Să lăsăm justiţia să facă dreptate!

Se spune adesea: “Să lăsăm justiţia să afle adevărul!” E foarte bine. Unii, tot mai des în ultima vreme, pun întrebarea: cum? Eu mai adaug şi întrebarea: când?

În toamna anului 2006 am dat în judecată pe jurnalistul Marius Tucă, pe securistul Liviu Turcu şi Editura Intact (Jurnalul Naţional) pemntru calomnie. Pentru cine nu-şi mai aminteşte, pe când eram într-o discuţie cu Jose Manuel Barroso, preşedintele Comisiei Europene la Bruxelles, în calitate de proaspăt candidat la postul de comisar european , la Bucureşti, domnii Tucă şi Turcu anunţau,  la emisiunea “Sinteza zilei”,  că fusesem, în vremea comunistă, spion, membru în Centrul de Informaţii Externe. Minciuna era gogonată rău, dar scandalul stârnit a fost atât de mare, întreţinut şi de declaraţiile iresponsabile ale lui Băsescu cum că aş fi declarat că ţiganii trebuie închişi în ghettouri, încât am decis, ca să menajez imaginea României, să-mi retrag candidatura.

Procesul era unul simplu, de calomnie. Cu alte cuvinte, dacă Tucă-Turcu-Jurnalul Naţional, aveau vreo dovadă, în regulă, eram spion, descoperit înainte de 1989 şi acoperit după. Dacă nu prezentau nicio dovadă, înseamnă că au minţit la ordin şi datorează despăgubiri. Procesul se putea termina în doar câteva luni. Cu toate acestea, el durează de opt ani şi încă nu s-a terminat. Am căştigat pe fond după şase ani, fireşte că nu exista nicio dovadă, cei trei complici au fost condamnaţi, solidar, la plata unei despăgubiri morale de 40 000 de euro. De atunci au mai trecut doi ani şi justiţia nu a executat încă sentinţa.

Artur Lundqvist, care l-a propus pe Nichita Stănescu Academiei Suedeze în vederea includerii sale pe lista candidaţilor la Nobel, i-a urat lui Nichita Stănescu să trăiască îndeajuns de mult încât să ia premiul. Din păcate, n-a fost să fie aşa, Nichita a murit puţin după aceea, fără să mai poată fi recompensat cu laurii pe care îi merita din plin. O să ajungem şi noi să ne facem astfel de urări: să-ţi dea Dumnezeu să trăieşti îndeajuns cât să-ţi vezi procesele încheiate şi dreptatea împărţită cu temei!

572 Responses to “Să lăsăm justiţia să facă dreptate!”

  1. sorin gyorgyfalvi spune:

    @ Radu Alexandru Vasilescu

    de acord cu toate punctele expuse de tine, dar cred ca omiti esentialul:

    aici tinta nu a fost Voiculescu si ceilalti! Tinta a fost antena3!

    Trustul Intact nu apartine lui Voiculescu dpdv legal. Proprietarii trustului nu au fost parte din acest proces! Si totusi sunt abuzati…

    E ca si cum dintr-un proces oarecare s-ar decide ca tie ti se ia casa!

  2. cris spune:

    @ LordulJohn

    faptul ca exista o multime de animale care alearga bezmetice din calea focului si tucani sa te numeasca nebun, nu inseamna ca poti renuntza la a fi un colibri, e un dat; cu tot dragul, ramii ceea ce esti milord, in rest ce e val ca valul trece :) De dragul tau, voi astepta sa vad ce proiect are domnul Johannis si il vom discuta atunci.

  3. Adam Mares spune:

    @sorin g
    Ti s-a parut ca pana acum justitia a fost dreapta si independenta? Pai de-aia am ajuns ca geme tara de coruptie, de buna ce-a fost justitia!
    Rabdare, lucrurile se vor regla in timp, dar macar s-au spart “tabu-urile”.

  4. Adam Mares spune:

    Dar si Parlamentul trebuie sa faca o lege a raspunderii magistratilor. Asta fac puterile statului, se echilibreaza si se controleaza reciproc.

