Consider această solicitare drept una firească, în condițiile în care în orice stat suveran, dacă ambasadorul altui stat simte nevoia să comunice ceva anume, dacă are vreo nemulțumire, se adresează direct Ministerului Afacerilor Externe, nu opiniei publice prin intermediul televiziunilor, agențiilor de presă sau altor canale de comunicare. Sunt lucruri normale ce țin de respectarea standardelor și principiilor diplomatice.
Din păcate, s-a constatat în ultimii ani încălcarea acestor uzanțe diplomatice în România, prin mesaje publice prin care s-a indicat instituțiilor statului român cum ar trebui să acționeze și s-a încercat, chiar, influențarea votului românilor. Rolul ambasadorilor este cu totul altul decât acela de a se ocupa de politica internă a statului în care se găsesc și de a se implica în bătălia politică internă. Articolul 41 alineatul 1 din Convenția de la Viena din 1961, referitoare la relațiile diplomatice, este extrem de explicit în ceea ce privește rolul pe care ambasadorii îl au: „Fără prejudiciul privilegiilor si imunităților lor, toate persoanele care beneficiază de aceste privilegii și imunități au datoria de a respecta legile și regulamentele statului acreditar. Ele au, de asemenea, datoria de a nu se amesteca în treburile interne ale acestui stat.”
Cred că poziția ministrului de externe, Teodor Meleșcanu, marchează o schimbare importantă de abordare în ceea ce privește relația dintre instituțiile statului român cu ambasadele partenerilor externi.

@vv
Poate melescanu va reusi o politica externa mai coerenta
Eu cred ca nu pentru asta a fost pus Mele la externe, ci ca sa faca treburile murdare ale PSD-ului, cum e cea de a se ratoi ca o precupeata la Ambasadori!
Exact cum l-a pus si Ponta in fostul guv PSD, ca sa blocheze votul romanilor din strainatate, metoda psd-ista e aceeasi!
Ma mir totusi de dansul ca parea un diplomato-securist cu state vechi, ar fi trebuit sa se prinda!
A avut o pozitie demna. Lasa prostiile, elenick, tie iti place cat de umila a ajuns Romania in fata strainatatii?
Nu-mi place si ultima manifestare de pupat condurii Inaltei Porti s-a petrecut recent la WDC, cad Dragnea a fost atat de disperat sa se traga in poza cu Trump, incat a platit – el si Maior stiu cat – sa se cazeze in hotelul lui, pt a se “freca ” din intamplare de el pe holuri ! Dezgustator, dar dvs nu vedeti asta?!?!
Dar ce activa ai devenit…
@VV,
sunt “activa” in momente de mare incarcatura politica, cum este cel de acum, pentru ca stiu ca ce se intampla ma va afecta pe mine, familia mea, prietenii, colegii mei sau diversi oameni cu care interactionez pentru o lunga perioada de timp…
Mai scriu aici pentru ca eu cred ca un om cu universul intelectual al dvs, cu anvergura ideilor si profunzimea sentimentelor NU SE POATE INROLA sub un steag dubios etic, moral sau civic cum este cel inaltat de Dragnea – un pigmeu politic macinat de ambitii personale disproportionate si spirit de rapt in gasca! Imposibil sa nu aveti momente de rezerva sau indoiala, de reflectie “nedumerita’ fata de “Planul” care se desfasoara SI cu girul dvs…
Daca ma insel, e suficient sa-mi faceti un semn discret… si ma retrag, ma prind repede!
Nu trebuie sa te retragi. Eu nu ma inrolez sub steagul nimanui, n-am facut-o niciodata. Sunt om de echipa, dar nu sunt „omul” cuiva.
cand pupau “condurii” cei care-ti plac tie era un act de mare “patriotism” elenick nu? a naibii dublu standard.
precupetul de ani de zile a fost ambasadorul respectiv si alti ambasadori. Chiar asa sa nu mai stii ce e aia “precupeata” mai elenick?
Referitor la votul romanilor din strainatate. care mai este legatura cu tara, a celor plecati? Platesc taxe si impozite in tara pe care au parasit-o? Daca nu, de ce trebuie sa hotarasca si ei soarta celor ramasi?
Eu as propune ca cei care vor sa voteze, atunci cand se inscriu in registrul electoral, sa faca dovada platii impozitelor/taxelor in tara. Nu este corect asa?
Oricum, sunt foarte putini cei care voteaza. E drept, destui, totuși, sa il ajute pe Basescu sa depășească 5%.
E capabil de asta.
Adica sa nu va mai ocarasca puvblic cand vreti sa faultati justitia?
Poate o fi corect, din punct de vedere diplomatic, dar e foarte utila, fiindca nu guvernului se adreseaza ambasadorul sua cand va trage de maneca, ci populatiei Romaniei.
O sa initiez o petitie prin care sa solicitam ambasadei SUA si administratiei Trump sa mentina in continuare presiunile asupra politicienilor romani care au probleme cu justitia si incearca sa o puna sub control politic.
Si o sa i mai informam si ca actuala majoritate parlamentara este continuatoarea partidului conunist si securitatii .
Si o sa mobilizam si niste ong uri, interne si externe la chestia asta, fiindca tot ati dat cu muncii n fasole cu ordonantele alea!
Mai vreti?
Justitia e o problema interna. Un ambasador nu are de ce sa se pronunte, decat pentru apararea drepturilor omului, eventual. Nu pentru apararea drepturilor procurorilor. Decat in calitatea lor de cetateni.
@tudor
eu stiam ca ambasadorii se adreseaza “poporului” prin presedinte si ministru de externe. Si o sa initiez o petitie ca tovarasul klem sa fie luat acasa mai repejor de catre trump. I s-a dat deja de inteles ca trebuia sa se ceara “acasa” (a fost o nota informativa pt toti ambasadorii numiti de obama) dar se pare ca tovarasului ambasador ii place prea tare scaunul.
Cred ca pentru o astfel de petitie o sa ai multi sustinatori.
Domnule Vosganian,
Ati uitat ca-l ‘Besteleati’ pe Melescanu ca e ‘Agentul lui Basescu’ care lucreaza cu Americanii??
Pai ce face acuma ‘musca mana care-l hraneste’
Hahahaha
Ce CURVA-i Politica si ce ‘Prostituate’ sunt Politicienii!!!
”Barosanul spune: februarie 27, 2012 la 6:16 pm Domnule Vosganian,
Inca un spion din PDL desconspirat, inca unul cu bube’n cap (fost securist) chemat la ordine.
