe evazionisti si alti infractori economici!

  43. sorin gyorgyfalvi spune:

    @ epolitikon

    da. si eu as vrea asta.

  44. epolitikon spune:

    @sorin

    Plus ca propunerea lui Tom Bugetel are o insemnatate mult mai profunda, pe scurt, ar fi o cale prin care oamenii de bine, antreprenorii onesti sa-si apere tara, interesele, mediul de afaceri, pentru ca nu toti sunt evazionisti ori banditi.

    In clipa de fata se presupune ca pe mine antreprenor cinstit MA APARA STATUL. Al naibii de fals. Daca-i duci la detectorul de minciuni pe aia de la ANAF, lasi fara curent toata Capitala si Ilfov-ul :).

    Vreau sa am parghii SA MA APAR si singur. Adica sa-i torn pe cei care triseaza! Si sa primesc si un mic incentive pentru asta :)

  45. sorin gyorgyfalvi spune:

    @ epolitikon

    pai asta vreau si eu, Dreptate, Dreptate pina la capat, dar n-o sa ne dea nimeni nimic

  46. emi spune:

    Ne-am întors în societatea socialistă multilateral dezvoltată, şi eu nu am observat? Iar “ciripim” concurenţa fără dovezi?
    “Cine sapă groapa altuia…”