  5. elenick spune:

    adam,

    ba da, toate Sistemele represive au avut executii la interior, de la Stalin incoace! doar ca se faceau ori in piata publica, ori asasinate in tacere, cu metode sofisticate.

    Acum gravitatea cea mare rezida in faptul ca executia se face sub pulpana Justitiei, cu mistificarea ca aceasta “isi face treaba”. oare?

  6. Adam Mares spune:

    “Este, din punct de vedere simbolic, al doilea moment de ruptura tectonica in constientul si subconstientul colectiv al publicului din Romania, dupa condamnarea lui Adrian Nastase. Adrian Nastase reprezenta Sistemul, in partea lui nomenclaturista, in partea de aparat de partid. Dan Voiculescu reprezinta Securitatea, cealalalta forta de putere esentiala in sistemul comunist si reprezinta acea parte a Securitatii care a beneficiat si inainte de 1989 de valuta in cantitati incredibile pentru un cetatean al Romaniei socialiste”, a declarat CTP la Digi24.

  7. elenick spune:

    lacom cum este, Basescu nu a putut rezista tentatiei de a anihila si Antena 3 in paralel cu bifarea “pestelui cel mare” arestat, de pe Lista pe care a promis-o UE si SUA atunci cand a inceput mandatul.

  8. Adam Mares spune:

    Da, insa la noi, pana de curand, Sistemul postdecembrist nu s-a auto-devorat, cel mult, erau trasi pe linie moarta, dar fara condamnari.

  9. Radu Alexandru Vasilescu spune:

    @Lordul John

    Apropos de Menci. Si mie fix asta mi-a sarit in ochi din start: modul strident in care se scuza ca el a semnat ca primaru si ca responsabili sunt contabilul si expertii. Exact la raspunderea ce o comporta functia m-am gandit. El incasa leafa nu pt calitatea lui de cercetator cum gresit se induce ci pentru ca avea raspunderea sa verifice ce se intampla, raspundere ce comporta inclusiv responsabilitatea pentru actele semnate.

    Mai departe insa este o problema mare – daca Mencinicopschi a putut sau nu prin atributiunile sale de serviciu sa influenteze privatizarea. Opinia mea e ca NU. Privatizarea nu era in sarcina lui si nici evaluarile ci in sarcina celor care au vandut. Adica a statului (minister, agentia responsabila de privatizari etc).

    Unde iarasi nu s-a facut ancheta cum trebuie e partea cu falimentarea ICA inainte sa fie privatizata. Acolo Mencinicopschi poarta o raspundere uriasa si trebuiau anchetate actiunile si deciziile sale care au dus/sau nu institutul pe pierderi uriase. Un insitut care avea activele necesare pt a se putea mentine usor la suprafata… Iarasi se desprinde alta intrebare: avea Mencinicopschi atributiile necesare pt a lua decizii care sa valorifice activele (prin inchiriere etc) in sensul obtinerii de venituri suplimentare pt institut?

    Etc etc

    De asta zic faptul ca s-a facut o ancheta in 2 peri, tocmai buna de servit propagandei…

  10. elenick spune:

    mai tineti minte de haituiala la care l-a supus pe SOV? nu ca n-ar fi fost culpabil dar excesul de zel cu care l-a tranformat in Problema nr. 1 a Romaniei si cu care l-a “inghesuit” devastator pe prostanacul Geoana inainte de prezidentiale, acum isi arata efectele : Realitatea TV e un post vadit favorabil presedinteli si acolitilor sai.

    Sa il banuim de bune intentii ca a curatat Romania de infractori ca SOV? sau sa observam ca el isi alege cu atentie “tintele”, le face publicitate negativa zgomotoasa, ii pune pe Liste “to do” in zeghe la Bruxelles, iar pe el se transforma in Razboinicul luminii in lupta cu Balaurul, avand arma justitiei independente in mana!