Intr-un fel asa va trebuie daca aceptati si ati aceptat toti Fripuristii. I-ati folosit, v-au folosit acum ii folosesc altii, ei tot fripturisti ramin.
Asa se intimpla daca PNL-ul NU ARE si NU A AVUT RESPECT fata de mebrii simplii, oamenii muncitori din partid etc.”
”VarujanVosganian spune: februarie 27, 2012 la 6:30 pm
@ barosanul
Intr-adevăr, e o întrebare, cum de nu s-a temuT Băsescu ca va fi respins si făcut de ras?”
‘Intrebare catre VV
”Dar undeva in viitor vedeti o colaborare cu PDL?
Nu suntem dispusi sa preluam Partidul Democrat ca partener in timpul guvernarii actuale ori sa discutam si sa negociem o alianta dupa alegeri.”
PAPASTRATOS spune: octombrie 1, 2011 la 5:58 pm
COLABORARE CU PDL ????????? CRED CA GLUMITI !
MILIOANE DE ROMANI SUNT ALERGICI LA SINDROMUL PDL
Raspuns VV
”Oare am înnebunit cu totii? Nu știi sa citesti romaneste.. N-am spus ca nu putem colabora cu PD la guvernare ori după alegeri? Vrei sa mă pui sa spun ca nu vom dialoga cu PD nici după douăzeci de ani?”
Foarte corect ce am spus legat de PD.
Domnule Vosganian,
Referitor la
@ Tudor
NU vi se pare CIUDAT ca aici pe Blog, ani de-a randu eu unul din 2009, am fost Multi ba la aun moment dat chiar. foarte, foarte ‘MULTI’ care v-am sprijinit si am crezut in ACTIUNILE politice ale Dumneavoastra, iar acum Marea Majoritate s-au retras si dintre cei care au mai ramas MAI TOTI NU SUNT DE ACORD cu ACTIUNILE POLITICE ale Dumneavoastra si ALDE?????
Ganditi-va ca acum ffff putin Timp mai toti de pe aici V-am VOTAT!!!!!!
Deci Ne-a PASAT si AM CREZUT in DUMNEAVOASTRA!
Sper ca nu o sa va zic si Dumneavoastra,cum i-am spus Cunostintei Comune ”In piata am fost acolo cu totii. Problema e ca atucni cand am plecat de acolo am apucat pe drumuri DIFERITE. Eu am crezut in Libertate tu ai crezut Intr-un Comunism cu Fata Umana!
Ba nu e cum spui. Doar ca cei care sunt impotriva sunt mai vocali.
tudor spune: februarie 27, 2012 la 7:15 pm
Dl Melescanu face parte dintre cei despre care multa lume vorbea ca e securist.
Eu n am avut indoieli.
Probabil n a avut de ales: daca refuza propunerea lui basescu probabil ca “accidental” ar fi fost dat in gat, ceea ce l ar fi exclus din viata politica.
VarujanVosganian spune: februarie 27, 2012 la 7:17 pm
@ Tudor
Asta mă nedumereste si pe mine. Cum de a mers Băsescu la sigur si la Maior, si la Meleșcanu?
Dar uite ca acum a facut o treaba buna.
Domnule Vosganian,
Sa inteleg ca atitudinea Dumneavoastra recenta si cea a ALDE are legatura cu:
”tiberiu spune: februarie 27, 2012 la 10:15 pm
@VV
E aiurea sa ceri unor parlamentari care nu au resurse financiare sa renunte la salarii si sa fie fermi pe pozitie. Sunteti in serviciul cetatenilor care v-au trimes in parlament sa luptati cu un regim corupt.”
VarujanVosganian spune: februarie 27, 2012 la 11:29 pm
@ Tiberiu
Asta e un fleac, nu mai insista. Un parlamentar care trăiește numai din cei opt sute de euro leafa de parlamentar nu e un om care sa conducă pe alții.”
Ati vrut cumva atunci sa spuneti ca ‘Politicienii sunt in Parlament sa se apere unii pe altii si sa-i fure pe ceilalti”?
Barosanul
Eheeeee!
E amuzant !
Una dintre marile rele ale politicii romanesti stii care este?
Ca au fost deconspirati informatorii , dar nu au fost deconspirati securistii si colaboratorii lor.
Legea Ticu nu a putut trece prin parlament decat schilodita in halul asta.
Stii de ce ?
Fiindca dintre oamenii securitatii au fost infiltrati securitsti in special in partidele istorice.
Cand se vor putea face cercetari temeinice se va constata ca de cate ori acestea s au divizat acele divizari au avut in spate fosti securisti.
Argument: de cate ori au avut majoritate parlamentara partidele astea nu au actionat pentru deconspirarea securitatii . Se poate argument mai bun?
Termina cu prostiile.
S-a trezit unul sa-l critice, pe bunul Iohanis, sa-l dea in fapt ca-i si mincinos, dar si tâmpit:
https://www.dcnews.ro/mobile/dragnea-grindeanu-ceremonie-trump-erban-nicolae-comunicatul-pre-edintelui-desfiin-at_530025.html
Tampit si analfabet esti tu, moldovene!
Neavand o invitatie oficiala n are cum sa fie grindeanu reprezentantul Romaniei.
Este ca la un meci de fotbal: oficiali sunt abritrii, jucatorii si observatorul.
Daca presedintele federatiei este in tribuna… sa fie sanatos.
Daca seful comisiei centrale de arbitri isi cumpara bilet la peluza sa vada meciul nu nseamna ca are vreo calitate oficiala!
Boule!
@tudorica
ca-ti convine sau nu guvernul actual te reprezinta asa cum te-a reprezentat si boc si compania si mai putin cilosismul care numai guvern democrat nu a fost.
In cazul tau jignim sarmanul bou.
@ Pacala,
tu chiar n-ai ce face de citesti tot ce postează ghiorțoii aia doi ?
Inteleg, cucoana se pricepe la toate, stie tot-tot.
@ Elenick, VV & All
De ce a fost Dragnea in USA, daca in timpul cmapaniei electorale a sprijinit-o pe Clinton????
Pai f simplu, Sa INVETE de la MAESTRII
”Creşterea datoriei în timpul celor două mandate de preşedinte ale lui Barack Obama reprezintă aproape 75.129 de dolari pentru fiecare persoană din Statele Unite care a avut un loc de muncă cu normă întreagă în decembrie…
Adica sa vada si ei cum se FURA, ‘acoperit’ fiind trimes acolo ‘descoperit’ prin Sponsorizarea lui Ghita ‘Acoperit’.