    Ce ma deranjeaza mai mult e ca la sfarsitul spectacolului de teatru, “in culise” el isi reia zambetul acela stramb si cinic : “ma, ce i-am mai facut inca odata pe prostii astia!”

  11. Lordul John spune:

    @cris

    Da, vom discuta cand vom avea ce! Insa nici atunci nu sunt sigur ca ceea ce e scris se va si face! Oameni cu care sa am o strangere de mana si asta sa insemne ca ceea ce am promis vom face, am intalnit putini. Mie daca imi spui azi, ca ne intalnim pe 12 decembrie la ora 10 la ceas la Universitate, nu trebuie sa-mi mai spui de o mie de ori pana atunci. Voi fi acolo!

    Proiectul lui Iohannis va fi interesant de studiat (daca va exista) pentru a realiza ce echipa are.

  12. Valeriu Mangu spune:

    Articolele:
    1) “Rezumat Dan Voiculescu”
    2) “Minuta Deciziei penale nr.888/A/2014 a Curtii de Apel Bucuresti in dosarul ‘I.C.A./Telepatia’ ”
    3) “O caracterizare a dlui Dan Voiculescu plina de semnificatii”
    4) “Dl. prof. univ. dr. Gheorghita Mateut a infrant!”
    pe:
    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

  13. elenick spune:

    Radu Alexandru,

    ce spui e schema clasica de falimentare a institutiei de stat pentru a o prelua pe mai nimic un smecher. Totul sub acoperire legala sau aproape, asa cum a facut si Puiu Popoviciu cand a “impumutat” putin terenurile Agronomiei, si a turnat cartierul “elitistilor” de la Baneasa. Totul s-a intamplat sub ochiul bland al Sistemului si apoi ajutat de Sistem (Primarul Basescu, etc) sa se puna in practica. Bineinteles, nu degeaba, asa au venit si recompensele “pe persoana fizica”, gen apartamentul penthouse al fiicei, clienti la Notariatul “ales”, etc, etc.

  14. Lordul John spune:

    @Radu Alexandru Vasilescu

    Conform Legii orice privatizare a unei SC se aproba prin mandat al acționarului majoritar (Statul, la vremea aceea) insarcinandu-se Consiliul de Administratie sa realizeze procedurile legale. Presedintele CA, de regula, este Directorul.

    Orice actiune care implica patrimonial SC-ul (inchiriere, concesiune, asociere, vanzare) trebuie sa aiba mandatul AGA.

    Înainte de orice vânzare se face raport de evaluare, nu poti vinde la valoarea contabila nici dacă esti in faliment (decât la urma).

    Portița cu activul net contabil e destul de ușor de manipulat.

    Cu alte cuvinte, in ceea ce privește procesul de privatizare, acesta a fost profund incorect si suspect. Nu stiu a cui a fost vina sau cina a dat sau a luat. Eu ti-am spus din perspectiva procesului de privatizare.

    Am avut si eu un caz din acesta când s-a încercat printr-o expertiza sa se stabilească un prejudiciu, dar eram blindat cu evaluări făcute la milimetru după lege. Cu averea statului nu te joci!

  15. Mihai sr. spune:

    Declar de bun inceput ca nu sunt fan Voiculescu, fan A3, fan PC sau fan
    PSD+PC. Totusi, fiind tema zilei, nu pot sa nu ma refer la condamnarea lui Voiculescu & Co.
    Verdictul si personajul nu pot fi discutate in registrul afectiv.
    Ne este simpatic Voiculescu, declaram: “a fost proces politic”;
    Nu ne este simpatic, declaram: “e securist si hot, bine i-a facut”.
    Asta este un registru periculos, un registru a urii si a razbunarii. Daca asta vrem, atunci sa-l pastram pe Basescu si vom avea exact asta: ura si razbun
    are.
    Declar ca nu cunosc dosarul Voiculescu, dar am auzit ca nu i sa dat dreptul in instanta la o expertiza independenta. Acest lucru mi se pare grav, pentru ca prejudiciul a fost stabilit conform expertizei DNA. Or, expertizele DNA stim cum sunt (vezi cazul Flota).
    Poate au furat. Dar daca, nu ?
    Maine, poimaine poate fi oricine in situatia asta. Ma gandesc chiar la mentorul nostru @VV. Si el a fost ministru. E o gluma sa-i faci un dosar, daca ai un “expert bun”.
    Noroc ca acum Monica Macovei este membra PNL.
    Cu multa ingrijorare pentru viitorul nostru,
    Mihai sr.