Clar?
Peesedintele SUA, a retras imediat vreo 80 de ambasadori, numiti de Obama. Pana la miezul noptii, aia trebuie sa plece.
Treaba, cu asta de la Bucuresti, este putin incurcata, fiind diplomat de cariera.
Dar…pleacă si el.
ii incurca la furat pe sponsorii tai?
@ Tudor
Ai perfecta dreptate! Da, asa-zisii ‘politicieni’ nu au permis desconspirarea securistilor.
Am mai spus candva pe aici.
La un moment dat in 1990, i-am spus Domnului Canpeanu sa gaseasca un nomitor comun cu PNT ca Domnul Ratiu ar fi inclinat spre asa ceva.
Raspunsul a fost un NU hotarat.
Peste ani si ani sa aflu ca atat Dl Campeanu cat si Dl Qintus figureaza pe lista fostilor colaboratori ai securitatii
http://www.procesulcomunismului.com/marturii/fonduri/ibugan/bugan_turnatori_penali.htm
Alianta comunisto securista aflata acum la guvernare s a hotarat sa aplice politica lui adrian nastase.
Nastase a introdus “ordinea si disciplina” , nu sufla nimeni o vorba fara aprobare sau care sa se abata vreun milimetru de la “politica partidului.”
Ai vazut cum i a tras o n bot dragnea lui constantin?
Cat a fost in pnl VV s a exprimat public despre tot ce nu i a convenit.
Pe cat pariu ca “ciocu mic” de acum incolo?
Astia l au dat afara din partid pe cel mai performant primar psd din tara, doar fiindca asa a vrut maharul de judet.
iti dai seama ca pe unul dintr un partid de mana a paispea prcuim alde il arunca ca pe o masea stricata!
Dupa cum vezi , si postarile din ultimul timp de pe blog respecta intrutotul politica “partidului”: ataca psd ul justitia la A3, brusc este si vv foarte revoltat de “abuzurile” justitiei, chiar daca s au petrecut acum 20 anii!
Il ataca oficinele pe Iohannis pe tema cu casele – hop si vv si a adus aminte ca n a declarat ala meditatiile pe timpul cand nu era obligat sa le declare.
Asta se numea pe timpul tovarasilor : curea de transmisie !
:)))
Cat priveste chestia cu ambasadorul american si relatiile cu SUA, deja i am citit:
Probabil ca au primit promisiuni de la lobby ul din washington ca vor fi sprijiniti de noua administratie.
Sunt multe miliarde care s au furat din Romania plasate in siguranta pe afara, ce inseamna pentru ei cateva zeci?
Dau o spaga babana si primesc liber la furat si sprijin sa schilodeacsa legislatia pentru a scapa e parnaie.
Asta a fost metoda Nastase, care a dat spaga inclusiv contracte de stat.
Contractul Bechtel, de pilda, a fost o spaga pentru ca administratia republicana sa puna batista pe tambal fata de situatia din romania.
iti mai amintesti ca nastase controla toate televiziunile si majoritatea presei?
Acum cativa ani, cand erau “abuzati” de basescu, cei de la A3 isi faceau un titlu de glorie ca pe timul lui nastase l au lasat pe basescu de vreo doua ori la televizor!
Iar basescu, candidatul opozitiei la prezidentiale, ca sa apara la realitatea tv se intalnea cu vantu prin boscheti, deghzat.
Cam asta era democratia pesedista dinainte de abuzurile lui basescu!
Mita de stat devenise politica oficiala.
In perioada de aderare au eoluat cam asa lucrurile in Romania.
Fusesera decuplate Romania si Bulgaria.
In 2000 Romania era vedeta, Bulgaria corigenta.
In 2004 deja Bulgaria cerea public sa fie decuplata de Romania, fiindca ramasesem mult in urma bulgarilor, mai ales la criterii legate de calitatea democratiei.
Ca sa compenseze, guvernul nastase a inventat spaga de stat: contractul Bechtel pentru americani, cum spusei, fregatele luate la superpret de la englezi, de fapt de la o firma de unde banii mergeau catre tony blair, la fel combinatul siderurgic de la Galati, dat unui mahar indian cu conexiuni la tony blair, unul dintre marii spagari ai istoriei; asa s a dat si petromul austriecilor, la pretul profitului pe 6 luni.
Cand a spus basescu despre francezul ala… rafarin? – c a venit sa si ia tainul spunea adevarul: pe banii nostri nastase cumpara complicitatea europenilor.
Am dreptate?
Corect!
Acum Dragnea a declarat ca Romania v-a respecta cei 2%, cu plecaciune. Deci ne asteptam peste 2 ani la contracte babane F35 plus asistenta in Irak si Siria.
Macar daca ar fi destepti la ajutor Siria sa pluseze ai nostrii cu, ii ajutam si pe Rusi acolo, la schimb cu, vrem Moldova, dar ii doare-n …. de Moldova pe tradatorii astia.
Care comunisto-securistă, majoritatea ministrilor abia daca aveau 18 ani in 1989.
Afara e vopsit gardul….
Eu le spun guvern second hand…
e posibil sa fie second hand dar macar e guvern legitim si nu ZERO. sau NUL. Alege care nume iti convine mai mult
Barosane, esti in Bucuresti?
Momentan, nu. De ce?
Sa bem o cafea!
http://psnews.ro/lider-alde-animalele-au-mai-multa-protectie-si-drepturi-decat-oamenii-158653/
Cand esti penibil trebuie sa fii penibil pana la capat.
Gena asa a lui Iliescu se perpetuiaza si face noi pui.Va mai aduceti aminte de fraza ”Bai, animalule”
Acum cateva zile un vicepresedinte ALDE folosea expresia:
„Animalelor, mi-e scârbă de voi!”
Si sa mai spuna cineva ca PSD si ALDE nu sunt compatibile in spirit si gandire.
Putini s-au întrebat, da’ di ci nemțalaul nu a avut invitație ? Toti iubitorii astuia(penal cu dosare suspendate) si-au răspuns pentru ca n-a plătit paralele necesare.
Chiar asa sa fie ?
http://www.sroscas.ro/site/2017/01/20/un-tandem-in-buricul-lumii/#more-101886
@ tudorele,
este asa cum spui tu, dar treaba unui ambasador nu este ca sa-si dea cu părerea, sa o faca pe polițistul.
….ambasadorul asta al tau, din Americi, o sa zboare numaidecat !
PS: daca trebuie sa te duci la cafea cu Barosanul, nu te du in Anglia, unde el spune ca are cetatenie. Aici, cădeau este mare, slaba si proasta. Pun, astia, o jumătate de vaca in cafea. Iar atunci când tu, un biet european de origine latina, ceri un espreso…se uita la tine ca la un Logan. Ce sa le mai vorbesti despre existenta cafelelor armenesti.
NB: barbații vero, cu ouțe etc, nu “beau o cafea” ci se invita la ceva bărbătesc, cel puțin un cognac. Dar cei cu gusturi fine, se invita la masa.
….probabil ca la voi se decontează cel mult o cafea, aia a musafirului tau. Este complicat de când seful vostru cel mare a fost trecut in rezerva.
VarujanVosganian spune:
ianuarie 21, 2017 la 12:42 pm
Justitia e o problema interna. Un ambasador nu are de ce sa se pronunte, decat pentru apararea drepturilor omului, eventual. Nu pentru apararea drepturilor procurorilor. Decat in calitatea lor de cetateni.
VV
Stiti vreo definitie a Legii penale?
Poftim:
Legea penala apara impotriva infractiunii persoana, drepturile acesteia, precum si intreaga ordine de drept.
Legea penala o apara procurorii.
Aparand procurorii, ambasadorul ala ne apara implicit pe noi.
Apoi, am fost impotriva kovesi la dna, dar …. va amintiti cat de afectat ati fost cand cineva a afirmat despre dv ca ati fi securist sau spion (?)
Au fost, cred, doua atacuri.
Impotriva LKC de cativa ani, de nenumarate ori, zilnic, doua posturi tv o ataca si o calomniaza permanent.
Nu o data, nu de doua, nu de zece ori, ci de mii si mii de ori.
Minima deontologie i ar obliga sa verifice veridicitatea celor vehiculate pe posturi si sa i ceara puncte de vedere.
In timpul asta, institutia statului numita CNA nu mai este a statului, din momentul in care a intrat pe mana psd: a devenit institutie de partid; a incetat de a si indeplini rolul pentru care a fost creata, in loc sa apere dreptul la imagine, apara interesele psd.
Din nefericire, sunteti complice !
Cred ca procurorii aplica codul de procedura penala. Codul penal il aplica judecatorii. Procurorii și judecatorii aplica legea, adica aceea pe care o propune GUvernul sau cate un parlamentar și o voteaza Parlamentul. Ambsadorii străini, daca apara drepturile omului, de ce nu o apără pe Viorica Visan impotriva abuzurilor justitiei? Și pe altii? De ce nu protesteaza când zeci de oameni, in dosarul portului Constanta, au fost tinuti cate sase luni la puscărie pe degeaba??? Sa continui? A făcut vreunul din cei pe care ambasadorul ii apara pușcărie pe degeaba? Si atunci pe cine trebuie sa aperi. nu pe cei impotriva carora se comit abuzuri?
VarujanVosganian spune:
ianuarie 21, 2017 la 12:32 pm
Ciolos a fost „complice” cu mine la bonusurile pentru gaze
N a fost deloc “complice”:
Ciolos a solicitat ingrasaminte ieftine pentru agricultura romaneasca.
Problema este daca, cu gaze obtinute la acelasi pret ca cel pentru “intern”, Nicolae a facut export de ingrasaminte.
Pentru ca, daca a facut export, excede ce a solicitat Ciolos.
Daca o sa spuneti ca a facut export cu gaze la pret subventionat dar a dat salarii si a platit impozite argumentul nu tine, intrucat oricine ar plati impozite si salarii daca ar obtine subventii: rafinariile daca le ati oferi titei la pret mai mic decat al pietii, industria sticlei si mii de alte pravalii.
Dl Ciolos a cerut, ca si mine, bonus pentru productia de ingrasaminte. Si, de altfel, ce e rau sa exporti? Acum e bine, cand importam toate ingrasamintele? Elenick, iti iubești tara?
Ciolos a cerut pentru agricultura, dv ati aprobat si pentru export.
Este extrem de clar!
Nu inteleg, tema asta nu s-a discutat in sedinta de Guvern, nici la mine, nici la Cioloș. Și daca aprobi pentru intern e bine? Pai atunci de ce procurorii n-au spus asta?
@tudorica
iar nu ai inteles nimic. ciolos nu a cerut pt agricultura, scrisoarea pusa de dl Vosganian pe sit nu specifica asta. Ca a facut sau nu export x sau y (nu totià intra in alta treaba si sa vedem ce spune legea si asa foarte interpretabila. ciolos al tau a cerut exact acelasi lucru precum vosganian.
In alta cauza insa in care “la ordin” ciolos a stabilit el pierderi pe contractul ica Romania nu mai detine azi ceea ce doar ica facea. Ei da ica a facut asta pana i-a fost luata lui voiculescu, urmatorii si “specialul” ministru al agriculturii au lasat-o sa moara.
vv,
Si retorica dvs este ciudata , cu atat mai mult ca ati trait vremurile de “trista” opozitie cand PSD controla tot ce misca in tara, jaful pe bugetul statului era institutionalizat, parchetele nu contau- va aduceti aminte de PNA?, iar presa era subjugata complet si nimic nu scapa cenzurii de partid si stat!
SINGURA opozitie la partidul-stat (guv. Vacariu, Nastase) o faceau Ambasadele straine, cu predilectie Ambasada SUA, Olandei, Marii Britanii… Ati uitat ca ele erau singura noastra “sursa” de oxigen al libertatii in acele vremuri ?
Retorica mea nu e deloc ciudata. PDL a incercat sa ma diastruga, pe mine și familia mea. A făcut o campanie mizerabilă impotriva mea. La fel si dl Iohannis. Cum ai vrea sa ma aliez cu ei?
Sa inteleg ca v-ati alia automat cu cei din spectrul opus, numai ca sa continuati vendetta cu cei care v-au(incercat) ”distrus”? deci nu ”convingerile” comune v-au impins in patul PSD?
daca afla Dragnea….!
Pai nu numai cu mine au incercat, ci cu intreaga societate romaneasca. Sa va dau si alte exemple? Noi cu PSD suntem tovarasi de drum, nu suntem tovarăși pe veci.
Iohannis si colegii dv de partid au cerut sa respectati ceea ce se hotarase dinainte .
Ei aparau un principiu, dv personalizati.