  16. Mihail spune:

    Ion Cristoiu

    Candidatul Penalilor – Victor Ponta – contestä sentința dată lui Dan Voiculescu!
    După anunțarea sentinței în cazul Dan Voiculescu, slugile de la Antena 3 ale condamnatului au declanşat o nouă diversiune:
    Prezentarea confiscării unei clădiri aparținīnd Coruptului drept īnchiderea Antenei 3.
    Sentința se referă la clădire şi nu la postul tv.
    La o adică, dacă n-au bani de chirie, cei de la Antena 3 se pot muta în sediul Guvernului. Ar fi mai aproape de Ilustrul Fund numit Victor Ponta şi l-ar linge astfel mult mai bine .
    Că măcelarii de la Antena 3 au găsit un nou prilej de diversiune nu e de mirare.
    De mirare e că această diversiune ieftină a primit girul premierului Victor Ponta.
    Pe Facebook, iresponsabilul vesel a publicat un soi de mesaj de solidaritate cu jurnaliştii de la Antena 3, loviți de sentința de la Curtea de Apel.
    Prin aceasta, candidatul PSD la preşedinție nu şi-a dezmințit ipostaza de Preşedinte al Republicii Penalilor.

  17. Lordul John spune:

    @Mihail

    Am vazut mesajul de pe Facebook. M-a apucat greata!!

  18. Lordul John spune:

    @Mihail

    Nu mi-l amintesc sa fi reacționat la fel când a fost arestat SOV sau Dan Diaconescu!

  19. Radu Alexandru Vasilescu spune:

    @elenick – exact. De aia zic faptul ca ancheta asta trebuia sa fie mult, mult mai vasta. Ea include doar finalul: privatizarea. Cum s-a ajuns acolo si de ce….

    @LJ Pai da CA indeplineste procedurile legale. Problema e ca nu asta s-a contestat. Cel mult procedura de licitatie [unde sunt mari semne de intrebare] si evaluarea. Dar acolo exista mai multe raspunderi. Si nu-i doar legea cea care guverneaza privatizarile si actiunile unor firme de stat. Mai sunt si dispozitii si ordine de ministru, actiuni ale unor institutii conexe etc. Acolo-s probleme care nu s-au investigat. Iar evaluarea contestata e “demontata” de DNA printr-o evaluare care nu doar ca nu e independenta ci mai e si facuta cu ticalosie raportat la preturile din 2008 si, atentie, e financiar-contabila. Problem…

    De aia zic faptul ca e in 2 peri facuta ancheta…

  20. Lordul John spune:

    @RAV

    Ceea ce s-a reținut in sarcina lor a fost nerespectarea procedurilor legale in privința privatizării. Avand in vedere ca au fost condamnati si cenzorii, cei care trebuiau sa vegheze la respectarea procedurilor financiar contabile, precum si membrii CA si AGA, lucrurile au un iz de peste stricat.

    Nu, prejudiciul se stabileste pe baza expertizei financiar contabile.
    Da, e adevarat evaluarea activelor la privatizare trebuia demontata cu o evaluare ANEVAR sau cu o contraexpertiza judiciara.

  21. Lordul John spune:

    @Mihail

    Marii jurnaliști ai “iepocii de piatra” (B1Tv, RTV, Realitatea, Antena 3) au trecut sub tăcere, după ce au mâncat rahat turcesc luni de-a rândul, faptul ca Romania a obținut aprobarea Comisiei Europene pentru Acordul de Parteneriat 2014-2020.