Si ce legatura are familia dv in asta?
A cerut Iohaahhis sa va fie verificata averea familiei din 49 incoace?
Dv va aliati cu cei care s au dedat la cele mai abjecte atacuri impotriva familiei lui Iohannis, daca personalizati.
Oricum, va anunt dinainte ca Iohannis n o sa planga :)))
Dar ce bine stii ce face Iohannis!!! E păcat ca un președinte contribuie la invrajbirea societății românești. Exact așa făcea și Băsescu.
iohanica o sa planga in curand, e prea prostovan si nevasta lui prea “vorace”. Tu o sa continui sa plangi pt ca asta te caracterizeaza. Trista viata dar e dreptul tau.
Auzi ca vrea să meargă la miting.
Sunt extrem de incantata ca dl. Melescanu l-a pus cu botul pe labe pe Screm. Sper ca va pleca curand la el acasa.
Mai raman de strunit ambasadorii care ling clante pe la Ministerul de finante sau ANAF, ca sa puna presiune in favoarea companiilor din tara lor.
In alta ordine de idei, putem si noi?
La scurt timp după ce a promis că va elimina din Ungaria toate ONG-urile finanțate de George Soros, guvernul condus de Viktor Orban a anunțat că va amenda o serie de legi adoptate în 2011, pentru a obliga organizațiile neguvernamentale să precizeze care este originea patrimoniului lor și a subsidiilor primite.
Sper ca si alti ambasadori sa preia acest mesaj.
Bine că ne rățoim la specialiștii din tribune, în timp ce pe teren unii încearcă să câștige competițiile prin fraude și abuzuri, încurajați de cei de la peluze care se mulțumesc cu promisiuni neonorate. Ca-n fotbalul românesc, care nu mai trăiește de mult de pe urma jocurilor de pe teren ci din cele din spatele ușilor închise. Apropo, Pițurcă e pesedist, că așa se comportă? Bag de seamă că am dat-o pi țurcă pe toate planurile.
Nu inteleg postarea asta, la ce anume se refera.
Sărim cu gura la ambasadorul SUA care ne semnalează un derapaj și nu ne uităm la Dragnea care e pe cale să comită un abuz în încercarea dispertă de a-și albi biografia. Aici e vorba de siluirea justiției în folos personal, o practică extrem de utilizată din 89 încoace. Atenție mare, astăzi avem de-a face cu o altă generație, care știe să se informeze repede și să caute unde trebuie ca să afle ce și cum. Lucrurile nu mai rămân ascunse zeci de ani ca altădată. Fiecare gest, fiecare vorbă, fiecare acțiune rămân înregistrate. Internetul ăsta e cel mai mare dușman al coțcarilor. Dragnea depune astăzi eforturi uriașe ca să-și ascundă mânăriile, ale lui și ale altora. E un exemplu concret la ce face internetul. De luat aminte.
Dar siluirea justitiei de catre generalul Coldea, v-a deranjat tot asa de mult? Nu am auzit comentarii pe aceasta tema.
Care este fisa postului unui ambasador? Sa faca ordine i n tara in care este trimis?
Înțeleg că Dragnea poate să facă ce vrea, dar ambasadorul SUA sau oricare altul să tacă, că e Dragnea al nostru și noi suntem români.
Cred că ne sfădim degeaba, ca de obicei. Și unii și alții avem dreptate. Nu-i corect ca ambasadorii unei țări să-și dea cu părerea prin cele ziare de ce se petrece în țara în care sunt acreditați, dar și politicienii acelei țări ar trebui să fie cinstiți și diplomați.
OK.
Vrei sa spui ca atata timp cat traieste Dragnea nu se vor putea da gratieri?
sa mai si radem!
http://adevarul.ro/entertainment/comedy/pamflet-angajat-guvernului-povesteste-s-a-intamplat-sedinta-guvern–8_5881c12b5ab6550cb89c7973/index.html
Radem noi… dar astia s au comportat exact ca un grup infractional organizat.
Nu stiu cum sa deschid.
Mai sa fie, are o sagetica mica jos in stanga sau in mijloc, dati click!
Meleșcanu s-a stropșit și el la ambasador că știa că va fi revocat. E doar o altă “lovitură” de imagine, bună pentru prostit boborul naționalist.
De parca ambasadorii nu ar discuta intre ei.
adam,
Nu cred ca amb. Klem va fi revocat, e ambasador de cariera. Iar Mele e disciplinat : daca e ordin (de la Dragnea), cu placere!
Nu cred ca a fost ordin de la Dragnea.
va fi revocat elenick. Nu mai este de “cariera” buna. Cu trump singura cariera acceptata este cea de antreprenor. Nu suporta deloc pe “astia” asa zisi “carieristi pe viata”.
Draga Shadow, se pare ca nu ai fler la Ambasadori (eu as zice ca n-ai fler de loc…, in fine) !
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21548195-trump-ordonat-retragerea-ambasadorilor-numiti-administratia-obama-ambasadorului-sua-bucuresti-masura-nu-aplica-lui-hans-klemm.htm
nu mai bine te apuci de altceva?
Daca continua asa, Iohannis va fi revocat.
Totuși, e bine de stiut si pentru ati ambasadori.
D-le VV,
Opinia ambasadorului Klemm este aceeasi cu a celorlati ambasadori UE care maine, saptamana viitoare se vor exprima pe subiectl Ordonantelor din Justitie, ca vrea Mele sau nu vrea!
Pana atunci vedeti ca TOATE asociatiile magistratilor , Parchetul general, DNA, etc si-au trimis punctul de vedere catre Min. Justitiei – toti s-au declarat IMPOTRIVA acestei mizerii populiste, total neprofesioniste si cu dedicatie. Nici asta nu va da de gandit?
Pariem ca nu o sa se mai pronunte niciun ambasador?
Astazi l am dus pe fiul meu la examen si in drum am dat pe la un anticariat.
Comandase o gramada de carti si si a mai luat o gramada.
A vrut sa cumpere si o carte de haig acterian i am zis ca “nu mai dam bani la armeni”.
Ce ti e si cu politica asta!
Nu fi xenofob! Ce treabă are bietul Acterian cu politica de azi?
Exista multe forme de protest.
Dreptul de a decide de unde si cand cumpar imi apartine.
Nimeni nu-mi poate dicta cum sa-mi folosesc economiile.
Jur ca exact asa am facut!
e de gluma, nu? altfel seamana cu ”textele” lui basescu pe ac tema…
Mie îmi plac armenii.
La bani, cică sunt ca evreii, dar altfel sunt simpatici.
Armenii sunt mai tari, nu se zice ca un armean face cat doi evrei?
Nu mai pot armenii de decizia ta. Altfel te plangi de psdisti dar tu esti la fel. Bu-i bai ca tu te simti “patriot”.
Buna întrebare asta cu “buey tu iti iubesti țara” ?
N-a răspuns ! N-are voie, trebuie sa-i spun colonelul care-i răspunsul.
….ieri, m-a întrebat unul mirat, de ce vreau sa ma întorc in țara. I-am spus răspicat ca Romania este mult mai frumoasa decât insula, ca oamenii sunt mai calzi, mai…altfel. Sa mai spun de mâncare ? Este facuta cu dragoste.
Cum sa mănânci la micul dejun: fasole, ochiuri, carnati, ciuperci, branza, bacon, iar apoi totul stropit cu o cafea mate, uriasa, plina cu mult lapte ?
VV
Nu are nimic de a face tambalaul acesta cu “vai ies penalii”, asta e o fatada, 3000 de oameni aministiati din 30.000 nu e tocmai nimic oricum, asa cum se vehiculeaza. E o pierdere majora pentru unii: Ca si la atacul in ce priveste sistemul de sanatate vorbim de bani. Domnul predoiu si altii ca el au dorit si doresc inchisori private, for profit, si este profitabil petru dumnealor sa existe cit mai multi puscariasi in aceste conditii. Asta spunea predoiu de curind
“Prim vicepreședintele PNL Cătălin Predoiu spune că România s-ar putea inspira din experiența Marii Britanii în ceea ce privește gestionarea aglomerației din penitenciare. Predoiu arată că el inițiase un proiect privind ridicarea de penitenciare private, când era în Guvern. „In paralel am incheiat un protocol cu MApN pentru a selecta un numar de cazarmi dezafectate si transformarea lor in penitenciare. Ambele proiecte erau in curs si s-au oprit in anul 2012. De atunci nu s-a mai facut nimic semnificativ in aceasta directie, cel putin sa se fi continuat proiectele incepute. Imi mentin parerea”.
Ce inseamna asta ca profit in Marea Britanie:
“Administratorii “private prison” din Marea Britanie au profituri uriaşe
În Regatul Unit sunt, astăzi, 12 închisori private, acestea fiind gestionate de către companiile private G4S, Kalyx şi SERCO. Toate închisorile private din Marea Britanie sunt inspectate în mod regulat, în acelaşi mod ca şi închisorile din sectorul public, fiecare având câte un “operator” conectat la Ministerul Justiţiei, guvernatorii din închisorile private fiind numiţi de administraţia publică.
La începutul lunii iunie, publicaţia “Last Hours” nota că profiturile obţinute de firme G4S, care administrează HMP Altcourse în Fazakerley, Liverpool, prima închisoare construită în cadrul iniţiativei de finanţare privată demarată în anul 1997, au fost enorme, costurile de construcţie a penitenciarului fiind recuperate în mai puţin de doi ani. “Ei au rămas astfel cu 23 de ani de profit pur numai din construcţie, plus extraprofiturile obţinute din rularea celor 247 milioane de lire sterline pentru cei 600 de deţinuţi”, notează publicaţia Last Hours pe site-ul său.”
Ce s-a intimplat in SUA cu aceste inchisori private, mina in mina promovare de legi care sa bage citi mai multi la puscarie pentru delicte minime cu o populatie din puscarii care asa s-a dublat in ultimii zece ani si investitii majore de la companii foarte cunoscute si care au ajuns sa faca peste miliardul in profituri pe an in acest mod:
“Who is investing?
At least 37 states have legalized the contracting of prison labor by private corporations that mount their operations inside state prisons. The list of such companies contains the cream of U.S. corporate society: IBM, Boeing, Motorola, Microsoft, AT&T, Wireless, Texas Instrument, Dell, Compaq, Honeywell, Hewlett-Packard, Nortel, Lucent Technologies, 3Com, Intel, Northern Telecom, TWA, Nordstrom’s, Revlon, Macy’s, Pierre Cardin, Target Stores, and many more. All of these businesses are excited about the economic boom generation by prison labor. Just between 1980 and 1994, profits went up from $392 million to $1.31 billion. Inmates in state penitentiaries generally receive the minimum wage for their work, but not all; in Colorado, they get about $2 per hour, well under the minimum.
And in privately-run prisons, they receive as little as 17 cents per hour for a maximum of six hours a day, the equivalent of $20 per month. The highest-paying private prison is CCA in Tennessee, where prisoners receive 50 cents per hour for what they call “highly skilled positions.” At those rates, it is no surprise that inmates find the pay in federal prisons to be very generous. There, they can earn $1.25 an hour and work eight hours a day, and sometimes overtime. They can send home $200-$300 per month.
Thanks to prison labor, the United States is once again an attractive location for investment in work that was designed for Third World labor markets. A company that operated a maquiladora (assembly plant in Mexico near the border) closed down its operations there and relocated to San Quentin State Prison in California. In Texas, a factory fired its 150 workers and contracted the services of prisoner-workers from the private Lockhart Texas prison, where circuit boards are assembled for companies like IBM and Compaq.”
Aveti tot articolul despre cum se fac asemenea afaceri aici: http://www.globalresearch.ca/the-prison-industry-in-the-united-states-big-business-or-a-new-form-of-slavery/8289
Sa fie doar o tentativa de a permite inchisori private?
probabil e un amestec de diferite interese, dar da, asta e foarte probabil. Se folosesc in genere cam aceleasi scheme de turnura emotionala in diferite domenii, ginditi-va la ipocrizia domnului voiculescu cu grija lui fata de oameni. In final avem niste protocoale care promoveaza antibiotice nu scumpe, oricum sunt scumpe, dar neadecvate bolii respective deci care omoara, si asta in favoarea unei companii ca Pfizer, se obstructioneaza transplantul pe exact acelasi tip de propaganda bizara – dar daca va uitati dincolo de aceasta cortina un avantaj era pentru madam althamer si compania ei de transferat pacienti in strainatate, erau samsari de pacienti practic, si transfer de bani din asigurarile romanesti in spitale din strainatate contra commision. In Romania daca nu se mai pot vinde industrii la fier vechi se vind oameni, nu? de la traficul de carne vie la a profita de suferintza unor oameni ca sunt niste bieti nevinovati ca cei bolnavi si pina la cei din inchisori, de ce nu?