    Acu’ tac toti!

  22. tiberiu spune:

    ce bine se intelege tarla cu Yeti

  23. epolitikon spune:

    Sper ca sentinta lui Voiculescu sa duca in sfarsit la decaderea Antenelor, niste canale (de dejectii) care au pervertit iremediabil rolul televiziunilor in societatea romaneasca. Fie si pentru acest lucru si merita sa fie condamnat 25 de ani.

  24. tiberiu spune:

    “telectualii” legionari.

  25. tiberiu spune:

    ” telectualii” tarla si Yeti cuplu indragit !

  26. Radu Alexandru Vasilescu spune:

    @epolitikon

    Adica fiindca nu-ti convine tine ce spun ei LA PUSCARIE.

    Si esti liberal.

    Hai ca-ti dau o veste – asemenea atitudini sunt totalitare [respectiv fasciste sau comuniste]. Muta-te-n Cuba.

  27. Lordul John spune:

    @RAV

    Chestiunea cu acest dosar, ca si cu altele, e ca poti vedea usor cum sunt manipulate de presa.

    Compara cele doua expertize: din dosarul Flota si din Dosarul ICA. Fiecare sustine, in functie de interese, variante diametral opuse in cele doua dosare.

    Pe de alta parte, campaniile de presa ale Antenei 3 cu unii care au făcut pușcărie Nevinovati (mai mult sau mai putin, unul dintre ai a primit din nou sentință cu executare) au fost prologul sentinței de azi.

  28. Mihai sr. spune:

    @epolitikon
    Desi nu le iubesc, eu doresc ca “antenele” sa nu dispara. Ar fi o mare eroare. Asa era in anii ’50, pe vremea lui Stalin. Nu mai vreau asa ceva. Daca tu vrei, nu stii despre ce vorbim.
    Privesc spectacolul pe mai multe posturi TV, totul pare un scenariu sinistru, in care cineva este devorat de cainii maidanezi si altcineva se bucura, pe margine: “ce bine ii face, ca m-a vorbit de rau”.
    Libertatea de a spune, e mai importanta ca accederea la guvernare.
    Cu regret,
    Mihai sr.

  29. Radu Alexandru Vasilescu spune:

    “Ceea ce s-a reținut in sarcina lor a fost nerespectarea procedurilor legale in privința privatizării. Avand in vedere ca au fost condamnati si cenzorii, cei care trebuiau sa vegheze la respectarea procedurilor financiar contabile, precum si membrii CA si AGA, lucrurile au un iz de peste stricat.

    Nu, prejudiciul se stabileste pe baza expertizei financiar contabile.”

    De retinut s-a retinut numai ca NU stim daca pe aceasta baza au fost condamnati – trebuie asteptata motivarea. E ffff importanta. Pt. ca s-au mai retinut si alte fapte.

    Cu prejudiciul e complicat – unii spun ca tine altii spun ca e nevoie de o expertiza extinsa pt ca valoarea unei afaceri nu poate fi estimata strict contabil…

  30. @ Radu Alexandru Vasilescu august 8, 2014 la 5:27 pm

    “Sentinta de astazi este o EXECUTIE.”

    Aveti dreptate, azi s-au platit cateva polite grele……

  31. @ cris, august 8, 2014 la 4:39 pm

    Bine zis.

  32. Lordul John spune:

    @RAV

    2009 e ultimul an in care ICA a făcut profit de atunci are pierderi de aproape 1 milion de euro si numărul de salariați s-a înjumătățit.

  33. Lordul John spune:

    @Adam Mares

    interesant articolul lui Vlad Mixich

    Mircea Badea nu e nebun

    În postările dintr-o singură zi (marţi, 5 august 2014) de pe contul lui de Facebook, Mircea Badea a scris de 5 ori cuvântul căcat (cu variaţia rahat), de 3 ori “sugi/suge” şi alte câteva insulte obscene. Aşa ceva se numeşte “coprolalie” şi este un simptom psihiatric.