S-a creat o cultura a indiferentei fata de om si e atit de barbara si aproape fara opozitie incit ma sperie – diferenta cu SUA este ca si daca asa ceva se intimpla aici, ca vorbesti de tortura in inchisori, sau de problema aceasta a inchisorilor private se discuta omeneste, se schimba legi, sa auzi pe cineva ca face atita scandal considerind niste semeni ai lor, oricit de vinovati ar fi, ca fiind niste bucati de carne de calcat in picioare,,, asta nu, e inimaginabil…( doar ati vazut cite manofestatii au fost ca s-a impuscat unul sau altul de catre politie, si nu erau nniste nevinovati ci cum se spune in Romania “puscariabili”). Din pacate acel senator al dumneavoastra care spunea ca e de amintire nazista lipsa aceasta de compasiune, are intr-o oarecare masura dreptate. In ce ma priveste il ascultam pe acel professor si descrierea a ce se intimpla in arest preventiv sau la Poarta Alba ( nu prea am timp sa ma uit la tv-ul romanesc, lucrez inca mai mult decit acum sase luni – am pornit un prproiect nou pe medicina paliativa care creste vazind cu ochii, abia am timp sa rasuflu, dar nu-I bai este vorba exact de ce lipseste in Romania flagrant, a fi om si indurator, a respecta pe altul, a avea compasiune – probabil in Romania daca as face asa ceva m-ar ucide un de-ale “coleg” de blog gen tudor, elenick si altii asemenea cu pietre)… am incremenit, fiindca am citit de curind despre inchisoarea STASI, sunt descrieri absolut similare.
Am vizitat acum doi ani o inchiseare si am vazut cu ochii mei cum e acolo.
Stiti ce m-a cutremurat vazind relatarea aceea a profesorului? Spune la un moment dat ca era la infirmerie si un alt individ de acolo cu ochiul scos il implora pe medic sa ii dea ceva pentru durere iar medicul ii rapsunde “eu nu sunt aici sa te ajut”…..A interesat pe careva de aici din cei care urlau ca vaii arsii, vai viermii, nenorocitii de doctori carora nu le pasa, spagarii? Sa nu mai miste nimeni, daca e vorba de indezirabli de orice fel pentru procurori: pina si medicului ii e comandat si e educat sa se poarte bestial, si asta e in regula nu se misca un muschi pe fatza acestor ‘morali”…apoi aceiasi se mira ca unora din sistemul medical romanesc nu le pasa de vreunul mai sarman sau fara familie, fara aparare si-l lasa sa moara…. Daca te gindesti omeneste, ca in OUG-ul acesta e vorba de oameni cu suferintze, cu o virsta, de femei cu copii sau gravide li se pare crima, indifferent ca unii vor fi vrind sa strecoare sau nu si niste profitori, se grabesc sa-ti rida in nas a batjocura… o fac fatza de dumneavoastra, de un mihail, sorin, pacala, livia, dar ca o fac fata de mine nu cris, ci fata de un medic e cu atit mai rau decit daca o fac fata de cineva care nu are aceasta profesiune.
Asta e pathologic, se numeste sociopatie, si dovada a patologiei unei intregi societati,, sa rinjesti si sa plesnesti pe altul pentru simplul fapt ca are un dram de umanitate si grija, sa aplauzi pe oricine calca un alt om in picoare ( recunosc, mi-e din ce in ce mai greu sa scriu aici, multe se pot trece cu vederea, inclusiv injuraturi, rinjetul acesta bestial la adresa suferintei altuia, batjocura la adresa altuia care indrazneste sa spuna macar o vorba de omenie si grija, ca sunt eu ca medic, ca sunteti dumneavoastra ingrijorat de soarta unei femei inchisa zece ani, ca e sorin sau pacala sprijindindu-va in asemenea demers, nu. )
In actul asta de Gratiere si AMNISTIE trebuie un mic amendament si o sa iasa perfect.
Oamenii politici nu beneficiaza de Gratiere si Amnistie.
Crezi ca ar mai fi aceiasi graba………
Lumea e perversa in spatele unor drame sunt multe interese perverse.
Filip, lasa frate, ca strici povestea cu Jeanne D Arc !
In toate domeniile se lucreaza de zor………
De ce sa mai dam lucrare de licienta cand putem da test grila cu raspunsuri cunoscute?
Intra cine trebuie …………
http://www.stiripesurse.ro/surpriza-facultatea-de-drept-din-bucure-ti-renun-a-la-lucrarea-de-licen-a-ce-vor-face-studen-ii_1175033.html
abtine-te sa mai incerci vreun comentariu in ce ma priveste.
Plimba ursul, rinjeste pe la alte porti, discutia era cu domnul Vosganian nu cu tine, nu esti buricul pamintului, hai du-te mai jos si trimbiteaza stiri hotnews, ca astea-ti plac, discuta cu altii.
Bine i-ai spus! Dar are ordin, nu poti s-o jignești.
Mi se pare ca actul este DOAR de gratiere, nu si de amnistie. L-ai citit???
L-am citit, chiar am si dat link-ul aici imediat fiindca multi isi dau cu parerea fara sa-l fi citit. Dupa cite inteleg e amnistie, Asa cum inteleg, nefiind domeniul meu, gratierea se adreseaza persoanei, individual, amnistia adreseaza infractiunea. Ori aici stabilindu-se niste categorii- as spune mai mult prin negare caci lista de excluderi e mult mai lunga decit definirea infractiunilor celor potential beneficiari, e aministie. De ce o consideri gratiere? Pentru ca desemneaza categoriile beneficiare dupa niste caracteristi? – femei gravide, avind in grija copii mici, virsta peste 60 de ani, boli severe, etc?
Oricum, ce e deranjant si complet anormal pentru orice democratie este atitudinea astorlalti care nici nu o citesc ci spun NU, sa nu se discute: democratie inseamna implicit dialog, discutie, pentru dumnealor asa ceva nu exista – e proiect nici macar OUG fiindca nu e publicat inca in MO, s-au cerut opinii – care-I problema, ca domn Klaus da din picior, arunca paltonul pe vreo masina si nu vrea el sa se discute? drpet care toti pupindosistii lui sar sa- faca pe plac? Ei asta-i !
Cred ca gratierea e pentru condamnari deja pronuntate. amnistia e și pentru cauze in cercetare.
Ok, am inteles, atunci pentru ca se refera numai la cei condamnati deja e gratiere nu amnistie.
Da.
Iti dai seama ca asa ceva ar fi hilar.
VV
Hmmm, am mai gasit ceva
Deja din puscariile romanesti de stat se furnizeaza forta de munca ieftina unor companii. E ok ca muncesc, dar de ce nu angajeaza oameni liberi, obisnuiti din localitate care cert au nevoie de lucru, din generozitate, ca vor sa faca educatia celor din inchisori? ma indoiesc… raspunsul ar fi ca platesc mult mai putin pe salarii, cam nimic, adica isi cresc profitul. Nu stiu, e de intrebat, dar businessul merge pe profit nu pe acte caritabile. Ok daca asa ceva se intimpla cind ai angajat oameni din afara si mai ai niste locuri libere, 10, 20, 100, dar daca dai prioritate si angajezi 400 de oameni din totalul de muncitori ca forta de munca oeftina din puscarie, nu stiu…
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/detinutii-de-la-gherla-angajati-la-fabrica-japonezilor-de-la-fujikura-431143
Si totusi nu e un concept nou: Volkswagen, DaimlerChrysler, Deutsche Bank, Dresdner Bank, Allianz, Bertelsmann si-au facut averile in al doilea razboi mondial prin folosirea de forta de munca gratis, evrei dar si alte etnii erau folositi ca forta de munca gratis care sa ridice averile unor companii germane, au platit acum prin anii 2000 niste returnari banesti fabuloase, a fost un scandal monstru. Ar fi interesant sa aflam ce companii au fost asa de interesate de construitul de puscarii private in Romania de s-a dat predoiu peste cap sa le faca cheful.
O fi legal???
Ar trebui vazut….pina acum nu s-a ridicat asemenea intrebare, nu s-a discutat. S-a discutat doar ca n-ai voie sa scrii carti si sa iti scazi asa din pedeapsa. De ce sa scrii carti sa-ti scazi din pedeapsa e interzis, dar sa fii mina de munca gratis la o multinationala inseama asemenea reducere din pedeapsa, o zi la fiecare patru zile muncite? Adica munca la o multinational scade o patrime din pedeapsa, indifferent cite carti scrii se reduc 20 de zile? Vedeti ce legi sunt si poate trimiteti la CCR pentru control de constitutionalitate… cine stabileste ca munca fizica la o multinationala e altfel decit alte motive de reducere a pedepsei?
@ VV, Pacala, Livia
De accord, e bine sa incepem sa avem ceva coloana vertebrala in MAE – nu stiu in ce masura asa ceva va fi posibil nici in ce masura caile para ministeriale gen macovei & co se vor adapta si acestea si vor incerca sa ramina puternice. Aici nu imi ramine sa spun decit un detaliu: se schimba foarte multe lucruri la Washington si linsul de clantze de pina acum va fi mai putin profitabil,… nu-I bai ,vor trebui sa inventeze alt fel de lins de clantze, lasa-i ca se adapteaza, isi gasesc dumnealor alti Gitensetin si Klemm si Nuland, nu le duc grija, macar o contrapodere cit de mica la asa ceva sa existe, ca e melescanu ca e oricine sau orice altceva.
Oricum, e prima oara cand un demnitar din Guver o spune raspicat. Pana acum o spuneau doar parlamentari, Tariceanu, de pildă.
http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/mihai-%C5%9Eora-va-merge-la-mitingul-din-piata-universitatii-si-avertizeaza-asupra-ordonantelor-cu-dedicatie-pentru-oligarhi-438810
Misto!
Merg si eu!
E manipulat si Mihai Sora …
Închisorile private fac profit! Tare, ce să spun! Păi de-aia e privat, că n-o fi mecena pentru închisori.
Pentru infracțiuni mai mici, fără violență, eu aș zice să facă muncă în folosul comunității. În State, am văzut și indivizi celebri făcând asta.
Ar fi foarte bine.
Dar NUMAI cu plata prejudiciului integrala, de acord VV?
Pai sigur.
Bati cimpii, profitul facut neplatind oamenii care muncesc se numeste sclavie. Dar probabil pentru tine munca pe nimic e de dreapta, ca pentru madam aceea de la finantze tehnocrata care sustinea ca oricum romanii trebuie sa lucreze pe doi lei. Nu?
Nu asta nu e munca in folosul comunitatii inchisorile private, e munca neplatita pentru ca banii sa intre cu toptanul in buzunarul unora.
Adam,
Sa mai creem un subiect de discutie aiurea, sa facem si o mica teorie a conspiratiei, ca poate uita lumea de legea gratierii si amnistiei mascate! data de PSD+Alde
“Înainte, gropile se astupau. Acum, doar se semnalizează. Acelaşi lucru şi în Justiţie: în loc să construim puşcării noi, respectând normele europene, noi dăm drumul infractorilor pe stradă, fără să ne asigurăm că ei vor avea un loc de muncă. Consecinţele sunt ușor de imaginat.
Sub pretextul aglomeraţiei din puşcării şi al fricii de sancţiunile CEDO, penalii noştri doresc să modifice legile pentru a scapa ei înşişi de problemele cu Justiţia. Iar amenzile de la CEDO tot le vom lua, pentru că a scote din puşcării 2000 de inşi, e adevărat, uşurează puţin situația, dar nu rezolva problema aglomeraţiei. Numărul de deţinuţi din penitenciarele noastre depăşesc cu aproximativ 9.000 numărul posturilor disponibile. Așadar, ce e mai înțelept: să dam drumul infractorilor pe stradă sau să mai construim câteva penitenciare? Eventual, cu bani europeni.”
Domnul ministru Melescanu a făcut ceea ce trebuia făcut demult. Pe ambasadorul Olandei nu-l convoaca la o cafea si sa-i deseneze, apoi, cum sta treaba ?
Pe cel al Ungariei nu-l suna la telefon ?
Bravo lui Melescanu, Romania este un stat independent.
La Londra protestează o sută de mii de oameni împotriva lui Trump.
Oare ce-o zice ambasadorul american din UK?
lumea,presei,romania,stiri,reclame,publicitate,locale,internationale,constanta,brasov,bucuresti,cluj,tulcea,braila,galati,lumeapresei,lumeapresei.ro
[...]Mi se pare corectă și demnă solicitarea ministrului de Externe Teodor Meleșcanu către ambasadorul Statelor Unite de a comunica direct cu oficialitățile române și nu prin intermediul presei. « Varujan Vosganian[...]