    Din păcate, Mircea Badea nu face asta pentru că ar fi bolnav, ci incită la ură. Tradiţia e bine documentată şi adusă la rafinament de stalinişti şi de nazişti. Mircea Badea e o persoană publică cu o audienţă de sute de mii de spectatori şi, prin urmare, cu influenţă asupra societăţii.

    Nu mi se pare nimic amuzant în asta. Nu intră nici în regulile pamfletului. Din contră, e chiar grav. Atunci când sunteţi înjuraţi pe stradă, când sunteţi scuipaţi în trafic sau ameninţaţi cu ranga, atunci când auziţi copii de 10 ani cu înjurătura-n gură, păstraţi un “mulţumesc” şi pentru Mircea Badea. În parte îl merită.

    Dar nu înţeleg de ce oameni altfel foarte vigilenţi la orice discurs rasist sau incorect politic sunt destul de relaxaţi în privinţa asta. Feministe, creştini pioşi, neoconservatori, ecologişti, anti-capitalişti, apărători ai drepturilor omului sau alţi activişti… cam tac.

    Când Ponta a spus “fă Doină” şi Băsescu “ţigancă împuţită” s-a umplut ţara de scandalizaţi. Dar când Badea insultă obscen şi înjură persoane care nu au vreo funcţie publică în faţa unor sute de mii de oameni, spunem: “Lasă-l mă, aşa e Badea: nebun”.

    Dar nu. Mircea Badea nu e nebun.”

  34. Radu Alexandru Vasilescu spune:

    Nu conteaza daca are sau nu pierderi acum. N-are legatura cu faptele incriminate… In fine eu ma uit cu SCARBA cum niste excitati de la evz b1 samd saliveaza la gandul ca poate poate se inchide A3…

    Ei care in 2012 redau in ziar si pe site conversatiile private purtate intre cei care participau la protestele de atunci si incercau sa organizeze cate ceva. Ce SILA imi este. Si le redau fiindca niste institutii ale statului faceau abuzuri si interceptari ilegale si le predau alora de la EVZ.

    Redau mai jos un dialog intre mine si un angajat al EVZ de atunci pe marginea faptului ca la 30 de min dupa ce plecam de la un dialog purtat intr-o cladire privata intre mai multi membrii ai miscarii de protest in EVZ apareau practic stenogramele dialogului … Ca unii inclusiv Vosganian Varujan tot au iluzii cu statul de drept … ca poate unii au dubii … ca ….

    Cristian Vasilcoiu
    da ma, e o mizerie mat ala din ziaru’ la care lucrez…aici iti dau dreptate…

    Radu Alexandru Vasilescu
    16/02/2012 17:47
    Radu Alexandru Vasilescu
    N-am frate nici o treaba cu tine – faza e ca au preluat ca boii o picatura de adevar si au transformat-o in uragan – ideea e ca nu a venit nici dracu sa va dea voua declaratii despre ce se va intampla – ci au ascultat baietii si au dat mai departe – ca de faptul ca ei stiu tot ce facem nu ne indoim.

    Cristian Vasilcoiu
    16/02/2012 17:47
    Cristian Vasilcoiu
    nu stiu de unde a venit info
    da’ e o mizerie
    intr-adevar

    Radu Alexandru Vasilescu
    16/02/2012 17:55
    Radu Alexandru Vasilescu
    Hai ma ce drq suntem copii acum – stii si tu pe ce canale vin d-astea. Pe mine nu ma deranja un articol la obiect despre asta – era stire frate – doar ca ce a aparut e o mizerie totala si umfla total peste proportii ceea ce s-a intamplat si discutat. Iti zic maine poimaine o sa auzi ca sunt comunist daca zic ca in Norvegia e un sistem socialisto-capitalist si ca functioneaza ok

    Cristian Vasilcoiu
    16/02/2012 17:56
    Cristian Vasilcoiu
    bai, nu m-a interesat de unde a venit, concret, in acest caz, iti spuneam
    am vazut-o, mi-a provocat scarba… si cam atat

    Radu Alexandru Vasilescu
    16/02/2012 17:57
    Radu Alexandru Vasilescu
    Da tu realizezi ca stirea e data pt ca ei au impresia ca nu pot sa impiedice oamenii sa scandeze anti regim?

    Cristian Vasilcoiu
    16/02/2012 17:57
    Cristian Vasilcoiu

    e o diversiune, logic

  35. Lordul John spune:

    @RAV

    Asa cum cei de la Antena 3 salivau de bucurie ca se va inchide B1Tv.

    Niște ticăloși cu totii! Din păcate sute de mii de oameni sunt pur si simplu tembelizati la propriu de acest gen de televiziune (RTV si OTV included, nici realitatea nu e departe).

    Uita-te pe site-urile lor si vezi nivelul comentariilor partizanilor unora si altora.

  36. Adam Mares spune:

    @lordul john
    Are dreptate. Asemenea comportamente publice sunt periculoase, creeaza emulatie.
    CNA-ul ce face? Macar la tv. sa fie stopat.

  37. Adam Mares spune:

    @lordul john
    Cateodata era simpatic, dar a intrecut de mult limita pamfletului.

  38. Adam Mares spune:

    Exista un mare grad de talibanizare in societatea romaneasca.

  39. Mihail spune:

    @ lordul john,

    Doua chestiuni:

    1. Am reprodus postarea de pe feisbuc, asa ca idee. Nu odata reproduc articole, ha sa le zicem interesante, sau ciudate prin ideile pe care le propaga.
    Asta nu inseamna absolut deloc ca mi le si insusesc.

    2. Cred ca, mai curind, Mircea Badea i s-a urcat la cap, a “ars” niste etape.
    Tu realizezi ce viata are copilul ala, cu o mama care tine regim la sange si cu un tata care trage doar la fiare si se exprima asa cum vezi ?

    Bonus: intr-o zi cand m-a batut soarele in cap si eram cam rau intepat de trandafiri, mi-a trecut prin cap ca maimutzoiul poate fi chiar domnul Varujan.
    Okay, presupunem ca am gresit.
    Acum ma intreb, nu cumva maimutoiul (de aici) este Mircea Badea ?
    Ei ?…cam seamna , nu ?

  40. tiberiu spune:

    Catrinel Dumitrescu
    “Ii urasc (pe basisti) pentru ca ne-au invatat sa-i uram”
    Nu mor cai cand vor javrele (basiste)

  41. epolitikon spune:

    @RAV
    Nu sunt liberal sunt om liber. Si nealiniat pe deasupra. Si salut cu palaria-n are orice condamnare de politician.

  42. tiberiu spune:

    Cristina Topescu
    “Asteptam cu nerabdare momentul cand altcineva ( base) va fi in puscarie si vom iesi in strada sa urlam de bucurie”
    Draga Olteanu
    ” Din aceasta seara dictatura s-a reinstaurat in Ro”

  43. cris spune:

    @ Mihai sr

    De acord cu dumneavoastra, democratie inseamna a apara dreptul altuia de a nu fi de aceeasi parere cu tine, diversitatea de opinii e necesara, e acel ceva fara de care democratia nu poate sa creasca.
    si e o saracire a opiniei, o restringere, o canalizare a ei care face ca disparitia unei a3 sa nu fie intr-adevar ceva de dorit.

  44. tiberiu spune:

    Ilie Serbanescu
    “Poporului raman i s-a luat tot , dar daca i se ia si liberatea cuvantului poate sa-si puna streangul de gat”
    Florina Cercel
    ” Liberatea presei este ultima reduta,daca ni se ia si acest lucru nu mai ram,ane nimic”

  45. Lordul John spune:

    @Mihail

    Nu, nu cred. Totusi Mircea Badea nu e prost, e doar scelerat!

  46. tiberiu spune:

    Acestia sunt adevaratii intelectuali ai natiei nu Tarla( care dispretuieste drepturile cetatenesti) si nici nazistul Yeti